Journey into Nyx (Podróż do Nyx)¶
- Aegis of the Gods
Masz antyklątwę. (Czary i zdolności pod władaniem twoich przeciwników nie mogą cię wskazywać.)
- Ajani's Presence
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Każdy z dowolnej liczby wskazanych stworów do końca tury dostaje +1/+1 oraz niezniszczalność. (Obrażenia oraz efekty mówiące „zniszcz”, nie niszczą ich.)
- Akroan Mastiff
, : Przekręć wskazanego stwora.
- Armament of Nyx
Zaurocz stwora
O ile zauroczony stwór jest urokiem, ma podwójny cios. W przeciwnym razie zażegnaj wszelkie obrażenia, jakie mogłyby zostać zadane przez zauroczonego stwora. (Stwór z podwójnym ciosem zadaje obrażenia jako pierwszy cios i normalnie.)
- Banishing Light
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazany nie-lądowy byt pod władaniem przeciwnika dopóki niniejszy urok nie opuści pola bitwy.
- Dawnbringer Charioteers
Latanie, więź życia
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Deicide
Wygnaj wskazany urok. Jeśli wygnana karta jest typu Bóg, wyszukaj w cmentarzu, ręce oraz bibliotece jej władcy dowolną liczbę kart o takiej samej nazwie i wygnaj je, po czym ów gracz tasuje.
- Dictate of Heliod
Błysk
Stwory pod twoim władaniem dostają +2/+2.
- Eagle of the Watch
Latanie, czujność
- Eidolon of Rhetoric
Każdy gracz nie może rzucać więcej niż jednego czaru na turę.
- Font of Vigor
, poświęć ten urok: Zyskaj 7 żyć.
- Godsend
Wyposażony stwór dostaje +3/+3.
Ilekroć wyposażony stwór blokuje lub jest blokowany przez co najmniej jednego stwora, możesz wygnać jednego z owych stworów.
Przeciwnicy nie mogą rzucać czarów z taką samą nazwą, jak karty wygnane przy użyciu tego artefaktu.
Wyposaż
- Harvestguard Alseids
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie mogłyby być zadane w tej turze wskazanemu stworowi.
- Lagonna-Band Trailblazer
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Launch the Fleet
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Do końca tury każdy z dowolnej liczby wskazanych stworów zyskuje „Ilekroć ten stwór zaatakuje, stwórz przekręcony i atakujący żeton białego stwora Piechur 1/1.”
- Leonin Iconoclast
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, zniszcz wskazanego stwora-urok pod władaniem przeciwnika.
- Mortal Obstinacy
Zaurocz stwora pod twoim władaniem
Zauroczony stwór dostaje +1/+1.
Ilekroć zauroczony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz poświęcić ten urok. Jeśli tak zrobisz, zniszcz wskazany urok.
- Nyx-Fleece Ram
Na początku twojego kroku utrzymania zyskaj 1 życie.
- Oppressive Rays
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować, chyba że jego władca zapłaci .
Aktywacja zdolności aktywowanych zauroczonego stwora kosztuje o więcej.
- Phalanx Formation
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Każdy z dowolnej liczby wskazanych stworów zyskuje podwójny cios do końca tury. (Zadają obrażenia zarówno w pierwszym ciosie i normalnie.)
- Quarry Colossus
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść wskazanego stwora w bibliotece właściciela tuż pod X wierzchnimi kartami owej biblioteki, gdzie X jest liczbą Równin pod twoim władaniem.
- Reprisal
Zniszcz wskazanego stwora o sile 4 lub większej. Nie może być zregenerowany.
- Sightless Brawler
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Ten stwór nie może atakować samotnie.
Zauroczony stwór dostaje +3/+2 i nie może atakować samotnie.
- Skybind
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wygnaj wskazany nie-lądowy byt. Przywróć ową kartę na pole bitwy pod władaniem jej właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.
- Skyspear Cavalry
Latanie
Podwójny cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe w pierwszym ciosie oraz normalnie.)
- Stonewise Fortifier
: Zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie mogłyby zostać zadane temu stworowi przez wskazanego stwora w tej turze.
- Supply-Line Cranes
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
- Tethmos High Priest
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, przywróć wskazaną kartę stwora o skrócie many 2 lub mniejszym z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Aerial Formation
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Każdy z dowolnej liczby wskazanych stworów do końca tury dostaje +1/+1 i latanie.
- Battlefield Thaumaturge
Każdy rzucany przez ciebie czar sztuczki i obrzędu kosztuje o mniej za każdego stwora, którego wskazuje.
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, zyskuje on antyklątwę do końca tury.
- Cloaked Siren
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Latanie
- Countermand
Skontruj wskazany czar. Jego władca mieli cztery karty.
- Crystalline Nautilus
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Kiedy ten stwór zostanie wskazany przez czar lub zdolność, poświęć go.
Zauroczony stwór dostaje +4/+4 i ma „Kiedy ten stwór zostanie wskazany przez czar lub zdolność, poświęć go.”
- Dakra Mystic
, : Każdy gracz ujawnia wierzchnią kartę swojej biblioteki. Możesz umieścić ujawnione karty w cmentarzach właścicieli. Jeśli tego nie zrobisz, każdy gracz dobiera kartę.
- Daring Thief
Natchniony — Ilekroć ten stwór zostanie odkręcony, możesz zamienić władanie nad wskazanym nie-lądowym bytem pod twoim władaniem oraz wskazanym bytem pod władaniem przeciwnika, z którym współdzieli typ karty.
- Dictate of Kruphix
Błysk
Na początku kroku dobierania każdego z graczy, ów gracz dobiera dodatkową kartę.
- Font of Fortunes
, poświęć ten urok: Dobierz dwie karty.
- Godhunter Octopus
Ten stwór nie może atakować, chyba że broniący się gracz włada urokiem lub zauroczonym bytem.
- Hour of Need
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Wygnaj dowolną liczbę wskazanych stworów. Za każdego stwora wygnanego w ten sposób, jego władca tworzy żeton niebieskiego stwora Sfinks 4/4 z lataniem.
- Hubris
Przywróć wskazanego stwora i wszystkie Aury dołączone do niego do rąk ich właścicieli.
- Hypnotic Siren
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Latanie
Masz władanie nad zauroczonym stworem.
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 i ma latanie.
- Interpret the Signs
Wróż 3, po czym ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Dobierze tyle kart, ile wynosi skrót many ujawnionej karty. (By wróżyć 3, spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolne z nich na spodzie twojej biblioteki, a pozostałe na jej wierzchu w dowolnej kolejności.)
- Kiora's Dismissal
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Przywróć dowolną liczbę wskazanych uroków do rąk ich właścicieli.
- Pin to the Earth
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje -6/-0.
- Polymorphous Rush
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Wybierz stwora na polu bitwy. Do końca tury każdy z dowolnej liczby wskazanych stworów pod twoim władaniem staje się kopią wybranego stwora.
- Pull from the Deep
Przywróć co najwyżej po jednej karcie sztuczki i obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki. Wygnaj niniejszy czar.
- Riptide Chimera
Latanie
Na początku twojego kroku rozliczania, przywróć urok pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Rise of Eagles
Stwórz dwa żetony niebieskiego stwora-uroku Ptak 2/2 z lataniem. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją na spodzie twojej biblioteki.)
- Sage of Hours
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, umieść na nim znacznik +1/+1.
Usuń wszystkie znaczniki +1/+1 z tego stwora: Za każde pięć znaczników usuniętych w ten sposób, weź dodatkową turę po obecnej.
- Scourge of Fleets
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć każdego stwora pod władaniem twoich przeciwników o wytrzymałości X lub mniejszej do rąk właścicieli, gdzie X jest liczbą Wysp pod twoim władaniem.
- Sigiled Starfish
: Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją na spodzie twojej biblioteki.)
- Thassa's Devourer
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wskazany gracz mieli dwie karty.
- Thassa's Ire
: Możesz przekręcić lub odkręcić wskazanego stwora.
- Triton Cavalry
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, możesz przywrócić wskazany urok do ręki właściciela.
- Triton Shorestalker
Ten stwór nie może być blokowany.
- War-Wing Siren
Latanie
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Whitewater Naiads
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wskazany stwór nie może być blokowany w tej turze.
- Agent of Erebos
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wygnaj cmentarz wskazanego gracza.
- Aspect of Gorgon
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+3 i ma dotyk śmierci. (Dowolna liczba obrażeń zadana przez niego stworowi wystarcza, by go zniszczyć.)
- Bloodcrazed Hoplite
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, umieść na nim znacznik +1/+1.
Ilekroć znacznik +1/+1 zostanie umieszczony na tym stworze, usuń znacznik +1/+1 ze wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika.
- Brain Maggot
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę, a ty wybierz z niej nie-lądową kartę. Wygnaj ową kartę dopóki ten stwór nie opuści pola bitwy.
- Cast into Darkness
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje -2/-0 i nie może blokować.
- Cruel Feeding
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Każdy z dowolnej liczby wskazanych stworów do końca tury dostaje +1/+0 i więź życia. (Obrażenia zadane przez stwora z więzią życia powodują, że jego władca zyskuje tyle samo żyć.)
- Dictate of Erebos
Błysk
Ilekroć stwór pod twoim władaniem umrze, każdy przeciwnik poświęca stwora.
- Doomwake Giant
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają do końca tury -1/-1.
- Dreadbringer Lampads
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wskazany stwór zyskuje zastraszanie do końca tury. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)
- Extinguish All Hope
Zniszcz wszystkie stwory nie będące urokami.
- Feast of Dreams
Zniszcz wskazanego zauroczonego stwora lub stwora będącego urokiem.
- Felhide Petrifier
Dotyk śmierci
Inne Minotaury pod twoim władaniem mają dotyk śmierci.
- Font of Return
, poświęć ten urok: Przywróć co najwyżej trzy wskazane karty stworów z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Gnarled Scarhide
Obdarowanie (Jeśli zagrasz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Ten stwór nie może blokować.
Zauroczony stwór dostaje +2/+1 i nie może blokować.
- Grim Guardian
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, każdy przeciwnik traci po 1 życiu.
- King Macar, the Gold-Cursed
Natchniony — Ilekroć ten stwór zostanie odkręcony, możesz wygnać wskazanego stwora. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton Złota. (To artefakt mający „Poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)
- Master of the Feast
Latanie
Na początku twojego kroku utrzymania każdy z przeciwników dobiera kartę.
- Nightmarish End
Wskazany stwór do końca tury dostaje -X/-X, gdzie X jest liczbą kart w twojej ręce.
- Nyx Infusion
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 o ile jest urokiem. W przeciwnym razie dostaje -2/-2.
- Pharika's Chosen
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Returned Reveler
Kiedy ten stwór umrze, każdy gracz mieli po trzy karty.
- Ritual of the Returned
Wygnaj wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza. Stwórz żeton czarnego stwora Zombi. Jego siła jest równa sile owej kart, a jego wytrzymałość jest równa wytrzymałości owej karty.
- Silence the Believers
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Wygnaj dowolną liczbę wskazanych stworów i wszystkie Aury dołączone do nich.
- Spiteful Blow
Zniszcz wskazanego stwora i wskazany ląd.
- Squelching Leeches
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie Bagien pod twoim władaniem.
- Thoughtrender Lamia
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, każdy przeciwnik odrzuca kartę.
- Tormented Thoughts
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Wskazany gracz odrzuca tyle kart, ile wynosiła siła poświęconego stwora.
- Worst Fears
Władasz wskazanym graczem podczas najbliższej tury owego gracza. Wygnaj ten czar. (Widzisz wszystkie karty, jakie ów gracz mógłby widzieć i podejmujesz wszystkie decyzje za owego gracza.)
- Akroan Line Breaker
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, dostaje on do końca tury +2/+0 oraz zastraszanie. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)
- Bearer of the Heavens
Kiedy ten stwór umrze, zniszcz wszystkie byty na początku najbliższego kroku końcowego.
- Bladetusk Boar
Zastraszenie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)
- Blinding Flare
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Każdy z dowolnej liczby wskazanych stworów nie może blokować w tej turze.
- Cyclops of Eternal Fury
Stwory pod twoim władaniem mają pośpiech.
- Dictate of the Twin Gods
Błysk
Jeśli jakieś źródło miałoby zadać obrażenia bytowi lub graczowi, zamiast tego zadaje w ów cel dwukrotność tych obrażeń.
- Eidolon of the Great Revel
Ilekroć gracz rzuci czar o skrócie many 3 lub niższym, ten stwór zadaje owemu graczowi 2 obrażenia.
- Flamespeaker's Will
Zaurocz stwora pod twoim władaniem
Zauroczony stwór dostaje +1/+1.
Ilekroć zauroczony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz poświęcić ten urok. Jeśli tak zrobisz, zniszcz wskazany artefakt.
- Flurry of Horns
Stwórz dwa żetony czerwonego stwora Minotaur 2/3 z pośpiechem.
- Font of Ire
, poświęć ten urok: Zadaje on wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 5 obrażeń.
- Forgeborn Oreads
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Gluttonous Cyclops
: Monstrualność 3. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim trzy znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
- Harness by Force
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Zyskaj do końca tury władanie nad dowolną liczbą wskazanych stworów. Odkręć owe stwory. Zyskują one pośpiech do końca tury.
- Knowledge and Power
Ilekroć wróżysz, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, ten urok zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Lightning Diadem
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
Zauroczony stwór dostaje +2/+2.
- Magma Spray
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 2 obrażenia. Jeśli ów stwór miałby umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go.
- Mogis's Warhound
Obdarowanie (Jeśli zagrasz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
- Prophetic Flamespeaker
Podwójny cios, tratowanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, wygnaj wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz ją zagrać w tej turze.
- Riddle of Lightning
Wskaż dowolny cel. Wróż 3, po czym ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Ten czar zadaje owemu celowi obrażenia równe skrótowi many owej karty.
- Rollick of Abandon
Wszystkie stwory dostają do końca tury +2/-2.
- Rouse the Mob
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Każdy z dowolnej liczby wskazanych stworów do końca tury dostaje +2/+0 i tratowanie.
- Satyr Hoplite
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Sigiled Skink
Ilekroć ten stwór zaatakuje, wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją na spodzie twojej biblioteki.)
- Spawn of Thraxes
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on wskazanemu celowi tyle obrażeń, ile masz Gór pod władaniem.
- Spite of Mogis
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi tyle obrażeń, ile jest czarów sztuczek i obrzędów w twoim cmentarzu. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją na spodzie twojej biblioteki.)
- Starfall
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia. Jeśli ów stwór jest urokiem, ten czar zadaje władcy owego stwora 3 obrażenia.
- Twinflame
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Wskaż dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem i dla każdego z nich stwórz żeton będący jego kopią, ale mającą pośpiech. Wygnaj owe żetony na początku najbliższego kroku końcowego.
- Wildfire Cerberus
: Monstrualność 3. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim trzy znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
Kiedy ten stwór stanie się monstrualny, zadaje on każdemu przeciwnikowi i każdemu stworowi pod ich władaniem po 2 obrażenia.
- Bassara Tower Archer
Antyklątwa, zasięg
- Colossal Heroics
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Każdy z dowolnej liczby wskazanych stworów dostaje od końca tury +2/+2. Odkręć owe stwory.
- Consign to Dust
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Zniszcz dowolną liczbę wskazanych artefaktów i/lub uroków.
- Desecration Plague
Zniszcz wskazany urok lub ląd.
- Dictate of Karametra
Błysk
Ilekroć gracz przekręca ląd biorąc manę, ów gracz bierze dodatkowo jedną manę w typie wyprodukowanym przez ów ląd.
- Eidolon of Blossoms
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, dobierz kartę.
- Font of Fertility
, poświęć ten urok: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Golden Hind
: Weź .
- Goldenhide Ox
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wskazany stwór musi być blokowany w tej turze, jeśli to możliwe.
- Heroes' Bane
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając cztery znacznikami +1/+1.
: Umieść na tym stworze X znaczników +1/+1, gdzie X to jego siła.
- Humbler of Mortals
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwory pod twoim władaniem zyskują tratowanie do końca tury.
- Hydra Broodmaster
: Monstrualność X. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim X znaczników +1/+1 i staje się on monstrualny.)
Kiedy ten stwór stanie się monstrualny, stwórz X żetonów zielonego stwora Hydra X/X.
- Kruphix's Insight
Ujawnij sześć wierzchnich kart twojej biblioteki. Spośród nich umieść co najwyżej trzy karty uroków w twojej ręce, a pozostałe w twoim cmentarzu.
- Market Festival
Zaurocz ląd
Ilekroć zauroczony ląd jest przekręcany przy pobieraniu many, jego władca bierze dodatkowe dwie many w dowolnej kombinacji kolorów.
- Nature's Panoply
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Wskaż dowolną liczbę stworów. Umieść znacznik +1/+1 na każdym z nich.
- Nessian Game Warden
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na X wierzchnich kart twojej biblioteki, gdzie X jest liczbą Lasów pod twoim władaniem. Możesz ujawnić spośród nich kartę stwora i umieścić ją w twojej ręce. Umieść pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
- Oakheart Dryads
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Pheres-Band Thunderhoof
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, umieść na tym stworze dwa znaczniki +1/+1.
- Pheres-Band Warchief
Czujność, tratowanie
Inne Centaury pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają czujność i tratowanie.
- Ravenous Leucrocota
Czujność
: Monstrualność 3. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim trzy znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
- Renowned Weaver
, poświęć tego stwora: Stwórz trzy żetony zielonego stwora Pająk 1/3 z zasięgiem. (Może blokować stwory z lataniem.)
- Reviving Melody
Wybierz jedną lub obie —
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
Przywróć wskazaną kartę uroku z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Satyr Grovedancer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
- Setessan Tactics
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Do końca tury każdy z dowolnej liczby wskazanych stworów dostaje +1/+1 oraz „: Ten stwór walczy z innym wskazanym stworem.”
- Solidarity of Heroes
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Wskaż dowolną liczbę stworów. Podwój liczbę znaczników +1/+1 na każdym z nich.
- Spirespine
Obdarowanie (Jeśli zagrasz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Ten stwór blokuje w każdej potyczce, jeśli może.
Zauroczony stwór dostaje +4/+1 i blokuje w każdej potyczce, jeśli może.
- Strength from the Fallen
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wskazany stwór do końca tury dostaje +X/+X, gdzie X jest liczbą kart stworów w twoim cmentarzu.
- Swarmborn Giant
Kiedy otrzymasz obrażenia bojowe, poświęć tego stwora.
: Monstrualność 2. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim 2 znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
O ile ten stwór jest monstrualny, ma on zasięg.
- Ajani, Mentor of Heroes
+1: Rozmieść trzy znaczniki +1/+1 pośród jednego, dwa lub trzy wskazane stwory pod twoim władaniem.
+1: Spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę Aury, stwora lub wędrowca i umieścić ją w twojej ręce. Umieść pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
–8: Zyskaj 100 żyć.
- Athreos, God of Passage
Niezniszczalność
O ile twój kult czarnego i białego jest mniejszy niż siedem, ta karta nie jest stworem.
Ilekroć inny stwór będący twoją własnością umrze, przywróć go do twojej ręki, chyba że wskazany przeciwnik zapłaci 3 życia.
- Desperate Stand
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Każdy z dowolnej liczby wskazanych stworów do końca tury dostaje +2/+0, pierwszy cios i czujność.
- Disciple of Deceit
Natchniony — Ilekroć ten stwór zostanie odkręcony, możesz odrzucić nie-lądową kartę. Jeśli tak zrobisz, wyszukaj w twojej bibliotece kartę o takim samym skrócie many, ujawnij ją i mieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Fleetfeather Cockatrice
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Latanie, dotyk śmierci
: Monstrualność 3. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim trzy znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
- Iroas, God of Victory
Niezniszczalność
O ile twój kult czerwonego i białego jest mniejszy niż siedem, ta karta nie jest stworem.
Stwory pod twoim władaniem mają złowrogość.
Zażegnaj wszelkie obrażenia, jakie mogłyby zostać zadane atakującym stworom pod twoim władaniem.
- Keranos, God of Storms
Niezniszczalność
O ile twój kult niebieskiego i czerwonego jest mniejszy niż siedem, ta karta nie jest stworem.
Ujawnij pierwszą kartę dobieraną przez ciebie w każdej z twoich tur. Ilekroć ujawnisz w ten sposób kartę lądu, dobierz kartę. Ilekroć ujawnisz nie-lądową kartę w ten sposób, ten byt zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Kruphix, God of Horizons
Niezniszczalność
O ile twój kult zielonego i niebieskiego jest mniejszy niż siedem, ta karta nie jest stworem.
Nie masz limitu kart na ręce.
Jeśli niezużyta mana miałaby zostać utracona, zamiast tego staje się ona bezkolorowa.
- Nyx Weaver
Zasięg
Na początku twojego kroku utrzymania, zmiel dwie karty.
, wygnaj tego stwora: Przywróć wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Pharika, God of Affliction
Niezniszczalność
O ile twój kult czarnego i zielonego jest mniejszy niż siedem, ta karta nie jest stworem.
: Wygnaj wskazaną kartę stwora z cmentarza. Jej właściciel tworzy żeton czarno-zielonego stwora-uroku Wąż 1/1 z dotykiem śmierci.
- Revel of the Fallen God
Stwórz dwa żetony czerwono-zielonego stwora Satyr 2/2 z pośpiechem.
- Stormchaser Chimera
Latanie
: Wróż 1, po czym ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Ten stwór do końca tury dostaje +x/+0, gdzie X jest skrótem many ujawnionej karty. (By wróżyć 1, spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki, po czym możesz ją umieścić na spodzie twojej biblioteki.)
- Underworld Coinsmith
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zyskaj 1 życie.
, zapłać 1 życie: Każdy przeciwnik traci po 1 życiu.
- Armory of Iroas
Ilekroć wyposażony stwór zaatakuje, umieść na nim znacznik +1/+1.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Chariot of Victory
Wyposażony stwór ma pierwszy cios, tratowanie i pośpiech.
Wyposaż
- Deserter's Quarters
Możesz nie odkręcać tego artefaktu w twoim kroku odkręcania.
, : Przekręć wskazanego stwora. Nie odkręci się on podczas kroku odkręcania swojego władcy o ile ten artefakt pozostaje przekręcony.
- Gold-Forged Sentinel
Latanie
- Hall of Triumph
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz kolor.
Stwory wybranego koloru pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Mana Confluence
, zapłać 1 życie: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Temple of Epiphany
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Temple of Malady
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .