Core Set 2020¶
- Aerial Assault
Zniszcz wskazanego przekręconego stwora. Zyskaj po 1 życiu za każdego stwora z lataniem pod twoim władaniem.
- Ajani, Strength of the Pride
+1: Zyskaj życia równe sumie liczb stworów i wędrowców pod twoim władaniem.
–2: Stwórz żeton białego stwora Kot Piechur 2/2 o nazwie Ajani’s Pridemate mający „Ilekroć zyskasz życia, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.”
0: Jeśli masz co najmniej o 15 żyć więcej niż twoje startowe życia, wygnaj tego wędrowca oraz każdy artefakt i stwora pod władaniem przeciwników.
- Ancestral Blade
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1, po czym dołącz ten artefakt do niego.
Wyposażony stwór dostaje +1/+1.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Angel of Vitality
Latanie
Jeśli masz zyskać życia, zamiast tego zyskaj tyle samo żyć plus 1.
Ten stwór dostaje +2/+2 o ile masz co najmniej 25 żyć.
- Angelic Gift
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Zauroczony stwór ma latanie.
- Apostle of Purifying Light
Ochrona przed czarnym (Nic czarnego nie może blokować, wskazać, zadać obrażeń zauroczyć ani wyposażyć tego stwora.)
: Wygnaj wskazaną kartę z cmentarza.
- Battalion Foot Soldier
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece dowolną liczbę kart o nazwie Battalion Foot Soldier, ujawnij je i umieść je w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Bishop of Wings
Ilekroć Anioł wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zyskaj 4 życia.
Ilekroć umrze Anioł pod twoim władaniem, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Brought Back
Wskaż co najwyżej dwie karty bytów w twoim cmentarzu umieszczone tam z pola bitwy w tej turze. Przywróć je przekręcone na pole bitwy.
- Cavalier of Dawn
Czujność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz co najwyżej jeden wskazany nie-lądowy byt. Jego władca tworzy żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Golem 3/3.
Kiedy ten stwór umrze, przywróć wskazaną kartę artefaktu lub uroku z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Dawning Angel
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 4 życia.
- Daybreak Chaplain
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
- Devout Decree
Wygnaj wskazanego stwora lub wędrowca w kolorze czarnym lub czerwonym. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Disenchant
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Eternal Isolation
Umieść wskazanego stwora o sile 4 lub większej na spodzie biblioteki właściciela.
- Fencing Ace
Podwójny cios
- Gauntlets of Light
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +0/+2 i zadaje obrażenia bojowe równe swojej wytrzymałości zamiast siły.
Zauroczony stwór ma „: Odkręć tego stwora.”
- Glaring Aegis
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika.
Zauroczony stwór dostaje +1/+3.
- Gods Willing
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury zyskuje ochronę przed wybranym przez ciebie kolorem. (Nic w owym kolorze nie może blokować, wskazać, zadać obrażeń, zauroczyć ani wyposażyć tego stwora.)
Wróż 1.
- Griffin Protector
Latanie
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, niniejszy stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Griffin Sentinel
Latanie
Czujność (Atakowanie nie powoduje przekręcenia tego stwora.)
- Hanged Executioner
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
, wygnaj tego stwora: Wygnaj wskazanego stwora.
- Herald of the Sun
Latanie
: Umieść znacznik +1/+1 na innym wskazanym stworze z lataniem.
- Inspired Charge
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+1.
- Inspiring Captain
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Leyline of Sanctity
Jeśli ta karta jest w twojej startowej ręce, możesz rozpocząć grę mając ją na polu bitwy.
Masz antyklątwę. (Czary i zdolności pod władaniem twoich przeciwników nie mogą cię wskazywać.)
- Loxodon Lifechanter
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz sprawić, że liczba twoich żyć otrzyma wartość sumy wytrzymałości stworów pod twoim władaniem.
: Ten stwór do końca tury dostaje +X/+X, gdzie X jest liczbą twoich żyć.
- Loyal Pegasus
Latanie
Ten stwór nie może atakować ani blokować samotnie.
- Master Splicer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Golem 3/3.
Golemy pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Moment of Heroism
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2 oraz więź życia. (Obrażenia zadane przez tego stwora dodatkowo sprawiają, że jego władca zyskuje tyle samo życia.)
- Moorland Inquisitor
: Ten stwór zyskuje pierwszy cios do końca tury. (Zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Pacifism
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
- Planar Cleansing
Zniszcz wszystkie nielądowe byty.
- Raise the Alarm
Stwórz dwa żetony białego stwora Piechur 1/1.
- Rule of Law
Każdy gracz nie może rzucać więcej niż jednego czaru na turę.
- Sephara, Sky's Blade
Zamiast płacenia kosztu many tego czaru możesz zapłacić oraz przekręcić cztery odkręcone stwory z lataniem pod twoim władaniem.
Latanie, więź życia
Inne stwory z lataniem pod twoim władaniem mają niezniszczalność. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą ich.)
- Soulmender
: Zyskaj 1 życie.
- Squad Captain
Czujność
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1 za każdego innego stwora pod twoim władaniem.
- Starfield Mystic
Rzucanie czarów uroków kosztuje cię o mniej.
Ilekroć urok pod twoim władaniem zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Steadfast Sentry
Czujność (Atakowanie nie powoduje przekręcenia tego stwora.)
Kiedy ten stwór umrze, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze pod twoim władaniem.
- Aether Gust
Wybierz wskazany czar lub byt w kolorze czerwonym lub zielonym. Jego właściciel umieszcza go na wierzchu lub spodzie swojej biblioteki.
- Agent of Treachery
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj władanie nad wskazanym bytem.
Na początku twojego kroku końcowego, jeśli władasz co najmniej trzema cudzymi bytami, dobierz trzy karty.
- Air Elemental
Latanie
- Anticipate
Spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
- Atemsis, All-Seeing
Latanie
, : Dobierz dwie karty, po czym odrzuć kartę.
Ilekroć ten stwór zada przeciwnikowi obrażenia, możesz ujawnić twoją rękę. Jeśli w ten sposób zostaną ujawnione karty z co najmniej sześcioma różnymi skrótami many, ów gracz przegrywa grę.
- Befuddle
Wskazany stwór do końca tury dostaje -4/-0.
Dobierz kartę.
- Bone to Ash
Skontruj wskazany czar stwora.
Dobierz kartę.
- Boreal Elemental
Latanie
Rzucanie czarów wskazujących tego stwora kosztuje twoich przeciwników o więcej.
- Brineborn Cutthroat
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Ilekroć rzucisz czar w turze przeciwnika, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Captivating Gyre
Przywróć co najwyżej trzy wskazane stwory do rąk właścicieli.
- Cavalier of Gales
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz trzy karty, po czym umieść w dowolnej kolejności dwie karty z twojej ręki na wierzchu twojej biblioteki.
Kiedy ten stwór umrze, wtasuj go do twojej biblioteki, po czym wróż 2.
- Cerulean Drake
Latanie
Ochrona przed czerwonym (Nic czerwonego nie może blokować, wskazać, zadać obrażeń zauroczyć ani wyposażyć tego stwora.)
Poświęć tego stwora: Skontruj wskazany czar wskazujący ciebie.
- Cloudkin Seer
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Convolute
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
- Drawn from Dreams
Spójrz na siedem wierzchnich kart twojej biblioteki. Umieść dwie z nich w twojej ręce a pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Dungeon Geists
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. Ów stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy dopóki władasz niniejszym stworem.
- Faerie Miscreant
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz inną kartą o nazwie Faerie Miscreant, dobierz kartę.
- Flood of Tears
Przywróć wszystkie nie-lądowe byty do rąk ich właścicieli. Jeśli przywrócisz w ten sposób co najmniej cztery nieżetonowe byty pod twoim władaniem, możesz umieścić kartę bytu z twojej ręki na polu bitwy.
- Frilled Sea Serpent
: Ten stwór nie może być blokowany w tej turze.
- Frost Lynx
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. Ów stwór nie odkręci się w najbliższym kroku odkręcania jego władcy.
- Hard Cover
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +0/+2 i ma „: Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.”
- Leyline of Anticipation
Jeśli ta karta jest w twojej startowej ręce, możesz rozpocząć grę mając ją na polu bitwy.
Możesz rzucać czary tak, jakby miały błysk.
- Masterful Replication
Wybierz jedno —
Stwórz dwa żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Golem 3/3.
Wybierz wskazany artefakt pod twoim władaniem. Każdy inny artefakt pod twoim władaniem do końca tury staje się kopią owego artefaktu.
- Metropolis Sprite
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/-1.
- Moat Piranhas
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
- Mu Yanling, Sky Dancer
+2: Do twojej następnej tury co najwyżej jeden wskazany stwór dostaje -2/-0 i traci latanie.
–3: Stwórz żeton niebieskiego stwora Ptak Żywiołak 4/4 z lataniem.
–8: Dostajesz emblemat mający „Wyspy pod twoim władaniem mają «: Dobierz kartę».”
- Negate
Skontruj wskazany nie-stworowy czar.
- Octoprophet
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 2. (Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolną ich liczbę na spodzie twojej biblioteki, a pozostałe na jej wierzchu w dowolnej kolejności.)
- Portal of Sanctuary
, : Przywróć wskazanego stwora pod twoim władaniem i wszystkie Aury dołączone do niego do rąk właścicieli. Możesz aktywować tylko w twojej turze.
- Renowned Weaponsmith
: Weź . Użyj tej many tylko do rzucania czarów artefaktów lub aktywowania zdolności artefaktów.
, : Wyszukaj w twojej bibliotece kartę o nazwie Heart-Piercer Bow lub Vial of Dragonfire, ujawnij ją i umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Sage's Row Denizen
Ilekroć inny niebieski stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wskazany gracz mieli dwie karty.
- Scholar of the Ages
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć co najwyżej dwie wskazane karty sztuczek i/lub obrzędów z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Sleep Paralysis
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć zauroczonego stwora.
Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Spectral Sailor
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Latanie
: Dobierz kartę.
- Tale's End
Skontruj wskazaną aktywowaną lub wyzwalaną zdolność lub legendarny czar.
- Unsummon
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Warden of Evos Isle
Latanie
Rzucanie czarów stworów mających latanie kosztuje cię o mniej.
- Winged Words
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej jeśli władasz stworem z lataniem.
Dobierz dwie karty.
- Yarok's Wavecrasher
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć innego stwora pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Zephyr Charge
: Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Agonizing Syphon
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia, zyskaj 3 życia.
- Audacious Thief
Ilekroć ten stwór zaatakuje, dobierz kartę i strać 1 życie.
- Bladebrand
Wskazany stwór do końca tury zyskuje dotyk śmierci.
Dobierz kartę.
- Blightbeetle
Ochrona przed zielonym (Nic zielonego nie może blokować, wskazać, zadać obrażeń zauroczyć ani wyposażyć tego stwora.)
Na stworach pod władaniem twoich przeciwników nie można umieszczać znaczników +1/+1.
- Blood Burglar
O ile jest twoja tura, ten stwór ma więź życia. (Obrażanie zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo życia.)
- Blood for Bones
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Przywróć kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy, po czym przywróć inną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Bloodsoaked Altar
, zapłać 2 życia, odrzuć kartę, poświęć stwora: Stwórz żeton czarnego stwora Demon 5/5 z lataniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Bloodthirsty Aerialist
Latanie
Ilekroć zyskasz życia, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Bone Splinters
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Zniszcz wskazanego stwora.
- Boneclad Necromancer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnać wskazaną kartę stwora z cmentarza. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Cavalier of Night
Więź życia
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz poświęcić innego stwora. Kiedy tak zrobisz, zniszcz wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika.
Kiedy ten stwór umrze, przywróć wskazaną kartę stwora o skrócie many 3 lub niższym z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Disfigure
Wskazany stwór do końca tury dostaje -2/-2.
- Dread Presence
Ilekroć Bagno wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wybierz jedno —
Dobierz kartę i strać 1 życie.
Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia, zyskaj 2 życia.
- Duress
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę nie będącą stworem ani lądem. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Embodiment of Agonies
Latanie, dotyk śmierci
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile jest różnych kosztów many pomiędzy nie-lądowymi kartami w twoim cmentarzu. (Przykładowo, i to różne koszty many.)
- Epicure of Blood
Ilekroć zyskasz życia, każdy przeciwnik traci po 1 życiu.
- Fathom Fleet Cutthroat
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazanego uszkodzonego w tej turze stwora pod władaniem przeciwnika.
- Feral Abomination
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Gorging Vulture
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zmiel cztery karty. Zyskaj 1 życie za każdą kartę stwora zmieloną w ten sposób. (Mieląc kartę gracz umieszcza wierzchnią kartę swojej biblioteki w swoim cmentarzu.)
- Gravedigger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Gruesome Scourger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje wskazanemu przeciwnikowi lub wędrowcowi obrażenia równe liczbie stworów pod twoim władaniem.
- Knight of the Ebon Legion
: Ten stwór do końca tury dostaje +3/+3 oraz dotyk śmierci.
Na początku twojego kroku końcowego, jeśli któryś gracz stracił co najmniej 4 życia w tej turze, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. (Obrażenia powodują stratę życia.)
- Legion's End
Wygnaj wskazanego stwora o skrócie many 2 lub niższym pod władaniem przeciwnika i wszystkie inne stwory pod władaniem owego gracza o takiej samej nazwie. Następnie ów gracz ujawnia swoją rękę i wygania wszystkie karty o tej nazwie ze swojej ręki i cmentarza.
- Leyline of the Void
Jeśli ta karta jest w twojej startowej ręce, możesz rozpocząć grę mając ją na polu bitwy.
Jeśli jakaś karta miałaby trafić skądkolwiek do cmentarza przeciwnika, zamiast tego wygnaj ją.
- Mind Rot
Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Murder
Zniszcz wskazanego stwora.
- Noxious Grasp
Zniszcz wskazanego stwora lub wędrowca w kolorze białym lub zielonym. Zyskaj 1 życie.
- Rotting Regisaur
Na początku twojego kroku utrzymania odrzuć kartę.
- Sanitarium Skeleton
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Scheming Symmetry
Wskaż dwóch graczy. Każdy z nich wyszukuje kartę w swojej bibliotece, po czym tasuje i umieszcza ową kartę na wierzchu.
- Sorcerer of the Fang
, : Ten stwór zadaje wskazanemu przeciwnikowi lub wędrowcowi 2 obrażenia.
- Sorin, Imperious Bloodlord
+1: Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury zyskuje dotyk śmierci i więź życia. Jeśli jest Wampirem, umieść na nim znacznik +1/+1.
+1: Możesz poświęcić Wampira. Kiedy tak zrobisz, ten wędrowiec zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia, zyskaj 3 życia.
–3: Możesz umieścić kartę Wampira z twojej ręki na polu bitwy.
- Soul Salvage
Przywróć co najwyżej dwie wskazane karty stworów z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Thought Distortion
Ten czar nie może być skontrowany.
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wygnaj wszystkie karty nie będące lądem lub stworem z ręki i cmentarza owego gracza.
- Undead Servant
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2 za każdą kartę on nazwie Undead Servant w twoim cmentarzu.
- Unholy Indenture
Zaurocz stwora
Kiedy zauroczony stwór umrze, przywróć ową kartę na pole bitwy pod twoim władaniem ze znacznikiem +1/+1.
- Vampire of the Dire Moon
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
- Vengeful Warchief
Ilekroć stracisz życia po raz pierwszy w danej turze, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. (Obrażenia powodują utratę żyć.)
- Vilis, Broker of Blood
Latanie
, zapłać 2 życia: Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
Ilekroć stracisz życia, dobierz tyle samo kart. (Obrażenia sprawiają utratę żyć.)
- Yarok's Fenlurker
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy przeciwnik wygania kartę ze swojej ręki.
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Act of Treason
Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem. Odkręć owego stwora. Zyskuje on pośpiech do końca tury. (Może atakować i w tej turze.)
- Cavalier of Flame
: Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+0 i pośpiech.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, odrzuć dowolną liczbę kart, po czym dobierz tyle samo kart.
Kiedy ten stwór umrze, zadaje on po X obrażeń każdemu przeciwnikowi oraz każdemu wędrowcowi pod ich władaniem, gdzie X jest liczbą kart lądów w twoim cmentarzu.
- Chandra, Acolyte of Flame
0: Umieść znacznik lojalności na każdym czerwonym wędrowcu pod twoim władaniem.
0: Stwórz dwa żetony czerwonego stwora Żywiołak 1/1. Zyskują one pośpiech. Poświęć je na początku najbliższego kroku końcowego.
–2: Możesz rzucić wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu o skrócie many 3 lub mniejszym z twojego cmentarza. Jeśli ów czar miałby zostać umieszczony w cmentarzu, zamiast tego wygnaj go.
- Chandra, Awakened Inferno
Ten czar nie może być skontrowany.
+2: Każdy przeciwnik dostaje emblemat mający „Na początku twojego kroku utrzymania, ten emblemat zadaje tobie 1 obrażenie.”
–3: Ten wędrowiec zadaje każdemu stworowi bez typu Żywiołak po 3 obrażenia.
–X: Ten wędrowiec zadaje X obrażeń wskazanemu stworowi lub wędrowcowi. Jeśli byt uszkodzony w ten sposób miałby umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go.
- Chandra, Novice Pyromancer
+1: Żywiołaki pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+0.
–1: Weź .
–2: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Chandra's Embercat
: Weź . Użyj jej tylko do rzucenia czaru Żywiołaka lub wędrowca typu Chandra.
- Chandra's Outrage
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia oraz 2 obrażenia władcy owego stwora.
- Chandra's Regulator
Ilekroć aktywujesz zdolność lojalnościową wędrowca typu Chandra, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz skopiuj ową zdolność. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
, , odrzuć Górę lub czerwoną kartę: Dobierz kartę.
- Chandra's Spitfire
Latanie
Ilekroć przeciwnik otrzyma pozabojowe obrażenia, ten stwór do końca tury dostaje +3/+0.
- Daggersail Aeronaut
O ile jest twoja tura, ten stwór ma latanie.
- Destructive Digger
, , poświęć artefakt lub ląd: Dobierz kartę.
- Dragon Mage
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, każdy gracz odrzuca swoją rękę, po czym dobiera siedem kart.
- Drakuseth, Maw of Flames
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia oraz po 3 obrażenia każdemu z co najwyżej dwóch innych wskazanych celów.
- Ember Hauler
, poświęć tego stwora: Zadaje on wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Flame Sweep
Ten czar zadaje po 2 obrażenia każdemu stworowi za wyjątkiem stworów z lataniem pod twoim władaniem.
- Fry
Ten czar nie może być skontrowany.
Ten czar zadaje 5 obrażeń wskazanemu stworowi lub wędrowcowi w kolorze białym lub niebieskim.
- Glint-Horn Buccaneer
Pośpiech
Ilekroć odrzucisz kartę, ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu.
, odrzuć kartę: Dobierz kartę. Możesz aktywować tylko jeśli ten stwór atakuje.
- Goblin Bird-Grabber
: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie. Możesz aktywować tylko jeśli władasz stworem z lataniem.
- Goblin Ringleader
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść wszystkie karty Goblinów ujawnione w ten sposób w twojej ręce, a pozostałe w dowolnej kolejności na spodzie twojej biblioteki.
- Goblin Smuggler
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
: Iny wskazany stwór o sile 2 lub mniejszej nie może być blokowany w tej turze.
- Infuriate
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+2.
- Keldon Raider
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz odrzucić kartę. Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Lavakin Brawler
Ilekroć ten stwór zaatakuje, do końca tury dostaje +1/+0 za każdego Żywiołaka pod twoim władaniem.
- Leyline of Combustion
Jeśli ta karta jest w twojej startowej ręce, możesz rozpocząć grę mając ją na polu bitwy.
Ilekroć ty oraz/lub co najmniej jeden z bytów pod twoim władaniem zostaniecie wskazani przez czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika, ten urok zadaje owemu graczowi 2 obrażenia.
- Maniacal Rage
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i nie może blokować.
- Marauding Raptor
Rzucanie czarów stworów kosztuje cię o mniej.
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór zadaje mu 2 obrażenia. Jeśli Dinozaur otrzyma obrażenia w ten sposób, niniejszy stwór do końca tury dostaje +2/+0.
- Mask of Immolation
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czerwonego stwora Żywiołak 1/1, po czym dołącz ten artefakt do niego.
Wyposażony stwór ma „Poświęć tego stwora: zadaje on wskazanemu celowi 1 obrażenie.”
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Pack Mastiff
: Każdy stwór pod twoim władaniem o nazwie Pack Mastiff do końca tury dostaje +1/+0.
- Rapacious Dragon
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony Skarbu. (Są artefaktami ze zdolnością „, poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)
- Reckless Air Strike
Wybierz jedno —
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi z lataniem 3 obrażenia.
Zniszcz wskazany artefakt.
- Reduce to Ashes
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 5 obrażeń. Jeśli ów stwór miałby umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go.
- Repeated Reverberation
Kiedy rzucisz następny czar sztuczki lub obrzędu albo aktywujesz zdolność lojalnościową w tej turze, skopiuj ów czar lub zdolność dwukrotnie. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Ripscale Predator
Złowrogość (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
- Scampering Scorcher
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony czerwonego stwora Żywiołak 1/1. Żywiołaki pod twoim władaniem zyskują pośpiech do końca tury. (Mogą atakować i w tej turze.)
- Scorch Spitter
Ilekroć ten stwór zaatakuje, zadaje 1 obrażenie graczowi lub wędrowcowi, którego atakuje.
- Shock
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Tectonic Rift
Zniszcz wskazany ląd. Stwory bez latania nie mogą blokować w tej turze.
- Thunderkin Awakener
Pośpiech
Ilekroć ten stwór zaatakuje, wskaż kartę Żywiołaka w twoim cmentarzu o wytrzymałości mniejszej niż wytrzymałość tego stwora. Przywróć ową kartę na pole bitwy przekręconą i atakującą. Poświęć ją na początku najbliższego kroku końcowego.
- Uncaged Fury
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1 oraz podwójny cios. (Zadaje obrażenia bojowe zarówno jako pierwszy cios oraz normalnie.)
- Unchained Berserker
Ochrona przed białym (Nic białego nie może blokować, wskazać, zadać obrażeń zauroczyć ani wyposażyć tego stwora.)
Ten stwór dostaje +2/+0 o ile atakuje.
- Barkhide Troll
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Ten stwór do końca tury zyskuje antyklątwę. (Nie może być wskazywany przez czary i zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
- Brightwood Tracker
, : Spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę stwora i umieścić ją w twojej ręce. Umieść pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Cavalier of Thorns
Zasięg
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, ujawnij pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Umieść spośród nich kartę lądu na polu bitwy, a pozostałe w twoim cmentarzu.
Kiedy ten stwór umrze, możesz go wygnać. Jeśli tak zrobisz, umieść inną wskazaną kartę z twojego cmentarza na wierzchu twojej biblioteki.
- Elvish Reclaimer
Ten stwór dostaje +2/+2 o ile w twoim cmentarzu są co najmniej trzy karty lądów.
, , poświęć ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Feral Invocation
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2.
- Ferocious Pup
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton zielonego stwora Wilk 2/2.
- Gargos, Vicious Watcher
Czujność
Rzucanie czarów typu Hydra kosztuje cię o mniej.
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zostanie wskazany przez czar, niniejszy stwór walczy z co najwyżej jednym wskazanym stworem poza twoim władaniem.
- Gift of Paradise
Zaurocz ląd
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia.
Zauroczony ląd ma „: Weź dwie many w dowolnym jednym kolorze.”
- Greenwood Sentinel
Czujność (Atakowanie nie powoduje przekręcenia tego stwora.)
- Growth Cycle
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3. Dostaje on do końca tury dodatkowe +2/+2 za każdą kartę o nazwie Growth Cycle w twoim cmentarzu.
- Healer of the Glade
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia.
- Howling Giant
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony zielonego stwora Wilk 2/2.
- Leafkin Druid
: Weź . Jeśli władasz co najmniej czterema stworami, zamiast tego weź .
- Leyline of Abundance
Jeśli ta karta jest w twojej startowej ręce, możesz rozpocząć grę mając ją na polu bitwy.
Ilekroć przekręcisz stwora biorąc manę, weź dodatkowo .
: Umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem.
- Loaming Shaman
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz wtasowuje dowolną liczbę wskazanych kart ze swojego cmentarza do swojej biblioteki.
- Mammoth Spider
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Might of the Masses
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1 za każdego stwora pod twoim władaniem.
- Natural End
Zniszcz wskazany artefakt lub urok. Zyskaj 3 życia.
- Netcaster Spider
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
Ilekroć ten stwór zablokuje stwora z lataniem, do końca tury dostaje +2/+0.
- Nightpack Ambusher
Błysk
Inne Wilki i Wilkołaki pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Na początku twojego kroku końcowego, jeśli nie rzuciłeś w tej turze czaru, stwórz żeton zielonego stwora Wilk 2/2.
- Overcome
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+2 oraz tratowanie. (Mogą zadać nadmiar obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Overgrowth Elemental
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na innym wskazanym Żywiołaku pod twoim władaniem.
Ilekroć umrze inny stwór pod twoim władaniem, zyskaj 1 życie. Jeśli ów stwór był Żywiołakiem, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Plummet
Zniszcz wskazanego stwora mającego latanie.
- Pulse of Murasa
Przywróć wskazaną kartę stwora lub lądu z cmentarza do ręki jego właściciela. Zyskaj 6 żyć.
- Rabid Bite
Wskazany stwór pod twoim władaniem zadaje obrażenia równe swojej sile wskazanemu stworowi poza twoim władaniem.
- Season of Growth
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją na spodzie twojej biblioteki.)
Ilekroć rzucisz czar wskazujący stwora pod twoim władaniem, dobierz kartę.
- Sedge Scorpion
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Shared Summons
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty stworów o różnych nazwach, ujawnij je, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Shifting Ceratops
Ten czar nie może być skontrowany.
Ochrona przed niebieskim (Nic niebieskiego nie może blokować, wskazać, zadać obrażeń zauroczyć ani wyposażyć tego stwora.)
: Ten stwór do końca tury zyskuje jedno z: zasięg, tratowanie lub pośpiech.
- Silverback Shaman
Tratowanie
Kiedy ten stwór umrze, dobierz kartę.
- Thicket Crasher
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
Inne Żywiołaki pod twoim władaniem mają tratowanie.
- Thrashing Brontodon
, poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Veil of Summer
Dobierz kartę jeśli przeciwnik rzucił w tej turze niebieski lub czarny czar. Czary pod twoim władaniem nie mogą być skontrowane w tej turze. Ty oraz byty pod twoim władaniem zyskujecie do końca tury antyklątwę przed niebieskim i czarnym. (Ty oraz one nie możecie być wskazywani przez niebieskie lub czarne czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
- Vivien, Arkbow Ranger
+1: Rozdziel dwa znaczniki +1/+1 między co najwyżej dwa wskazane stwory. Zyskują one tratowanie do końca tury.
–3: Wskazany stwór pod twoim władaniem zadaje wskazanemu stworowi lub wędrowcowi obrażenia równe swojej sile.
–5: Możesz ujawnić własną kartę stwora spoza gry i umieścić ją w twojej ręce.
- Voracious Hydra
Tratowanie
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wybierz jedno —
Podwój liczbę znaczników +1/+1 na tym stworze.
Ten stwór walczy ze wskazanym stworem poza twoim władaniem.
- Wakeroot Elemental
: Odkręć wskazany ląd pod twoim władaniem. Staje się on stworem Żywiołak 5/5 z pośpiechem. Nadal jest lądem. (Ten efekt trwa dopóki ów ląd pozostaje na polu bitwy.)
- Wolfkin Bond
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton zielonego stwora Wilk 2/2.
Zauroczony stwór dostaje +2/+2.
- Wolfrider's Saddle
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton zielonego stwora Wilk 2/2, po czym dołącz ten artefakt do niego.
Wyposażony stwór dostaje +1/+1 i nie może być blokowany przez więcej niż jednego stwora.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Woodland Champion
Ilekroć jeden lub więcej żetonów wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, umieść tyle samo znaczników +1/+1 na tym stworze.
- Corpse Knight
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, każdy przeciwnik traci po 1 życiu.
- Creeping Trailblazer
Inne Żywiołaki pod twoim władaniem dostają +1/+0.
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1 za każdego Żywiołaka pod twoim władaniem.
- Empyrean Eagle
Latanie
Inne stwory pod twoim władaniem mające latanie dostają +1/+1.
- Ironroot Warlord
Siła tej karty jest równa liczbie stworów pod twoim władaniem.
: Stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1.
- Kaalia, Zenith Seeker
Latanie, czujność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na sześć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę Anioła, kartę Demona i/lub kartę Smoka i umieścić je w twojej ręce. Umieść pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Kethis, the Hidden Hand
Rzucanie legendarnych czarów kosztuje cię o mniej.
Wygnaj dwie legendarne karty z twojego cmentarza: Do końca tury każda legendarna karta w twoim cmentarzu zyskuje „Możesz zagrać tę kartę z twojego cmentarza.”
- Kykar, Wind's Fury
Latanie
Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
Poświęć Ducha: Weź .
- Lightning Stormkin
Latanie
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Moldervine Reclamation
Ilekroć umrze stwór pod twoim władaniem, zyskaj 1 życie i dobierz kartę.
- Ogre Siegebreaker
: Zniszcz wskazanego stwora, który otrzymał obrażenia w tej turze.
- Omnath, Locus of the Roil
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe liczbie Żywiołaków pod twoim władaniem.
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym Żywiołaku pod twoim władaniem. Jeśli władasz co najmniej ośmioma lądami, dobierz kartę.
- Risen Reef
Ilekroć ten stwór lub inny Żywiołak wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli to karta lądu, możesz umieścić ją przekręconą na polu bitwy. Jeśli nie umieścisz jej na polu bitwy, umieść ją w twojej ręce.
- Skyknight Vanguard
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, stwórz przekręcony i atakujący żeton białego stwora Piechur 1/1.
- Tomebound Lich
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Yarok, the Desecrated
Dotyk śmierci, więź życia
Jeśli byt wchodzący na pole bitwy powoduje wyzwolenie zdolności bytu pod twoim władaniem, owa zdolność wyzwalana jest dodatkowy raz.
- Anvilwrought Raptor
Latanie
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Bag of Holding
Ilekroć odrzucisz kartę, wygnaj ją z twojego cmentarza.
, : Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
, , poświęć ten artefakt: Przywróć wszystkie karty wygnane z jego pomocą do rąk ich właścicieli.
- Colossus Hammer
Wyposażony stwór dostaje +10/+10 i traci latanie.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Wyposaż tylko jako obrzęd.)
- Diamond Knight
Czujność (Atakowanie nie powoduje przekręcenia tego stwora.)
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz kolor.
Ilekroć rzucisz czar wybranego koloru, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Diviner's Lockbox
, : Nazwij kartę, po czym ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli owa karta ma wybraną nazwę, poświęć ten artefakt i dobierz trzy karty. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Golos, Tireless Pilgrim
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
: Wygnaj trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz zagrać je w tej turze bez płacenia ich kosztów many.
- Grafdigger's Cage
Karty stworów w cmentarzach i bibliotekach nie mogą wejść na pole bitwy.
Gracze nie mogą rzucać czarów z cmentarzy i bibliotek.
- Heart-Piercer Bow
Ilekroć wyposażony stwór zaatakuje, ten artefakt zadaje wskazanemu stworowi pod władaniem broniącego się gracza 1 obrażenie.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Icon of Ancestry
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz typ stwora.
Stwory wybranego typu pod twoim władaniem dostają +1/+1.
, : Spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę stwora wybranego typu i umieścić ją w twojej ręce. Umieść pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Manifold Key
, : Odkręć inny wskazany artefakt.
, : Wskazany stwór nie może być blokowany w tej turze.
- Marauder's Axe
Wyposażony stwór dostaje +2/+0.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Meteor Golem
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany nie-lądowy byt pod władaniem przeciwnika.
- Mystic Forge
Możesz patrzeć na wierzchnią kartę twojej biblioteki w dowolnym momencie.
Możesz rzucać czary artefaktów oraz bezkolorowe czary z wierzchu twojej biblioteki.
, zapłać 1 życie: Wygnaj wierzchnią kartę twojej biblioteki.
- Pattern Matcher
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę stwora o takiej samej nazwie, jak inny stwór pod twoim władaniem, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Prismite
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Retributive Wand
, : Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
Kiedy ten artefakt zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, zadaje on wskazanemu celowi 5 obrażeń.
- Salvager of Ruin
Poświęć tego stwora: Wybierz wskazaną kartę bytu w twoim cmentarzu, która została tam umieszczona z pola bitwy w tej turze. Przywróć ją do twojej ręki.
- Scuttlemutt
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
: Wskazany stwór staje się do końca tury wybranego przez ciebie koloru lub kolorów.
- Steel Overseer
: Umieść znacznik +1/+1 na każdym artefaktowym stworze pod twoim władaniem.
- Vial of Dragonfire
, , poświęć ten artefakt: Zadaje on wskazanemu stworowi 2 obrażenia.
- Bloodfell Caves
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Blossoming Sands
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Cryptic Caves
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Dobierz kartę. Możesz aktywować tylko jeśli władasz co najmniej pięcioma lądami.
- Dismal Backwater
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Evolving Wilds
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Field of the Dead
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Ilekroć ten lub inny ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, jeśli władasz co najmniej siedmioma lądami o różnych nazwach, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Jungle Hollow
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Lotus Field
Antyklątwa
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć dwa lądy.
: Weź trzy many w dowolnym jednym kolorze.
- Rugged Highlands
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Scoured Barrens
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Swiftwater Cliffs
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Temple of Epiphany
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Temple of Malady
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Temple of Mystery
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Temple of Silence
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Temple of Triumph
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Thornwood Falls
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Tranquil Cove
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Wind-Scarred Crag
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)
- Rienne, Angel of Rebirth
Latanie
Inne wielokolorowe stwory pod twoim władaniem dostają +1/+0.
Ilekroć umrze inny wielokolorowy stwór pod twoim władaniem, przywróć go do ręki właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.
- Ajani, Inspiring Leader
+2: Zyskaj 2 życia. Umieść dwa znaczniki +1/+1 na co najwyżej jednym wskazanym stworze.
–3: Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca zyskuje 2 życia.
–10: Stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury latanie i podwójny cios.
- Goldmane Griffin
Latanie, czujność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece i/lub cmentarzu kartę o nazwie Ajani, Inspiring Leader, ujawnij ją i umieść w twojej ręce. Jeśli przeszukasz twoją bibliotekę w ten sposób, przetasuj.
- Savannah Sage
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia.
- Twinblade Paladin
Ilekroć zyskasz życia, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
O ile masz co najmniej 25 żyć, ten stwór ma podwójny cios. (Zadaje zarówno obrażenia bojowe jako pierwszy cios oraz normalnie.)
- Mu Yanling, Celestial Wind
+1: Do twojej następnej tury, co najwyżej jeden wskazany stwór dostaje -5/-0.
–3: Przywróć co najwyżej dwa wskazane stwory do rąk ich właścicieli.
–7: Stwory z lataniem pod twoim władaniem dostają do końca tury +5/+5.
- Celestial Messenger
Błysk (Możesz zagrać tę kartę jak sztuczkę.)
Latanie
Ten stwór dostaje +1/+1 o ile władasz wędrowcem typu Yanling.
- Waterkin Shaman
Ilekroć stwór z lataniem wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, niniejszy stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Yanling's Harbinger
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece i/lub cmentarzu kartę o nazwie Mu Yanling, Celestial Wind, ujawnij ją i umieść w twojej ręce. Jeśli przeszukasz twoją bibliotekę w ten sposób, przetasuj.
- Sorin, Vampire Lord
+1: Co najwyżej jeden wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+0.
–2: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu celowi 4. Zyskaj 4 życia.
–8: Do końca tury każdy Wampir pod twoim władaniem zyskuje „: Zyskaj władanie nad wskazanym stworem.”
- Savage Gorger
Latanie
Na początku twojego kroku końcowego, jeśli przeciwnik stracił życia w tej turze, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. (Obrażenia powodują utratę życia.)
- Sorin's Guide
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece i/lub cmentarzu kartę o nazwie Sorin, Vampire Lord, ujawnij ją i umieść w twojej ręce. Jeśli przeszukasz twoją bibliotekę w ten sposób, przetasuj.
- Thirsting Bloodlord
Inne Wampiry pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Chandra, Flame's Fury
+1: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
–2: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia i 2 obrażenia władcy owego stwora.
–8: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu graczowi i każdemu stworowi pod jego władaniem po 10 obrażeń.
- Chandra's Flame Wave
Ten czar zadaje po 2 obrażenia wskazanemu graczowi i każdemu stworowi pod jego władaniem. Wyszukaj w twojej bibliotece kartę o nazwie Chandra, Flame’s Fury, ujawnij ją i umieść w twojej ręce. Jeśli przeszukasz twoją bibliotekę w ten sposób, przetasuj.
- Pyroclastic Elemental
: Ten stwór zadaje wskazanemu graczowi 1 obrażenie.
- Wildfire Elemental
Ilekroć przeciwnik otrzyma pozabojowe obrażenia, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+0.
- Vivien, Nature's Avenger
+1: Umieść trzy znaczniki +1/+1 na co najwyżej jednym wskazanym stworze.
–1: Ujawniaj karty z wierzchu twojej biblioteki, aż ujawnisz kartę stwora. Umieść ową kartę w twojej ręce, a pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
–6: Wskazany stwór do końca tury dostaje +10/+10 i tratowanie.
- Ethereal Elk
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece i/lub cmentarzu kartę o nazwie Vivien, Nature’s Avenger, ujawnij ją i umieść w twojej ręce. Jeśli przeszukasz twoją bibliotekę w ten sposób, przetasuj.
- Gnarlback Rhino
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, dobierz kartę.
- Vivien's Crocodile
Ten stwór dostaje +1/+1 o ile władasz wędrowcem typu Vivien.
- Angelic Guardian
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Ilekroć jeden lub więcej stworów pod twoim władaniem zaatakuje, zyskują one do końca tury niezniszczalność. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą ich.)
- Concordia Pegasus
Latanie
- Haazda Officer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +1/+1.
- Impassioned Orator
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zyskaj 1 życie.
- Serra's Guardian
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Czujność (Atakowanie nie powoduje przekręcenia tego stwora.)
Inne stwory pod twoim władaniem mają czujność.
- Show of Valor
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+4.
- Take Vengeance
Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Trusted Pegasus
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Ilekroć ten stwór zaatakuje, wskazany atakujący stwór bez latania do końca tury zyskuje latanie.
- Phantom Warrior
Ten stwór nie może być blokowany.
- Riddlemaster Sphinx
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika do ręki właściciela.
- Snapping Drake
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Bartizan Bats
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Dark Remedy
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+3.
- Disentomb
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Gravewaker
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza przekręconą na pole bitwy.
- Skeleton Archer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Sorin's Thirst
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 2 obrażenia, zyskaj 2 życia.
- Vampire Opportunist
: Każdy przeciwnik traci po 2 życia, a ty zyskaj 2 życia.
- Engulfing Eruption
Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi 5 obrażeń.
- Hostile Minotaur
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Immortal Phoenix
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Kiedy ten stwór umrze, przywróć go do ręki właściciela.
- Nimble Birdsticker
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Rubblebelt Recluse
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
- Shivan Dragon
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Volcanic Dragon
Latanie, pośpiech
- Aggressive Mammoth
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
Inne stwory pod twoim władaniem mają tratowanie.
- Bristling Boar
Ten stwór nie może być blokowany przez więcej niż jednego stwora.
- Canopy Spider
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Frilled Sandwalla
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2. Możesz aktywować tylko raz na turę.
- Oakenform
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +3/+3.
- Prized Unicorn
Wszystkie stwory mogące blokować tego stwora, robią to.
- Titanic Growth
Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+4.
- Woodland Mystic
: Weź .