Iconic Masters¶
- Scion of Ugin
Latanie
- Abzan Battle Priest
Przetrwanie (, : Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
Każdy stwór pod twoim władaniem mający znacznik +1/+1, ma więź życia.
- Abzan Falconer
Przetrwanie (, : Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
Każdy stwór pod twoim władaniem mający znacznik +1/+1, ma latanie.
- Ainok Bond-Kin
Przetrwanie (, : Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
Każdy stwór pod twoim władaniem mający znacznik +1/+1, ma pierwszy cios.
- Ajani's Pridemate
Ilekroć zyskasz życia, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Angel of Mercy
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia.
- Angelic Accord
Na początku każdego kroku końcowego, jeśli zyskałeś 4 lub więcej żyć w tej turze, stwórz żeton białego stwora Anioł 4/4 z lataniem.
- Archangel of Thune
Latanie
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
Ilekroć zyskasz życia, umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem.
- Auriok Champion
Ochrona przed czarnym i czerwonym
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy, możesz zyskać 1 życie.
- Austere Command
Wybierz dwie —
Zniszcz wszystkie artefakty.
Zniszcz wszystkie uroki.
Zniszcz wszystkie stwory o skrócie many 3 lub mniejszym.
Zniszcz wszystkie stwory o skrótach many 4 lub większych.
- Avacyn, Angel of Hope
Latanie, czujność, niezniszczalność
Inne byty pod twoim władaniem mają niezniszczalność.
- Benevolent Ancestor
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
: Zażegnaj najbliższe 1 obrażenie, jakie miałoby zostać zadane w tej turze wskazanemu celowi.
- Blinding Mage
, : Przekręć wskazanego stwora.
- Burrenton Forge-Tender
Ochrona przed czerwonym
Poświęć tego stwora: Zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie wybrane przez ciebie czerwone źródło mogłoby zadać w tej turze.
- Disenchant
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Doomed Traveler
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Dragon Bell Monk
Czujność
Waleczność (Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.)
- Elesh Norn, Grand Cenobite
Czujność
Inne stwory pod twoim władaniem dostają +2/+2.
Stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają -2/-2.
- Emerge Unscathed
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury zyskuje ochronę przed wybranym przez ciebie kolorem.
Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)
- Emeria Angel
Latanie
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz stworzyć żeton białego stwora Ptak 1/1 z lataniem.
- Great Teacher's Decree
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+1.
Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)
- Guard Duty
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma obronność.
- Guided Strike
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+0 i pierwszy cios.
Dobierz kartę.
- Infantry Veteran
: Wskazany atakujący stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Iona's Judgment
Wygnaj wskazanego stwora lub urok.
- Path of Bravery
O ile liczba twoich żyć jest większa lub równa startowej wartości, stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Ilekroć co najmniej jeden stwór pod twoim władaniem zaatakuje, zyskaj życia równe liczbie atakujących stworów.
- Pentarch Ward
Zaurocz stwora
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz kolor.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Zauroczony stwór ma ochronę przed wybranym kolorem. Ten efekt nie usuwa niniejszego uroku.
- Restoration Angel
Błysk
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnać innego nie będącego Aniołem stwora pod twoim władaniem, po czym przywróć ową kartę na pole bitwy pod twoim władaniem.
- Seeker of the Way
Waleczność (Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.)
Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, ten stwór zyskuje więź życia do końca tury.
- Serra Angel
Latanie, czujność
- Serra Ascendant
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
O ile masz co najmniej 30 żyć, ten stwór dostaje +5/+5 i ma latanie.
- Stalwart Aven
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Sława 1 (Kiedy ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, jeśli nie jest sławny, umieść na nim znacznik +1/+1 i staje się sławny.)
- Student of Ojutai
Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, zyskaj 2 życia.
- Survival Cache
Zyskaj 2 życia. Następnie jeśli masz więcej żyć niż którykolwiek przeciwnik, dobierz kartę.
Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)
- Sustainer of the Realm
Latanie
Ilekroć ten stwór zablokuje, do końca tury dostaje +0/+2.
- Swords to Plowshares
Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca zyskuje życia równe jego sile.
- Topan Freeblade
Czujność (Atakowanie nie powoduje przekręcenia tego stwora.)
Sława 1 (Kiedy ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, jeśli nie jest sławny, umieść na nim znacznik +1/+1 i staje się sławny.)
- Wing Shards
Wskazany gracz poświęca atakującego stwora.
Sztorm (Kiedy rzucisz ten czar, skopiuj go tylekroć, ile czarów rzucono przed nim w tej turze. Możesz wskazać nowe cele dla kopii)
- Yosei, the Morning Star
Latanie
Kiedy ten stwór umrze, wskazany gracz pomija swój najbliższy krok odkręcania. Przekręć co najwyżej pięć wskazanych bytów pod władaniem owego gracza.
- Aetherize
Zwróć wszystkie atakujące stwory do rąk ich właścicieli.
- Amass the Components
Dobierz trzy karty, po czym umieść kartę z twojej ręki na spodzie twojej biblioteki.
- Ancestral Vision
Zawieszenie 4— (Zamiast rzucać tę kartę z twojej ręki, zapłać i wygnaj ją z czterema znacznikami czasu. Na początku twojego kroku utrzymania, usuń znacznik czasu. Kiedy ostatni znacznik czasu zostanie usunięty, rzuć ją bez płacenia kosztu many.)
Wskazany gracz dobiera trzy karty.
- Bewilder
Wskazany stwór do końca tury dostaje -3/-0.
Dobierz kartę.
- Cephalid Broker
: Wskazany gracz dobiera dwie karty, po czym odrzuca dwie karty.
- Claustrophobia
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć zauroczonego stwora.
Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Condescend
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci . Wróż 2. (Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolne z nich na spodzie twojej biblioteki, a pozostałe na jej wierzchu w dowolnej kolejności.)
- Consecrated Sphinx
Latanie
Ilekroć przeciwnik dobiera kartę, możesz dobrać dwie karty.
- Cryptic Command
Wybierz dwie —
Skontruj wskazany czar.
Przywróć wskazany byt do ręki właściciela.
Przekręć wszystkie stwory pod władaniem twoich przeciwników.
Dobierz kartę.
- Day of the Dragons
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wszystkie stwory pod twoim władaniem. Następnie stwórz tyle samo żetonów czerwonego stwora Smok 5/5 z lataniem.
Kiedy ten urok opuści pole bitwy, poświęć wszystkie Smoki pod twoim władaniem. Następnie przywróć wygnane nim karty na pole bitwy pod twoim władaniem.
- Diminish
Wskazany stwór do końca tury ma bazowe siłę i wytrzymałość 1/1.
- Dissolve
Skontruj wskazany czar. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Distortion Strike
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+0 i nie może być blokowany w tej turze.
Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)
- Doorkeeper
Obronność
, : Wskazany gracz mieli X kart, gdzie X jest liczbą stworów z obronnością pod twoim władaniem.
- Elusive Spellfist
Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, ten stwór do końca tury dostaje +1/+0 i nie może być blokowany w tej turze.
- Flusterstorm
Skontruj wskazany czar sztuczki lub obrzędu, chyba że jego władca zapłaci .
Sztorm (Kiedy rzucisz ten czar, skopiuj go tylekroć, ile czarów rzucono przed nim w tej turze. Możesz wskazać nowe cele dla kopii)
- Fog Bank
Obronność, latanie
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane temu stworowi i przez tego stwora.
- Frost Lynx
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. Ów stwór nie odkręci się w najbliższym kroku odkręcania jego władcy.
- Illusory Ambusher
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Ilekroć ten stwór otrzymuje obrażenia, dobierz tyle samo kart.
- Illusory Angel
Możesz rzucić ten czar tylko jeśli rzuciłeś inny czar w tej turze.
Latanie
- Jace's Phantasm
Latanie
Ten stwór dostaje +4/+4 o ile przeciwnik ma co najmniej dziesięć kart w swoim cmentarzu.
- Jhessian Thief
Waleczność (Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz kartę.
- Jin-Gitaxias, Core Augur
Błysk
Na początku twojego kroku końcowego, dobierz siedem kart.
Limit kart na ręce każdego z przeciwników jest mniejszy o siedem.
- Keiga, the Tide Star
Latanie
Kiedy ten stwór umrze, zyskaj władanie nad wskazanym stworem.
- Mahamoti Djinn
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Mana Drain
Skontruj wskazany czar. Na początku twojej najbliższej fazy głównej weź tyle , ile wynosi skrót many owego czaru.
- Mana Leak
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
- Mnemonic Wall
Obronność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Ojutai's Breath
Przekręć wskazanego stwora. Nie odkręci się on podczas najbliższego kroku odkręcania jego władcy.
Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)
- Phantom Monster
Latanie
- Repeal
Przywróć wskazany nielądowy byt o skrócie many X do ręki właściciela.
Dobierz kartę.
- Riverwheel Aerialists
Latanie
Waleczność (Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.)
- Shriekgeist
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz mieli dwie karty.
- Skywise Teachings
Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton niebieskiego stwora Dżin Mnich 2/2 z lataniem.
- Sphinx of Uthuun
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, ujawnij pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Przeciwnik dzieli owe karty na dwa stosy. Umieść jeden stos w twojej ręce, a pozostały w twoim cmentarzu.
- Teferi, Mage of Zhalfir
Błysk
Twoje karty stworów nie będące na polu bitwy mają błysk.
Każdy przeciwnik może rzucać czary tylko jako obrzędy.
- Thought Scour
Wskazany gracz mieli dwie karty.
Dobierz kartę.
- Windfall
Każdy gracz odrzuca swoją rękę, po czym dobiera tyle kart, ile najwięcej zostało odrzuconych w ten sposób.
- Abyssal Persecutor
Latanie, tratowanie
Nie możesz wygrać gry, a twoi przeciwnicy nie mogą przegrać gry.
- Bala Ged Scorpion
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć wskazanego stwora o sile 1 lub mniejszej.
- Balustrade Spy
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz ujawnia karty z wierzchu swojej biblioteki, aż ujawni kartę lądu, po czym umieszcza owe karty w swoim cmentarzu.
- Bladewing's Thrall
Ten stwór ma latanie o ile władasz Smokiem.
Kiedy Smok wejdzie na pole bitwy, możesz przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Bloodghast
Ten stwór nie może blokować.
Ten stwór ma pośpiech o ile przeciwnik ma 10 żyć lub mniej.
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz przywrócić tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Bogbrew Witch
, : Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Festering Newt lub Bubbling Cauldron, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Butcher's Glee
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+0 oraz więź życia. Zregeneruj go. (Obrażenia zadane przez stwora z więzią życia sprawiają, że jego władca zyskuje tyle samo żyć.)
- Child of Night
Więź życia
- Dead Reveler
Poszczucie (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz dać mu znacznik +1/+1. Ten stwór nie może blokować o ile ma znacznik +1/+1.)
- Doom Blade
Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora.
- Duress
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę nie będącą stworem ani lądem. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Eternal Thirst
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma więź życia oraz „Ilekroć umrze stwór pod władaniem przeciwnika, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.” (Obrażenia zadane przez stwora z więzią życia powodują, że jego władca także zyskuje tyle samo żyć.)
- Festering Newt
Kiedy ten stwór umrze, wskazany stwór pod władaniem przeciwnika do końca tury dostaje -1/-1. Ów stwór dostaje zamiast tego -4/-4 jeśli władasz stworem o nazwie Bogbrew Witch.
- Foul-Tongue Invocation
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — możesz ujawnić kartę Smoka z twojej ręki.
Wskazany gracz poświęca stwora. Jeśli ujawniłeś kartę Smoka lub władałeś Smokiem podczas rzucania tego czaru, zyskaj 4 życia.
- Grisly Spectacle
Zniszcz wskazanego nieartefaktowego stwora. Jego władca mieli tyle kart, ile wynosiła siła owego stwora.
- Haunting Hymn
Wskazany gracz odrzuca dwie karty. Jeśli rzucasz ten czar w twojej fazie głównej, ów gracz zamiast tego odrzuca cztery karty.
- Indulgent Tormentor
Latanie
Na początku twojego kroku utrzymania dobierz kartę, chyba że wskazany przeciwnik poświęci stwora lub zapłaci 3 życia.
- Kokusho, the Evening Star
Latanie
Kiedy ten stwór umrze, każdy przeciwnik traci po 5 żyć. Zyskaj tyle żyć, ile stracono w ten sposób.
- Lord of the Pit
Latanie, tratowanie
Na początku twojego kroku utrzymania, poświęć stwora innego niż niniejszy. Jeśli nie możesz, ten stwór zadaje tobie 7 obrażeń.
- Mer-Ek Nightblade
Przetrwanie (, : Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
Każdy stwór pod twoim władaniem mający znacznik +1/+1 ma dotyk śmierci.
- Necropotence
Pomiń swój krok dobierania.
Ilekroć odrzucisz kartę, wygnaj ją z twojego cmentarza.
Zapłać 1 życie: Wygnaj wierzchnią kartę twojej biblioteki jako zakrytą. Umieść ją w twojej ręce na początku twojego najbliższego kroku końcowego.
- Night of Souls' Betrayal
Wszystkie stwory dostają -1/-1.
- Noxious Dragon
Latanie
Kiedy ten stwór umrze, możesz zniszczyć wskazanego stwora o skrócie many 3 lub mniejszym.
- Ob Nixilis, the Fallen
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz sprawić, że wskazany gracz straci 3 życia. Jeśli tak zrobisz, umieść trzy znaczniki +1/+1 na tym stworze.
- Phyrexian Rager
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę i strać 1 życie.
- Rakdos Drake
Latanie
Poszczucie (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz dać mu znacznik +1/+1. Ten stwór nie może blokować o ile ma znacznik +1/+1.)
- Reave Soul
Zniszcz wskazanego stwora o sile 3 lub mniejszej.
- Rotfeaster Maggot
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazaną kartę stwora z dowolnego cmentarza. Zyskaj tyle żyć, ile wynosi wytrzymałość owej karty.
- Rune-Scarred Demon
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wyszukaj w twojej bibliotece kartę, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Sanguine Bond
Ilekroć zyskasz życia, wskazany przeciwnik traci tyle samo żyć.
- Sheoldred, Whispering One
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
Na początku twojego kroku utrzymania, przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
Na początku kroku utrzymania każdego z przeciwników, ów gracz poświęca stwora.
- Tavern Swindler
, zapłać 3 życia: Rzuć monetą. Jeśli wygrasz rzut, zyskaj 6 żyć.
- Thoughtseize
Wskazany gracz ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej nie-lądową kartę. Ów gracz odrzuca ową kartę. Strać 2 życia.
- Thrill-Kill Assassin
Dotyk śmierci
Poszczucie (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz dać mu znacznik +1/+1. Ten stwór nie może blokować o ile ma znacznik +1/+1.)
- Ulcerate
Wskazany stwór do końca tury dostaje -3/-3. Strać 3 życia.
- Virulent Swipe
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+0 i dotyk śmierci.
Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)
- Wight of Precinct Six
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdą kartę stwora w cmentarzach twoich przeciwników.
- Wrench Mind
Wskazany gracz odrzuca dwie karty, chyba że odrzuci kartę artefaktu.
- Anger of the Gods
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 3 obrażenia. Jeśli stwór uszkodzony w ten sposób miałby umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go.
- Battle-Rattle Shaman
Na początku potyczki w twojej turze, możesz sprawić, że wskazany stwór dostanie do końca tury +2/+0.
- Bogardan Hellkite
Błysk
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje 5 obrażeń rozdzielonych dowolnie pomiędzy dowolną liczbę wskazanych celów.
- Borderland Marauder
Ilekroć ten stwór zaatakuje, do końca tury dostaje +2/+0.
- Charmbreaker Devils
Na początku twojego kroku utrzymania, przywróć losową kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, ten stwór do końca tury dostaje +4/+0.
- Coordinated Assault
Każdy z co najwyżej dwóch wskazanych stworów do końca tury dostaje +1/+0 oraz pierwszy cios.
- Crucible of Fire
Smoki pod twoim władaniem dostają +3/+3.
- Draconic Roar
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — możesz ujawnić kartę Smoka z twojej ręki.
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia. Jeśli ujawniłeś kartę Smoka lub władałeś Smokiem podczas rzucania tego czaru, ten czar zadaje władcy owego stwora 3 obrażenia.
- Dragon Egg
Obronność
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton czerwonego stwora Smok 2/2 z lataniem mającego „: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.”
- Dragon Tempest
Ilekroć stwór z lataniem wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zyskuje on pośpiech do końca tury.
Ilekroć Smok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zadaje on wskazanemu celowi X obrażeń, gdzie X jest liczbą smoków pod twoim władaniem.
- Dragonlord's Servant
Rzucanie czarów Smoków kosztuje cię o mniej.
- Fireball
Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za każdy cel poza pierwszym.
Ten czar zadaje X obrażeń rozdzielonych po równo, zaokrąglając w dół, pomiędzy dowolną liczbę wskazanych celów.
- Furnace Whelp
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Fury Charm
Wybierz jedno —
Zniszcz wskazany artefakt.
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1 i tratowanie.
Usuń dwa znaczniki czasu ze wskazanego bytu lub zawieszonej karty.
- Guttersnipe
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 2 obrażenia.
- Hammerhand
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 i ma pośpiech.
- Heat Ray
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi X obrażeń.
- Hoarding Dragon
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę artefaktu, wygnaj ją, po czym przetasuj.
Kiedy ten stwór umrze, możesz umieścić wygnaną nim kartę do ręki właściciela.
- Keldon Halberdier
Pierwszy cios
Zawieszenie 4— (Zamiast rzucać tę kartę z twojej ręki, możesz zapłacić i wygnaj ją z czterema znacznikami czasu. Na początku twojego kroku utrzymania, usuń znacznik czasu. Kiedy ostatni znacznik czasu zostanie usunięty, rzuć ją bez płacenia kosztu many. Ma pośpiech.)
- Kiki-Jiki, Mirror Breaker
Pośpiech
: Stwórz żeton będący kopią wskazanego nielegendarnego stwora pod twoim władaniem, ale ma on pośpiech. Poświęć go na początku najbliższego kroku końcowego.
- Kiln Fiend
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, ten stwór do końca tury dostaje +3/+0.
- Magus of the Moon
Niebazowe lądy są Górami.
- Mark of Mutiny
Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem. Umieść na nim znacznik +1/+1 i odkręć go. Ów stwór do końca tury zyskuje pośpiech. (Może atakować i w tej turze.)
- Monastery Swiftspear
Pośpiech
Waleczność (Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.)
- Pillar of Flame
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia. Jeśli stwór uszkodzony w ten sposób miałby umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go.
- Prodigal Pyromancer
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Rift Bolt
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
Zawieszenie 1— (Zamiast rzucać tę kartę z twojej ręki, zapłać i wygnaj ją ze znacznikiem czasu. Na początku twojego kroku utrzymania, usuń znacznik czasu. Kiedy ostatni znacznik czasu zostanie usunięty, rzuć ją bez płacenia kosztu many.)
- Ryusei, the Falling Star
Latanie
Kiedy ten stwór umrze, zadaje on każdemu stworowi bez latania po 5 obrażeń.
- Scourge of Valkas
Latanie
Ilekroć ten stwór lub inny Smok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zadaje on wskazanemu celowi X obrażeń, gdzie X jest liczbą Smoków pod twoim władaniem.
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Splatter Thug
Pierwszy cios
Poszczucie (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz dać mu znacznik +1/+1. Ten stwór nie może blokować o ile ma znacznik +1/+1.)
- Staggershock
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)
- Surreal Memoir
Przywróć losową kartę sztuczki z twojego cmentarza do twojej ręki.
Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)
- Thundermaw Hellkite
Latanie
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje każdemu stworowi z lataniem pod władaniem twoich przeciwników po 1 obrażeniu. Przekręć owe stwory.
- Tormenting Voice
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — odrzuć kartę.
Dobierz dwie karty.
- Trumpet Blast
Atakujące stwory dostają do końca tury +2/+0.
- Urabrask the Hidden
Stwory pod twoim władaniem mają pośpiech.
Stwory pod władaniem twoich przeciwników wchodzą przekręcone na pole bitwy.
- Vent Sentinel
Obronność
, : Ten stwór zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi tyle obrażeń, ile masz stworów z obronnością we władaniu.
- Aerial Predation
Zniszcz wskazanego stwora z lataniem. Zyskaj 2 życia.
- Assault Formation
Każdy stwór pod twoim władaniem przypisuje obrażenia bojowe równe swojej wytrzymałości, a nie sile.
: Wskazany stwór z obronnością może atakować w tej turze jakby nie miał obronności.
: Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +0/+1.
- Carven Caryatid
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Channel
Do końca tury, kiedykolwiek mógłbyś aktywować zdolność dającą manę, możesz zapłacić 1 życie. Jeśli tak zrobisz, weź .
- Crowned Ceratok
Tratowanie
Każdy stwór pod twoim władaniem mający znacznik +1/+1, ma tratowanie.
- Curse of Predation
Zaurocz gracza
Ilekroć stwór zaatakuje zauroczonego gracza, umieść znacznik +1/+1 na owym stworze.
- Durkwood Baloth
Zawieszenie 5— (Zamiast rzucać tę kartę z twojej ręki, możesz zapłacić i wygnaj ją z pięcioma znacznikami czasu. Na początku twojego kroku utrzymania, usuń znacznik czasu. Kiedy ostatni znacznik czasu zostanie usunięty, rzuć ją bez płacenia kosztu many. Ma pośpiech.)
- Duskdale Wurm
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Enlarge
Wskazany stwór do końca tury dostaje +7/+7 oraz tratowanie. Musi być blokowany w tej turze, jeśli to możliwe. (Stwór z tratowaniem może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Genesis Hydra
Kiedy rzucisz ten czar, ujawnij X wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz spośród nich umieścić kartę nie-lądowego bytu o skrócie many X lub mniejszym na polu bitwy. Następnie wtasuj pozostałe do twojej biblioteki.
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
- Genesis Wave
Ujawnij X wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz spośród nich umieścić na polu bitwy dowolną liczbę kart bytów o skrótach many X lub mniejszych. Następnie umieść pozostałe ujawnione karty w twoim cmentarzu.
- Greater Basilisk
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Heroes' Bane
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając cztery znacznikami +1/+1.
: Umieść na tym stworze X znaczników +1/+1, gdzie X to jego siła.
- Hunt the Weak
Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze pod twoim władaniem. Następnie ów stwór walczy ze wskazanym stworem poza twoim władaniem. (Każdy zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
- Hunting Pack
Stwórz żeton zielonego stwora Bestia 4/4.
Sztorm (Rzucając ten czar skopiuj go za każdy czar rzucony przed nim w tej turze.)
- Inspiring Call
Dobierz kartę za każdego stwora pod twoim władaniem mającego znacznik +1/+1. Owe stwory zyskują niezniszczalność do końca tury.
- Ivy Elemental
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
- Jaddi Offshoot
Obronność
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zyskaj 1 życie.
- Jugan, the Rising Star
Latanie
Kiedy ten stwór umrze, możesz rozmieścić pięć znaczników +1/+1 między dowolną liczbą wskazanych stworów.
- Lead the Stampede
Spójrz na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich dowolną liczbą kart stworów i umieścić owe ujawnione karty w twojej ręce. Umieść pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
- Lotus Cobra
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, weź jedną manę dowolnego koloru.
- Lure
Zaurocz stwora
Wszystkie stwory mogące blokować zauroczonego stwora, robią to.
- Nantuko Shaman
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli nie masz we władaniu przekręconych lądów, dobierz kartę.
Zawieszenie 1— (Zamiast rzucać tę kartę z twojej ręki, możesz zapłacić i wygnaj ją ze znacznikiem czasu. Na początku twojego kroku utrzymania, usuń znacznik czasu. Kiedy ostatni znacznik czasu zostanie usunięty, rzuć ją bez płacenia kosztu many. Ma pośpiech.)
- Nature's Claim
Zniszcz wskazany artefakt lub urok. Jego władca zyskuje 4 życia.
- Netcaster Spider
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
Ilekroć ten stwór zablokuje stwora z lataniem, do końca tury dostaje +2/+0.
- Obstinate Baloth
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 4 życia.
Jeśli czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika powoduje, że odrzucasz tę kartę, umieść ją na polu bitwy zamiast w twoim cmentarzu.
- Overgrown Battlement
Obronność
: Weź za każdego stwora pod twoim władaniem mającego obronność.
- Phantom Tiger
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwa znaczniki +1/+1.
Jeśli obrażenia miałyby zostać zadane temu stworowi, zażegnaj je. Usuń znacznik +1/+1 z tego stwora.
- Prey's Vengeance
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.
Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)
- Primeval Titan
Tratowanie
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, możesz wyszukać w twojej bibliotece dwie karty lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Rampaging Baloths
Tratowanie
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz stworzyć żeton zielonego stwora Bestia 4/4.
- Search for Tomorrow
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
Zawieszenie 2— (Zamiast rzucać tę kartę z twojej ręki, zapłać i wygnaj ją z dwoma znacznikami czasu. Na początku twojego kroku utrzymania, usuń znacznik czasu. Kiedy ostatni znacznik czasu zostanie usunięty, rzuć ją bez płacenia kosztu many.)
- Sultai Flayer
Ilekroć umrze stwór pod twoim władaniem o wytrzymałości 4 lub większej, zyskaj 4 życia.
- Timberland Guide
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
- Undercity Troll
Sława 1 (Kiedy ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, jeśli nie jest sławny, umieść na nim znacznik +1/+1 i staje się sławny.)
: Zregeneruj tego stwora. (Najbliższym razem, kiedy ten stwór miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Vorinclex, Voice of Hunger
Tratowanie
Ilekroć przekręcisz ląd biorąc manę, weź jedną manę w jednym z typów wyprodukowanych przez ów ląd.
Ilekroć przeciwnik przekręci ląd biorąc manę, ów ląd nie odkręci się w najbliższym kroku odkręcania jego władcy.
- Wall of Roots
Obronność
Umieść znacznik -0/-1 na tym stworze: Weź . Możesz aktywować tylko raz na turę.
- Wildsize
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2 i tratowanie.
Dobierz kartę.
- Azorius Charm
Wybierz jedno —
Stwory pod twoim władaniem zyskują więź życia do końca tury.
Dobierz kartę.
Umieść wskazanego atakującego lub blokującego stwora na wierzchu biblioteki właściciela.
- Bladewing the Risen
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę Smoka z twojego cmentarza na pole bitwy.
: Smoki dostają do końca tury +1/+1.
- Blizzard Specter
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, wybierz jedno —
Ów gracz przywraca byt pod swoim władaniem do ręki właściciela.
Ów gracz odrzuca kartę.
- Blood Baron of Vizkopa
Więź życia, ochrona przed białym i czarnym
O ile masz co najmniej 30 żyć oraz przeciwnik ma co najwyżej 10 żyć, ten stwór dostaje +6/+6 i ma latanie.
- Chronicler of Heroes
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę jeśli władasz stworem mającym znacznik +1/+1.
- Corpsejack Menace
Jeśli jeden lub więcej znaczników +1/+1 miałoby zostać umieszczonych na stworze pod twoim władaniem, zamiast tego umieść ich tam dwukrotnie więcej.
- Electrolyze
Ten czar zadaje 2 obrażenia rozdzielone według twojego uznania pomiędzy jeden lub dwa wskazane cele.
Dobierz kartę.
- Firemane Angel
Latanie, pierwszy cios
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli ta karta jest w twoim cmentarzu lub na polu bitwy, możesz zyskać 1 życie.
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Możesz aktywować tylko podczas twojego kroku utrzymania.
- Glimpse the Unthinkable
Wskazany gracz mieli dziesięć kart.
- Hypersonic Dragon
Latanie, pośpiech
Możesz rzucać karty obrzędów, jakby miały błysk. (Możesz je rzucać jak sztuczki.)
- Jungle Barrier
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierze kartę.
- Knight of the Reliquary
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdą kartę lądu w twoim cmentarzu.
, poświęć Las lub Równinę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę lądu, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Lightning Helix
Ten czar zadaje 3 obrażenia we wskazany cel, a ty zyskaj 3 życia.
- Malfegor
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, odrzuć twoją rękę. Każdy przeciwnik poświęca stwora za każdą kartę odrzuconą w ten sposób.
- Rosheen Meanderer
: Weź . Wydaj tę manę tylko na koszty zawierające .
- Savageborn Hydra
Podwójny cios
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Simic Sky Swallower
Latanie, tratowanie
Antymagia (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
- Spiritmonger
Ilekroć ten stwór zada obrażenia stworowi, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
: Zregeneruj tego stwora.
: Ten stwór do końca tury jest wybranego przez ciebie koloru.
- Supreme Verdict
Ten czar nie może być skontrowany.
Zniszcz wszystkie stwory.
- Vizkopa Guildmage
: Wskazany stwór zyskuje więź życia do końca tury.
: Ilekroć zyskasz życie w tej turze, każdy z przeciwników traci tyle samo żyć.
- Aether Vial
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz umieścić znacznik ładunku na tym artefakcie.
: Możesz umieścić z twojej ręki na polu bitwy kartę stwora o skrócie many równym liczbie znaczników ładunku na tym artefakcie.
- Bubbling Cauldron
, , poświęć stwora: Zyskaj 4 życia.
, , poświęć stwora o nazwie Festering Newt: Każdy przeciwnik traci po 4 życia. Zyskaj tyle żyć, ile stracono w ten sposób.
- Darksteel Axe
Niezniszczalność (Efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą tego artefaktu.)
Wyposażony stwór dostaje +2/+0.
Wyposaż
- Dragonloft Idol
O ile władasz Smokiem, ten stwór dostaje +1/+1 i ma latanie oraz tratowanie.
- Guardian Idol
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
: Ten artefakt do końca tury staje się artefaktowym stworem Golem 2/2.
- Kolaghan Monument
: Weź lub .
: Ten artefakt do końca tury staje się czerwono-zielonym artefaktowym stworem Smok 4/4 z lataniem.
- Manakin
: Weź .
- Mind Stone
: Weź .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Mindcrank
Ilekroć przeciwnik traci życie, ów gracz mieli tyle samo kart. (Obrażenia powodują utratę życia.)
- Mishra's Bauble
, poświęć ten artefakt: Spójrz na wierzchnią kartę biblioteki wskazanego gracza. Dobierz kartę na początku kroku utrzymania następnej tury.
- Moonglove Extract
Poświęć ten artefakt: Zadaje on wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Oblivion Stone
, : Umieść znacznik losu na wskazanym permanencie.
, , poświęć ten artefakt: Zniszcz każdy nielądowy byt bez znacznika losu, po czym usuń wszystkie znaczniki losu ze wszystkich bytów.
- Palladium Myr
: Weź .
- Pristine Talisman
: Weź . Zyskaj 1 życie.
- Runed Servitor
Kiedy ten stwór umrze, każdy gracz dobiera kartę.
- Sandstone Oracle
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wybierz przeciwnika. Jeśli ów gracz ma więcej kart w ręce niż ty, dobierz tyle kart, ile wynosi różnica.
- Serum Powder
: Weź .
Ilekroć mógłbyś wziąć mulligana, a ta karta jest w twojej ręce, możesz wygnać wszystkie karty z twojej ręki, po czym dobrać tyle samo kart. (Możesz to zrobić oprócz brania mulliganów.)
- Star Compass
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź jedną manę takiego koloru, jaki mógłby dać bazowy ląd pod twoim władaniem.
- Thran Dynamo
: Weź .
- Trepanation Blade
Ilekroć wyposażony stwór zaatakuje, broniący się gracz ujawnia karty z wierzchu swojej biblioteki aż ujawni kartę lądu. Ów stwór do końca tury dostaje +1/+0 za każdą kartę ujawnioną w ten sposób. Ów gracz umieszcza ujawnione karty w swoim cmentarzu.
Wyposaż
- Azorius Chancery
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Boros Garrison
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Dimir Aqueduct
Ten ląd wchodzi na pole bitwy przekręcony.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Evolving Wilds
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Golgari Rot Farm
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Graven Cairns
: Weź .
, : Weź , albo .
- Grove of the Burnwillows
: Weź .
: Weź albo . Każdy przeciwnik zyskuje po 1 życiu.
- Gruul Turf
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Horizon Canopy
, zapłać 1 życie: Weź albo .
, , poświęć ten ląd: Dobierz kartę.
- Izzet Boilerworks
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Nimbus Maze
: Weź .
: Weź . Możesz aktywować tylko jeśli władasz Wyspą.
: Weź . Możesz aktywować tylko jeśli władasz Równiną.
- Orzhov Basilica
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Radiant Fountain
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia.
: Weź .
- Rakdos Carnarium
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- River of Tears
: Weź . Jeśli zagrałeś ten ląd w tej turze, zamiast tego weź .
- Selesnya Sanctuary
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Shimmering Grotto
: Weź .
, : Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Simic Growth Chamber
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .