Hour of Devastation (Godzina Zagłady)¶
- Act of Heroism
Odkręć wskazanego stwora. Dostaje on do końca tury +2/+2 i może blokować dodatkowego stwora w tej turze.
- Adorned Pouncer
Podwójny cios
Uwiecznienie (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Stwórz żeton będący jej kopią z wyjątkiem tego, że jest to czarny Zombi Kot 4/4 bez kosztu many. Uwieczniaj tylko jako obrzęd.)
- Angel of Condemnation
Latanie, czujność
, : Wygnaj innego wskazanego stwora. Przywróć ową kartę na pole bitwy pod władaniem jej właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.
, , wytęż tego stwora: Wygnaj innego wskazanego stwora dopóki ten stwór nie opuści pola bitwy. (Wytężony stwór nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.)
- Angel of the God-Pharaoh
Latanie
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Aven of Enduring Hope
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia.
- Crested Sunmare
Inne Konie pod twoim władaniem mają niezniszczalność.
Na początku każdego kroku końcowego, jeśli w tej turze zyskałeś życia, stwórz żeton białego stwora Koń 5/5.
- Dauntless Aven
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, odkręć wskazanego stwora pod twoim władaniem.
- Desert's Hold
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz Pustynią lub w twoim cmentarzu jest karta Pustyni, zyskaj 3 życia.
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować, a jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.
- Disposal Mummy
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazaną kartę z cmentarza przeciwnika.
- Djeru, With Eyes Open
Czujność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę wędrowca, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
Jeśli jakieś źródło miałoby zadać obrażenia wędrowcowi pod twoim władaniem, zażegnaj 1 z owych obrażeń.
- Djeru's Renunciation
Przekręć co najwyżej dwa wskazane stwory.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Gideon's Defeat
Wygnaj wskazanego atakującego lub blokującego białego stwora. Jeśli ów stwór był wędrowcem o typie Gideon, zyskaj 5 żyć.
- God-Pharaoh's Faithful
Ilekroć rzucisz niebieski, czarny lub czerwony czar, zyskaj 1 życie.
- Hour of Revelation
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej, jeśli na polu bitwy jest co najmniej dziesięć nie-lądowych bytów.
Zniszcz wszystkie nielądowe byty.
- Mummy Paramount
Ilekroć inny Zombi wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Oketra's Avenger
Atakując tym stworem, możesz go wytężyć. Kiedy to robisz, zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie miałby otrzymać w tej turze. (Wytężony stwór nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.)
- Oketra's Last Mercy
Liczba twoich żyć otrzymuje wartość początkową. Lądy pod twoim władaniem nie odkręcą się w twoim najbliższym kroku odkręcania.
- Overwhelming Splendor
Zaurocz gracza
Stwory pod władaniem zauroczonego gracza tracą wszystkie zdolności i mają bazowe siłę i wytrzymałość 1/1.
Zauroczony gracz nie może aktywować zdolności innych niż zdolności dające manę lub zdolności lojalnościowe.
- Sandblast
Ten czar zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 5 obrażeń.
- Saving Grace
Błysk
Zaurocz stwora pod twoim władaniem
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wszystkie obrażenia, jakie miałyby zostać w tej turze zadane tobie i bytom pod twoim władaniem, zamiast tego zostają zadane zauroczonemu stworowi.
Zauroczony stwór dostaje +0/+3.
- Solemnity
Gracze nie mogą otrzymywać znaczników.
Znaczniki nie mogą być umieszczane na artefaktach, stworach, urokach lub lądach.
- Solitary Camel
O ile władasz Pustynią lub w twoim cmentarzu jest karta Pustyni, ten stwór ma więź życia. (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
- Steadfast Sentinel
Czujność
Uwiecznienie (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Stwórz żeton będący jej kopią z wyjątkiem tego, że jest to czarny Zombi Człowiek Kleryk 4/4 bez kosztu many. Uwieczniaj tylko jako obrzęd.)
- Steward of Solidarity
, wytęż tego stwora: Stwórz żeton białego stwora Wojownik 1/1 z czujnością. (Wytężony stwór nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.)
- Sunscourge Champion
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj tyle żyć, ile wynosi jego siła.
Uwiecznij — , odrzuć kartę. (, odrzuć kartę, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Stwórz żeton będący jej kopią z wyjątkiem tego, że jest to czarny Zombi Człowiek Czarodziej 4/4 bez kosztu many. Uwieczniaj tylko jako obrzęd.)
- Unconventional Tactics
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3 oraz latanie.
Ilekroć Zombi wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, przywróć niniejszą kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Vizier of the True
Atakując tym stworem, możesz go wytężyć. (Wytężony stwór nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.)
Ilekroć wytężysz stwora, przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika.
- Aerial Guide
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, inny wskazany atakujący stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Aven Reedstalker
Błysk
Latanie
- Champion of Wits
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz dobrać tyle kart, ile wynosi jego siła. Jeśli tak zrobisz, odrzuć dwie karty.
Uwiecznienie (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Stwórz żeton będący jej kopią z wyjątkiem tego, że jest to czarny Zombi Naga Czarodziej 4/4 bez kosztu many. Uwieczniaj tylko jako obrzęd.)
- Countervailing Winds
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci za każdą kartę w twoim cmentarzu.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Cunning Survivor
Ilekroć recyklujesz lub odrzucisz kartę, ten stwór otrzymuje +1/+0 do końca tury i nie może być blokowany w tej turze.
- Eternal of Harsh Truths
Doskwieranie 2 (Ilekroć ten stwór zostanie zablokowany, broniący się gracz traci 2 życia.)
Ilekroć ten stwór zaatakuje i nie jest blokowany, dobierz kartę.
- Fraying Sanity
Zaurocz gracza
Na początku każdego kroku końcowego, zauroczony gracz mieli X kart, gdzie X jest liczbą kart umieszczonych w tej turze skądkolwiek w owym cmentarzu.
- Hour of Eternity
Wygnaj X wskazanych kart stworów z twojego cmentarza. Za każdą kartę wygnaną w ten sposób, stwórz żeton będący jej kopią z wyjątkiem tego, że jest to czarny Zombi 4/4.
- Imaginary Threats
Stwory pod władaniem wskazanego przeciwnika atakują w tej turze, jeśli mogą. W następnym kroku odkręcania owego gracza, stwory pod jego władaniem nie odkręcają się.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Jace's Defeat
Skontruj wskazany niebieski czar. Jeśli ów czar był wędrowcem o typie Jace, wróż 2.
- Kefnet's Last Word
Zyskaj władanie nad wskazanym artefaktem, stworem lub urokiem. Lądy pod twoim władaniem nie odkręcą się w twoim najbliższym kroku odkręcania.
- Nimble Obstructionist
Błysk
Latanie
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tą kartę, skontruj wskazaną aktywowaną lub wyzwalaną zdolność poza twoim władaniem.
- Ominous Sphinx
Latanie
Ilekroć zrecyklujesz lub odrzucisz kartę, wskazany stwór pod władaniem przeciwnika do końca tury dostaje -2/-0.
- Proven Combatant
Uwiecznienie (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Stwórz żeton będący jej kopią z wyjątkiem tego, że jest to czarny Zombi Człowiek Wojownik 4/4 bez kosztu many. Uwieczniaj tylko jako obrzęd.)
- Riddleform
Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, możesz sprawić, by ten urok do końca tury stał się stworem Sfinks 3/3 z lataniem oprócz swoich pozostałych typów.
: Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją na spodzie twojej biblioteki.)
- Seer of the Last Tomorrow
, , odrzuć kartę: Wskazany gracz mieli trzy karty.
- Sinuous Striker
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/-1.
Uwiecznienie — , odrzuć kartę. (, odrzuć kartę, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Stwórz żeton będący jej kopią z wyjątkiem tego, że jest to czarny Zombi Naga Wojownik 4/4 bez kosztu many. Uwieczniaj tylko jako obrzęd.)
- Spellweaver Eternal
Waleczność (Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.)
Doskwieranie 2 (Ilekroć ten stwór zostanie zablokowany, broniący się gracz traci 2 życia.)
- Strategic Planning
Spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałe w twoim cmentarzu.
- Striped Riverwinder
Antyklątwa (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Supreme Will
Wybierz jedno —
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
Spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Swarm Intelligence
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, możesz skopiować ów czar. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Tragic Lesson
Dobierz dwie karty. Następnie odrzuć kartę, chyba że zwrócisz ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Unesh, Criosphinx Sovereign
Latanie
Rzucanie czarów Sfinksów kosztuje cię o mniej.
Ilekroć ten stwór lub inny Sfinks wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Przeciwnik rozdziela owe karty na dwa stosy. Umieść jeden z nich w twojej ręce, a pozostały w twoim cmentarzu.
- Unquenchable Thirst
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz Pustynią lub w twoim cmentarzu jest karta Pustyni, przekręć zauroczonego stwora.
Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Unsummon
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Vizier of the Anointed
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę stwora z uwiecznieniem lub balsamowaniem, umieść ową kartę w twoim cmentarzu, po czym przetasuj.
Ilekroć aktywujesz zdolność uwiecznienia lub balsamowania, dobierz kartę.
- Accursed Horde
: Wskazany atakujący Zombi zyskuje niezniszczalność do końca tury. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą go. Jeśli jego wytrzymałość ma wartość 0 lub mniej, nadal zostanie umieszczony w cmentarzu właściciela.)
- Ammit Eternal
Doskwieranie 3 (Ilekroć ten stwór zostanie zablokowany, broniący się gracz traci 3 życia.)
Ilekroć przeciwnik rzuci czar, umieść znacznik -1/-1 na tym stworze.
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, usuń z niego wszystkie znaczniki -1/-1.
- Apocalypse Demon
Latanie
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie kart w twoim cmentarzu.
Na początku twojego kroku utrzymania, przekręć tego stwora, chyba że poświęcisz innego stwora.
- Banewhip Punisher
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz umieścić znacznik -1/-1 na wskazanym stworze.
, poświęć tego stwora: Zniszcz wskazanego stwora mającego znacznik -1/-1.
- Bontu's Last Reckoning
Zniszcz wszystkie stwory. Lądy pod twoim władaniem nie odkręcą się w twoim najbliższym kroku odkręcania.
- Carrion Screecher
Latanie
- Doomfall
Wybierz jedno —
Wskazany przeciwnik wygania stwora pod swoim władaniem.
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę nie będącą lądem i wygnaj ją.
- Dreamstealer
Złowrogość
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz odrzuca tyle samo kart.
Uwiecznienie (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Stwórz żeton będący jej kopią z wyjątkiem tego, że jest to czarny Zombi Człowiek Czarodziej 4/4 bez kosztu many. Uwieczniaj tylko jako obrzęd.)
- Grisly Survivor
Ilekroć zrecyklujesz lub odrzucisz kartę, ten stwór do końca tury dostaje +2/+0.
- Hour of Glory
Wygnaj wskazanego stwora. Jeśli ów stwór był Bogiem, jego władca ujawnia swoją rękę i wygania z niej wszystkie karty o tej samej nazwie, co ów stwór.
- Khenra Eternal
Doskwieranie 1 (Ilekroć ten stwór zostanie zablokowany, broniący się gracz traci 1 życie.)
- Lethal Sting
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — umieść znacznik -1/-1 na stworze pod twoim władaniem.
Zniszcz wskazanego stwora.
- Liliana's Defeat
Zniszcz wskazanego czarnego stwora lub czarnego wędrowca. Jeśli ów byt był wędrowcem o typie Liliana, jego władca traci 3 życia.
- Lurching Rotbeast
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Marauding Boneslasher
Ten stwór nie może blokować, chyba że władasz innym Zombi.
- Merciless Eternal
Doskwieranie 2 (Ilekroć ten stwór zostanie zablokowany, broniący się gracz traci 2 życia.)
, odrzuć kartę: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Moaning Wall
Obronność
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Razaketh, the Foulblooded
Latanie, tratowanie
Zapłać 2 życia, poświęć innego stwora: Wyszukaj kartę w twojej bibliotece, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Razaketh's Rite
Wyszukaj kartę w twojej bibliotece, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Ruin Rat
Dotyk śmierci
Kiedy ten stwór umrze, wygnaj wskazaną kartę z cmentarza przeciwnika.
- Scrounger of Souls
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
- Torment of Hailfire
Powtórz następujący proces X razy. Każdy przeciwnik traci 3 życia, chyba że poświęci nie-lądowy byt lub odrzuci kartę.
- Torment of Scarabs
Zaurocz gracza
Na początku kroku utrzymania zauroczonego gracza, ów gracz traci 3 życia, chyba że poświęci nie-lądowy byt lub odrzuci kartę.
- Torment of Venom
Umieść trzy znaczniki -1/-1 na wskazanym stworze. Jego władca traci 3 życia, chyba że poświęci nie-lądowy byt lub odrzuci kartę.
- Vile Manifestation
Ten stwór dostaje +1/+0 za każdą kartę z recyklingiem w twoim cmentarzu.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Without Weakness
Wskazany stwór pod twoim władaniem zyskuje niezniszczalność do końca tury. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą go. Jeśli jego wytrzymałość ma wartość 0 lub mniej, nadal zostanie umieszczony w cmentarzu właściciela.)
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Wretched Camel
Kiedy ten stwór umrze, jeśli władasz Pustynią lub w twoim cmentarzu jest karta Pustyni, wskazany gracz odrzuca kartę.
- Abrade
Wybierz jedno —
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia.
Zniszcz wskazany artefakt.
- Blur of Blades
Umieść znacznik -1/-1 na wskazanym stworze. Ten czar zadaje władcy owego stwora 2 obrażenia.
- Burning-Fist Minotaur
Pierwszy cios
, odrzuć kartę: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+0.
- Chandra's Defeat
Ten czar zadaje wskazanemu czerwonemu stworowi lub czerwonemu wędrowcowi 5 obrażeń. Jeśli ów byt jest wędrowcem o typie Chandra, możesz odrzucić kartę. Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Chaos Maw
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje każdemu innemu stworowi po 3 obrażenia.
- Crash Through
Stwory pod twoim władaniem zyskują tratowanie do końca tury. (Stwór z tratowaniem może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
Dobierz kartę.
- Earthshaker Khenra
Pośpiech
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór o sile mniejszej lub równej sile tego stwora nie może blokować w tej turze.
Uwiecznienie (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Stwórz żeton będący jej kopią z wyjątkiem tego, że jest to czarny Zombi Szakal Wojownik 4/4 bez kosztu many. Uwieczniaj tylko jako obrzęd.)
- Fervent Paincaster
: Ten stwór zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 1 obrażenie.
, wytęż tego stwora: Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi 1 obrażenie. (Wytężony stwór nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.)
- Firebrand Archer
Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu.
- Frontline Devastator
Doskwieranie 2 (Ilekroć ten stwór zostanie zablokowany, broniący się gracz traci 2 życia.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Gilded Cerodon
Ilekroć ten stwór zaatakuje, jeśli władasz Pustynią lub w twoim cmentarzu jest karta Pustyni, wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
- Granitic Titan
Złowrogość
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Hazoret's Undying Fury
Przetasuj twoją bibliotekę, po czym wygnaj jej cztery wierzchnie karty. Możesz rzucić spośród nich dowolną liczbę czarów o wartościach many 5 lub mniejszych bez płacenia ich kosztów many. Lądy pod twoim władaniem nie odkręcą się w twoim najbliższym kroku odkręcania.
- Hour of Devastation
Wszystkie stwory tracą niezniszczalność do końca tury. Ten czar zadaje każdemu stworowi i każdemu wędrowcowi bez typu Bolas po 5 obrażeń.
- Imminent Doom
Ten urok wchodzi na pole bitwy ze znacznikiem zagłady.
Ilekroć rzucisz czar o skrócie many równym liczbie znaczników zagłady na tym uroku, ten urok zadaje wskazanemu celowi tyle samo obrażeń. Następnie umieść znacznik zagłady na tym uroku.
- Inferno Jet
Ten czar zadaje wskazanemu przeciwnikowi lub wędrowcowi 6 obrażeń.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Khenra Scrapper
Złowrogość
Atakując tym stworem, możesz go wytężyć. Kiedy to robisz, dostaje on do końca tury +2/+0. (Wytężony stwór nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.)
- Kindled Fury
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+0 i pierwszy cios.
- Magmaroth
Na początku twojego kroku utrzymania, umieść znacznik -1/-1 na tym stworze.
Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, usuń znacznik -1/-1 z tego stwora.
- Manticore Eternal
Doskwieranie 3 (Ilekroć ten stwór zostanie zablokowany, broniący się gracz traci 3 życia.)
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
- Neheb, the Eternal
Doskwieranie 3 (Ilekroć ten stwór zostanie zablokowany, broniący się gracz traci 3 życia.)
Na początku twojej fazy głównej po potyczce, weź za każde 1 życie, które w tej turze stracili twoi przeciwnicy.
- Open Fire
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Puncturing Blow
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 5 obrażeń. Jeśli ów stwór miałby umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go.
- Sand Strangler
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz Pustynią lub w twoim cmentarzu jest karta Pustyni, możesz sprawić, by ten stwór zadał wskazanemu stworowi 3 obrażenia.
- Thorned Moloch
Waleczność (Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.)
O ile ten stwór zaatakuje, ma pierwszy cios.
- Wildfire Eternal
Doskwieranie 4 (Ilekroć ten stwór zostanie zablokowany, broniący się gracz traci 4 życia.)
Ilekroć ten stwór zaatakuje i nie jest blokowany, możesz rzucić czar sztuczki lub obrzędu z twojej ręki bez płacenia jego kosztu many.
- Ambuscade
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +1/+0 i zadaje obrażenia równe swojej sile wskazanemu stworowi pod władaniem przeciwnika.
- Beneath the Sands
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Bitterbow Sharpshooters
Czujność, zasięg
- Devotee of Strength
: Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Dune Diviner
, przekręć nieprzekręconą Pustynię pod twoim władaniem: Zyskaj 1 życie.
- Feral Prowler
Kiedy ten stwór umrze, dobierz kartę.
- Frilled Sandwalla
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2. Możesz aktywować tylko raz na turę.
- Gift of Strength
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3 oraz zasięg.
- Hope Tender
, : Odkręć wskazany ląd.
, , wytęż tego stwora: Odkręć dwa wskazane lądy. (Wytężony stwór nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.)
- Hour of Promise
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwóch kart lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj. Następnie jeśli władasz co najmniej trzema Pustyniami, stwórz dwa żetony czarnego stwora Zombi 2/2.
- Life Goes On
Zyskaj 4 życia. Jeśli w tej turze zginął stwór, zamiast tego zyskaj 8 żyć.
- Majestic Myriarch
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe dwukrotności liczby stworów pod twoim władaniem.
Na początku każdej potyczki, jeśli władasz stworem z lataniem, ten stwór zyskuje latanie. To samo dotyczy pierwszego ciosu, podwójnego ciosu, dotyku śmierci, pośpiechu, antyklątwy, niezniszczalności, więzi życia, złowrogości, zasięgu, tratowania i czujności.
- Nissa's Defeat
Zniszcz wskazany Las, zielony urok, lub zielonego wędrowca. Jeśli ów byt był wędrowcem o typie Nissa, dobierz kartę.
- Oasis Ritualist
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
, wytęż tego stwora: Weź dwie many w dowolnym jednym kolorze. (Wytężony stwór nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.)
- Overcome
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+2 oraz tratowanie. (Mogą zadać nadmiar obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Pride Sovereign
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdego innego Kota pod twoim władaniem.
, , wytęż tego stwora: Stwórz dwa żetony białego stwora Kot 1/1 z więzią życia. (Wytężony stwór nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.)
- Quarry Beetle
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę lądu z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Rampaging Hippo
Tratowanie
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Ramunap Excavator
Możesz zagrywać lądy z twojego cmentarza.
- Ramunap Hydra
Czujność, zasięg, tratowanie
O ile władasz Pustynią, ten stwór dostaje +1/+1.
O ile w twoim cmentarzu jest karta Pustyni, ten stwór dostaje +1/+1.
- Resilient Khenra
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz sprawić, by wskazany stwór dostał do końca tury +X/+X , gdzie X jest siłą niniejszego stwora.
Uwiecznienie (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Stwórz żeton będący jej kopią z wyjątkiem tego, że jest to czarny Zombi Szakal Czarodziej 4/4 bez kosztu many. Uwieczniaj tylko jako obrzęd.)
- Rhonas's Last Stand
Stwórz żeton zielonego stwora Wąż 5/4. Lądy pod twoim władaniem nie odkręcą się w twoim najbliższym kroku odkręcania.
- Rhonas's Stalwart
Atakując tym stworem, możesz go wytężyć. Kiedy to zrobisz, dostaje on do końca tury +1/+1 i nie może być w tej turze blokowany przez stwory o sile 2 lub mniejszej. (Wytężony stwór nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.)
- Sidewinder Naga
O ile władasz Pustynią lub w twoim cmentarzu jest karta Pustyni, ten stwór dostaje +1/+0 i ma tratowanie.
- Sifter Wurm
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 3, po czym ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Zyskaj tyle żyć, ile wynosi skrót many owej karty.
- Tenacious Hunter
O ile jakiś stwór ma znacznik -1/-1, niniejszy stwór ma czujność i dotyk śmierci.
- Uncage the Menagerie
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej X kart stworów o różnych nazwach i skrócie many X każda, ujawnij je i umieść w swojej ręce, po czym przetasuj.
- Bloodwater Entity
Latanie
Waleczność (Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz umieścić wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza na wierzchu twojej biblioteki.
- The Locust God
Latanie
Ilekroć dobierzesz kartę, stwórz żeton niebiesko-czerwonego stwora Owad 1/1 z lataniem i pośpiechem.
: Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
Kiedy ten stwór umrze, przywróć go do ręki właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.
- Nicol Bolas, God-Pharaoh
+2: Wskazany przeciwnik wygania karty z wierzchu swojej biblioteki, aż wygna nie-lądową kartę. Do końca tury możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many.
+1: Każdy przeciwnik wygania dwie karty ze swojej ręki.
–4: Ten wędrowiec zadaje 7 obrażeń wskazanemu przeciwnikowi, stworowi pod władaniem przeciwnika, lub wędrowcowi pod władaniem przeciwnika.
–12: Wygnaj wszystkie nie-lądowe byty pod władaniem twoich przeciwników.
- Obelisk Spider
Zasięg
Ilekroć ten stwór zada stworowi obrażenia bojowe, umieść znacznik -1/-1 na owym stworze.
Ilekroć umieścisz jeden lub więcej znaczników -1/-1 na jakimś stworze, każdy przeciwnik traci po 1 życiu, a ty zyskaj 1 życie.
- Resolute Survivors
Atakując tym stworem, możesz go wytężyć. (Nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.)
Ilekroć wytężysz stwora, niniejszy stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu, a ty zyskaj 1 życie.
- River Hoopoe
Latanie
: Zyskaj 2 życia i dobierz kartę.
- Samut, the Tested
+1: Co najwyżej jeden wskazany stwór zyskuje podwójny cios do końca tury.
–2: Ten wędrowiec zadaje 2 obrażenia rozdzielone dowolnie pomiędzy jeden lub dwa wskazane cele.
–7: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty stworów i/lub wędrowców, umieść je na polu bitwy, po czym przetasuj.
- The Scarab God
Na początku twojego kroku utrzymania, każdy przeciwnik traci po X żyć, a ty wróż X, gdzie X jest liczbą Zombi pod twoim władaniem.
: Wygnaj wskazaną kartę stwora z cmentarza. Stwórz żeton będący jej kopią z wyjątkiem tego, że jest to czarny Zombi 4/4.
Kiedy ten stwór umrze, przywróć go do ręki właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.
- The Scorpion God
Ilekroć umrze stwór mający znacznik -1/-1, dobierz kartę.
: Umieść znacznik -1/-1 na innym wskazanym stworze.
Kiedy ten stwór umrze, przywróć go do ręki właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.
- Unraveling Mummy
: Wskazany atakujący Zombi zyskuje więź życia do końca tury.
: Wskazany atakujący Zombi zyskuje dotyk śmierci do końca tury.
- Farm
Zniszcz wskazanego atakującego lub blokującego stwora.
- Market
Pokłosie (Możesz rzucić ten czar tylko z twojego cmentarza. Następnie wygnaj go.)
Dobierz dwie karty, po czym odrzuć dwie karty.
- Consign
Przywróć wskazany nie-lądowy byt do ręki właściciela.
- Oblivion
Pokłosie (Możesz rzucić ten czar tylko z twojego cmentarza. Następnie wygnaj go.)
Wskazany przeciwnik odrzuca dwie karty.
- Claim
Przywróć wskazaną kartę stwora o skrócie many 2 lub mniejszym z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Fame
Pokłosie (Możesz rzucić ten czar tylko z twojego cmentarza. Następnie wygnaj go.)
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+0 oraz pośpiech.
- Struggle
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe liczbie lądów pod twoim władaniem.
- Survive
Pokłosie (Możesz rzucić ten czar tylko z twojego cmentarza. Następnie wygnaj go.)
Każdy gracz wtasowuje swój cmentarz do swojej biblioteki.
- Appeal
Do końca tury wskazany stwór zyskuje tratowanie i dostaje +X/+X, gdzie X jest liczbą stworów pod twoim władaniem.
- Authority
Pokłosie (Możesz rzucić ten czar tylko z twojego cmentarza. Następnie wygnaj go.)
Przekręć co najwyżej dwa wskazane stwory pod władaniem twoich przeciwników. Stwory pod twoim władaniem zyskują czujność do końca tury.
- Leave
Przywróć dowolną liczbę wskazanych własnych bytów do twojej ręki.
- Chance
Pokłosie (Możesz rzucić ten czar tylko z twojego cmentarza. Następnie wygnaj go.)
Odrzuć dowolną liczbę kart, po czym dobierz tyle samo kart.
- Reason
Wróż 3.
- Believe
Pokłosie (Możesz rzucić ten czar tylko z twojego cmentarza. Następnie wygnaj go.)
Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli to karta stwora, możesz umieścić ją na polu bitwy. Jeśli tego nie zrobisz, umieść ją w twojej ręce.
- Grind
Umieść znacznik -1/-1 na każdym z co najwyżej dwóch wskazanych stworów.
- Dust
Pokłosie (Możesz rzucić ten czar tylko z twojego cmentarza. Następnie wygnaj go.)
Wygnaj dowolną liczbę wskazanych stworów mających znacznik -1/-1.
- Refuse
Ten czar zadaje władcy wskazanego czaru obrażenia równe skrótowi many owego czaru.
- Cooperate
Pokłosie (Możesz rzucić ten czar tylko z twojego cmentarza. Następnie wygnaj go.)
Skopiuj wskazany czar sztuczki lub obrzędu. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Driven
Do końca tury stwory pod twoim władaniem zyskują tratowanie oraz „Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz kartę.”
- Despair
Pokłosie (Możesz rzucić ten czar tylko z twojego cmentarza. Następnie wygnaj go.)
Do końca tury stwory pod twoim władaniem zyskują złowrogość oraz „Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz odrzuca kartę.”
- Abandoned Sarcophagus
Możesz rzucać czary z recyklingiem z twojego cmentarza.
Jeśli karta z recyklingiem miałaby zostać umieszczona skądkolwiek w twoim cmentarzu, a nie została recyklowana, zamiast tego wygnaj ją.
- Crook of Condemnation
, : Wygnaj wskazaną kartę z cmentarza.
, wygnaj ten artefakt: Wygnaj wszystkie cmentarze.
- Dagger of the Worthy
Wyposażony stwór dostaje +2/+0 i ma doskwieranie 1. (Ilekroć zostanie zablokowany, broniący się gracz traci 1 życie.)
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- God-Pharaoh's Gift
Na początku potyczki w twojej turze, możesz wygnać kartę stwora z twojego cmentarza. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton będący jej kopią z wyjątkiem tego, że jest to czarny Zombi 4/4. Ów żeton zyskuje pośpiech do końca tury.
- Graven Abomination
Ilekroć ten stwór zaatakuje, wygnaj wskazaną kartę z cmentarza broniącego się gracza.
- Hollow One
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej za każdą kartę, którą zrecyklowałeś lub odrzuciłeś w tej turze.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Manalith
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Mirage Mirror
: Ten artefakt do końca tury staje się kopią wskazanego artefaktu, stwora, uroku lub lądu.
- Sunset Pyramid
Ten artefakt wchodzi na pole bitwy mając trzy znaczniki cegły.
, , usuń z tego artefaktu znacznik cegły: Dobierz kartę.
, : Wróż 1.
- Traveler's Amulet
, poświęć ten artefakt: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją i umieść w twojej ręce. Następnie przetasuj.
- Wall of Forgotten Pharaohs
Obronność
: Ten stwór zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 1 obrażenie. Możesz aktywować tylko jeśli władasz Pustynią lub w twoim cmentarzu jest karta Pustyni.
- Crypt of the Eternals
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź .
, : Weź , , lub .
- Desert of the Fervent
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Desert of the Glorified
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Desert of the Indomitable
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Desert of the Mindful
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Desert of the True
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Dunes of the Dead
: Weź .
Kiedy ten ląd zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Endless Sands
: Weź .
, : Wygnaj wskazanego stwora pod twoim władaniem.
, , poświęć ten ląd: Przywróć wszystkie karty stworów wygnane przez ten ląd na pole bitwy pod władaniem ich właścicieli.
- Hashep Oasis
: Weź .
, zapłać 1 życie: Weź .
, , poświęć Pustynię: Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Hostile Desert
: Weź .
, wygnaj kartę lądu z twojego cmentarza: Ten ląd do końca tury staje się stworem Żywiołak 3/4. Nadal jest lądem.
- Ifnir Deadlands
: Weź .
, zapłać 1 życie: Weź .
, , poświęć Pustynię: Umieść dwa znaczniki -1/-1 na wskazanym stworze pod władaniem przeciwnika. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Ipnu Rivulet
: Weź .
, zapłać 1 życie: Weź .
, , poświęć Pustynię: Wskazany gracz mieli cztery karty.
- Ramunap Ruins
: Weź .
, zapłać 1 życie: Weź .
, , poświęć Pustynię: Ten ląd zadaje każdemu przeciwnikowi po 2 obrażenia.
- Scavenger Grounds
: Weź .
, , poświęć Pustynię: Wygnaj wszystkie cmentarze.
- Shefet Dunes
: Weź .
, zapłać 1 życie: Weź .
, , poświęć Pustynię: Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Survivors' Encampment
: Weź .
, przekręć odkręconego stwora pod twoim władaniem: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)
- Nissa, Genesis Mage
+2: Odkręć co najwyżej dwa wskazane stwory i co najwyżej dwa wskazane lądy.
–3: Wskazany stwór do końca tury dostaje +5/+5.
–10: Spójrz na dziesięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz spośród nich umieścić dowolną liczbę kart stworów i/lub lądów na polu bitwy. Umieść pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Avid Reclaimer
: Weź lub . Jeśli władasz wędrowcem o typie Nissa, zyskaj 2 życia.
- Brambleweft Behemoth
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Nissa's Encouragement
Wyszukaj w twojej bibliotece i cmentarzu kartę o nazwie Forest, kartę o nazwie Brambleweft Behemoth oraz kartę o nazwie Nissa, Genesis Mage. Ujawnij owe karty, umieść je w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Woodland Stream
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Nicol Bolas, the Deceiver
+3: Każdy przeciwnik traci 3 życia, chyba że poświęci nie-lądowy permament lub odrzuci kartę.
–3: Zniszcz wskazanego stwora. Dobierz kartę.
–11: Ten wędrowiec zadaje każdemu przeciwnikowi po 7 obrażeń. Dobierz siedem kart.
- Wasp of the Bitter End
Latanie
Ilekroć rzucisz czar wędrowca o typie Bolas, możesz poświęcić tego stwora. Jeśli tak zrobisz, zniszcz wskazanego stwora.
- Zealot of the God-Pharaoh
: Ten stwór zadaje wskazanemu przeciwnikowi lub wędrowcowi 2 obrażenia.
- Visage of Bolas
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece i/lub cmentarzu kartę o nazwie Nicol Bolas, the Deceiver, ujawnij ją i umieść w twojej ręce. Jeśli przeszukasz twoją bibliotekę w ten sposób, przetasuj.
: Weź , , lub .
- Cinder Barrens
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .