Guilds of Ravnica (Gildie Ravniki)¶
- Blade Instructor
Mentor (Ilekroć ten stwór zaatakuje, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym atakującym stworze o mniejszej sile.)
- Bounty Agent
Czujność
, poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany legendarny byt będący artefaktem, stworem lub urokiem.
- Candlelight Vigil
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +3/+2 i ma czujność.
- Citywide Bust
Zniszcz wszystkie stwory z wytrzymałością 4 lub większą.
- Collar the Culprit
Zniszcz wskazanego stwora o wytrzymałości 4 lub większej.
- Conclave Tribunal
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazany nie-lądowy byt dopóki ten urok nie opuści pola bitwy.
- Crush Contraband
Wybierz jedną lub obie —
Wygnaj wskazany artefakt.
Wygnaj wskazany urok.
- Dawn of Hope
Ilekroć zyskasz życia, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
: Stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1 z więzią życia.
- Demotion
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może blokować, a jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.
- Divine Visitation
Jeśli jeden lub więcej żetonów stworów miałoby zostać stworzonych pod twoim władaniem, zamiast tego stwórz tyle samo żetonów białego stwora Anioł 4/4 z lataniem i czujnością.
- Flight of Equenauts
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Latanie
- Gird for Battle
Umieść znacznik +/1+ na każdym z co najwyżej dwóch wskazanych stworów.
- Haazda Marshal
Ilekroć ten stwór oraz przynajmniej dwa inne stwory zaatakują, stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1 z więzią życia.
- Healer's Hawk
Latanie, więź życia
- Hunted Witness
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1 z więzią życia.
- Inspiring Unicorn
Ilekroć ten stwór zaatakuje, stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1 do końca tury.
- Intrusive Packbeast
Czujność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć co najwyżej dwa wskazane stwory pod władaniem przeciwnika.
- Ledev Guardian
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
- Light of the Legion
Latanie
Mentor (Ilekroć ten stwór zaatakuje, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym atakującym stworze o mniejszej sile.)
Kiedy ten stwór umrze, umieść znacznik +1/+1 na każdym białym stworze pod twoim władaniem.
- Loxodon Restorer
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 4 życia.
- Luminous Bonds
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
- Parhelion Patrol
Latanie, czujność
Mentor (Ilekroć ten stwór zaatakuje, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym atakującym stworze o mniejszej sile.)
- Righteous Blow
Ten czar zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 2 obrażenia.
- Roc Charger
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, wskazany atakujący stwór bez latania do końca tury zyskuje latanie.
- Skyline Scout
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskuje on latanie do końca tury.
- Sunhome Stalwart
Pierwszy cios
Mentor (Ilekroć ten stwór zaatakuje, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym atakującym stworze o mniejszej sile.)
- Sworn Companions
Stwórz dwa żetony białego stwora Piechur 1/1 z więzią życia.
- Take Heart
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2. Zyskaj po 1 życiu za każdego atakujące stwora pod twoim władaniem.
- Tenth District Guard
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór do końca tury dostaje +0/+1.
- Venerated Loxodon
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze, który przy nim współpracował.
- Capture Sphere
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć zauroczonego stwora.
Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Chemister's Insight
Dobierz dwie karty.
Na pych (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza przez opłacenie kosztów i dodatkowe odrzucenie karty. Następnie wygnaj tę kartę.)
- Citywatch Sphinx
Latanie
Kiedy ten stwór umrze, szpieguj 2. (Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolną ich liczbę w twoim cmentarzu, a pozostałe na wierzchu twojej biblioteki w dowolnej kolejności.)
- Dazzling Lights
Wskazany stwór do końca tury dostaje -3/-0.
Szpieguj 2. (Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolne z nich w twoim cmentarzu, a pozostałe dowolnie na wierzchu twojej biblioteki.)
- Devious Cover-Up
Skontruj wskazany czar. Jeśli ów czar zostanie skontrowany w ten sposób, wygnaj go zamiast umieszczać go w cmentarzu jego władcy. Możesz wtasować co najwyżej cztery wskazane karty z twojego cmentarza do twojej biblioteki.
- Dimir Informant
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, szpieguj 2. (Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolną ich liczbę w twoim cmentarzu, a pozostałe na wierzchu twojej biblioteki w dowolnej kolejności.)
- Disdainful Stroke
Skontruj wskazany czar o skrócie many 4 lub większym.
- Dream Eater
Błysk
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, szpieguj 4. Kiedy to zrobisz, możesz przywrócić wskazany nie-lądowy byt pod władaniem przeciwnika do ręki właściciela. (Aby szpiegować 4, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolną ich liczbę w twoim cmentarzu, a pozostałe na wierzchu twojej biblioteki w dowolnej kolejności.)
- Drowned Secrets
Ilekroć rzucisz niebieski czar, wskazany gracz mieli dwie karty.
- Enhanced Surveillance
Możesz patrzeć na dodatkowe dwie karty podczas szpiegowania.
Wygnaj ten urok: Wtasuj twój cmentarz do twojej biblioteki.
- Guild Summit
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przekręcić dowolną liczbę odkręconych Bram pod twoim władaniem. Dobierz kartę za każdą Bramę przekręconą w ten sposób.
Ilekroć jakaś Brama wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, dobierz kartę.
- Leapfrog
Ten stwór ma latanie o ile rzuciłeś czar sztuczki lub obrzędu w tej turze.
- Maximize Altitude
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1 oraz latanie.
Na pych (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza przez opłacenie kosztów i dodatkowe odrzucenie karty. Następnie wygnaj tę kartę.)
- Mission Briefing
Szpieguj 2, po czym wybierz kartę sztuczki lub obrzędu w twoim cmentarzu. Możesz rzucić ją w tej turze. Jeśli ów czar miałby zostać umieszczony w twoim cmentarzu, zamiast tego wygnaj go. (Aby szpiegować 2, spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolną ich liczbę w twoim cmentarzu, a pozostałe na wierzchu twojej biblioteki w dowolnej kolejności.)
- Murmuring Mystic
Ilekroć rzucisz czar obrzędu, stwórz żeton niebieskiego stwora Ptak 1/1 z lataniem.
- Muse Drake
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Narcomoeba
Latanie
Kiedy ta karta zostanie umieszczona w twoim cmentarzu z twojej biblioteki, możesz umieścić ją na polu bitwy.
- Nightveil Sprite
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, szpieguj 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją w twoim cmentarzu.)
- Omnispell Adept
, : Możesz rzucić czar sztuczki lub obrzędu z twojej ręki bez płacenia jego kosztu many.
- Passwall Adept
: Wskazany stwór nie może być blokowany w tej turze.
- Quasiduplicate
Stwórz żeton będący kopią wskazanego stwora pod twoim władaniem.
Na pych (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza przez opłacenie kosztów i dodatkowe odrzucenie karty. Następnie wygnaj tę kartę.)
- Radical Idea
Dobierz kartę.
Na pych (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza przez opłacenie kosztów i dodatkowe odrzucenie karty. Następnie wygnaj tę kartę.)
- Selective Snare
Przywróć X wskazanych stworów wybranego przez ciebie typu do ręki ich właściciela.
- Sinister Sabotage
Skontruj wskazany czar.
Szpieguj 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę w twoim cmentarzu.)
- Thoughtbound Phantasm
Obronność
Ilekroć szpiegujesz, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
O ile ten stwór ma co najmniej trzy znaczniki +1/+1, może atakować jakby nie był obrońcą.
- Unexplained Disappearance
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
Szpieguj 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę w twoim cmentarzu.)
- Vedalken Mesmerist
Ilekroć ten stwór zaatakuje, wskazany stwór pod władaniem przeciwnika dostaje -2/-0 do końca tury.
- Wall of Mist
Obronność
- Watcher in the Mist
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, szpieguj 2. (Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolną ich liczbę w twoim cmentarzu, a pozostałe na wierzchu twojej biblioteki w dowolnej kolejności.)
- Barrier of Bones
Obronność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, szpieguj 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją w twoim cmentarzu.)
- Bartizan Bats
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Blood Operative
Więź życia
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnać wskazaną kartę z cmentarza.
Ilekroć szpiegujesz, jeśli ta karta jest w twoim cmentarzu, możesz zapłacić 3 życia. Jeśli tak zrobisz, przywróć tę kartę do twojej ręki.
- Burglar Rat
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy przeciwnik odrzuca kartę.
- Child of Night
Więź życia
- Creeping Chill
Ten czar zadaje każdemu przeciwnikowi po 3 obrażenia, a ty zyskaj 3 życia.
Kiedy ta karta zostanie umieszczona w twoim cmentarzu z twojej biblioteki, możesz ją wygnać. Jeśli tak zrobisz, zadaje ona każdemu przeciwnikowi po 3 obrażenia, a ty zyskaj 3 życia.
- Dead Weight
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje -2/-2.
- Deadly Visit
Zniszcz wskazanego stwora.
Szpieguj 2. (Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolne z nich w twoim cmentarzu, a pozostałe dowolnie na wierzchu twojej biblioteki.)
- Doom Whisperer
Latanie, tratowanie
Zapłać 2 życia: Szpieguj 2. (Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolną ich liczbę w twoim cmentarzu, a pozostałe na wierzchu twojej biblioteki w dowolnej kolejności.)
- Gruesome Menagerie
Wybierz w twoim cmentarzu kartę stwora o skrócie many 1, po czym zrób to samo dla kart stworów o skrótach many 2 i 3. Przywróć owe karty na pole bitwy.
- Hired Poisoner
Dotyk śmierci
- Kraul Swarm
Latanie
, odrzuć kartę stwora: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Lotleth Giant
Ściółka — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on wskazanemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu za każdą kartę stwora w twoim cmentarzu.
- Mausoleum Secrets
Ściółka — Wyszukaj w twojej bibliotece czarną kartę o skrócie many mniejszym lub równym liczbie kart stworów w twoim cmentarzu, ujawnij ją i umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Mephitic Vapors
Wszystkie stwory dostają do końca tury -1/-1.
Szpieguj 2. (Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolne z nich w twoim cmentarzu, a pozostałe dowolnie na wierzchu twojej biblioteki.)
- Midnight Reaper
Ilekroć umrze nieżetonowy stwór, niniejszy stwór zadaje tobie 1 obrażenie, dobierz kartę.
- Moodmark Painter
Ściółka — Kiedy ten stwór wjedzie na pole bitwy, wskazany stwór do końca tury zyskuje złowrogość oraz +X/+0, gdzie X jest liczbą kart stworów w twoim cmentarzu. (Nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
- Necrotic Wound
Ściółka — Wskazany stwór do końca tury dostaje -X/-X, gdzie X jest liczbą kart stworów w twoim cmentarzu. Jeśli ów stwór miałby umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go.
- Never Happened
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierasz kartę nie będącą lądem z ręki lub cmentarza owego gracza i wygnaj ją.
- Pilfering Imp
Latanie
, , poświęć tego stwora: Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej nie-lądową kartę. Ów gracz odrzuca ową kartę. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Plaguecrafter
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz poświęca stwora lub wędrowca. Każdy gracz nie mogący tego zrobić odrzuca kartę.
- Price of Fame
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej jeśli wskazuje legendarnego stwora.
Zniszcz wskazanego stwora.
Szpieguj 2. (Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolne z nich w twoim cmentarzu, a pozostałe dowolnie na wierzchu twojej biblioteki.)
- Ritual of Soot
Zniszcz wszystkie stwory o skrócie many 3 lub mniejszym.
- Severed Strands
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Zyskaj życia równe wytrzymałości poświęconego stwora. Zniszcz wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika.
- Spinal Centipede
Kiedy ten stwór umrze, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze pod twoim władaniem.
- Undercity Necrolisk
, poświęć innego stwora: Umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze. Zyskuje on złowrogość do końca tury. Aktywuj tylko jako obrzęd. (Nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
- Veiled Shade
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Vicious Rumors
Ten czar zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu. Każdy przeciwnik odrzuca kartę, po czym mieli kartę. Zyskaj 1 życie.
- Whispering Snitch
Ilekroć szpiegujesz po raz pierwszy w danej turze, ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu, a ty zyskaj 1 życie.
- Arclight Phoenix
Latanie, pośpiech
Na początku potyczki w twojej turze, jeśli rzuciłeś w tej turze co najmniej trzy czary sztuczek lub obrzędów, przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Barging Sergeant
Pośpiech
Mentor (Ilekroć ten stwór zaatakuje, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym atakującym stworze o mniejszej sile.)
- Book Devourer
Tratowanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz odrzucić wszystkie karty z ręki. Jeśli tak zrobisz, dobierz tyle samo kart.
- Command the Storm
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 5 obrażeń.
- Cosmotronic Wave
Ten czar zadaje każdemu stworowi pod władaniem twoich przeciwników po 1 obrażeniu. Stwory pod władaniem twoich przeciwników nie mogą blokować w tej turze.
- Direct Current
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
Na pych (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza przez opłacenie kosztów i dodatkowe odrzucenie karty. Następnie wygnaj tę kartę.)
- Electrostatic Field
Obronność
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu.
- Erratic Cyclops
Tratowanie
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, ten stwór do końca tury dostaje +X/+0, gdzie X jest skrótem many owego czaru.
- Experimental Frenzy
Możesz patrzeć na wierzchnią kartę twojej biblioteki w dowolnym momencie.
Możesz zagrywać lądy i rzucać czary z wierzchu twojej biblioteki.
Nie możesz zagrywać lądów ani rzucać czarów z twojej ręki.
: Zniszcz ten urok.
- Fire Urchin
Tratowanie
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Goblin Banneret
Mentor (Ilekroć ten stwór zaatakuje, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym atakującym stworze o mniejszej sile.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+0.
- Goblin Cratermaker
, poświęć tego stwora: Wybierz jedno —
Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi 2 obrażenia.
Zniszcz wskazany bezkolorowy nie-lądowy byt.
- Goblin Locksmith
Ilekroć ten stwór zaatakuje, stwory z obronnością nie mogą blokować w tej turze.
- Gravitic Punch
Wskazany stwór pod twoim władaniem zadaje wskazanemu graczowi obrażenia równe swojej sile.
Na pych (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza przez opłacenie kosztów i dodatkowe odrzucenie karty. Następnie wygnaj tę kartę.)
- Hellkite Whelp
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, zadaje wskazanemu stworowi pod władaniem broniącego się gracza 1 obrażenie.
- Inescapable Blaze
Ten czar nie może być skontrowany.
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 6 obrażeń.
- Lava Coil
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia. Jeśli ów stwór miałby umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go.
- Legion Warboss
Mentor (Ilekroć ten stwór zaatakuje, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym atakującym stworze o mniejszej sile.)
Na początku potyczki w twojej turze, stwórz żeton czerwonego stwora Goblin 1/1. Ów żeton zyskuje pośpiech do końca tury i atakuje w tej potyczce jeśli może.
- Maniacal Rage
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i nie może blokować.
- Maximize Velocity
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1 oraz pośpiech.
Na pych (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza przez opłacenie kosztów i dodatkowe odrzucenie karty. Następnie wygnaj tę kartę.)
- Ornery Goblin
Ilekroć ten stwór zablokuje lub zostanie zablokowany przez stwora, zadaje on owemu stworowi 1 obrażenie.
- Risk Factor
Wskazany przeciwnik może zdecydować, że otrzyma 4 obrażenia od tego czaru. Jeśli tak nie zrobi, dobierz trzy karty.
Na pych (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza przez opłacenie kosztów i dodatkowe odrzucenie karty. Następnie wygnaj tę kartę.)
- Rubblebelt Boar
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+0.
- Runaway Steam-Kin
Ilekroć rzucisz czerwony czar, jeśli ten stwór ma mniej niż trzy znaczniki +1/+1, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
Usuń trzy znaczniki +1/+1 z tego stwora: Weź .
- Smelt-Ward Minotaur
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, wskazany stwór pod władaniem przeciwnika nie może blokować w tej turze.
- Street Riot
Podczas twojej tury stwory pod twoim władaniem dostają +1/+0 i mają tratowanie.
- Sure Strike
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+0 oraz pierwszy cios.
- Torch Courier
Pośpiech
Poświęć tego stwora: Inny wskazany stwór zyskuje pośpiech do końca tury.
- Wojek Bodyguard
Mentor (Ilekroć ten stwór zaatakuje, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym atakującym stworze o mniejszej sile.)
Ten stwór nie może atakować ani blokować samotnie.
- Affectionate Indrik
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz kazać mu walczyć ze wskazanym stworem poza twoim władaniem. (Każdy zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
- Arboretum Elemental
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Antyklątwa (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
- Beast Whisperer
Ilekroć rzucisz czar stwora, dobierz kartę.
- Bounty of Might
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3.
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3.
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3.
- Circuitous Route
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów i/lub Bram, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Crushing Canopy
Wybierz jedno —
Zniszcz wskazanego stwora mającego latanie.
Zniszcz wskazany urok.
- Devkarin Dissident
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- District Guide
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu lub Bramę, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Generous Stray
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Golgari Raiders
Pośpiech
Ściółka — Ta karta wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile jest kart stworów w twoim cmentarzu.
- Grappling Sundew
Obronność, zasięg
: Ten stwór zyskuje niezniszczalność do końca tury. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą tego stwora.)
- Hatchery Spider
Zasięg
Ściółka — Kiedy rzucisz ten czar, ujawnij X wierzchnich kart twojej biblioteki, gdzie X jest liczbą kart stworów w twoim cmentarzu. Spośród owych kart możesz umieścić na polu bitwy kartę zielonego bytu o skrócie many X lub mniejszym. Umieść pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Hitchclaw Recluse
Zasięg
- Ironshell Beetle
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
- Kraul Foragers
Ściółka — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj po 1 życiu za każdą kartę stwora w twoim cmentarzu.
- Kraul Harpooner
Zasięg
Ściółka — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskaż co najwyżej jednego stwora z lataniem poza twoim władaniem. Niniejszy stwór do końca tury dostaje +X/+0, gdzie X jest liczbą kart stworów w twoim cmentarzu, po czym możesz kazać mu walczyć z owym stworem.
- Might of the Masses
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1 za każdego stwora pod twoim władaniem.
- Nullhide Ferox
Antyklątwa
Nie możesz rzucać nie-stworowych czarów.
: Ten stwór traci wszystkie zdolności do końca tury. Każdy gracz może aktywować tę zdolność.
Jeśli czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika zmusza cię do odrzucenia tej karty, umieść tę kartę na polu bitwy zamiast umieszczać ją w twoim cmentarzu.
- Pack's Favor
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3.
- Pause for Reflection
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze.
- Pelt Collector
Ilekroć inny stwór pod twoim władaniem wejdzie na pole bitwy lub umrze, jeśli siła owego stwora jest większa niż siła tego stwora, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
Ten stwór ma tratowanie, o ile ma co najmniej trzy znaczniki +1/+1.
- Portcullis Vine
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
, , poświęć stwora z obronnością: Dobierz kartę.
- Prey Upon
Wskazany stwór pod twoim władaniem walczy ze wskazanym stworem poza twoim władaniem. (Każdy zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
- Siege Wurm
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Tratowanie
- Sprouting Renewal
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Wybierz jedno —
Stwórz żeton zielono-białego stwora Elf Rycerz z czujnością.
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Urban Utopia
Zaurocz ląd
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Zauroczony ląd ma „: Weź jedną manę dowolnego koloru.”
- Vigorspore Wurm
Ściółka — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór do końca tury zyskuje czujność oraz +X/+X, gdzie X jest liczbą kart stworów w twoim cmentarzu.
Ten stwór nie może być blokowany przez więcej niż jednego stwora.
- Vivid Revival
Przywróć co najwyżej trzy wskazane wielokolorowe karty z twojego cmentarza do twojej ręki. Wygnaj ten czar.
- Wary Okapi
Czujność
- Artful Takedown
Wybierz jedną lub obie —
Przekręć wskazanego stwora.
Wskazany stwór do końca tury dostaje -2/-4.
- Assassin's Trophy
Zniszcz wskazany byt pod władaniem przeciwnika. Jego władca może wyszukać w swojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieszcza ją na polu bitwy, po czym tasuje.
- Aurelia, Exemplar of Justice
Latanie
Mentor (Ilekroć ten stwór zaatakuje, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym atakującym stworze o mniejszej sile.)
Na początku potyczki w twojej turze wskaż co najwyżej jednego stwora pod twoim władaniem. Do końca tury ów stwór dostaje +2/+0, zyskuje tratowanie jeśli jest czerwony, oraz zyskuje czujność jeśli jest biały.
- Beacon Bolt
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe całkowitej liczbie kart sztuczek i obrzędów, które masz na wygnaniu i w twoim cmentarzu.
Na pych (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza przez opłacenie kosztów i dodatkowe odrzucenie karty. Następnie wygnaj tę kartę.)
- Beamsplitter Mage
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu wskazujący tylko tego stwora, jeśli władasz co najmniej jednym innym stworem mogącym być celem owego czaru, wybierz jednego z owych stworów. Skopiuj ów czar. Kopia wskazuje wybranego stwora.
- Boros Challenger
Mentor (Ilekroć ten stwór zaatakuje, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym atakującym stworze o mniejszej sile.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Camaraderie
Zyskaj X żyć i dobierz X kart, gdzie X jest liczbą stworów pod twoim władaniem. Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Centaur Peacemaker
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz zyskuje po 4 życia.
- Chance for Glory
Stwory pod twoim władaniem zyskują niezniszczalność. Weź dodatkową turę po obecnej. Na początku kroku końcowego owej tury przegrywasz grę.
- Charnel Troll
Tratowanie
Na początku twojego kroku utrzymania, wygnaj kartę stwora z twojego cmentarza. Jeśli tak zrobisz, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. W przeciwnym razie poświęć go.
, odrzuć kartę stwora: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Conclave Cavalier
Czujność
Kiedy ten stwór umrze, stwórz dwa żetony zielono-białego stwora Elf Rycerz 2/2 z czujnością.
- Conclave Guildmage
, : Stwory pod twoim władaniem zyskują tratowanie do końca tury.
, : Stwórz żeton zielono-białego stwora Elf Rycerz 2/2 z czujnością.
- Crackling Drake
Latanie
Ta karta ma siłę równą całkowitej liczbie kart sztuczek i obrzędów, jakie masz na wygnaniu i w twoim cmentarzu.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Darkblade Agent
O ile szpiegowałeś w tej turze, ten stwór ma dotyk śmierci oraz „Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz kartę.”
- Deafening Clarion
Wybierz jedną lub obie —
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 3 obrażenia.
Stwory pod twoim władaniem zyskują więź życia do końca tury.
- Dimir Spybug
Latanie
Złowrogość (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
Ilekroć szpiegujesz, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Disinformation Campaign
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę i każdy z twoich przeciwników odrzuca kartę.
Ilekroć szpiegujesz, przywróć ten urok do ręki właściciela.
- Emmara, Soul of the Accord
Ilekroć ten stwór zostanie przekręcony, stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1 z więzią życia.
- Erstwhile Trooper
Odrzuć kartę stwora: Ten stwór do końca tury zyskuje +2/+2 oraz tratowanie. Możesz aktywować tylko raz na turę.
- Etrata, the Silencer
Ten stwór nie może być blokowany.
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, wygnaj wskazanego stwora pod władaniem owego gracza i umieść znacznik trafienia na owej karcie. Ów gracz przegrywa grę jeśli posiada co najmniej trzy wygnane karty mające znacznik trafienia. Właściciel niniejszego stwora wtasowuje go do swojej biblioteki.
- Firemind's Research
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, umieść znacznik ładunku na tym uroku.
, usuń trzy znaczniki ładunku z tego uroku: Dobierz kartę.
, usuń pięć znaczników ładunku z tego uroku: Zadaje on wskazanemu celowi 5 obrażeń.
- Garrison Sergeant
Ten stwór ma podwójny cios o ile władasz Bramą.
- Glowspore Shaman
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zmiel trzy karty. Możesz umieścić kartę lądu z twojego cmentarza na wierzchu twojej biblioteki.
- Goblin Electromancer
Rzucanie czarów sztuczek i obrzędów kosztuje cię o mniej.
- Golgari Findbroker
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazaną kartę bytu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Hammer Dropper
Mentor (Ilekroć ten stwór zaatakuje, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym atakującym stworze o mniejszej sile.)
- House Guildmage
, : Wskazany stwór nie odkręci się w najbliższym kroku odkręcania jego władcy.
, : Szpieguj 2. (Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolną ich liczbę w twoim cmentarzu, a pozostałe na wierzchu twojej biblioteki w dowolnej kolejności.)
- Hypothesizzle
Dobierz dwie karty. Następnie możesz odrzucić nie-lądową kartę. Kiedy tak zrobisz, ten czar zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia.
- Ionize
Skontruj wskazany czar. Ten czar zadaje władcy owego czaru 2 obrażenia.
- Izoni, Thousand-Eyed
Ściółka — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz po jednym żetonie czarno-zielonego stwora Owad 1/1 za każdą kartę stwora w twoim cmentarzu.
, poświęć innego stwora: Zyskaj 1 życie oraz dobierz kartę.
- Join Shields
Odkręć wszystkie stwory pod twoim władaniem. Do końca tury zyskują one antyklątwę oraz niezniszczalność. (Nie mogą być celem czarów i zdolności pod władaniem twoich przeciwników. Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz”, nie niszczą ich.)
- Justice Strike
Wskazany stwór zadaje sam sobie obrażenia równe swojej sile.
- Knight of Autumn
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wybierz jedno —
Umieść dwa znaczniki +1/+1 na tym stworze.
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
Zyskaj 4 życia.
- Lazav, the Multifarious
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, szpieguj 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją w twoim cmentarzu.)
: Ten stwór staje się kopią wskazanej karty stwora o skrócie many X w twoim cmentarzu, z wyjątkiem tego, że jego nazwa to «Lazav, the Multifarious», jest dodatkowo legendarny oprócz swoich innych typów oraz posiada niniejszą zdolność.
- League Guildmage
, : Dobierz kartę.
, : Skopiuj wskazany czar sztuczki lub obrzędu o skrócie X pod twoim władaniem. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Ledev Champion
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz przekręcić dowolną liczbę odkręconych stworów pod twoim władaniem. Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1 za każdego stwora przekręconego w ten sposób.
: Stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1 z więzią życia.
- Legion Guildmage
, : Ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 3 obrażenia.
, : Przekręć innego wskazanego stwora.
- March of the Multitudes
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Stwórz X żetonów białego stwora Piechur 1/1 z więzią życia.
- Mnemonic Betrayal
Wygnaj cmentarze przeciwników. Możesz rzucać czary spośród owych kart, a do ich rzucenia możesz wydawać manę tak, jakby była maną dowolnego koloru. Na początku najbliższego kroku końcowego, jeśli którekolwiek z owych kart pozostają wygnane, przywróć je do cmentarzy ich właścicieli.
Wygnaj tę kartę.
- Molderhulk
Ściółka — Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej za każdą kartę stwora w twoim cmentarzu.
Kiedy ta karta wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazaną kartę lądu z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Nightveil Predator
Latanie, dotyk śmierci
Antyklątwa (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
- Niv-Mizzet, Parun
Ten czar nie może być skontrowany.
Latanie
Ilekroć dobierzesz kartę, ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
Ilekroć jakiś gracz rzuci czar sztuczki lub obrzędu, dobierz kartę.
- Notion Rain
Szpieguj 2, po czym dobierz dwie karty. Ten czar zadaje tobie 2 obrażenia. (Aby szpiegować 2, spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolną ich liczbę w twoim cmentarzu, a pozostałe na wierzchu twojej biblioteki w dowolnej kolejności.)
- Ochran Assassin
Dotyk śmierci
Wszystkie stwory mogące blokować tego stwora, robią to.
- Ral, Izzet Viceroy
+1: Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a drugą w twoim cmentarzu.
–3: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe całkowitej liczbie twoich kart sztuczek i obrzędów na wygnaniu i w twoim cmentarzu.
–8: Dostajesz emblemat mający „Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, ten emblemat zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia, dobierz dwie karty.”
- Rhizome Lurcher
Ściółka — Ten stwór wchodzi na pole bitwy z tyloma znacznikami +1/+1, ile jest kart stworów w twoim cmentarzu.
- Rosemane Centaur
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Czujność
- Skyknight Legionnaire
Latanie, pośpiech
- Sonic Assault
Przekręć wskazanego stwora. Ten czar zadaje władcy owego stwora 2 obrażenia.
Na pych (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza przez opłacenie kosztów i dodatkowe odrzucenie karty. Następnie wygnaj tę kartę.)
- Sumala Woodshaper
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę stwora lub uroku i umieścić ją w twojej ręce. Umieść pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Swarm Guildmage
, : Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+0 oraz złowrogość. (Nie mogą być blokowane, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
, : Zyskaj 2 życia.
- Swathcutter Giant
Czujność
Ilekroć ten stwór zaatakuje, zadaje on każdemu stworowi pod władaniem broniącego się gracza po 1 obrażeniu.
- Swiftblade Vindicator
Podwójny cios, czujność, tratowanie
- Tajic, Legion's Edge
Pośpiech
Mentor (Ilekroć ten stwór zaatakuje, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym atakującym stworze o mniejszej sile.)
Zażegnaj wszystkie pozabojowe obrażenia, jakie mogłyby zostać zadane innym stworom pod twoim władaniem.
: Ten stwór zyskuje pierwszy cios do końca tury.
- Thief of Sanity
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, spójrz na trzy wierzchnie karty biblioteki owego gracza, wygnaj jedną z nich zakrytą, po czym umieść pozostałe w jego cmentarzu. Możesz patrzeć na ową kartę oraz rzucać ją dopóki pozostaje wygnana wydając manę tak, jakby była maną dowolnego koloru.
- Thought Erasure
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej nie-lądowę kartę. Ów gracz odrzuca ową kartę.
Szpieguj 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją w twoim cmentarzu.)
- Thousand-Year Storm
Ilekroć rzucisz sztuczkę lub obrzęd, skopiuj ów czar tyle razy, ile wcześniej rzuciłeś sztuczek lub obrzędów w tej turze. Możesz wskazać nowe cele dla owych kopii.
- Trostani Discordant
Inne stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony białego stwora Piechur 1/1 z więzią życia.
Na początku twojego kroku końcowego, każdy gracz zyskuje władanie nad wszystkimi własnymi stworami.
- Truefire Captain
Mentor (Ilekroć ten stwór zaatakuje, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym atakującym stworze o mniejszej sile.)
Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, zadaje tyle samo obrażeń wskazanemu graczowi.
- Undercity Uprising
Stwory pod twoim władaniem zyskują dotyk śmierci do końca tury. Następnie wskazany stwór pod twoim władaniem walczy ze wskazanym stworem poza twoim władaniem. (Każdy zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
- Underrealm Lich
Kiedy miałbyś dobrać kartę, zamiast tego spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałe w twoim cmentarzu.
Zapłać 4 życia: Ten stwór zyskuje niezniszczalność do końca tury. Przekręć go.
- Unmoored Ego
Nazwij kartę. Wyszukaj w cmentarzu, ręce oraz bibliotece wskazanego przeciwnika co najwyżej cztery karty o owej nazwie i wygnaj je. Ów gracz tasuje, po czym dobiera kartę za każdą z kart wygnanych w ten sposób ze swojej ręki.
- Vraska, Golgari Queen
+2: Możesz poświęcić inny byt. Jeśli tak zrobisz, zyskaj 1 życie i dobierz kartę.
–3: Zniszcz wskazany nie-lądowy byt o skrócie many 3 lub mniejszym.
–9: Dostajesz emblemat mający „Ilekroć stwór pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz przegrywa grę.”
- Wee Dragonauts
Latanie
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, ten stwór do końca tury dostaje +2/+0.
- Worldsoul Colossus
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
- Fresh-Faced Recruit
O ile jest twoja tura, ten stwór ma pierwszy cios.
- Piston-Fist Cyclops
Obronność
O ile rzuciłeś w tej turze czar sztuczki lub obrzędu, ten stwór może atakować tak, jakby nie miał obronności.
- Pitiless Gorgon
Dotyk śmierci
- Vernadi Shieldmate
Czujność
- Whisper Agent
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, szpieguj 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją w twoim cmentarzu.)
- Assure
Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze. Ów stwór zyskuje niezniszczalność do końca tury.
- Assemble
Stwórz trzy żetony biało-zielonego stwora Elf Rycerz 2/2 z czujnością.
- Connive
Zyskaj władanie nad wskazanym stworem o sile 2 lub mniejszej.
- Concoct
Szpieguj 3, po czym przywróć kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Discovery
Szpieguj 2, po czym dobierz kartę. (Aby szpiegować 2, spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolną ich liczbę w twoim cmentarzu, a pozostałe na wierzchu twojej biblioteki w dowolnej kolejności.)
- Dispersal
Każdy przeciwnik przywraca nie-lądowy byt o najwyższym skrócie many spośród bytów pod swoim władaniem do ręki właścicela, po czym odrzuca kartę.
- Expansion
Skopiuj wskazany czar sztuczki lub obrzędu o skrócie many 4 lub mniejszym. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Explosion
Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń. Wskazany gracz dobiera X kart.
- Find
Przywróć co najwyżej dwie wskazane karty stworów z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Finality
Możesz umieścić dwa znaczniki +1/+1 na stworze pod twoim władaniem. Następnie wszystkie stwory dostają do końca tury -4/-4.
- Flower
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego Lasu lub Równin, ujawnij ją i umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Flourish
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+2.
- Integrity
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Intervention
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia, a ty zyskaj 3 życia.
- Invert
Zamień do końca tury siłę z wytrzymałością każdego z co najwyżej dwóch wskazanych stworów.
- Invent
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę sztuczki i/lub kartę obrzędu, ujawnij je, umieść je w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Response
Ten czar zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 5 obrażeń.
- Resurgence
Stwory pod twoim władaniem zyskują pierwszy cios i czujność do końca tury. Po tej fazie głównej jest dodatkowa faza potyczki, a po niej dodatkowa faza główna.
- Status
Wskazany stwór do końca tury zyskuje +1/+1 oraz dotyk śmierci.
- Statue
Zniszcz wskazany artefakt, stwora lub urok.
- Boros Locket
: Weź lub .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz dwie karty.
- Chamber Sentry
Ten stwór wchodzi na pole bitwy tyloma znacznikami +1/+1, ile kolorów many użyto do jego rzucenia.
, , usuń X znaczników +1/+1 z tego stwora: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi X obrażeń.
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Chromatic Lantern
Lądy pod twoim władaniem mają „: Weź jedną manę dowolnego koloru.”
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Dimir Locket
: Weź lub .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz dwie karty.
- Gatekeeper Gargoyle
Latanie
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, iloma Bramami władasz.
- Glaive of the Guildpact
Wyposażony stwór dostaje +1/+0 za każdą Bramę pod twoim władaniem oraz ma czujność i złowrogość. (Złowrogi stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Golgari Locket
: Weź lub .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz dwie karty.
- Izzet Locket
: Weź lub .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz dwie karty.
- Rampaging Monument
Tratowanie
Ten stwór wchodzi na pole mając trzy znaczniki +1/+1.
Ilekroć rzucisz wielokolorowy czar, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Selesnya Locket
: Weź lub .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz dwie karty.
- Silent Dart
, , poświęć ten artefakt: Zadaje on wskazanemu stworowi 3 obrażenia.
- Wand of Vertebrae
: Mill a card.
, , wygnaj ten artefakt: Wtasuj co najwyżej pięć wskazanych kart z twojego cmentarza do twojej biblioteki.
- Boros Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Dimir Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Gateway Plaza
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć go, chyba że zapłacisz .
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Golgari Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Guildmages' Forum
: Weź .
, : Weź jedną manę dowolnego koloru. Jeśli ta mana zostanie zużyta na rzucenie czaru wielokolorowego stwora, ów stwór wchodzi na pole bitwy mając dodatkowy znacznik +1/+1.
- Izzet Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Overgrown Tomb
(: Weź lub .)
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz zapłacić 2 życia. Jeśli tego nie zrobisz, wchodzi on przekręcony na pole bitwy.
- Sacred Foundry
(: Weź lub .)
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz zapłacić 2 życia. Jeśli tego nie zrobisz, wchodzi on przekręcony na pole bitwy.
- Selesnya Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Steam Vents
(: Weź lub .)
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz zapłacić 2 życia. Jeśli tego nie zrobisz, wchodzi on przekręcony na pole bitwy.
- Temple Garden
(: Weź lub .)
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz zapłacić 2 życia. Jeśli tego nie zrobisz, wchodzi on przekręcony na pole bitwy.
- Watery Grave
(: Weź lub .)
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz zapłacić 2 życia. Jeśli tego nie zrobisz, wchodzi on przekręcony na pole bitwy.
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)
- Ral, Caller of Storms
+1: Dobierz kartę.
–2: Ten wędrowiec zadaje 3 obrażenia rozdzielone dowolnie pomiędzy jeden, dwa lub trzy wskazane cele.
–7: Dobierz siedem kart. Ten wędrowiec zadaje każdemu stworowi pod władaniem twoich przeciwników po7 obrażeń.
- Ral's Dispersal
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela. Możesz wyszukać w twojej bibliotece oraz/lub cmentarzu kartę o nazwie «Ral, Caller of Storms», ujawnij ją i umieść ją w twojej ręce. Jeśli przeszukasz twoją bibliotekę w ten sposób, przetasuj.
- Precision Bolt
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Ral's Staticaster
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
Ilekroć ten stwór zaatakuje, jeśli władasz wędrowcem o typie Ral, ten stwór do końca tury dostaje +1/+0 za każdą kartę w twojej ręce.
- Vraska, Regal Gorgon
+2: Umieść znacznik +1/+1 na co najwyżej jednym wskazanym stworze. Ów stwór zyskuje złowrogość do końca tury.
–3: Zniszcz wskazanego stwora.
–10: Za każdą kartę stwora w twoim cmentarzu, umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem.
- Kraul Raider
Złowrogość (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
- Attendant of Vraska
Kiedy ten stwór umrze, jeśli władasz wędrowcem o typie Vraska, zyskaj życia równe sile tego stwora.
- Vraska's Stoneglare
Zniszcz wskazanego stwora. Zyskaj życia równe jego wytrzymałości. Możesz wyszukać w twojej bibliotece i/albo cmentarzu kartę o nazwie «Vraska, Regal Gorgon», ujawnij ją i umieść w twojej ręce. Jeśli przeszukasz twoją bibliotekę w ten sposób, przetasuj.
- Impervious Greatwurm
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Niezniszczalność