Theros¶
- Battlewise Valor
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Cavalry Pegasus
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, każdy atakujący Człowiek do końca tury zyskuje latanie.
- Celestial Archon
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Latanie, pierwszy cios
Zauroczony stwór dostaje +4/+4 oraz ma latanie i pierwszy cios.
- Chained to the Rocks
Zaurocz Górę pod twoim władaniem
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika dopóki ten urok nie opuści pola bitwy. (Ów stwór wraca pod władanie swojego właściciela.)
- Chosen by Heliod
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Zauroczony stwór dostaje +0/+2.
- Dauntless Onslaught
Każdy z co najwyżej dwóch wskazanych stworów do końca tury dostaje +2/+2.
- Decorated Griffin
Latanie
: Zażegnaj następne 1 obrażenie bojowe, jakie mogłoby zostać zadane tobie w tej turze.
- Divine Verdict
Zniszcz wskazanego atakującego lub blokującego stwora.
- Elspeth, Sun's Champion
+1: Stwórz trzy żetony białego stwora Piechur 1/1.
–3: Zniszcz wszystkie stwory o sile 4 lub większej.
–7: Dostajesz emblemat mający „Stwory pod twoim władaniem dostają +2/+2 i mają latanie.”
- Ephara's Warden
: Przekręć wskazanego stwora o sile 3 lub mniejszej.
- Evangel of Heliod
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz tyle żetonów białego stwora Piechur 1/1, ile wynosi twój kult białego. (Każda w kosztach many bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu białego.)
- Fabled Hero
Podwójny cios
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Favored Hoplite
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, umieść na nim znacznik +1/+1 i zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie mogłyby zostać mu zadane w tej turze.
- Gift of Immortality
Zaurocz stwora
Gdy zauroczony stwór umrze, przywróć go na pole bitwy pod władaniem właściciela. Przywróć tę kartę na pole bitwy dołączoną do owego stwora na początku najbliższego kroku końcowego.
- Glare of Heresy
Wygnaj wskazany biały byt.
- Gods Willing
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury zyskuje ochronę przed wybranym przez ciebie kolorem. (Nic w owym kolorze nie może blokować, wskazać, zadać obrażeń, zauroczyć ani wyposażyć tego stwora.)
Wróż 1.
- Heliod, God of the Sun
Niezniszczalność
O ile twój kult białego jest mniejszy niż pięć, ta karta nie jest stworem. (Każda w kosztach many bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu białego.)
Inne stwory pod twoim władaniem mają czujność.
: Stwórz żeton białego stwora-uroku Kleryk 2/1.
- Heliod's Emissary
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Ilekroć ten lub zauroczony stwór zaatakuje, przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika.
Zauroczony stwór dostaje +3/+3.
- Hopeful Eidolon
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 i ma więź życia.
- Hundred-Handed One
Czujność
: Monstrualność 3. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim trzy znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
O ile ten stwór jest monstrualny, ma zasięg i może blokować dodatkowych dziewięćdziesiąt dziewięć stworów w każdej potyczce.
- Lagonna-Band Elder
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz urokiem, zyskaj 3 życia.
- Last Breath
Wygnaj wskazanego stwora o sile 2 lub mniejszej. Jego władca zyskuje 4 życia.
- Leonin Snarecaster
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przekręcić wskazanego stwora.
- Observant Alseid
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Czujność
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma czujność.
- Ordeal of Heliod
Zaurocz stwora
Ilekroć zauroczony stwór zaatakuje, umieść na nim znacznik +1/+1. Następnie jeśli ma on co najmniej trzy znaczniki +1/+1, poświęć ten urok.
Kiedy poświęcisz ten urok, zyskaj 10 żyć.
- Phalanx Leader
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem.
- Ray of Dissolution
Zniszcz wskazany urok. Zyskaj 3 życia.
- Scholar of Athreos
: Każdy przeciwnik traci po 1 życiu. Zyskaj tyle żyć, ile stracono w ten sposób.
- Setessan Battle Priest
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, zyskaj 2 życia.
- Setessan Griffin
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2. Możesz aktywować tylko raz na turę.
- Soldier of the Pantheon
Ochrona przed wielokolorowym
Ilekroć przeciwnik rzuci wielokolorowy czar, zyskaj 1 życie.
- Spear of Heliod
Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
, : Zniszcz wskazanego stwora, który zadał tobie obrażenia w tej turze.
- Vanquish the Foul
Zniszcz wskazanego stwora o sile 4 lub większej. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Wingsteed Rider
Latanie
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Annul
Skontruj wskazany czar artefaktu lub uroku.
- Aqueous Form
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może być blokowany.
Ilekroć zauroczony stwór zaatakuje, wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Artisan of Forms
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, możesz sprawić, by stał się on kopią wskazanego stwora, ale zachowuje niniejszą zdolność.
- Benthic Giant
Antyklątwa (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
- Bident of Thassa
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać kartę.
, : Stwory pod władaniem twoich przeciwników atakują w tej turze, jeśli mogą.
- Breaching Hippocamp
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, odkręć innego wskazanego stwora pod twoim władaniem.
- Coastline Chimera
Latanie
: Ten stwór może blokować dodatkowego stwora w tej turze.
- Crackling Triton
, poświęć tego stwora: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Curse of the Swine
Wygnaj X wskazanych stworów. Za każdego stwora wygnanego w ten sposób jego władca tworzy żeton zielonego stwora Knur 2/2.
- Dissolve
Skontruj wskazany czar. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Fate Foretold
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Kiedy zauroczony stwór umrze, jego władca dobiera kartę.
- Gainsay
Skontruj wskazany niebieski czar.
- Griptide
Umieść wskazanego stwora na wierzchu biblioteki właściciela.
- Horizon Scholar
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 2. (Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolną ich liczbę na spodzie twojej biblioteki, a pozostałe na jej wierzchu w dowolnej kolejności.)
- Lost in a Labyrinth
Wskazany stwór do końca tury dostaje -3/-0. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Master of Waves
Ochrona przed czerwonym
Żywiołaki pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz tyle żetonów niebieskiego stwora Żywiołak 1/0, ile wynosi twój kult niebieskiego. (Każda w kosztach many bytów, którymi władasz wlicza się do twojego kultu niebieskiego.)
- Meletis Charlatan
, : Władca wskazanego czaru sztuczki lub obrzędu kopiuje go. Ów gracz może wskazać nowe cele dla kopii.
- Mnemonic Wall
Obronność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Nimbus Naiad
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Latanie
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma latanie.
- Omenspeaker
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 2. (Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolną ich liczbę na spodzie twojej biblioteki, a pozostałe na jej wierzchu w dowolnej kolejności.)
- Ordeal of Thassa
Zaurocz stwora
Ilekroć zauroczony stwór zaatakuje, umieść na nim znacznik +1/+1. Następnie jeśli ma on co najmniej trzy znaczniki +1/+1, poświęć ten urok.
Kiedy poświęcisz ten urok, dobierz dwie karty.
- Prescient Chimera
Latanie
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Prognostic Sphinx
Latanie
Odrzuć kartę: Ten stwór zyskuje antyklątwę do końca tury. Przekręć go.
Ilekroć Prognostic Sphinx atakuje, wróż 3.
- Sea God's Revenge
Przywróć co najwyżej trzy wskazane stwory pod władaniem twoich przeciwników do rąk właścicieli. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Sealock Monster
Ten stwór nie może atakować, chyba że broniący się gracz włada Wyspą.
: Monstrualność 3. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim trzy znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
Kiedy ten stwór stanie się monstrualny, wskazany ląd staje się dodatkowo Wyspą oprócz swoich pozostałych typów.
- Shipbreaker Kraken
: Monstrualność 4. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim cztery znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
Kiedy ten stwór stanie się monstrualny, przekręć co najwyżej cztery wskazane stwory. Owe stwory nie odkręcą się podczas kroków odkręcania swoich władców dopóki władasz niniejszym stworem.
- Stymied Hopes
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci . Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Swan Song
Skontruj wskazany czar uroku, sztuczki lub obrzędu. Jego władca tworzy żeton niebieskiego stwora Ptak 2/2 z lataniem.
- Thassa, God of the Sea
Niezniszczalność
O ile twój kult niebieskiego jest mniejszy niż pięć, ta karta nie jest stworem. (Każda w kosztach many bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu niebieskiego.)
Na początku twojego kroku utrzymania, wróż 1.
: Wskazany stwór pod twoim władaniem nie może być blokowany w tej turze.
- Thassa's Bounty
Dobierz trzy karty. Wskazany gracz mieli trzy karty.
- Thassa's Emissary
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Ilekroć ten lub zauroczony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz kartę.
Zauroczony stwór dostaje +3/+3.
- Triton Fortune Hunter
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, dobierz kartę.
- Triton Tactics
Każdy z co najwyżej dwóch wskazanych stworów do końca tury dostaje +0/+3. Odkręć owe stwory. W najbliższym końcu potyczki w tej turze przekręć każdego stwora zablokowanego przez którekolwiek z nich i nie odkręci się on w najbliższym kroku odkręcania swojego władcy.
- Vaporkin
Latanie
Ten stwór może blokować tylko stwory z lataniem.
- Voyage's End
Przywróć wskazanego stwora do ręki jego właściciela. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Wavecrash Triton
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. Ów stwór nie odkręci się podczas najbliższego kroku odkręcania jego władcy.
- Abhorrent Overlord
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz tyle żetonów czarnego stwora Harpia 1/1 z lataniem, ile wynosi twój kult czarnego. (Każda w kosztach many bytów, którymi władasz wlicza się do twojego kultu czarnego.)
Na początku twojego kroku utrzymania, poświęć stwora.
- Agent of the Fates
Dotyk śmierci
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, każdy przeciwnik poświęca stwora.
- Asphodel Wanderer
: Zregeneruj tego stwora.
- Baleful Eidolon
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 i ma dotyk śmierci.
- Blood-Toll Harpy
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz traci po 1 życiu.
- Boon of Erebos
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+0. Zregeneruj go. Strać 2 życia.
- Cavern Lampad
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Zastraszenie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma zastraszanie.
- Cutthroat Maneuver
Każdy z co najwyżej dwóch wskazanych stworów do końca tury dostaje +1/+1 oraz więź życia.
- Dark Betrayal
Zniszcz wskazanego czarnego stwora.
- Disciple of Phenax
Kiedy ten stwór na pole bitwy, wskazany gracz ujawnia tyle kart ze swojej ręki, ile wynosi twój kult czarnego. Wybierz jedną z nich. Ów gracz odrzuca ową kartę. (Każda w kosztach many bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu czarnego.)
- Erebos, God of the Dead
Niezniszczalność
O ile twój kult czarnego jest mniejszy niż pięć, ta karta nie jest stworem (Każda w kosztach many bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu czarnego.)
Twoi przeciwnicy nie mogą zyskiwać żyć.
, zapłać 2 życia: Dobierz kartę.
- Erebos's Emissary
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Odrzuć kartę stwora: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2. Jeśli niniejsza karta jest Aurą, zamiast tego zauroczony stwór do końca tury dostaje +2/+2.
Zauroczony stwór dostaje +3/+3.
- Fleshmad Steed
Ilekroć umrze inny stwór, przekręć niniejszego stwora.
- Gray Merchant of Asphodel
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy przeciwnik traci po X żyć, gdzie X jest twoim kultem czarnego. Zyskaj tyle żyć, ile stracono w ten sposób. (Każdy symbol w kosztach bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu czarnego.)
- Hero's Downfall
Zniszcz wskazanego stwora lub wędrowca.
- Hythonia the Cruel
Dotyk śmierci
: Monstrualność 3. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim trzy znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
Kiedy ten stwór stanie się monstrualny, zniszcz wszystkie stwory nie mające typu Gorgon.
- Insatiable Harpy
Latanie, więź życia
- Keepsake Gorgon
Dotyk śmierci
: Monstrualność 1. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim znacznik +1/+1 i staje się on monstrualny.)
Kiedy ten stwór stanie się monstrualny, zniszcz wskazanego stwora bez typu Gorgon pod władaniem przeciwnika.
- Lash of the Whip
Wskazany stwór do końca tury dostaje -4/-4.
- Loathsome Catoblepas
: Ten stwór musi być blokowany w tej turze, jeśli to możliwe.
Kiedy ten stwór umrze, wskazany stwór pod władaniem przeciwnika, do końca tury dostaje -3/-3.
- March of the Returned
Przywróć co najwyżej dwie wskazane karty stworów z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Mogis's Marauder
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy z co najwyżej X wskazanych stworów do końca tury zyskuje zastraszanie i pośpiech, gdzie X jest twoim kultem czarnego. (Każda w kosztach many bytów, którymi władasz wlicza się do twojego kultu czarnego.)
- Nighthowler
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Ten oraz zauroczony stwór dostają +X/+X każdy, gdzie X jest równe liczbie kart stworów we wszystkich cmentarzach.
- Ordeal of Erebos
Zaurocz stwora
Ilekroć zauroczony stwór zaatakuje, umieść na nim znacznik +1/+1. Następnie jeśli ma on co najmniej trzy znaczniki +1/+1, poświęć ten urok.
Kiedy poświęcisz ten urok, wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Pharika's Cure
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 2 obrażenia, a ty zyskaj 2 życia.
- Read the Bones
Wróż 2, po czym dobierz dwie karty. Strać 2 życia.
- Rescue from the Underworld
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Wybierz wskazaną kartę stwora w twoim cmentarzu. Zwróć ową kartę oraz poświęconą kartę na pole bitwy pod twoim władaniem na początku twojego najbliższego kroku utrzymania. Wygnaj ten czar.
- Returned Centaur
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz mieli cztery karty.
- Returned Phalanx
Obronność
: Ten stwór może atakować w tej turze, jakby nie miał obronności.
- Scourgemark
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Zauroczony stwór dostaje +1/+0.
- Sip of Hemlock
Zniszcz wskazanego stwora. Jego władca traci 2 życia.
- Thoughtseize
Wskazany gracz ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej nie-lądową kartę. Ów gracz odrzuca ową kartę. Strać 2 życia.
- Tormented Hero
Ten stwór wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, każdy przeciwnik traci po 1 życiu. Zyskaj tyle żyć, ile stracono w ten sposób.
- Viper's Kiss
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje -1/-1, a jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.
- Whip of Erebos
Stwory pod twoim władaniem mają więź życia.
, : Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy. Dostaje on pośpiech. Wygnaj go na początku najbliższego kroku końcowego. Jeśli miałby opuścić pole bitwy, wygnaj go zamiast umieszczać go gdziekolwiek indziej. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Akroan Crusader
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, stwórz żeton czerwonego stwora Piechur 1/1 z pośpiechem.
- Anger of the Gods
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 3 obrażenia. Jeśli stwór uszkodzony w ten sposób miałby umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go.
- Arena Athlete
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, wskazany stwór pod władaniem przeciwnika nie może blokować w tej turze.
- Boulderfall
Ten czar zadaje 5 obrażeń rozdzielonych według twojego uznania pomiędzy dowolną liczbę wskazanych celów.
- Coordinated Assault
Każdy z co najwyżej dwóch wskazanych stworów do końca tury dostaje +1/+0 oraz pierwszy cios.
- Deathbellow Raider
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
: Zregeneruj tego stwora.
- Demolish
Zniszcz wskazany artefakt lub ląd.
- Dragon Mantle
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Zauroczony stwór ma „: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.”
- Ember Swallower
: Monstrualność 3. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim trzy znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
Kiedy ten stwór stanie się monstrualny, każdy gracz poświęca trzy lądy.
- Fanatic of Mogis
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on każdemu przeciwnikowi po tyle obrażeń, ile wynosi twój kult czerwonego. (Każda w kosztach many bytów, którymi władasz wlicza się do twojego kultu czerwonego.)
- Firedrinker Satyr
Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, zadaje on tyle samo obrażeń tobie.
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0 i zadaje tobie 1 obrażenie.
- Flamespeaker Adept
Ilekroć wróżysz, ten stwór do końca tury dostaje +2/+0 oraz pierwszy cios.
- Hammer of Purphoros
Stwory pod twoim władaniem mają pośpiech.
, , poświęć ląd: Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora-uroku Golem 3/3.
- Ill-Tempered Cyclops
Tratowanie
: Monstrualność 3. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim trzy znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
- Labyrinth Champion
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, ten stwór zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Lightning Strike
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Magma Jet
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia. Wróż 2.
- Messenger's Speed
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma tratowanie i pośpiech.
- Minotaur Skullcleaver
Pośpiech
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, do końca tury dostaje +2/+0.
- Ordeal of Purphoros
Zaurocz stwora
Ilekroć zauroczony stwór zaatakuje, umieść na nim znacznik +1/+1. Następnie jeśli ma on co najmniej trzy znaczniki +1/+1, poświęć ten urok.
Kiedy poświęcisz ten urok, zadaje on wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Peak Eruption
Zniszcz wskazaną Górę. Ten czar zadaje władcy owego lądu 3 obrażenia.
- Portent of Betrayal
Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem. Odkręć go. Zyskuje on pośpiech do końca tury. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Priest of Iroas
, poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany urok.
- Purphoros, God of the Forge
Niezniszczalność
O ile twój kult czerwonego jest mniejszy niż pięć, ta karta nie jest stworem.
Ilekroć na pole bitwy pod twoim władaniem wejdzie stwór, niniejszy byt zadaje każdemu przeciwnikowi po 2 obrażenia.
: Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+0.
- Purphoros's Emissary
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Złowrogość (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
Zauroczony stwór dostaje +3/+3 i ma złowrogość.
- Rage of Purphoros
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia. Ów stwór nie może być zregenerowany w tej turze. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Rageblood Shaman
Tratowanie
Inne Minotaury pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają tratowanie.
- Satyr Rambler
Tratowanie
- Spark Jolt
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Spearpoint Oread
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Pierwszy cios
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma pierwszy cios.
- Stoneshock Giant
: Monstrualność 3. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim trzy znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
Kiedy ten stwór stanie się monstrualny, stwory bez latania pod władaniem przeciwników nie mogą blokować w tej turze.
- Stormbreath Dragon
Latanie, pośpiech, ochrona przed białym
: Monstrualność 3. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim trzy znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
Kiedy ten stwór stanie się monstrualny, zadaje każdemu przeciwnikowi tyle obrażeń, ile kart jest w ręce owego gracza.
- Titan of Eternal Fire
Każdy Człowiek pod twoim władaniem ma „, : Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.”
- Titan's Strength
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+1. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją na spodzie twojej biblioteki.)
- Two-Headed Cerberus
Podwójny cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe w pierwszym ciosie oraz normalnie.)
- Wild Celebrants
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć wskazany artefakt.
- Agent of Horizons
: Ten stwór nie może być blokowany w tej turze.
- Anthousa, Setessan Hero
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, każdy z co najwyżej trzech wskazanych lądów pod twoim władaniem staje się do końca tury stworem Wojownik 2/2. Nadal są lądami.
- Arbor Colossus
Zasięg
: Monstrualność 3. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim trzy znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
Kiedy ten stwór stanie się monstrualny, zniszcz wskazanego stwora z lataniem pod władaniem przeciwnika.
- Artisan's Sorrow
Zniszcz wskazany artefakt lub urok. Wróż 2. (By wróżyć 2, spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolną ich liczbę na spodzie twojej biblioteki, a pozostałe na jej wierzchu w dowolnej kolejności.)
- Boon Satyr
Błysk
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Zauroczony stwór dostaje +4/+2.
- Bow of Nylea
Atakujące stwory pod twoim władaniem mają dotyk śmierci.
, : Wybierz jedno —
Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
Ten artefakt zadaje wskazanemu stworowi z lataniem 2 obrażenia.
Zyskaj 3 życia.
Umieść co najwyżej cztery wskazane karty z twojego cmentarza na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
- Centaur Battlemaster
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, umieść trzy znaczniki +1/+1 na tym stworze.
- Commune with the Gods
Ujawnij pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz umieścić kartę stwora lub uroku spośród nich w twojej ręce. Umieść pozostałe w twoim cmentarzu.
- Defend the Hearth
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane graczom w tej turze.
- Fade into Antiquity
Wygnaj wskazany artefakt lub urok.
- Feral Invocation
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2.
- Hunt the Hunter
Wskazany zielony stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +2/+2. Walczy on ze wskazanym zielonym stworem pod władaniem przeciwnika.
- Karametra's Acolyte
: Weź tyle , ile wynosi twój kult zielonego. (Każda w kosztach many bytów, którymi władasz wlicza się do twojego kultu zielonego.)
- Leafcrown Dryad
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Zasięg
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma zasięg.
- Mistcutter Hydra
Ten czar nie może być skontrowany.
Pośpiech, ochrona przed niebieskim
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
- Nemesis of Mortals
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej za każdego stwora w twoim cmentarzu.
: Monstrualność 5. Aktywacja tej zdolności kosztuje o mniej za każdego stwora w twoim cmentarzu. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim pięć znaczników +1/+1 i staje się on monstrualny.)
- Nessian Asp
Zasięg
: Monstrualność 4. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim trzy znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
- Nylea, God of the Hunt
Niezniszczalność
O ile twój kult zielonego jest mniejszy niż pięć, ta karta nie jest stworem (Każda w kosztach many bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu zielonego.)
Inne stwory pod twoim władaniem mają tratowanie.
: Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Nylea's Disciple
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj tyle żyć, ile wynosi twój kult zielonego. (Każda w kosztach many bytów, którymi władasz wlicza się do twojego kultu zielonego.)
- Nylea's Emissary
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Tratowanie
Zauroczony stwór dostaje +3/+3 i ma tratowanie.
- Nylea's Presence
Zaurocz ląd
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Zauroczony ląd ma dodatkowo typ każdego zwykłego lądu oprócz swoich pozostałych typów.
- Ordeal of Nylea
Zaurocz stwora
Ilekroć zauroczony stwór zaatakuje, umieść na nim znacznik +1/+1. Następnie jeśli ma on co najmniej trzy znaczniki +1/+1, poświęć ten urok.
Kiedy poświęcisz ten urok, wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Polukranos, World Eater
: Monstrualność X. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim X znaczników +1/+1 i staje się on monstrualny.)
Kiedy ten stwór stanie się monstrualny, zadaje on X obrażeń dowolnie rozdzielonych pomiędzy dowolną liczbą wskazanych stworów pod władaniem twoich przeciwników. Każdy z owych stworów zadaje niniejszemu stworowi obrażenia równe swojej sile.
- Reverent Hunter
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim tyle znaczników +1/+1, ile wynosi twój kult zielonego. (Każda w kosztach many bytów, którymi władasz wlicza się do twojego kultu zielonego.)
- Satyr Hedonist
, poświęć tego stwora: Weź .
- Satyr Piper
: Wskazany stwór musi być blokowany w tej turze, jeśli to możliwe.
- Savage Surge
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2. Odkręć go.
- Sedge Scorpion
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Shredding Winds
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi z lataniem 7 obrażeń.
- Staunch-Hearted Warrior
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, umieść na nim dwa znaczniki +1/+1.
- Sylvan Caryatid
Obronność, antyklątwa
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Time to Feed
Wybierz wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. Kiedy ów stwór umrze w tej turze, zyskaj 3 życia. Wskazany stwór pod twoim władaniem walczy z owym stworem. (Każdy zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
- Voyaging Satyr
: Odkręć wskazany ląd.
- Vulpine Goliath
Tratowanie
- Warriors' Lesson
Do końca tury co najwyżej dwa wskazane stwory pod twoim władaniem dostają „Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz kartę.”
- Akroan Hoplite
Ilekroć ten stwór zaatakuje, dostaje on +X/+0 do końca tury, gdzie X jest liczbą atakujących stworów pod twoim władaniem.
- Anax and Cymede
Pierwszy cios, czujność
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1 oraz tratowanie.
- Ashen Rider
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy lub umrze, wygnaj wskazany byt.
- Ashiok, Nightmare Weaver
+2: Wygnaj trzy wierzchnie karty biblioteki wskazanego przeciwnika.
–X: Umieść na polu bitwy pod swoim władaniem kartę stwora o łącznym koszcie many X wygnaną z użyciem tego wędrowca. Ów stwór ma dodatkowo typ Koszmar oprócz swoich pozostałych typów.
–10: Wygnaj wszystkie karty z rąk i cmentarzy wszystkich przeciwników.
- Battlewise Hoplite
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze, po czym wróż 1. (By wróżyć 1, spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Chronicler of Heroes
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę jeśli władasz stworem mającym znacznik +1/+1.
- Daxos of Meletis
Ten stwór nie może być blokowany przez stwory o sile 3 lub większej.
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, wygnaj wierzchnią kartę biblioteki owego gracza. Zyskaj tyle żyć, ile wynosi skrót many owej karty. Do końca tury możesz rzucić ową kartę wydając manę tak, jakby była maną dowolnego koloru.
- Destructive Revelry
Zniszcz wskazany artefakt lub urok. Ten czar zadaje władcy owego bytu 2 obrażenia.
- Fleecemane Lion
: Monstrualność 1. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim znacznik +1/+1 i staje się on monstrualny.)
O ile ten stwór jest monstrualny, ma antyklątwę i niezniszczalność.
- Horizon Chimera
Błysk
Latanie, tratowanie
Ilekroć dobierzesz kartę, zyskaj 1 życie.
- Kragma Warcaller
Minotaury pod twoim władaniem mają pośpiech.
Ilekroć Minotaur pod twoim władaniem zaatakuje, dostaje on do końca tury +2/+0.
- Medomai the Ageless
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, weź dodatkową turę po obecnej.
Ten stwór nie może atakować podczas dodatkowych tur.
- Pharika's Mender
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora lub uroku z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Polis Crusher
Tratowanie, ochrona przed urokami
: Monstrualność 3. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim trzy znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, jeśli ten stwór jest monstrualny, zniszcz wskazany urok pod władaniem owego gracza.
- Prophet of Kruphix
Odkręć wszystkie stwory i lądy pod twoim władaniem podczas kroku odkręcania każdego innego gracza.
Możesz rzucać czary stworów tak, jakby miały błysk.
- Psychic Intrusion
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz nie-lądową kartę z cmentarza lub ręki owego gracza i wygnaj ją. Możesz rzucić ową kartę dopóki pozostaje ona wygnana wydając manę tak, jakby była maną dowolnego koloru.
- Reaper of the Wilds
Ilekroć umrze inny stwór, wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
: Ten stwór zyskuje dotyk śmierci do końca tury.
: Ten stwór zyskuje antyklątwę do końca tury.
- Sentry of the Underworld
Latanie, czujność
, zapłać 3 życia: Zregeneruj tego stwora.
- Shipwreck Singer
Latanie
: Wskazany stwór pod władaniem przeciwnika atakuje w tej turze, jeśli może.
, : Atakujące stwory dostają do końca tury -1/-1.
- Spellheart Chimera
Latanie, tratowanie
Siła tej karty jest równa liczbie kart sztuczek i obrzędów w twoim cmentarzu.
- Steam Augury
Ujawnij pięć wierzchnich kart twojej biblioteki i rozdziel je na dwa stosy. Przeciwnik wybiera jeden z tych stosów. Umieść ów stos w twojej ręce, a pozostały w twoim cmentarzu.
- Triad of Fates
, : Umieść znacznik przeznaczenia na wskazanym stworze.
, : Wygnaj wskazanego stwora mającego znacznik przeznaczenia, po czym przywróć go na pole bitwy pod władaniem właściciela.
, : Wygnaj wskazanego stwora mającego znacznik przeznaczenia. Jego władca dobiera dwie karty.
- Tymaret, the Murder King
, poświęć innego stwora: Ten stwór zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 2 obrażenia.
, poświęć stwora: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Underworld Cerberus
Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej trzy stwory.
Karty w cmentarzach nie mogą być wskazywane przez czary lub zdolności.
Kiedy ten stwór umrze, wygnaj go, a każdy gracz przywraca wszystkie karty stworów ze swojego cmentarza do swojej ręki.
- Xenagos, the Reveler
+1: Weź X many w dowolnej kombinacji i , gdzie X jest liczbą stworów pod twoim władaniem.
0: Stwórz żeton czerwono-zielonego stwora Satyr 2/2 z pośpiechem.
–6: Wygnaj siedem wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz umieścić na polu bitwy dowolną liczbę kart stworów i lądów spośród nich.
- Akroan Horse
Obronność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przeciwnik zyskuje nad nim władanie.
Na początku twojego kroku utrzymania, każdy przeciwnik tworzy żeton białego stwora Piechur 1/1.
- Anvilwrought Raptor
Latanie
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Burnished Hart
, poświęć tego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Colossus of Akros
Obronność, niezniszczalność
: Monstrualność 10. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim dziesięć znaczników +1/+1 i staje się on monstrualny.)
O ile ten stwór jest monstrualny, ma tratowanie i może atakować jakby nie miał obronności.
- Flamecast Wheel
, , poświęć ten artefakt: Ten artefakt zadaje 3 obrażenia wskazanemu stworowi.
- Fleetfeather Sandals
Wyposażony stwór ma latanie i pośpiech.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Guardians of Meletis
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
- Opaline Unicorn
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Prowler's Helm
Wyposażony stwór nie może być blokowany, chyba że przez Ścianę.
Wyposaż
- Pyxis of Pandemonium
: Każdy gracz wygania wierzchnią kartę swojej biblioteki, zakrytą.
, : poświęć ten artefakt: Każdy gracz odkrywa wszystkie własne karty wygnane z użyciem tego artefaktu, po czym umieszcza wszystkie karty bytów spośród nich na polu bitwy.
- Traveler's Amulet
, poświęć ten artefakt: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją i umieść w twojej ręce. Następnie przetasuj.
- Witches' Eye
Wyposażony stwór ma „, : Wróż 1.” (By wróżyć 1, spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
Wyposaż
- Nykthos, Shrine to Nyx
: Weź .
, : Wybierz kolor. Weź tyle many wybranego koloru, ile wynosi twój kult tego koloru. (Twój kult koloru jest liczbą symboli many tego koloru w kosztach bytów pod twoim władaniem.)
- Temple of Abandon
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Temple of Deceit
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Temple of Mystery
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Temple of Silence
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Temple of Triumph
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Unknown Shores
: Weź .
, : Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)