Magic 2010¶
- Ajani Goldmane
+1: Zyskaj 2 życia.
–1: Umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem. Owe stwory zyskują do końca tury czujność.
–6: Stwórz żeton białego stwora Awatar mający „Siła i wytrzymałość tego stwora są obie równe liczbie twoich żyć.”
- Angel's Mercy
Zyskaj 7 żyć.
- Armored Ascension
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 za każdą Równinę pod twoim władaniem i ma latanie.
- Baneslayer Angel
Latanie, pierwszy cios, więź życia, ochrona przez Demonami i Smokami
- Blinding Mage
, : Przekręć wskazanego stwora.
- Captain of the Watch
Czujność (Atakowanie nie powoduje przekręcenia tego stwora.)
Inni Piechurzy pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają czujność.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz trzy żetony białego stwora Piechur 1/1.
- Celestial Purge
Wygnaj wskazany czarny lub czerwony byt.
- Divine Verdict
Zniszcz wskazanego atakującego lub blokującego stwora.
- Excommunicate
Umieść wskazanego stwora na wierzchu biblioteki właściciela.
- Glorious Charge
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Griffin Sentinel
Latanie
Czujność (Atakowanie nie powoduje przekręcenia tego stwora.)
- Guardian Seraph
Latanie
Jeśli jakieś źródło pod władaniem przeciwnika miałoby zadać ci obrażenia, zażegnaj 1 z owych obrażeń.
- Harm's Way
Najbliższe 2 obrażenia, jakie mogłyby zostać zadane przez wybrane przez ciebie źródło tobie i/lub bytom pod twoim władaniem, jest zamiast tego zadane wskazanemu celowi.
- Holy Strength
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+2.
- Honor of the Pure
Białe stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Indestructibility
Zaurocz byt
Zauroczony byt ma niezniszczalność. (Efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą go. Stwór z niezniszczalnością nie może być zniszczony przez obrażenia.)
- Lifelink
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma więź życia. (Obrażenia zadane przez niego powodują, że jego władca zyskuje tyle samo żyć.)
- Lightwielder Paladin
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz wygnać wskazany czarny lub czerwony byt pod władaniem owego gracza.
- Mesa Enchantress
Ilekroć rzucisz czar uroku, możesz dobrać kartę.
- Open the Vaults
Przywróć wszystkie karty artefaktów i uroków ze wszystkich cmentarzy na pole bitwy pod władaniem ich właścicieli. (Aury nie mające niczego do zauroczenia pozostają w cmentarzach.)
- Pacifism
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
- Palace Guard
Ten stwór może blokować dowolną liczbę stworów.
- Planar Cleansing
Zniszcz wszystkie nielądowe byty.
- Razorfoot Griffin
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Rhox Pikemaster
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
Inni Piechurzy pod twoim władaniem mają pierwszy cios.
- Righteousness
Wskazany blokujący stwór do końca tury dostaje +7/+7.
- Safe Passage
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze tobie lub stworom pod twoim władaniem.
- Serra Angel
Latanie, czujność
- Silence
Twoi przeciwnicy nie mogą rzucać czarów w tej turze.
- Solemn Offering
Zniszcz wskazany artefakt lub urok. Zyskaj 4 życia.
- Soul Warden
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
- Stormfront Pegasus
Latanie
- Tempest of Light
Zniszcz wszystkie uroki.
- Undead Slayer
, : Wygnaj wskazany Szkielet, Wampira lub Zombi.
- Veteran Armorsmith
Inni Piechurzy pod twoim władaniem dostają +0/+1.
- Veteran Swordsmith
Inni Piechurzy pod twoim władaniem dostają +1/+0.
- Wall of Faith
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +0/+1.
- White Knight
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
Ochrona przed czarnym (Nic czarnego nie może blokować, wskazywać, zadać obrażeń, zauroczyć ani wyposażyć tego stwora.)
- Air Elemental
Latanie
- Alluring Siren
: Wskazany stwór pod władaniem przeciwnika atakuje w tej turze jeśli może.
- Cancel
Skontruj wskazany czar.
- Clone
Możesz zdecydować, że ten byt wejdzie na pole bitwy jako kopia dowolnego stwora na polu bitwy.
- Convincing Mirage
Zaurocz ląd
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz typ bazowego lądu.
Zauroczony ląd jest wybranego typu.
- Disorient
Wskazany stwór do końca tury dostaje -7/-0.
- Divination
Dobierz dwie karty.
- Djinn of Wishes
Latanie
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając trzy znaczniki życzenia.
, usuń znacznik życzenia z tego stwora: Ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz zagrać ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Jeśli tego nie zrobisz, wygnaj ją.
- Essence Scatter
Skontruj wskazany czar stwora.
- Fabricate
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę artefaktu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Flashfreeze
Skontruj wskazany czerwony lub zielony czar.
- Hive Mind
Ilekroć gracz rzuci czar sztuczki lub obrzędu, każdy inny gracz kopiuje ów czar. Każdy z owych graczy może wskazać nowe cele dla swojej kopii.
- Ice Cage
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować, a jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.
Kiedy zauroczony stwór zostanie wskazany przez czar lub zdolność, poświęć ten urok.
- Illusionary Servant
Latanie
Kiedy ten stwór zostanie wskazany przez czar lub zdolność, poświęć go.
- Jace Beleren
+2: Każdy gracz dobiera kartę.
–1: Wskazany gracz dobiera kartę.
–10: Wskazany gracz mieli dwadzieścia kart.
- Jump
Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Levitation
Stwory pod twoim władaniem mają latanie.
- Merfolk Looter
: Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Merfolk Sovereign
Inne Wodniki pod twoim władaniem dostają +1/+1.
: Wskazany Wodnik nie może być blokowany w tej turze.
- Mind Control
Zaurocz stwora
Masz władanie nad zauroczonym stworem.
- Mind Spring
Dobierz X kart.
- Negate
Skontruj wskazany nie-stworowy czar.
- Phantom Warrior
Ten stwór nie może być blokowany.
- Polymorph
Zniszcz wskazanego stwora. Nie może zregenerować. Jego władca ujawnia karty z wierzchu swojej biblioteki aż ujawni kartę stwora. Ów gracz umieszcza ową kartę na polu bitwy, po czym tasuje pozostałe ujawnione w ten sposób karty do swojej biblioteki.
- Ponder
Spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść je z powrotem w dowolnej kolejności. Możesz przetasować.
Dobierz kartę.
- Sage Owl
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść je z powrotem w dowolnej kolejności.
- Serpent of the Endless Sea
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie Wysp pod twoim władaniem.
Ten stwór nie może atakować, chyba że broniący się gracz włada Wyspą.
- Sleep
Przekręć wszystkie stwory pod władaniem wskazanego gracza. Owe stwory nie odkręcą się podczas najbliższego kroku odkręcania owego gracza.
- Snapping Drake
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Sphinx Ambassador
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, wyszukaj w bibliotece owego gracza kartę, po czym ów gracz wybiera nazwę karty. Jeśli wyszukałeś kartę stwora nie mające owej nazwy, możesz umieścić ją na polu bitwy pod twoim władaniem. Następnie ów gracz tasuje.
- Telepathy
Twoi przeciwnicy grają z ujawnionymi rękami.
- Time Warp
Wskazany gracz bierze dodatkową turę po obecnej.
- Tome Scour
Wskazany gracz mieli pięć kart.
- Traumatize
Wskazany gracz mieli połowę swojej biblioteki, zaokrąglając w dół.
- Twincast
Skopiuj wskazany czar sztuczki lub obrzędu. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Unsummon
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Wall of Frost
Obronność
Ilekroć ten stwór zablokuje stwora, ów stwór nie odkręci się w najbliższym kroku odkręcania swojego władcy.
- Wind Drake
Latanie
- Zephyr Sprite
Latanie
- Acolyte of Xathrid
, : Wskazany gracz traci 1 życie.
- Assassinate
Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Black Knight
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
Ochrona przed białym (Nic białego nie może zablokować, wskazywać, zadać obrażeń, zauroczyć ani wyposażyć tego stwora.)
- Bog Wraith
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Cemetery Reaper
Inne Zombi pod twoim władaniem dostają +1/+1.
, : Wygnaj wskazaną kartę stwora z cmentarza. Stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Child of Night
Więź życia
- Consume Spirit
Opłać X tylko czarną maną.
Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń, zyskaj X żyć.
- Deathmark
Zniszcz wskazanego zielonego lub białego stwora.
- Diabolic Tutor
Wyszukaj kartę w twojej bibliotece, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Disentomb
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Doom Blade
Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora.
- Dread Warlock
Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez czarne stwory.
- Drudge Skeletons
: Zregeneruj tego stwora.( Następnym razem, gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Duress
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę nie będącą stworem ani lądem. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Gravedigger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Haunting Echoes
Wygnaj wszystkie karty z wyjątkiem bazowych lądów z cmentarza wskazanego gracza. Dla każdej karty wygnanej w ten sposób, wyszukaj w bibliotece owego gracza wszystkich kart o tej samej nazwie i wygnaj je. Następnie ów gracz tasuje.
- Howling Banshee
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz traci po 3 życia.
- Hypnotic Specter
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz odrzuca losową kartę.
- Kelinore Bat
Latanie
- Liliana Vess
+1: Wskazany gracz odrzuca kartę.
−2: Wyszukaj kartę w twojej bibliotece, po czym przetasuj i umieść ową kartę na wierzchu.
−8: Umieść wszystkie karty stworów ze wszystkich cmentarzy na polu bitwy pod twoim władaniem.
- Looming Shade
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Megrim
Ilekroć przeciwnik odrzuci kartę, ten urok zadaje owemu graczowi 2 obrażenia.
- Mind Rot
Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Mind Shatter
Wskazany gracz odrzuca X losowych kart.
- Nightmare
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Siła oraz wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie Bagien pod twoim władaniem.
- Relentless Rats
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdego innego stwora na polu bitwy o nazwie Relentless Rats.
Talia może mieć dowolną liczbę kart o nazwie Relentless Rats.
- Rise from the Grave
Umieść wskazaną kartę stwora z dowolnego cmentarza na polu bitwy pod twoim władaniem. Ów stwór jest dodatkowo czarnym Zombi oprócz swoich pozostałych kolorów i typów.
- Royal Assassin
: Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Sanguine Bond
Ilekroć zyskasz życia, wskazany przeciwnik traci tyle samo żyć.
- Sign in Blood
Wskazany gracz dobiera dwie karty i traci 2 życia.
- Soul Bleed
Zaurocz stwora
Na początku kroku utrzymania władcy zauroczonego stwora, ów gracz traci 1 życie.
- Tendrils of Corruption
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi X obrażeń, a ty zyskaj X żyć, gdzie X jest liczbą Bagien pod twoim władaniem.
- Underworld Dreams
Ilekroć przeciwnik dobierze kartę, ten urok zadaje owemu graczowi 1 obrażenie.
- Unholy Strength
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+1.
- Vampire Aristocrat
Poświęć stwora: Niniejszy stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Vampire Nocturnus
Graj z ujawnioną wierzchnią kartą twojej biblioteki.
O ile wierzchnia karta twojej biblioteki jest czarna, ten stwór i inne Wampiry pod twoim władaniem dostają +2/+1 i mają latanie.
- Wall of Bone
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
: Zregeneruj tego stwora. (Następnym razem, gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Weakness
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje -2/-1.
- Xathrid Demon
Latanie, tratowanie
Na początku twojego kroku utrzymania, poświęć stwora innego niż niniejszy, po czym każdy przeciwnik traci po tyle żyć, ile siły miał poświęcony stwór. Jeśli nie możesz poświęcić stwora, przekręć niniejszego stwora i strać 7 żyć.
- Act of Treason
Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem. Odkręć owego stwora. Zyskuje on pośpiech do końca tury. (Może atakować i w tej turze.)
- Ball Lightning
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
Na początku kroku końcowego, poświęć tego stwora.
- Berserkers of Blood Ridge
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
- Bogardan Hellkite
Błysk
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje 5 obrażeń rozdzielonych dowolnie pomiędzy dowolną liczbę wskazanych celów.
- Burning Inquiry
Każdy gracz dobiera trzy karty, po czym odrzuca trzy losowe karty.
- Burst of Speed
Stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury pośpiech. (Mogą atakować i nawet jeśli dopiero weszły pod twoje władanie.)
- Capricious Efreet
Na początku twojego kroku utrzymania, wskaż nielądowy byt pod twoim władaniem oraz wskaż co najwyżej dwa nielądowe byty poza twoim władaniem. Zniszcz losowo jeden z nich.
- Chandra Nalaar
+1: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 1 obrażenie.
–X: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu stworowi X obrażeń.
–8: Ten wędrowiec zadaje po 10 obrażeń wskazanemu graczowi lub wędrowcowi i każdemu stworowi pod władaniem owego gracza lub władcy owego wędrowca.
- Dragon Whelp
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0. Jeśli ta zdolność została aktywowana co najmniej cztery razy w tej turze, poświęć tego stwora na początku najbliższego kroku końcowego.
- Earthquake
Ten czar zadaje każdemu stworowi bez latania i każdemu graczowi po X obrażeń.
- Fiery Hellhound
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Fireball
Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za każdy cel poza pierwszym.
Ten czar zadaje X obrażeń rozdzielonych po równo, zaokrąglając w dół, pomiędzy dowolną liczbę wskazanych celów.
- Firebreathing
Zaurocz stwora
: Zauroczony stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Goblin Artillery
: Ten stwór zadaje 2 obrażenia wskazanemu celowi oraz 3 obrażenia tobie.
- Goblin Chieftain
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
Inne stwory typu Goblin pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają pośpiech.
- Ignite Disorder
Ten czar zadaje 3 obrażenia rozdzielone dowolnie pomiędzy jeden, dwa lub trzy wskazane białe i/lub niebieskie stwory.
- Inferno Elemental
Ilekroć ten stwór blokuje lub zostaje zablokowany przez stwora, zadaje owemu stworowi 3 obrażenia.
- Jackal Familiar
Ten stwór nie może samotnie atakować ani blokować.
- Kindled Fury
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+0 i pierwszy cios.
- Lava Axe
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 5 obrażeń.
- Lightning Bolt
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Lightning Elemental
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Magma Phoenix
Latanie
Kiedy ten stwór umrze, zadaje każdemu stworowi i każdemu graczowi po 3 obrażenia.
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Manabarbs
Ilekroć gracz przekręca ląd pobierając manę, ten urok zadaje owemu graczowi 1 obrażenie.
- Panic Attack
Co najwyżej trzy wskazane stwory nie mogą blokować w tej turze.
- Prodigal Pyromancer
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Pyroclasm
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 2 obrażenia.
- Raging Goblin
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Seismic Strike
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi tyle obrażeń, iloma Górami władasz.
- Shatter
Zniszcz wskazany artefakt.
- Shivan Dragon
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Siege-Gang Commander
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz trzy żetony czerwonego stwora Goblin 1/1.
, poświęć Goblina: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Sparkmage Apprentice
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Stone Giant
: Wskazany stwór pod twoim władaniem o wytrzymałości mniejszej niż siła niniejszego stwora do końca tury zyskuje latanie. Zniszcz owego stwora na początku najbliższego kroku końcowego.
- Trumpet Blast
Atakujące stwory dostają do końca tury +2/+0.
- Viashino Spearhunter
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Wall of Fire
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Warp World
Każdy gracz wtasowuje wszystkie własne byty do swojej biblioteki, po czym ujawnia tyle samo kart z wierzchu swojej biblioteki. Każdy gracz umieszcza wszystkie karty artefaktów, stworów i lądów ujawnione w ten sposób na polu bitwy, po czym robi to samo z kartami uroków, po czym umieszcza pozostałe ujawnione w ten sposób karty na spodzie swojej biblioteki.
- Yawning Fissure
Każdy przeciwnik poświęca ląd.
- Acidic Slime
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany artefakt, urok albo ląd.
- Ant Queen
: Stwórz żeton zielonego stwora Owad 1/1.
- Awakener Druid
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, do czasu aż opuści on pole bitwy, wskazany Las staje się zielonym stworem Drzewiec 4/5, ale nadal jest lądem.
- Birds of Paradise
Latanie
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Borderland Ranger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Bountiful Harvest
Zyskaj po 1 życiu za każdy ląd pod twoim władaniem.
- Bramble Creeper
Ilekroć ten stwór atakuje, dostaje on do końca tury +5/+0.
- Cudgel Troll
: Zregeneruj tego stwora. (Następnym razem, gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Deadly Recluse
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Elvish Archdruid
Inne Elfy pod twoim władaniem dostają +1/+1.
: Weź za każdego Elfa pod twoim władaniem.
- Elvish Piper
, : Możesz umieścić kartę stwora z twojej ręki na polu bitwy.
- Elvish Visionary
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Emerald Oryx
Podbój lasów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Entangling Vines
Zaurocz przekręconego stwora
Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Fog
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze.
- Garruk Wildspeaker
+1: Odkręć dwa wskazane lądy.
–1: Stwórz żeton zielonego stwora Bestia 3/3.
–4: Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +3/+3 i tratowanie.
- Giant Growth
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3.
- Giant Spider
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Great Sable Stag
Ten czar nie może być skontrowany.
Ochrona przed niebieskim i czarnym (Nic niebieskiego lub czarnego nie może zablokować, wskazywać, zadać obrażeń, zauroczyć ani wyposażyć tego stwora.)
- Howl of the Night Pack
Stwórz żeton zielonego stwora Wilk 2/2 za każdy Las pod twoim władaniem.
- Kalonian Behemoth
Antymagia (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
- Llanowar Elves
: Weź .
- Lurking Predators
Ilekroć przeciwnik rzuci czar, ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli jest to karta stwora, umieść ją na polu bitwy. W przeciwnym razie możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.
- Master of the Wild Hunt
Na początku twojego kroku utrzymania, stwórz żeton zielonego stwora Wilk 2/2.
: Przekręć wszystkie odkręcone Wilki pod twoim władaniem. Każdy Wilk przekręcony w ten sposób zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe swojej sile. Ów stwór zadaje obrażenia równe swojej sile rozdzielone przez jego władcę pomiędzy dowolnymi z owych Wilków.
- Might of Oaks
Wskazany stwór do końca tury dostaje +7/+7.
- Mist Leopard
Antymagia (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
- Mold Adder
Ilekroć przeciwnik rzuci niebieski lub czarny czar, możesz umieścić znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Naturalize
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Nature's Spiral
Przywróć wskazaną kartę bytu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Oakenform
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +3/+3.
- Overrun
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +3/+3 i tratowanie.
- Prized Unicorn
Wszystkie stwory mogące blokować tego stwora, robią to.
- Protean Hydra
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
Jeśli obrażenia miałyby zostać zadane temu stworowi, zażegnaj je i usuń z niego tyle samo znaczników +1/+1.
Ilekroć znacznik +1/+1 zostanie usunięty z tego stwora, umieść na nim dwa znaczniki +1/+1 na początku najbliższego kroku końcowego.
- Rampant Growth
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Regenerate
Zregeneruj wskazanego stwora. (Następnym razem, gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Stampeding Rhino
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Windstorm
Ten czar zadaje każdemu stworowi z lataniem po X obrażeń.
- Angel's Feather
Ilekroć gracz rzuci biały czar, możesz zyskać 1 życie.
- Coat of Arms
Każdy stwór dostaje +1/+1 za każdego innego stwora na polu bitwy współdzielącego z nim przynajmniej jeden typ stwora. (Na przykład jeśli na polu bitwy są dwa Gobliny Wojownicy oraz Goblin Szaman, każdy z nich dostaje +2/+2.)
- Darksteel Colossus
Tratowanie, niezniszczalność
Jeśli ten stwór miałby trafić skądkolwiek do cmentarza, zamiast tego ujawnij go i wtasuj do biblioteki właściciela.
- Demon's Horn
Ilekroć gracz rzuci czarny czar, możesz zyskać 1 życie.
- Dragon's Claw
Ilekroć gracz rzuci czerwony czar, możesz zyskać 1 życie.
- Gorgon Flail
Wyposażony stwór dostaje +1/+1 i ma dotyk śmierci. (Dowolna ilość obrażeń zadana stworowi przez tę kartę wystarcza, aby został zniszczony.)
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Howling Mine
Na początku kroku dobierania każdego z graczy, jeśli ten artefakt jest odkręcony, ów gracz dobiera dodatkową kartę.
- Kraken's Eye
Ilekroć gracz rzuci niebieski czar, możesz zyskać 1 życie.
- Magebane Armor
Wyposażony stwór dostaje +2/+4 i traci latanie.
Zażegnaj wszystkie obrażenia pozabojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze wyposażonemu stworowi.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Mirror of Fate
, poświęć ten artefakt: Wybierz co najwyżej siedem własnych odkrytych kart na wygnaniu. Wygnaj wszystkie karty z twojej biblioteki, po czym umieść wybrane karty na wierzchu twojej biblioteki.
- Ornithopter
Latanie
- Pithing Needle
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy nazwij kartę.
Aktywowane zdolności źródeł o wybranej nazwie nie mogą być aktywowane, chyba że dają manę.
- Platinum Angel
Latanie
Nie możesz przegrać gry, a twoi przeciwnicy nie mogą wygrać gry.
- Rod of Ruin
, : Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Spellbook
Nie masz limitu kart na ręce.
- Whispersilk Cloak
Wyposażony stwór nie może być blokowany i ma antymagię. (Nie może być wskazywany przez czary lub zdolności.)
Wyposaż
- Wurm's Tooth
Ilekroć gracz rzuci zielony czar, możesz zyskać 1 życie.
- Dragonskull Summit
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz Bagnem lub Górą.
: Weź lub .
- Drowned Catacomb
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz Wyspą lub Bagnem.
: Weź lub .
- Gargoyle Castle
: Weź .
, , poświęć ten artefakt: Stwórz żeton bezkolorowego artefaktycznego stwora Gargulec 3/4 z lataniem.
- Glacial Fortress
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz Równiną lub Wyspą.
: Weź lub .
- Rootbound Crag
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz Górą lub Lasem.
: Weź lub .
- Sunpetal Grove
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz Lasem lub Równiną.
: Weź lub .
- Terramorphic Expanse
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)