Ikoria: Lair of Behemoths¶
- Adaptive Shimmerer
Błysk
Ten stwór wchodzi na pole bitwy z trzema znacznikami +1/+1.
- Farfinder
Czujność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Mysterious Egg
Ilekroć ten stwór mutuje, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Blade Banish
Wygnaj wskazanego stwora o sile 4 lub większej.
- Checkpoint Officer
, : Przekręć wskazanego stwora.
- Coordinated Charge
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+1.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Cubwarden
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Więź życia
Ilekroć ten stwór mutuje, stwórz dwa żetony białego stwora Kot 1/1 z więzią życia.
- Daysquad Marshal
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton białego stwora Człowiek Piechur 1/1.
- Divine Arrow
Ten czar zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 4 obrażenia.
- Drannith Healer
Ilekroć recyklujesz inną kartę, zyskaj 1 życie.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Drannith Magistrate
Twoi przeciwnicy nie mogą rzucać czarów skądkolwiek oprócz swoich rąk.
- Fight as One
Wybierz jedną lub obie —
Wskazany stwór typu Człowiek pod twoim władaniem do końca tury dostaje +1/+1 i niezniszczalność.
Wskazany stwór bez typu Człowiek pod twoim władaniem do końca tury dostaje +1/+1 i niezniszczalność.
- Flourishing Fox
Ilekroć recyklujesz inną kartę, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Garrison Cat
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton białego stwora Człowiek Piechur 1/1.
- Helica Glider
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dowolny znacznik spośród latania albo pierwszego ciosu.
- Huntmaster Liger
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Ilekroć ten stwór mutuje, inne stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +X/+X, gdzie X jest liczbą mutacji tego stwora.
- Imposing Vantasaur
Czujność
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Keensight Mentor
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik czujności na wskazanym stworze bez typu Człowiek pod twoim władaniem.
, : Umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem mającym czujność.
- Lavabrink Venturer
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz parzyste lub nieparzyste. (Zero jest parzyste.)
Ten stwór ma ochronę przed każdym skrótem many o wybranej własności.
- Light of Hope
Wybierz jedno —
Zyskaj 4 życia.
Zniszcz wskazany urok.
Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
- Luminous Broodmoth
Latanie
Ilekroć umrze stwór pod twoim władaniem nie mający latanie, przywróć go na pole bitwy pod władaniem właściciela i ze znacznikiem latania.
- Majestic Auricorn
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Czujność
Ilekroć ten stwór mutuje, zyskaj 4 życia.
- Maned Serval
Czujność
- Mythos of Snapdax
Każdy gracz wybiera artefakt, stwora, urok i wędrowca spośród nielądowych bytów pod swoim władaniem, po czym poświęca pozostałe. Jeśli do rzucenia tego czaru użyto , zamiast tego ty dokonujesz wyboru za każdego z graczy.
- Pacifism
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
- Patagia Tiger
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany Człowiek pod twoim władaniem do końca tury dostaje +2/+2.
- Perimeter Sergeant
Ilekroć ten stwór atakuje, inne stwory typu Człowiek pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+0.
- Sanctuary Lockdown
Stwory typu Człowiek pod twoim władaniem dostają +1/+1.
, przekręć dwa odkręcone stwory typu Człowiek pod twoim władaniem: Przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika.
- Snare Tactician
Ilekroć recyklujesz inną kartę, przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika.
- Solid Footing
Błysk
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+1.
O ile zauroczony stwór ma czujność, zadaje obrażenia bojowe równe swojej wytrzymałości zamiast siły.
- Splendor Mare
Więź życia
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Recyklując tę kartę umieść znacznik więzi życia na wskazanym stworze pod twoim władaniem.
- Spontaneous Flight
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2. Umieść na nim znacznik latania.
- Stormwild Capridor
Latanie
Jeśli temu stworowi miałyby zostać zadane pozabojowe obrażenia, zażegnaj je. Umieść na tym stworze znacznik +1/+1 za każde 1 obrażenie zażegnane w ten sposób.
- Swallow Whole
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — przekręć odkręconego stwora pod twoim władaniem.
Wygnaj wskazanego przekręconego stwora. Umieść znacznik +1/+1 na stworze przekręconym przy płaceniu dodatkowego kosztu tego czaru.
- Valiant Rescuer
Ilekroć recyklujesz inną kartę po raz pierwszy w każdej z tur, stwórz żeton białego stwora Człowiek Piechur 1/1.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Vulpikeet
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Latanie
Ilekroć ten stwór mutuje, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Will of the All-Hunter
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2. Jeśli blokuje, zamiast tego umieść na nim dwa znaczniki +1/+1.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Anticipate
Spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
- Archipelagore
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Ilekroć ten stwór mutuje, przekręć co najwyżej X wskazanych stworów, gdzie X jest liczbą mutacji tego stwora. Owe stwory nie odkręcą się w kroku odkręcania swoich władców.
- Avian Oddity
Latanie
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Recyklując tę kartę umieść znacznik latania na wskazanym stworze pod twoim władaniem.
- Boon of the Wish-Giver
Dobierz cztery karty.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Capture Sphere
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć zauroczonego stwora.
Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Convolute
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
- Crystacean
Błysk
- Dreamtail Heron
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Latanie
Ilekroć ten stwór mutuje, dobierz kartę.
- Escape Protocol
Ilekroć recyklujesz kartę możesz zapłacić . Kiedy tak zrobisz, wygnaj wskazany artefakt lub stwora pod twoim władaniem, po czym przywróć go na pole bitwy pod władaniem właściciela.
- Essence Scatter
Skontruj wskazany czar stwora.
- Facet Reader
, : Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Frost Lynx
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. Ów stwór nie odkręci się w najbliższym kroku odkręcania jego władcy.
- Frostveil Ambush
Przekręć co najwyżej dwa wskazane stwory. Owe stwory nie odkręcą się w najbliższym kroku odkręcania swojego władcy.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Glimmerbell
Latanie
: Odkręć ten artefakt.
- Gust of Wind
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej jeśli władasz stworem z lataniem.
Przywróć wskazany nie-lądowy byt poza twoim władaniem do ręki właściciela.
Dobierz kartę.
- Hampering Snare
Stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają do końca tury -2/-0.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Keep Safe
Skontruj wskazany czar wskazujący byt pod twoim władaniem.
Dobierz kartę.
- Mystic Subdual
Błysk
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje -2/-0 i traci wszystkie zdolności. (Mutowanie na owego stwora nie da mu nowych zdolności. Może zyskać zdolności innymi sposobami.)
- Mythos of Illuna
Stwórz żeton będący kopią wskazanego bytu. Jeśli do rzucenia tego czaru użyto , zamiast tego stwórz żeton będący kopią owego bytu, ale ma on „Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli jest stworem, walczy on z co najwyżej jednym wskazanym stworem poza twoim władaniem.”
- Neutralize
Skontruj wskazany czar.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Of One Mind
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej jeśli władasz stworem typu Człowiek oraz stworem bez typu Człowiek.
Dobierz dwie karty.
- Ominous Seas
Ilekroć dobierzesz kartę, umieść znacznik przepowiedni na tym uroku.
Usuń osiem znaczników przepowiedni z tego uroku: Stwórz żeton niebieskiego stwora Kraken 8/8.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Phase Dolphin
Ilekroć ten stwór atakuje, inny wskazany atakujący stwór nie może być blokowany w tej turze.
- Pollywog Symbiote
Rzucanie czarów stworów z mutowaniem kosztuje cię o mniej.
Ilekroć rzucisz czar stwora, jeśli ma on mutowanie, dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Pouncing Shoreshark
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Błysk
Ilekroć ten stwór mutuje, możesz przywrócić wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika do ręki właściciela.
- Reconnaissance Mission
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać kartę.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Sea-Dasher Octopus
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Błysk
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz kartę.
- Shark Typhoon
Ilekroć rzucisz czar nie będący stworem, stwórz żeton niebieskiego stwora Rekin X/X z lataniem, gdzie X jest skrótem many owego czaru.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, stwórz żeton niebieskiego stwora Rekin X/X z lataniem.
- Startling Development
Do końca tury wskazany stwór staje się niebieskim Wężownikiem z bazową siłą i wytrzymałością 4/4.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Thieving Otter
Ilekroć ten stwór zada przeciwnikowi obrażenia, dobierz kartę.
- Voracious Greatshark
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, skontruj wskazany czar artefaktu lub stwora.
- Wingfold Pteron
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dowolny znacznik spośród latania i antyklątwy. (Stwór z antyklątwą nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
- Wingspan Mentor
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik latania na wskazanym stworze bez typu Człowiek pod twoim władaniem.
, : Umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem mającym latanie.
- Bastion of Remembrance
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton białego stwora Człowiek Piechur 1/1.
Ilekroć umrze stwór pod twoim władaniem, każdy przeciwnik traci po 1 życiu a ty zyskaj 1 życie.
- Blitz Leech
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór pod władaniem przeciwnika do końca tury dostaje -2/-2. Usuń wszystkie znaczniki z owego stwora.
- Blood Curdle
Zniszcz wskazanego stwora. Umieść znacznik złowrogości na stworze pod twoim władaniem. (Nie może być blokowany chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
- Boot Nipper
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dowolny znacznik spośród dotyku śmierci i więzi życia.
- Bushmeat Poacher
, , poświęć innego stwora: Zyskaj tyle żyć, ile wynosiła wytrzymałość poświęconego stwora. Dobierz kartę.
- Call of the Death-Dweller
Przywróć co najwyżej dwie wskazane karty stworów o łącznym skrócie many 3 lub mniejszym z twojego cmentarza na pole bitwy. Umieść znacznik dotyku śmierci na jednym z nich. Następnie umieść znacznik złowrogości na jednym z nich.
- Cavern Whisperer
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Złowrogość (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
Ilekroć ten stwór mutuje, każdy przeciwnik odrzuca kartę.
- Chittering Harvester
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Ilekroć ten stwór mutuje, każdy przeciwnik poświęca stwora.
- Corpse Churn
Zmiel trzy karty, po czym możesz przywrócić kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki. (Aby zmielić kartę, umieść wierzchnią kartę twojej biblioteki w twoim cmentarzu.)
- Dark Bargain
Spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść dwie z nich w twojej ręce, a pozostałą w twoim cmentarzu. Ten czar zadaje tobie 2 obrażenia.
- Dead Weight
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje -2/-2.
- Dirge Bat
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Błysk
Latanie
Ilekroć ten stwór mutuje, zniszcz wskazanego stwora lub wędrowca pod władaniem przeciwnika.
- Durable Coilbug
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Duskfang Mentor
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik więzi życia na wskazanym stworze bez typu Człowiek pod twoim władaniem.
, : Umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem mającym więź życia.
- Easy Prey
Zniszcz wskazanego stwora o skrócie many 2 lub mniejszym.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Extinction Event
Wybierz parzyste lub nieparzyste. Wygnaj każdego stwora o skrócie many o wybranej własności. (Zero jest parzyste.)
- Grimdancer
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwa dowolne różne znaczniki spośród złowrogości, dotyku śmierci i więzi życia.
- Heartless Act
Wybierz jedno —
Zniszcz wskazanego stwora nie mającego znaczników.
Usuń co najwyżej trzy znaczniki ze wskazanego stwora.
- Hunted Nightmare
Złowrogość
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik umieszcza znacznik dotyku śmierci na stworze pod swoim władaniem.
- Insatiable Hemophage
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Dotyk śmierci
Ilekroć ten stwór mutuje, każdy przeciwnik traci X żyć, a ty zyskaj X żyć, gdzie X jest liczbą mutacji tego stwora.
- Lurking Deadeye
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazanego stwora, który otrzymał obrażenia w tej turze.
- Memory Leak
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierasz kartę nie będącą lądem z ręki lub cmentarza owego gracza i wygnaj ją.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Mutual Destruction
Ten czar ma błysk o ile władasz bytem z błyskiem.
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Zniszcz wskazanego stwora.
- Mythos of Nethroi
Zniszcz wskazany nielądowy byt jeśli jest on stworem lub jeśli zostały użyte do rzucenia tego czaru.
- Nightsquad Commando
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli atakowałeś w tej turze, stwórz żeton białego stwora Człowiek Piechur 1/1.
- Serrated Scorpion
Kiedy ten stwór umrze, zadaje on każdemu przeciwnikowi po 2 obrażenia, a ty zyskaj 2 życia.
- Suffocating Fumes
Stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają do końca tury -1/-1.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Unbreakable Bond
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy ze znacznikiem więzi życia.
- Unexpected Fangs
Umieść znacznik +1/+1 oraz znacznik więzi życia na wskazanym stworze.
- Unlikely Aid
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+0 oraz niezniszczalność. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą go.)
- Void Beckoner
Dotyk śmierci
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, umieść znacznik dotyku śmierci na wskazanym stworze pod twoim władaniem.
- Whisper Squad
: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Whisper Squad, umieść je przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Zagoth Mamba
Ilekroć ten stwór mutuje, wskazany stwór pod władaniem przeciwnika do końca tury dostaje -2/-2.
- Blazing Volley
Ten czar zadaje każdemu stworowi pod władaniem twoich przeciwników po 1 obrażeniu.
- Blisterspit Gremlin
, : Ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu.
Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, odkręć tego stwora.
- Blitz of the Thunder-Raptor
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi lub wędrowcowi tyle obrażeń, ile wynosi liczba kart sztuczek i obrzędów w twoim cmentarzu. Jeśli ów stwór lub wędrowiec miałby umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go.
- Cathartic Reunion
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — odrzuć dwie karty.
Dobierz trzy karty.
- Clash of Titans
Wskazany stwór walczy z innym wskazanym stworem. (Każdy zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
- Cloudpiercer
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Zasięg
Ilekroć ten stwór mutuje, możesz odrzucić kartę. Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Drannith Stinger
Ilekroć recyklujesz inną kartę, ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Everquill Phoenix
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Latanie
Ilekroć ten stwór mutuje, stwórz żeton czerwonego artefaktu o nazwie Pióro mający „, poświęć ten artefakt: Przywróć wskazaną kartę Feniksa z twojego cmentarza przekręconą na pole bitwy.”
- Ferocious Tigorilla
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dowolny znacznik spośród tratowania i złowrogości. (Stwór ze złowrogością nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
- Fire Prophecy
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia. Możesz umieść kartę z twojej ręki na spodzie twojej biblioteki. Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Flame Spill
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia. Nadwyżka obrażeń jest zamiast tego zadawana władcy owego stwora.
- Footfall Crater
Zaurocz ląd
Zauroczony ląd ma „: Wskazany stwór do końca tury zyskuje tratowanie i pośpiech.”
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Forbidden Friendship
Stwórz żeton czerwonego stwora Dinozaur 1/1 z pośpiechem oraz żeton białego stwora Człowiek Piechur 1/1.
- Frillscare Mentor
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik złowrogości na wskazanym stworze bez typu Człowiek pod twoim władaniem. (Nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
, : Umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem mającym złowrogość.
- Go for Blood
Wskazany stwór pod twoim władaniem walczy ze wskazanym stworem poza twoim władaniem. (Każdy zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Heightened Reflexes
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+0. Umieść na nim znacznik pierwszego ciosu.
- Lava Serpent
Pośpiech
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Lukka, Coppercoat Outcast
+1: Wygnaj trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Karty stworów wygnane w ten sposób zyskują „Możesz rzucić tę kartę z wygnania o ile władasz wędrowcem o typie Lukka.”
–2: Wygnaj wskazanego stwora pod twoim władaniem, po czym ujawniaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż ujawnisz kartę stwora o większym skrócie many. Umieść ową kartę na polu bitwy, a pozostałe na spodzie twojej biblioteki w losowej kolejności.
–7: Każdy stwór pod twoim władaniem zadaje każdemu przeciwnikowi obrażenia równe swojej sile.
- Momentum Rumbler
Ilekroć ten stwór atakuje, jeśli nie ma pierwszego ciosu, umieść na nim znacznik pierwszego ciosu.
Ilekroć ten stwór atakuje, jeśli ma pierwszy cios, do końca tury zyskuje podwójny cios.
- Mythos of Vadrok
Ten czar zadaje 5 obrażeń rozdzielonych dowolnie pomiędzy dowolną liczbę wskazanych stworów i/lub wędrowców. Jeśli do rzucenia tego czaru użyto , do końca tury owe byty nie mogą atakować ani blokować, a ich aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.
- Porcuparrot
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworze pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują w stwora na wierzchu plus wszystkie zdolności pod nim.)
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi X obrażeń, gdzie X jest liczbą mutacji tego stwora.
- Prickly Marmoset
Pierwszy cios
Ilekroć recyklujesz kartę, ten stwór do końca tury dostaje +2/+0.
- Pyroceratops
Tratowanie
Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Raking Claws
Wskazany stwór do końca tury zyskuje podwójny cios.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Reptilian Reflection
Ilekroć recyklujesz kartę, możesz sprawić by do końca tury niniejszy byt stał się stworem Dinozaur 5/4 z tratowaniem i pośpiechem oprócz swoich pozostałych typów.
- Rooting Moloch
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazaną kartę z recyklingiem z twojego cmentarza. Do końca tury możesz zagrać ową kartę.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Rumbling Rockslide
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe liczbie lądów pod twoim władaniem.
- Sanctuary Smasher
Pierwszy cios
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, umieść znacznik pierwszego ciosu na wskazanym stworze pod twoim władaniem.
- Shredded Sails
Wybierz jedno —
Zniszcz wskazany artefakt.
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi z lataniem 4 obrażenia.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Spelleater Wolverine
Ten stwór ma podwójny cios o ile w twoim cmentarzu są co najmniej trzy karty sztuczki i/lub obrzędu.
- Tentative Connection
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej jeśli władasz stworem ze złowrogością.
Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem. Odkręć go. Zyskuje on pośpiech do końca tury.
- Unpredictable Cyclone
Jeśli zdolność recyklingu innej nielądowej karty miałaby sprawić, że dobierzesz kartę, zamiast tego wygnaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz kartę mającą wspólny typ karty z ową recyklowaną kartą. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Następnie umieść wygnane karty nie rzucone w ten sposób na spodzie twojej biblioteki w losowej kolejności.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Weaponize the Monsters
, poświęć stwora: Ten urok zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Yidaro, Wandering Monster
Tratowanie, pośpiech
Recykling
Kiedy recyklujesz tę kartę, wtasuj ją do twojej biblioteki z twojego cmentarza. Jeśli recyklowałeś kartę o tej nazwie co najmniej cztery razy w tej grze, zamiast tego umieść ją na polu bitwy z twojego cmentarza. (Zrób to przed dobraniem.)
- Adventurous Impulse
Spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę lądu i umieścić ją w twojej ręce. Umieść pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
- Almighty Brushwagg
Tratowanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +3/+3.
- Auspicious Starrix
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Ilekroć ten stwór mutuje, wygnaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz X kart bytów, gdzie X jest liczbą mutacji tego stwora. Umieść owe karty bytów na polu bitwy.
- Barrier Breach
Wygnaj co najwyżej trzy wskazane uroki.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Bristling Boar
Ten stwór nie może być blokowany przez więcej niż jednego stwora.
- Charge of the Forever-Beast
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru, ujawnij kartę stwora z twojej ręki.
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi lub wędrowcowi obrażenia równe sile ujawnionej karty.
- Colossification
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć zauroczonego stwora.
Zauroczony stwór dostaje +20/+20.
- Essence Symbiote
Ilekroć stwór pod twoim władaniem mutuje, umieść na owym stworze znacznik +1/+1 i zyskaj 2 życia.
- Excavation Mole
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zmiel trzy karty.
- Exuberant Wolfbear
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz do końca tury zamienić siłę i wytrzymałość wskazanego Człowieka pod twoim władaniem z siłą i wytrzymałością niniejszego stwora.
- Fertilid
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwa znaczniki +1/+1.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Wskazany gracz wyszukuje w swojej bibliotece kartę lądu, umieszcza ją przekręconą na polu bitwy, po czym tasuje.
- Flycatcher Giraffid
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dowolny znacznik spośród czujności i zasięgu.
- Fully Grown
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3. Umieść na nim znacznik tratowania.
- Gemrazer
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Zasięg, tratowanie
Ilekroć ten stwór mutuje, zniszcz wskazany artefakt lub urok pod władaniem przeciwnika.
- Glowstone Recluse
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Zasięg
Ilekroć ten stwór mutuje, umieść na nim dwa znaczniki +1/+1.
- Greater Sandwurm
Ten stwór nie może być blokowany przez stwory o sile 2 lub mniejszej.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Honey Mammoth
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 4 życia.
- Hornbash Mentor
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik tratowania na wskazanym stworze bez typu Człowiek pod twoim władaniem.
, : Umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem mającym tratowanie.
- Humble Naturalist
: Weź jedną manę dowolnego koloru. Użyj tę manę tylko do rzucenia czaru stwora.
- Ivy Elemental
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
- Kogla, the Titan Ape
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, walczy on z co najwyżej jednym wskazanym stworem poza twoim władaniem.
Ilekroć ten stwór zaatakuje, zniszcz wskazany artefakt lub urok pod władaniem broniącego się gracza.
: Przywróć wskazanego Człowieka pod twoim władaniem do ręki właściciela. Niniejszy stwór do końca tury zyskuje niezniszczalność.
- Lead the Stampede
Spójrz na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich dowolną liczbą kart stworów i umieścić owe ujawnione karty w twojej ręce. Umieść pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
- Migration Path
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Migratory Greathorn
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Ilekroć ten stwór mutuje, wyszykaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść je przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Monstrous Step
Wskazany stwór do końca tury dostaje +7/+7. Co najwyżej jeden wskazany stwór blokuje go w tej turze, jeśli może.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Mosscoat Goriak
Czujność
- Mythos of Brokkos
Jeśli do rzucenia tego czaru użyto , wyszukaj dowolną kartę w twojej bibliotece, umieść ją w twoim cmentarzu, po czym przetasuj.
Przywróć co najwyżej dwie karty bytów z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Plummet
Zniszcz wskazanego stwora mającego latanie.
- Ram Through
Wskazany stwór pod twoim władaniem zadaje wskazanemu stworowi poza twoim władaniem obrażenia równe swojej sile. Jeśli ów stwór pod twoim władaniem ma tratowanie, nadwyżka obrażeń jest zamiast tego zadana władcy drugiego stwora.
- Sudden Spinnerets
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+3. Umieść na nim znacznik zasięgu. Odkręć go.
- Survivors' Bond
Wybierz jedną lub obie —
Przywróć wskazaną kartę stwora z typem Człowiek z twojego cmentarza do twojej ręki.
Przywróć wskazaną kartę stwora bez typu Człowiek z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Thwart the Enemy
Zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze przez stwory pod władaniem twoich przeciwników.
- Titanoth Rex
Tratowanie
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, umieść znacznik tratowania na wskazanym stworze pod twoim władaniem.
- Vivien, Monsters' Advocate
Możesz patrzeć na wierzchnią kartę twojej biblioteki w dowolnym momencie.
Możesz rzucać czary stworów z wierzchu twojej biblioteki.
+1: Stwórz żeton zielonego stwora Bestia 3/3. Umieść na nim jeden dowolny znacznik spośród czujności, zasięgu i tratowania.
–2: Kiedy rzucisz swój najbliższy czar stwora w tej turze, wyszukaj w twojej bibliotece kartę stwora o mniejszym skrócie many, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Wilt
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Back for More
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy. Kiedy tak zrobisz, walczy ona z co najwyżej jednym wskazanym stworem poza twoim władaniem. (Każdy zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
- Boneyard Lurker
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Ilekroć ten stwór mutuje, przywróć wskazaną kartę bytu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Brokkos, Apex of Forever
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Tratowanie
Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza używając jego zdolności mutacji.
- Channeled Force
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — odrzuć X kart.
Wskazany gracz dobiera X kart. Ten czar zadaje co najwyżej jednemu wskazanemu stworowi lub wędrowcowi X obrażeń.
- Chevill, Bane of Monsters
Dotyk śmierci
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli pod władaniem twoich przeciwników nie ma bytu ze znacznikiem nagrody, umieść znacznik nagrody na wskazanym stworze lub wędrowcu pod władaniem przeciwnika.
Ilekroć umrze byt pod władaniem przeciwnika mający znacznik nagrody, zyskaj 3 życia i dobierz kartę.
- Death's Oasis
Ilekroć umrze nieżetonowy stwór pod twoim władaniem, zmiel dwie karty. Następnie przywróć kartę stwora o mniejszym skrócie many niż zmarły stwór z twojego cmentarza do twojej ręki.
, poświęć ten urok: Zyskaj tyle żyć, ile wynosi największy skrót many spośród stworów pod twoim władaniem.
- Dire Tactics
Wygnaj wskazanego stwora. Jeśli nie władasz Człowiekiem, strać tyle żyć, ile wynosiła wytrzymałość owego stwora.
- Eerie Ultimatum
Przywróć dowolną liczbę kart bytów o różnych nazwach z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Emergent Ultimatum
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej trzy jednokolorowe karty o różnych nazwach i wygnaj je. Przeciwnik wybiera jedną z owych kart. Wtasuj ową kartę do twojej biblioteki. Możesz rzucić pozostałe karty bez płacenia ich kosztów many. Wygnaj niniejszy czar.
- Frondland Felidar
Czujność
Stwory pod twoim władaniem mające czujność mają „, : Przekręć wskazanego stwora.”
- General Kudro of Drannith
Inne stwory typu Człowiek pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Ilekroć ten stwór lub inny Człowiek wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wygnaj wskazaną kartę z cmentarza przeciwnika.
, poświęć dwa stwory typu Człowiek: Zniszcz wskazanego stwora o sile 4 lub większej.
- General's Enforcer
Legendarne stwory typu Człowiek pod twoim władaniem mają niezniszczalność.
: Wygnaj wskazaną kartę z cmentarza. Jeśli była to karta stwora, stwórz żeton białego stwora Człowiek Piechur 1/1.
- Genesis Ultimatum
Spójrz na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Umieść dowolną liczbę kart bytów spośród nich na polu bitwy, a pozostałe w twojej ręce. Wygnaj niniejszy czar.
- Illuna, Apex of Wishes
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Latanie, tratowanie
Ilekroć ten stwór mutuje, wygnaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz kartę nielądowego bytu. Umieść ową kartę na polu bitwy lub w twojej ręce.
- Inspired Ultimatum
Wskazany gracz zyskuje 5 żyć, ten czar zadaje wskazanemu celowi 5 obrażeń, po czym dobierz pięć kart.
- Kinnan, Bonder Prodigy
Ilekroć przekręcisz nielądowy byt pobierają manę, weź jedną manę dowolnego typu danego przez ów byt.
: Spójrz na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz umieścić kartę stwora bez typu Człowiek spośród nich na polu bitwy. Umieść pozostałe na spodzie twojej biblioteki w losowej kolejności.
- Labyrinth Raptor
Złowrogość
Ilekroć stwór pod twoim władaniem mający złowrogość zostanie zablokowany, broniący się gracz poświęca stwora blokującego go.
: Stwory pod twoim władaniem mające złowrogość dostają do końca tury +1/+0.
- Lore Drakkis
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworze pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują w stwora na wierzchu plus wszystkie zdolności pod nim.)
Ilekroć ten stwór mutuje, przywróć wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Narset of the Ancient Way
+1: Zyskaj 2 życia. Weź , lub . Użyj ową manę tylko na rzucenie nie-stworowego czaru.
–2: Dobierz kartę, po czym możesz odrzucić kartę. Kiedy odrzucisz w ten sposób nielądową kartę, ten wędrowiec zadaje wskazanemu stworowi lub wędrowcowi tyle obrażeń, ile wynosi skrót many owej karty.
–6: Dostajesz emblemat mający „Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, ten emblemat zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.”
- Necropanther
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworze pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują w stwora na wierzchu plus wszystkie zdolności pod nim.)
Ilekroć ten stwór mutuje, przywróć wskazaną kartę stwora o skrócie many 3 lub mniejszym z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Nethroi, Apex of Death
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Dotyk śmierci, więź życia
Ilekroć ten stwór mutuje, przywróć dowolną liczbę wskazanych kart stworów o łącznej sile 10 lub mniejszej z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Offspring's Revenge
Na początku potyczki w twojej turze, wygnaj wskazaną kartę czerwonego, białego lub czarnego stwora z twojego cmentarza. Stwórz żeton będący kopią owej karty, ale jest on 1/1. Do twojej następnej tury zyskuje on pośpiech.
- Parcelbeast
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworze pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują w stwora na wierzchu plus wszystkie zdolności pod nim.)
, : Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli to karta lądu, możesz ją umieścić na polu bitwy. Jeśli nie umieścisz owej karty na polu bitwy, umieść ją w twojej ręce.
- Primal Empathy
Na początku twojego kroku utrzymania, dobierz kartę jeśli władasz stworem o największej sile spośród stworów na polu bitwy. W przeciwnym razie umieść znacznik +1/+1 na stworze pod twoim władaniem.
- Quartzwood Crasher
Tratowanie
Ilekroć co najmniej jeden stwór pod twoim władaniem mający tratowanie zada graczowi obrażenia bojowe, stwórz żeton zielonego stwora Dinozaur Bestia X/X z tratowaniem, gdzie X jest liczbą obrażeń, jakie owe stwory zadały owemu graczowi.
- Regal Leosaur
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworze pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują w stwora na wierzchu plus wszystkie zdolności pod nim.)
Ilekroć ten stwór mutuje, inne stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+1.
- Rielle, the Everwise
Ten stwór dostaje +1/+0 za każdą kartę sztuczki i obrzędu w twoim cmentarzu.
Ilekroć odrzucisz co najmniej jedną kartę po raz pierwszy w danej turze, dobierz tyle samo kart.
- Ruinous Ultimatum
Zniszcz wszystkie nielądowe byty pod władaniem twoich przeciwników.
- Savai Thundermane
Ilekroć recyklujesz kartę, możesz zapłacić . Kiedy tak zrobisz, ten stwór zadaje wskazanemu stworowi 2 obrażenia, a ty zyskaj 2 życia.
- Skull Prophet
: Weź lub .
: Zmiel dwie karty.
- Skycat Sovereign
Latanie
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdego innego stwora pod twoim władaniem mającego latanie.
: Stwórz żeton białego stwora Kot Ptak 1/1 z lataniem.
- Slitherwisp
Błysk
Ilekroć rzucisz inny czar mający błysk, dobierz kartę, a każdy przeciwnik traci po 1 życiu.
- Snapdax, Apex of the Hunt
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Podwójny cios
Ilekroć ten stwór mutuje, zadaje on wskazanemu stworowi lub wędrowcowi pod władaniem przeciwnika 4 obrażenia, a ty zyskaj 4 życia.
- Song of Creation
Możesz zagrać dodatkowy ląd w każdej twojej turze.
Ilekroć rzucisz czar, dobierz dwie karty.
Na początku twojego kroku końcowego, odrzuć twoją rękę.
- Sprite Dragon
Latanie, pośpiech
Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Titans' Nest
Na początku twojego kroku utrzymania, szpieguj 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę w twoim cmentarzu.)
Wygnaj kartę z twojego cmentarza: Weź . Użyj tę manę tylko do rzucenia czaru mającego jeden lub więcej kolorów bez w jego koszcie many.
- Trumpeting Gnarr
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Ilekroć ten stwór mutuje, stwórz żeton zielonego stwora Bestia 3/3.
- Vadrok, Apex of Thunder
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworze pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują w stwora na wierzchu plus wszystkie zdolności pod nim.)
Latanie, pierwszy cios
Ilekroć ten stwór mutuje, możesz rzucić wskazaną nielądową kartę o skrócie many 3 lub mniejszym z twojego cmentarza bez płacenia jej kosztu many.
- Whirlwind of Thought
Ilekroć rzucić nie-stworowy czar, dobierz kartę.
- Winota, Joiner of Forces
Ilekroć atakuje stwór bez typu Człowiek pod twoim władaniem, spójrz na sześć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz umieścić spośród nich kartę stwora typu Człowiek na polu bitwy przekręconą i atakującą. Do końca tury zyskuje ona niezniszczalność. Umieść pozostałe karty na spodzie twojej biblioteki w losowej kolejności.
- A-Winota, Joiner of Forces
Ilekroć atakuje jeden lub więcej stworów bez typu Człowiek pod twoim władaniem, spójrz na sześć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz umieścić spośród nich kartę stwora typu Człowiek na polu bitwy przekręconą i atakującą. Do końca tury zyskuje ona niezniszczalność. Umieść pozostałe karty na spodzie twojej biblioteki w losowej kolejności.
- Zenith Flare
Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń, a ty zyskaj X żyć, gdzie X jest liczbą kart z recyklingiem w twoim cmentarzu.
- Alert Heedbonder
Czujność
Na początku twojego kroku końcowego, zyskaj po 1 życiu za każdego stwora pod twoim władaniem mającego czujność.
- Cunning Nightbonder
Błysk
Rzucanie czarów z błyskiem kosztuje cię o mniej i nie mogą być one skontrowane.
- Fiend Artisan
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdą kartę stwora w twoim cmentarzu.
, , poświęć innego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę stwora o skrócie many X lub mniejszym, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Gyruda, Doom of Depths
Kompan — Twoja startowa talia zawiera tylko karty z parzystymi skrótami many. (Jeśli ta karta jest twoim wybranym kompanem, możesz jako obrzęd umieścić ją w twojej ręce spoza gry za .)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz mieli cztery karty. Umieść kartę stwora z parzystym skrótem many spośród zmielonych kart na polu bitwy pod twoim władaniem.
- Jegantha, the Wellspring
Kompan — Żadna z kart w twojej startowej talii nie ma powtarzających się symboli many w swoim koszcie many. (Jeśli ta karta jest twoim wybranym kompanem, możesz jako obrzęd umieścić ją w twojej ręce spoza gry za .)
: Weź . Many tej nie można użyć do opłacenia generycznych kosztów many.
- Jubilant Skybonder
Latanie
Stwory pod twoim władaniem mające latanie mają „Rzucanie czarów wskazujących tego stwora kosztuje twoich przeciwników o więcej.”
- Kaheera, the Orphanguard
Kompan — Każda karta stwora w twojej startowej talii jest Kotem, Żywiołakiem, Koszmarem, Dinozaurem lub Bestią. (Jeśli ta karta jest twoim wybranym kompanem, możesz jako obrzęd umieścić ją w twojej ręce spoza gry za .)
Czujność
Każdy stwór pod twoim władaniem będący Kotem, Żywiołakiem, Koszmarem, Dinozaurem lub Bestią dostaje +1/+1 i ma czujność.
- Keruga, the Macrosage
Kompan — Twoja startowa talia zawiera tylko karty o skrócie many 3 lub większym oraz karty lądów. (Jeśli ta karta jest twoim wybranym kompanem, możesz jako obrzęd umieścić ją w twojej ręce spoza gry za .)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę za każdy inny byt pod twoim władaniem mający skrót many 3 lub większy.
- Lurrus of the Dream-Den
Kompan — Każda karta bytu w twojej startowej talii ma skrót many 2 lub mniejszy. (Jeśli ta karta jest twoim wybranym kompanem, możesz jako obrzęd umieścić ją w twojej ręce spoza gry za .)
Więź życia
Raz na każdą z twoich tur możesz rzucić czar bytu o skrócie many 2 lub mniejszym z twojego cmentarza.
- Lutri, the Spellchaser
Kompan — Każda nielądowa karta w twojej startowej talii ma inną nazwę. (Jeśli ta karta jest twoim wybranym kompanem, możesz jako obrzęd umieścić ją w twojej ręce spoza gry za .)
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli został rzucony, skopiuj wskazany czar sztuczki lub obrzędu pod twoim władaniem. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Obosh, the Preypiercer
Kompan — Twoja startowa talia zawiera tylko karty o nieparzystym skrócie many i karty lądów. (Jeśli ta karta jest twoim wybranym kompanem, możesz jako obrzęd umieścić ją w twojej ręce spoza gry za .)
Jeśli źródło pod twoim władaniem o nieparzystym skrócie many miałoby zadać obrażenia bytowi lub graczowi, zamiast tego zadaje owemu celowi dwukrotność owych obrażeń.
- Proud Wildbonder
Tratowanie
Stwory pod twoim włądaniem mające tratowanie mają „Możesz sprawić, że ten stwór zada obrażenia bojowe tak, jakby nie był blokowany.”
- Sonorous Howlbonder
Złowrogość
Stwory pod twoim władaniem mające złowrogość nie mogą być blokowane, chyba że przez co najmniej trzy stwory.
- Umori, the Collector
Kompan — Wszystkie nielądowe karty w twojej startowej talii mają wspólny typ karty. (Jeśli ta karta jest twoim wybranym kompanem, możesz jako obrzęd umieścić ją w twojej ręce spoza gry za .)
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz typ karty.
Rzucane przez ciebie czary wybranego typu kosztują o mniej.
- Yorion, Sky Nomad
Kompan — Twoja startowa talia zawiera co najmniej o dwadzieścia kart więcej niż minimalny rozmiar talii. (Jeśli ta karta jest twoim wybranym kompanem, możesz jako obrzęd umieścić ją w twojej ręce spoza gry za .)
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj dowolną liczbę innych nielądowych bytów pod twoim władaniem będących twoją własnością. Przywróć owe karty na pole bitwy na początku najbliższego kroku końcowego.
- Zirda, the Dawnwaker
Kompan — Każda karta bytu w twojej startowej talii ma aktywowaną zdolność. (Jeśli ta karta jest twoim wybranym kompanem, możesz jako obrzęd umieścić ją w twojej ręce spoza gry za .)
Aktywowanie zdolności nie będących zdolnościami many kosztuje cię o mniej. Ten efekt nie może zmniejszyć owego kosztu do mniej niż jednej many.
, : Wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
- Crystalline Giant
Na początku potyczki w twojej turze wybierz losowo rodzaj znacznika, jakiego ten stwór jeszcze nie ma spośród latania, pierwszego ciosu, dotyku śmierci, antyklątwy, więzi życia, złowrogości, zasięgu, tratowania, czujności i +1/+1. Umieść znacznik owego rodzaju na tym stworze.
- Indatha Crystal
: Weź , , lub .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Ketria Crystal
: Weź , , or .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- The Ozolith
Ilekroć stwór pod twoim władaniem opuści pole bitwy, jeśli miał on na sobie znaczniki, umieść owe znaczniki na niniejszym artefakcie.
Na początku potyczki w twojej turze, jeśli ten artefakt ma na sobie znaczniki, możesz przenieść wszystkie znaczniki z tego artefaktu na wskazanego stwora.
- Raugrin Crystal
: Weź , lub .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Savai Crystal
: Weź , , lub .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Sleeper Dart
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
, poświęć ten artefakt: Wskazany stwór nie odkręci się podczas najbliższego kroku odkręcania swojego władcy.
- Springjaw Trap
Błysk
, , poświęć ten artefakt: Zadaje on wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Zagoth Crystal
: Weź , , lub .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Bloodfell Caves
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Blossoming Sands
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Bonders' Enclave
: Weź .
, : Dobierz kartę. Możesz aktywować tylko jeśli władasz stworem o sile 4 lub większej.
- Dismal Backwater
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Evolving Wilds
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Indatha Triome
(: Weź , , lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Jungle Hollow
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Ketria Triome
(: Weź , , or .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Raugrin Triome
(: Weź , lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Rugged Highlands
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Savai Triome
(: Weź , , lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Scoured Barrens
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Swiftwater Cliffs
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Thornwood Falls
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Tranquil Cove
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Wind-Scarred Crag
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Zagoth Triome
(: Weź , , lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)
- Zilortha, Strength Incarnate
Tratowanie
Śmiertelne obrażenia zadane stworom pod twoim władaniem jest określane ich siłą zamiast wytrzymałością.