New Phyrexia¶
- Karn Liberated
+4: Wskazany gracz wygania kartę ze swojej ręki.
–3: Wygnaj wskazany byt.
–14: Zacznij grę od nowa, pozostawiając na wygnaniu wszystkie byty nie będące Aurami wygnane przy użyciu niniejszej karty. Następnie umieść owe karty na polu bitwy pod twoim władaniem.
- Apostle's Blessing
( może być opłacone przez lub 2 życia.)
Wskazany artefakt lub stwór pod twoim władaniem do końca tury zyskuje ochronę od artefaktów lub wybranego przez ciebie koloru.
- Auriok Survivors
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę Wyposażenia z twojego cmentarza na pole bitwy. Jeśli tak zrobisz, możesz ją dołączyć do tego stwora.
- Blade Splicer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Golem 3/3.
Golemy pod twoim władaniem mają pierwszy cios.
- Cathedral Membrane
( może być opłacone przez lub 2 życia.)
Obronność
Kiedy ten stwór umrze w trakcie potyczki, zadaje 6 obrażeń każdemu stworowi, którego blokował w tej potyczce.
- Chancellor of the Annex
Możesz ujawnić tę kartę z twojej początkowej ręki. Jeśli tak zrobisz, kiedy każdy z przeciwników rzuci swój pierwszy czar w grze, skontruj ów czar, chyba że gracz rzucający go zapłaci .
Latanie
Ilekroć przeciwnik rzuca czar, skontruj go, chyba że ów gracz zapłaci .
- Dispatch
Przekręć wskazanego stwora.
Metalurgia — Jeśli władasz co najmniej trzema artefaktami, wygnaj owego stwora.
- Due Respect
W tej turze byty wchodzą na pole bitwy przekręcone.
Dobierz kartę.
- Elesh Norn, Grand Cenobite
Czujność
Inne stwory pod twoim władaniem dostają +2/+2.
Stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają -2/-2.
- Exclusion Ritual
Odlew — Kiedy ta karta wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazany byt nie będący lądem.
Gracze nie mogą rzucać czarów o tej samej nazwie, co wygnana karta.
- Forced Worship
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować.
: Przywróć ten urok to ręki jego właściciela.
- Inquisitor Exarch
Kiedy ta karta wejdzie na pole bitwy, wybierz jedną —
Zyskaj 2 życia.
Wskazany przeciwnik traci 2 życia.
- Lost Leonin
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
- Marrow Shards
( może być opłacone przez lub 2 życia.)
Ten czar zadaje po 1 obrażeniu każdemu atakującemu stworowi.
- Master Splicer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Golem 3/3.
Golemy pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Norn's Annex
( może być opłacone przez lub 2 życia.)
Stwory nie mogą zaatakować ciebie lub wędrowców pod twoim władaniem, chyba że ich władca zapłaci za każdego z owych stworów.
- Phyrexian Unlife
Nie przegrywasz gry za posiadanie 0 lub mniej żyć.
Dopóki masz 0 lub mniej życia, wszystkie obrażenia tobie zadawane są traktowane jakby ich źródło miało infekcję (Otrzymujesz obrażenia w postaci znaczników zatrucia.)
- Porcelain Legionnaire
( może być opłacone przez lub 2 życia.)
Pierwszy cios
- Puresteel Paladin
Ilekroć Wyposażenie wchodzi na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz dobrać kartę.
Metalurgia — Wyposażenia pod twoim władaniem mają „Wyposaż ” o ile władasz przynajmniej trzema artefaktami.
- Remember the Fallen
Wybierz jedną lub obie —
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
Przywróć wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Sensor Splicer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Golem 3/3.
Golemy pod twoim władaniem mają czujność.
- Shattered Angel
Latanie
Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod władaniem przeciwnika, możesz zyskać 3 życia.
- Shriek Raptor
Latanie
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
- Suture Priest
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zyskać 1 życie.
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod władaniem przeciwnika, możesz sprawić, że ów gracz straci 1 życie.
- War Report
Zyskaj życia równe sumie liczby stworów na polu bitwy oraz liczby artefaktów na polu bitwy.
- Argent Mutation
Wskazany byt do końca tury staje się dodatkowo artefaktem oprócz swoich innych typów.
Dobierz kartę.
- Arm with Aether
Do końca tury stwory pod twoim władaniem zyskują „Ilekroć ten stwór zada przeciwnikowi obrażenia, możesz przywrócić wskazanego stwora pod władaniem owego gracza do ręki właściciela.”
- Blighted Agent
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
Ten stwór nie może być blokowany.
- Chained Throatseeker
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
Ten stwór nie może atakować, chyba że broniący się gracz jest zatruty.
- Chancellor of the Spires
Możesz ujawnić tę kartę z twojej początkowej ręki. Jeśli tak zrobisz, na początku pierwszego kroku utrzymania, każdy przeciwnik mieli siedem kart.
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz rzucić wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z cmentarza przeciwnika bez płacenia jej kosztu many.
- Corrupted Resolve
Skontruj wskazany czar jeśli jego władca jest zatruty.
- Deceiver Exarch
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wybierz jedną —
Odkręć wskazany byt pod twoim władaniem.
Przekręć wskazany byt pod władaniem przeciwnika.
- Defensive Stance
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje -1/+1.
- Gitaxian Probe
( można zapłacić lub 2 życiami.)
Spójrz na rękę wskazanego gracza.
Dobierz kartę.
- Impaler Shrike
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz go poświęcić. Jeśli tak zrobisz, dobierz trzy karty.
- Jin-Gitaxias, Core Augur
Błysk
Na początku twojego kroku końcowego, dobierz siedem kart.
Limit kart na ręce każdego z przeciwników jest mniejszy o siedem.
- Mental Misstep
( można zapłacić lub 2 życiami.)
Skontruj wskazany czar o skrócie many 1.
- Mindculling
Dobierz dwie karty i wskazany przeciwnik odrzuca dwie karty.
- Numbing Dose
Zaurocz artefakt lub stwora
Zauroczony byt nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
Na początku kroku utrzymania władcy zauroczonego bytu, ów gracz traci 1 życie.
- Phyrexian Ingester
Odlew — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnać wskazanego nieżetonowego stwora.
Ten stwór dostaje +X/+Y, gdzie X jest siłą wygnanej karty, a Y jej wytrzymałością.
- Phyrexian Metamorph
( można zapłacić lub 2 życiami.)
Możesz zdecydować, że ten byt wejdzie na pole bitwy jako kopia dowolnego artefaktu lub stwora na polu bitwy, ale jest dodatkowo artefaktem oprócz swoich innych typów.
- Psychic Barrier
Skontruj wskazany czar stwora. Jego władca traci 1 życie.
- Psychic Surgery
Ilekroć przeciwnik przetasuje swoją bibliotekę, możesz spojrzeć na dwie wierzchnie karty owej biblioteki. Możesz wygnać jedną z owych kart. Następnie umieść pozostałe dowolnie na wierzchu owej biblioteki.
- Spined Thopter
( można zapłacić lub 2 życiami.)
Latanie
- Spire Monitor
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Latanie
- Tezzeret's Gambit
( można zapłacić lub 2 życiami.)
Dobierz dwie karty, po czym rozpleń. (Wybierz dowolną liczbę bytów i/lub graczy, po czym daj im kolejny znacznik każdego z już obecnych tam rodzajów.)
- Vapor Snag
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela. Jego władca traci 1 życie.
- Viral Drake
Latanie
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
: Rozpleń. (Wybierz dowolną liczbę bytów i/lub graczy, po czym daj im kolejny znacznik każdego z już obecnych tam rodzajów.)
- Wing Splicer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Golem 3/3.
Golemy pod twoim władaniem mają latanie.
- Xenograft
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz typ stwora.
Każdy stwór pod twoim władaniem jest dodatkowo wybranego typu oprócz swoich innych typów.
- Blind Zealot
Zastraszenie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz go poświęcić. Jeśli tak zrobisz, zniszcz wskazanego stwora pod władaniem owego gracza.
- Caress of Phyrexia
Wskazany gracz dobiera trzy karty, traci 3 życia i dostaje trzy znaczniki zatrucia.
- Chancellor of the Dross
Możesz ujawnić tę kartę z twojej startowej ręki. Jeśli tak zrobisz, na początku pierwszego kroku utrzymania, każdy przeciwnik traci po 3 życia, po czym ty zyskaj życia równe życiom straconym w ten sposób.
Latanie, więź życia
- Dementia Bat
Latanie
, poświęć tego stwora: Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Despise
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę stwora lub wędrowca. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Dismember
( można opłacić lub 2 życiami.)
Wskazany stwór do końca tury dostaje -5/-5.
- Enslave
Zaurocz stwora
Masz władanie nad zauroczonym stworem.
Na początku twojego kroku utrzymania, zauroczony stwór zadaje swojemu władcy 1 obrażenie.
- Entomber Exarch
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wybierz jedną —
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę nie będącą stworem. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Evil Presence
Zaurocz ląd
Zauroczony ląd jest Bagnem.
- Geth's Verdict
Wskazany gracz poświęca stwora i traci 1 życie.
- Glistening Oil
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma infekcję.
Na początku twojego kroku utrzymania, umieść znacznik -1/-1 na zauroczonym stworze.
Kiedy ta karta trafi do cmentarza z pola bitwy, przywróć ją do ręki właściciela.
- Grim Affliction
Umieść znacznik -1/-1 na wskazanym stworze, po czym rozpleń. (Wybierz dowolną liczbę bytów i/lub graczy, po czym daj im kolejny znacznik każdego z już obecnych tam rodzajów.)
- Ichor Explosion
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Wszystkie stwory dostają do końca tury -X/-X, gdzie X jest siłą poświęconego stwora.
- Life's Finale
Zniszcz wszystkie stwory, po czym wyszukaj w bibliotece wskazanego przeciwnika co najwyżej trzy karty stworów i umieść je w jego cmentarzy. Następnie ów gracz tasuje.
- Mortis Dogs
Ilekroć ten stwór zaatakuje, dostaje on do końca tury +2/+0.
Kiedy ten stwór umrze, wskazany gracz traci życia równe jego sile.
- Parasitic Implant
Zaurocz stwora
Na początku twojego kroku utrzymania, władca zauroczonego stwora poświęca go, a ty stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Myr 1/1.
- Phyrexian Obliterator
Tratowanie
Ilekroć jakieś źródło zada obrażenia temu stworowi, władca owego źródła poświęca tyle samo bytów.
- Pith Driller
( można opłacić lub 2 życiami.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik -1/-1 na wskazanym stworze.
- Postmortem Lunge
( można opłacić lub 2 życiami.)
Przywróć wskazaną kartę stwora o skrócie many X z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje on pośpiech. Wygnaj go na początku najbliższego kroku końcowego.
- Praetor's Grasp
Wyszukaj kartę w bibliotece wskazanego przeciwnika i wygnaj ją zakrytą. Ów gracz tasuje. Możesz patrzeć na ową kartę i zagrać ją przez czas jej wygnania.
- Reaper of Sheoldred
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
Ilekroć źródło zada temu stworowi obrażenia, władca owego źródła dostaje znacznik zatrucia.
- Sheoldred, Whispering One
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
Na początku twojego kroku utrzymania, przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
Na początku kroku utrzymania każdego z przeciwników, ów gracz poświęca stwora.
- Surgical Extraction
( można opłacić lub 2 życiami.)
Wybierz wskazaną kartę w cmentarzu inną niż bazowy ląd. Wyszukaj w cmentarzu, ręce i bibliotece jej właściciela dowolną liczbę kart o tej samej nazwie i wygnaj je. Następnie ów gracz tasuje.
- Toxic Nim
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
: Zregeneruj tego stwora.
- Vault Skirge
( można opłacić lub 2 życiami.)
Latanie
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
- Whispering Specter
Latanie
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz go poświęcić. Jeśli tak zrobisz, ów gracz odrzuca tyle kart, ile ma znaczników zatrucia.
- Act of Aggression
( można opłacić z użyciem albo 2 żyć.)
Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem pod władaniem przeciwnika. Odkręć owego stwora. Do końca tury zyskuje on pośpiech.
- Artillerize
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć artefakt lub stwora.
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 5 obrażeń.
- Bludgeon Brawl
Każdy niestworowy artefakt nie będący Wyposażeniem jest Wyposażeniem mającym „wyposaż ” oraz „Wyposażony stwór dostaje +X/+0”, gdzie X jest skrótem many owego artefaktu.
- Chancellor of the Forge
Możesz ujawnić tę kartę z twojej początkowej ręki. Jeśli tak zrobisz, na początku pierwszego kroku utrzymania, stwórz żeton czerwonego stwora Phyrexiański Goblin 1/1 z pośpiechem.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz X żetonów czerwonego stwora Phyrexiański Goblin 1/1 z pośpiechem, gdzie X jest liczbą stworów pod twoim władaniem.
- Fallen Ferromancer
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
, : Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Furnace Scamp
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz go poświęcić. Jeśli tak zrobisz, zadaje on owemu graczowi 3 obrażenia.
- Geosurge
Weź . Wydaj tę manę tylko na rzucenie czarów artefaktów lub stworów.
- Gut Shot
( można opłacić z użyciem albo 2 żyć.)
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Invader Parasite
Odlew — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazany ląd.
Ilekroć na pole bitwy pod władaniem przeciwnika wejdzie ląd o tej samej nazwie co wygnana karta, niniejszy stwór zadaje owemu graczowi 2 obrażenia.
- Moltensteel Dragon
( można opłacić z użyciem albo 2 żyć.)
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Ogre Menial
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Priest of Urabrask
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, weź .
- Rage Extractor
( można opłacić z użyciem albo 2 żyć.)
Ilekroć rzucisz czar mający w swoim koszcie many, ten stwór zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe skrótowi many owego czaru.
- Razor Swine
Pierwszy cios
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
- Ruthless Invasion
( można opłacić z użyciem albo 2 żyć.)
Nieartefaktowe stwory nie mogą blokować w tej turze.
- Scrapyard Salvo
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi obrażenia równe liczbie kart artefaktów w twoim cmentarzu.
- Slag Fiend
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie kart artefaktów we wszystkich cmentarzach.
- Slash Panther
( można opłacić z użyciem albo 2 żyć.)
Pośpiech
- Tormentor Exarch
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wybierz jedną —
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+0.
Wskazany stwór do końca tury dostaje -0/-2.
- Urabrask the Hidden
Stwory pod twoim władaniem mają pośpiech.
Stwory pod władaniem twoich przeciwników wchodzą przekręcone na pole bitwy.
- Victorious Destruction
Zniszcz wskazany artefakt lub ląd. Jego władca traci 1 życie.
- Volt Charge
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia. Rozpleń. (Wybierz dowolną liczbę bytów i/lub graczy, po czym daj im kolejny znacznik każdego z już obecnych tam rodzajów.)
- Vulshok Refugee
Ochrona przed czerwonym
- Whipflare
Ten czar zadaje każdemu nieartefaktowemu stworowi po 2 obrażenia.
- Beast Within
Zniszcz wskazany byt. Jego władca tworzy żeton zielonego stwora Bestia 3/3.
- Birthing Pod
( można opłacić lub 2 życiami.)
, , poświęć stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę stwora o skrócie many większym o 1 od skróconego kosztu many poświęconego stwora, umieść ową kartę na polu bitwy, po czym przetasuj. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Brutalizer Exarch
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wybierz jedną —
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę stwora, ujawnij ją, po czym przetasuj i umieść ową kartę na wierzchu.
Umieść wskazany niestworowy byt na spodzie biblioteki właściciela.
- Chancellor of the Tangle
Możesz ujawnić tę kartę z twojej startowej ręki. Jeśli tak zrobisz, na początku twojej pierwszej fazy głównej, weź .
Czujność, zasięg
- Corrosive Gale
( można opłacić lub 2 życiami.)
Ten czar zadaje każdemu stworowi mającemu latanie po X obrażeń.
- Death-Hood Cobra
: Ten stwór do końca tury zyskuje zasięg.
: Ten stwór do końca tury zyskuje dotyk śmierci.
- Fresh Meat
Stwórz tyle żetonów zielonego stwora Bestia 3/3, ile stworów zostało w tej turze umieszczonych z pola bitwy w twoim cmentarzu.
- Glissa's Scorn
Zniszcz wskazany artefakt. Jego władca traci 1 życie.
- Glistener Elf
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
- Greenhilt Trainee
: Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+4. Możesz aktywować tylko jeśli ten stwór ma siłę 4 lub większą.
- Leeching Bite
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1. Inny wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
- Maul Splicer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Golem 3/3.
Golemy pod twoim władaniem mają tratowanie.
- Melira, Sylvok Outcast
Nie możesz dostać znaczników zatrucia.
Nie można umieszczać znaczników -1/-1 na stworach pod twoim władaniem.
Stwory pod władaniem twoich przeciwników tracą infekcję.
- Mutagenic Growth
( można opłacić lub 2 życiami.)
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Mycosynth Fiend
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdy znacznik zatrucia u twoich przeciwników.
- Noxious Revival
( można opłacić lub 2 życiami.)
Umieść wskazaną kartę z cmentarza na wierzchu biblioteki właściciela.
- Phyrexian Swarmlord
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
Na początku twojego utrzymania, stwórz tyle żetonów zielonego stwora Phyrexiański Owad 1/1 z infekcją, ile łącznie żetonów zatrucia mają twoi przeciwnicy.
- Spinebiter
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
Możesz sprawić, że ten stwór przypisze swoje obrażenia bojowe tak, jakby nie został zablokowany.
- Thundering Tanadon
( można opłacić lub 2 życiami.)
Tratowanie
- Triumph of the Hordes
Do końca tury stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1 oraz tratowanie i infekcję. (Stwory z infekcją zadają obrażenia stworom w formie znaczników -1/-1, a graczom w formie znaczników zatrucia.)
- Viridian Betrayers
Ten stwór ma infekcję o ile przeciwnik jest zatruty. (Zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
- Viridian Harvest
Zaurocz artefakt
Kiedy zauroczony artefakt trafi do cmentarza, zyskaj 6 żyć.
- Vital Splicer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Golem 3/3.
: Zregeneruj wskazanego Golema pod twoim władaniem.
- Vorinclex, Voice of Hunger
Tratowanie
Ilekroć przekręcisz ląd biorąc manę, weź jedną manę w jednym z typów wyprodukowanych przez ów ląd.
Ilekroć przeciwnik przekręci ląd biorąc manę, ów ląd nie odkręci się w najbliższym kroku odkręcania jego władcy.
- Jor Kadeen, the Prevailer
Pierwszy cios
Metalurgia — Stwory pod twoim władaniem dostają +3/+0 o ile władasz co najmniej trzema artefaktami.
- Alloy Myr
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Batterskull
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +4/+4 i ma czujność oraz więź życia.
: Przywróć ten artefakt do ręki właściciela.
Wyposaż
- Blinding Souleater
, : Przekręć wskazanego stwora. ( można opłacić używając lub 2 żyć.)
- Caged Sun
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz kolor.
Stwory wybranego koloru pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Ilekroć zdolność lądu sprawia, że bierzesz jedną lub więcej many wybranego koloru, weź jedną dodatkową manę owego koloru.
- Conversion Chamber
, : Wygnaj wskazaną kartę artefaktu z cmentarza. Umieść znacznik ładunku na tym artefakcie.
, , usuń znacznik ładunku z tego artefaktu: Stwórz żeton bezkolorwego artefaktowego stwora Phyrexiański Golem 3/3.
- Darksteel Relic
Niezniszczalność (Efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą tego artefaktu.)
- Etched Monstrosity
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając pięć znaczników -1/-1.
, usuń pięć znaczników -1/-1 z tego stwora: Wskazany gracz dobiera trzy karty.
- Gremlin Mine
, , poświęć ten artefakt: Zadaje on wskazanemu artefaktowemu stworowi 4 obrażenia.
, , poświęć ten artefakt: Usuń co najwyżej cztery znaczniki ładunku ze wskazanego niestworowego artefaktu.
- Hex Parasite
: Usuń co najwyżej X znaczników ze wskazanego bytu. Za każdy znacznik usunięty w ten sposób, ten stwór do końca tury dostaje +1/+0. ( można opłacić używając lub 2 żyć.)
- Hovermyr
Latanie, czujność
- Immolating Souleater
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0. ( można opłacić używając lub 2 żyć.)
- Insatiable Souleater
: Ten stwór do końca tury zyskuje tratowanie. ( można opłacić używając lub 2 życia.)
- Isolation Cell
Ilekroć przeciwnik rzuci czar stwora, ów gracz traci 2 życia, chyba że zapłaci .
- Kiln Walker
Ilekroć ten stwór zaatakuje, dostaje on do końca tury +3/+0.
- Lashwrithe
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +1/+1 za każde Bagno pod twoim władaniem.
Wyposaż ( można opłacić używając lub 2 żyć.)
- Mindcrank
Ilekroć przeciwnik traci życie, ów gracz mieli tyle samo kart. (Obrażenia powodują utratę życia.)
- Mycosynth Wellspring
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy lub trafi do cmentarza z pola bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Myr Superion
Do rzucenia tego czaru wydaj wyłącznie manę wziętą ze stworów.
- Necropouncer
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +3/+1 i ma pośpiech.
Wyposaż
- Omen Machine
Gracze nie mogą dobierać kart.
Na początku kroku dobierania każdego z graczy, ów gracz wygania wierzchnią kartę swojej biblioteki. Jeśli to karta lądu, ów gracz umieszcza ją na polu bitwy. W przeciwnym razie rzuca ją bez płacenia kosztu many, jeśli może.
- Pestilent Souleater
: Ten stwór do końca tury zyskuje infekcję. ( można opłacić używając lub 2 życia. Stwór z infekcją zadaje stworom obrażenia w formie znaczników -1/-1, a graczom w formie znaczników zatrucia.)
- Pristine Talisman
: Weź . Zyskaj 1 życie.
- Shrine of Boundless Growth
Na początku twojego kroku utrzymania lub ilekroć rzucisz zielony czar, umieść znacznik ładunku na tym artefakcie.
, poświęć ten artefakt: Weź za każdy znacznik ładunku na tym artefakcie.
- Shrine of Burning Rage
Na początku twojego kroku utrzymania lub ilekroć rzucisz czerwony czar, umieść znacznik ładunku na tym artefakcie.
, , poświęć ten artefakt: Zadaje on wskazanemu celowi obrażenia równe liczbie znaczników ładunku na nim.
- Shrine of Limitless Power
Na początku twojego kroku utrzymania lub ilekroć rzucisz czarny czar, umieść znacznik ładunku na tym artefakcie.
, , poświęć ten artefakt: Wskazany gracz odrzuca kartę za każdy znacznik ładunku na tym artefakcie.
- Shrine of Loyal Legions
Na początku twojego kroku utrzymania lub ilekroć rzucisz biały czar, umieść znacznik ładunku na tym artefakcie.
, , poświęć ten artefakt: Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Myr 1/1 za każdy znacznik ładunku na tym artefakcie.
- Shrine of Piercing Vision
Na początku twojego kroku utrzymania lub ilekroć rzucisz niebieski czar, umieść znacznik ładunku na tym artefakcie.
, poświęć ten artefakt: Spójrz na X wierzchnich kart twojej biblioteki, gdzie X jest liczbą znaczników ładunku na tym artefakcie. Umieść jedną z owych kart w twojej ręce, a pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Sickleslicer
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +2/+2.
Wyposaż
- Soul Conduit
, : Dwóch wskazanych graczy wymienia się życiami.
- Spellskite
: Zmień wskazanie wskazanego czaru lub zdolności na tego stwora. ( można zapłacić lub 2 życiami.)
- Surge Node
Ten artefakt wchodzi na pole bitwy mając sześć znaczników ładunku.
, , usuń znacznik ładunku z tego artefaktu: Umieść znacznik ładunku na wskazanym artefakcie.
- Sword of War and Peace
Wyposażony stwór dostaje +2/+2 i ma ochronę przed czerwonym i białym.
Ilekroć wyposażony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ten artefakt zadaje owemu graczowi obrażenia równe liczbie kart w jego ręce, a ty zyskaj po 1 życiu za każdą kartę w twojej ręce.
Wyposaż
- Torpor Orb
Stwory wchodzące na pole bitwy nie powodują wyzwalania zdolności.
- Trespassing Souleater
: Ten stwór nie może być blokowany w tej turze. ( można opłacić używając lub 2 żyć.)
- Unwinding Clock
Odkręć wszystkie artefakty pod twoim władaniem podczas kroku odkręcania każdego innego gracza.
- Phyrexia's Core
: Weź .
, , poświęć artefakt: Zyskaj 1 życie.
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)