Tenth Edition¶
- Ancestor's Chosen
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie za każdą kartę w twoim cmentarzu.
- Angel of Mercy
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia.
- Angelic Blessing
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3 i latanie. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory mające latanie lub zasięg.)
- Angelic Chorus
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zyskaj życia równe jego wytrzymałości.
- Angelic Wall
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Latanie
- Aura of Silence
Rzucanie czarów artefaktów i uroków kosztuje twoich przeciwników o więcej.
Poświęć ten urok: Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Aven Cloudchaser
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany urok.
- Ballista Squad
, : Ten stwóe zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi X obrażeń.
- Bandage
Zażegnaj najbliższe 1 obrażenie, jakie miałoby zostać zadane w tej turze wskazanemu celowi.
Dobierz kartę.
- Beacon of Immortality
Podwój życia wskazanego gracza. Wtasuj ten czar do biblioteki właściciela.
- Benalish Knight
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Cho-Manno, Revolutionary
Zażegnaj wszystkie obrażenia jakie mogłyby zostać zadane temu stworowi.
- Condemn
Umieść wskazanego atakującego stwora na spodzie biblioteki właściciela. Jego władca zyskuje tyle żyć, ile miał wytrzymałości.
- Demystify
Zniszcz wskazany urok.
- Field Marshal
Inni Piechurzy dostają +1/+1 i mają pierwszy cios. (Zadają obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Ghost Warden
: Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Glorious Anthem
Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Hail of Arrows
Ten czar zadaje X obrażeń rozdzielonych jak wolisz pomiędzy dowolną liczbę wskazanych atakujących stworów.
- Heart of Light
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zażegnaj wszystkie obrażenia jakie mogłyby zostać zadane zauroczonemu stworowi oraz przez niego.
- High Ground
Każdy stwór pod twoim władaniem może w każdej bitwie blokować dodatkowego stwora.
- Holy Day
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze.
- Holy Strength
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+2.
- Honor Guard
: Ten stwór do końca tury dostaje +0/+1.
- Icatian Priest
: Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Kjeldoran Royal Guard
: Wszystkie obrażenia bojowe jakie mogłyby zostać tobie zadane w tej turze przez niezablokowane stwory, są zamiast tego zadane temu stworowi.
- Loxodon Mystic
, : Przekręć wskazanego stwora.
- Loyal Sentry
Kiedy ten stwór zablokuje stwora, zniszcz owego stwora oraz niniejszego.
- Luminesce
Zażegnaj wszystkie obrażenia jakie w tej turze mogłyby zadać czarne lub czerwone źródła.
- Mobilization
Piechurzy mają czujność.
: Stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1.
- Nomad Mythmaker
, : Umieść wskazaną kartę Aury z cmentarza na polu bitwy pod twoim władaniem dołączoną do stwora pod twoim władaniem.
- Pacifism
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
- Paladin en-Vec
Pierwszy cios, ochrona przed czarnym i czerwonym (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu. Nic czarnego ani czerwonego nie może zablokować, wskazywać, zadać obrażeń ani zauroczyć tego stwora.)
- Pariah
Zaurocz stwora
Wszystkie obrażenia jakie mogłyby zostać tobie zadane są zamiast tego zadane zauroczonemu stworowi.
- Reviving Dose
Zyskaj 3 życia.
Dobierz kartę.
- Reya Dawnbringer
Latanie
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Righteousness
Wskazany blokujący stwór do końca tury dostaje +7/+7.
- Rule of Law
Każdy gracz nie może rzucać więcej niż jednego czaru na turę.
- Samite Healer
: Zażegnaj najbliższe 1 obrażenie, jakie miałoby zostać zadane w tej turze wskazanemu celowi.
- Serra Angel
Latanie, czujność
- Serra's Embrace
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma latanie oraz czujność.
- Skyhunter Patrol
Latanie, pierwszy cios (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory mające latanie lub zasięg oraz zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Skyhunter Prowler
Latanie, czujność (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory mające latanie lub zasięg oraz atakowanie nie powoduje przekręcenia go.)
- Skyhunter Skirmisher
Latanie, podwójny cios
- Soul Warden
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
- Spirit Link
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Ilekroć zauroczony stwór zada obrażenia, zyskaj tyle samo żyć.
- Spirit Weaver
: Wskazany zielony lub niebieski stwór dostaje od końca tury +0/+1.
- Starlight Invoker
: Zyskaj 5 żyć.
- Steadfast Guard
Czujność (Atakowanie nie powoduje przekręcenia tego stwora.)
- Story Circle
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz kolor.
: Kiedy najbliższy raz w tej turze wybrane przez ciebie źródło wybranego koloru miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Suntail Hawk
Latanie
- Tempest of Light
Zniszcz wszystkie uroki.
- Treasure Hunter
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- True Believer
Masz antymagię. (Nie możesz być wskazywany przez czary i zdolności.)
- Tundra Wolves
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Venerable Monk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia.
- Voice of All
Latanie
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz kolor.
Ten stwór ma ochronę przed wybranym kolorem.
- Wall of Swords
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Latanie
- Warrior's Honor
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Wild Griffin
Latanie
- Windborn Muse
Latanie
Stwory nie mogą cię atakować, chyba że ich władca zapłaci po za każdego stwora pod swoim władaniem atakującego ciebie.
- Wrath of God
Zniszcz wszystkie stwory. Nie mogą być zregenerowane.
- Youthful Knight
Pierwszy cios
- Academy Researchers
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz umieścić kartę Aury z twojej ręki na polu bitwy dołączoną do tego stwora.
- Air Elemental
Latanie
- Ambassador Laquatus
: Wskazany gracz mieli trzy karty.
- Arcanis the Omnipotent
: Dobierz trzy karty.
: Przywróć tego stwora do ręki właściciela.
- Aura Graft
Zyskaj władanie nad wskazaną Aurą dołączoną do bytu. Dołącz ją do innego bytu możliwego do zauroczenia.
- Aven Fisher
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Kiedy ten stwór umrze, możesz dobrać kartę.
- Aven Windreader
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Wskazany gracz ujawnia wierzchnią kartę swojej biblioteki.
- Boomerang
Przywróć wskazany byt do ręki właściciela.
- Cancel
Skontruj wskazany czar.
- Cephalid Constable
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, przywróć co najwyżej tyle samo wskazanych bytów pod władaniem owego gracza do ręki właściciela.
- Clone
Możesz zdecydować, że ten byt wejdzie na pole bitwy jako kopia dowolnego stwora na polu bitwy.
- Cloud Elemental
Latanie
Ten stwór może blokować tylko stwory z lataniem.
- Cloud Sprite
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Ten stwór może blokować tylko stwory mające latanie.
- Counsel of the Soratami
Dobierz dwie karty.
- Crafty Pathmage
: Wskazany stwór o sile 2 lub mniejszej nie może być blokowany w tej turze.
- Dehydration
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Deluge
Przekręć wszystkie stwory nie mające latania.
- Denizen of the Deep
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć każdego innego stwora pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Discombobulate
Skontruj wskazany czar. Spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym odłóż je w dowolnej kolejności.
- Dreamborn Muse
Na początku kroku utrzymania każdego z graczy, ów gracz mieli X kart, gdzie X jest liczbą kart w ich ręce.
- Evacuation
Przywróć wszystkie stwory do rąk ich właścicieli.
- Flashfreeze
Skontruj wskazany czerwony lub zielony czar.
- Fog Elemental
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Kiedy ten stwór zaatakuje lub zablokuje, poświęć go na końcu potyczki.
- Horseshoe Crab
: Odkręć tego stwora.
- Hurkyl's Recall
Przywróć wszystkie artefakty będące własnością wskazanego gracza do jego ręki.
- Mahamoti Djinn
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- March of the Machines
Każdy niestworowy artefakt jest artefaktowym stworem o sile i wytrzymałości równych swojemu skrótowi many każda. (Wyposażenie będące stworem nie może wyposażać stwora.)
- Merfolk Looter
: Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Mind Bend
Zmień tekst wskazanego bytu zamieniając wszystkie wystąpienia jednego słowa określającego kolor innym lub jeden typ bazowego lądu innym. (Np. możesz zamienić „nieczarny stwór” na „niezielony stwór” albo „podbój lasów” na „podbój wysp”. Ten efekt jet trwały.)
- Peek
Spójrz na rękę wskazanego gracza.
Dobierz kartę.
- Persuasion
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Masz władanie nad zauroczonym stworem.
- Phantom Warrior
Ten stwór nie może być blokowany.
- Plagiarize
Do końca tury, jeśli wskazany gracz miałby dobrać kartę, zamiast tego ów gracz pomija owe dobranie, a ty dobierasz kartę.
- Puppeteer
, : Możesz przekręcić lub odkręcić wskazanego stwora.
- Reminisce
Wskazany gracz wtasowuje swój cmentarz do swojej biblioteki.
- Remove Soul
Skontruj wskazany czar stwora.
- Robe of Mirrors
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór ma antymagię. (Nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
- Rootwater Commando
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
- Rootwater Matriarch
: Zyskaj władanie nad wskazanym tworem dopóki jest on zauroczony.
- Sage Owl
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść je z powrotem w dowolnej kolejności.
- Scalpelexis
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz wygania cztery wierzchnie karty swojej biblioteki. Jeśli co najmniej dwie z nich mają tę samą nazwę, powtórz ten proces.
- Sea Monster
Ten stwór nie może atakować, chyba że broniący się gracz włada Wyspą.
- Shimmering Wings
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór ma latanie. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem i zasięgiem.)
: Przywróć ten urok do ręki właściciela.
- Sift
Dobierz trzy karty, po czym odrzuć kartę.
- Sky Weaver
: Wskazany biały lub czarny stwór do końca tury zyskuje latanie. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory mające latanie lub zasięg.)
- Snapping Drake
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Spiketail Hatchling
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Poświęć tego stwora: Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
- Sunken Hope
Na początku kroku utrzymania każdego z graczy, ów gracz przywraca stwora pod swoim władaniem do ręki właściciela.
- Telepathy
Twoi przeciwnicy grają z ujawnionymi rękami.
- Telling Time
Spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, jedna na wierzchu twojej biblioteki, a jedną na spodzie twojej biblioteki.
- Thieving Magpie
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Ilekroć ten stwór zada przeciwnikowi obrażenia, dobierz kartę.
- Tidings
Dobierz cztery karty.
- Time Stop
Zakończ turę. (Wygnaj wszystkie czary i zdolności ze stosu łącznie z niniejszą kartą. Aktywny gracz odrzuca karty do maksymalnego rozmiaru ręki. Obrażenia są usuwane, a efekty „w tej turze” oraz „do końca tury” kończą się.)
- Time Stretch
Wskazany gracz bierze dwie dodatkowe tury po niniejszej.
- Traumatize
Wskazany gracz mieli połowę swojej biblioteki, zaokrąglając w dół.
- Twincast
Skopiuj wskazany czar sztuczki lub obrzędu. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Twitch
Możesz przekręcić lub odkręcić wskazany artefakt, stwora lub ląd.
Dobierz kartę.
- Unsummon
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Vedalken Mastermind
, : Przywróć wskazany byt pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Wall of Air
Obronność, latanie (Ten stwór nie może atakować i może blokować stwory z lataniem.)
- Afflict
Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
Dobierz kartę.
- Agonizing Memories
Spójrz na rękę wskazanego gracza i wybierz z niej dwie karty. Umieść je dowolnie na wierzchu biblioteki owego gracza.
- Ascendant Evincar
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Inne czarne stwory dostają +1/+1.
Nieczarne stwory dostają -1/-1.
- Assassinate
Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Beacon of Unrest
Umieść wskazaną kartę artefaktu lub stwora z cmentarza na pole bitwy pod twoim władaniem. Wtasuj niniejszego stwora do biblioteki właściciela.
- Bog Wraith
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Consume Spirit
Opłać X tylko czarną maną.
Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń, zyskaj X żyć.
- Contaminated Bond
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Ilekroć zauroczony stwór zaatakuje lub zablokuje, jego władca traci 3 życia.
- Cruel Edict
Wskazany przeciwnik poświęca stwora.
- Deathmark
Zniszcz wskazanego zielonego lub białego stwora.
- Diabolic Tutor
Wyszukaj kartę w twojej bibliotece, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Distress
Wskazany gracz ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej nie-lądową kartę. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Doomed Necromancer
, , poświęć tego stwora: Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Drudge Skeletons
: Zregeneruj tego stwora.( Następnym razem, gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Dusk Imp
Latanie
- Essence Drain
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia, a ty zyskaj 3 życia.
- Fear
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór ma postrach. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Festering Goblin
Kiedy ten stwór umrze, wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
- Grave Pact
Ilekroć umrze stwór pod twoim władaniem, każdy inny gracz poświęca stwora.
- Graveborn Muse
Na początku twojego kroku utrzymania, dobierz X kart i strać X żyć, gdzie X jest liczbą Zombi pod twoim władaniem.
- Gravedigger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Hate Weaver
: Wskazany niebieski lub czerwony stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Head Games
Wskazany przeciwnik umieszcza karty w swojej ręce na wierzchu swojej biblioteki. Wyszukaj w bibliotece owego gracza tyle samo kart. Ów gracz umieszcza owe karty w swojej ręce, po czym tasuje.
- Hidden Horror
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć go, chyba że odrzucisz kartę stwora.
- Highway Robber
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik traci 2 życia, a ty zyskaj 2 życia.
- Hypnotic Specter
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz odrzuca losową kartę.
- Knight of Dusk
: Zniszcz wskazanego stwora blokującego niniejszego stwora.
- Looming Shade
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Lord of the Pit
Latanie, tratowanie
Na początku twojego kroku utrzymania, poświęć stwora innego niż niniejszy. Jeśli nie możesz, ten stwór zadaje tobie 7 obrażeń.
- Lord of the Undead
Inne Zombi dostają +1/+1.
, : Przywróć wskazaną kartę Zombi z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Megrim
Ilekroć przeciwnik odrzuci kartę, ten urok zadaje owemu graczowi 2 obrażenia.
- Midnight Ritual
Wygnaj X wskazanych kart stworów z twojego cmentarza. Za każdą kartę stwora wygnaną w ten sposób, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Mind Rot
Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Mortal Combat
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli w twoim cmentarzu jest co najmniej dwadzieścia kart, wygrywasz grę.
- Mortivore
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie kart stworów we wszystkich cmentarzach.
: Zregeneruj tego stwora.
- Nantuko Husk
Poświęć stwora: Niniejszy stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Nekrataal
Pierwszy cios
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazanego nieartefaktowego, nieczarnego stwora. Ów stwór nie może zregenerować.
- Nightmare
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Siła oraz wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie Bagien pod twoim władaniem.
- No Rest for the Wicked
Poświęć ten urok: Przywróć do twojej ręki wszystkie karty stworów z twojego cmentarza, które trafiły tam w tej turze z pola bitwy.
- Phage the Untouchable
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli nie rzuciłeś go ze swojej ręki, przegrywasz grę.
Ilekroć ten stwór zada stworowi obrażenia, zniszcz owego stwora. Nie może on regenerować.
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz przegrywa grę.
- Phyrexian Rager
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę i strać 1 życie.
- Plague Beetle
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Plague Wind
Zniszcz wszystkie stwory poza twoim władaniem. Nie mogą one regenerować.
- Rain of Tears
Zniszcz wskazany ląd.
- Ravenous Rats
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik odrzuca kartę.
- Recover
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
Dobierz kartę.
- Relentless Rats
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdego innego stwora na polu bitwy o nazwie Relentless Rats.
Talia może mieć dowolną liczbę kart o nazwie Relentless Rats.
- Royal Assassin
: Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Sengir Vampire
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Ilekroć umrze stwór uszkodzony w tej turze przez niniejszego stwora, umieść na niniejszym stworze znacznik +1/+1.
- Severed Legion
Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Sleeper Agent
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik zyskuje nad nim władanie.
Na początku twojego kroku utrzymania, ten stwór zadaje tobie 2 obrażenia.
- Soul Feast
Wskazany gracz traci 4 życia, a ty zyskaj 4 życia.
- Spineless Thug
Ten stwór nie może blokować.
- Stronghold Discipline
Każdy gracz traci po 1 życiu za każdego stwora pod swoim władaniem.
- Terror
Zniszcz wskazanego nieartefaktowego, nieczarnego stwora. Nie może on regenerować.
- Thrull Surgeon
, poświęć tego stwora: Spójrz na rękę wskazanego gracza i wybierz z niej kartę. Ów gracz odrzuca ową kartę. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Underworld Dreams
Ilekroć przeciwnik dobierze kartę, ten urok zadaje owemu graczowi 1 obrażenie.
- Unholy Strength
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+1.
- Vampire Bats
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0. Możesz aktywować nie więcej niż dwa razy na turę.
- Anaba Bodyguard
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Arcane Teachings
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma „: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.”
- Beacon of Destruction
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 5 obrażeń. Wtasuj ten czar do biblioteki właściciela.
- Blaze
Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń.
- Bloodfire Colossus
, poświęć tego stwora: Zadaje on każdemu stworowi i graczowi po 6 obrażeń.
- Bloodrock Cyclops
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
- Bogardan Firefiend
Kiedy ten stwór umrze, zadaje on wskazanemu stworowi 2 obrażenia.
- Cone of Flame
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie, 2 obrażenia innemu wskazanemu celowi i 3 obrażenia trzeciemu wskazanemu celowi.
- Cryoclasm
Zniszcz wskazaną Równinę lub Wyspę. Ten czar zadaje władcy owego lądu 3 obrażenia.
- Demolish
Zniszcz wskazany artefakt lub ląd.
- Dragon Roost
: Stwórz żeton czerwonego stwora Smok 5/5 z lataniem. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory mające latanie lub zasięg.)
- Duct Crawler
: Wskazany stwór nie może w tej turze blokować niniejszego.
- Firebreathing
Zaurocz stwora
: Zauroczony stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Fists of the Anvil
Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+0.
- Flamewave Invoker
: Ten stwór zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 5 obrażeń.
- Flowstone Slide
Wszystkie stwory dostają do końca tury +X/-X.
- Furnace of Rath
Jeśli jakieś źródło miałoby zadać obrażenia bytowi lub graczowi, zamiast tego zadaje w ów cel dwukrotność tych obrażeń.
- Furnace Whelp
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Goblin Elite Infantry
Ilekroć ten stwór zablokuje lub zostanie zablokowany, do końca tury dostaje -1/-1.
- Goblin King
Inne Gobliny dostają +1/+1 i mają podbój gór.
- Goblin Lore
Dobierz cztery karty, po czym odrzuć trzy losowe karty.
- Goblin Sky Raider
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Guerrilla Tactics
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
Kiedy czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika powoduje, że odrzucasz tę kartę, zadaje ona wskazanemu celowi 4 obrażenia.
- Incinerate
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia. Stwór uszkodzony w ten sposób nie może w tej turze regenerować.
- Kamahl, Pit Fighter
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Lava Axe
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 5 obrażeń.
- Lavaborn Muse
Na początku kroku utrzymania każdego przeciwnika, jeśli ów gracz ma nie więcej niż dwie karty w ręce, ten stwór zadaje owemu graczowi 3 obrażenia.
- Lightning Elemental
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Manabarbs
Ilekroć gracz przekręca ląd pobierając manę, ten urok zadaje owemu graczowi 1 obrażenie.
- Mogg Fanatic
Poświęć tego stwora: Zadaje on wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Orcish Artillery
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia i 3 obrażenia tobie.
- Prodigal Pyromancer
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Pyroclasm
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 2 obrażenia.
- Rage Weaver
: Wskazany czarny lub zielony stwór do końca tury zyskuje pośpiech. (Może atakować i w tej turze.)
- Raging Goblin
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Relentless Assault
Odkręć wszystkie stwory, które atakowały w tej turze. Po tej fazie głównej jest dodatkowa faza potyczki, po której następuje dodatkowa faza główna.
- Rock Badger
Podbój gór (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Górą.)
- Scoria Wurm
Na początku twojego kroku utrzymania, rzuć monetą. Jeśli przegrasz rzut, przywróć tego stwora do ręki właściciela.
- Seismic Assault
Odrzuć kartę lądu: Ten urok zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Shatterstorm
Zniszcz wszystkie artefakty. Nie mogą regenerować.
- Shivan Dragon
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Shivan Hellkite
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Shock
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Shunt
Zmień cel wskazanego czaru mającego jeden cel.
- Siege-Gang Commander
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz trzy żetony czerwonego stwora Goblin 1/1.
, poświęć Goblina: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Smash
Zniszcz wskazany artefakt.
Dobierz kartę.
- Soulblast
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć wszystkie stwory pod twoim władaniem.
Ten czar zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe sumie sił poświęconych stworów.
- Spark Elemental
Tratowanie, pośpiech (Ten stwór może zadać nadmiarowe obrażenia bojowe atakowanemu graczowi lub wędrowcowi. Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
Na początku kroku końcowego, poświęć tego stwora.
- Spitting Earth
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe liczbie Gór pod twoim władaniem.
- Squee, Goblin Nabob
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz przywrócić tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Stun
Wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
Dobierz kartę.
- Sudden Impact
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi obrażenia równe liczbie kart w ręce owego gracza.
- Threaten
Odkręć wskazanego stwora i zyskaj władanie nad nim do końca tury. Ów stwór do końca tury zyskuje pośpiech. (Może atakować i w tej turze.)
- Thundering Giant
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Uncontrollable Anger
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
- Viashino Runner
Złowrogość (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
- Viashino Sandscout
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
Na początku kroku końcowego, przywróć tego stwora do ręki właściciela. (Przywróć go tylko jeśli jest on na polu bitwy.)
- Wall of Fire
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Warp World
Każdy gracz wtasowuje wszystkie własne byty do swojej biblioteki, po czym ujawnia tyle samo kart z wierzchu swojej biblioteki. Każdy gracz umieszcza wszystkie karty artefaktów, stworów i lądów ujawnione w ten sposób na polu bitwy, po czym robi to samo z kartami uroków, po czym umieszcza pozostałe ujawnione w ten sposób karty na spodzie swojej biblioteki.
- Abundance
Jeśli miałbyś dobrać kartę, możesz zamiast tego wybrać ląd lub nie-ląd u ujawnić karty z wierzchu twojej biblioteki aż ujawnisz kartę wybranego rodzaju. Umieść ową kartę w twojej ręce i umieść pozostałe karty ujawnione w ten sposób dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Aggressive Urge
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1.
Dobierz kartę.
- Avatar of Might
Jeśli przeciwnik ma we władaniu co najmniej o cztery stwory więcej niż ty, rzucenie tego czaru kosztuje o mniej.
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Birds of Paradise
Latanie
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Blanchwood Armor
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 za każdy Las pod twoim władaniem.
- Canopy Spider
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Civic Wayfinder
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Commune with Nature
Spójrz na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę stwora i umieścić ją w twojej ręce. Umieść pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Creeping Mold
Zniszcz wskazany artefakt, urok lub ląd.
- Elven Riders
Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez Ściany i/lub stwory z lataniem.
- Elvish Berserker
Ilekroć ten stwór zostaje zablokowany, do końca tury dostaje +1/+1 za każdego blokującego go stwora.
- Elvish Champion
Inne Elfy dostają +1/+1 i mają podbój lasów. (Nie mogą być blokowane o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Elvish Piper
, : Możesz umieścić kartę stwora z twojej ręki na polu bitwy.
- Femeref Archers
: Ten stwór zadaje wskazanemu atakującemu stworowi z lataniem 4 obrażenia.
- Gaea's Herald
Czary stworów nie mogą być skontrowane.
- Giant Growth
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3.
- Giant Spider
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Hunted Wumpus
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy inny gracz może umieścić kartę stwora ze swojej ręki na polu bitwy.
- Hurricane
Ten czar zadaje każdemu stworowi z lataniem i każdemu graczowi po X obrażeń.
- Joiner Adept
Lądy pod twoim władaniem mają „: Weź jedną manę dowolnego koloru.”
- Karplusan Strider
Ten stwór nie może być wskazywany przez niebieskie lub czarne czary.
- Kavu Climber
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Llanowar Elves
: Weź .
- Llanowar Sentinel
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, wyszukaj w twojej bibliotece kartę o tej samej nazwie, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Lure
Zaurocz stwora
Wszystkie stwory mogące blokować zauroczonego stwora, robią to.
- Might of Oaks
Wskazany stwór do końca tury dostaje +7/+7.
- Might Weaver
: Wskazany czerwony lub biały stwór do końca tury zyskuje tratowanie. (Może zadać nadmiarowe obrażenia bojowe atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Mirri, Cat Warrior
Pierwszy cios, podbój lasów, czujność. (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu, nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem i atakowanie nie powoduje jego przekręcenia.)
- Molimo, Maro-Sorcerer
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie lądów pod twoim władaniem.
- Natural Spring
Wskazany gracz zyskuje 8 żyć.
- Naturalize
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Overgrowth
Zaurocz ląd
Ilekroć zauroczony ląd jest przekręcany dla many, jego władca bierze dodatkowe .
- Overrun
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +3/+3 i tratowanie.
- Pincher Beetles
Antymagia (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
- Primal Rage
Stwory pod twoim władaniem mają tratowanie. (Stwór mający tratowanie może zadać nadmiarowe obrażenia bojowe atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Quirion Dryad
Ilekroć rzucisz biały, niebieski, czarny lub czerwony czar, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Rampant Growth
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Recollect
Przywróć wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Regeneration
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
: Zregeneruj zauroczonego stwora. (Następnym razem, gdy ów stwór miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Rhox
Możesz sprawić, że ten stwór zada obrażenia bojowe tak, jakby nie został zablokowany.
: Zregeneruj tego stwora. (Następnym razem, gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Root Maze
Artefakty i lądy wchodzą przekręcone na pole bitwy.
- Rootwalla
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2. Możesz aktywować tylko raz na turę.
- Rushwood Dryad
Podbój lasów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Scion of the Wild
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie stworów pod twoim władaniem.
- Seedborn Muse
Odkręć wszystkie byty pod twoim władaniem podczas kroku odkręcania każdego innego gracza.
- Skyshroud Ranger
: Możesz umieścić kartę lądu z twojej ręki na polu bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Stalking Tiger
Ten stwór nie może być blokowany przez więcej niż jednego stwora.
- Stampeding Wildebeests
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
Na początku twojego kroku utrzymania, przywróć zielonego stwora pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Sylvan Basilisk
Ilekroć ten stwór zostanie zablokowany przez stwora, zniszcz owego stwora.
- Sylvan Scrying
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Tangle Spider
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Treetop Bracers
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 i nie może być blokowany, chyba że przez stwory mające latanie.
- Troll Ascetic
Antyklątwa (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
: Zregeneruj tego stwora.
- Upwelling
Gracze nie tracą niewydanej many podczas końców kroków i faz.
- Verdant Force
Na początku każdego kroku utrzymania, stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.
- Viridian Shaman
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany artefakt.
- Wall of Wood
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
- Yavimaya Enchantress
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdy urok na polu bitwy.
- Angel's Feather
Ilekroć gracz rzuci biały czar, możesz zyskać 1 życie.
- Bottle Gnomes
Poświęć tego stwora: Zyskaj 3 życia.
- Chimeric Staff
: Ten artefakt staje się do końca tury artefaktowym stworem Konstrukt X/X.
- Chromatic Star
, , poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.
Kiedy ten artefakt trafi do cmentarza z pola bitwy, dobierz kartę.
- Citanul Flute
, : Wyszukaj w twojej bibliotece kartę stwora o skrócie many X lub mniejszym, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Coat of Arms
Każdy stwór dostaje +1/+1 za każdego innego stwora na polu bitwy współdzielącego z nim przynajmniej jeden typ stwora. (Na przykład jeśli na polu bitwy są dwa Gobliny Wojownicy oraz Goblin Szaman, każdy z nich dostaje +2/+2.)
- Colossus of Sardia
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
Ten stwór nie odkręca się w twoim kroku odkręcania.
: Odkręć tego stwora. Możesz aktywować tylko w twoim kroku utrzymania.
- Composite Golem
Poświęć tego stwora: Weź .
- Crucible of Worlds
Możesz zagrywać lądy z twojego cmentarza.
- Demon's Horn
Ilekroć gracz rzuci czarny czar, możesz zyskać 1 życie.
- Doubling Cube
, : Podwój liczbę każdego typu posiadanej przez ciebie niewydanej many.
- Dragon's Claw
Ilekroć gracz rzuci czerwony czar, możesz zyskać 1 życie.
- Fountain of Youth
, : Zyskaj 1 życie.
- The Hive
, : Stwórz żeton bezkolorowego stwora Owad 1/1 z lataniem o nazwie Osa. (Nie może być on blokowanym, chyba że przez stwory mające latanie lub zasięg.)
- Howling Mine
Na początku kroku dobierania każdego z graczy, jeśli ten artefakt jest odkręcony, ów gracz dobiera dodatkową kartę.
- Icy Manipulator
, : Przekręć wskazany artefakt, stwora lub ląd.
- Jayemdae Tome
, : Dobierz kartę.
- Juggernaut
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
Ten stwór nie może być blokowany przez Ściany.
- Kraken's Eye
Ilekroć gracz rzuci niebieski czar, możesz zyskać 1 życie.
- Legacy Weapon
: Wygnaj wskazany byt.
Jeśli ta karta miałaby trafić skądkolwiek do cmentarza, zamiast tego ujawnij ją i wtasuj ją do biblioteki właściciela.
- Leonin Scimitar
Wyposażony stwór dostaje +1/+1.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Loxodon Warhammer
Wyposażony stwór dostaje +3/+0 i ma tratowanie oraz więź życia.
Wyposaż
- Mantis Engine
: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory mające latanie lub zasięg.)
: Ten stwór do końca tury zyskuje pierwszy cios. (Zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Millstone
, : Wskazany gracz mieli dwie karty.
- Mind Stone
: Weź .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Ornithopter
Latanie
- Phyrexian Vault
, , poświęć stwora: Dobierz kartę.
- Pithing Needle
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy nazwij kartę.
Aktywowane zdolności źródeł o wybranej nazwie nie mogą być aktywowane, chyba że dają manę.
- Platinum Angel
Latanie
Nie możesz przegrać gry, a twoi przeciwnicy nie mogą wygrać gry.
- Razormane Masticore
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
Na początku twojego kroku utrzymania, poświęć tego stwora, chyba że odrzucisz kartę.
Na początku twojego kroku dobierania, możesz sprawić, że ten stwór zada wskazanemu stworowi 3 obrażenia.
- Rod of Ruin
, : Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Sculpting Steel
Możesz sprawić, że ta karta wejdzie na pole bitwy jako kopia dowolnego artefaktu na polu bitwy.
- Spellbook
Nie masz limitu kart na ręce.
- Steel Golem
Nie możesz rzucać czarów stworów.
- Whispersilk Cloak
Wyposażony stwór nie może być blokowany i ma antymagię. (Nie może być wskazywany przez czary lub zdolności.)
Wyposaż
- Wurm's Tooth
Ilekroć gracz rzuci zielony czar, możesz zyskać 1 życie.
- Adarkar Wastes
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Battlefield Forge
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Brushland
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Caves of Koilos
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Faerie Conclave
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
: Ten ląd do końca tury staje się niebieskim stworem Wróżka 2/1 z lataniem. Nadal jest lądem.
- Forbidding Watchtower
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
: Ten ląd do końca tury staje się białym stworem Piechur 1/5. Nadal jest lądem.
- Ghitu Encampment
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
: Ten ląd do końca tury staje się czerwonym stworem Wojownik 2/1 z pierwszym ciosem. Nadal jest lądem. (Zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Karplusan Forest
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Llanowar Wastes
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Quicksand
: Weź .
, poświęć ten ląd: Wskazany atakujący stwór bez latanie do końca tury dostaje -1/-2.
- Shivan Reef
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Spawning Pool
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
: Ten ląd do końca tury staje się czarnym stworem Szkielet 1/1 mającym „: Zregeneruj tego stwora.” Nadal jest lądem. (Jeśli zregeneruje, następnym razem gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Sulfurous Springs
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Terramorphic Expanse
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Treetop Village
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
: Ten ląd do końca tury staje się zielonym stworem Małpa 3/3 z tratowaniem. Nadal jest lądem. (Może zadać nadmiarowe obrażenia bojowe atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Underground River
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Yavimaya Coast
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)