Mirrodin Besieged¶
- Accorder Paladin
Okrzyk bojowy (Ilekroć ten stwór zaatakuje, każdy inny atakujący stwór do końca tury dostaje +1/+0.)
- Ardent Recruit
Metalurgia — Ten stwór dostaje +2/+2 o ile władasz co najmniej trzema artefaktami.
- Banishment Decree
Umieść wskazany artefakt, stwora lub urok na wierzchu biblioteki właściciela.
- Choking Fumes
Umieść znacznik -1/-1 na każdym atakującym stworze.
- Divine Offering
Zniszcz wskazany artefakt. Zyskaj tyle żyć, ile wynosi jego skrót many.
- Frantic Salvage
Umieść dowolną liczbę wskazanych kart artefaktów z twojego cmentarza na wierzchu twojej biblioteki.
Dobierz kartę.
- Gore Vassal
Poświęć tego stwora: Umieść znacznik -1/-1 na wskazanym stworze. Następnie jeśli wytrzymałość owego stwora jest 1 lub większa, zregeneruj go.
- Hero of Bladehold
Okrzyk bojowy (Ilekroć ten stwór zaatakuje, każdy inny atakujący stwór do końca tury dostaje +1/+0.)
Ilekroć ten stwór zaatakuje, stwórz dwa przekręcone i atakujące żetony białego stwora Piechur 1/1.
- Kemba's Legion
Czujność
Ten stwór może w każdej potyczce blokować dodatkowego stwora za każdą sztukę Wyposażenia dołączoną do niego.
- Leonin Relic-Warder
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnać wskazany artefakt lub urok.
Kiedy ten stwór opuści pole bitwy, przywróć wygnaną kartę na pole bitwy pod władaniem właściciela.
- Leonin Skyhunter
Latanie
- Loxodon Partisan
Okrzyk bojowy (Ilekroć ten stwór zaatakuje, każdy inny atakujący stwór do końca tury dostaje +1/+0.)
- Master's Call
Stwórz dwa żetony bezkolorowego stwora Myr 1/1.
- Mirran Crusader
Podwójny cios, ochrona przez czarnym i zielonym
- Phyrexian Rebirth
Zniszcz wszystkie stwory, po czym stwórz żeton bezkolorowego stwora Phyrexiański Horror X/X, gdzie X jest liczbą stworów zniszczonych w ten sposób.
- Priests of Norn
Czujność
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
- Tine Shrike
Latanie
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
- Victory's Herald
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, atakujące stwory do końca tury zyskują latanie i więź życia.
- White Sun's Zenith
Stwórz X żetonów białego stwora Kot 2/2. Wtasuj ten czar do biblioteki właściciela.
- Blue Sun's Zenith
Wskazany gracz dobiera X kart. Wtasuj niniejszą kartę do biblioteki właściciela.
- Consecrated Sphinx
Latanie
Ilekroć przeciwnik dobiera kartę, możesz dobrać dwie karty.
- Corrupted Conscience
Zaurocz stwora
Masz władanie nad zauroczonym stworem.
Zauroczony stwór ma infekcję. (Zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
- Cryptoplasm
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz sprawić, że ten stwór stanie się kopią innego wskazanego stwora, ale ma tę zdolność.
- Distant Memories
Wyszukaj kartę w twojej bibliotece, wygnaj ją, po czym przetasuj. Dowolny przeciwnik może sprawić, że umieścisz ową kartę w twojej ręce. Jeśli żaden gracz tego nie zrobi, dobierz trzy karty.
- Fuel for the Cause
Skontruj wskazany czar, po czym rozpleń. (Wybierz dowolną liczbę bytów i/lub graczy, po czym daj im kolejny znacznik każdego z już obecnych tam rodzajów.)
- Mirran Spy
Latanie
Ilekroć rzucisz czar artefaktu, możesz odkręcić wskazanego stwora.
- Mitotic Manipulation
Spójrz na siedem wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz umieścić jedną z owych kart na polu bitwy jeśli ma taką samą nazwę jak byt. Umieść pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Neurok Commando
Antymagia (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać kartę.
- Oculus
Kiedy ten stwór umrze, możesz dobrać kartę.
- Quicksilver Geyser
Przywróć co najwyżej dwa wskazane nielądowe byty do rąk ich właścicieli.
- Serum Raker
Latanie
Kiedy ten stwór umrze, każdy gracz odrzuca kartę.
- Spire Serpent
Obronność
Metalurgia — O ile władasz co najmniej trzema artefaktami, ten stwór dostaje +2/+2 i może atakować, jakby nie miał obronności.
- Steel Sabotage
Wybierz jedno —
Skontruj wskazany czar artefaktu.
Przywróć wskazany artefakt do ręki właściciela.
- Treasure Mage
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece karę o skrócie many 3 lub większym, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Turn the Tide
Stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają do końca tury -2/-0.
- Vedalken Anatomist
, : Umieść znacznik -1/-1 na wskazanym stworze. Możesz przekręcić lub odkręcić owego stwora.
- Vedalken Infuser
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz umieścić znacznik ładunku na wskazanym artefakcie.
- Vivisection
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Dobierz trzy karty.
- Black Sun's Zenith
Umieść po X znaczników -1/-1 na każdym stworze. Wtasuj ten czar do biblioteki właściciela.
- Caustic Hound
Kiedy ten stwór umrze, każdy gracz traci po 4 życia.
- Flensermite
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
- Flesh-Eater Imp
Latanie
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
Poświęć stwora: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Go for the Throat
Zniszcz wskazanego nieartefaktowego stwora.
- Gruesome Encore
Umieść wskazaną kartę stwora z cmentarza przeciwnika na polu bitwy pod twoim władaniem. Zyskuje on pośpiech. Wygnaj go na początku najbliższego kroku końcowego. Jeśli ów stwór miałby opuścić pole bitwy, wygnaj go zamiast umieszczać go gdziekolwiek indziej.
- Horrifying Revelation
Wskazany gracz odrzuca kartę, po czym mieli kartę.
- Massacre Wurm
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają do końca tury -2/-2.
Ilekroć umrze stwór pod władaniem przeciwnika, ów gracz traci 2 życia.
- Morbid Plunder
Przywróć co najwyżej dwie wskazane karty stworów z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Nested Ghoul
Ilekroć źródło zada obrażenia temu stworowi, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Zombi 2/2.
- Phyresis
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma infekcję. (Zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
- Phyrexian Crusader
Pierwszy cios, ochrona przed czerwonym i białym
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
- Phyrexian Rager
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę i strać 1 życie.
- Phyrexian Vatmother
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
Na początku twojego kroku utrzymania, dostajesz znacznik zatrucia.
- Sangromancer
Latanie
Ilekroć umrze stwór pod władaniem przeciwnika, możesz zyskać 3 życia.
Ilekroć przeciwnik odrzuca kartę, możesz zyskać 3 życia.
- Scourge Servant
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
- Septic Rats
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
Ilekroć ten stwór zaatakuje, jeśli broniący się gracz jest zatruty, do końca tury dostaje +1/+1.
- Spread the Sickness
Zniszcz wskazanego stwora, po czym rozpleń. (Wybierz dowolną liczbę bytów i/lub graczy, po czym daj im kolejny znacznik każdego z już obecnych tam rodzajów.)
- Virulent Wound
Umieść znacznik -1/-1 na wskazanym stworze. Kiedy ów stwór umrze w tej turze, jego władca dostaje znacznik zatrucia.
- Blisterstick Shaman
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Burn the Impure
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia. Jeśli ów stwór ma infekcję, ten czar zadaje władcy owego stwora 3 obrażenia.
- Concussive Bolt
Ten stwór zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 4 obrażenia.
Metalurgia — Jeśli władasz co najmniej czterema artefaktami, stwory pod władaniem owego gracza lub władcy owego wędrowca nie mogą blokować w tej turze.
- Crush
Zniszcz wskazany niestworowy artefakt.
- Galvanoth
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz spojrzeć na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz rzucić ją bez płacenia jej kosztu many jeśli to czar sztuczki lub obrzędu.
- Gnathosaur
Poświęć artefakt: Ten stwór do końca tury zyskuje tratowanie.
- Goblin Wardriver
Okrzyk bojowy (Ilekroć ten stwór zaatakuje, każdy inny atakujący stwór do końca tury dostaje +1/+0.)
- Hellkite Igniter
Latanie, pośpiech
: Ten stwór do końca tury dostaje +X/+0, gdzie X jest liczbą artefaktów pod twoim władaniem.
- Hero of Oxid Ridge
Pośpiech
Okrzyk bojowy (Ilekroć ten stwór zaatakuje, każdy inny atakujący stwór do końca tury dostaje +1/+0.)
Ilekroć ten stwór zaatakuje, stwory o sile 1 lub mniejszej nie mogą blokować w tej turze.
- Into the Core
Wygnaj dwa wskazane artefakty.
- Koth's Courier
Podbój lasów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Kuldotha Flamefiend
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz poświęcić artefakt. Jeśli tak zrobisz, ten stwór zadaje 4 obrażenia rozdzielone dowolnie pomiędzy jakiekolwiek wskazane cele.
- Kuldotha Ringleader
Okrzyk bojowy (Ilekroć ten stwór zaatakuje, każdy inny atakujący stwór do końca tury dostaje +1/+0.)
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
- Metallic Mastery
Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym artefaktem. Odkręć go. Zyskuje on pośpiech do końca tury.
- Rally the Forces
Atakujące stwory dostają do końca tury +1/+0 i pierwszy cios.
- Red Sun's Zenith
Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń. Jeśli stwór uszkodzony w ten sposób miałby umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go. Wtasuj ten czar do biblioteki właściciela.
- Slagstorm
Wybierz jedno —
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 3 obrażenia.
Ten czar zadaje każdemu graczowi po 3 obrażenia.
- Spiraling Duelist
Metalurgia — Ten stwór ma podwójny cios o ile władasz co najmniej trzema artefaktami.
- Blightwidow
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
- Creeping Corrosion
Zniszcz wszystkie artefakty.
- Fangren Marauder
Ilekroć artefakt trafi do cmentarza z pola bitwy, możesz zyskać 5 żyć.
- Glissa's Courier
Podbój gór (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Górą.)
- Green Sun's Zenith
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę zielonego stwora o skrócie many X lub mniejszym, umieść go na polu bitwy, po czym przetasuj. Wtasuj ten czar do biblioteki właściciela.
- Lead the Stampede
Spójrz na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich dowolną liczbą kart stworów i umieścić owe ujawnione karty w twojej ręce. Umieść pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
- Melira's Keepers
Na tym stworze nie można umieszczać znaczników.
- Mirran Mettle
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.
Metalurgia — Ów stwór zamiast tego do końca tury dostaje +4/+4 jeśli władasz co najmniej trzema artefaktami.
- Phyrexian Hydra
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
Jeśli obrażenia miałyby zostać zadane temu stworowi, zażegnaj je. Umieść znacznik -1/-1 na tym stworze za każde 1 obrażenie zażegnane w ten sposób.
- Pistus Strike
Zniszcz wskazanego stwora mającego latanie. Jego władca dostaje znacznik zatrucia.
- Plaguemaw Beast
, poświęć stwora: Rozpleń. (Wybierz dowolną liczbę bytów i/lub graczy, po czym daj im kolejny znacznik każdego z już obecnych tam rodzajów.)
- Praetor's Counsel
Przywróć wszystkie karty z twojego cmentarza do twojej ręki. Wygnaj ten czar. Do końca gry nie masz limitu kart w ręce.
- Rot Wolf
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
Ilekroć umrze stwór, który otrzymał od niniejszego obrażenia w tej turze, możesz dobrać kartę.
- Tangle Mantis
Tratowanie
- Thrun, the Last Troll
Ten czar nie może być skontrowany.
Antyklątwa (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
: Zregeneruj tego stwora.
- Unnatural Predation
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1 i tratowanie.
- Viridian Corrupter
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany artefakt.
- Viridian Emissary
Kiedy ten stwór umrze, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieścić ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasować.
- Glissa, the Traitor
Pierwszy cios, dotyk śmierci
Ilekroć umrze stwór pod władaniem przeciwnika, możesz przywrócić wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Tezzeret, Agent of Bolas
+1: Spójrz na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę artefaktu i umieść ją w twojej ręce. Umieść pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
–1: Wskazany artefakt staje się artefaktycznym stworem o bazowej sile i wytrzymałości 5/5.
–4: Wskazany gracz traci X żyć, a ty zyskaj X żyć, gdzie X jest dwukrotnością liczby artefaktów pod twoim władaniem.
- Bladed Sentinel
: Ten stwór do końca tury zyskuje czujność.
- Blightsteel Colossus
Tratowanie, infekcja, niezniszczalność
Jeśli ten stwór miałby trafić skądkolwiek do cmentarza, zamiast tego ujawnij go i wtasuj do biblioteki właściciela.
- Bonehoard
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +X/+X, gdzie X jest liczbą kart stworów we wszystkich cmentarzach.
Wyposaż
- Brass Squire
: Dołącz wskazane Wyposażenie pod twoim władaniem do wskazanego stwora pod twoim władaniem.
- Copper Carapace
Wyposażony stwór dostaje +2/+2 i nie może blokować.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Core Prowler
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
Kiedy ten stwór umrze, rozpleń. (Wybierz dowolną liczbę bytów i/lub graczy, po czym daj im kolejny znacznik każdego z już obecnych tam rodzajów.)
- Darksteel Plate
Niezniszczalność
Wyposażony stwór ma niezniszczalność.
Wyposaż
- Decimator Web
, : Wskazany przeciwnik traci 2 życia, dostaje znacznik zatrucia, po czym mieli sześć kart.
- Dross Ripper
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Flayer Husk
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +1/+1.
Wyposaż
- Gust-Skimmer
: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Ichor Wellspring
Kiedy ten artefakt wejdzie na pole bitwy lub trafia z pola bitwy do cmentarza, dobierz kartę.
- Knowledge Pool
Odlew — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz wygania trzy karty z wierzchu swojej biblioteki.
Ilekroć gracz rzuci czar z ręki, ów gracz wygania go. Jeśli ów gracz tak zrobi, może rzucić czar spośród innych czarów wygnanych z użyciem tego artefaktu bez płacenia jego kosztu many.
- Lumengrid Gargoyle
Latanie
- Magnetic Mine
Ilekroć inny artefakt trafi do cmentarza z pola bitwy, ten artefakt zadaje władcy owego artefaktu 2 obrażenia.
- Mirrorworks
Ilekroć inny nieżetonowy artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton będący kopią owego artefaktu.
- Mortarpod
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +0/+1 i ma „Poświęć tego stwora: Zadaje on wskazanemu celowi 1 obrażenie.”
Wyposaż
- Myr Sire
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Myr 1/1.
- Myr Turbine
: Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Myr 1/1.
, przekręć pięć odkręconych Myrów pod twoim władaniem: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę stwora typu Myr, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Myr Welder
Odlew — : Wygnaj wskazaną kartę artefaktu z cmentarza.
Ten stwór ma wszystkie aktywowane zdolności wszystkich kart wygnanych przez niego.
- Peace Strider
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia.
- Phyrexian Digester
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
- Phyrexian Juggernaut
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
- Phyrexian Revoker
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy nazwij nie-lądową kartę.
Aktywowane zdolności źródła o wybranej nazwie nie mogą być aktywowane.
- Pierce Strider
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik traci 3 życia.
- Piston Sledge
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dołącz go do wskazanego stwora pod twoim władaniem.
Wyposażony stwór dostaje +3/+1.
Wyposaż—Poświęć artefakt.
- Plague Myr
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
: Weź .
- Psychosis Crawler
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie kart w twojej ręce.
Ilekroć dobierzesz kartę, każdy przeciwnik traci po 1 życiu.
- Razorfield Rhino
Metalurgia — Ten stwór dostaje +2/+2 o ile władasz co najmniej trzema artefaktami.
- Rusted Slasher
Poświęć artefakt: Zregeneruj tego stwora.
- Shimmer Myr
Błysk
Możesz rzucać czary artefaktów tak, jakby miały błysk.
- Shriekhorn
Ten artefakt wchodzi na pole bitwy mając trzy znaczniki ładunku.
, usuń znacznik ładunku z tego artefaktu: Wskazany gracz mieli dwie karty.
- Signal Pest
Okrzyk bojowy (Ilekroć ten stwór zaatakuje, każdy inny atakujący stwór do końca tury dostaje +1/+0.)
Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.
- Silverskin Armor
Wyposażony stwór dostaje +/+1 i jest dodatkowo artefaktem oprócz swoich innych typów.
Wyposaż
- Skinwing
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +2/+2 i ma latanie.
Wyposaż
- Sphere of the Suns
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy mając trzy znaczniki ładunku.
, usuń znacznik ładunku z tego artefaktu: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Spin Engine
|mana_r|L Wskazany stwór nie może w tej turze blokować niniejszego stwora.
- Spine of Ish Sah
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany byt.
Kiedy ten artefakt trafi do cmentarza z pola bitwy, przywróć go do ręki właściciela.
- Strandwalker
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +2/+4 i ma zasięg.
Wyposaż
- Sword of Feast and Famine
Wyposażony stwór dostaje +2/+2 i ma ochronę przed czarnym i zielonym.
Ilekroć wyposażony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz odrzuca kartę, a ty odkręć wszystkie lądy pod twoim władaniem.
Wyposaż
- Tangle Hulk
: Zregeneruj tego stwora.
- Thopter Assembly
Latanie
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli nie władasz innymi Kopterami niż niniejszy, przywróć tego stwora do ręki właściciela i stwórz pięć żetonów bezkolorowego artefaktowego stowra Kopter 1/1 z lataniem.
- Titan Forge
, : Umieść znacznik ładunku na tym artefakcie.
, usuń trzy znaczniki ładunku z tego artefaktu: Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Golem 9/9.
- Training Drone
Ten stwór nie może atakować, chyba że jest wyposażony.
- Viridian Claw
Wyposażony stwór dostaje +1/+0 i ma pierwszy cios.
Wyposaż
- Contested War Zone
Ilekroć stwór zada tobie obrażenia bojowe, władca owego stwora zyskuje władanie nad tym lądem.
: Weź .
, : Atakujące stwory dostają do końca tury +1/+0.
- Inkmoth Nexus
: Weź .
: Ten ląd do końca tury staje się artefaktowym stworem Phyrexiański Świetlik 1/1 z lataniem i infekcją. Nadal jest lądem. (Zadaje on obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)