Dragon’s Maze (Labirynt Smoka)¶
- Boros Mastiff
Batalion — Ilekroć ten stwór zaatakuje wraz z co najmniej dwoma innymi stworami, niniejszy stwór zyskuje więź życia do końca tury. (Obrażenia zadane przez stwora z więzią życia powodują, że jego władca zyskuje tyle samo żyć.)
- Haazda Snare Squad
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika.
- Lyev Decree
Uwięź co najwyżej dwa wskazane stwory pod władaniem przeciwników. (Do twojej następnej tury owe stwory nie mogą atakować ani blokować, a ich aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.)
- Maze Sentinel
Czujność
Wielokolorowe stwory pod twoim władaniem mają czujność.
- Renounce the Guilds
Każdy gracz poświęca wielokolorowy byt.
- Riot Control
Zyskaj po 1 życiu za każdego stwora pod władaniem twoich przeciwników. Zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie mogłyby być zadane tobie w tej turze.
- Scion of Vitu-Ghazi
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli został rzucony z twojej ręki, stwórz żeton białego stwora Ptak 1/1 z lataniem, po czym zaludnij. (Stwórz żeton będący kopią żetonu stwora pod twoim władaniem.)
- Steeple Roc
Latanie, pierwszy cios
- Sunspire Gatekeepers
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz przynajmniej dwiema Bramami, stwórz żeton białego stwora Rycerz 2/2 z czujnością.
- Wake the Reflections
Zaludnij. (Stwórz żeton, będący kopią żetonu stwora pod twoim władaniem.)
- Aetherling
: Wygnaj tego stwora. Przywróć go na pole bitwy pod władaniem właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.
: Ten stwór nie może być blokowany w tej turze.
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/-1.
: Ten stwór do końca tury dostaje -1/+1.
- Hidden Strings
Możesz przekręcić lub odkręcić wskazany byt, po czym możesz przekręcić lub odkręcić inny wskazany byt.
Szyfruj (Następnie możesz wygnać tę kartę kodując ją na stworze pod twoim władaniem. Ilekroć ów stwór zada graczowi obrażenia bojowe, jego władca może rzucić kopię zakodowanej karty bez płacenia jej kosztu many.)
- Maze Glider
Latanie
Wielokolorowe stwory pod twoim władaniem mają latanie.
- Mindstatic
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
- Murmuring Phantasm
Obronność
- Opal Lake Gatekeepers
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz co najmniej dwiema Bramami, możesz dobrać kartę.
- Runner's Bane
Zaurocz stwora o sile nie większej niż 3
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć zauroczonego stwora.
Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Trait Doctoring
Zmień do końca tury tekst wskazanego bytu poprzez zmianę wszystkich wystąpień jednego koloru innym albo jednego typu bazowego lądu innym.
Szyfruj (Następnie możesz wygnać tę kartę kodując ją na stworze pod twoim władaniem. Ilekroć ów stwór zada graczowi obrażenia bojowe, jego władca może rzucić kopię zakodowanej karty bez płacenia jej kosztu many.)
- Uncovered Clues
Spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz spośród nich ujawnić co najwyżej dwie karty sztuczki lub obrzędu i umieścić je w twojej ręce. Umieść pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
- Wind Drake
Latanie
- Blood Scrivener
Jeśli miałbyś dobrać kartę nie mając kart na ręce, zamiast tego dobierz dwie karty i strać 1 życie.
- Crypt Incursion
Wygnaj wszystkie karty stworów z cmentarza wskazanego gracza. Zyskaj po 3 życia za każdą kartę wygnaną w ten sposób.
- Fatal Fumes
Wskazany stwór do końca tury dostaje -4/-2.
- Hired Torturer
Obronność
, : Wskazany przeciwnik traci 2 życia, po czym ujawnia losową kartę ze swojej ręki.
- Maze Abomination
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
Wielokolorowe stwory pod twoim władaniem mają dotyk śmierci.
- Pontiff of Blight
Wymuszenie (Ilekroć rzucisz czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, każdy z przeciwników traci po 1 życiu, a ty zyskaj tyle samo żyć.)
Inne stwory pod twoim władaniem mają wymuszenie. (Jeśli stwór ma wiele wymuszeń, każde wyzwalane jest osobno.)
- Rakdos Drake
Latanie
Poszczucie (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz dać mu znacznik +1/+1. Ten stwór nie może blokować o ile ma znacznik +1/+1.)
- Sinister Possession
Zaurocz stwora
Ilekroć zauroczony stwór atakuje lub blokuje, jego władca traci 2 życia.
- Ubul Sar Gatekeepers
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz przynajmniej dwiema Bramami, wskazany stwór pod władaniem przeciwnika do końca tury dostaje -2/-2.
- Awe for the Guilds
Jednokolorowe stwory nie mogą blokować w tej turze.
- Clear a Path
Zniszcz wskazanego stwora z obronnością.
- Maze Rusher
Pośpiech
Wielokolorowe stwory pod twoim władaniem mają pośpiech.
- Possibility Storm
Ilekroć gracz rzuci czar ze swojej ręki, ów gracz wygania go, po czym wygania karty z wierzchu swojej biblioteki, aż wygna kartę mającą ten sam typ karty. Ów gracz może rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Następnie umieszcza wszystkie karty wygnane w ten sposób losowo na spodzie swojej biblioteki.
- Punish the Enemy
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 3 obrażenia oraz 3 obrażenia wskazanemu stworowi.
- Pyrewild Shaman
Zew krwi — , odrzuć tę kartę: Wskazany atakujący stwór do końca tury dostaje +3/+1.
Ilekroć jeden lub kilka stworów pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, jeśli ta karta jest w twoim cmentarzu, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, przywróć tę kartę do twojej ręki.
- Riot Piker
Pierwszy cios
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
- Rubblebelt Maaka
Zew krwi — ,odrzuć tę kartę: Wskazany atakujący stwór do końca tury dostaje +3/+3.
- Smelt-Ward Gatekeepers
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz przynajmniej dwiema Bramami, zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem pod władaniem przeciwnika. Odkręć owego stwora. Zyskuje on pośpiech do końca tury.
- Weapon Surge
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +1/+0 oraz pierwszy cios.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Battering Krasis
Tratowanie
Ewolucja (Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, jeśli ów stwór ma większą siłę lub wytrzymałość niż ten stwór, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.)
- Kraul Warrior
: Ten stwór do końca tury dostaje +3/+3.
- Maze Behemoth
Tratowanie
Wielokolorowe stwory pod twoim władaniem mają tratowanie.
- Mending Touch
Zregeneruj wskazanego stwora.
- Mutant's Prey
Wskazany stwór pod twoim władaniem mający znacznik +1/+1 walczy ze wskazanym stworem pod władaniem przeciwnika. (Każdy zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
- Phytoburst
Wskazany stwór do końca tury dostaje +5/+5.
- Renegade Krasis
Ewolucja (Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, jeśli ów stwór ma większą siłę lub wytrzymałość niż ten stwór, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.)
Ilekroć ten stwór ewoluuje, umieść znacznik +1/+1 na każdym innym stworze pod twoim władaniem mającym znacznik +1/+1.
- Saruli Gatekeepers
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz przynajmniej dwiema Bramami, zyskaj 7 żyć.
- Skylasher
Błysk
Ten czar nie może być skontrowany.
Zasięg, ochrona przed niebieskim
- Thrashing Mossdog
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
Czystka (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Umieść na wskazanym stworze tyle znaczników +1/+1 , ile wynosi siła tej karty. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Advent of the Wurm
Stwórz żeton zielonego stwora Żmij 5/5 z tratowaniem.
- Ascended Lawmage
Latanie
Antyklątwa (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
- Beetleform Mage
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2 oraz latanie. Możesz aktywować tylko raz na turę.
- Blast of Genius
Wskaż dowolny cel. Dobierz trzy karty, po czym odrzuć kartę. Ten czar zadaje owemu celowi obrażenia równe skrótowi many odrzuconej karty.
- Blaze Commando
Ilekroć czar sztuczki lub obrzędu pod twoim władaniem zada obrażenia, stwórz dwa żetony czerwono-białego stwora Piechur 1/1 z pośpiechem.
- Blood Baron of Vizkopa
Więź życia, ochrona przed białym i czarnym
O ile masz co najmniej 30 żyć oraz przeciwnik ma co najwyżej 10 żyć, ten stwór dostaje +6/+6 i ma latanie.
- Boros Battleshaper
Na początku każdej potyczki, co najwyżej jeden wskazany stwór atakuje lub blokuje w tej potyczce, jeśli może, i co najwyżej jeden wskazany stwór nie może atakować lub blokować w tej potyczce.
- Bred for the Hunt
Ilekroć stwór pod twoim władaniem mający znacznik +1/+1 zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać kartę.
- Bronzebeak Moa
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +3/+3.
- Carnage Gladiator
Ilekroć dowolny stwór blokuje, jego władca traci 1 życie.
: Zregeneruj tego stwora.
- Council of the Absolute
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz nazwę karty nie będącej lądem lub stworem.
Twoi przeciwnicy nie mogą rzucać czarów o wybranej nazwie.
Rzucanie czarów o wybranej nazwie kosztuje cię o mniej.
- Deadbridge Chant
Kiedy ta karta wejdzie na pole bitwy, zmiel dziesięć kart.
Na początku twojego kroku utrzymania wybierz losową kartę z twojego cmentarza. Jeśli to karta stwora, umieść ją na polu bitwy. W przeciwnym razie umieść ją w twojej ręce.
- Debt to the Deathless
Każdy przeciwnik traci dwukrotność X żyć. Zyskaj tyle żyć, ile zostało stracone w ten sposób.
- Deputy of Acquittals
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić innego stwora pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Dragonshift
Do końca tury wskazany stwór pod twoim władaniem staje się niebiesko-czerwonym Smokiem o bazowych sile i wytrzymałości 4/4, traci wszystkie zdolności i zyskuje latanie.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Drown in Filth
Wybierz wskazanego stwora. Zmiel cztery karty, po czym ów stwór do końca tury dostaje -1/-1 za każdą kartę lądu w twoim cmentarzu.
- Emmara Tandris
Zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie mogłyby być zadane żetonowym stworom pod twoim władaniem.
- Exava, Rakdos Blood Witch
Pierwszy cios, pośpiech
Poszczucie (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz dać mu znacznik +1/+1. Ten stwór nie może blokować o ile ma znacznik +1/+1.)
Każdy inny stwór pod twoim władaniem mający znacznik +1/+1, ma pośpiech.
- Feral Animist
: Ten stwór do końca tury dostaje +X/+0, gdzie X jest jego siłą.
- Fluxcharger
Latanie
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, możesz do końca tury zamienić miejscami siłę i wytrzymałość tego stwora.
- Gaze of Granite
Zniszcz każdy nie-lądowy byt o skrócie many X lub mniejszym.
- Gleam of Battle
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zaatakuje, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Goblin Test Pilot
Latanie
: Ten stwór zadaje losowo wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Gruul War Chant
Atakujące stwory pod twoim władaniem dostają +1/+0 i mają złowrogość.
- Haunter of Nightveil
Stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają -1/-0.
- Jelenn Sphinx
Latanie, czujność
Ilekroć ten stwór zaatakuje, inne atakujące stwory dostają do końca tury +1/+1.
- Korozda Gorgon
Dotyk śmierci
, Usuń znacznik +1/+1 ze stwora pod twoim władaniem: Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
- Krasis Incubation
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować, a jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.
, przywróć ten urok do ręki właściciela: Umieść dwa znaczniki +1/+1 na zauroczonym stworze.
- Lavinia of the Tenth
Ochrona przed czerwonym
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, uwięź każdy nie-lądowy byt pod władaniem twoich przeciwników mający skrót many 4 lub mniejszy. (Do twojej następnej tury owe byty nie mogą atakować ani blokować, a ich aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.)
- Legion's Initiative
Czerwone stwory pod twoim władaniem dostają +1/+0.
Białe stwory pod twoim władaniem dostają +0/+1.
, wygnaj ten urok: Wygnaj wszystkie stwory pod twoim władaniem. Na początku najbliższej potyczki przywróć owe karty na pole bitwy pod władaniem ich właścicieli. Zyskują one pośpiech do końca tury.
- Master of Cruelties
Pierwszy cios, dotyk śmierci
Ten stwór może atakować wyłącznie samotnie.
Ilekroć ten stwór zaatakuje gracza i nie jest blokowany, liczba żyć owego gracza staje się równa 1. Ten stwór nie zadaje obrażeń bojowych w tej potyczce.
- Maw of the Obzedat
Poświęć stwora: Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Melek, Izzet Paragon
Graj z ujawnioną wierzchnią kartą twojej biblioteki.
Możesz rzucać czary sztuczek i obrzędów z wierzchu twojej biblioteki.
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu z twojej biblioteki, skopiuj ów czar. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Mirko Vosk, Mind Drinker
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz ujawnia karty z wierzchu swojej biblioteki, aż ujawni cztery karty lądów, po czym umieszcza owe karty w swoim cmentarzu.
- Morgue Burst
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki. Ten czar zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe sile przywróconej w ten sposób karty.
- Nivix Cyclops
Obronność
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, ten stwór do końca tury dostaje +3/+0 i może atakować w tej turze, jak by nie miał obronności.
- Notion Thief
Błysk
Jeśli przeciwnik miałby dobrać kartę oprócz pierwszej dobranej w swoim kroku dobierania, zamiast tego ów gracz pomija owe dobieranie, a ty dobierz kartę.
- Obzedat's Aid
Przywróć wskazaną kartę bytu z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Pilfered Plans
Wskazany gracz mieli dwie karty. Dobierz dwie karty.
- Plasm Capture
Skontruj wskazany czar. Na początku twojej najbliższej fazy główniej poprzedzającej walkę, weź X many w dowolnej kombinacji kolorów, gdzie X jest skrótem many owego czaru.
- Progenitor Mimic
Możesz sprawić, że ten byt wejdzie na pole bitwy jako kopia dowolnego stwora na polu bitwy, ale dodatkowo ma zdolność „Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli ten stwór nie jest żetonem, stwórz żeton będący kopią tego stwora.”
- Putrefy
Zniszcz wskazany artefakt lub stwora. Nie może on zostać zregenerowany.
- Ral Zarek
+1: Przekręć wskazany byt, po czym odkręć inny wskazany byt.
–2: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
–7: Rzuć pięcioma monetami. Weź dodatkową turę po obecnej za każdą reszkę.
- Reap Intellect
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej co najwyżej X nie-lądowych kart i wygnaj je. Za każdą kartę wygnaną w ten sposób, wyszukaj w cmentarzu, ręce i bibliotece owego gracza kartę o tej samej nazwie i wygnaj ją. Następnie ów gracz tasuje.
- Render Silent
Skontruj wskazany czar. Jego władca nie może rzucać czarów w tej turze.
- Restore the Peace
Przywróć każdego stwora, który zadał obrażenia w tej turze, do ręki właściciela.
- Rot Farm Skeleton
Ten stwór nie może blokować.
, zmiel cztery karty: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Ruric Thar, the Unbowed
Czujność, zasięg
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
Ilekroć gracz rzuci nie-stworowy czar, ten stwór zadaje owemu graczowi 6 obrażeń.
- Savageborn Hydra
Podwójny cios
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Scab-Clan Giant
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, walczy z losowo wskazanym stworem pod władaniem przeciwnika.
- Showstopper
Do końca tury stwory pod twoim władaniem zyskują „Kiedy ten stwór umrze, zadaje wskazanemu stworowi pod władaniem przeciwnika 2 obrażenia.”
- Sin Collector
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę sztuczki lub obrzędu i wygnaj ją.
- Sire of Insanity
Na początku każdego kroku końcowego, każdy gracz odrzuca swoją rękę.
- Species Gorger
Na początku twojego kroku utrzymania przywróć stwora pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Spike Jester
Pośpiech
- Tajic, Blade of the Legion
Niezniszczalność
Batalion — Ilekroć ten stwór zaatakuje wraz z co najmniej dwoma innymi stworami, niniejszy stwór do końca tury dostaje +5/+5.
- Teysa, Envoy of Ghosts
Czujność, ochrona przed stworami
Ilekroć jakiś stwór zada tobie obrażenia bojowe, zniszcz owego stwora. Stwórz żeton czarno-białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Tithe Drinker
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
Wymuszenie (Ilekroć rzucisz czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, każdy z przeciwników traci po 1 życiu, a ty zyskaj tyle samo żyć.)
- Trostani's Summoner
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton białego stwora Rycerz 2/2 z czujnością, żeton zielonego stwora Centaur 3/3 oraz żeton zielonego stwora Nosorożec 4/4 z tratowaniem.
- Unflinching Courage
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma tratowanie oraz więź życia. (Obrażenia zadane przez stwora z więzią życia sprawiają, że jego władca zyskuje tyle samo żyć.)
- Varolz, the Scar-Striped
Każda karta stwora w twoim cmentarzu ma czystkę o koszcie równym swojemu kosztowi many . (Wygnaj kartę stwora z twojego cmentarza i zapłać jej koszt many: Umieść na wskazanym stworze tyle znaczników +1/+1 , ile wynosi siła owej karty. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
Poświęć innego stwora: Zregeneruj tego stwora.
- Viashino Firstblade
Pośpiech
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, do końca tury dostaje +2/+2.
- Voice of Resurgence
Ilekroć przeciwnik rzuci czar w twojej turze lub kiedy ten stwór umrze, stwórz zielono-biały żeton stwora Żywiołak mający „Siła oraz wytrzymałość tego stwora są obie równe liczbie stworów pod twoim władaniem.”
- Vorel of the Hull Clade
, : Podwój liczbę każdego rodzaju znaczników na wskazanym artefakcie, stworze lub lądzie.
- Warleader's Helix
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia, a ty zyskaj 4 życia.
- Warped Physique
Wskazany stwór do końca tury dostaje +X/-X, gdzie X jest liczbą kart w twojej ręce.
- Woodlot Crawler
Podbój lasów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)
Ochrona przed zielonym
- Zhur-Taa Ancient
Ilekroć gracz przekręca ląd biorąc manę, ów gracz bierze dodatkowo jedną manę w typie wyprodukowanym przez ów ląd.
- Zhur-Taa Druid
: Weź .
Ilekroć przekręcasz tego stwora biorąc manę, zadaje on każdemu z przeciwników po 1 obrażeniu.
- Alive
Stwórz żeton zielonego stwora Centaur 3/3.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Well
Zyskaj po 2 życia za każdego stwora pod twoim władaniem.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Armed
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1 oraz podwójny cios.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Dangerous
Wszystkie stwory mogące blokować wskazanego stwora w tej turze, robią to.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Beck
Ilekroć w tej turze wejdzie stwór na pole bitwy, możesz dobrać kartę.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Call
Stwórz cztery żetony białego stwora Ptak 1/1 z lataniem.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Breaking
Wskazany gracz mieli osiem kart.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Entering
Umieść kartę stwora z cmentarza na polu bitwy pod twoim władaniem. Zyskuje on pośpiech do końca tury.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Catch
Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym bytem. Odkręć go. Zyskuje on pośpiech do końca tury.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Release
Każdy gracz poświęca artefakt, stwora, urok, ląd i wędrowca.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Down
Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Dirty
Przywróć wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Far
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Away
Wskazany gracz poświęca stwora.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Flesh
Wygnaj wskazaną kartę stwora z cmentarza. Umieść X znaczników +1/+1 na wskazanym stworze, gdzie X to siła wygnanej karty.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Blood
Wskazany stwór pod twoim władaniem zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe swojej sile.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Give
Umieść na wskazanym stworze trzy znaczniki +1/+1.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Take
Usuń wszystkie znaczniki +1/+1 ze wskazanego stwora pod twoim władaniem. Dobierz tyle samo kart.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Profit
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Loss
Stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają do końca tury -1/-1.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Protect
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+4.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Serve
Wskazany stwór do końca tury dostaje -6/-0.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Ready
Stwory pod twoim władaniem zyskują niezniszczalność do końca tury. Odkręć każdego stwora pod twoim władaniem.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Willing
Stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury dotyk śmierci oraz więź życia.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Toil
Wskazany gracz dobiera dwie karty i traci 2 życia.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Trouble
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi tyle obrażeń, ile ów gracz ma kart w ręce.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Turn
Do końca tury wskazany stwór traci wszystkie zdolności i staje się czerwonym Dziwadłem o bazowych sile i wytrzymałości 0/1.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Burn
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Wear
Zniszcz wskazany artefakt.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Tear
Zniszcz wskazany urok.
Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)
- Azorius Cluestone
: Weź lub .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Boros Cluestone
: Weź lub .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Dimir Cluestone
: Weź lub .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Golgari Cluestone
: Weź lub .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Gruul Cluestone
: Weź lub .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Izzet Cluestone
: Weź lub .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Orzhov Cluestone
: Weź lub .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Rakdos Cluestone
: Weź lub .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Selesnya Cluestone
: Weź lub .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Simic Cluestone
: Weź lub .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Azorius Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Boros Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Dimir Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Golgari Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Gruul Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Izzet Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Maze's End
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, , przywróć ten ląd do ręki właściciela: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Bramy, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj. Jeśli masz we władaniu dziesięć lub więcej Bram o różnych nazwach, wygrywasz grę.
- Orzhov Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Rakdos Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Selesnya Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Simic Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .