Masters 25¶
- Act of Heroism
Odkręć wskazanego stwora. Dostaje on do końca tury +2/+2 i może blokować dodatkowego stwora w tej turze.
- Akroma, Angel of Wrath
Latanie, pierwszy cios, czujność, tratowanie, pośpiech, ochrona przez czarnym i przed czerwonym
- Akroma's Vengeance
Zniszcz wszystkie artefakty, stwory i uroki.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Angelic Page
Latanie
: Wskazany atakujący lub blokujący stwór dostaje +1/+1 do końca tury.
- Armageddon
Zniszcz wszystkie lądy.
- Auramancer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę uroku z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Cloudshift
Wygnaj wskazanego stwora pod twoim władaniem, po czym przywróć ową kartę na pole bitwy pod twoim władaniem.
- Congregate
Wskazany gracz zyskuje po 2 życia za każdego stwora na polu bitwy.
- Darien, King of Kjeldor
Ilekroć otrzymasz obrażenia, możesz stworzyć tyle samo żetonów białego stwora Piechur 1/1.
- Dauntless Cathar
, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Decree of Justice
Stwórz X żetonów białego stwora Anioł 4/4 z lataniem.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, stwórz X żetonów białego stwora Piechur 1/1.
- Disenchant
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Fencing Ace
Podwójny cios
- Fiend Hunter
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy możesz wygnać innego wskazanego stwora.
Kiedy ten stwór opuści pole bitwy, przywróć wygnaną kartę na pole bitwy pod władaniem jej właściciela.
- Geist of the Moors
Latanie
- Gods Willing
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury zyskuje ochronę przed wybranym przez ciebie kolorem. (Nic w owym kolorze nie może blokować, wskazać, zadać obrażeń, zauroczyć ani wyposażyć tego stwora.)
Wróż 1.
- Griffin Protector
Latanie
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, niniejszy stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Karona's Zealot
Przemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
Kiedy ten byt zostanie odkryty, wszystkie obrażenia, jakie mogłyby mu zostać zadane w tej turze są zamiast tego zadane wskazanemu stworowi.
- Knight of the Skyward Eye
: Ten stwór do końca tury dostaje +3/+3. Możesz aktywować tylko raz na turę.
- Kongming, "Sleeping Dragon"
Inne stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Kor Firewalker
Ochrona przed czerwonym
Ilekroć gracz rzuci czerwony czar, możesz zyskać 1 życie.
- Loyal Sentry
Kiedy ten stwór zablokuje stwora, zniszcz owego stwora oraz niniejszego.
- Luminarch Ascension
Na początku kroku końcowego każdego przeciwnika, jeśli nie straciłeś żyć w tej turze, możesz umieścić znacznik wyprawy na tym bycie. (Obrażenia powodują utratę żyć.)
: Stwórz żeton białego stwora Anioł 4/4 z lataniem. Aktywuj tylko jeśli ten byt ma co najmniej cztery żetony wyprawy.
- Lunarch Mantle
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma «, poświęć byt: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie.”
- Noble Templar
Czujność
Równinocykling (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Równiny, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Nyx-Fleece Ram
Na początku twojego kroku utrzymania zyskaj 1 życie.
- Ordeal of Heliod
Zaurocz stwora
Ilekroć zauroczony stwór zaatakuje, umieść na nim znacznik +1/+1. Następnie jeśli ma on co najmniej trzy znaczniki +1/+1, poświęć ten urok.
Kiedy poświęcisz ten urok, zyskaj 10 żyć.
- Pacifism
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
- Path of Peace
Zniszcz wskazanego stwora. Jego władca zyskuje 4 życia.
- Promise of Bunrei
Kiedy umrze stwór pod twoim władaniem, poświęć ten byt. Jeśli tak zrobisz, stwórz cztery żetony bezkolorowego stwora Duch 1/1.
- Renewed Faith
Zyskaj 6 żyć.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, możesz zyskać 2 życia.
- Rest in Peace
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wszystkie cmentarze.
Jeśli karta lub żeton miałby trafić skądkolwiek do cmentarza, zamiast tego wygnaj je.
- Squadron Hawk
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece co najwyżej trzy karty o nazwie Squadron Hawk, ujawnij je, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Swords to Plowshares
Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca zyskuje życia równe jego sile.
- Thalia, Guardian of Thraben
Pierwszy cios
Rzucanie nie-stworowych czarów kosztuje o więcej.
- Urbis Protector
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton białego stwora Anioł 4/4 z lataniem.
- Valor in Akros
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Whitemane Lion
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć stwora pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Accumulated Knowledge
Dobierz kartę, po czym dobierz tyle kart, ile kart o niniejszej nazwie jest we wszystkich cmentarzach.
- Arcane Denial
Skontruj wskazany czar. Jego władca może dobrać co najwyżej dwie karty na początku kroku utrzymania następnej tury.
Dobierz kartę na początku kroku utrzymania najbliższej tury.
- Bident of Thassa
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać kartę.
, : Stwory pod władaniem twoich przeciwników atakują w tej turze, jeśli mogą.
- Blue Elemental Blast
Wybierz jedno —
Skontruj wskazany czerwony czar.
Zniszcz wskazany czerwony byt.
- Blue Sun's Zenith
Wskazany gracz dobiera X kart. Wtasuj niniejszą kartę do biblioteki właściciela.
- Borrowing 100,000 Arrows
Dobierz tyle kart, ile przekręconych stworów ma we władaniu wskazany gracz.
- Brainstorm
Dobierz trzy karty, po czym umieść dwie karty z twojej ręki dowolnie na wierzchu twojej biblioteki.
- Brine Elemental
Przemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
Kiedy ten stwór zostanie odkryty, każdy przeciwnik pomija swój najbliższy krok odkręcania.
- Choking Tethers
Przekręć co najwyżej cztery wskazane stwory.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, możesz przekręcić wskazanego stwora.
- Coralhelm Guide
: Wskazany stwór nie może być blokowany w tej turze.
- Counterspell
Skontruj wskazany czar.
- Court Hussar
Czujność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć go, chyba że do jego rzucenia została wydana .
- Curiosity
Zaurocz stwora
Ilekroć zauroczony stwór zada przeciwnikowi obrażenia, możesz dobrać kartę.
- Cursecatcher
Poświęć ten byt: Skontruj wskazany czar sztuczki lub obrzędu, chyba że jego władca zapłaci .
- Dragon's Eye Savants
Przemiana—Ujawnij niebieską kartę z twojej ręki. (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
Kiedy ten stwór zostanie odkryty, spójrz na rękę wskazanego przeciwnika.
- Exclude
Skontruj wskazany czar stwora.
Dobierz kartę.
- Fathom Seer
Przemiana—Przywróć dwie Wyspy pod twoim władaniem do ręki właściciela. (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
Kiedy ten stwór zostanie odkryty, dobierz dwie karty.
- Flash
Możesz umieścić kartę stwora z twojej ręki na polu bitwy. Jeśli tak zrobisz, poświęć go, chyba że zapłacisz jego koszt many zmniejszony co najwyżej o .
- Freed from the Real
Zaurocz stwora
: Przekręć zauroczonego stwora.
: Odkręć zauroczonego stwora.
- Genju of the Falls
Zaurocz Wyspę
: Zauroczona Wyspa do końca tury staje się niebieskim stworem Duch 3/2 z lataniem. Nadal jest lądem.
Kiedy zauroczony ląd trafi do cmentarza, możesz przywrócić niniejszą kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Ghost Ship
Latanie
: Zregeneruj ten byt.
- Horseshoe Crab
: Odkręć tego stwora.
- Jace, the Mind Sculptor
+2: Spójrz na wierzchnią kartę biblioteki wskazanego gracza. Możesz umieścić ową kartę na spodzie biblioteki owego gracza.
0: Dobierz trzy karty, po czym umieść dwie karty z twojej ręki dowolnie na wierzchu twojej biblioteki.
–1: Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
–12: Wygnaj wszystkie karty z biblioteki wskazanego gracza, po czym ów gracz wtasowuje swoją rękę do swojej biblioteki.
- Jalira, Master Polymorphist
, , poświęć innego stwora: Ujawniaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż ujawnisz kartę nielegendarnego stwora. Umieść ową kartę na polu bitwy, a pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Man-o'-War
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Merfolk Looter
: Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Murder of Crows
Latanie
Ilekroć umrze inny stwór, możesz dobrać kartę. Jeśli tak zrobisz, odrzuć kartę.
- Mystic of the Hidden Way
Ten stwór nie może być blokowany.
Przemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
- Pact of Negation
Skontruj wskazany czar.
Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania, zapłać . Jeśli tego nie zrobisz, przegrywasz grę.
- Phantasmal Bear
Kiedy ten stwór zostanie wskazany przez czar lub zdolność, poświęć go.
- Reef Worm
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton niebieskiego stwora Ryba 3/3 z „Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton niebieskiego stwora Wieloryb 6/6 z «Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton niebieskiego stwora Kraken 9/9.»”
- Retraction Helix
Wskazany stwór do końca tury zyskuje „: Zwróć wskazany nie-lądowy byt do ręki właściciela.”
- Shoreline Ranger
Latanie
Wyspocykling (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Wyspy, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Sift
Dobierz trzy karty, po czym odrzuć kartę.
- Totally Lost
Umieść wskazany nie-lądowy byt na wierzchu biblioteki właściciela.
- Twisted Image
Zamień u wskazanego stwora siłę z wytrzymałością do końca tury.
Dobierz kartę.
- Vendilion Clique
Błysk
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na rękę wskazanego gracza. Możesz wybrać z niej nielądową kartę. Jeśli tak zrobisz, ów gracz ujawnia ową kartę, umieszcza ją na spodzie swojej biblioteki, po czym dobiera kartę.
- Vesuvan Shapeshifter
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy lub odkrywając go możesz wybrać innego stwora na polu bitwy. Jeśli tak zrobisz, dopóki niniejszy stwór nie zostanie zakryty, staje się kopią owego stwora, ale ma „Na początku twojego kroku utrzymania możesz zakryć tego stwora.”
Przemiana
- Willbender
Przemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
Kiedy ten byt zostanie odkryty, zmień wskazanie wskazanego czaru lub zdolności na wskazany pojedynczy cel.
- Ancient Craving
Dobierz trzy karty i strać 3 życia.
- Bloodhunter Bat
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz traci 2 życia, a ty zyskaj 2 życia.
- Caustic Tar
Zaurocz ląd
Zauroczony ląd ma „: Wskazany gracz traci 3 życia.”
- Dark Ritual
Weź .
- Deadly Designs
: Umieść znacznik spisku na tym bycie. Dowolny gracz może aktywować tę zdolność.
Kiedy na tym bycie jest co najmniej pięć znaczników spisku, poświęć go. Jeśli tak zrobisz, zniszcz co najwyżej dwa wskazane stwory.
- Death's-Head Buzzard
Latanie
Kiedy ten stwór umrze, wszystkie stwory dostają do końca tury -1/-1.
- Diabolic Edict
Wskazany gracz poświęca stwora.
- Dirge of Dread
Wszystkie stwory zyskują do końca tury postrach. (Nie mogą być blokowane, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, możesz sprawić, że wskazany stwór zyska do końca tury postrach.
- Disfigure
Wskazany stwór do końca tury dostaje -2/-2.
- Doomsday
Wyszukaj w twojej bibliotece i cmentarzu pięć kart i wygnaj pozostałe. Umieść wybrane karty dowolnie na wierzchu twojej biblioteki. Strać połowę swoich żyć, zaokrąglając w górę.
- Dusk Legion Zealot
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę i strać 1 życie.
- Erg Raiders
Na początku twojego kroku końcowego, jeśli ten stwór nie zaatakował w tej turze, zadaje on tobie 2 obrażenia, chyba że wszedł pod twoje władanie w tej turze.
- Fallen Angel
Latanie
Poświęć stwora: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+1.
- Hell's Caretaker
, poświęć stwora: Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy. Możesz aktywować tylko w twoim kroku utrzymania.
- Horror of the Broken Lands
Ilekroć zrecyklujesz lub odrzucisz inną kartę, ten stwór do końca tury dostaje +2/+1.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Ihsan's Shade
Ochrona przed białym
- Laquatus's Champion
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz traci 6 żyć.
Kiedy ten byt opuści pole bitwy, ów gracz zyskuje 6 żyć.
: Zregeneruj ten byt.
- Living Death
Każdy gracz wygania wszystkie karty stworów ze swojego cmentarza, po czym poświęca wszystkie stwory pod swoim władaniem, po czym umieszcza wszystkie karty wygnane w ten sposób na polu bitwy.
- Mesmeric Fiend
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę, a ty wybierz z niej nielądową kartę. Wygnaj ową kartę.
Kiedy ten byt opuści pole bitwy, przywróć wygnaną kartę do ręki właściciela.
- Murder
Zniszcz wskazanego stwora.
- Nezumi Cutthroat
Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
Ten stwór nie może blokować.
- Phyrexian Ghoul
Poświęć stwora: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Phyrexian Obliterator
Tratowanie
Ilekroć jakieś źródło zada obrażenia temu stworowi, władca owego źródła poświęca tyle samo bytów.
- Plague Wind
Zniszcz wszystkie stwory poza twoim władaniem. Nie mogą one regenerować.
- Ratcatcher
Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę Szczura, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Ravenous Chupacabra
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika.
- Relentless Rats
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdego innego stwora na polu bitwy o nazwie Relentless Rats.
Talia może mieć dowolną liczbę kart o nazwie Relentless Rats.
- Returned Phalanx
Obronność
: Ten stwór może atakować w tej turze, jakby nie miał obronności.
- Ruthless Ripper
Dotyk śmierci
Przemiana—Ujawnij czarną kartę z twojej ręki. (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
Kiedy ten stwór zostanie odkryty, wskazany gracz traci 2 życia.
- Street Wraith
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
Recykling—Zapłać 2 życia. (Zapłać 2 życia, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Supernatural Stamina
Do końca tury wskazany stwór dostaje +2/+0 oraz „Kiedy ten stwór umrze, przywróć go przekręconego na pole bitwy pod władaniem właściciela.”
- Triskaidekaphobia
Na początku twojego kroku utrzymania, wybierz jedną —
Każdy gracz mający dokładnie 13 żyć, przegrywa grę, po czym każdy gracz zyskuje po 1 życiu.
Każdy gracz mający dokładnie 13 żyć, przegrywa grę, po czym każdy gracz traci po 1 życiu.
- Twisted Abomination
: Zregeneruj tego stwora.
Bagnocykling (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Bagna, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Undead Gladiator
, odrzuć kartę: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki. Możesz aktywować tylko w twoim kroku utrzymania.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Unearth
Przywróć wskazaną kartę stwora o skrócie many 3 lub mniejszym z twojego cmentarza na pole bitwy.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Vampire Lacerator
Na początku twojego kroku utrzymania, strać 1 życie, chyba że przeciwnik ma nie więcej niż 10 żyć.
- Will-o'-the-Wisp
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Zregeneruj tego stwora. (Następnym razem, gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Zombify
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Zulaport Cutthroat
Ilekroć umrze ten lub inny stwór pod twoim władaniem, każdy przeciwnik traci po 1 życiu, a ty zyskaj 1 życie.
- Act of Treason
Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem. Odkręć owego stwora. Zyskuje on pośpiech do końca tury. (Może atakować i w tej turze.)
- Akroma, Angel of Fury
Ten czar nie może być skontrowany.
Latanie, tratowanie, ochrona przed białym i niebieskim
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
Przemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
- Balduvian Horde
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć go, chyba że odrzucisz losową kartę.
- Ball Lightning
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
Na początku kroku końcowego, poświęć tego stwora.
- Blood Moon
Niebazowe lądy są Górami.
- Browbeat
Dowolny gracz może zdecydować, że ten czar zada my 5 obrażeń. Jeśli nikt się nie zdecyduje, wskazany gracz dobiera trzy karty.
- Chandra's Outrage
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia oraz 2 obrażenia władcy owego stwora.
- Chartooth Cougar
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
Górocykling (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Góry, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Cinder Storm
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 7 obrażeń.
- Crimson Mage
: Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury zyskuje pośpiech. (Może atakować i w tej turze.)
- Eidolon of the Great Revel
Ilekroć gracz rzuci czar o skrócie many 3 lub niższym, ten stwór zadaje owemu graczowi 2 obrażenia.
- Enthralling Victor
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem o sile 2 lub mniejszej pod władaniem przeciwnika. Odkręć owego stwora. Zyskuje on pośpiech do końca tury. (Może atakować i w tej turze.)
- Fortune Thief
Obrażenia, które miałyby zredukować twoje życia poniżej 1, zamiast tego redukują je do 1.
Przemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
- Frenzied Goblin
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
- Genju of the Spires
Zaurocz Górę
: Zauroczona Góra staje się do końca tury czerwonym stworem Duch 6/1. Nadal jest lądem.
Kiedy zauroczona góra zostanie umieszczona w cmentarzu, możesz przywrócić niniejszą kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Goblin War Drums
Stwory pod twoim władaniem mają złowrogość. (Nie mogą być blokowane, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
- Hordeling Outburst
Stwórz trzy żetony czerwonego stwora Gobiln 1/1.
- Humble Defector
: Dobierz dwie karty. Wskazany przeciwnik zyskuje władanie nad tym stworem. Możesz aktywować tylko w twojej turze.
- Imperial Recruiter
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wyszukaj w twojej bibliotece kartę stwora o sile 2 lub mniejszej, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Ire Shaman
Złowrogość (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
Nadprzemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)
Kiedy ten stwór zostanie odkryty, wygnaj wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz zagrać ową kartę do końca tury.
- Izzet Chemister
Pośpiech
, : Wygnaj wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza.
, , poświęć ten byt: Rzuć dowolną liczbę kart wygnanych tym bytem bez płacenia ich kosztów many.
- Jackal Pup
Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, zadaje tobie tyle samo obrażeń.
- Kindle
Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń, gdzie X wynosi 2 plus liczba kart o niniejszej nazwie we wszystkich cmentarzach.
- Lightning Bolt
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Magus of the Wheel
, , poświęć ten byt: Każdy gracz odrzuca swoją rękę, po czym dobiera siedem kart.
- Mogg Flunkies
Ten stwór nie może atakować lub blokować samotnie.
- Pillage
Zniszcz wskazany artefakt lub ląd. Nie może być zregenerowany.
- Pyre Hound
Tratowanie
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Pyroclasm
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 2 obrażenia.
- Red Elemental Blast
Wybierz jedno —
Skontruj wskazany niebieski czar.
Zniszcz wskazany niebieski byt.
- Simian Spirit Guide
Wygnaj tę kartę z twojej ręki: Weź .
- Skeletonize
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia. Kiedy stwór uszkodzony w ten sposób umrze w tej turze, stwórz żeton czarnego stwora Szkielet 1/1 z „: Zregeneruj tego stwora.”
- Skirk Commando
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz zdecydować, że zada on 2 obrażenia wskazanemu stworowi pod władaniem owego gracza.
Przemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
- Soulbright Flamekin
: Wskazany stwór do końca tury zyskuje tratowanie. Jeśli jest to trzecie rozpatrzenie tej zdolności w tej turze, możesz wziąć .
- Spikeshot Goblin
, : Ten stwór zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe swojej sile.
- Thresher Lizard
Ten stwór dostaje +1/+2 o ile masz co najwyżej jedną kartę w ręce.
- Trumpet Blast
Atakujące stwory dostają do końca tury +2/+0.
- Uncaged Fury
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1 oraz podwójny cios. (Zadaje obrażenia bojowe zarówno jako pierwszy cios oraz normalnie.)
- Zada, Hedron Grinder
Ilekroć rzucisz sztuczkę lub obrzęd wskazujący tylko tego stwora, skopiuj ów czar tylekroć, ile innych stworów pod twoim władaniem mógłby ów czar wskazywać. Każda kopia wskazuje innego z owych stworów.
- Ainok Survivalist
Nadprzemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)
Kiedy ten stwór zostanie odkryty, zniszcz wskazany artefakt lub urok pod władaniem przeciwnika.
- Ambassador Oak
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton zielonego stwora Elf Wojownik 1/1.
- Ancient Stirrings
Spójrz na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich bezkolorową kartę i umieścić ją w twojej ręce. Następnie umieść pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Arbor Elf
: Odkręć wskazany Las.
- Azusa, Lost but Seeking
Możesz zagrać dwa dodatkowe lądy w każdej swojej turze.
- Broodhatch Nantuko
Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, możesz stworzyć tyle samo żetonów zielonego stwora Owad 1/1.
Przemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
- Colossal Dreadmaw
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Courser of Kruphix
Graj z ujawnioną wierzchnią kartą twojej biblioteki.
Możesz zagrywać lądy z wierzchu twojej biblioteki.
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zyskaj 1 życie.
- Cultivate
Wyszukaj w twojej bibliotece dwie karty bazowych lądów, ujawnij je i umieść jedną przekręconą na polu bitwy, a drugą w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Echoing Courage
Wskazany stwór i wszystkie stwory o tej samej nazwie co on dostają do końca tury +2/+2.
- Elvish Aberration
: Weź .
Lasocykling (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Lasu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Elvish Piper
, : Możesz umieścić kartę stwora z twojej ręki na polu bitwy.
- Ember Weaver
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
O ile władasz czerwonym bytem, ten stwór dostaje +1/+0 i ma pierwszy cios.
- Epic Confrontation
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +1/+2. Walczy ze wskazanym stworem poza twoim władaniem. (Każdy zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
- Fierce Empath
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę stwora o skrócie many 6 lub większym, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Giant Growth
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3.
- Invigorate
Jeśli władasz Lasem, możesz sprawić, że przeciwnik zyska 3 życia zamiast płacić koszt many tego czaru.
Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+4.
- Iwamori of the Open Fist
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy przeciwnik może umieścić kartę legendarnego stwora ze swojej ręki na polu bitwy.
- Kavu Climber
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Kavu Predator
Tratowanie
Ilekroć przeciwnik zyskuje życia, umieść tyle samo znaczników +1/+1 na tym stworze.
- Krosan Colossus
Przemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
- Krosan Tusker
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnić ją, umieścić w twojej ręce, po czym przetasować. (Zrób to przed dobraniem.)
- Living Wish
Możesz ujawnić własną kartę stwora lub lądu spoza gry i umieścić ją w twojej ręce. Wygnaj niniejszy czar.
- Lull
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Master of the Wild Hunt
Na początku twojego kroku utrzymania, stwórz żeton zielonego stwora Wilk 2/2.
: Przekręć wszystkie odkręcone Wilki pod twoim władaniem. Każdy Wilk przekręcony w ten sposób zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe swojej sile. Ów stwór zadaje obrażenia równe swojej sile rozdzielone przez jego władcę pomiędzy dowolnymi z owych Wilków.
- Nettle Sentinel
Ten stwór nie odkręca się podczas twojego kroku odkręcania.
Ilekroć rzucisz zielony czar, możesz odkręcić tego stwora.
- Plummet
Zniszcz wskazanego stwora mającego latanie.
- Presence of Gond
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma „: Stwórz żeton zielonego stwora Elf Wojownik 1/1.”
- Protean Hulk
Kiedy ten stwór umrze, wyszukaj w twojej bibliotece dowolną liczbę kart stworów o łącznym skrócie many 6 lub mniej, umieść je na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Rancor
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+0 i ma tratowanie.
Kiedy ten urok jest umieszczany w cmentarzu z pola bitwy, przywróć go do ręki właściciela.
- Regrowth
Przywróć wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Stampede Driver
, , odrzuć kartę: Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1 i tratowanie.
- Summoner's Pact
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę zielonego stwora, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania, zapłać . Jeśli tego nie zrobisz, przegrywasz grę.
- Timberpack Wolf
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdego innego stwora pod twoim władaniem o tej samej nazwie.
- Tree of Redemption
Obronność
: Zamień liczbę twoich żyć z wytrzymałością tego stwora.
- Utopia Sprawl
Zaurocz Las
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz kolor.
Ilekroć zauroczony Las jest przekręcany przy pobieraniu many, jego władca bierze dodatkową manę w wybranym kolorze.
- Vessel of Nascency
, poświęć ten urok: Ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz umieścić spośród nich kartę artefaktu, stwora, uroku, lądu lub wędrowca w twojej ręce. Umieść pozostałe w twoim cmentarzu.
- Wildheart Invoker
: Wskazany stwór do końca tury dostaje +5/+5 i tratowanie.
- Woolly Loxodon
Przemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
- Animar, Soul of Elements
Ochrona przed białym i przed czarnym
Ilekroć rzucisz czar stwora, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
Rzucanie czarów stworów kosztuje cię o mniej za każdy znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Baloth Null
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć o najwyżej dwie wskazane karty stworów z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Blightning
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 3 obrażenia. Ów gracz lub władca owego wędrowca odrzuca dwie karty.
- Boros Charm
Wybierz jedno —
Ten czar zadaje 4 obrażenia wskazanemu graczowi lub wędrowcowi.
Permanenty pod twoim władaniem zyskują do końca tury niezniszczalność.
Wskazany stwór do końca tury zyskuje podwójny cios.
- Brion Stoutarm
Więź życia
, , poświęć innego stwora: Ten byt zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi obrażenia równe sile poświęconego stwora.
- Cloudblazer
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia i dobierz dwie karty.
- Conflux
Wyszukaj w twojej bibliotece białą kartę, niebieską kartę, czarną kartę, czerwoną kartę i zieloną kartę. Ujawnij je, umieść je w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Eladamri's Call
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę stwora, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Gisela, Blade of Goldnight
Latanie, pierwszy cios
Jeśli źródło miałoby zadać obrażenia przeciwnikowi lub bytowi pod władaniem przeciwnika, owo źródło zadaje owemu celowi dwukrotnie tyle obrażeń.
Jeśli źródło miałoby zadać obrażenia tobie lub bytowi pod twoim władaniem, zażegnaj połowę owych obrażeń, zaokrąglając w górę.
- Grenzo, Dungeon Warden
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
: Umieść spodnią kartę twojej biblioteki w twoim cmentarzu. Jeśli to karta stwora o sile mniejszej lub równej sile tego stwora, umieść ją na polu bitwy.
- Hanna, Ship's Navigator
, : Przywróć wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Lorescale Coatl
Ilekroć dobierzesz kartę, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Mystic Snake
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, skontruj wskazany czar.
- Nicol Bolas
Latanie
Na początku twojego kroku utrzymania, poświęć ten byt, chyba że zapłacisz .
Ilekroć ten stwór zada przeciwnikowi obrażenia, ów gracz odrzuca swoją rękę.
- Niv-Mizzet, the Firemind
Latanie
Ilekroć dobierzesz kartę, ten stwór zadaje 1 obrażenie we wskazany cel.
: Dobierz kartę.
- Notion Thief
Błysk
Jeśli przeciwnik miałby dobrać kartę oprócz pierwszej dobranej w swoim kroku dobierania, zamiast tego ów gracz pomija owe dobieranie, a ty dobierz kartę.
- Pernicious Deed
, poświęć ten byt: Zniszcz każdy artefakt, stwora i urok o skrócie many X lub mniejszym.
- Pillory of the Sleepless
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
Zauroczony stwór ma „Na początku twojego kroku utrzymania, strać 1 życie.”
- Prossh, Skyraider of Kher
Kiedy rzucisz ten czar, stwórz X żetonów czerwonego stwora Kobold 0/1 o nazwie Kobolds of Kher Keep, gdzie X jest liczbą many wydanej na rzucenie tego czaru.
Latanie
Poświęć innego stwora: Niniejszy stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Quicksilver Dagger
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma „: Ten stwór zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 1 obrażenie. Dobierz kartę.”
- Ruric Thar, the Unbowed
Czujność, zasięg
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
Ilekroć gracz rzuci nie-stworowy czar, ten stwór zadaje owemu graczowi 6 obrażeń.
- Shadowmage Infiltrator
Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać kartę.
- Stangg
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz legendarny żeton czerwono-zielonego stwora Człowiek Wojownik 3/4 o nazwie Stangg Twin. Wygnaj ów żeton kiedy niniejszy stwór opuści pole bitwy. Poświęć niniejszego stwora jeśli ów żeton opuści pole bitwy.
- Vindicate
Zniszcz wskazany byt.
- Assembly-Worker
: Wskazany Składacz do końca tury dostaje +1/+1.
- Chalice of the Void
Ten artefakt wchodzi na pole bitwy mając X znaczników ładunku.
Ilekroć grać rzuci czar o skrócie many równym liczbie znaczników ładunku na tym artefakcie, skontruj ów czar.
- Coalition Relic
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
: Umieść znacznik ładunku na tym artefakcie.
Na początku twojej fazy głównej przed potyczką, usuń wszystkie znaczniki ładunku z tego artefaktu. Weź jedną manę dowolnego koloru za każdy znacznik ładunku usunięty w ten sposób.
- Ensnaring Bridge
Stwory o sile większej niż liczba kart w twojej ręce nie mogą atakować.
- Heavy Arbalest
Wyposażony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
Wyposażony stwór ma „: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.”
Wyposaż
- Nihil Spellbomb
, poświęć ten byt: Wygnaj cmentarz wskazanego gracza.
Kiedy ten artefakt trafi do cmentarza z pola bitwy, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Perilous Myr
Kiedy ten stwór umrze, zadaje on wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Primal Clay
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy zdecyduj, czy wejdzie jako artefaktowy stwór 3/3, artefaktowy stwór 2/2 z lataniem lub jako artefaktowy stwór Ściana 1/6 z obronnością oprócz swoich innych typów. (Stwór z obronnością nie może atakować.)
- Prophetic Prism
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
, : Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Sai of the Shinobi
Wyposażony stwór dostaje +1/+1.
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz dołączyć ten byt do niego.
Wyposaż
- Self-Assembler
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę stwora typu Składacz, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Strionic Resonator
, : Skopiuj wskazaną zdolność wyzwalaną pod twoim władaniem. Możesz wskazać nowe cele dla kopii. (Zdolność wyzwalana używa takich słów jak „kiedy”, „ilekroć”, „na początku”.)
- Sundering Titan
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy lub je opuści, wybierz po jednym lądzie każdego bazowego typu, po czym zniszcz owe lądy.
- Swiftfoot Boots
Wyposażony stwór ma pośpiech i antyklątwę. (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
Wyposaż
- Treasure Keeper
Kiedy ten stwór umrze, ujawnij karty z wierzchu twojej biblioteki aż ujawnisz nie-lądową kartę o skrócie many 3 lub mniejszym. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wszystkie ujawnione i nie rzucone w ten sposób karty losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Ash Barrens
: Weź .
Lądocykling bazowych (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Cascade Bluffs
: Weź .
, : Weź , lub .
- Fetid Heath
: Weź .
, : Weź , lub .
- Flooded Grove
: Weź .
, : Weź , lub .
- Haunted Fengraf
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Przywróć losową kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Mikokoro, Center of the Sea
: Weź .
, : Każdy gracz dobiera kartę.
- Mishra's Factory
: Weź .
: Ten ląd staje się do końca tury artefaktowym stworem Składacz 2/2. Nadal jest lądem.
: Wskazany Składacz do końca tury dostaje +1/+1.
- Myriad Landscape
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów mających wspólny typ lądu, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Pendelhaven
: Weź .
: Wskazany stwór 1/1 do końca tury dostaje +1/+2.
- Quicksand
: Weź .
, poświęć ten ląd: Wskazany atakujący stwór bez latanie do końca tury dostaje -1/-2.
- Rishadan Port
: Weź .
, : Przekręć wskazany ląd.
- Rugged Prairie
: Weź .
, : Weź , lub .
- Twilight Mire
: Weź .
, : Weź , lub .
- Zoetic Cavern
: Weź .
Przemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)