Magic 2013¶
- Ajani, Caller of the Pride
+1: Umieść znacznik +1/+1 na co najwyżej jednym wskazanym stworze.
–3: Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie oraz podwójny cios.
–8: Stwórz X żetonów białego stwora Kot 2/2, gdzie X jest liczbą twoich żyć.
- Ajani's Sunstriker
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
- Angel's Mercy
Zyskaj 7 żyć.
- Angelic Benediction
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, możesz przekręcić wskazanego stwora.
- Attended Knight
Pierwszy cios
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1.
- Aven Squire
Latanie
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Battleflight Eagle
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2 i latanie.
- Captain of the Watch
Czujność (Atakowanie nie powoduje przekręcenia tego stwora.)
Inni Piechurzy pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają czujność.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz trzy żetony białego stwora Piechur 1/1.
- Captain's Call
Stwórz trzy żetony białego stwora Piechur 1/1.
- Crusader of Odric
Siła i wytrzymałość tego stwora są obie równe liczbie stworów pod twoim władaniem.
- Divine Favor
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia.
Zauroczony stwór dostaje +1/+3.
- Divine Verdict
Zniszcz wskazanego atakującego lub blokującego stwora.
- Erase
Wygnaj wskazany urok.
- Faith's Reward
Przywróć na pole bitwy wszystkie karty bytów z twojego cmentarza, które trafiły tam z pola bitwy w tej turze.
- Glorious Charge
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Griffin Protector
Latanie
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, niniejszy stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Guardian Lions
Czujność (Atakowanie nie powoduje przekręcenia tego stwora.)
- Guardians of Akrasa
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Healer of the Pride
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zyskaj 2 życia.
- Intrepid Hero
: Zniszcz wskazanego stwora o sile 4 lub większej.
- Knight of Glory
Ochrona przed czarnym (Nic czarnego nie może blokować, wskazywać, zadać obrażeń, zauroczyć ani wyposażyć tego stwora.)
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Oblivion Ring
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj inny wskazany nielądowy byt.
Kiedy ten urok opuści pole bitwy, przywróć wygnaną kartę na pole bitwy pod władaniem właściciela.
- Odric, Master Tactician
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
Ilekroć zaatakuje ten i przynajmniej trzy inne stwory, ty wybierasz blokujące stwory w tej potyczce oraz to, jak będą one blokować.
- Pacifism
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
- Planar Cleansing
Zniszcz wszystkie nielądowe byty.
- Prized Elephant
Ten stwór ma +1/+1 o ile władasz Lasem.
: Ten stwór do końca tury zyskuje tratowanie. (Może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Rain of Blades
Ten czar zadaje każdemu atakującemu stworowi po 1 obrażeniu.
- Rhox Faithmender
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
Jeśli miałbyś zyskać życia, zamiast tego zyskaj dwukrotnie tyle żyć.
- Safe Passage
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze tobie lub stworom pod twoim władaniem.
- Serra Angel
Latanie, czujność
- Serra Avatar
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie twoich żyć.
Kiedy ta karta trafi skądkolwiek do cmentarza, wtasuj ją do biblioteki właściciela.
- Serra Avenger
Nie możesz rzucić tego czaru w trakcie twojej pierwszej, drugiej lub trzeciej tury gry.
Latanie, czujność
- Show of Valor
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+4.
- Sublime Archangel
Latanie
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
Inne stwory pod twoim władaniem mają egzaltację. (Jeśli stwór ma kilka egzaltacji, każda jest wyzwalana oddzielnie.)
- Touch of the Eternal
Na początku twojego kroku utrzymania, ustal liczbę bytów pod twoim władaniem. Liczba twoich żyć przyjmuje tę wartość.
- War Falcon
Latanie
Ten stwór nie może atakować, chyba że władasz Rycerzem lub Piechurem.
- War Priest of Thune
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć wskazany urok.
- Warclamp Mastiff
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Archaeomancer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Arctic Aven
Latanie
Ten stwór dostaje +1/+1 o ile władasz Równiną.
: Ten stwór do końca tury zyskuje więź życia. (Obrażenia zadane przez tego stwora powodują, że syskujesz tyle samo żyć.)
- Augur of Bolas
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę sztuczki lub obrzędu i umieścić ją w twojej ręce. Umieść pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
- Battle of Wits
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli masz co najmniej 200 kart w twojej bibliotece, wygrywasz grę.
- Clone
Możesz zdecydować, że ten byt wejdzie na pole bitwy jako kopia dowolnego stwora na polu bitwy.
- Courtly Provocateur
: Wskazany stwór atakuje w tej turze jeśli może.
: Wskazany stwór blokuje w tej turze jeśli może.
- Divination
Dobierz dwie karty.
- Downpour
Przekręć co najwyżej trzy wskazane stwory.
- Encrust
Zaurocz artefakt lub stwora
Zauroczony byt nie odkręca się w kroku odkręcania jego władcy, a jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.
- Essence Scatter
Skontruj wskazany czar stwora.
- Faerie Invaders
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Latanie
- Fog Bank
Obronność, latanie
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane temu stworowi i przez tego stwora.
- Harbor Serpent
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
Ten stwór nie może atakować, chyba że na polu bitwy jest co najmniej pięć Wysp.
- Hydrosurge
Wskazany stwór do końca tury dostaje -5/-0.
- Index
Spójrz na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki, po czym umieść je dowolnie z powrotem.
- Jace, Memory Adept
+1: Dobierz kartę. Wskazany gracz mieli kartę.
0: Wskazany gracz mieli dziesięć kart.
–7: Każdy z dowolnej liczby wskazanych graczy dobiera po dwadzieścia kart.
- Jace's Phantasm
Latanie
Ten stwór dostaje +4/+4 o ile przeciwnik ma co najmniej dziesięć kart w swoim cmentarzu.
- Master of the Pearl Trident
Inne Wodniki pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają podbój wysp. (Nie mogą być blokowane o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
- Mind Sculpt
Wskazany przeciwnik mieli siedem kart.
- Negate
Skontruj wskazany nie-stworowy czar.
- Omniscience
Możesz rzucać czary z twojej ręki bez płacenia ich kosztów many.
- Redirect
Możesz wskazać nowe cele dla wskazanego czaru.
- Rewind
Skontruj wskazany czar. Odkręć co najwyżej cztery lądy.
- Scroll Thief
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz kartę.
- Sleep
Przekręć wszystkie stwory pod władaniem wskazanego gracza. Owe stwory nie odkręcą się podczas najbliższego kroku odkręcania owego gracza.
- Spelltwine
Wygnaj wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza i wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z cmentarza przeciwnika. Skopiuj owe karty. Rzuć owe kopie bez płacenia ich kosztów many jeśli to możliwe. Wygnaj ten czar.
- Sphinx of Uthuun
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, ujawnij pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Przeciwnik dzieli owe karty na dwa stosy. Umieść jeden stos w twojej ręce, a pozostały w twoim cmentarzu.
- Stormtide Leviathan
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
Wszystkie lądy są dodatkowo Wyspami oprócz swoich pozostałych typów.
Stwory bez latania lub podboju wysp nie mogą atakować.
- Switcheroo
Zamień władanie nad dwoma wskazanymi stworami.
- Talrand, Sky Summoner
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, stwórz żeton niebieskiego stwora Drak 2/2 z lataniem.
- Talrand's Invocation
Stwórz dwa żetony niebieskiego stwora Drak 2/2 z lataniem.
- Tricks of the Trade
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+0 i nie może być blokowany.
- Unsummon
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Vedalken Entrancer
, : Wskazany gracz mieli dwie karty.
- Void Stalker
, : Umieść tego stwora i wskazanego stwora na wierzchu bibliotek ich właścicieli, po czym owi gracze tasują swoje biblioteki.
- Watercourser
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/-1.
- Welkin Tern
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Ten stwór może blokować tylko stwory z lataniem.
- Wind Drake
Latanie
- Blood Reckoning
Ilekroć stwór zaatakuje ciebie lub wędrowca pod twoim władaniem, władca owego stwora traci 1 życie.
- Bloodhunter Bat
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz traci 2 życia, a ty zyskaj 2 życia.
- Bloodthrone Vampire
Poświęć stwora: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Cower in Fear
Stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają do końca tury -1/-1.
- Crippling Blight
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje -1/-1 i nie może blokować.
- Dark Favor
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, strać 1 życie.
Zauroczony stwór dostaje +3/+1.
- Diabolic Revelation
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej X kart, umieść je w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Disciple of Bolas
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć innego stwora. Zyskaj X żyć i dobierz X kart, gdzie X jest siłą owego stwora.
- Disentomb
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Duress
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę nie będącą stworem ani lądem. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Duskmantle Prowler
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Duty-Bound Dead
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
: Zregeneruj tego stwora. (Następnym razem, gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Essence Drain
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia, a ty zyskaj 3 życia.
- Giant Scorpion
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Harbor Bandit
Ten stwór dostaje +1/+1 o ile władasz Wyspą.
: Ten stwór nie może być blokowany w tej turze.
- Knight of Infamy
Ochrona przed białym (Nic białego nie może zablokować, wskazywać, zadać obrażeń, zauroczyć ani wyposażyć tego stwora.)
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Liliana of the Dark Realms
+1: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Bagna, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
–3: Wskazany stwór do końca tury dostaje +X/+X albo -X/-X, gdzie X jest liczbą Bagien pod twoim władaniem.
–6: Dostajesz emblemat mający „Bagna pod twoim władaniem mają «: Weź .»”
- Liliana's Shade
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę Bagna, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Mark of the Vampire
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma więź życia.
- Mind Rot
Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Murder
Zniszcz wskazanego stwora.
- Mutilate
Wszystkie stwory dostają do końca tury -1/-1 za każde Bagno pod twoim władaniem.
- Nefarox, Overlord of Grixis
Latanie
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
Ilekroć ten stwór atakuje samotnie, broniący się gracz poświęca stwora.
- Phylactery Lich
Niezniszczalność
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy umieść znacznik filakterium na artefakcie pod twoim władaniem.
Kiedy nie masz we władaniu żadnego bytu mającego znacznik filakterium, poświęć tego stwora.
- Public Execution
Zniszcz wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. Każdy inny stwór pod władaniem owego gracza do końca tury dostaje -2/-0.
- Ravenous Rats
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik odrzuca kartę.
- Rise from the Grave
Umieść wskazaną kartę stwora z dowolnego cmentarza na polu bitwy pod twoim władaniem. Ów stwór jest dodatkowo czarnym Zombi oprócz swoich pozostałych kolorów i typów.
- Servant of Nefarox
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Shimian Specter
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej nielądową kartę. Wyszukaj w cmentarzu, ręce i bibliotece owego gracza wszystkie karty o tej samej nazwie i wygnaj je. Następnie ów gracz tasuje.
- Sign in Blood
Wskazany gracz dobiera dwie karty i traci 2 życia.
- Tormented Soul
Ten stwór nie może blokować i nie może być blokowany.
- Vampire Nighthawk
Latanie, dotyk śmierci, więź życia
- Vampire Nocturnus
Graj z ujawnioną wierzchnią kartą twojej biblioteki.
O ile wierzchnia karta twojej biblioteki jest czarna, ten stwór i inne Wampiry pod twoim władaniem dostają +2/+1 i mają latanie.
- Veilborn Ghoul
Ten stwór nie może blokować.
Ilekroć Bagno wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz przywrócić tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Vile Rebirth
Wygnaj wskazaną kartę stwora z cmentarza. Stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Wit's End
Wskazany gracz odrzuca swoją rękę.
- Xathrid Gorgon
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
, : Umieść znacznik petryfikacji na wskazanym stworze. Zyskuje on obronność i staje się bezkolorowym artefaktem oprócz swoich innych typów. Jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane. (Stwór z obronnością nie może atakować.)
- Arms Dealer
, poświęć Goblina: Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia.
- Bladetusk Boar
Zastraszenie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)
- Chandra, the Firebrand
+1: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
–2: Kiedy rzucisz swój następny czar sztuczki lub obrzędu w tej turze, skopiuj go. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
–6: Ten wędrowiec zadaje po 6 obrażeń każdemu z co najwyżej sześciu wskazanych celów.
- Chandra's Fury
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 4 obrażenia oraz po 1 obrażeniu każdemu stworowi pod władaniem tego samego gracza.
- Cleaver Riot
Stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury podwójny cios. (Zadają obrażenia bojowe zarówno w pierwszym ciosie i normalnie.)
- Craterize
Zniszcz wskazany ląd.
- Crimson Muckwader
Ten stwór dostaje +1/+1 o ile władasz Bagnem.
: Zregeneruj tego stwora. (Następnym razem, gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Dragon Hatchling
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Fervor
Stwory pod twoim władaniem mają pośpiech. (Mogą atakować i zaraz po wejściu pod twoje władanie.)
- Firewing Phoenix
Latanie
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Flames of the Firebrand
Ten czar zadaje 3 obrażenia rozdzielone dowolnie pomiędzy jeden, dwa albo trzy wskazane cele.
- Furnace Whelp
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Goblin Arsonist
Kiedy ten stwór umrze, możesz sprawić by zadał dowolnemu celowi 1 obrażenie.
- Goblin Battle Jester
Ilekroć rzucisz czerwony czar, wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
- Hamletback Goliath
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy, możesz umieścić X znaczników +1/+1 na niniejszym stworze, gdzie X jest siłą owego stwora.
- Kindled Fury
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+0 i pierwszy cios.
- Krenko, Mob Boss
: Stwórz X żetonów czerwonego stwora Goblin 1/1, gdzie X jest liczbą Goblinów pod twoim władaniem.
- Krenko's Command
Stwórz dwa żetony czerwonego stwora Goblin 1/1.
- Magmaquake
Ten czar zadaje każdemu stworowi bez latania oraz każdemu wędrowcowi po X obrażeń.
- Mark of Mutiny
Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem. Umieść na nim znacznik +1/+1 i odkręć go. Ów stwór do końca tury zyskuje pośpiech. (Może atakować i w tej turze.)
- Mindclaw Shaman
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Możesz spośród owych kart rzucić czar sztuczki lub obrzędu bez płacenia jego kosztu many.
- Mogg Flunkies
Ten stwór nie może atakować lub blokować samotnie.
- Reckless Brute
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
- Reverberate
Skopiuj wskazany czar sztuczki lub obrzędu. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Rummaging Goblin
, odrzuć kartę: Dobierz kartę.
- Searing Spear
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Slumbering Dragon
Latanie
Ten stwór nie może atakować lub blokować, chyba że ma co najmniej pięć znaczników +1/+1.
Ilekroć stwór zaatakuje ciebie lub wędrowca pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Smelt
Zniszcz wskazany artefakt.
- Thundermaw Hellkite
Latanie
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje każdemu stworowi z lataniem pod władaniem twoich przeciwników po 1 obrażeniu. Przekręć owe stwory.
- Torch Fiend
, poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany artefakt.
- Trumpet Blast
Atakujące stwory dostają do końca tury +2/+0.
- Turn to Slag
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 5 obrażeń. Zniszcz wszystkie Wyposażenie dołączone do owego stwora.
- Volcanic Geyser
Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń.
- Volcanic Strength
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma podbój gór. (Nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Górą.)
- Wall of Fire
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Wild Guess
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — odrzuć kartę.
Dobierz dwie karty.
- Worldfire
Wygnaj wszystkie byty. Wygnaj wszystkie karty ze wszystkich rąk i cmentarzy. Każdy gracz ma 1 życie.
- Acidic Slime
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany artefakt, urok albo ląd.
- Arbor Elf
: Odkręć wskazany Las.
- Bond Beetle
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
- Boundless Realms
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej X kart bazowych lądów, gdzie X jest liczbą lądów pod twoim władaniem, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Bountiful Harvest
Zyskaj po 1 życiu za każdy ląd pod twoim władaniem.
- Deadly Recluse
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Duskdale Wurm
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Elderscale Wurm
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli masz mniej niż 7 żyć, liczba twoich żyć ma wartość 7.
O ile masz co najmniej 7 żyć, obrażenia które mogłyby zmniejszyć liczbę twoich żyć do mniej niż 7, zamiast tego zmniejszają ją do 7.
- Elvish Archdruid
Inne Elfy pod twoim władaniem dostają +1/+1.
: Weź za każdego Elfa pod twoim władaniem.
- Elvish Visionary
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Farseek
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Równiny, Wyspy, Bagna lub Góry, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Flinthoof Boar
Ten stwór dostaje +1/+1 o ile władasz Górą.
: Ten stwór do końca tury zyskuje pośpiech. (Może atakować i w tej turze.)
- Fog
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze.
- Fungal Sprouting
Stwórz X żetonów zielonego stwora Sadzonka 1/1, gdzie X jest największą siłą pośród stworów pod twoim władaniem.
- Garruk, Primal Hunter
+1: Stwórz żeton zielonego stwora Bestia 3/3.
–3: Dobierz tyle kart, ile wynosi największa siła pośród stworów pod twoim władaniem.
–6: Stwórz tyle żetonów zielonego stwora Żmij 6/6, iloma lądami władasz.
- Garruk's Packleader
Ilekroć inny stwór o sile 3 lub większej wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz dobrać kartę.
- Ground Seal
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Karty w cmentarzach nie mogą być wskazywane przez czary lub zdolności.
- Mwonvuli Beast Tracker
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wyszukaj w twojej bibliotece kartę stwora z dotykiem śmierci, antyklątwą, zasięgiem lub tratowaniem i ujawnij ją. Przetasuj i umieść ową kartę na wierzchu.
- Naturalize
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Plummet
Zniszcz wskazanego stwora mającego latanie.
- Predatory Rampage
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +3/+3. Każdy stwór pod władaniem twoich przeciwników blokuje w tej turze jeśli może.
- Prey Upon
Wskazany stwór pod twoim władaniem walczy ze wskazanym stworem poza twoim władaniem. (Każdy zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
- Primal Huntbeast
Antyklątwa (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
- Primordial Hydra
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
Na początku twojego kroku utrzymania podwój liczbę znaczników +1/+1 na tym stworze.
Ten stwór ma tratowanie o ile ma co najmniej dziesięć znaczników +1/+1.
- Quirion Dryad
Ilekroć rzucisz biały, niebieski, czarny lub czerwony czar, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Rancor
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+0 i ma tratowanie.
Kiedy ten urok jest umieszczany w cmentarzu z pola bitwy, przywróć go do ręki właściciela.
- Ranger's Path
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Revive
Przywróć wskazaną zieloną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Roaring Primadox
Na początku twojego kroku utrzymania przywróć stwora pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Sentinel Spider
Czujność, zasięg
- Serpent's Gift
Wskazany stwór zyskuje dotyk śmierci do końca tury. (Stwór otrzymujący od niego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Silklash Spider
Zasięg
: Ten stwór zadaje każdemu stworowi z lataniem po X obrażeń.
- Spiked Baloth
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Thragtusk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 5 żyć.
Kiedy ten stwór opuści pole bitwy, stwórz żeton zielonego stwora Bestia 3/3.
- Timberpack Wolf
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdego innego stwora pod twoim władaniem o tej samej nazwie.
- Titanic Growth
Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+4.
- Yeva, Nature's Herald
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Możesz rzucać czary zielonych stworów jakby miały błysk.
- Yeva's Forcemage
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Nicol Bolas, Planeswalker
+3: Zniszcz wskazany nie-stworowy byt.
–2: Zyskaj władanie nad wskazanym stworem.
–9: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 7 obrażeń. Ów gracz lub władca owego wędrowca odrzuca siedem kart, po czym poświęca siedem bytów.
- Akroma's Memorial
Stwory pod twoim władaniem mają latanie, pierwszy cios, czujność, tratowanie, pośpiech i ochronę przed czarnym i czerwonym.
- Chronomaton
, : Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Clock of Omens
Przekręć dwa odkręcone artefakty pod twoim władaniem: Odkręć wskazany artefakt.
- Door to Nothingness
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
, , poświęć ten artefakt: Wskazany gracz przegrywa grę.
- Elixir of Immortality
, : Zyskaj 5 życia. Wtasuj ten artefakt oraz twój cmentarz do bibliotek ich właścicieli.
- Gem of Becoming
, , poświęć ten artefakt: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Wyspy, kartę Bagna i kartę Góry. Ujawnij owe karty i umieść je w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Gilded Lotus
: Weź trzy many w dowolnym jednym kolorze.
- Jayemdae Tome
, : Dobierz kartę.
- Kitesail
Wyposażony stwór dostaje +1/+0 i ma latanie.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Primal Clay
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy zdecyduj, czy wejdzie jako artefaktowy stwór 3/3, artefaktowy stwór 2/2 z lataniem lub jako artefaktowy stwór Ściana 1/6 z obronnością oprócz swoich innych typów. (Stwór z obronnością nie może atakować.)
- Ring of Evos Isle
: Wyposażony stwór do końca tury zyskuje antyklątwę. (Nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
Na początku twojego kroku utrzymania, umieść znacznik +1/+1 na wyposażonym stworze jeśli jest niebieski.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Ring of Kalonia
Wyposażony stwór ma tratowanie. (Może zadać nadmiarowe obrażenia bojowe atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
Na początku twojego kroku utrzymania, umieść znacznik +1/+1 na wyposażonym stworze jeśli jest zielony.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Ring of Thune
Wyposażony stwór ma czujność. (Atakowanie nie przekręca go.)
Na początku twojego kroku utrzymania, umieść znacznik +1/+1 na wyposażonym stworze jeśli jest biały.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Ring of Valkas
Wyposażony stwór ma pośpiech (Może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
Na początku twojego kroku utrzymania, umieść znacznik +1/+1 na wyposażonym stworze jeśli jest czerwony.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Ring of Xathrid
: Zregeneruj wyposażonego stwora. (Następnym razem, gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
Na początku twojego kroku utrzymania, umieść znacznik +1/+1 na wyposażonym stworze jeśli jest czarny.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Sands of Delirium
, : Wskazany gracz mieli X kart.
- Staff of Nin
Na początku twojego kroku utrzymania, dobierz kartę.
: Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Stuffy Doll
Niezniszczalność
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz gracza.
Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, zadaje tyle samo obrażeń wybranemu graczowi.
: Ten stwór zadaje sobie 1 obrażenie.
- Tormod's Crypt
, poświęć ten artefakt: Wygnaj cmentarz wskazanego gracza.
- Trading Post
, , odrzuć kartę: Zyskaj 4 życia.
, , zapłać 1 życie: Stwórz żeton białego stwora Koza 0/1.
, , poświęć stwora: Przywróć wskazany artefakt z twojego cmentarza do twojej ręki.
, , poświęć artefakt: Dobierz kartę.
- Cathedral of War
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
: Weź .
- Dragonskull Summit
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz Bagnem lub Górą.
: Weź lub .
- Drowned Catacomb
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz Wyspą lub Bagnem.
: Weź lub .
- Evolving Wilds
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Glacial Fortress
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz Równiną lub Wyspą.
: Weź lub .
- Hellion Crucible
: Weź .
, : Umieść znacznik ciśnienia na tym lądzie.
, , usuń dwa znaczniki ciśnienia z tego lądu i poświęć go: Stwórz żeton czerwonego stwora Piekielstwo 4/4 z pośpiechem. (Może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Reliquary Tower
Nie masz limitu kart na ręce.
: Weź .
- Rootbound Crag
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz Górą lub Lasem.
: Weź lub .
- Sunpetal Grove
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz Lasem lub Równiną.
: Weź lub .
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)