Worldwake¶
- Admonition Angel
Latanie
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz wygnać wskazany nielądowy byt inny niż niniejszy stwór.
Kiedy ten stwór opuści pole bitwy, przywróć wszystkie karty nim wygnane na pole bitwy pod władaniem ich władców.
- Apex Hawks
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Latanie
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile razy został podbity.
- Archon of Redemption
Latanie
Ilekroć ten lub inny stwór mający latanie wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zyskać życia równe sile owego stwora.
- Battle Hurda
Pierwszy cios
- Fledgling Griffin
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Guardian Zendikon
Zaurocz ląd
Zauroczony ląd jest białym stworem Ściana 2/6 z obronnością. Nadal jest lądem.
Kiedy zauroczony ląd umrze, przywróć ową kartę do ręki właściciela.
- Hada Freeblade
Kiedy ten byt albo inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz umieścić znacznik +1/+1 na niniejszym bycie.
- Iona's Judgment
Wygnaj wskazanego stwora lub urok.
- Join the Ranks
Stwórz dwa żetony białego stwora Piechur Sojusznik 1/1.
- Kitesail Apprentice
O ile ten stwór jest wyposażony, dostaje on +1/+1 i ma latanie.
- Kor Firewalker
Ochrona przed czerwonym
Ilekroć gracz rzuci czerwony czar, możesz zyskać 1 życie.
- Lightkeeper of Emeria
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj po 2 życia za każde podbicie go.
- Loam Lion
Ten stwór dostaje +1/+2 o ile władasz Lasem.
- Marsh Threader
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Marshal's Anthem
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć co najwyżej X wskazanych kart stworów z twojego cmentarza na pole bitwy, gdzie X jest liczbą podbić tego uroku.
- Perimeter Captain
Obronność
Ilekroć zablokuje stwór pod twoim władaniem mający obronność, możesz zyskać 2 życia.
- Refraction Trap
Jeśli przeciwnik rzucił w tej turze czerwony czar sztuczki lub obrzędu, możesz zapłacić zamiast płacić koszt many tego czaru.
Zażegnaj najbliższe 3 obrażenia, jakie w tej turze miałoby zadać tobie i/lub bytom pod twoim władaniem wybrane przez ciebie źródło. Jeśli obrażenia zostaną zażegnane w ten sposób, ten czar zadaje wskazanemu celowi tyle samo obrażeń.
- Rest for the Weary
Wskazany gracz zyskuje 4 życia.
Lądowanie — Jeśli ląd wszedł na pole bitwy pod twoim władaniem w tej turze, ów gracz zamiast tego zyskuje 8 żyć.
- Ruin Ghost
, : Wygnaj wskazany ląd pod twoim władaniem, po czym przywróć go na pole bitwy pod twoim władaniem.
- Stoneforge Mystic
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę Wyposażenia, ujawnić ją, umieścić w twojej ręce, po czym przetasuj.
, : Możesz umieścić kartę Wyposażenia z twojej ręki na polu bitwy.
- Talus Paladin
Ilekroć ten byt lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zdecydować, że Sojusznicy pod twoim władaniem do końca tury zyskają więź życia i możesz umieścić znacznik +1/+1 na niniejszym bycie.
- Terra Eternal
Wszystkie lądy mają niezniszczalność.
- Veteran's Reflexes
Wskazany stwór dostaje +1/+1 do końca tury. Odkręć go.
- Aether Tradewinds
Przywróć wskazany byt pod twoim władaniem oraz wskazany byt poza twoim władaniem do rąk właścicieli.
- Calcite Snapper
Antymagia (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz do końca tury zamienić siłę z wytrzymałością tego stwora.
- Dispel
Skontruj wskazany czar sztuczki.
- Enclave Elite
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile razy został podbity.
- Goliath Sphinx
Latanie
- Halimar Excavator
Ilekroć ten byt lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wskazany gracz mieli X kart, gdzie X jest liczbą Sojuszników pod twoim władaniem.
- Horizon Drake
Latanie, ochrona przed lądami
- Jace, the Mind Sculptor
+2: Spójrz na wierzchnią kartę biblioteki wskazanego gracza. Możesz umieścić ową kartę na spodzie biblioteki owego gracza.
0: Dobierz trzy karty, po czym umieść dwie karty z twojej ręki dowolnie na wierzchu twojej biblioteki.
–1: Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
–12: Wygnaj wszystkie karty z biblioteki wskazanego gracza, po czym ów gracz wtasowuje swoją rękę do swojej biblioteki.
- Jwari Shapeshifter
Możesz zdecydować, że ten byt wejdzie na pole bitwy jako kopia dowolnego stwora typu Sojusznik na polu bitwy.
- Mysteries of the Deep
Dobierz dwie karty.
Lądowanie — Jeśli ląd wszedł na pole bitwy pod twoim władaniem w tej turze, zamiast tego dobierz trzy karty.
- Permafrost Trap
Jeśli w tej turze na pole bitwy pod władaniem przeciwnika wszedł zielony stwór, możesz zapłacić zamiast płacić koszt many tego czaru.
Przekręć co najwyżej dwa wskazane stwory. Owe stwory nie odkręcą się w najbliższym kroku odkręcania swojego władcy.
- Quest for Ula's Temple
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz spojrzeć na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli to karta stwora, możesz ujawnić ją i umieścić znacznik wyprawy na tym bycie.
Na początku każdego kroku końcowego, jeśli na tym bycie są co najmniej trzy znaczniki wyprawy, możesz umieścić na polu bitwy kartę stwora typu Kraken, Lewiatan, Ośmiornica lub Wężownik z twojej ręki.
- Sejiri Merfolk
O ile władasz Równiną, ten stwór ma pierwszy cios i wieź życia. (Obrażenia zadane przez stwora z więzią życia także powodują, że jego władca zyskuje tyle samo żyć.)
- Selective Memory
Wyszukaj w twojej bibliotece dowolną liczbę nielądowych kart, wygnaj je, po czym przetasuj.
- Spell Contortion
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci . Dobierz kartę za każde podbicie tego czaru.
- Surrakar Banisher
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazanego przekręconego stwora do ręki właściciela.
- Thada Adel, Acquisitor
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, wyszukaj w bibliotece owego gracza kartę artefaktu i wygnaj ją. Następnie ów gracz tasuje. Do końca tury możesz zagrać ową kartę.
- Tideforce Elemental
, : Możesz przekręcić lub odkręcić innego wskazanego stwora.
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz odkręcić tego stwora.
- Treasure Hunt
Ujawniaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż ujawnisz nielądową kartę, po czym umieść wszystkie ujawnione tak karty w twojej ręce.
- Twitch
Możesz przekręcić lub odkręcić wskazany artefakt, stwora lub ląd.
Dobierz kartę.
- Vapor Snare
Zaurocz stwora
Masz władanie nad zauroczonym stworem.
Na początku twojego kroku utrzymania, poświęć tego stwora, chyba że przywrócisz ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Voyager Drake
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, co najwyżej X wskazanych stworów zyskuje latanie do końca tury, gdzie X jest liczbą podbić niniejszego stwora.
- Wind Zendikon
Zaurocz ląd
Zauroczony ląd jest niebieskim stworem Żywiołak 2/2 z lataniem. Nadal jest lądem.
Kiedy zauroczony ląd umrze, przywróć ową kartę do ręki właściciela.
- Abyssal Persecutor
Latanie, tratowanie
Nie możesz wygrać gry, a twoi przeciwnicy nie mogą przegrać gry.
- Agadeem Occultist
: Umieść wskazaną kartę stwora z cmentarza przeciwnika na polu bitwy pod twoim władaniem jeśli jej skrót many jest mniejszy lub równy liczbie Sojuszników pod twoim władaniem.
- Anowon, the Ruin Sage
Na początku twojego kroku utrzymania, każdy gracz poświęca stwora bez typu Wampir.
- Bloodhusk Ritualist
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik odrzuca tyle kart, ile razy został podibty.
- Bojuka Brigand
Ten stwór nie może blokować.
Ilekroć ten byt lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz umieścić znacznik +1/+1 na niniejszym bycie.
- Brink of Disaster
Zaurocz stwora lub ląd
Kiedy zauroczony byt zostanie przekręcony, zniszcz go.
- Butcher of Malakir
Latanie
Ilekroć umrze ten lub inny stwór pod twoim władaniem, każdy przeciwnik poświęca stwora.
- Caustic Crawler
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zdecydować, że wskazany stwór dostanie do końca tury -1/-1.
- Corrupted Zendikon
Zaurocz ląd
Zauroczony ląd jest czarnym stworem Szlam 3/3. Nadal jest lądem.
Kiedy zauroczony ląd umrze, przywróć ową kartę do ręki właściciela.
- Dead Reckoning
Możesz umieścić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na wierzchu twojej biblioteki. Jeśli tak zrobisz, ten byt zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe sile owej karty.
- Death's Shadow
Ten stwór dostaje -X/-X, gdzie X to liczba twoich żyć.
- Jagwasp Swarm
Latanie
- Kalastria Highborn
Ilekroć umrze ten stwór lub inny Wampir pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, wskazany gracz traci 2 życia, a ty zyskaj 2 życia.
- Mire's Toll
Wskazany gracz ujawnia tyle kart ze swojej ręki, iloma Bagnami władasz. Wybierz jedną z nich. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Nemesis Trap
Jeśli atakuje biały stwór, możesz zapłacić zamiast płacić koszt many tego czaru.
Wygnaj wskazanego atakującego stwora. Stwórz żeton będący kopią owego stwora. Wygnaj go na początku najbliższego kroku końcowego.
- Pulse Tracker
Ilekroć ten stwór zaatakuje, każdy przeciwnik traci po 1 życiu.
- Quag Vampires
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile razy został podbity.
- Quest for the Nihil Stone
Ilekroć przeciwnik odrzuci kartę, możesz umieścić znacznik wyprawy na tym bycie.
Na początku kroku utrzymania każdego przeciwnika, jeśli ów gracz nie ma kart w ręce a ten byt ma co najmniej dwa znaczniki wyprawy, możesz zdecydować, że ów gracz straci 5 żyć.
- Ruthless Cullblade
Ten stwór dostaje +2/+1 o ile przeciwnik ma co najwyżej 10 żyć.
- Scrib Nibblers
: Wygnaj wierzchnią kartę biblioteki wskazanego gracza. Jeśli to karta lądu, zyskaj 1 życie.
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz odkręcić ten byt.
- Shoreline Salvager
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, jeśli władasz Wyspą, możesz dobrać kartę.
- Smother
Zniszcz wskazanego stwora o skrócie many 3 lub mniejszym. Nie może regenerować.
- Tomb Hex
Wskazany stwór do końca tury dostaje -2/-2.
Lądowanie — Jeśli ląd wszedł na pole bitwy pod twoim władaniem w tej turze, zamiast tego ów stwór do końca tury dostaje -4/-4.
- Urge to Feed
Wskazany stwór dostaje -3/-3 do końca tury. Możesz przekręcić dowolną liczbę odkręconych Wampirów pod twoim władaniem. Jeśli tak zrobisz, umieść znacznik +1/+1 na każdym z owych Wampirów.
- Akoum Battlesinger
Pośpiech
Ilekroć ten byt lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zdecydować, że Sojusznicy pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+0.
- Bazaar Trader
: Wskazany gracz zyskuje władanie nad wskazanym artefaktem, stworem lub lądem pod twoim władaniem.
- Bull Rush
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+0.
- Chain Reaction
Ten czar zadaje każdemu stworowi po X obrażeń, gdzie X jest liczbą stworów na polu bitwy.
- Claws of Valakut
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+0 za każdą Górę pod twoim władaniem i ma pierwszy cios.
- Comet Storm
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Wybierz wskazany cel, po czym wybierz inny wskazany cel za każde podbicie tego czaru. Ten czar zadaje każdemu z nich po X obrażeń.
- Cosi's Ravager
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz sprawić, że ten byt zada wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 1 obrażenie.
- Crusher Zendikon
Zaurocz ląd
Zauroczony ląd jest czerwonym stworem Bestia 4/2 z tratowaniem. Nadal jest lądem.
Kiedy zauroczony ląd umrze, przywróć ową kartę do ręki właściciela.
- Cunning Sparkmage
Pośpiech
: Ten byt zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Deathforge Shaman
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi obrażenia równe dwukrotnie tyle, ile razy został podbity.
- Dragonmaster Outcast
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli władasz co najmniej sześcioma lądami, stwórz żeton czerwonego stwora Smok 5/5 z lataniem.
- Grotag Thrasher
Ilekroć ten stwór zaatakuje, wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
- Kazuul, Tyrant of the Cliffs
Ilekroć zaatakuje stwór pod władaniem przeciwnika, jeśli jesteś broniącym się graczem, stwórz żeton czerwonego stwora Ogr 3/3 chyba że władca owego stwora zapłaci .
- Mordant Dragon
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz zdecydować, że zada on wskazanemu stworowi pod władaniem owego gracza tyle samo obrażeń.
- Quest for the Goblin Lord
Ilekroć Goblin wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz umieścić żeton wyprawy na tym bycie.
O ile ten byt ma co najmniej pięć znaczników wyprawy, stwory pod twoim władaniem dostają +2/+0.
- Ricochet Trap
Jeśli przeciwnik rzucił niebieski czar w tej turze, możesz zapłacić zamiast płacić koszt many tego czaru.
Zmień cel wskazanego czaru mającego jeden cel.
- Roiling Terrain
Zniszcz wskazany ląd, po czym ten czar zadaje władcy owego lądu obrażenia równe liczbie kart lądów w cmentarzu owego gracza.
- Rumbling Aftershocks
Ilekroć rzucisz podbity czar, możesz zdecydować, że ten byt zada wskazanemu celowi obrażenia równe liczbie podbić owego czaru.
- Searing Blaze
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 1 obrażenia oraz 1 obrażenie wskazanemu stworowi pod władaniem owego gracza lub władcy owego wędrowca.
Lądowanie — Jeśli ląd wszedł na pole bitwy pod twoim władaniem w tej turze, zamiast tego ten czar zadaje owemu graczowi lub wędrowcowi 3 obrażenia oraz 3 obrażenia owemu stworowi.
- Skitter of Lizards
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Pośpiech
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile razy został podbity.
- Slavering Nulls
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, jeśli władasz Bagnem, możesz zdecydować, że ów gracz odrzuci kartę.
- Stone Idol Trap
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej za każdego atakującego stwora.
Stwórz żeton bezkolorowego artefaktycznego stwora Konstrukt 6/12 z tratowaniem. Wygnaj go na początku twojego najbliższego kroku końcowego.
- Tuktuk Scrapper
Ilekroć ten byt lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zniszczyć wskazany artefakt. Jeśli ów artefakt trafi w ten sposób do cmentarza, ten byt zadaje władcy owego artefaktu obrażenia równe liczbie Sojuszników pod twoim władaniem.
- Arbor Elf
: Odkręć wskazany Las.
- Avenger of Zendikar
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz tyle żetonów zielonego stwora Roślina 0/1, iloma lądami władasz.
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz umieścić znacznik +1/+1 na każdej Roślinie pod twoim władaniem.
- Bestial Menace
Stwórz żeton zielonego stwora Wąż 1/1, żeton zielonego stwora Wilk 2/2 oraz żeton zielonego stwora Słoń 3/3.
- Canopy Cover
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.
Zauroczony stwór nie może być wskazywany przez czary i zdolności pod władaniem twoich przeciwników.
- Explore
Możesz zagrać dodatkowy ląd w tej turze.
Dobierz kartę.
- Feral Contest
Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze pod twoim władaniem. Inny wskazany stwór blokuje w tej turze jeśli może.
- Gnarlid Pack
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowe dowolną liczbę razy.)
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile razy został podbity.
- Grappler Spider
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Graypelt Hunter
Tratowanie
Ilekroć ten byt lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz umieścić znacznik +1/+1 na niniejszym bycie.
- Groundswell
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.
Lądowanie — Jeśli ląd wszedł na pole bitwy pod twoim władaniem w tej turze, zamiast tego ów stwór do końca tury dostaje +4/+4.
- Harabaz Druid
: Weź X many dowolnego jednego koloru, gdzie X jest liczbą Sojuszników pod twoim władaniem.
- Joraga Warcaller
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowe dowolną liczbę razy.)
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile razy został podbity.
Inne Elfy pod twoim władaniem dostają +1/+1 za każdy znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Nature's Claim
Zniszcz wskazany artefakt lub urok. Jego władca zyskuje 4 życia.
- Omnath, Locus of Mana
Nie tracisz niewydanej many podczas końców kroków i faz.
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdą niewydaną zieloną manę, jaką posiadasz.
- Quest for Renewal
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zostanie przekręcony, możesz umieścić znacznik wyprawy na tym bycie.
O ile na tym bycie są co najmniej cztery znaczniki wyprawy, odkręć wszystkie stwory pod twoim władaniem podczas kroku odkręcania każdego z graczy.
- Slingbow Trap
Jeśli atakuje czarny stwór z lataniem, możesz zapłacić zamiast płacić koszt many tego czaru.
Zniszcz wskazanego atakującego stwora z lataniem.
- Snapping Creeper
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury zyskuje czujność.
- Strength of the Tajuru
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Wybierz wskazanego stwora, po czym wskaż innego stwora za każde podbicie tego czaru. Umieść X znaczników +1/+1 na każdym z nich.
- Summit Apes
O ile władasz Górą, ten stwór ma złowrogość. (Nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
- Terastodon
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć co najwyżej trzy wskazane nie-stworowe peranenty. Za każdy byt umieszczony w cmentarzu w ten sposób, jego władca tworzy żeton zielonego stwora Słoń 3/3.
- Vastwood Animist
: Wskazany ląd pod twoim władaniem do końca tury staje się stworem Żywiołak X/X, gdzie X jest liczbą Sojuszników pod twoim władaniem. Nadal jest lądem.
- Vastwood Zendikon
Zaurocz ląd
Zauroczony ląd jest zielonym stworem Żywiołak 6/4 i nadal jest lądem.
Kiedy zauroczony ląd umrze, przywróć ową kartę do ręki właściciela.
- Wolfbriar Elemental
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz tyle żetonów zielonego stwora Wilk 2/2, ile razy został on podbity.
- Novablast Wurm
Ilekroć ten stwór zaatakuje, zniszcz wszystkie inne stwory.
- Wrexial, the Risen Deep
Podbój wysp, podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą lub Bagnem.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz rzucić wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z cmentarza owego gracza bez płacenia jej kosztu many. Jeśli ów czar miałby trafić do cmentarza, zamiast tego wygnaj ją.
- Amulet of Vigor
Ilekroć byt wejdzie przekręcony na pole bitwy i pod twoim władaniem, odkręć go.
- Basilisk Collar
Wyposażony stwór ma dotyk śmierci i więź życia.
Wyposaż
- Everflowing Chalice
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo dowolną liczbę razy.)
Ten artefakt wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników ładunku, ile razy został podbity.
: Weź za każdy znacznik ładunku na tym artefakcie.
- Hammer of Ruin
Wyposażony stwór dostaje +2/+0.
Ilekroć wyposażony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz zniszczyć wskazane Wyposażenie pod władaniem owego gracza.
Wyposaż
- Hedron Rover
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Kitesail
Wyposażony stwór dostaje +1/+0 i ma latanie.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Lodestone Golem
Rzucanie nieartefaktowych czarów kosztuje o więcej.
- Pilgrim's Eye
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Razor Boomerang
Wyposażony stwór ma „, odłącz Razor Boomerang: Zadaje on wskazanemu celowi 1 obrażenie. Przywróć Razor Boomerang do ręki właściciela.”
Wyposaż
- Seer's Sundial
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Walking Atlas
: Możesz umieścić kartę lądu z twojej ręki na polu bitwy.
- Bojuka Bog
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj cmentarz wskazanego gracza.
: Weź .
- Celestial Colonnade
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
: Do końca tury ten ląd staje się biało-niebieskim stworem Żywiołak 4/4 z lataniem i czujnością. Nadal jest lądem.
- Creeping Tar Pit
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
: Do końca tury ten ląd staje się czarnym stworem Żywiołak 3/2 i nie może być blokowany w tej turze. Nadal jest lądem.
- Dread Statuary
: Weź .
: Ten byt staje się do końca tury artefaktowym stworem Golem 4/2. Nadal jest lądem.
- Eye of Ugin
Rzucanie bezkolorowych czarów Eldrazi kosztuje cię o mniej.
, : Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bezkolorowego stwora, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Halimar Depths
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść je dowolnie z powrotem.
: Weź .
- Khalni Garden
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton zielonego stwora Roślina 0/1.
: Weź .
- Lavaclaw Reaches
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
: Do końca tury ten ląd staje się czarno-czerwonym stworem Żywiołak 2/2 mającym „: Ten stwór do końca tury dostaje +X/+0.” Nadal jest lądem.
- Quicksand
: Weź .
, poświęć ten ląd: Wskazany atakujący stwór bez latanie do końca tury dostaje -1/-2.
- Raging Ravine
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
: Do końca tury ten ląd staje się czerwono-zielonym stworem Żywiołak 3/3 mającym „Ilekroć ten stwór zaatakuje, umieść na nim znacznik +1/+1.” Nadal jest lądem.
- Sejiri Steppe
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury zyskuje ochronę przed wybranym przez ciebie kolorem.
: Weź .
- Smoldering Spires
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
: Weź .
- Stirring Wildwood
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
: Do końca tury ten ląd staje się zielono-białym stworem Żywiołak 3/4 z zasięgiem. Nadal jest lądem.
- Tectonic Edge
: Weź .
, , poświęć ten byt: Zniszcz wskazany niebazowy ląd. Aktywuj tylko jeśli przeciwnik włada co najmniej czterema lądami.