Return to Ravnica (Powrót na Rawnikę)¶
- Angel of Serenity
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnać co najwyżej trzy inne wskazane stwory z pola bitwy lub karty stworów z cmentarzy.
Kiedy ten stwór opuści pole bitwy, przywróć wygnane karty do rąk ich właścicieli.
- Armory Guard
Ten stwór ma czujność o ile władasz Bramą.
- Arrest
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować, a jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.
- Avenging Arrow
Zniszcz wskazanego stwora, który zadał obrażenia w tej turze.
- Azorius Arrester
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, uwięź wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. (Do twojej następnej tury ów stwór nie może atakować ani blokować, a jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.)
- Azorius Justiciar
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, uwięź co najwyżej dwa wskazane stwory pod władaniem przeciwników. (Do twojej następnej tury owe stwory nie mogą atakować ani blokować, a ich aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.)
- Bazaar Krovod
Ilekroć ten stwór zaatakuje, inny wskazany atakujący stwór do końca tury dostaje +0/+2. Odkręć owego stwora.
- Concordia Pegasus
Latanie
- Ethereal Armor
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma pierwszy cios oraz dostaje +1/+1 za każdy urok pod twoim władaniem.
- Eyes in the Skies
Stwórz żeton białego stwora Ptak 1/1 z lataniem, po czym zaludnij. (Stwórz żeton będący kopią żetonu stwora pod twoim władaniem.)
- Fencing Ace
Podwójny cios
- Keening Apparition
Poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany urok.
- Knightly Valor
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton białego stwora Rycerz 2/2 z czujnością. (Atakowanie nie powoduje jego przekręcenia.)
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma czujność.
- Martial Law
Na początku twojego kroku utrzymania, uwięź wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. (Do twojej następnej tury ów stwór nie może atakować ani blokować, a jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.)
- Palisade Giant
Wszelkie obrażenia, jakie mogłyby zostać zadane innym bytom pod twoim władaniem lub tobie, zamiast tego zostają zadane niniejszemu stworowi.
- Phantom General
Żetony stworów pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Precinct Captain
Pierwszy cios
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1.
- Rest in Peace
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wszystkie cmentarze.
Jeśli karta lub żeton miałby trafić skądkolwiek do cmentarza, zamiast tego wygnaj je.
- Rootborn Defenses
Zaludnij. Stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury niezniszczalność. (By zaludnić, stwórz żeton będący kopią żetonu stwora pod twoim władaniem.)
- Security Blockade
Zaurocz ląd
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton białego stwora Rycerz 2/2 z czujnością.
Zauroczony ląd ma „: Zażegnaj następne 1 obrażenie, jakie mogłoby zostać zadane tobie w tej turze.”
- Selesnya Sentry
: Zregeneruj tego stwora.
- Seller of Songbirds
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton białego stwora Ptak 1/1 z lataniem.
- Soul Tithe
Zaurocz nie-lądowy byt
Na początku kroku utrzymania władcy zauroczonego bytu, ów gracz poświęca go, chyba że zapłaci , gdzie X jest jego skrótem many.
- Sphere of Safety
Stwory nie mogą atakować ciebie ani wędrowców pod twoim władaniem dopóki ich władca nie zapłaci za każdego z owych stworów, gdzie X to liczba uroków pod twoim władaniem.
- Sunspire Griffin
Latanie
- Swift Justice
Do końca tury wskazany stwór dostaje +1/+0, pierwszy cios i więź życia.
- Trained Caracal
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
- Trostani's Judgment
Wygnaj wskazanego stwora, po czym zaludnij. (Stwórz żeton będący kopią żetonu stwora pod twoim władaniem.)
- Aquus Steed
, : Wskazany stwór do końca tury dostaje -2/-0.
- Blustersquall
Wskazany stwór poza twoim władaniem zostaje przekręcony.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Cancel
Skontruj wskazany czar.
- Chronic Flooding
Zaurocz ląd
Ilekroć zauroczony ląd zostanie przekręcony, jego władca mieli trzy karty.
- Conjured Currency
Na początku twojego kroku utrzymania możesz zamienić władanie nad tym urokiem na władanie nad wskazanym bytem poza twoim władaniem i nie będącym twoją własnością.
- Crosstown Courier
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz mieli tyle samo kart.
- Cyclonic Rift
Przywróć wskazany nie-lądowy byt poza twoim władaniem do ręki właściciela.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Dispel
Skontruj wskazany czar sztuczki.
- Doorkeeper
Obronność
, : Wskazany gracz mieli X kart, gdzie X jest liczbą stworów z obronnością pod twoim władaniem.
- Downsize
Wskazany stwór poza twoim władaniem do końca tury dostaje -4/-0.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Faerie Impostor
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć go, chyba że przywrócisz innego stwora pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Hover Barrier
Obronność, latanie
- Inaction Injunction
Uwięź wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. (Do twojej następnej tury ów stwór nie może atakować ani blokować, a jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.)
Dobierz kartę.
- Inspiration
Wskazany gracz dobiera dwie karty.
- Isperia's Skywatch
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, uwięź wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. (Do twojej następnej tury ów stwór nie może atakować ani blokować, a jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.)
- Jace, Architect of Thought
+1: Do twojej następnej tury ilekroć stwór pod władaniem przeciwnika zaatakuje, dostaje on do końca tury -1/-0.
–2: Ujawnij trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Przeciwnik rozdziela je na dwa stosy. Umieść jeden stos w twojej ręce, a drugi na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
–8: Dla każdego gracza, wyszukaj w bibliotece owego gracza nie-lądową kartę i wygnaj ją, po czym ów gracz tasuje. Możesz rzucić owe karty bez płacenia ich kosztów many.
- Mizzium Skin
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +0/+1 oraz antyklątwę.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Paralyzing Grasp
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Psychic Spiral
Wtasuj wszystkie karty z twojego cmentarza do twojej biblioteki. Wskazany gracz mieli tyle samo kart.
- Runewing
Latanie
Kiedy ten stwór umrze, dobierz kartę.
- Search the City
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj pięć wierzchnich kart twojej biblioteki.
Ilekroć zagrasz kartę z taką samą nazwą jak jedna z owych wygnanych kart, możesz umieścić jedną z owych kart o takiej nazwie w ręce jej właściciela. Następnie jeśli nie ma już kart wygnanych przez niniejszy urok, poświęć go. Jeśli tak zrobisz, weź dodatkową turę po obecnej.
- Skyline Predator
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Latanie
- Soulsworn Spirit
Ten stwór nie może być blokowany.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, uwięź wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. (Do twojej następnej tury ów stwór nie może atakować ani blokować, a jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.)
- Sphinx of the Chimes
Latanie
Odrzuć dwie nie-lądowe karty o takiej samej nazwie: Dobierz cztery karty.
- Stealer of Secrets
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz kartę.
- Syncopate
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci . Jeśli ów czar zostanie skontrowany w ten sposób, wygnaj go zamiast umieszczać go w cmentarzu właściciela.
- Tower Drake
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +0/+1.
- Voidwielder
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Assassin's Strike
Zniszcz wskazanego stwora. Jego władca odrzuca kartę.
- Cremate
Wygnaj wskazaną kartę z cmentarza.
Dobierz kartę.
- Daggerdrome Imp
Latanie
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
- Dark Revenant
Latanie
Kiedy ten stwór umrze, umieść go na wierzchu biblioteki właściciela.
- Dead Reveler
Poszczucie (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz dać mu znacznik +1/+1. Ten stwór nie może blokować o ile ma znacznik +1/+1.)
- Desecration Demon
Latanie
Na początku każdej potyczki dowolny przeciwnik może poświęcić stwora. Jeśli któryś tak zrobi, przekręć niniejszego stwora i umieść na nim znacznik +1/+1.
- Destroy the Evidence
Zniszcz wskazany ląd. Jego władca ujawnia karty z wierzchu swojej biblioteki dopóki nie ujawni karty lądu, po czym umieszcza owe karty w swoim cmentarzu.
- Deviant Glee
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+1 i ma „: Ten stwór do końca tury zyskuje tratowanie.”
- Drainpipe Vermin
Kiedy ten stwór umrze, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, wskazany gracz odrzuca kartę.
- Grave Betrayal
Ilekroć umrze stwór poza twoim władaniem, przywróć go na pole bitwy pod twoim władaniem na początku najbliższego kroku końcowego z dodatkowym znacznikiem +1/+1. Ów stwór jest dodatkowo czarnym Zombi oprócz swoich innych kolorów i typów.
- Grim Roustabout
Poszczucie (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz dać mu znacznik +1/+1. Ten stwór nie może blokować o ile ma znacznik +1/+1.)
: Zregeneruj tego stwora.
- Launch Party
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Zniszcz wskazanego stwora. Jego władca traci 2 życia.
- Mind Rot
Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Necropolis Regent
Latanie
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, umieść na nim tyle samo znaczników +1/+1.
- Ogre Jailbreaker
Obronność
O ile władasz Bramą ten stwór może atakować jakby nie miał obronności.
- Pack Rat
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie Szczurów pod twoim władaniem.
, odrzuć kartę: Stwórz żeton będący kopią niniejszego stwora.
- Perilous Shadow
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Sewer Shambler
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
Czystka (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Umieść na wskazanym stworze tyle znaczników +1/+1 , ile wynosi siła tej karty. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Shrieking Affliction
Na początku kroku utrzymania każdego z przeciwników, jeśli ów gracz ma w ręce jedną kartę lub mniej, traci 3 życia.
- Slum Reaper
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz poświęca stwora.
- Stab Wound
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje -2/-2.
Na początku kroku utrzymania władcy zauroczonego stwora, ów gracz traci 2 życia.
- Tavern Swindler
, zapłać 3 życia: Rzuć monetą. Jeśli wygrasz rzut, zyskaj 6 żyć.
- Terrus Wurm
Czystka (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Umieść na wskazanym stworze tyle znaczników +1/+1 , ile wynosi siła tej karty. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Thrill-Kill Assassin
Dotyk śmierci
Poszczucie (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz dać mu znacznik +1/+1. Ten stwór nie może blokować o ile ma znacznik +1/+1.)
- Ultimate Price
Zniszcz wskazanego jednokolorowego stwora.
- Underworld Connections
Zaurocz ląd
Zauroczony ląd ma „, zapłać 1 życie: Dobierz kartę.”
- Zanikev Locust
Latanie
Czystka (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Umieść na wskazanym stworze tyle znaczników +1/+1 , ile wynosi siła tej karty. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Annihilating Fire
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia. Jeśli stwór uszkodzony w ten sposób miałby umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go.
- Ash Zealot
Pierwszy cios, pośpiech
Ilekroć gracz rzuca czar z cmentarza, ten stwór zadaje owemu graczowi 3 obrażenia.
- Batterhorn
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć wskazany artefakt.
- Bellows Lizard
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Bloodfray Giant
Tratowanie
Poszczucie (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz dać mu znacznik +1/+1. Ten stwór nie może blokować o ile ma znacznik +1/+1.)
- Chaos Imps
Latanie
Poszczucie (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz dać mu znacznik +1/+1. Ten stwór nie może blokować o ile ma znacznik +1/+1.)
Ten stwór ma tratowanie o ile ma znacznik +1/+1.
- Dynacharge
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +2/+0.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Electrickery
Wskazany stwór poza twoim władaniem dostaje od tego czaru 1 obrażenie.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Explosive Impact
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 5 obrażeń.
- Goblin Rally
Stwórz cztery żetony czerwonego stwora Goblin 1/1.
- Gore-House Chainwalker
Poszczucie (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz dać mu znacznik +1/+1. Ten stwór nie może blokować o ile ma znacznik +1/+1.)
- Guild Feud
Na początku twojego kroku utrzymania wskazany przeciwnik ujawnia trzy wierzchnie karty swojej biblioteki, może umieścić spośród nich kartę stwora na polu bitwy, po czym umieszcza pozostałe karty w swoim cmentarzu. Zrób to samo z trzema wierzchnimi kartami twojej biblioteki. Jeśli w ten sposób na polu bitwy umieszczone zostaną dwa stwory, owe stwory walczą ze sobą.
- Guttersnipe
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 2 obrażenia.
- Lobber Crew
Obronność
: Ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu.
Ilekroć rzucisz wielokolorowy czar, odkręć tego stwora.
- Minotaur Aggressor
Pierwszy cios, pośpiech
- Mizzium Mortars
Wskazany stwór poza twoim władaniem dostaje od tego czaru 4 obrażenia.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zamień w jego tekście słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Pursuit of Flight
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma „: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie.”
- Pyroconvergence
Ilekroć rzucisz wielokolorowy czar, ten urok zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Racecourse Fury
Zaurocz ląd
Zauroczony ląd ma „|tap:| Wskazany stwór zyskuje pośpiech do końca tury.”
- Splatter Thug
Pierwszy cios
Poszczucie (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz dać mu znacznik +1/+1. Ten stwór nie może blokować o ile ma znacznik +1/+1.)
- Street Spasm
Wskazany stwór bez latania poza twoim władaniem dostaje od tego czaru X obrażeń.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Survey the Wreckage
Zniszcz wskazany ląd. Stwórz żeton czerwonego stwora Goblin 1/1.
- Tenement Crasher
Pośpiech
- Traitorous Instinct
Przejmij do końca tury władanie nad wskazanym stworem. Odkręć owego stwora. Do końca tury dostaje on +2/+0 oraz pośpiech.
- Utvara Hellkite
Latanie
Ilekroć Smok pod twoim władaniem zaatakuje, stwórz żeton czerwonego stwora Smok 6/6 z lataniem.
- Vandalblast
Zniszcz wskazany artefakt poza twoim władaniem.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Viashino Racketeer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz odrzucić kartę. Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Aerial Predation
Zniszcz wskazanego stwora z lataniem. Zyskaj 2 życia.
- Archweaver
Zasięg, tratowanie
- Axebane Guardian
Obronność
: Weź X many w dowolnej kombinacji kolorów, gdzie X jest liczbą stworów z obronnością pod twoim władaniem.
- Brushstrider
Czujność
- Centaur's Herald
, poświęć tego stwora: Stwórz żeton zielonego stwora Centaur 3/3.
- Chorus of Might
Do końca tury wskazany stwór dostaje tratowanie oraz +1/+1 za każdego stwora pod twoim władaniem.
- Deadbridge Goliath
Czystka (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Umieść na wskazanym stworze tyle znaczników +1/+1 , ile wynosi siła tej karty. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Death's Presence
Ilekroć umrze stwór pod twoim władaniem, umieść X znaczników +1/+1 na wskazanym stworze pod twoim władaniem, gdzie X to siła owego zmarłego stwora.
- Drudge Beetle
Czystka (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Umieść na wskazanym stworze tyle znaczników +1/+1 , ile wynosi siła tej karty. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Druid's Deliverance
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane tobie w tej turze. Zaludnij. (Stwórz żeton będący kopią żetonu stwora pod twoim władaniem.)
- Gatecreeper Vine
Obronność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu lub Bramy, ujawnij ją i umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Giant Growth
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3.
- Gobbling Ooze
, poświęć innego stwora: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Golgari Decoy
Wszystkie stwory mogące blokować tego stwora, robią to.
Czystka (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Umieść na wskazanym stworze tyle znaczników +1/+1 , ile wynosi siła tej karty. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Horncaller's Chant
Stwórz żeton zielonego stwora Nosorożec 4/4 z tratowaniem, po czym zaludnij. (Stwórz żeton będący kopią żetonu stwora pod twoim władaniem.)
- Korozda Monitor
Tratowanie
Czystka (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Umieść na wskazanym stworze tyle znaczników +1/+1 , ile wynosi siła tej karty. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Mana Bloom
Mana Bloom wchodzi na pole bitwy mając X znaczników ładunku.
Usuń znacznik ładunku z tego artefaktu: Weź jedną manę dowolnego koloru. Możesz aktywować tylko raz na turę.
Na początku twojego utrzymania, jeśli ten artefakt nie ma znaczników ładunku, przywróć go do ręki właściciela.
- Oak Street Innkeeper
O ile nie jest twoja tura, przekręcone stwory pod twoim władaniem mają antyklątwę.
- Rubbleback Rhino
Antyklątwa (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
- Savage Surge
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2. Odkręć go.
- Seek the Horizon
Wyszukaj w twojej bibliotece do trzech kart bazowych lądów, ujawnij je, umieść je w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Slime Molding
Stwórz żeton zielonego stwora Szlam X/X.
- Stonefare Crocodile
: Ten stwór zyskuje więź życia do końca tury. (Obrażenia zadane przez tego stwora powodują, że zyskasz tyle samo życia.)
- Towering Indrik
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Urban Burgeoning
Zaurocz ląd
Zauroczony ląd ma „Odkręć ten ląd podczas kroku odkręcania każdego innego gracza.”
- Wild Beastmaster
Ilekroć ten stwór zaatakuje, każdy inny stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +X/+X, gdzie X to siła niniejszego stwora.
- Worldspine Wurm
Tratowanie
Kiedy ten stwór umrze, stwórz trzy żetony zielonego stwora Żmij 5/5 z tratowaniem.
Kiedy ten stwór zostanie umieszczony skądkolwiek w cmentarzu, wtasuj go do biblioteki właściciela.
- Abrupt Decay
Ten czar nie może być skontrowany.
Zniszcz wskazany nie-lądowy byt o skrócie many 3 lub mniejszym.
- Archon of the Triumvirate
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, uwięź co najwyżej dwa wskazane nie-lądowe byty pod władaniem twoich przeciwników. (Do twojej następnej tury owe byty nie mogą atakować ani blokować, a ich aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.)
- Armada Wurm
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton zielonego stwora Żmij 5/5 z tratowaniem.
- Auger Spree
Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/-4.
- Azorius Charm
Wybierz jedno —
Stwory pod twoim władaniem zyskują więź życia do końca tury.
Dobierz kartę.
Umieść wskazanego atakującego lub blokującego stwora na wierzchu biblioteki właściciela.
- Call of the Conclave
Stwórz żeton zielonego stwora Centaur 3/3.
- Carnival Hellsteed
Pierwszy cios, pośpiech
Poszczucie (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz dać mu znacznik +1/+1. Ten stwór nie może blokować o ile ma znacznik +1/+1.)
- Centaur Healer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia.
- Chemister's Trick
Wskazany stwór poza twoim władaniem otrzymuje do końca tury -2/-0 i atakuje w tej turze, jeśli może.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Collective Blessing
Stwory pod twoim władaniem dostają +3/+3.
- Common Bond
Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
- Corpsejack Menace
Jeśli jeden lub więcej znaczników +1/+1 miałoby zostać umieszczonych na stworze pod twoim władaniem, zamiast tego umieść ich tam dwukrotnie więcej.
- Counterflux
Ten czar nie może być skontrowany.
Skontruj wskazany czar poza twoim władaniem.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Coursers' Accord
Stwórz żeton zielonego stwora Centaur 3/3, po czym zaludnij. (Stwórz żeton będący kopią żetonu stwora pod twoim władaniem.)
- Detention Sphere
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnać wskazany nie-lądowy byt o innej nazwie niż Detention Sphere oraz wszystkie inne byty o takiej samej nazwie jak ów byt.
Kiedy ten urok opuści pole bitwy, przywróć wygnane z jego pomocą karty na pole bitwy pod władaniem ich właścicieli.
- Dramatic Rescue
Zwróć wskazanego stwora do ręki właściciela. Zyskaj 2 życia.
- Dreadbore
Zniszcz wskazanego stwora lub wędrowca.
- Dreg Mangler
Pośpiech
Czystka (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Umieść na wskazanym stworze tyle znaczników +1/+1 , ile wynosi siła tej karty. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Epic Experiment
Wygnaj X wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz rzucić spośród nich czary sztuczek i obrzędów mające skrót many X lub mniej bez płacenia ich kosztów many. Następnie umieść w twoim cmentarzu wszystkie karty wygnane w ten sposób, które nie zostały rzucone.
- Essence Backlash
Skontruj wskazany czar stwora. Ten czar zadaje władcy owego czaru tyle obrażeń, ile siły miał ów czar.
- Fall of the Gavel
Skontruj wskazany czar. Zyskaj 5 żyć.
- Firemind's Foresight
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę sztuczki o skrócie many 3, ujawnij ją i umieść w twojej ręce. Następnie powtórz ten proces dla kart sztuczek o skrócie many 2 i 1. Następnie przetasuj.
- Goblin Electromancer
Rzucanie czarów sztuczek i obrzędów kosztuje cię o mniej.
- Golgari Charm
Wybierz jedno —
Wszystkie stwory dostają do końca tury -1/-1.
Zniszcz wskazany urok.
Zregeneruj każdego stwora pod twoim władaniem.
- Grisly Salvage
Ujawnij pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz umieścić kartę stwora lub lądu spośród nich w twojej ręce. Umieść pozostałe w twoim cmentarzu.
- Havoc Festival
Gracze nie mogą zyskiwać życia.
Na początku kroku utrzymania każdego z graczy, ów gracz traci połowę swojego życia, zaokrąglając w górę.
- Hellhole Flailer
Poszczucie (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz dać mu znacznik +1/+1. Ten stwór nie może blokować o ile ma znacznik +1/+1.)
, poświęć tego stwora: Ten stwór zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi obrażenia równe swojej sile.
- Heroes' Reunion
Wskazany gracz zyskuje 7 żyć.
- Hussar Patrol
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Czujność
- Hypersonic Dragon
Latanie, pośpiech
Możesz rzucać karty obrzędów, jakby miały błysk. (Możesz je rzucać jak sztuczki.)
- Isperia, Supreme Judge
Latanie
Ilekroć stwór zaatakuje ciebie lub wędrowca pod twoim władaniem, możesz dobrać kartę.
- Izzet Charm
Wybierz jedno —
Skontruj wskazany nie-stworowy czar, chyba że jego władca zapłaci .
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 2 obrażenia.
Dobierz dwie karty, po czym odrzuć dwie karty.
- Izzet Staticaster
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Pośpiech
: Ten stwór zadaje 1 obrażenie wskazanemu stworowi i każdemu innemu stworowi o takiej samej nazwie jak ów stwór.
- Jarad, Golgari Lich Lord
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdą kartę stwora w twoim cmentarzu.
, poświęć innego stwora: Każdy przeciwnik traci tyle żyć, ile wynosiła siła poświęconego stwora.
Poświęć Bagno oraz Las: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Jarad's Orders
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty stworów i ujawnij je. Umieść jedną w twojej ręce, a drugą w twoim cmentarzu. Następnie przetasuj.
- Korozda Guildmage
: Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1 oraz zastraszenie. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe i/lub współdzielące z nim kolor.)
, poświęć nieżetonowego stwora: Stwórz X żetonów zielonego stwora Sadzonka 1/1, gdzie X jest wytrzymałością poświęconego stwora.
- Lotleth Troll
Tratowanie
Odrzuć kartę stwora: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
: Zregeneruj tego stwora.
- Loxodon Smiter
Ten czar nie może być skontrowany.
Jeśli czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika spowodują, że odrzucisz tę kartę, umieść ją na polu bitwy zamiast umieszczać ją w twoim cmentarzu.
- Lyev Skyknight
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, uwięź wskazany nie-lądowy byt pod władaniem przeciwnika. (Do twojej następnej tury ów byt nie może atakować ani blokować, a jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.)
- Mercurial Chemister
, : Dobierz dwie karty.
, , odrzuć kartę: Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe skrótowi many odrzuconej karty.
- New Prahv Guildmage
: Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.
: Uwięź wskazany nie-lądowy byt pod władaniem przeciwnika. (Do twojej następnej tury ów byt nie może atakować ani blokować, a jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.)
- Nivix Guildmage
: Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
: Skopiuj wskazany czar sztuczki lub obrzędu pod twoim władaniem. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Niv-Mizzet, Dracogenius
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia, możesz dobrać kartę.
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Rakdos Charm
Wybierz jedno —
Wygnaj cmentarz wskazanego gracza.
Zniszcz wskazany artefakt.
Każdy stwór zadaje swojemu władcy po 1 obrażeniu.
- Rakdos Ragemutt
Więź życia, pośpiech
- Rakdos Ringleader
Pierwszy cios
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz odrzuca losową kartę.
: Zregeneruj tego stwora.
- Rakdos, Lord of Riots
Nie możesz rzucić tego czaru, chyba że przeciwnik stracił życie w tej turze.
Latanie, tratowanie
Rzucanie czarów stworów kosztuje cię o mniej za każde 1 życie stracone przez twoich przeciwników w tej turze.
- Rakdos's Return
Ten czar zadaje wskazanemu przeciwnikowi lub wędrowcowi X obrażeń. Ów gracz lub władca owego wędrowca odrzuca X kart.
- Righteous Authority
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 za każdą kartę w ręce jego władcy.
Na początku kroku dobierania władcy zauroczonego stwora, ów gracz dobiera dodatkową kartę.
- Risen Sanctuary
Czujność
- Rites of Reaping
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3. Inny wskazany stwór do końca tury dostaje -3/-3.
- Rix Maadi Guildmage
: Wskazany blokujący stwór do końca tury dostaje -1/-1.
: Wskazany gracz, który stracił życia w tej turze, traci 1 życie.
- Search Warrant
Wskazany gracz ujawnia swoją rękę. Zyskaj tyle żyć, ile kart jest w ręce owego gracza.
- Selesnya Charm
Wybierz jedno —
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2 i tratowanie.
Wygnaj wskazanego stwora o sile 5 lub większej.
Stwórz żeton białego stwora Rycerz 2/2 z czujnością.
- Skull Rend
Ten czar zadaje każdemu przeciwnikowi po 2 obrażenia. Owi gracze odrzucają losowo po dwie karty.
- Skymark Roc
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz przywrócić wskazanego stwora o wytrzymałości 2 lub mniejszej pod władaniem broniącego się gracza do ręki właściciela.
- Slaughter Games
Ten czar nie może być skontrowany.
Nazwij nie-lądową kartę. Wyszukaj w cmentarzu, ręce i bibliotece wskazanego przeciwnika dowolną liczbę kart o tej nazwie i wygnaj je. Następnie ów gracz tasuje.
- Sluiceway Scorpion
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
Czystka (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Umieść na wskazanym stworze tyle znaczników +1/+1 , ile wynosi siła tej karty. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Spawn of Rix Maadi
Poszczucie (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz dać mu znacznik +1/+1. Ten stwór nie może blokować o ile ma znacznik +1/+1.)
- Sphinx's Revelation
Zyskaj X żyć i dobierz X kart.
- Supreme Verdict
Ten czar nie może być skontrowany.
Zniszcz wszystkie stwory.
- Teleportal
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +1/+0 i nie może być blokowany w tej turze.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Thoughtflare
Dobierz cztery karty, po czym odrzuć dwie karty.
- Treasured Find
Przywróć wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki. Wygnaj niniejszą kartę.
- Trestle Troll
Obronność
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
: Zregeneruj tego stwora.
- Trostani, Selesnya's Voice
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zyskaj życia równe wytrzymałości owego stwora.
, : Zaludnij. (Stwórz żeton będący kopią żetonu stwora pod twoim władaniem.)
- Vitu-Ghazi Guildmage
: Stwórz żeton zielonego stwora Centaur 3/3.
: Zaludnij. (Stwórz żeton będący kopią żetonu stwora pod twoim władaniem.)
- Vraska the Unseen
+1: Do twojej następnej tury ilekroć stwór zada temu wędrowcowi obrażenia bojowe, zniszcz owego stwora.
–3: Zniszcz wskazany nie-lądowy byt.
–7: Stwórz trzy żetony czarnego stwora Zabójca 1/1 mającego „Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz przegrywa grę.”
- Wayfaring Temple
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie stworów pod twoim władaniem.
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, zaludnij. (Stwórz żeton będący kopią żetonu stwora pod twoim władaniem.)
- Azor's Elocutors
Na początku twojego utrzymania umieść znacznik przestoju na tym stworze. Następnie jeśli ten stwór ma co najmniej pięć znaczników przestoju, wygrywasz grę.
Ilekroć jakieś źródło zadaje tobie obrażenia, usuń znacznik przestoju z Azor’s Elocutors.
- Blistercoil Weird
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1. Odkręć go.
- Cryptborn Horror
Tratowanie
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1, gdzie X jest sumą żyć straconych przez twoich przeciwników w tej turze.
- Deathrite Shaman
: Wygnaj wskazaną kartę lądu z cmentarza. Weź jedną manę dowolnego koloru.
, : Wygnaj wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z cmentarza. Każdy przeciwnik traci po 2 życia.
, : Wygnaj wskazaną kartę stwora z cmentarza. Zyskaj 2 życia.
- Dryad Militant
Jeśli karta sztuczki lub obrzędu miałaby zostać umieszczona skądkolwiek w cmentarzu, zamiast tego wygnaj ją.
- Frostburn Weird
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/-1.
- Growing Ranks
Na początku twojego kroku utrzymania, zaludnij. (Stwórz żeton będący kopią żetonu stwora pod twoim władaniem.)
- Judge's Familiar
Latanie
Poświęć tego stwora: Skontruj wskazany czar sztuczki lub obrzędu, chyba że jego władca zapłaci .
- Nivmagus Elemental
Wygnaj czar sztuczki lub obrzędu pod twoim władaniem: Umieść dwa znaczniki +1/+1 na tym stworze. (Ów czar nie rozpatrzy się.)
- Rakdos Cackler
Poszczucie (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz dać mu znacznik +1/+1. Ten stwór nie może blokować o ile ma znacznik +1/+1.)
- Rakdos Shred-Freak
Pośpiech
- Slitherhead
Czystka (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Umieść na wskazanym stworze tyle znaczników +1/+1 , ile wynosi siła tej karty. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Sundering Growth
Zniszcz wskazany artefakt lub urok, po czym zaludnij. (Stwórz żeton będący kopią żetonu stwora pod twoim władaniem.)
- Vassal Soul
Latanie
- Azorius Keyrune
: Weź lub .
: Do końca tury ten artefakt staje się biało-niebieskim artefaktowym stworem Ptak 2/2 z lataniem.
- Chromatic Lantern
Lądy pod twoim władaniem mają „: Weź jedną manę dowolnego koloru.”
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Civic Saber
Wyposażony stwór dostaje +1/+0 za każdy ze swoich kolorów.
Wyposaż
- Codex Shredder
: Wskazany gracz mieli kartę. (Umieszcza wierzchnią kartę swojej biblioteki w swoim cmentarzu.)
, , poświęć ten artefakt: Przywróć wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Golgari Keyrune
: Weź lub .
: Do końca tury ten artefakt staje się czarno-zielonym artefaktowym stworem Owad 2/2 z dotykiem śmierci.
- Izzet Keyrune
: Weź lub .
: Do końca tury ten artefakt staje się niebiesko-czerwonym artefaktowym stworem Żywiołak 2/1.
Ilekroć ten byt zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać kartę. Jeśli tak zrobisz, odrzuć kartę.
- Pithing Needle
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy nazwij kartę.
Aktywowane zdolności źródeł o wybranej nazwie nie mogą być aktywowane, chyba że dają manę.
- Rakdos Keyrune
: Weź lub .
: Do końca tury ten artefakt staje się czarno-czerwonym artefaktowym stworem Diabeł 3/1 z pierwszym ciosem.
- Selesnya Keyrune
: Weź lub .
: Do końca tury ten artefakt staje się zielono-białym artefaktowym stworem Wilk 3/3.
- Street Sweeper
Ilekroć ten stwór zaatakuje, zniszcz wszystkie Aury dołączone do wskazanego lądu.
- Tablet of the Guilds
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz dwa kolory.
Ilekroć rzucisz czar, zyskaj 1 życie za każdy kolor owego czaru należący do wybranych kolorów.
- Volatile Rig
Tratowanie
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, rzuć monetą. Jeśli przegrasz rzut, poświęć tego stwora.
Kiedy ten stwór umrze, rzuć monetą. Jeśli przegrasz rzut, ten stwór zadaje każdemu stworowi i graczowi po 4 obrażenia.
- Azorius Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Blood Crypt
(: Weź lub .)
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz zapłacić 2 życia. Jeśli tego nie zrobisz, wchodzi on przekręcony na pole bitwy.
- Golgari Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Grove of the Guardian
: Weź .
, , przekręć dwa odkręcone stwory pod twoim władaniem, poświęć ten ląd: Stwórz żeton zielono-białego stwora Żywiołak 8/8 z czujnością.
- Hallowed Fountain
(: Weź lub .)
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz zapłacić 2 życia. Jeśli tego nie zrobisz, wchodzi on przekręcony na pole bitwy.
- Izzet Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Overgrown Tomb
(: Weź lub .)
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz zapłacić 2 życia. Jeśli tego nie zrobisz, wchodzi on przekręcony na pole bitwy.
- Rakdos Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Rogue's Passage
: Weź .
, : Wskazany stwór nie może być blokowany w tej turze.
- Selesnya Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Steam Vents
(: Weź lub .)
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz zapłacić 2 życia. Jeśli tego nie zrobisz, wchodzi on przekręcony na pole bitwy.
- Temple Garden
(: Weź lub .)
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz zapłacić 2 życia. Jeśli tego nie zrobisz, wchodzi on przekręcony na pole bitwy.
- Transguild Promenade
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy poświęć go, chyba że zapłacisz .
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)