Modern Masters 2015¶
- All Is Dust
Każdy gracz poświęca wszystkie posiadające kolor byty pod swoim władaniem.
- Artisan of Kozilek
Kiedy rzucisz ten czar, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
Anihilacja 2 (Ilekroć ten stwór zaatakuje, broniący się gracz poświęca dwa byty.)
- Emrakul, the Aeons Torn
Ten czar nie może być skontrowany.
Kiedy rzucisz ten czar, weź dodatkową turę po obecnej.
Latanie, ochrona przed czarami posiadającymi kolor, anihilacja 6
Kiedy ten stwór zostanie umieszczony skądkolwiek w cmentarzu, jego właściciel wtasowuje swój cmentarz do swojej biblioteki.
- Karn Liberated
+4: Wskazany gracz wygania kartę ze swojej ręki.
–3: Wygnaj wskazany byt.
–14: Zacznij grę od nowa, pozostawiając na wygnaniu wszystkie byty nie będące Aurami wygnane przy użyciu niniejszej karty. Następnie umieść owe karty na polu bitwy pod twoim władaniem.
- Kozilek, Butcher of Truth
Kiedy rzucisz ten czar, dobierz cztery karty.
Anihilacja 4 (Ilekroć ten stwór zaatakuje, broniący się gracz poświęca cztery byty.)
Kiedy ten stwór zostanie umieszczony skądkolwiek w cmentarzu, jego właściciel wtasowuje swój cmentarz do swojej biblioteki.
- Ulamog, the Infinite Gyre
Kiedy rzucisz ten czar, zniszcz wskazany byt.
Niezniszczalność
Anihilacja 4 (Ilekroć ten stwór zaatakuje, broniący się gracz poświęca cztery byty.)
Kiedy ten stwór zostanie umieszczony skądkolwiek w cmentarzu, jego właściciel wtasowuje swój cmentarz do swojej biblioteki.
- Ulamog's Crusher
Anihilacja 2 (Ilekroć ten stwór zaatakuje, broniący się gracz poświęca dwa byty.)
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli to możliwe.
- Apostle's Blessing
( może być opłacone przez lub 2 życia.)
Wskazany artefakt lub stwór pod twoim władaniem do końca tury zyskuje ochronę od artefaktów lub wybranego przez ciebie koloru.
- Arrest
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować, a jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.
- Battlegrace Angel
Latanie
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zaatakuje samotnie, do końca tury zyskuje więź życia.
- Celestial Purge
Wygnaj wskazany czarny lub czerwony byt.
- Conclave Phalanx
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj po 1 życiu za każdego stwora pod twoim władaniem.
- Court Homunculus
Ten stwór dostaje +1/+1 o ile władasz innym artefaktem.
- Daybreak Coronet
Zaurocz stwora mającego dołączoną inną Aurę
Zauroczony stwór dostaje +3/+3 i ma pierwszy cios, czujność i więź życia. (Zadane przez niego obrażenia dodatkowo sprawiają, że jego władca zyskuje tyle samo życia.)
- Dispatch
Przekręć wskazanego stwora.
Metalurgia — Jeśli władasz co najmniej trzema artefaktami, wygnaj owego stwora.
- Elesh Norn, Grand Cenobite
Czujność
Inne stwory pod twoim władaniem dostają +2/+2.
Stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają -2/-2.
- Fortify
Wybierz jedno —
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+0.
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +0/+2.
- Hikari, Twilight Guardian
Latanie
Ilekroć rzucisz czar Ducha lub Arkanów, możesz wygnać tego stwora. Jeśli tak zrobisz, przywróć go na pole bitwy na początku najbliższego kroku końcowego pod władaniem właściciela.
- Indomitable Archangel
Latanie
Metalurgia — Artefakty pod twoim władaniem mają antymagię o ile władasz co najmniej trzema artefaktami. (Artefakt z antymagią nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
- Iona, Shield of Emeria
Latanie
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz kolor.
Twoi przeciwnicy nie mogą rzucać czarów o wybranym kolorze.
- Kami of Ancient Law
Poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany urok.
- Kor Duelist
O ile ten stwór jest wyposażony, ma podwójny cios. (Zadaje obrażenia bojowe zarówno w pierwszym ciosie i normalnie.)
- Leyline of Sanctity
Jeśli ta karta jest w twojej startowej ręce, możesz rozpocząć grę mając ją na polu bitwy.
Masz antyklątwę. (Czary i zdolności pod władaniem twoich przeciwników nie mogą cię wskazywać.)
- Mighty Leap
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2 oraz latanie.
- Mirran Crusader
Podwójny cios, ochrona przez czarnym i zielonym
- Mirror Entity
Zmiennokształtny (Ta karta ma każdy typ stwora.)
: Do końca tury stwory pod twoim władaniem mają bazowe siłę i wytrzymałość X/X i zyskują wszystkie typy stwora.
- Moonlit Strider
Poświęć tego stwora: Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury zyskuje ochronę przed wybranym przez cienie kolorem.
Zaduszki 3 (Kiedy ten stwór umrze, możesz przywrócić z twojego cmentarza do twojej ręki wskazaną kartę Ducha o skrócie many 3 lub mniejszym.)
- Myrsmith
Ilekroć rzucisz czar artefaktu, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Myr 1/1.
- Oblivion Ring
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj inny wskazany nielądowy byt.
Kiedy ten urok opuści pole bitwy, przywróć wygnaną kartę na pole bitwy pod władaniem właściciela.
- Otherworldly Journey
Wygnaj wskazanego stwora. Na początku najbliższego kroku końcowego przywróć ową kartę z umieszczonym znacznikiem +1/+1 na pole bitwy pod władaniem właściciela.
- Raise the Alarm
Stwórz dwa żetony białego stwora Piechur 1/1.
- Skyhunter Skirmisher
Latanie, podwójny cios
- Spectral Procession
Stwórz trzy żetony białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Sunlance
Ten czar zadaje wskazanemu nie-białemu stworowi 3 obrażenia.
- Sunspear Shikari
O ile ten stwór jest wyposażony, ma pierwszy cios i więź życia.
- Taj-Nar Swordsmith
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, wyszukaj w twojej bibliotece kartę Wyposażenia o skrócie many X lub mniejszym, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Terashi's Grasp
Zniszcz wskazany artefakt lub urok. Zyskaj życia równe jego skrótowi many.
- Waxmane Baku
Ilekroć rzucisz czar Ducha lub Arkanów, możesz umieścić znacznik ki na tym bycie.
, usuń X znaczników ki z tego bytu: Przekręć X wskazanych stworów.
- Aethersnipe
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazany nie-lądowy byt do ręki właściciela.
Przyzwanie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przyzwania. Jeśli tak zrobisz, zostaje poświęcony po wejściu na pole bitwy.)
- Air Servant
Latanie
: Przekręć wskazanego stwora z lataniem.
- Argent Sphinx
Latanie
Metalurgia — : Wygnaj tego stwora. Przywróć go na pole bitwy pod twoim władaniem na początku najbliższego kroku końcowego. Możesz aktywować tylko jeśli władasz co najmniej trzema artefaktami.
- Cloud Elemental
Latanie
Ten stwór może blokować tylko stwory z lataniem.
- Cryptic Command
Wybierz dwie —
Skontruj wskazany czar.
Przywróć wskazany byt do ręki właściciela.
Przekręć wszystkie stwory pod władaniem twoich przeciwników.
Dobierz kartę.
- Faerie Mechanist
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę artefaktu i umieścić ją w twojej ręce. Umieść pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Flashfreeze
Skontruj wskazany czerwony lub zielony czar.
- Guile
Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej trzy stwory.
Jeśli czar lub zdolność pod twoim władaniem miałby skontrować czar, zamiast tego wygnaj ów czar i możesz zagrać ową kartę bez płacenia jej kosztu many.
Kiedy ten stwór jest umieszczany skądkolwiek w cmentarzu, wtasuj go do biblioteki właściciela.
- Helium Squirter
Przeszczep 3 (Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając trzy znaczniki +1/+1. Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy, możesz przenieść na owego stwora znacznik +1/+1 z niniejszego.)
: Wskazany stwór mający znacznik +1/+1 do końca tury zyskuje latanie.
- Hurkyl's Recall
Przywróć wszystkie artefakty będące własnością wskazanego gracza do jego ręki.
- Inexorable Tide
Ilekroć rzucisz czar, rozpleń. (Wybierz dowolną liczbę bytów i/lub graczy, po czym daj im kolejny znacznik każdego z już obecnych tam rodzajów.)
- Mana Leak
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
- Mulldrifter
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz dwie karty.
Przyzwanie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przyzwania. Jeśli tak zrobisz, zostaje poświęcony po wejściu na pole bitwy.)
- Narcolepsy
Zaurocz stwora
Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli zauroczony stwór jest odkręcony, przekręć go.
- Novijen Sages
Przeszczep 4 (Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając cztery znaczniki +1/+1. Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy, możesz przenieść na owego stwora znacznik +1/+1 z niniejszego.)
, usuń dwa znaczniki +1/+1 spośród stworów pod twoim władaniem: Dobierz kartę.
- Qumulox
Koligacja z artefaktami (Rzucenie tego czaru kosztuje o za każdy artefakt pod twoim władaniem.)
Latanie
- Remand
Skontruj wskazany czar. Jeśli ów czar zostanie skontrowany w ten sposób, umieść go w ręce właściciela zamiast w jego cmentarzu.
Dobierz kartę.
- Repeal
Przywróć wskazany nielądowy byt o skrócie many X do ręki właściciela.
Dobierz kartę.
- Somber Hoverguard
Koligacja z artefaktami (Rzucenie tego czaru kosztuje o za każdy artefakt pod twoim władaniem.)
Latanie
- Steady Progress
Rozpleń. (Wybierz dowolną liczbę bytów i/lub graczy, po czym daj każdemu z nich kolejny znacznik każdego z już obecnych tam rodzajów.)
Dobierz kartę.
- Stoic Rebuttal
Metalurgia — Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej jeśli władasz co najmniej trzema artefaktami.
Skontruj wskazany czar.
- Surrakar Spellblade
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, możesz umieścić znacznik ładunku na tym stworze.
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać X kart, gdzie X jest liczbą znaczników ładunku na nim.
- Telling Time
Spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, jedna na wierzchu twojej biblioteki, a jedną na spodzie twojej biblioteki.
- Tezzeret the Seeker
+1: Odkręć co najwyżej dwa wskazane artefakty.
–X: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę artefaktu o skrócie many X lub mniejszym, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
–5: Artefakty pod twoim władaniem stają się do końca tury artefaktowymi stworami o bazowej sile i wtrzymałości 5/5.
- Tezzeret's Gambit
( można zapłacić lub 2 życiami.)
Dobierz dwie karty, po czym rozpleń. (Wybierz dowolną liczbę bytów i/lub graczy, po czym daj im kolejny znacznik każdego z już obecnych tam rodzajów.)
- Thoughtcast
Koligacja z artefaktami (Rzucenie tego czaru kosztuje o za każdy artefakt pod twoim władaniem.)
Dobierz dwie karty.
- Thrummingbird
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, rozpleń. (Wybierz dowolną liczbę bytów i/lub graczy, po czym daj im kolejny znacznik każdego z już obecnych tam rodzajów.)
- Vapor Snag
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela. Jego władca traci 1 życie.
- Vendilion Clique
Błysk
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na rękę wskazanego gracza. Możesz wybrać z niej nielądową kartę. Jeśli tak zrobisz, ów gracz ujawnia ową kartę, umieszcza ją na spodzie swojej biblioteki, po czym dobiera kartę.
- Vigean Graftmage
Przeszczep 2 (Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając 2 znaczniki +1/+1. Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy, możesz przenieść na owego stwora znacznik +1/+1 z niniejszego.)
: Odkręć wskazanego stwora mającego znacznik +1/+1.
- Water Servant
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/-1.
: Ten stwór do końca tury dostaje -1/+1.
- Wings of Velis Vel
Zmiennokształtny (Ta karta ma każdy typ stwora.)
Do końca tury wskazany stwór ma bazową siłę i wytrzymałość 4/4, zyskuje wszystkie typy stwora i latanie.
- Bitterblossom
Na początku twojego kroku utrzymania, strać 1 życie i stwórz żeton czarnego stwora Wróżka Łotrzyk 1/1 z lataniem.
- Bloodthrone Vampire
Poświęć stwora: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Bone Splinters
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Zniszcz wskazanego stwora.
- Daggerclaw Imp
Latanie
Ten stwór nie może blokować.
- Dark Confidant
Na początku twojego kroku utrzymania, ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki i umieść ją w twojej ręce. Strać tyle żyć, ile wynosi jej skrót many.
- Death Denied
Przywróć X wskazanych kart stworów z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Deathmark
Zniszcz wskazanego zielonego lub białego stwora.
- Devouring Greed
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — możesz poświęcić dowolną liczbę Duchów.
Wskazany stwór traci 2 życia plus po 2 życia za każdego Ducha poświęconego w ten sposób. Zyskaj tyle samo żyć.
- Dismember
( można opłacić lub 2 życiami.)
Wskazany stwór do końca tury dostaje -5/-5.
- Dread Drone
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 0/1 mające „Poświęć tego stwora: Weź .”
- Duskhunter Bat
Głód krwi 1 (Jeśli przeciwnik otrzymał obrażenia w tej turze, ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1.)
Latanie
- Endrek Sahr, Master Breeder
Ilekroć rzucisz czar stwora, stwórz X żetonów czarnego stwora Thrull 1/1, gdzie X jest skrótem many owego czaru.
Kiedy władasz co najmniej siedmioma Thrullami, poświęć niniejszego stwora.
- Ghostly Changeling
Zmiennokształtny (Ta karta ma każdy typ stwora.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Grim Affliction
Umieść znacznik -1/-1 na wskazanym stworze, po czym rozpleń. (Wybierz dowolną liczbę bytów i/lub graczy, po czym daj im kolejny znacznik każdego z już obecnych tam rodzajów.)
- Instill Infection
Umieść znacznik -1/-1 na wskazanym stworze.
Dobierz kartę.
- Midnight Banshee
Zasuszanie (Zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1.)
Na początku twojego kroku utrzymania, umieść znacznik -1/-1 na każdym nie-czarnym stworze.
- Nameless Inversion
Zmiennokształtny (Ta karta ma każdy typ stwora.)
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/-3 i traci wszystkie typy stwora.
- Necroskitter
Zasuszanie (Zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1.)
Ilekroć umrze stwór pod władaniem przeciwnika mający znacznik -1/-1, możesz przywrócić ową kartę na pole bitwy pod twoim władaniem.
- Plagued Rusalka
, poświęć stwora: Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
- Profane Command
Wybierz dwie —
Wskazany gracz traci X żyć.
Przywróć wskazaną kartę stwora o skrócie many X lub mniejszym z twojego cmentarza na pole bitwy.
Wskazany stwór do końca tury dostaje -X/-X.
Co najwyżej X wskazanych stworów do końca tury zyskuje postrach. (Nie mogą być blokowane, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Puppeteer Clique
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść wskazaną kartę stwora z cmentarza przeciwnika na polu bitwy pod twoim władaniem. Zyskuje on pośpiech. Na początku twojego najbliższego kroku końcowego, wygnaj go.
Wytrwałość (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników -1/-1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem -1/-1 pod władaniem właściciela.)
- Reassembling Skeleton
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy, przekręconą.
- Scavenger Drake
Latanie
Ilekroć umrze inny stwór, możesz umieścić znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Scuttling Death
Poświęć tego stwora: Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
Zaduszki 4 (Kiedy ten stwór umrze, możesz przywrócić z twojego cmentarza do twojej ręki wskazaną kartę Ducha o skrócie many 4 lub mniejszym.)
- Shrivel
Wszystkie stwory dostają do końca tury -1/-1.
- Sickle Ripper
Zasuszanie (Zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1.)
- Sign in Blood
Wskazany gracz dobiera dwie karty i traci 2 życia.
- Spread the Sickness
Zniszcz wskazanego stwora, po czym rozpleń. (Wybierz dowolną liczbę bytów i/lub graczy, po czym daj im kolejny znacznik każdego z już obecnych tam rodzajów.)
- Surgical Extraction
( można opłacić lub 2 życiami.)
Wybierz wskazaną kartę w cmentarzu inną niż bazowy ląd. Wyszukaj w cmentarzu, ręce i bibliotece jej właściciela dowolną liczbę kart o tej samej nazwie i wygnaj je. Następnie ów gracz tasuje.
- Thief of Hope
Ilekroć rzucisz czar Ducha lub Arkanów, wskazany przeciwnik traci 1 życie, a ty zyskaj 1 życie.
Zaduszki 2 (Kiedy ten stwór umrze, możesz przywrócić z twojego cmentarza do twojej ręki wskazaną kartę Ducha o skrócie many 2 lub mniejszym.)
- Vampire Lacerator
Na początku twojego kroku utrzymania, strać 1 życie, chyba że przeciwnik ma nie więcej niż 10 żyć.
- Vampire Outcasts
Głód krwi 2 (Jeśli przeciwnik otrzymał obrażenia w tej turze, ten stwór wchodzi na pole bitwy mając 2 znaczniki +1/+1.)
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
- Waking Nightmare
Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Banefire
Ten czar zadaje dowolnemu celowi X obrażeń.
Jeśli X to co najmniej 5, ten czar nie może być skontrowany, a obrażenia nie mogą zostać zażegnane.
- Blades of Velis Vel
Zmiennokształtny (Ta karta ma każdy typ stwora.)
Każdy z co najwyżej dwóch wskazanych stworów do końca tury dostaje +2/+0 oraz wszystkie typy stwora.
- Blood Ogre
Głód krwi 1 (Jeśli przeciwnik otrzymał obrażenia w tej turze, ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1.)
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Bloodshot Trainee
: Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia. Możesz aktywować tylko jeśli siła niniejszego stwora wynosi 4 lub więcej.
- Brute Force
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3.
- Burst Lightning
Podbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić .)
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia. Jeśli został on podbity, zamiast tego zadaje 4 obrażenia.
- Combust
Ten czar nie może być skontrowany.
Ten czar zadaje wskazanemu białemu lub niebieskiemu stworowi 5 obrażeń. Nie mogą być zażegnane.
- Comet Storm
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Wybierz wskazany cel, po czym wybierz inny wskazany cel za każde podbicie tego czaru. Ten czar zadaje każdemu z nich po X obrażeń.
- Dragonsoul Knight
Pierwszy cios
: Do końca tury ten stwór staje się Smokiem, dostaje +5/+3 oraz zyskuje latanie i tratowanie.
- Fiery Fall
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 5 obrażeń.
Lądocykling bazowych (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Goblin Fireslinger
: Ten stwór zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 1 obrażenie.
- Goblin War Paint
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma pośpiech.
- Gorehorn Minotaurs
Głód krwi 2 (Jeśli przeciwnik otrzymał obrażenia w tej turze, ten stwór wchodzi na pole bitwy mając 2 znaczniki +1/+1.)
- Gut Shot
( można opłacić z użyciem albo 2 żyć.)
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Hellkite Charger
Latanie, pośpiech
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, odkręć wszystkie atakujące stwory i po tej fazie następuje dodatkowa faza potyczki.
- Incandescent Soulstoke
Inne stwory typu Żywiołak pod twoim władaniem dostają +1/+1.
, : Możesz umieścić kartę stwora typu Żywiołak z twojej ręki na polu bitwy. Ów stwór do końca tury zyskuje pośpiech. Poświęć go na początku najbliższego kroku końcowego.
- Inner-Flame Igniter
: Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+0. Jeśli jest to trzecie rozpatrzenie tej zdolności w tej turze, stwory pod twoim władaniem do końca tury zyskują pierwszy cios.
- Kiki-Jiki, Mirror Breaker
Pośpiech
: Stwórz żeton będący kopią wskazanego nielegendarnego stwora pod twoim władaniem, ale ma on pośpiech. Poświęć go na początku najbliższego kroku końcowego.
- Lightning Bolt
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Skarrgan Firebird
Głód krwi 3 (Jeśli przeciwnik otrzymał obrażenia w tej turze, ten stwór wchodzi na pole bitwy mając trzy znaczniki +1/+1.)
Latanie
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki. Możesz aktywować tylko jeśli przeciwnik otrzymał obrażenia w tej turze.
- Smash to Smithereens
Zniszcz wskazany artefakt. Ten czar zadaje władcy owego artefaktu 3 obrażenia.
- Smokebraider
: Weź dwie many w dowolnej kombinacji kolorów. Wydaj tę manę tylko na rzucanie czarów Żywiołaków lub aktywację zdolności Żywiołaków.
- Soulbright Flamekin
: Wskazany stwór do końca tury zyskuje tratowanie. Jeśli jest to trzecie rozpatrzenie tej zdolności w tej turze, możesz wziąć .
- Spikeshot Elder
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe swojej sile.
- Spitebellows
Kiedy ten byt opuści pole bitwy, zadaje on wskazanemu stworowi 6 obrażeń.
Przyzwanie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przyzwania. Jeśli tak zrobisz, zostaje poświęcony po wejściu na pole bitwy.)
- Splinter Twin
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma „: Stwórz żeton będący kopią tego stwora, ale ma on pośpiech. Wygnaj ów żeton na początku najbliższego kroku końcowego.”
- Stormblood Berserker
Głód krwi 2 (Jeśli przeciwnik otrzymał obrażenia w tej turze, ten stwór wchodzi na pole bitwy mając 2 znaczniki +1/+1.)
Złowrogość (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
- Thunderblust
Pośpiech
Ten stwór ma tratowanie o ile ma znacznik -1/-1.
Wytrwałość (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników -1/-1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem -1/-1 pod władaniem właściciela.)
- Tribal Flames
Domena — Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń, gdzie X jest liczbą bazowych typów lądów wśród lądów pod twoim władaniem.
- Viashino Slaughtermaster
Podwójny cios
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1. Możesz aktywować tylko raz na turę.
- Wildfire
Każdy gracz poświęca po cztery lądy. Ten czar zadaje każdemu stworowi po 4 obrażenia.
- Worldheart Phoenix
Latanie
Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza płacąc zamiast płacenia jej kosztu many. Jeśli tak zrobisz, wchodzi na pole bitwy mając dwa znaczniki +1/+1.
- Wrap in Flames
Ten czar zadaje po 1 obrażeniu każdemu z co najwyżej trzech wskazanych stworów. Owe stworą nie mogą blokować w tej turze.
- Algae Gharial
Antymagia (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
Ilekroć umrze inny stwór, możesz umieścić znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- All Suns' Dawn
Za każdy kolor, przywróć co najwyżej jedną wskazaną kartę mającą ów kolor z twojego cmentarza do twojej ręki. Wygnaj niniejszy czar.
- Ant Queen
: Stwórz żeton zielonego stwora Owad 1/1.
- Aquastrand Spider
Przeszczep 2 (Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając 2 znaczniki +1/+1. Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy, możesz przenieść na owego stwora znacznik +1/+1 z niniejszego.)
: Wskazany stwór mający znacznik +1/+1 do końca tury zyskuje zasięg. (Może blokować stwory z lataniem.)
- Bestial Menace
Stwórz żeton zielonego stwora Wąż 1/1, żeton zielonego stwora Wilk 2/2 oraz żeton zielonego stwora Słoń 3/3.
- Commune with Nature
Spójrz na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę stwora i umieścić ją w twojej ręce. Umieść pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Cytoplast Root-Kin
Przeszczep 4 (Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając cztery znaczniki +1/+1. Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy, możesz przenieść na owego stwora znacznik +1/+1 z niniejszego.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na każdym innym stworze pod twoim władaniem mającym znacznik +1/+1.
: Przenieś na tego stwora znacznik +1/+1 ze wskazanego stwora pod twoim władaniem.
- Gnarlid Pack
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowe dowolną liczbę razy.)
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile razy został podbity.
- Karplusan Strider
Ten stwór nie może być wskazywany przez niebieskie lub czarne czary.
- Kavu Primarch
Podbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić .)
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Jeśli ten stwór został podbity, wchodzi na pole bitwy mając cztery znaczniki +1/+1.
- Kozilek's Predator
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony bezkolorwego stwora Pomiot Eldrazi 0/1 mającego „Poświęć tego stwora: Weź .”
- Matca Rioters
Domena — Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie bazowych typów lądów pośród lądów pod twoim władaniem.
- Mutagenic Growth
( można opłacić lub 2 życiami.)
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Nest Invader
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 0/1 mający „Poświęć tego stwora: Weź .”
- Noble Hierarch
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
: Weź , , lub .
- Overwhelm
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +3/+3.
- Overwhelming Stampede
Do końca tury stwory pod twoim władaniem zyskują tratowanie i dostają +X/+X, gdzie X jest największą siłą pośród stworów pod twoim władaniem.
- Pelakka Wurm
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 7 żyć.
Kiedy ten stwór umrze, dobierz kartę.
- Plummet
Zniszcz wskazanego stwora mającego latanie.
- Primeval Titan
Tratowanie
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, możesz wyszukać w twojej bibliotece dwie karty lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Rampant Growth
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Root-Kin Ally
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Przekręć dwa odkręcone stwory pod twoim władaniem: Niniejszy stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Scatter the Seeds
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Stwórz trzy żetony zielonego stwora Sadzonka 1/1.
- Scion of the Wild
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie stworów pod twoim władaniem.
- Scute Mob
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli władasz co najmniej pięcioma lądami, umieść cztery znaczniki +1/+1 na tym stworze.
- Simic Initiate
Przeszczep 1 (Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1. Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy, możesz przenieść na owego stwora znacznik +1/+1 z niniejszego.)
- Sundering Vitae
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Sylvan Bounty
Wskazany gracz zyskuje 8 żyć.
Lądocykling bazowych (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją i umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Tarmogoyf
Siła tej karty jest równa liczbie typów kart spośród kart we wszystkich cmentarzach, a jej wytrzymałość jest równa tej liczbie plus 1.
- Thrive
Umieść znacznik +1/+1 na każdym z X wskazanych stworów.
- Tukatongue Thallid
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.
- Vines of Vastwood
Podbicie (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo .)
Wskazany stwór nie może być w tej turze wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników. Jeśli ten czar został podbity, ów stwór do końca tury dostaje +4/+4.
- Wolfbriar Elemental
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz tyle żetonów zielonego stwora Wilk 2/2, ile razy został on podbity.
- Agony Warp
Wskazany stwór do końca tury dostaje -3/-0.
Wskazany stwór do końca tury dostaje -0/-3.
- Apocalypse Hydra
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1. Jeśli X wynosi 5 lub więcej, wchodzi on na pole bitwy z dodatkowymi X znacznikami +1/+1.
, usuń znacznik +1/+1 z tego bytu: Zadaje on wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Boros Swiftblade
Podwójny cios
- Drooling Groodion
, poświęć stwora: Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2. Inny wskazany stwór do końca tury dostaje -2/-2.
- Electrolyze
Ten czar zadaje 2 obrażenia rozdzielone według twojego uznania pomiędzy jeden lub dwa wskazane cele.
Dobierz kartę.
- Ethercaste Knight
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Ghost Council of Orzhova
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik traci 1 życie, a ty zyskaj 1 życie.
, poświęć stwora: Wygnaj tego stwora. Przywróć go na pole bitwy pod władaniem właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.
- Glassdust Hulk
Ilekroć inny artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór dostaje +1/+1 do końca tury i nie może być blokowany w tej turze.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Horde of Notions
Czujność, tratowanie, pośpiech
: Możesz zagrać wskazaną kartę Żywiołaka z twojego cmentarza bez płacenia jej kosztów many.
- Lorescale Coatl
Ilekroć dobierzesz kartę, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Mystic Snake
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, skontruj wskazany czar.
- Necrogenesis
: Wygnaj wskazaną kartę stwora z cmentarza. Stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.
- Niv-Mizzet, the Firemind
Latanie
Ilekroć dobierzesz kartę, ten stwór zadaje 1 obrażenie we wskazany cel.
: Dobierz kartę.
- Pillory of the Sleepless
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
Zauroczony stwór ma „Na początku twojego kroku utrzymania, strać 1 życie.”
- Plaxcaster Frogling
Przeszczep 3 (Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając trzy znaczniki +1/+1. Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy, możesz przenieść na owego stwora znacznik +1/+1 z niniejszego.)
: Wskazany stwór mający znacznik +1/+1 do końca tury zyskuje antymagię. (Nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
- Savage Twister
Ten czar zadaje każdemu stworowi po X obrażeń.
- Shadowmage Infiltrator
Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać kartę.
- Sigil Blessing
Do końca try wskazany stwór pod twoim władaniem dostaje +3/3+, a inne stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Vengeful Rebirth
Przywróć wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki. Jeśli przywrócisz w ten sposób nielądową kartę, ten czar zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe skrótowi many owej karty.
Wygnaj ten czar.
- Wrecking Ball
Zniszcz wskazanego stwora lub ląd.
- Ashenmoor Gouger
Ten stwór nie może blokować.
- Creakwood Liege
Inne czarne stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Inne zielone stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz stworzyć żeton czarno-zielonego stwora Robal 1/1.
- Dimir Guildmage
( można opłacić używając albo .)
: Wskazany gracz dobiera kartę. Aktywuj tylko jako obrzęd.
: Wskazany gracz odrzuca kartę. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Fulminator Mage
Poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany niebazowy ląd.
- Hearthfire Hobgoblin
Podwójny cios
- Nobilis of War
Latanie
Atakujące stwory pod twoim władaniem dostają +2/+0.
- Restless Apparition
: Ten stwór do końca tury dostaje +3/+3.
Wytrwałość (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników -1/-1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem -1/-1 pod władaniem właściciela.)
- Selesnya Guildmage
: Stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.
: Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1 do końca tury.
- Shrewd Hatchling
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając cztery znaczniki -1/-1.
: Wskazany stwór nie może w tej turze blokować niniejszego.
Ilekroć rzucisz niebieski czar, usuń znacznik -1/-1 z tego stwora.
Ilekroć rzucisz czerwony czar, usuń znacznik -1/-1 z tego stwora.
- Swans of Bryn Argoll
Latanie
Jeśli źródło miałoby zadać obrażenia temu stworowi, zażegnaj owe obrażenia. Władca owego źródła dobiera tyle kart, ile obrażeń zażegnano w ten sposób.
- Wilt-Leaf Liege
Inne zielone stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Inne białe stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Jeśli czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika powoduje odrzucenie przez ciebie tej karty, umieść ją na polu bitwy zamiast umieszczać ją w twoim cmentarzu.
- Alloy Myr
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Blinding Souleater
, : Przekręć wskazanego stwora. ( można opłacić używając lub 2 żyć.)
- Cathodion
Kiedy ten stwór umrze, weź .
- Chimeric Mass
Ten artefakt wchodzi na pole bitwy mając X znaczników ładunku.
: Do końca tury ten artefakt staje się artefaktowym stworem Konstrukt mającym „Siła i wytrzymałość tego stwora są obie równe liczbie znaczników ładunku na nim.”
- Copper Carapace
Wyposażony stwór dostaje +2/+2 i nie może blokować.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Cranial Plating
Wyposażony stwór dostaje +1/+0 za każdy artefakt pod twoim władaniem.
: Dołącz ten artefakt do wskazanego stwora pod twoim władaniem.
Wyposaż
- Culling Dais
, poświęć stwora: Umieść znacznik ładunku na ty, artefakcie.
, poświęć ten artefakt: Dobierz kartę za każdy znacznik ładunku na tym artefakcie.
- Darksteel Axe
Niezniszczalność (Efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą tego artefaktu.)
Wyposażony stwór dostaje +2/+0.
Wyposaż
- Etched Champion
Metalurgia — Ten stwór ma ochronę przed wszystkimi kolorami o ile władasz co najmniej trzema artefaktami.
- Etched Monstrosity
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając pięć znaczników -1/-1.
, usuń pięć znaczników -1/-1 z tego stwora: Wskazany gracz dobiera trzy karty.
- Etched Oracle
Rozbłysk słońca (Ten byt wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników ładunku, ile kolorów many użyto do rzucenia go.)
, usuń cztery znaczniki +1/+1 z tego bytu: Wskazany gracz dobiera trzy karty.
- Everflowing Chalice
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo dowolną liczbę razy.)
Ten artefakt wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników ładunku, ile razy został podbity.
: Weź za każdy znacznik ładunku na tym artefakcie.
- Expedition Map
, , poświęć ten artefakt: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę lądu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Flayer Husk
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +1/+1.
Wyposaż
- Frogmite
Koligacja z artefaktami (Rzucenie tego czaru kosztuje o za każdy artefakt pod twoim władaniem.)
- Glint Hawk Idol
Ilekroć inny artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz do końca tury zamienić ten artefakt w artefaktowego stwora Ptak 2/2 z lataniem.
: Ten artefakt staje się do końca tury artefaktowym stworem Ptak 2/2 z lataniem.
- Gust-Skimmer
: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Kitesail
Wyposażony stwór dostaje +1/+0 i ma latanie.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Lodestone Golem
Rzucanie nieartefaktowych czarów kosztuje o więcej.
- Lodestone Myr
Tratowanie
Przekręć odkręcony artefakt pod twoim władaniem: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Long-Forgotten Gohei
Rzucanie czarów Arkanów kosztuje cię o mniej.
Stwory typu Duch pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Mortarpod
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +0/+1 i ma „Poświęć tego stwora: Zadaje on wskazanemu celowi 1 obrażenie.”
Wyposaż
- Mox Opal
Metalurgia — : Weź jedną manę dowolnego koloru. Możesz aktywować tylko jeśli władasz co najmniej trzema artefaktami.
- Myr Enforcer
Koligacja z artefaktami (Rzucenie tego czaru kosztuje o za każdy artefakt pod twoim władaniem.)
- Precursor Golem
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Golem 3/3.
Ilekroć gracz rzuci czar sztuczki lub obrzędu wskazujący tylko jednego Golema, ów gracz kopiuje ów czar za każdego innego Golema, którego ów czar mógłby wskazywać. Każda kopia wskazuje innego z owych Golemów.
- Runed Servitor
Kiedy ten stwór umrze, każdy gracz dobiera kartę.
- Rusted Relic
Metalurgia — Ten artefakt jest artefaktowym stworem Golem 5/5 o ile władasz co najmniej trzema artefaktami.
- Sickleslicer
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +2/+2.
Wyposaż
- Skyreach Manta
Rozbłysk słońca (Ten byt wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników ładunku, ile kolorów many użyto do rzucenia go.)
Latanie
- Spellskite
: Zmień wskazanie wskazanego czaru lub zdolności na tego stwora. ( można zapłacić lub 2 życiami.)
- Sphere of the Suns
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy mając trzy znaczniki ładunku.
, usuń znacznik ładunku z tego artefaktu: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Sunforger
Wyposażony stwór dostaje +4/+0.
, odłącz ten artefakt: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę czerwonej lub białej sztuczki o skrócie many 4 lub mniejszym i rzuć ją beż płacenia jej kosztu many. Następnie przetasuj.
Wyposaż
- Tumble Magnet
Ten artefakt wchodzi na pole bitwy mając trzy znaczniki ładunku.
, usuń znacznik ładunku z tego artefaktu: Przekręć wskazany artefakt lub stwora.
- Wayfarer's Bauble
, , poświęć ten artefakt: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Azorius Chancery
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Blinkmoth Nexus
: Weź .
: Ten ląd staje się do końca tury stworem Świetlik 1/1 z lataniem. Nadal jest lądem.
, : Wskazany stwór typu Świetlik do końca tury dostaje +1/+1.
- Boros Garrison
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Darksteel Citadel
Niezniszczalność
: Weź .
- Dimir Aqueduct
Ten ląd wchodzi na pole bitwy przekręcony.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Eldrazi Temple
: Weź .
: Weź . Wydaj tę manę tylko na rzucanie bezkolorowych czarów Eldrazi lub aktywację zdolności bezkolorowych Eldrazi.
- Evolving Wilds
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Eye of Ugin
Rzucanie bezkolorowych czarów Eldrazi kosztuje cię o mniej.
, : Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bezkolorowego stwora, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Golgari Rot Farm
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Gruul Turf
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Izzet Boilerworks
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Orzhov Basilica
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Rakdos Carnarium
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Selesnya Sanctuary
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Simic Growth Chamber
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .