Kaladesh¶
- Acrobatic Maneuver
Wygnaj wskazanego stwora pod twoim władaniem, po czym przywróć ową kartę na pole bitwy po władaniem właściciela.
Dobierz kartę.
- Aerial Responder
Latanie, czujność, więź życia
- Aetherstorm Roc
Latanie
Ilekroć ten lub inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, przyjmij (znacznik energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, umieść na nim znacznik +1/+1 i przekręć co najwyżej jednego wskazanego stwora pod władaniem broniącego się gracza.
- Angel of Invention
Latanie, czujność, więź życia
Produkcja 2 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim dwa znaczniki +1/+1 albo stwórz dwa żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
Inne stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Authority of the Consuls
Stwory pod władaniem twoich przeciwników wchodzą przekręcone na pole bitwy.
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod władaniem przeciwnika, zyskaj 1 życie.
- Aviary Mechanic
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić inny byt pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Built to Last
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2. Jeśli jest artefaktowym stworem, zyskuje niezniszczalność do końca tury. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą go.)
- Captured by the Consulate
Zaurocz stwora poza twoim władaniem
Zauroczony stwór nie może atakować.
Ilekroć przeciwnik rzuci czar, jeśli wskazuje on pojedynczy cel, zmień ów cel na zauroczonego stwora, jeśli to możliwe.
- Cataclysmic Gearhulk
Czujność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz wybiera spośród nie-lądowych bytów pod swoim władaniem artefakt, stwora, urok i wędrowca , po czym poświęca pozostałe.
- Consulate Surveillance
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (cztery znaczniki energii).
Zapłać : Zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze przez wybrane przez ciebie źródło.
- Consul's Shieldguard
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, inny wskazany atakujący stwór zyskuje niezniszczalność do końca tury.
- Eddytrail Hawk
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij |energy| (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, inny wskazany atakujący stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Fairgrounds Warden
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika dopóki niniejszy stwór nie opuści pola bitwy.
- Fragmentize
Zniszcz wskazany artefakt lub urok o skrócie many 4 lub mniejszym.
- Fumigate
Zniszcz wszystkie stwory. Zyskaj po 1 życiu za każdego stwora zniszczonego w ten sposób.
- Gearshift Ace
Pierwszy cios
Ilekroć ten stwór załoguje Pojazd, ów Pojazd zyskuje pierwszy cios do końca tury.
- Glint-Sleeve Artisan
Produkcja 1 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim znacznik +1/+1 albo stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Herald of the Fair
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +1/+1.
- Impeccable Timing
Ten czar zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 3 obrażenia.
- Inspired Charge
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+1.
- Master Trinketeer
Serwa i Koptery pod twoim władaniem dostają +1/+1.
: Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
- Ninth Bridge Patrol
Ilekroć inny stwór pod twoim władaniem opuści pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Pressure Point
Przekręć wskazanego stwora.
Dobierz kartę.
- Propeller Pioneer
Latanie
Produkcja 1 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim znacznik +1/+1 albo stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Refurbish
Przywróć wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Revoke Privileges
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować, blokować ani załogować Pojazdów.
- Servo Exhibition
Stwórz dwa żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
- Skyswirl Harrier
Latanie
- Skywhaler's Shot
Zniszcz wskazanego stwora o sile 3 lub większej. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją na spodzie twojej biblioteki.)
- Thriving Ibex
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Toolcraft Exemplar
Na początku potyczki w twojej turze, jeśli władasz artefaktem, ten stwór dostaje od końca tury +2/+1. Jeśli władasz co najmniej trzema artefaktami, zyskuje on także pierwszy cios do końca tury.
- Trusty Companion
Czujność
Ten stwór nie może atakować samotnie.
- Visionary Augmenter
Produkcja 2 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim dwa znaczniki +1/+1 albo stwórz dwa żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Wispweaver Angel
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnać innego wskazanego stwora pod twoim władaniem, po czym przywróć ową kartę na pole bitwy pod władaniem właściciela.
- Aether Meltdown
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Zaurocz stwora lub Pojazd
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Zauroczony stwór dostaje -4/-0.
- Aether Theorist
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (trzy znaczniki energii).
, zapłać : Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją na spodzie twojej biblioteki.)
- Aether Tradewinds
Przywróć wskazany byt pod twoim władaniem oraz wskazany byt poza twoim władaniem do rąk właścicieli.
- Aethersquall Ancient
Latanie
Na początku twojego kroku utrzymania przyjmij (trzy znaczniki energii).
Zapłać : Przywróć wszystkie inne stwory do rąk właścicieli. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Ceremonious Rejection
Skontruj wskazany bezkolorowy czar.
- Confiscation Coup
Wybierz wskazany artefakt lub stwora. Przyjmij (cztery znaczniki energii), po czym możesz zapłacić tyle , ile wynosi skrót many owego bytu. Jeśli tak zrobisz, zyskaj władanie nad nim.
- Disappearing Act
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — przywróć byt pod twoim władaniem do ręki właściciela.
Skontruj wskazany czar.
- Dramatic Reversal
Odkręć wszystkie nie-lądowe byty pod twoim władaniem.
- Era of Innovation
Ilekroć artefakt lub Wynalazca wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskaj (dwa znaczniki energii).
Zapłać , poświęć ten urok: Dobierz trzy karty.
- Experimental Aviator
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.
- Failed Inspection
Skontruj wskazany czar. Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Gearseeker Serpent
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej za każdy artefakt pod twoim władaniem.
: Ten stwór nie może być blokowany w tej turze.
- Glimmer of Genius
Wróż 2, po czym dobierz dwie karty. Przyjmij (dwa znaczniki energii).
- Glint-Nest Crane
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę artefaktu i umieścić ją w twojej ręce. Umieść pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
- Hightide Hermit
Obronność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj (cztery znaczniki energii).
Zapłać : Ten stwór może atakować w tej turze tak, jakby nie miał obronności.
- Insidious Will
Wybierz jedno —
Skontruj wskazany czar.
Możesz wskazać nowe cele dla wskazanego czaru.
Skopiuj wskazany czar sztuczki lub obrzędu. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Janjeet Sentry
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
, zapłać : Możesz przekręcić lub odkręcić wskazany artefakt lub stwora.
- Long-Finned Skywhale
Latanie
Ten stwór może blokować tylko stwory z lataniem.
- Malfunction
Zaurocz artefakt lub stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć zauroczony byt.
Zauroczony byt nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Metallurgic Summonings
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Konstrukt X/X, gdzie X jest skrótem many owego czaru.
, wygnaj ten urok: Przywróć wszystkie karty sztuczek i obrzędów z twojego cmentarza do twojej ręki. Możesz aktywować tylko jeśli władasz co najmniej sześcioma artefaktami.
- Minister of Inquiries
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
, zapłać : Wskazany gracz mieli trzy karty.
- Nimble Innovator
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Padeem, Consul of Innovation
Artefakty pod twoim władaniem mają antyklątwę.
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli władasz artefaktem o najwyższym skrócie many lub jednym z takowych, dobierz kartę.
- Paradoxical Outcome
Przywróć dowolną liczbę wskazanych nie-lądowych nieżetonowych bytów do rąk ich właścicieli. Dobierz kartę za każdy z nich przywrócony do twojej ręki w ten sposób.
- Revolutionary Rebuff
Skontruj wskazany nieartefaktowy czar, chyba że jego władca zapłaci .
- Saheeli's Artistry
Wybierz jedną lub obie —
Stwórz żeton będący kopią wskazanego artefaktu.
Stwórz żeton będący kopią wskazanego stwora, tylko że jest on dodatkowo artefaktem oprócz swoich innych typów.
- Select for Inspection
Przywróć wskazanego przekręconego stwora do ręki właściciela. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją na spodzie twojej biblioteki.)
- Shrewd Negotiation
Zamień władanie nad wskazanym artefaktem pod twoim władaniem oraz wskazanym artefaktem lub stworem poza twoim władaniem.
- Tezzeret's Ambition
Dobierz trzy karty. Jeśli nie władasz artefaktem, odrzuć kartę.
- Thriving Turtle
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Torrential Gearhulk
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz rzucić wskazaną kartę sztuczki z twojego cmentarza bez płacenia jej kosztu many. Jeśli ów czar miałby zostać umieszczony w cmentarzu, zamiast tego wygnaj go.
- Vedalken Blademaster
Waleczność (Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.)
- Weldfast Wingsmith
Ilekroć artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Wind Drake
Latanie
- Aetherborn Marauder
Latanie, więź życia
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przenieś dowolną liczbę znaczników +1/+1 z innych bytów pod twoim władaniem na tego stwora.
- Ambitious Aetherborn
Produkcja 1 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim znacznik +1/+1 albo stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Demon of Dark Schemes
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wszystkie inne stwory dostają do końca tury -2/-2.
Ilekroć umrze inny stwór, przyjmij (znacznik energii).
, zapłać : Umieść wskazaną kartę stwora z cmentarza przekręconą na polu bitwy pod twoim władaniem.
- Dhund Operative
O ile władasz artefaktem, ten stwór dostaje +1/+0 i ma dotyk śmierci.
- Diabolic Tutor
Wyszukaj kartę w twojej bibliotece, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Die Young
Wybierz wskazanego stwora. Przyjmij (dwa znaczniki energii), po czym możesz zapłacić dowolną liczbę . Ów stwór do końca tury dostaje -1/-1 za każdy zapłacony w ten sposób.
- Dukhara Scavenger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz umieścić wskazaną kartę artefaktu lub stwora z twojego cmentarza na wierzchu twojej biblioteki.
- Eliminate the Competition
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć X stworów.
Zniszcz X wskazanych stworów.
- Embraal Bruiser
Ten stwór wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Ten stwór ma złowrogość o ile władasz artefaktem.
- Essence Extraction
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia, a ty zyskaj 3 życia.
- Fortuitous Find
Wybierz jedną lub obie —
Przywróć wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza do twojej ręki.
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Foundry Screecher
Latanie
Ten stwór dostaje +1/+0 o ile władasz artefaktem.
- Fretwork Colony
Ten stwór nie może blokować.
Na początku twojego kroku utrzymania, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze i strać 1 życie.
- Gonti, Lord of Luxury
Dotyk śmierci
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na cztery wierzchnie karty biblioteki wskazanego przeciwnika, wygnaj jedną z nich zakrytą, po czym umieść pozostałe losowo na spodzie owej biblioteki. Przez czas jej wygnania możesz patrzeć na ową kartę oraz rzucić ją wydając manę tak, jakby była maną dowolnego typu.
- Harsh Scrutiny
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę stwora. Ów gracz odrzuca ową kartę. Wróż 1.
- Lawless Broker
Kiedy ten stwór umrze, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze pod twoim władaniem.
- Live Fast
Dobierz dwie karty, strać 2 życia i przyjmij (dwa znaczniki energii).
- Lost Legacy
Nazwij nieartefaktową nie-lądową kartę. Wyszukaj w cmentarzu, ręce i bibliotece wskazanego gracza dowolną liczbę kart o owej nazwie i wygnaj je. Ów gracz tasuje, po czym dobiera kartę za każdą kartę wygnaną ze swojej ręki w ten sposób.
- Make Obsolete
Stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają do końca tury -1/-1.
- Marionette Master
Produkcja 3 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim trzy znaczniki +1/+1 albo stwórz trzy żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
Ilekroć artefakt pod twoim władaniem zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, wskazany przeciwnik traci tyle żyć, ile siły ma niniejszy stwór.
- Maulfist Squad
Złowrogość
Produkcja 1 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim znacznik +1/+1 albo stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Midnight Oil
Ten urok wchodzi na pole bitwy mając siedem znaczników godziny.
Na początku twojego kroku dobierania, dobierz dodatkową kartę i usuń dwa znaczniki godziny z tego uroku.
Twój limit kart na ręce jest równy liczbie znaczników godziny na tym uroku.
Ilekroć odrzucisz kartę, strać 1 życie.
- Mind Rot
Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Morbid Curiosity
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć artefakt lub stwora.
Dobierz tyle kart, ile wynosił skrót many poświęconego bytu.
- Night Market Lookout
Ilekroć ten stwór zostanie przekręcony, każdy przeciwnik traci po 1 życiu, a ty zyskaj 1 życie.
- Noxious Gearhulk
Złowrogość
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć wskazanego stwora. Jeśli stwór zostanie zniszczony w ten sposób, zyskaj tyle żyć, ile wynosiła jego wytrzymałość.
- Ovalchase Daredevil
Ilekroć artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz przywrócić niniejszą kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Rush of Vitality
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+0 oraz więź życia i niezniszczalność. (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć i nie może być on zniszczony przez obrażenia lub efekty mówiące „zniszcz”.)
- Subtle Strike
Wybierz jedną lub obie —
Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
- Syndicate Trafficker
, poświęć artefakt: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Zyskuje on niezniszczalność do końca tury.
- Thriving Rats
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Tidy Conclusion
Zniszcz wskazanego stwora. Zyskaj po 1 życiu za każdy artefakt pod twoim władaniem.
- Underhanded Designs
Ilekroć artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, każdy przeciwnik traci po 1 życiu, a ty zyskaj 1 życie.
, poświęć ten urok: Zniszcz wskazanego stwora. Możesz aktywować tylko jeśli władasz co najmniej dwoma artefaktami.
- Weaponcraft Enthusiast
Produkcja 2 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim dwa znaczniki +1/+1 albo stwórz dwa żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Aethertorch Renegade
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (cztery znaczniki energii).
, zapłać : Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi 1 obrażenie.
, zapłać : Ten stwór zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 6 obrażeń.
- Brazen Scourge
Pośpiech
- Built to Smash
Wskazany atakujący stwór do końca tury dostaje +3/+3. Jeśli jest artefaktowym stworem, zyskuje tratowanie do końca tury.
- Cathartic Reunion
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — odrzuć dwie karty.
Dobierz trzy karty.
- Chandra, Torch of Defiance
+1: Wygnaj wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz rzucić ową kartę. Jeśli tak nie zrobisz, ten wędrowiec zadaje każdemu przeciwnikowi po 2 obrażenia.
+1: Weź .
–3: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia.
–7: Dostajesz emblemat mający „Ilekroć rzucisz czar, ten emblemat zadaje wskazanemu celowi 5 obrażeń.”
- Chandra's Pyrohelix
Ten czar zadaje 2 obrażenia rozdzielone dowolnie pomiędzy jeden lub dwa wskazane cele.
- Combustible Gearhulk
Pierwszy cios
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik może sprawić, że dobierzesz trzy karty. Jeśli ów gracz tak nie zrobi, zmiel trzy karty, po czym ten stwór zadaje owemu graczowi tyle obrażeń, ile wynosi suma skrótów many owych kart.
- Demolish
Zniszcz wskazany artefakt lub ląd.
- Fateful Showdown
Ten czar zadaje wskazanemu celowi tyle obrażeń, ile masz kart w ręce. Odrzuć wszystkie karty z twojej ręki, po czym dobierz tyle samo kart.
- Furious Reprisal
Ten czar zadaje każdemu z co najwyżej dwóch wskazanych celów po 2 obrażenia.
- Giant Spectacle
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+1 i ma złowrogość.
- Harnessed Lightning
Wybierz wskazanego stwora. Przyjmij (trzy znaczniki energii), po czym możesz zapłacić dowolną liczbę . Ten czar zadaje owemu stworowi tyle obrażeń, ile zapłacono w ten sposób.
- Hijack
Zyskaj do końca tury władaniem nad wskazanym artefaktem lub stworem. Odkręć go. Zyskuje on pośpiech do końca tury.
- Incendiary Sabotage
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć artefakt.
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 3 obrażenia.
- Inventor's Apprentice
Ten stwór dostaje +1/+1 o ile władasz artefaktem.
- Lathnu Hellion
Pośpiech
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Na początku twojego kroku końcowego, poświęć tego stwora, chyba że zapłacisz .
- Madcap Experiment
Ujawnij karty z wierzchu twojej biblioteki aż ujawnisz kartę artefaktu. Umieść ową kartę na polu bitwy, a pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki. Ten czar zadaje tobie tyle obrażeń, ile kart ujawniono w ten sposób.
- Maulfist Doorbuster
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
- Pia Nalaar
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.
: Wskazany artefaktowy stwór do końca tury dostaje +1/+0.
, poświęć artefakt: Wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
- Quicksmith Genius
Ilekroć artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz odrzucić kartę. Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Reckless Fireweaver
Ilekroć artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu.
- Renegade Tactics
Wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
Dobierz kartę.
- Ruinous Gremlin
, poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany artefakt.
- Salivating Gremlins
Ilekroć artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +2/+0 oraz tratowanie.
- Skyship Stalker
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
: Ten stwór zyskuje pierwszy cios do końca tury.
: Ten stwór zyskuje pośpiech do końca tury.
- Spark of Creativity
Wybierz wskazanego stwora. Wygnaj wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz sprawić, że ten czar zada owemu stworowi obrażenia równe skrótowi many wygnanej karty. Jeśli tak nie zrobisz, możesz zagrać ową kartę do końca tury.
- Speedway Fanatic
Pośpiech
Ilekroć ten stwór załoguje Pojazd, ów Pojazd zyskuje pośpiech do końca tury.
- Spireside Infiltrator
Ilekroć ten stwór zostanie przekręcony, zadaje on każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu.
- Spontaneous Artist
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (znacznik energii).
Zapłać : Wskazany stwór zyskuje pośpiech do końca tury.
- Start Your Engines
Pojazdy pod twoim władaniem stają się do końca tury artefaktowymi stworami. Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+0.
- Territorial Gorger
Tratowanie
Ilekroć przyjmiesz jeden lub więcej (znaczników energii), ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Thriving Grubs
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Wayward Giant
Złowrogość
- Welding Sparks
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi X obrażeń, gdzie X jest liczbą artefaktów pod twoim władaniem plus 3.
- Appetite for the Unnatural
Zniszcz wskazany artefakt lub urok. Zyskaj 2 życia.
- Arborback Stomper
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 5 żyć.
- Architect of the Untamed
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, przyjmij (znacznik energii).
Zapłać : Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Bestia 6/6.
- Armorcraft Judge
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę za każdego stwora pod twoim władaniem mającego znacznik +1/+1.
- Attune with Aether
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj. Przyjmij (dwa znaczniki energii).
- Blossoming Defense
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +2/+2 i antyklątwę.
- Bristling Hydra
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (trzy znaczniki energii).
Zapłać : Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Zyskuje on antyklątwę do końca tury.
- Commencement of Festivities
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane graczom w tej turze.
- Creeping Mold
Zniszcz wskazany artefakt, urok lub ląd.
- Cultivator of Blades
Produkcja 2 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim dwa znaczniki +1/+1 albo stwórz dwa żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
Ilekroć ten stwór atakuje, możesz sprawić, że inne atakujące stwory dostaną do końca tury +X/+X, gdzie X jest siłą niniejszego stwora.
- Dubious Challenge
Spójrz na dziesięć wierzchnich kart twojej biblioteki, wygnaj spośród nich co najwyżej dwie karty stworów, po czym przetasuj. Wskazany przeciwnik może wybrać jedną z owych wygnanych kart i umieścić ją na polu bitwy pod swoim władaniem. Umieść pozostałą na polu bitwy pod twoim władaniem.
- Durable Handicraft
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, umieść znacznik +1/+1 na owym stworze.
, poświęć ten urok: Umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem.
- Elegant Edgecrafters
Ten stwór nie może być blokowany przez stwory o sile 2 lub mniejszej.
Produkcja 2 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim dwa znaczniki +1/+1 albo stwórz dwa żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Fairgrounds Trumpeter
Na początku każdego kroku końcowego, jeśli znacznik +1/+1 został umieszczony na permanencie pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Ghirapur Guide
: Wskazany stwór pod twoim władaniem nie może być w tej turze blokowany przez stwory o sile 2 lub mniejszej.
- Highspire Artisan
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
Produkcja 1 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim znacznik +1/+1 albo stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Hunt the Weak
Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze pod twoim władaniem. Następnie ów stwór walczy ze wskazanym stworem poza twoim władaniem. (Każdy zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
- Kujar Seedsculptor
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze pod twoim władaniem.
- Larger Than Life
Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+4 i tratowanie.
- Longtusk Cub
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Zapłać : Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Nature's Way
Wskazany stwór pod twoim władaniem zyskuje czujność i tratowanie do końca tury. Zadaje on obrażenia równe swojej sile wskazanemu stworowi poza twoim władaniem.
- Nissa, Vital Force
+1: Odkręć wskazany ląd pod twoim władaniem. Do twojej następnej tury staje się on stworem Żywiołak 5/5 z pośpiechem. Nadal jest lądem.
–3: Przywróć wskazaną kartę bytu z twojego cmentarza do twojej ręki.
–6: Dostajesz emblemat mający „Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz dobrać kartę.”
- Ornamental Courage
Odkręć wskazanego stwora. Dostaje on do końca tury +1/+3.
- Oviya Pashiri, Sage Lifecrafter
, : Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
, : Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Konstrukt X/X, gdzie X jest liczbą stworów pod twoim władaniem.
- Peema Outrider
Tratowanie
Produkcja 1 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim znacznik +1/+1 albo stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Riparian Tiger
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dostaje on do końca tury +2/+2.
- Sage of Shaila's Claim
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (trzy znaczniki energii).
- Servant of the Conduit
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
, zapłać : Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Take Down
Wybierz jedno —
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi z lataniem 4 obrażenia.
Ten czar zadaje każdemu stworowi z lataniem po 1 obrażeniu.
- Thriving Rhino
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Verdurous Gearhulk
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, rozmieść cztery znaczniki +1/+1 pomiędzy dowolną liczbę wskazanych stworów pod twoim władaniem.
- Wild Wanderer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Wildest Dreams
Przywróć X wskazanych kart z twojego cmentarza do twojej ręki. Wygnaj niniejszy czar.
- Wily Bandar
: Ten stwór zyskuje niezniszczalność do końca tury. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą go.)
- Cloudblazer
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia i dobierz dwie karty.
- Contraband Kingpin
Więź życia
Ilekroć artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wróż 1.
- Depala, Pilot Exemplar
Inne Krasnoludy pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Każdy Pojazd pod twoim władaniem dostaje +1/+1 o ile jest stworem.
Ilekroć ten stwór zostanie przekręcony, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, ujawnij X wierzchnich kart twojej biblioteki, umieść spośród nich wszystkie karty typu Krasnolud i Pojazd w twojej ręce, po czym umieść pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Dovin Baan
+1: Do twojej następnej tury, co najwyżej jeden wskazany stwór dostaje -3/-0 i jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.
–1: Zyskaj 2 życia i dobierz kartę.
–7: Dostajesz emblemat mający „Twoi przeciwnicy nie mogą odkręcić więcej niż dwóch bytów podczas swoich kroków odkręcania.”
- Empyreal Voyager
Latanie, tratowanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, przyjmij tyle samo (znaczników energii).
- Engineered Might
Wybierz jedno —
Wskazany stwór do końca tury dostaje +5/+5 oraz tratowanie.
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+2 oraz czujność.
- Hazardous Conditions
Stwory nie mające znaczników dostają do końca tury -2/-2.
- Kambal, Consul of Allocation
Ilekroć przeciwnik rzuci nie-stworowy czar, ów gracz traci 2 życia, a ty zyskaj 2 życia.
- Rashmi, Eternities Crafter
Ilekroć rzucisz swój pierwszy czar w danej turze, ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz ją rzucić bez płacenia jej kosztu many jeśli jest czarem o mniejszym skrócie many. Jeśli jej nie rzucisz, umieść ją w twojej ręce.
- Restoration Gearsmith
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazaną kartę artefaktu lub stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Saheeli Rai
+1: Wróż 1. Ten wędrowiec zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu.
–2: Stwórz żeton będący kopią wskazanego artefaktu lub stwora pod twoim władaniem, ale jest on dodatkowo artefaktem oprócz swoich innych typów. Ów żeton zyskuje pośpiech. Wygnaj go na początku najbliższego kroku końcowego.
–7: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej trzy karty artefaktów o różnych nazwach, umieść je na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Unlicensed Disintegration
Zniszcz wskazanego stwora. Jeśli władasz artefaktem, ten czar zadaje władcy owego stwora 3 obrażenia.
- Veteran Motorist
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 2.
Ilekroć ten stwór załoguje Pojazd, ów Pojazd do końca tury dostaje +1/+1.
- Voltaic Brawler
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij |energy| (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dostaje on do końca tury +1/+1 oraz tratowanie.
- Whirler Virtuoso
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (trzy znaczniki energii).
Zapłać : Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.
- Accomplished Automaton
Produkcja 1 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim znacznik +1/+1 albo stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Aetherflux Reservoir
Ilekroć rzucisz czar, zyskaj po 1 życiu za każdy czar rzucony w tej turze.
Zapłać 50 żyć: Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 50 obrażeń.
- Aetherworks Marvel
Ilekroć byt pod twoim władaniem zostanie umieszczony w cmentarzu, przyjmij (znacznik energii).
, zapłać : Spójrz na sześć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz rzucić czar spośród nich bez płacenia jego kosztu many. Umieść pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Animation Module
Ilekroć jeden lub więcej znaczników +1/+1 zostanie umieszczonych na permanencie pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
, : Wybierz znacznik na wskazanym permanencie lub graczu. Umieść tam kolejny znacznik tego rodzaju.
- Aradara Express
Złowrogość
Załoga 4 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 4: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Ballista Charger
Ilekroć ten pojazd atakuje, zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
Załoga 3 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 3: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Bastion Mastodon
: Ten pojazd zyskuje czujność do końca tury.
- Bomat Bazaar Barge
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Załoga 3 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 3: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Bomat Courier
Pośpiech
Ilekroć ten stwór zaatakuje, wygnaj zakrytą wierzchnią kartę twojej biblioteki. (Nie możesz na nią patrzeć.)
, odrzuć twoją rękę, poświęć tego stwora: Umieść wszystkie karty wygnane tym stworem w rękach ich właścicieli.
- Chief of the Foundry
Inne artefaktowe stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Cogworker's Puzzleknot
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
, poświęć ten artefakt: Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
- Consulate Skygate
Obronność
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Cultivator's Caravan
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
Załoga 3 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 3: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Deadlock Trap
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij |energy| (dwa znaczniki energii).
, zapłać : Przekręć wskazanego stwora lub wędrowca. Jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane w tej turze.
- Decoction Module
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, przyjmij (znacznik energii).
, : Przywróć wskazanego stwora pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Demolition Stomper
Ten pojazd nie może być blokowany przez stwory o sile 2 lub mniejszej.
Załoga 5 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 5: Ten Pojazd staje się artefaktowym stworem do końca tury.)
- Dukhara Peafowl
: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Dynavolt Tower
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, przyjmij (dwa znaczniki energii).
, zapłać : Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Eager Construct
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz może wróżyć 1. (By wróżyć 1, spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki, po czym możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Electrostatic Pummeler
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij |energy| (trzy znaczniki energii).
Zapłać : Ten stwór do końca tury dostaje +X/+X, gdzie X jest jego siłą.
- Fabrication Module
Ilekroć przyjmiesz jeden lub więcej (znaczników energii), umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze pod twoim władaniem.
, : Przyjmij .
- Filigree Familiar
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia.
Kiedy ten stwór umrze, dobierz kartę.
- Fireforger's Puzzleknot
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on wskazanemu celowi 1 obrażenie.
, poświęć ten artefakt: Zadaje on wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Fleetwheel Cruiser
Tratowanie, pośpiech
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, do końca tury staje się artefaktowym stworem.
Załoga 2 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 2: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Foundry Inspector
Rzucanie czarów artefaktów kosztuje cię o mniej.
- Ghirapur Orrery
Każdy gracz może w swojej turze zagrać dodatkowy ląd.
Na początku kroku utrzymania każdego z graczy, jeśli ów gracz nie ma kart w ręce, ów gracz dobiera trzy karty.
- Glassblower's Puzzleknot
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 2, po czym przyjmij . (Dostajesz dwa znaczniki energii. By wróżyć 2, spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolną ich liczbę na spodzie twojej biblioteki, a pozostałe na jej wierzchu w dowolnej kolejności.)
, poświęć ten artefakt: Wróż 2, po czym przyjmij .
- Inventor's Goggles
Wyposażony stwór dostaje +1/+2.
Ilekroć Wynalazca wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz dołączyć do niego ten artefakt.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Iron League Steed
Pośpiech
Produkcja 1 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim znacznik +1/+1 albo stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Key to the City
, odrzuć kartę: Co najwyżej jeden wskazany stwór nie może być blokowany w tej turze.
Ilekroć ten artefakt zostanie odkręcony, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Metalspinner's Puzzleknot
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę i strać 1 życie.
, poświęć ten artefakt: Dobierz kartę i strać 1 życie.
- Metalwork Colossus
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej, gdzie X jest sumą skróconych kosztów many artefaktów pod twoim władaniem nie będących stworami.
Poświęć dwa artefakty: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Multiform Wonder
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (trzy znaczniki energii).
Zapłać : Ten stwór do końca tury zyskuje wybraną przez ciebie zdolność spośród latania, czujności i więzi życia.
Zapłać : Ten stwór do końca tury dostaje +2/-2 lub -2/+2.
- Narnam Cobra
: Ten stwór zyskuje dotyk śmierci do końca tury. (Stwór otrzymujący od niego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Ovalchase Dragster
Tratowanie, pośpiech
Załoga 1 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 1: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Panharmonicon
Jeśli wejście na pole bitwy artefaktu lub stwora wyzwoli zdolność wyzwalaną bytu pod twoim władaniem, owa zdolność jest wyzwalana dodatkowy raz.
- Perpetual Timepiece
: Zmiel dwie karty.
, wygnaj ten artefakt: Wtasuj dowolną liczbę wskazanych kart z twojego cmentarza do twojej biblioteki.
- Prakhata Pillar-Bug
: Ten stwór zyskuje więź życia do końca tury. (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
- Prophetic Prism
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
, : Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Renegade Freighter
Ilekroć ten pojazd zaatakuje, do końca tury dostaje +1/+1 oraz tratowanie.
Załoga 2 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 2: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Scrapheap Scrounger
Ten stwór nie może blokować.
, wygnaj inną kartę stwora z twojego cmentarza: Przywróć niniejszą kartę z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Self-Assembler
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę stwora typu Składacz, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Sky Skiff
Latanie
Załoga 1 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 1: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Skysovereign, Consul Flagship
Latanie
Ilekroć ten pojazd wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, zadaje on wskazanemu stworowi lub wędrowcowi pod władaniem przeciwnika 3 obrażenia.
Załoga 3 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 3: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Smuggler's Copter
Latanie
Ilekroć ten pojazd zaatakuje lub zablokuje, możesz dobrać kartę. Jeśli tak zrobisz, odrzuć kartę.
Załoga 1 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 1: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Snare Thopter
Latanie, pośpiech
- Torch Gauntlet
Wyposażony stwór dostaje +2/+0.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Weldfast Monitor
: Ten stwór zyskuje złowrogość do końca tury.
- Whirlermaker
, : Stwórz żeton bezkolorowego artefaktycznego stwora Kopter 1/1 z lataniem.
- Woodweaver's Puzzleknot
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia i przyjmij (trzy znaczniki energii).
, poświęć ten artefakt: Zyskaj 3 życia i przyjmuj .
- Workshop Assistant
Kiedy ten stwór umrze, przywróć inną wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Aether Hub
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (znacznik energii).
: Weź .
, zapłać : Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Blooming Marsh
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najwyżej dwoma innymi lądami.
: Weź lub .
- Botanical Sanctum
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najwyżej dwoma innymi lądami.
: Weź lub .
- Concealed Courtyard
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najwyżej dwoma innymi lądami.
: Weź lub .
- Inspiring Vantage
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najwyżej dwoma innymi lądami.
: Weź lub .
- Inventors' Fair
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli władasz co najmniej trzema artefaktami, zyskaj 1 życie.
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę artefaktu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj. Możesz aktywować tylko jeśli władasz co najmniej trzema artefaktami.
- Sequestered Stash
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Zmiel pięć kart. Następnie możesz umieścić kartę artefaktu z twojego cmentarza na wierzchu twojej biblioteki.
- Spirebluff Canal
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najwyżej dwoma innymi lądami.
: Weź lub .
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)
- Chandra, Pyrogenius
+2: Ten wędrowiec zadaje każdemu przeciwnikowi po 2 obrażenia.
–3: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia.
–10: Ten stwór zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi oraz każdemu stworowi pod władaniem owego gracza lub władcy owego wędrowca po 6 obrażeń.
- Flame Lash
Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia.
- Liberating Combustion
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 6 obrażeń. Możesz wyszukać w twojej bibliotece i/lub cmentarzu kartę o nazwie Chandra, Pyrogenius, ujawnij ją i umieść ją w twojej ręce. Jeśli przeszukasz twoją bibliotekę w ten sposób, przetasuj.
- Renegade Firebrand
O ile władasz wędrowcem typu Chandra, ten stwór dostaje +1/+0 i ma pierwszy cios. (Zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Stone Quarry
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Nissa, Nature's Artisan
+3: Zyskaj 3 życia.
–4: Ujawnij dwie wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść spośród nich wszystkie karty lądów na polu bitwy, a pozostałe w twojej ręce.
–12: Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +5/+5 i tratowanie.
- Guardian of the Great Conduit
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
O ile władasz wędrowcem typu Nissa, ten stwór dostaje +2+/+0 i ma czujność. (Atakowanie nie przekręca go.)
- Verdant Crescendo
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu i umieść ją przekręconą na polu bitwy. Wyszukaj w twojej bibliotece i cmentarzu kartę o nazwie Nissa, Nature’s Artisan, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Woodland Stream
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .