Magic 2011¶
- Ajani Goldmane
+1: Zyskaj 2 życia.
–1: Umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem. Owe stwory zyskują do końca tury czujność.
–6: Stwórz żeton białego stwora Awatar mający „Siła i wytrzymałość tego stwora są obie równe liczbie twoich żyć.”
- Ajani's Mantra
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz zyskać 1 życie.
- Ajani's Pridemate
Ilekroć zyskasz życia, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Angelic Arbiter
Latanie
Każdy przecwinik, który rzucił czar w tej turze, nie może atakować stworami.
Każdy przeciwnik, który atakował stworem w tej turze, nie może rzucać czarów.
- Armored Ascension
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 za każdą Równinę pod twoim władaniem i ma latanie.
- Assault Griffin
Latanie
- Baneslayer Angel
Latanie, pierwszy cios, więź życia, ochrona przez Demonami i Smokami
- Blinding Mage
, : Przekręć wskazanego stwora.
- Celestial Purge
Wygnaj wskazany czarny lub czerwony byt.
- Cloud Crusader
Latanie
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Condemn
Umieść wskazanego atakującego stwora na spodzie biblioteki właściciela. Jego władca zyskuje tyle żyć, ile miał wytrzymałości.
- Day of Judgment
Zniszcz wszystkie stwory.
- Excommunicate
Umieść wskazanego stwora na wierzchu biblioteki właściciela.
- Goldenglow Moth
Latanie
Ilekroć ten stwór blokuje, możesz zyskać 4 życia.
- Holy Strength
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+2.
- Honor of the Pure
Białe stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Infantry Veteran
: Wskazany atakujący stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Inspired Charge
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+1.
- Knight Exemplar
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
Inni Rycerze pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają niezniszczalność. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą ich.)
- Leyline of Sanctity
Jeśli ta karta jest w twojej startowej ręce, możesz rozpocząć grę mając ją na polu bitwy.
Masz antyklątwę. (Czary i zdolności pod władaniem twoich przeciwników nie mogą cię wskazywać.)
- Mighty Leap
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2 oraz latanie.
- Pacifism
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
- Palace Guard
Ten stwór może blokować dowolną liczbę stworów.
- Roc Egg
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton białego stwora Ptak 3/3 z lataniem.
- Safe Passage
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze tobie lub stworom pod twoim władaniem.
- Serra Angel
Latanie, czujność
- Serra Ascendant
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
O ile masz co najmniej 30 żyć, ten stwór dostaje +5/+5 i ma latanie.
- Silence
Twoi przeciwnicy nie mogą rzucać czarów w tej turze.
- Solemn Offering
Zniszcz wskazany artefakt lub urok. Zyskaj 4 życia.
- Squadron Hawk
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece co najwyżej trzy karty o nazwie Squadron Hawk, ujawnij je, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Stormfront Pegasus
Latanie
- Sun Titan
Czujność
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, możesz przywrócić wskazaną kartę bytu o skrócie many 3 lub mniejszy z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Tireless Missionaries
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia.
- Vengeful Archon
Latanie
: Zażegnaj najbliższe X obrażeń jakie mogłyby zostać tobie zadane w tej turze. Jeśli obrażenia są zażegnane w ten sposób, ten stwór zadaje tyle samo obrażeń wskazanemu graczowi lub wędrowcowi.
- War Priest of Thune
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć wskazany urok.
- White Knight
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
Ochrona przed czarnym (Nic czarnego nie może blokować, wskazywać, zadać obrażeń, zauroczyć ani wyposażyć tego stwora.)
- Wild Griffin
Latanie
- Aether Adept
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Air Servant
Latanie
: Przekręć wskazanego stwora z lataniem.
- Alluring Siren
: Wskazany stwór pod władaniem przeciwnika atakuje w tej turze jeśli może.
- Augury Owl
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 3. (Spójrz na trzy wierzchnie kart twojej biblioteki, po czym umieść dowolne z nich na spodzie twojej biblioteki, a pozostałe na jej wierzchu w dowolnej kolejności.)
- Azure Drake
Latanie
- Call to Mind
Przywróć wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Cancel
Skontruj wskazany czar.
- Clone
Możesz zdecydować, że ten byt wejdzie na pole bitwy jako kopia dowolnego stwora na polu bitwy.
- Cloud Elemental
Latanie
Ten stwór może blokować tylko stwory z lataniem.
- Conundrum Sphinx
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, każdy gracz nazywa kartę. Następnie ów gracz ujawnia wierzchnią kartę swojej biblioteki. Jeśli ujawnił nazwaną przez siebie kartę, ów gracz umieszcza ją w swojej ręce. Jeśli nie, ów gracz umieszcza ją na spodzie swojej biblioteki.
- Diminish
Wskazany stwór do końca tury ma bazowe siłę i wytrzymałość 1/1.
- Flashfreeze
Skontruj wskazany czerwony lub zielony czar.
- Foresee
Wróż 4, po czym dobierz dwie karty.
- Frost Titan
Ilekroć ten stwór zostanie wskazany przez czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika, skontruj ów czar lub zdolność, chyba że jego władca zapłaci .
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, przekręć wskazany byt. Nie odkręci się on w najbliższym kroku odkręcania swojego władcy.
- Harbor Serpent
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
Ten stwór nie może atakować, chyba że na polu bitwy jest co najmniej pięć Wysp.
- Ice Cage
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować, a jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.
Kiedy zauroczony stwór zostanie wskazany przez czar lub zdolność, poświęć ten urok.
- Jace Beleren
+2: Każdy gracz dobiera kartę.
–1: Wskazany gracz dobiera kartę.
–10: Wskazany gracz mieli dwadzieścia kart.
- Jace's Erasure
Ilekroć dobierzesz kartę, możesz sprawić, że wskazany gracz zmieli kartę.
- Jace's Ingenuity
Dobierz trzy karty.
- Leyline of Anticipation
Jeśli ta karta jest w twojej startowej ręce, możesz rozpocząć grę mając ją na polu bitwy.
Możesz rzucać czary tak, jakby miały błysk.
- Mana Leak
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
- Mass Polymorph
Wygnaj wszystkie stwory pod twoim władanie, po czym ujawniaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż ujawnisz tyle samo kart stworów. Umieść na polu bitwy wszystkie karty stworów ujawnione w ten sposób, a pozostałe wtasuj do twojej biblioteki.
- Merfolk Sovereign
Inne Wodniki pod twoim władaniem dostają +1/+1.
: Wskazany Wodnik nie może być blokowany w tej turze.
- Merfolk Spy
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz ujawnia losową kartę ze swojej ręki.
- Mind Control
Zaurocz stwora
Masz władanie nad zauroczonym stworem.
- Negate
Skontruj wskazany nie-stworowy czar.
- Phantom Beast
Kiedy ten stwór zostanie wskazany przez czar lub zdolność, poświęć go.
- Preordain
Wróż 2, po czym dobierz kartę. (By wróżyć 2, spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolne z nich na spodzie twojej biblioteki, a pozostałe na jej wierzchu w dowolnej kolejności.)
- Redirect
Możesz wskazać nowe cele dla wskazanego czaru.
- Scroll Thief
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz kartę.
- Sleep
Przekręć wszystkie stwory pod władaniem wskazanego gracza. Owe stwory nie odkręcą się podczas najbliższego kroku odkręcania owego gracza.
- Stormtide Leviathan
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
Wszystkie lądy są dodatkowo Wyspami oprócz swoich pozostałych typów.
Stwory bez latania lub podboju wysp nie mogą atakować.
- Time Reversal
Każdy gracz wtasowuje swoją rękę i cmentarz do swojej biblioteki, po czym dobiera siedem kart. Wygnaj ten czar.
- Tome Scour
Wskazany gracz mieli pięć kart.
- Traumatize
Wskazany gracz mieli połowę swojej biblioteki, zaokrąglając w dół.
- Unsummon
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Wall of Frost
Obronność
Ilekroć ten stwór zablokuje stwora, ów stwór nie odkręci się w najbliższym kroku odkręcania swojego władcy.
- Water Servant
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/-1.
: Ten stwór do końca tury dostaje -1/+1.
- Assassinate
Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Black Knight
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
Ochrona przed białym (Nic białego nie może zablokować, wskazywać, zadać obrażeń, zauroczyć ani wyposażyć tego stwora.)
- Blood Tithe
Każdy przeciwnik traci po 3 życia. Zyskaj tyle żyć, ile stracono w ten sposób.
- Bloodthrone Vampire
Poświęć stwora: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Bog Raiders
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Captivating Vampire
Inne Wampiry pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Przekręć pięć odkręconych Wampirów pod twoim władaniem: Zyskaj władanie nad wskazanym stworem. Staje się on Wampirem oprócz swoich innych typów.
- Child of Night
Więź życia
- Corrupt
Ten czar zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe liczbie Bagien pod twoim władaniem. Zyskaj tyle żyć, ile obrażeń zadano w ten sposób.
- Dark Tutelage
Na początku twojego kroku utrzymania, ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki i umieść ją w twojej ręce. Strać tyle żyć, ile wynosi jej skrót many.
- Deathmark
Zniszcz wskazanego zielonego lub białego stwora.
- Demon of Death's Gate
Możesz zapłacić 6 żyć i poświęcić trzy czarne stwory zamiast płacić koszt many tego czaru.
Latanie, tratowanie
- Diabolic Tutor
Wyszukaj kartę w twojej bibliotece, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Disentomb
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Doom Blade
Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora.
- Duress
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę nie będącą stworem ani lądem. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Grave Titan
Dotyk śmierci
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, stwórz dwa żetony czarnego stwora Zombi 2/2.
- Gravedigger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Haunting Echoes
Wygnaj wszystkie karty z wyjątkiem bazowych lądów z cmentarza wskazanego gracza. Dla każdej karty wygnanej w ten sposób, wyszukaj w bibliotece owego gracza wszystkich kart o tej samej nazwie i wygnaj je. Następnie ów gracz tasuje.
- Howling Banshee
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz traci po 3 życia.
- Leyline of the Void
Jeśli ta karta jest w twojej startowej ręce, możesz rozpocząć grę mając ją na polu bitwy.
Jeśli jakaś karta miałaby trafić skądkolwiek do cmentarza przeciwnika, zamiast tego wygnaj ją.
- Liliana Vess
+1: Wskazany gracz odrzuca kartę.
−2: Wyszukaj kartę w twojej bibliotece, po czym przetasuj i umieść ową kartę na wierzchu.
−8: Umieść wszystkie karty stworów ze wszystkich cmentarzy na polu bitwy pod twoim władaniem.
- Liliana's Caress
Ilekroć przeciwnik odrzuci kartę, ów gracz traci 2 życia.
- Liliana's Specter
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy przeciwnik odrzuca kartę.
- Mind Rot
Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Nantuko Shade
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Necrotic Plague
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma „Na początku twojego kroku utrzymania, poświęć tego stwora.”
Kiedy zauroczony stwór umrze, jego władca wskazuje stwora pod władaniem swojego przeciwnika. Przywróć tę kartę z cmentarza właściciela na pole bitwy dołączoną do owego stwora.
- Nightwing Shade
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Phylactery Lich
Niezniszczalność
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy umieść znacznik filakterium na artefakcie pod twoim władaniem.
Kiedy nie masz we władaniu żadnego bytu mającego znacznik filakterium, poświęć tego stwora.
- Quag Sickness
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje -1/-1 za każde Bagno pod twoim władaniem.
- Reassembling Skeleton
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy, przekręconą.
- Relentless Rats
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdego innego stwora na polu bitwy o nazwie Relentless Rats.
Talia może mieć dowolną liczbę kart o nazwie Relentless Rats.
- Rise from the Grave
Umieść wskazaną kartę stwora z dowolnego cmentarza na polu bitwy pod twoim władaniem. Ów stwór jest dodatkowo czarnym Zombi oprócz swoich pozostałych kolorów i typów.
- Rotting Legion
Ten stwór wchodzi przekręcony na pole bitwy.
- Royal Assassin
: Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Sign in Blood
Wskazany gracz dobiera dwie karty i traci 2 życia.
- Stabbing Pain
Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1. Przekręć go.
- Unholy Strength
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+1.
- Viscera Seer
Poświęć stwora: Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją na spodzie twojej biblioteki.)
- Act of Treason
Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem. Odkręć owego stwora. Zyskuje on pośpiech do końca tury. (Może atakować i w tej turze.)
- Ancient Hellkite
Latanie
: Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi pod władaniem broniącego się gracza 1 obrażenia. Możesz aktywować tylko gdy niniejszy stwór atakuje.
- Arc Runner
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
Na początku kroku końcowego, poświęć tego stwora.
- Berserkers of Blood Ridge
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
- Bloodcrazed Goblin
Ten stwór nie może atakować, chyba że przeciwnik otrzymał obrażenia w tej turze.
- Chandra Nalaar
+1: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 1 obrażenie.
–X: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu stworowi X obrażeń.
–8: Ten wędrowiec zadaje po 10 obrażeń wskazanemu graczowi lub wędrowcowi i każdemu stworowi pod władaniem owego gracza lub władcy owego wędrowca.
- Chandra's Outrage
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia oraz 2 obrażenia władcy owego stwora.
- Chandra's Spitfire
Latanie
Ilekroć przeciwnik otrzyma pozabojowe obrażenia, ten stwór do końca tury dostaje +3/+0.
- Combust
Ten czar nie może być skontrowany.
Ten czar zadaje wskazanemu białemu lub niebieskiemu stworowi 5 obrażeń. Nie mogą być zażegnane.
- Cyclops Gladiator
Ilekroć ten stwór atakuje, możesz sprawić, że zada on wskazanemu stworowi pod władaniem broniącego się gracza obrażenia równe swojej sile. Jeśli tak zrobisz, ów stwór zadaje niniejszemu stworowi obrażenia równe swojej sile.
- Demolish
Zniszcz wskazany artefakt lub ląd.
- Destructive Force
Każdy gracz poświęca po pięć lądów. Ten czar zadaje każdemu stworowi po 5 obrażeń.
- Earth Servant
Ten stwór dostaje +0/+1 za każdą Górę pod twoim władaniem.
- Ember Hauler
, poświęć tego stwora: Zadaje on wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Fiery Hellhound
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Fire Servant
Jeśli czerwony czar sztuczki lub obrzędu pod twoim władaniem miałby zadać obrażenia, zamiast tego zadaje ich dwukrotność.
- Fireball
Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za każdy cel poza pierwszym.
Ten czar zadaje X obrażeń rozdzielonych po równo, zaokrąglając w dół, pomiędzy dowolną liczbę wskazanych celów.
- Fling
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Ten czar zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe sile poświęconego stwora.
- Goblin Balloon Brigade
: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Goblin Chieftain
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
Inne stwory typu Goblin pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają pośpiech.
- Goblin Tunneler
: Wskazany stwór o sile 2 lub mniejszej nie może być blokowany w tej turze.
- Hoarding Dragon
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę artefaktu, wygnaj ją, po czym przetasuj.
Kiedy ten stwór umrze, możesz umieścić wygnaną nim kartę do ręki właściciela.
- Incite
Wskazany stwór staje się do końca tury czerwony i atakuje w tej turze jeśli może.
- Inferno Titan
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, zadaje 3 obrażenia rozdzielone dowolnie pomiędzy jeden, dwa lub trzy wskazane cele.
- Lava Axe
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 5 obrażeń.
- Leyline of Punishment
Jeśli ten urok jest w twojej startowej ręce, możesz zacząć grę mają go na polu bitwy.
Gracze nie mogą zyskiwać życia.
Obrażenia nie mogą być zażegnane.
- Lightning Bolt
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Magma Phoenix
Latanie
Kiedy ten stwór umrze, zadaje każdemu stworowi i każdemu graczowi po 3 obrażenia.
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Manic Vandal
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany artefakt.
- Prodigal Pyromancer
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Pyretic Ritual
Weź .
- Pyroclasm
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 2 obrażenia.
- Reverberate
Skopiuj wskazany czar sztuczki lub obrzędu. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Shiv's Embrace
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma latanie.
: Zauroczony stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Thunder Strike
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+0 oraz pierwszy cios. (Zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Volcanic Strength
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma podbój gór. (Nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Górą.)
- Vulshok Berserker
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Wild Evocation
Na początku kroku utrzymania każdego z graczy, ów gracz ujawnia losową kartę ze swojej ręki. Jeśli to karta lądu, ów gracz umieszcza ją na polu bitwy. W przeciwnym razie ów gracz rzuca ją bez płacenia kosztu many jeśli może.
- Acidic Slime
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany artefakt, urok albo ląd.
- Autumn's Veil
Czary pod twoim władaniem nie mogą być w tej turze skontrowane przez niebieskie lub czarne czary, a stwory pod twoim władaniem nie mogą być w tej turze wskazywane przez niebieskie lub czarne czary.
- Awakener Druid
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, do czasu aż opuści on pole bitwy, wskazany Las staje się zielonym stworem Drzewiec 4/5, ale nadal jest lądem.
- Back to Nature
Zniszcz wszystkie uroki.
- Birds of Paradise
Latanie
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Brindle Boar
Poświęć tego stwora: Zyskaj 4 życia.
- Cudgel Troll
: Zregeneruj tego stwora. (Następnym razem, gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Cultivate
Wyszukaj w twojej bibliotece dwie karty bazowych lądów, ujawnij je i umieść jedną przekręconą na polu bitwy, a drugą w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Dryad's Favor
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma podbój lasów. (Nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Duskdale Wurm
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Elvish Archdruid
Inne Elfy pod twoim władaniem dostają +1/+1.
: Weź za każdego Elfa pod twoim władaniem.
- Fauna Shaman
, , odrzuć kartę stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę stwora, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Fog
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze.
- Gaea's Revenge
Ten czar nie może być skontrowany.
Pośpiech
Ten stwór nie może być celem niezielonych czarów oraz zdolności z niezielonych źródeł.
- Garruk Wildspeaker
+1: Odkręć dwa wskazane lądy.
–1: Stwórz żeton zielonego stwora Bestia 3/3.
–4: Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +3/+3 i tratowanie.
- Garruk's Companion
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Garruk's Packleader
Ilekroć inny stwór o sile 3 lub większej wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz dobrać kartę.
- Giant Growth
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3.
- Giant Spider
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Greater Basilisk
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Hornet Sting
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Hunters' Feast
Każdy z dowolnej liczby wskazanych graczy zyskuje po 6 żyć.
- Leyline of Vitality
Jeśli ten urok jest w twojej startowej ręce, możesz zacząć grę mając go na polu bitwy.
Stwory pod twoim władaniem dostają +0/+1.
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zyskać 1 życie.
- Llanowar Elves
: Weź .
- Mitotic Slime
Kiedy ten stwór umrze, stwórz dwa żetony zielonego stwora Szlam 2/2 mające „Kiedy ten stwór umrze, stwórz dwa żetony zielonego stwora Szlam 1/1.”
- Naturalize
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Nature's Spiral
Przywróć wskazaną kartę bytu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Obstinate Baloth
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 4 życia.
Jeśli czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika powoduje, że odrzucasz tę kartę, umieść ją na polu bitwy zamiast w twoim cmentarzu.
- Overwhelming Stampede
Do końca tury stwory pod twoim władaniem zyskują tratowanie i dostają +X/+X, gdzie X jest największą siłą pośród stworów pod twoim władaniem.
- Plummet
Zniszcz wskazanego stwora mającego latanie.
- Primal Cocoon
Zaurocz stwora
Na początku twojego kroku utrzymania umieść znacznik +1/+1 na zauroczonym stworze.
Kiedy zauroczony stwór zaatakuje lub zablokuje, poświęć ten urok.
- Primeval Titan
Tratowanie
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, możesz wyszukać w twojej bibliotece dwie karty lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Prized Unicorn
Wszystkie stwory mogące blokować tego stwora, robią to.
- Protean Hydra
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
Jeśli obrażenia miałyby zostać zadane temu stworowi, zażegnaj je i usuń z niego tyle samo znaczników +1/+1.
Ilekroć znacznik +1/+1 zostanie usunięty z tego stwora, umieść na nim dwa znaczniki +1/+1 na początku najbliższego kroku końcowego.
- Sacred Wolf
Antyklątwa (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
- Sylvan Ranger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją i umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Wall of Vines
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Yavimaya Wurm
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Angel's Feather
Ilekroć gracz rzuci biały czar, możesz zyskać 1 życie.
- Brittle Effigy
, , wygnaj ten artefakt: Wygnaj wskazanego stwora.
- Crystal Ball
, : Wróż 2. (Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolne z nich na spodzie twojej biblioteki, a pozostałe na jej wierzchu w dowolnej kolejności.)
- Demon's Horn
Ilekroć gracz rzuci czarny czar, możesz zyskać 1 życie.
- Dragon's Claw
Ilekroć gracz rzuci czerwony czar, możesz zyskać 1 życie.
- Elixir of Immortality
, : Zyskaj 5 życia. Wtasuj ten artefakt oraz twój cmentarz do bibliotek ich właścicieli.
- Gargoyle Sentinel
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
: Do końca tury ten stwór traci obronność i zyskuje latanie.
- Jinxed Idol
Na początku twojego kroku utrzymania, ten artefakt zadaje tobie 2 obrażenia.
Poświęć stwora: Wskazany przeciwnik zyskuje władanie nad tym artefaktem.
- Juggernaut
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
Ten stwór nie może być blokowany przez Ściany.
- Kraken's Eye
Ilekroć gracz rzuci niebieski czar, możesz zyskać 1 życie.
- Ornithopter
Latanie
- Platinum Angel
Latanie
Nie możesz przegrać gry, a twoi przeciwnicy nie mogą wygrać gry.
- Sorcerer's Strongbox
, : Rzuć monetą. Jeśli wygrasz rzut, poświęć ten artefakt i dobierz trzy karty.
- Steel Overseer
: Umieść znacznik +1/+1 na każdym artefaktowym stworze pod twoim władaniem.
- Sword of Vengeance
Wyposażony stwór dostaje +2/+0 i ma pierwszy cios, czujność, tratowanie i pośpiech.
Wyposaż
- Temple Bell
: Każdy gracz dobiera kartę.
- Triskelion
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając trzy znaczniki +1/+1.
Usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Zadaje on wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Voltaic Key
, : Odkręć wskazany artefakt.
- Warlord's Axe
Wyposażony stwór dostaje +3/+1.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Whispersilk Cloak
Wyposażony stwór nie może być blokowany i ma antymagię. (Nie może być wskazywany przez czary lub zdolności.)
Wyposaż
- Wurm's Tooth
Ilekroć gracz rzuci zielony czar, możesz zyskać 1 życie.
- Dragonskull Summit
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz Bagnem lub Górą.
: Weź lub .
- Drowned Catacomb
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz Wyspą lub Bagnem.
: Weź lub .
- Glacial Fortress
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz Równiną lub Wyspą.
: Weź lub .
- Mystifying Maze
: Weź .
, : Wygnaj wskazanego atakującego stwora pod władaniem przeciwnika. Na początku najbliższego kroku końcowego przywróć go na pole bitwy pod władaniem właściciela.
- Rootbound Crag
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz Górą lub Lasem.
: Weź lub .
- Sunpetal Grove
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz Lasem lub Równiną.
: Weź lub .
- Terramorphic Expanse
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)