Theros: Beyond Death (Theros: Poza śmiercią)¶
- Alseid of Life's Bounty
Więź życia
, poświęć tego stwora: Wskazany stwór lub urok pod twoim władaniem do końca tury zyskuje ochronę przed wybranym przez ciebie kolorem.
- Archon of Falling Stars
Latanie
Kiedy ten stwór umrze, możesz przywrócić wskazaną kartę uroku z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Archon of Sun's Grace
Latanie, więź życia
Stwory typu Pegaz pod twoim władaniem mają więź życia.
Konstelacja — Ilekroć urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwórz żeton białego stwora Pegaz 2/2 z lataniem.
- Banishing Light
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazany nie-lądowy byt pod władaniem przeciwnika dopóki niniejszy urok nie opuści pola bitwy.
- The Birth of Meletis
(Przy wejściu tej Sagi oraz po kroku dobierania, dodaj znacznik opowieści. Poświęć po III.)
I — Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowej Równiny, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
II — Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Ściana 0/4 z obronnością.
III — Zyskaj 2 życia.
- Captivating Unicorn
Konstelacja — Ilekroć urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika.
- Commanding Presence
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2, ma pierwszy cios oraz „Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1.”
- Dawn Evangel
Ilekroć umrze stwór, jeśli miał dołączoną Aurę pod twoim władaniem, przywróć wskazaną kartę stwora o skrócie many 2 lub mniejszym z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Daxos, Blessed by the Sun
Wytrzymałość tej karty jest równa twojemu kultowi białego. (Każdy symbol w kosztach bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu białego.)
Ilekroć inny stwór pod twoim władaniem wejdzie na pole bitwy lub umrze, zyskaj 1 życie.
- Daybreak Chimera
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej, gdzie X jest twoim kultem białego. (Każdy symbol w kosztach bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu białego.)
Latanie
- Dreadful Apathy
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
: Wygnaj wskazanego stwora.
- Eidolon of Obstruction
Pierwszy cios
Aktywacja zdolności lojalnościowych wędrowców pod władaniem twoich przeciwników kosztuje o więcej.
- Elspeth Conquers Death
(Przy wejściu tej Sagi oraz po kroku dobierania, dodaj znacznik opowieści. Poświęć po III.)
I — Wygnaj wskazany byt pod władaniem przeciwnika o skrócie many 3 lub większym.
II — Do twojej następnej tury rzucanie nie-stworowych czarów kosztuje twoich przeciwników o więcej.
III — Przywróć wskazaną kartę stwora lub wędrowca z twojego cmentarza na pole bitwy. Umieść na niej znacznik +1/+1 lub lojalności.
- Elspeth, Sun's Nemesis
–1: Każdy z co najwyżej dwóch wskazanych stworów do końca tury dostaje +2/+1.
–2: Stwórz dwa żetony białego stwora Człowiek Piechur 1/1.
–3: Zyskaj 5 żyć.
Ucieczka—, wygnaj cztery inne karty z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
- Favored of Iroas
Konstelacja — Ilekroć urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór zyskuje podwójny cios do końca tury.
- Flicker of Fate
Wygnaj wskazanego stwora lub urok, po czym przywróć go na pole bitwy pod władaniem właściciela.
- Glory Bearers
Ilekroć inny stwór pod twoim władaniem zaatakuje, dostaje on do końca tury +0/+1.
- Heliod, Sun-Crowned
Niezniszczalność
Dopóki twój kult białego jest mniejszy niż pięć, ta karta nie jest stworem.
Ilekroć zyskasz życia, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze lub uroku pod twoim władaniem.
: Inny wskazany stwór zyskuje więź życia do końca tury.
- Heliod's Intervention
Wybierz jedno —
Zniszcz X wskazanych artefaktów i/lub uroków.
Wskazany gracz zyskuje dwukrotność X żyć.
- Heliod's Pilgrim
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę Aury, ujawnij ją i umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Heliod's Punishment
Zaurocz stwora
Ten urok wchodzi na pole bitwy mając cztery znaczniki zadania.
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować. Traci wszystkie zdolności i ma „: Usuń znacznik zadania z Heliod’s Punishment. Następnie jeśli nie ma tam już żadnych znaczników zadania, zniszcz Heliod’s Punishment.”
- Hero of the Pride
Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+0.
- Hero of the Winds
Latanie
Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+0.
- Idyllic Tutor
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę uroku, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Indomitable Will
Błysk
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+2.
- Karametra's Blessing
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2. Jeśli jest zauroczonym stworem lub stworem-urokiem, dostaje on do końca tury dodatkowo antyklątwę oraz niezniszczalność. (Nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników. Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie zniszczą go.)
- Lagonna-Band Storyteller
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz umieścić wskazaną kartę uroku z twojego cmentarza na wierzchu twojej biblioteki. Jeśli tak zrobisz, zyskaj tyle żyć, ile wynosi jej skrót many.
- Leonin of the Lost Pride
Kiedy ten stwór umrze, wygnaj wskazaną kartę z cmentarza przeciwnika.
- Omen of the Sun
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony białego stwora Człowiek Piechur 1/1 i zyskaj 2 życia.
, poświęć ten urok: Wróż 2.
- Phalanx Tactics
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +2/+1. Każdy inny stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +1/+1.
- Pious Wayfarer
Konstelacja — Ilekroć urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Reverent Hoplite
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz tyle żetonów białego stwora Człowiek Piechur 1/1, ile wynosi twój kult białego. (Każdy symbol w kosztach bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu białego.)
- Revoke Existence
Wygnaj wskazany artefakt lub urok.
- Rumbling Sentry
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
- Sentinel's Eyes
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 i ma czujność.
Ucieczka—, wygnaj dwie inne karty z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
- Shatter the Sky
Każdy gracz władający stworem o sile 4 lub większej dobiera kartę. Następnie zniszcz wszystkie stwory.
- Sunmane Pegasus
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje czujność i więź życia.
- Taranika, Akroan Veteran
Czujność
Ilekroć ten stwór zaatakuje, odkręć innego wskazanego stwora pod twoim władaniem. Do końca tury ów stwór ma bazową siłę i wytrzymałość 4/4 oraz zyskuje niezniszczalność.
- Transcendent Envoy
Latanie
Rzucanie czarów Aur kosztuje cię o mniej.
- Triumphant Surge
Zniszcz wskazanego stwora o sile 4 lub większej. Zyskaj 3 życia.
- Alirios, Enraptured
Ten stwór wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Ten stwór nie odkręca się w twoim kroku odkręcania jeśli władasz bytem o typie Odbicie.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton niebieskiego stwora Odbicie 3/2.
- Ashiok's Erasure
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazany czar.
Twoi przeciwnicy nie mogą rzucać czarów z taką samą nazwą jak owa wygnana karta.
Kiedy ten urok opuści pole bitwy, przywróć wygnaną kartę do ręki jej właściciela.
- Brine Giant
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej za każdy urok pod twoim władaniem.
- Callaphe, Beloved of the Sea
Siła tej karty jest równa twojemu kultowi niebieskiego. (Każdy symbol w kosztach bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu niebieskiego.)
Stwory i uroki pod twoim władaniem mają „Rzucanie czarów wskazujących ten byt kosztuje twoich przeciwników o więcej.”
- Chain to Memory
Wskazany stwór do końca tury dostaje -4/-0. Wróż 2.
- Deny the Divine
Skontruj wskazany czar stwora lub uroku. Jeśli ów czar zostanie skontrowany w ten sposób, wygnaj go zamiast umieszczać go w cmentarzu jego właściciela.
- Eidolon of Philosophy
, poświęć tego stwora: Dobierz trzy karty.
- Elite Instructor
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Glimpse of Freedom
Dobierz kartę.
Ucieczka—, wygnaj pięć innych kart z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
- Ichthyomorphosis
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór traci wszystkie zdolności i jest niebieską Rybą o bazowej sile i wytrzymałości 0/1.
- Kiora Bests the Sea God
(Przy wejściu tej Sagi oraz po kroku dobierania, dodaj znacznik opowieści. Poświęć po III.)
I — Stwórz żeton niebieskiego stwora Kraken 8/8 z antyklątwą.
II — Przekręć wszystkie nie-lądowe byty pod władaniem wskazanego przeciwnika. Nie odkręcą się one w najbliższym kroku odkręcania swojego władcy.
III — Zyskaj władanie nad wskazanym bytem pod władaniem przeciwnika. Odkręć go.
- Medomai's Prophecy
(Przy wejściu tej Sagi oraz po kroku dobierania, dodaj znacznik opowieści. Poświęć po IV.)
I — Wróż 2.
II — Nazwij kartę.
III — Kiedy rzucisz czar o wybranej nazwie po raz pierwszy w tej turze, dobierz dwie karty.
IV — Spójrz na wierzchnią kartę biblioteki każdego z graczy.
- Memory Drain
Skontruj wskazany czar. Wróż 2.
- Nadir Kraken
Ilekroć dobierzesz kartę, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze i stwórz żeton niebieskiego stwora Macka 1/1.
- Naiad of Hidden Coves
O ile nie jest twoja tura, rzucanie czarów kosztuje cię o mniej.
- Omen of the Sea
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 2, po czym dobierz kartę.
, poświęć ten urok: Wróż 2.
- One with the Stars
Zaurocz stwora lub urok
Zauroczony byt jest urokiem i traci wszystkie inne typy karty. (Nadal ma swoje zdolności, ale nie jest już stworem.)
- Protean Thaumaturge
Konstelacja — Ilekroć urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz sprawić, że niniejszy stwór stanie się kopią innego wskazanego stwora zachowując niniejszą zdolność.
- Riptide Turtle
Błysk
Obronność
- Sage of Mysteries
Konstelacja — Ilekroć urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wskazany gracz mieli dwie karty.
- Sea God's Scorn
Przywróć co najwyżej trzy wskazane stwory i/lub uroki do rąk ich właścicieli.
- Shimmerwing Chimera
Latanie
Na początku twojego kroku utrzymania, przywróć co najwyżej jeden wskazany urok pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Shoal Kraken
Konstelacja — Ilekroć urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz dobrać kartę. Jeśli tak zrobisz, odrzuć kartę.
- Sleep of the Dead
Przekręć wskazanego stwora. Nie odkręci się on podczas najbliższego kroku odkręcania jego władcy.
Ucieczka—, wygnaj trzy inne karty z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
- Starlit Mantle
Błysk
Zaurocz stwora pod twoim władaniem
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zauroczony stwór do końca tury dostaje antyklątwę. (Nie może być wskazany przez czary ani zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
Zauroczony stwór dostaje +1/+1.
- Stern Dismissal
Przywróć wskazanego stwora lub urok pod władaniem przeciwnika do ręki właściciela.
- Stinging Lionfish
Ilekroć rzucisz swój pierwszy czar w turze każdego z przeciwników, możesz przekręcić lub odkręcić wskazany nie-lądowy byt.
- Sweet Oblivion
Wskazany gracz mieli cztery karty.
Ucieczka—, wygnaj cztery inne karty z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
- Thassa, Deep-Dwelling
Niezniszczalność
Dopóki twój kult niebieskiego jest mniejszy niż pięć, ta karta nie jest stworem.
Na początku twojego kroku końcowego wygnaj co najwyżej jednego innego stwora pod twoim władaniem, po czym przywróć ową kartę na pole bitwy pod twoim władaniem.
: Przekręć innego wskazanego stwora.
- Thassa's Intervention
Wybierz jedno —
Spójrz na X wierzchnich kart twojej biblioteki. Umieść co najwyżej dwie z nich w twojej ręce, a pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci dwukrotność .
- Thassa's Oracle
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na X wierzchnich kart twojej biblioteki, gdzie X jest twoim kultem niebieskiego. Umieść co najwyżej jedną z nich na wierzchu twojej biblioteki, a pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki. Jeśli X jest większe lub równe liczbie kart w twojej bibliotece, wygrywasz grę. (Każdy symbol w kosztach bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu niebieskiego.)
- Thirst for Meaning
Dobierz trzy karty. Następnie odrzuć dwie karty, chyba że odrzucisz kartę uroku.
- Threnody Singer
Błysk
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór pod władaniem przeciwnika do końca tury dostaje -X/-0, gdzie X jest twoim kultem niebieskiego. (Każdy symbol w kosztach bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu niebieskiego.)
- Thryx, the Sudden Storm
Błysk
Latanie
Rzucanie czarów o skrócie many 5 lub większym kosztuje cię o mniej i nie mogą być one skontrowane.
- Towering-Wave Mystic
Ilekroć ten stwór zada obrażenia, wskazany gracz mieli tyle samo kart.
- Triton Waverider
Konstelacja — Ilekroć urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Vexing Gull
Błysk
Latanie
- Wavebreak Hippocamp
Ilekroć rzucisz swój pierwszy czar w turze każdego z przeciwników, dobierz kartę.
- Whirlwind Denial
Dla każdego czaru i zdolności pod władaniem twoich przeciwników, skontruj to, chyba że władca zapłaci .
- Witness of Tomorrows
Latanie
: Wróż 1.
- Agonizing Remorse
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej nie-lądową kartę lub dowolną kartę z jego cmentarza. Wygnaj ową kartę. Strać 1 życie.
- Aphemia, the Cacophony
Latanie
Na początku twojego kroku końcowego możesz wygnać kartę uroku z twojego cmentarza. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Aspect of Lamprey
Zaurocz stwora pod twoim władaniem
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik odrzuca dwie karty.
Zauroczony stwór ma więź życia.
- Blight-Breath Catoblepas
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór pod władaniem przeciwnika do końca tury dostaje -X/-X, gdzie X jest twoim kultem czarnego. (Każdy symbol w kosztach bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu czarnego.)
- Cling to Dust
Wygnaj wskazaną kartę z cmentarza. Jeśli to była karta stwora, zyskaj 3 życia. W przeciwnym razie dobierz kartę.
Ucieczka—, wygnaj pięć innych kart z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
- Discordant Piper
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton białego stwora Koza 0/1.
- Drag to the Underworld
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej, gdzie X jest twoim kultem czarnego. (Każdy symbol w kosztach bytów pod twoim władaniem wlicza się w twój kult czarnego.)
Zniszcz wskazanego stwora.
- Eat to Extinction
Wygnaj wskazanego stwora lub wędrowca. Szpieguj 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją w twoim cmentarzu.)
- Elspeth's Nightmare
(Przy wejściu tej Sagi oraz po kroku dobierania, dodaj znacznik opowieści. Poświęć po III.)
I — Zniszcz wskazanego stwora o sile 2 lub mniejszej pod władaniem przeciwnika.
II — Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę nie będącą stworem ani lądem. Ów gracz odrzuca ową kartę.
III — Wygnaj cmentarz wskazanego przeciwnika.
- Enemy of Enlightenment
Latanie
Ten stwór dostaje -1/-1 za każdą kartę w rękach twoich przeciwników.
Na początku twojego kroku utrzymania każdy gracz odrzuca kartę.
- Erebos, Bleak-Hearted
Niezniszczalność
Dopóki twój kult czarnego jest mniejszy niż pięć, ta karta nie jest stworem.
Ilekroć umrze inny stwór pod twoim władaniem, możesz zapłacić 2 życia. Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
, poświęć innego stwora: Wskazany stwór do końca tury dostaje -2/-1.
- Erebos's Intervention
Wybierz jedno —
Wskazany stwór do końca tury dostaje -X/-X. Zyskaj X żyć.
Wygnaj co najwyżej dwukrotność X wskazanych kart z cmentarzy.
- Final Death
Wygnaj wskazanego stwora.
- Fruit of Tizerus
Wskazany gracz traci 2 życia.
Ucieczka—, wygnaj trzy inne karty z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
- Funeral Rites
Dobierz dwie karty, strać 2 życia, po czym zmiel dwie karty.
- Gravebreaker Lamia
Więź życia
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wyszukaj w twojej bibliotece dowolną kartę, umieść ją w twoim cmentarzu, po czym przetasuj.
Rzucanie czarów z twojego cmentarza kosztuje cię o mniej.
- Gray Merchant of Asphodel
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy przeciwnik traci po X żyć, gdzie X jest twoim kultem czarnego. Zyskaj tyle żyć, ile stracono w ten sposób. (Każdy symbol w kosztach bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu czarnego.)
- Grim Physician
Kiedy ten stwór umrze, wskazany stwór pod władaniem przeciwnika do końca tury dostaje -1/-1.
- Hateful Eidolon
Więź życia
Ilekroć jakiś zauroczony stwór umrze, dobierz kartę za każdą Aurę pod twoim władaniem, która była do niego dołączona.
- Inevitable End
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma „Na początku twojego kroku utrzymania, poświęć stwora.”
- Lampad of Death's Vigil
, poświęć stwora: Każdy przeciwnik traci po 1 życiu, zyskaj 1 życie.
- Minion's Return
Błysk
Zaurocz stwora
Kiedy zauroczony stwór umrze, przywróć ową kartę na pole bitwy pod twoim władaniem.
- Mire Triton
Dotyk śmierci
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zmiel dwie karty i zyskaj 2 życia.
- Mire's Grasp
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje -3/-3.
- Mogis's Favor
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/-1.
Ucieczka—, wygnaj dwie inne karty z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
- Nightmare Shepherd
Latanie
Ilekroć umrze inny nieżetonowy stwór pod twoim władaniem, możesz go wygnać. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton będący kopią owego stwora, ale jest on 1/1 i jest dodatkowo Koszmarem oprócz swoich pozostałych typów.
- Omen of the Dead
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
, poświęć ten urok: Wróż 2.
- Pharika's Libation
Wybierz jedno —
Wskazany przeciwnik poświęca stwora.
Wskazany przeciwnik poświęca urok.
- Pharika's Spawn
Ucieczka—, wygnaj trzy inne karty z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
Ten stwór ucieka mając dwa znaczniki +1/+1. Kiedy wejdzie na pole bitwy w ten sposób, każdy przeciwnik poświęca stwora bez typu Gorgon.
- Rage-Scarred Berserker
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +1/+0 oraz niezniszczalność. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie zniszczą go.)
- Scavenging Harpy
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazaną kartę z cmentarza przeciwnika.
- Soulreaper of Mogis
, poświęć stwora: Dobierz kartę.
- Temple Thief
Ten stwór nie może być blokowany przez zauroczone stwory i stwory-uroki.
- Treacherous Blessing
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz trzy karty.
Ilekroć rzucisz czar, strać 1 życie.
Kiedy ten urok zostanie wskazany przez czar lub zdolność, poświęć go.
- Tymaret Calls the Dead
(Przy wejściu tej Sagi oraz po kroku dobierania, dodaj znacznik opowieści. Poświęć po III.)
I, II — Zmiel trzy karty. Następnie możesz wygnać kartę stwora lub uroku z twojego cmentarza. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
III — Zyskaj X żyć i wróż X, gdzie X jest liczbą Zombi pod twoim władaniem.
- Tymaret, Chosen from Death
Wytrzymałość tej karty jest równa twojemu kultowi czarnego. (Każdy symbol w kosztach bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu czarnego.)
: Wygnaj co najwyżej dwie wskazane karty z cmentarzy. Zyskaj po 1 życiu za każdą kartę stwora wygnaną w ten sposób.
- Underworld Charger
Ten stwór nie może blokować.
Ucieczka—, wygnaj trzy inne karty z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
Ten stwór ucieka mając dwa znaczniki +1/+1.
- Underworld Dreams
Ilekroć przeciwnik dobierze kartę, ten urok zadaje owemu graczowi 1 obrażenie.
- Venomous Hierophant
Dotyk śmierci
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zmiel trzy karty.
- Woe Strider
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton białego stwora Koza 0/1.
Poświęć innego stwora: Wróż 1.
Ucieczka—, wygnaj cztery inne karty z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
Ten stwór ucieka mając dwa znaczniki +1/+1.
- The Akroan War
(Przy wejściu tej Sagi oraz po kroku dobierania, dodaj znacznik opowieści. Poświęć po III.)
I — Zyskaj władanie nad wskazanym stworem na czas pozostawania tego uroku na polu bitwy.
II — Do twojej następnej tury stwory pod władaniem twoich przeciwników atakują w każdej potyczce, jeśli mogą.
III — Każdy przekręcony stwór zadaje sobie obrażenia równe swojej sile.
- Anax, Hardened in the Forge
Siła tej karty jest równa twojemu kultowi czerwonego. (Każdy symbol w kosztach bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu czerwonego.)
Ilekroć umrze ten lub inny nieżetonowy stwór pod twoim władaniem, stwórz żeton czerwonego stwora Satyr 1/1 mający „Ten stwór nie może blokować.” Jeśli ów stwór miał siłę 4 lub większą, zamiast tego stwórz dwa takie żetony.
- Arena Trickster
Ilekroć rzucisz swój pierwszy czar w turze każdego z przeciwników, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Aspect of Manticore
Błysk
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zauroczony stwór zyskuje pierwszy cios do końca tury.
Zauroczony stwór dostaje +2/+0.
- Blood Aspirant
Ilekroć poświęcisz byt, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
, , poświęć stwora lub urok: Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi 1 obrażenie. Ów stwór nie może blokować w tej turze.
- Careless Celebrant
Kiedy ten stwór umrze, zadaje wskazanemu stworowi lub wędrowcowi pod władaniem przeciwnika 2 obrażenia.
- Dreamshaper Shaman
Na początku twojego kroku końcowego możesz zapłacić i poświęcić nie-lądowy byt. Jeśli tak zrobisz, ujawniaj karty z wierzchu twojej biblioteki, aż ujawnisz kartę nie-lądowego bytu. Umieść ją na polu bitwy, a pozostałem losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Dreamstalker Manticore
Ilekroć rzucisz swój pierwszy czar w turze każdego z przeciwników, ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Escape Velocity
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+0 i ma pośpiech.
Ucieczka—, wygnaj dwie inne karty z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
- Fateful End
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia. Wróż 1.
- Final Flare
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 5 obrażeń.
- Flummoxed Cyclops
Zasięg
Ilekroć zaatakują co najmniej dwa stwory pod władaniem twoich przeciwników, ten stwór nie może blokować w tej potyczce.
- Furious Rise
Na początku twojego kroku końcowego, jeśli władasz stworem o sile 4 lub większej, wygnaj wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz zagrać tę kartę do czasu wygnania kolejnej karty w ten sposób.
- Hero of the Games
Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+0.
- Heroes of the Revel
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czerwonego stwora Satyr 1/1 mający „Ten stwór nie może blokować.”
Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+0.
- Impending Doom
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +3/+3 i atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
Kiedy zauroczony stwór umrze, ten urok zadaje władcy owego stwora 3 obrażenia.
- Incendiary Oracle
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
Jeśli stwór uszkodzony przez tego stwora miałby umrzeć, zamiast tego wygnaj go.
- Infuriate
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+2.
- Iroas's Blessing
Zaurocz stwora pod twoim władaniem
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on wskazanemu stworowi lub wędrowcowi pod władaniem przeciwnika 4 obrażenia.
Zauroczony stwór dostaje +1/+1.
- Irreverent Revelers
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wybierz jedno —
Zniszcz wskazany artefakt.
Ten stwór zyskuje pośpiech do końca tury.
- Omen of the Forge
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
, poświęć ten urok: Wróż 2.
- Oread of Mountain's Blaze
, odrzuć kartę: Dobierz kartę.
- Ox of Agonas
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, odrzuć twoją rękę, po czym dobierz trzy karty.
Ucieczka—, wygnaj osiem innych karty z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
Ten stwór ucieka mając znacznik +1/+1.
- Phoenix of Ash
Latanie, pośpiech
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+0.
Ucieczka—, wygnaj trzy inne karty z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
Ten stwór ucieka mając znacznik +1/+1.
- Portent of Betrayal
Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem. Odkręć go. Zyskuje on pośpiech do końca tury. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Purphoros, Bronze-Blooded
Niezniszczalność
O ile twój kult czerwonego jest mniejszy niż pięć, ta karta nie jest stworem.
Inne stwory pod twoim władaniem mają pośpiech.
: Możesz umieścić kartę czerwonego stwora lub artefaktowego stwora z twojej ręki na polu bitwy. Poświęć go na początku najbliższego kroku końcowego.
- Purphoros's Intervention
Wybierz jedno —
Stwórz żeton czerwonego stwora Żywiołak X/1 z tratowaniem i pośpiechem. Poświęć go na początku najbliższego kroku końcowego.
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi lub wędrowcowi dwukrotność X obrażeń.
- Satyr's Cunning
Stwórz żeton czerwonego stwora Satyr 1/1 mający „Ten stwór nie może blokować.”
Ucieczka—, wygnaj dwie inne karty z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
- Skophos Maze-Warden
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/-1.
Ilekroć inny stwór zostanie wskazany przez zdolność władanego przez ciebie lądu o nazwie Labyrinth of Skophos, możesz sprawić, że niniejszy stwór zawalczy z owym stworem. (Każdy z nich zada drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
- Skophos Warleader
, poświęć innego stwora lub urok: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0 oraz złowrogość. (Nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
- Stampede Rider
Tratowanie
Na początku każdej potyczki, jeśli władasz stworem o sile 4 lub większej, niniejszy stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Storm Herald
Pośpiech
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć dowolną liczbę kart typu Aura z twojego cmentarza na pole bitwy dołączając je do stworów pod twoim władaniem. Wygnaj owe Aury na początku twojego najbliższego kroku końcowego. Jeśli owe Aury miałyby opuścić pole bitwy, wygnaj je zamiast umieszczać je gdziekolwiek indziej.
- Storm's Wrath
Ten czar zadaje każdemu stworowi i każdemu wędrowcowi po 4 obrażenia.
- Tectonic Giant
Ilekroć ten stwór zaatakuje lub zostanie wskazany przez czar pod władaniem przeciwnika, wybierz jedno —
Ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 3 obrażenia.
Wygnaj dwie wierzchnie karty twojej biblioteki. Wybierz jedną z nich. Możesz zagrać ową kartę do końca twojej następnej tury.
- Thrill of Possibility
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — odrzuć kartę.
Dobierz dwie karty.
- The Triumph of Anax
(Przy wejściu tej Sagi oraz po kroku dobierania, dodaj znacznik opowieści. Poświęć po IV.)
I, II, III — Do końca tury wskazany stwór dostaje tratowanie oraz +X/+0, gdzie X jest liczbą znaczników opowieści na tym uroku.
IV — Wskazany stwór pod twoim władaniem walczy z co najwyżej jednym wskazanym stworem poza twoim władaniem. (Każdy z nich zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
- Underworld Breach
Każda nie-lądowa karta w twoim cmentarzu ma ucieczkę. Kosztem ucieczki jest jej koszt many plus wygnanie trzech innych kart z twojego cmentarza. (Możesz rzucać karty z twojego cmentarza za ich koszt ucieczki.)
Na początku kroku końcowego, poświęć ten urok.
- Underworld Fires
Ten czar zadaje po 1 obrażeniu każdemu stworowi i wędrowcowi. Jeśli byt uszkodzony w ten sposób miałby umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go.
- Underworld Rage-Hound
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
Ucieczka—, wygnaj trzy inne karty z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
Ten stwór ucieka mając znacznik +1/+1.
- Wrap in Flames
Ten czar zadaje po 1 obrażeniu każdemu z co najwyżej trzech wskazanych stworów. Owe stworą nie mogą blokować w tej turze.
- Arasta of the Endless Web
Zasięg
Ilekroć przeciwnik rzuci czar sztuczki lub obrzędu, stwórz żeton zielonego stwora Pająk 1/2 z zasięgiem.
- The Binding of the Titans
(Przy wejściu tej Sagi oraz po kroku dobierania, dodaj znacznik opowieści. Poświęć po III.)
I — Każdy gracz mieli trzy karty.
II — Wygnaj co najwyżej dwie wskazane karty z cmentarzy. Zyskaj po 1 życiu za każdą kartę stwora wygnaną w ten sposób.
III — Przywróć wskazaną kartę stwora lub lądu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Chainweb Aracnir
Zasięg
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje obrażenia równe swojej sile wskazanemu stworowi z lataniem pod władaniem przeciwnika.
Ucieczka—, wygnaj cztery inne karty z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
Ten stwór ucieka mając trzy znaczniki +1/+1.
- Destiny Spinner
Czary stworów i uroków pod twoim władaniem nie mogą być skontrowane.
: Wskazany ląd pod twoim władaniem staje się do końca tury stworem Żywiołak X/X z tratowaniem i pośpiechem, gdzie X jest liczbą uroków pod twoim władaniem. Nadal jest on lądem.
- Dryad of the Ilysian Grove
Możesz zagrać dodatkowy ląd w każdej twojej turze.
Lądy pod twoim władaniem mają każdy bazowy typ lądu oprócz swoich pozostałych typów.
- The First Iroan Games
(Przy wejściu tej Sagi oraz po kroku dobierania, dodaj znacznik opowieści. Poświęć po IV.)
I — Stwórz żeton białego stwora Człowiek Piechur 1/1.
II — Umieść trzy znaczniki +1/+1 na wskazanym stworze pod twoim władaniem.
III — Jeśli władasz stworem o sile 4 lub większej, dobierz dwie karty.
IV — Stwórz żeton Złota. (To artefakt z „Poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)
- Gift of Strength
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3 oraz zasięg.
- Hydra's Growth
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na zauroczonym stworze.
Na początku twojego kroku utrzymania, podwój liczbę znaczników +1/+1 na zauroczonym stworze.
- Hyrax Tower Scout
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, odkręć wskazanego stwora.
- Ilysian Caryatid
: Weź jedną manę dowolnego koloru. Jeśli władasz stworem o sile 4 lub większej, zamiast tego weź dwie many jednego dowolnego koloru.
- Inspire Awe
Zażegnaj wszystkie bojowe obrażenia, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze, z wyjątkiem tych zadanych przez zauroczone stwory lub stwory-uroki. Wróż 2.
- Klothys's Design
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +X/+X, gdzie X jest twoim kultem zielonego. (Każdy symbol w kosztach bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu zielonego.)
- Loathsome Chimera
Ucieczka—, wygnaj trzy inne karty z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
Ten stwór ucieka mając znacznik +1/+1.
- Mantle of the Wolf
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +4/+4.
Kiedy ten urok zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, stwórz dwa żetony zielonego stwora Wilk 2/2.
- Moss Viper
Dotyk śmierci
- Mystic Repeal
Umieść wskazany urok na spodzie biblioteki właściciela.
- Nessian Boar
Wszystkie stwory mogące blokować tego stwora, robią to.
Ilekroć ten stwór zostanie zablokowany przez stwora, władca owego stwora dobiera kartę.
- Nessian Hornbeetle
Na początku potyczki w twojej turze, jeśli władasz innym stworem o sile 4 lub większej, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Nessian Wanderer
Konstelacja — Ilekroć urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę lądu i umieścić ją w twojej ręce. Umieść pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Nexus Wardens
Zasięg
Konstelacja — Ilekroć urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zyskaj 2 życia.
- Nylea, Keen-Eyed
Niezniszczalność
Dopóki twój kult zielonego jest mniejszy niż pięć, ta karta nie jest stworem.
Rzucanie czarów stworów kosztuje cię o mniej.
: Ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli jest to karta stwora, umieść ją w twojej ręce. W przeciwnym razie możesz umieścić ją w twoim cmentarzu.
- Nylea's Forerunner
Tratowanie
Inne stwory pod twoim władaniem mają tratowanie.
- Nylea's Huntmaster
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +X/+0, gdzie X jest twoim kultem zielonego. (Każdy symbol w kosztach bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu zielonego.)
- Nylea's Intervention
Wybierz jedno —
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej X kart lądów, ujawnij je, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
Ten czar zadaje każdemu stworowi z lataniem dwukrotność X obrażeń.
- Nyx Herald
Na początku potyczki w twojej turze, wskazany zauroczony stwór lub stwór-urok pod twoim władaniem do końca tury dostaje +1/+1 oraz tratowanie.
- Nyxbloom Ancient
Tratowanie
Jeśli przekręcisz byt biorąc manę, zamiast tego produkuje on trzykrotność owej many.
- Omen of the Hunt
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieścić ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
, poświęć ten urok: Wróż 2.
- Pheres-Band Brawler
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, walczy on z co najwyżej jednym wskazanym stworem poza twoim władaniem. (Każdy z nich zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
- Plummet
Zniszcz wskazanego stwora mającego latanie.
- Relentless Pursuit
Ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz umieścić spośród nich kartę stwora i/lub kartę lądu w twojej ręce. Umieść pozostałe w twoim cmentarzu.
- Renata, Called to the Hunt
Siła tej karty jest równa twojemu kultowi zielonego. (Każdy symbol w kosztach bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu zielonego.)
Każdy inny stwór pod twoim władaniem wchodzi na pole bitwy mając dodatkowy znacznik +1/+1.
- Return to Nature
Wybierz jedno —
Zniszcz wskazany artefakt.
Zniszcz wskazany urok.
Wygnaj wskazaną kartę z cmentarza.
- Setessan Champion
Konstelacja — Ilekroć urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze i dobierz kartę.
- Setessan Petitioner
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj tyle żyć, ile wynosi twój kult zielonego. (Każdy symbol w kosztach bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu zielonego.)
- Setessan Skirmisher
Konstelacja — Ilekroć urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Setessan Training
Zaurocz stwora pod twoim władaniem
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Zauroczony stwór dostaje +1/+0 i ma tratowanie. (Może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Skola Grovedancer
Ilekroć karta lądu zostanie umieszczona skądkolwiek w twoim cmentarzu, zyskaj 1 życie.
: Zmiel kartę.
- Voracious Typhon
Ucieczka—, wygnaj cztery inne karty z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
Ten stwór ucieka mając trzy znaczniki +1/+1.
- Warbriar Blessing
Zaurocz stwora pod twoim władaniem
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zauroczony stwór walczy z co najwyżej jednym wskazanym stworem poza twoim władaniem. (Każdy z nich zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
Zauroczony stwór dostaje +0/+2.
- Wolfwillow Haven
Zaurocz ląd
Ilekroć zauroczony ląd jest przekręcany przy pobieraniu many, jego władca bierze dodatkowo .
, poświęć ten urok: Stwórz żeton zielonego stwora Wilk 2/2. Możesz aktywować tylko w twojej turze.
- Acolyte of Affliction
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zmiel dwie karty, po czym możesz przywrócić kartę bytu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Allure of the Unknown
Ujawnij sześć wierzchnich kart twojej biblioteki. Przeciwnik wygania spośród nich kartę nie będącą lądem, po czym umieść pozostałe w twojej ręce. Ów przeciwnik może rzucić wygnaną kartę bez płacenia jej kosztu many.
- Ashiok, Nightmare Muse
+1: Stwórz żeton czarno-niebieskiego stwora Koszmar 2/3 mający „Ilekroć ten stwór zaatakuje lub zablokuje, każdy przeciwnik wygania wierzchnią kartę swojej biblioteki.”
–3: Przywróć wskazany nie-lądowy byt do ręki właściciela, po czym ów gracz wygania kartę ze swojej ręki.
–7: Możesz rzucić z wygnania co najwyżej trzy czary spośród odkrytych kart będących własnością przeciwników bez płacenia ich kosztów many.
- Atris, Oracle of Half-Truths
Złowrogość
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik patrzy na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki i dzieli je na zakryty i odkryty stos. Umieść jeden stos w twojej ręce, a drugi w twoim cmentarzu.
- Bronzehide Lion
: Ten stwór zyskuje niezniszczalność do końca tury.
Kiedy ten stwór umrze, przywróć go na pole bitwy. Jest urokiem typu Aura zauroczenia stwora pod twoim władaniem oraz zdolnością „: Zauroczony stwór zyskuje niezniszczalność do końca tury” i traci wszystkie inne zdolności.
- Calix, Destiny's Hand
+1: Spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę uroku i umieścić ją w twojej ręce. Umieść pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
–3: Wygnaj wskazanego stwora lub urok poza twoim władaniem dopóki wskazany urok pod twoim władaniem nie opuści pola bitwy.
–7: Przywróć wszystkie karty uroku z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Dalakos, Crafter of Wonders
: Weź . Użyj tej many tylko do rzucania czarów artefaktów lub aktywowania zdolności artefaktów.
Wyposażone stwory pod twoim władaniem mają latanie i pośpiech.
- Devourer of Memory
Ilekroć co najmniej jedna karta zostanie umieszczona w twoim cmentarzu z twojej biblioteki, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1 i nie może być blokowany w tej turze.
: Zmiel kartę.
- Dream Trawler
Latanie, więź życia
Ilekroć dobierzesz kartę, ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
Ilekroć ten stwór zaatakuje, dobierz kartę.
Odrzuć kartę: Ten stwór do końca tury zyskuje antyklątwę. Odkręć go.
- Enigmatic Incarnation
Na początku twojego kroku końcowego możesz poświęcić inny urok. Jeśli tak zrobisz, wyszukaj w twojej bibliotece kartę stwora o skrócie many o 1 większym niż skrót many poświęconego uroku, umieść ową kartę na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Eutropia the Twice-Favored
Konstelacja — Ilekroć urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze. Ów stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Gallia of the Endless Dance
Pośpiech
Inne Satyry pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają pośpiech.
Ilekroć zaatakujesz co najmniej trzema stworami, możesz odrzucić losową kartę. Jeśli tak zrobisz, dobierz dwie karty.
- Haktos the Unscarred
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz losowo 2, 3 lub 4.
Ten stwór ma ochronę przed każdym skrótem many innym niż wybrana liczba.
- Hero of the Nyxborn
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton białego stwora Człowiek Piechur 1/1.
Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+0.
- Klothys, God of Destiny
Niezniszczalność
Dopóki twój kult czerwonego i zielonego jest mniejszy niż siedem, ta karta nie jest stworem.
Na początku twojej fazy głównej przed potyczką, wygnaj wskazaną kartę z cmentarza. Jeśli była to karta lądu, weź lub . W przeciwnym razie zyskaj 2 życia, a ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 2 obrażenia.
- Kroxa, Titan of Death's Hunger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć go jeśli nie uciekł.
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, każdy przeciwnik odrzuca kartę, po czym każdy przeciwnik, który nie odrzucił w ten sposób nie-lądowej karty, traci po 3 życia.
Ucieczka—, wygnaj pięć innych kart z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
- Kunoros, Hound of Athreos
Czujność, złowrogość, więź życia
Karty stworów w cmentarzach nie mogą wejść na pole bitwy.
Gracze nie mogą rzucać czarów z cmentarzy.
- Mischievous Chimera
Latanie
Ilekroć rzucisz swój pierwszy czar w turze każdego z przeciwników, ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu. Wróż 1.
- Polukranos, Unchained
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając sześć znaczników +1/+1. Ucieka mając zamiast tego dwanaście znaczników +1/+1.
Jeśli ten stwór miałby otrzymać obrażenia, gdy ma znacznik +1/+1, zażegnaj owe obrażenia i usuń z niego tyle samo znaczników +1/+1.
: Ten stwór walczy z innym wskazanym stworem.
Ucieczka—, wygnaj sześć innych kart z twojego cmentarza.
- Rise to Glory
Wybierz jedną lub obie —
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
Przywróć wskazaną kartę Aury z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Siona, Captain of the Pyleas
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na siedem wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę Aury i umieścić ją w twojej ręce. Umieść pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
Ilekroć Aura pod twoim władaniem zostanie dołączona do stwora pod twoim władaniem, stwórz żeton białego stwora Człowiek Piechur 1/1.
- Slaughter-Priest of Mogis
Ilekroć poświęcisz byt, ten stwór do końca tury dostaje +2/+0.
, poświęć innego stwora lub urok: Ten stwór zyskuje pierwszy cios do końca tury.
- Staggering Insight
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 i ma więź życia oraz „Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz kartę.”
- Uro, Titan of Nature's Wrath
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć go jeśli nie uciekł.
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, zyskaj 3 życia i dobierz kartę, po czym możesz umieścić kartę lądu z twojej ręki na polu bitwy.
Ucieczka—, wygnaj pięć innych kart z twojego cmentarza. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt ucieczki.)
- Warden of the Chained
Tratowanie
Ten stwór nie może atakować, chyba że władasz stworem o sile 4 lub większej.
- Altar of the Pantheon
Twój kult do każdego z kolorów i każdej kombinacji kolorów jest podniesiony o jeden.
: Weź jedną manę dowolnego koloru. Jeśli władasz Bóstwem, Półbóstwem lub legendarnym urokiem, zyskaj 1 życie.
- Bronze Sword
Wyposażony stwór dostaje +2/+0.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Entrancing Lyre
Możesz nie odkręcać tego artefaktu podczas twojego kroku odkręcania.
, : Przekręć wskazanego stwora o sile X lub mniejszej. Nie odkręci się on w turze odkręcania swojego władcy dopóki niniejszy artefakt pozostaje przekręcony.
- Mirror Shield
Wyposażony stwór dostaje +0/+2 i ma antyklątwę oraz „Ilekroć stwór z dotykiem śmierci zablokuje lub zostaniee zablokowany przez tego stwora, zniszcz owego stwora.”
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Nyx Lotus
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Wybierz kolor. Weź tyle many tego koloru, ile wynosi twój kult tego koloru. (Twój kult danego koloru to liczba symboli many owego koloru w kosztach many bytów pod twoim władaniem.)
- Shadowspear
Wyposażony stwór dostaje +1/+1 i ma tratowanie oraz więź życia.
: Permanenty pod władaniem twoich przeciwników tracą do końca tury antyklątwę i niezniszczalność.
Wyposaż
- Soul-Guide Lantern
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazaną kartę z cmentarza.
, poświęć ten artefakt: Wygnaj cmentarz każdego przeciwnika.
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Thaumaturge's Familiar
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
- Thundering Chariot
Pierwszy cios, tratowanie, pośpiech
Załoga 1 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 1: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Traveler's Amulet
, poświęć ten artefakt: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją i umieść w twojej ręce. Następnie przetasuj.
- Wings of Hubris
Wyposażony stwór ma latanie.
Poświęć ten artefakt: Wyposażony stwór nie może być blokowany w tej turze. Poświęć go na początku najbliższego kroku końcowego.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Field of Ruin
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Zniszcz wskazany nie-bazowy ląd pod władaniem przeciwnika. Każdy gracz szuka w swojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieszcza ją na polu bitwy, po czym tasuje.
- Labyrinth of Skophos
: Weź .
, : Usuń wskazanego atakującego lub blokującego stwora z potyczki.
- Temple of Abandon
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Temple of Deceit
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Temple of Enlightenment
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Temple of Malice
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Temple of Plenty
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Unknown Shores
: Weź .
, : Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)
- Athreos, Shroud-Veiled
Niezniszczalność
O ile twój kult czarnego i białego jest mniejszy niż siedem, ta karta nie jest stworem.
Na początku twojego kroku końcowego, umieść znacznik monety na innym wskazanym stworze.
Ilekroć stwór mający znacznik monety umrze lub zostanie wygnany, przywróć ową kartę na pole bitwy pod twoim władaniem.
- Elspeth, Undaunted Hero
+2: Umieść znacznik +1/+1 na każdym z co najwyżej dwóch wskazanych stworów.
–2: Wyszukaj w twojej bibliotece i/lub cmentarzu kartę o nazwie Sunlit Hoplite i umieść ją na polu bitwy. Jeśli przeszukasz twoją bibliotekę w ten sposób, przetasuj.
–8: Do końca tury stwory pod twoim władaniem dostają latanie i +X/+X, gdzie X jest twoim kultem białego.
- Eidolon of Inspiration
Na początku potyczki w twojej turze, wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +2/+0.
- Elspeth's Devotee
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece i/lub cmentarzy kartę o nazwie Elspeth, Undaunted Hero, ujawnij ją i umieść w twojej ręce. Jeśli przeszukasz twoją bibliotekę w ten sposób, przetasuj.
- Sunlit Hoplite
O ile jest twoja tura, ten stwór ma pierwszy cios.
Ten stwór dostaje +1/+0 o ile władasz wędrowcem o typie Elspeth.
- Ashiok, Sculptor of Fears
+2: Dobierz kartę. Każdy gracz mieli dwie karty.
–5: Umieść wskazaną kartę stwora z dowolnego cmentarza na polu bitwy pod twoim władaniem.
–11: Zyskaj władanie nad wszystkimi stworami pod władaniem wskazanego przeciwnika.
- Swimmer in Nightmares
Ten stwór dostaje +3/+0 o ile w którymkolwiek cmentarzu jest co najmniej dziesięć kart.
Ten stwór nie może być blokowany o ile władasz wędrowcem o typie Ashiok.
- Mindwrack Harpy
Latanie
Na początku potyczki w twojej turze, każdy gracz mieli trzy karty.
- Ashiok's Forerunner
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece i/lub cmentarzu kartę o nazwie Ashiok, Sculptor of Fears, ujawnij ją i umieść w twojej ręce. Jeśli przeszukasz twoją bibliotekę w ten sposób, przetasuj.
- Grasping Giant
Czujność
Ilekroć ten stwór zostanie zablokowany przez stwora, wygnaj owego stwora dopóki niniejszy stwór nie opuście pola bitwy.
- Victory's Envoy
Na początku twojego kroku utrzymania, umieść znacznik +1/+1 na każdym innym stworze pod twoim władaniem.
- Sphinx Mindbreaker
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy przeciwnik mieli po dziesięć kart.
- Serpent of Yawning Depths
Krakeny, Lewiatany, Ośmiornice i Wężowniki pod twoim władaniem nie mogą być blokowane, chyba że przez Krakeny, Lewiatany, Ośmiornice i Wężowniki.
- Demon of Loathing
Latanie, tratowanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz poświęca stwora.
- Underworld Sentinel
Ilekroć ten stwór zaatakuje, wygnaj wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza.
Kiedy ten stwór umrze, umieść wszystkie wygnane przez niego karty na polu bitwy.
- Deathbellow War Cry
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej cztery karty stwora o typie Minotaur i różnych nazwach, umieść je na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Terror of Mount Velus
Latanie, podwójny cios
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury podwójny cios.
- Ironscale Hydra
Jeśli stwór miałby zadać niniejszemu stworowi obrażenia bojowe, zażegnaj je i umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Treeshaker Chimera
Wszystkie stwory mogące blokować tego stwora, robią to.
Kiedy ten stwór umrze, dobierz trzy karty.