Guildpact (Pakt gildii)

Absolver Thrull

Nawiedza (Kiedy ten stwór umrze, wygnaj go nawiedzając wskazanego stwora.)

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy lub umrze nawiedzany przezeń stwór, zniszcz wskazany urok.

Belfry Spirit

Latanie

Nawiedza (Kiedy ten stwór umrze, wygnaj go nawiedzając wskazanego stwora.)

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy lub umrze nawiedzany przezeń stwór, stwórz dwa żetony czarnego stwora Nietoperz 1/1 z lataniem.

Benediction of Moons

Zyskaj po 1 życiu za każdego gracza.

Nawiedza (Kiedy ta karta trafi do cmentarza po rozpatrzeniu, wygnaj ją nawiedzającą wskazanego stwora.)

Kiedy umrze stwór nawiedzany przez tę kartę, zyskaj po 1 życiu za każdego gracza.

Droning Bureaucrats

{X}, {T}: Każdy stwór o skrócie many X nie może atakować ani blokować w tej turze.

Ghost Warden

{T}: Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1.

Ghostway

Wygnaj każdego stwora pod twoim władaniem. Na początku najbliższego kroku końcowego przywróć owe karty na pole bitwy pod władaniem ich właściciela.

Graven Dominator

Latanie

Nawiedza (Kiedy ten stwór umrze, wygnaj go nawiedzając wskazanego stwora.)

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy lub umrze nawiedzany przezeń stwór, do końca tury każdy inny stwór ma bazową siłę i wytrzymałość 1/1.

Guardian's Magemark

Błysk

Zaurocz stwora

Stwory pod twoim władaniem mające zauroczenie dostają +1/+1.

Harrier Griffin

Latanie

Na początku twojego kroku utrzymania, przekręć wskazanego stwora.

Leyline of the Meek

Jeśli ta karta jest w twojej startowej ręce, możesz rozpocząć grę mając ją na polu bitwy.

Żetony stworów dostają +1/+1.

Lionheart Maverick

Czujność

{4}{W}: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+2.

Martyred Rusalka

{W}, poświęć stwora: Wskazany stwór nie może atakować w tej turze.

Order of the Stars

Obronność (Ten stwór nie może atakować.)

Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz kolor.

Ten byt ma ochronę przed wybranym kolorem.

Shadow Lance

Zaurocz stwora

Zauroczony stwór ma pierwszy cios.

{1}{B}: Zauroczony stwór do końca tury dostaje +2/+2.

Shrieking Grotesque

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli do jego rzucenia użyto {B}, wskazany gracz odrzuca kartę.

Sinstriker's Will

Zaurocz stwora

Zauroczony stwór ma „{T}: Ten stwór zadaje obrażenia równe swojej sile wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi.”

Skyrider Trainee

Ten stwór ma latanie o ile jest zauroczony.

Spelltithe Enforcer

Ilekroć przeciwnik rzuci czar, ów gracz poświęca byt, chyba że zapłaci {1}.

Storm Herd

Stwórz X żetonów białego stwora Pegaz 1/1 z lataniem, gdzie X jest liczbą twoich żyć.

To Arms!

Odkręć wszystkie stwory pod twoim władaniem.

Dobierz kartę.

Withstand

Zażegnaj najbliższe 3 obrażenia jakie mogłyby zostać w tej turze zadane wskazanemu celowi.

Dobierz kartę.

Aetherplasm

Ilekroć ten stwór zablokuje stwora, możesz przywrócić niniejszego do ręki właściciela. Jeśli tak zrobisz, możesz umieścić kartę stwora z twojej ręki na polu bitwy blokując owego stwora.

Crystal Seer

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść je dowolnie z powrotem.

{4}{U}: Przywróć ten byt do ręki właściciela.

Drowned Rusalka

{U}, poświęć stwora: Odrzuć kartę, po czym dobierz kartę.

Frazzle

Skontruj wskazany nie-niebieski czar.

Gigadrowse

Replikacja {U} (Kiedy rzucisz ten czar, skopiuj go tyle razy, ile razy opłaciłeś jego koszt replikacji. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.)

Przekręć wskazany byt.

Hatching Plans

Kiedy ta karta trafi do cmentarza z pola bitwy, dobierz trzy karty.

Infiltrator's Magemark

Zaurocz stwora

Stwory pod twoim władanie mające zauroczenie dostają +1/+1 i nie mogą być blokowane, chyba że przez stwory z obronnością.

Leyline of Singularity

Jeśli ta karta jest w twojej startowej ręce, możesz rozpocząć grę mając ją na polu bitwy.

Wszystkie nielądowe byty są legendarne.

Mimeofacture

Replikacja {3}{U} (Kiedy rzucisz ten czar, skopiuj go tyle razy, ile razy opłaciłeś jego koszt replikacji. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.)

Wybierz wskazany byt pod władaniem przeciwnika. Wyszukaj w bibliotece owego gracza kartę o tej samej nazwie i umieść ją na polu bitwy pod twoim władaniem. Następnie ów gracz tasuje.

Quicken

Najbliższy rzucony przez ciebie w tej turze czar obrzędu może być zagrany tak, jakby miał błysk. (Może być rzucony jak sztuczka.)

Dobierz kartę.

Repeal

Przywróć wskazany nielądowy byt o skrócie many X do ręki właściciela.

Dobierz kartę.

Runeboggle

Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci {1}.

Dobierz kartę.

Sky Swallower

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik zyskuje władanie nad każdym innym bytem pod twoim władaniem.

Steamcore Weird

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli do jego rzucenia użyto {R}, zadaje on wskazanemu celowi 2 obrażenia.

Stratozeppelid

Latanie

Ten stwór może blokować tylko stwory z lataniem.

Thunderheads

Replikacja {2}{U} (Kiedy rzucisz ten czar, skopiuj go tyle razy, ile razy opłaciłeś jego koszt replikacji.)

Stwórz żeton niebieskiego stwora Dziwadło 3/3 z obronnością i lataniem. Wygnaj go na początku najbliższego kroku końcowego.

Torch Drake

Latanie

{1}{R}: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.

Train of Thought

Replikacja {1}{U} (Kiedy rzucisz ten czar, skopiuj go tyle razy, ile razy opłaciłeś jego koszt replikacji.)

Dobierz kartę.

Vacuumelt

Replikacja {2}{U} (Kiedy rzucisz ten czar, skopiuj go tyle razy, ile razy opłaciłeś jego koszt replikacji. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.)

Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.

Vedalken Plotter

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zamień władanie nad wskazanym lądem pod twoim władaniem i wskazanym lądem pod władaniem przeciwnika.

Vertigo Spawn

Obronność

Ilekroć ten stwór zablokuje stwora, przekręć owego stwora. Ów stwór nie odkręci się podczas kroku odkręcania swojego władcy.

Abyssal Nocturnus

Kiedy przeciwnik odrzuci kartę, ten stwór do końca tury dostaje +2/+2 i postrach. (Nie może być on blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)

Caustic Rain

Wygnaj wskazany ląd.

Cremate

Wygnaj wskazaną kartę z cmentarza.

Dobierz kartę.

Cry of Contrition

Wskazany gracz odrzuca kartę.

Nawiedza (Kiedy ta karta trafi do cmentarza po rozpatrzeniu, wygnaj ją nawiedzającą wskazanego stwora.)

Kiedy umrze stwór nawiedzany przez tę kartę, wskazany gracz odrzuca kartę.

Cryptwailing

{1}, wygnaj dwie karty stworów z twojego cmentarza: Wskazany gracz odrzuca kartę. Aktywuj tylko jako obrzęd.

Daggerclaw Imp

Latanie

Ten stwór nie może blokować.

Douse in Gloom

Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 2 obrażenia, a ty zyskaj 2 życia.

Exhumer Thrull

Nawiedza (Kiedy ten stwór umrze, wygnaj go nawiedzając wskazanego stwora.)

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy lub umrze nawiedzany przezeń stwór, przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.

Hissing Miasma

Ilekroć stwór zaatakuje ciebie, jego władca traci 1 życie.

Leyline of the Void

Jeśli ta karta jest w twojej startowej ręce, możesz rozpocząć grę mając ją na polu bitwy.

Jeśli jakaś karta miałaby trafić skądkolwiek do cmentarza przeciwnika, zamiast tego wygnaj ją.

Necromancer's Magemark

Zaurocz stwora

Stwory pod twoim władaniem mające zauroczenie dostają +1/+1.

Jeśli miałby umrzeć stwór pod twoim władaniem mający zauroczenie, zamiast tego przywróć go do ręki właściciela.

Orzhov Euthanist

Nawiedza (Kiedy ten stwór umrze, wygnaj go nawiedzając wskazanego stwora.)

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy lub umrze nawiedzany przezeń stwór, zniszcz wskazanego stwora, który otrzymał obrażenia w tej turze.

Ostiary Thrull

{W}, {T}: Przekręć wskazanego stwora.

Plagued Rusalka

{B}, poświęć stwora: Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.

Poisonbelly Ogre

Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy, jego władca traci 1 życie.

Restless Bones

{3}{B}, {T}: Wskazany stwór do końca tury zyskuje podbój bagien. (Nie może być on blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)

{1}{B}: Zregeneruj ten byt.

Revenant Patriarch

Kiedy ten byt wejdzie na po le bitwy, jeśli do jego rzucenia użyto {W}, wskazany gracz pomija swoją najbliższą fazę potyczki.

Ten stwór nie może blokować.

Sanguine Praetor

{B}, poświęć stwora: Zniszcz każdego stwora o tym samym skrócie many co poświęcony stwór.

Seize the Soul

Zniszcz wskazanego niebiałego nieczarnego stwora. Stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.

Nawiedza (Kiedy ta karta trafi do cmentarza po rozpatrzeniu, wygnaj ją nawiedzającą wskazanego stwora.)

Kiedy umrze stwór nawiedzany przez tę kartę, zniszcz wskazanego niebiałego nieczarnego stwora. Stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.

Skeletal Vampire

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony czarnego stwora Nietoperz 1/1 z lataniem.

{3}{B}{B}, poświęć Nietoperza: Stwórz dwa żetony czarnego stwora Nietoperz 1/1 z lataniem.

Poświęć Nietoperza: Zregeneruj tego stwora.

Smogsteed Rider

Ilekroć ten stwór zaatakuje, każdy inny atakujący stwór do końca tury zyskuje postrach. (Nie mogą być one blokowane, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)

Bloodscale Prowler

Głód krwi 1 (Jeśli przeciwnik otrzymał obrażenia w tej turze, ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1.)

Fencer's Magemark

Zaurocz stwora

Stwory pod twoim władaniem mające zauroczenie dostaję +1/+1 i mają pierwszy cios.

Ghor-Clan Bloodscale

Pierwszy cios

{3}{G}: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2. Możesz aktywować tylko raz na turę.

Hypervolt Grasp

Zaurocz stwora

Zauroczony stwór ma „{T}: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.”

{1}{U}: Przywróć ten byt do ręki właściciela.

Leyline of Lightning

Jeśli ta karta jest w twojej startowej ręce, możesz rozpocząć grę mając ją na polu bitwy.

Ilekroć rzucisz czar, możesz zapłacić {1}. Jeśli tak zrobisz, ten byt zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 1 obrażenie.

Living Inferno

{T}: Ten stwór zadaje obrażenia równe swojej sile rozdzielone jak wolisz między dowolną liczbą wskazanych stworów. Każdy z owych stworów zadaje obrażenia równe swojej sile niniejszemu stworowi.

Ogre Savant

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli do jego rzucenia wydano {U}, przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.

Parallectric Feedback

Ten czar zadaje władcy wskazanego czaru obrażenia równe skrótowi many owego czaru.

Pyromatics

Replikacja {1}{R} (Kiedy rzucisz ten czar, skopiuj go tyle razy, ile razy opłaciłeś jego koszt replikacji. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.)

Ten czar zadaje 1 obrażenie we wskazany cel.

Rabble-Rouser

Głód krwi 1 (Jeśli przeciwnik otrzymał obrażenia w tej turze, ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1.)

{R}, {T}: Atakujące stwory dostają do końca tury +X/+0, gdzie X jest siłą niniejszego stwora.

Scorched Rusalka

{R}, poświęć stwora: Niniejszy stwór zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 1 obrażenie.

Shattering Spree

Replikacja {R} (Kiedy rzucisz ten czar, skopiuj go tyle razy, ile razy opłaciłeś jego koszt replikacji. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.)

Zniszcz wskazany artefakt.

Siege of Towers

Replikacja {1}{R} (Kiedy rzucisz ten czar, skopiuj go tyle razy, ile razy opłaciłeś jego koszt replikacji. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.)

Wskazana Góra staje się stworem 3/1. Nadal jest lądem.

Skarrgan Firebird

Głód krwi 3 (Jeśli przeciwnik otrzymał obrażenia w tej turze, ten stwór wchodzi na pole bitwy mając trzy znaczniki +1/+1.)

Latanie

{R}{R}{R}: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki. Możesz aktywować tylko jeśli przeciwnik otrzymał obrażenia w tej turze.

Tin Street Hooligan

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli do jego rzucenia użyto {G}, zniszcz wskazany artefakt.

Battering Wurm

Głód krwi 1 (Jeśli przeciwnik otrzymał obrażenia w tej turze, ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1.)

Stwory o sile mniejszej niż siła niniejszego nie mogą go blokować.

Beastmaster's Magemark

Zaurocz stwora

Stwory pod twoim władaniem mające zauroczenie dostają +1/+1.

Ilekroć stwór pod twoim władaniem mający zauroczone zostanie zablokowany, dostaje on do końca tury +1/+1 za każdego stwora blokującego go.

Bioplasm

Ilekroć ten stwór zaatakuje, wygnaj wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli to karta stwora, niniejszy do końca tury dostaje +X/+Y, gdzie X jest siłą wygnanej karty, a Y jest jej wytrzymałością.

Crash Landing

Wskazany stwór z lataniem traci do końca tury latanie. Ten czar zadaje owemu stworowi obrażenia równe liczbie Lasów pod twoim władaniem.

Dryad Sophisticate

Podbój niebazowych lądów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada niebazowym lądem.)

Earth Surge

Każdy ląd dostaje +2/+2 o ile jest stworem.

Gatherer of Graces

Ten stwór dostaje +1/+1 za każdą Aurę dołączoną do niego.

Poświęć Aurę: Zregeneruj ten byt.

Ghor-Clan Savage

Głód krwi 3 (Jeśli przeciwnik otrzymał obrażenia w tej turze, ten stwór wchodzi na pole bitwy mając trzy znaczniki +1/+1.)

Gristleback

Głód krwi 1 (Jeśli przeciwnik otrzymał obrażenia w tej turze, ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1.)

Poświęć tego stwora: Zyskaj życia równe jego sile.

Gruul Nodorog

{R}: Ten stwór do końca tury zyskuje złowrogość. (Nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)

Gruul Scrapper

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli do jego rzucenia użyto {R}, zyskuje on do końca tury pośpiech.

Leyline of Lifeforce

Jeśli ta karta jest w twojej startowej ręce, możesz rozpocząć grę mając ją na polu bitwy.

Czary stworów nie mogą być skontrowane.

Petrified Wood-Kin

Ten czar nie może być skontrowany.

Głód krwi X (Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1, gdzie X jest liczbą obrażeń zadanych w tej turze twoim przeciwnikom.)

Ochrona przed sztuczkami

Predatory Focus

Możesz zdecydować, że stwory pod twoim władaniem w tej turze przypiszą obrażenia tak, jakby nie zostały zablokowane.

Primeval Light

Zniszcz wszystkie uroki pod władaniem wskazanego gracza.

Silhana Ledgewalker

Antyklątwa (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)

Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem.

Silhana Starfletcher

Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)

Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz kolor.

{T}: Weź jedną manę wybranego koloru.

Skarrgan Pit-Skulk

Głód krwi 1 (Jeśli przeciwnik otrzymał obrażenia w tej turze, ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1.)

Stwory o sile mniejszej niż siła tego stwora, nie mogą go blokować.

Starved Rusalka

{G}, poświęć stwora: Zyskaj 1 życie.

Wildsize

Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2 i tratowanie.

Dobierz kartę.

Wurmweaver Coil

Zaurocz zielonego stwora

Zauroczony stwór dostaje +6/+6.

{G}{G}{G}, poświęć ten urok: Stwórz żeton zielonego stwora Żmij 6/6.

Agent of Masks

Na początku twojego kroku utrzymania, każdy przeciwnik traci po 1 życiu. Zyskaj tyle żyć, ile stracono w ten sposób.

Angel of Despair

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany byt.

Blind Hunter

Latanie

Nawiedza (Kiedy ten stwór umrze, wygnaj go nawiedzając wskazanego stwora.)

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy lub umrze nawiedzany przezeń stwór, wskazany gracz traci 2 życia, a ty zyskaj 2 życia.

Borborygmos

Tratowanie

Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia, umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem.

Burning-Tree Bloodscale

Głód krwi 1 (Jeśli przeciwnik otrzymał obrażenia w tej turze, ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1.)

{2}{R}: Wskazany stwór nie może w tej turze blokować niniejszego.

{2}{G}: Wskazany stwór w tej turze blokuje niniejszego jeśli może.

Burning-Tree Shaman

Ilekroć gracz rzuci nie-stworowy czar, niniejszy stwór zadaje owemu graczowi 6 obrażeń.

Castigate

Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wygnaj z niej wybraną nie-lądową kartę.

Cerebral Vortex

Wskazany gracz dobiera dwie karty, po czym ten czar zadaje owemu graczowi tyle obrażeń, ile dobrał on kart w tej turze.

Conjurer's Ban

Nazwij kartę. Do twojej najbliższej tury czary o wybranej nazwie nie mogą być rzucone, a lądy o wybranej nazwie nie mogą być zagrywane.

Dobierz kartę.

Culling Sun

Zniszcz każdego stwora o skrócie many 3 lub mniejszym.

Dune-Brood Nephilim

Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, stwórz żeton bezkolorowego stwora Piach 1/1 za każdy ląd pod twoim władaniem.

Electrolyze

Ten czar zadaje 2 obrażenia rozdzielone według twojego uznania pomiędzy jeden lub dwa wskazane cele.

Dobierz kartę.

Feral Animist

{3}: Ten stwór do końca tury dostaje +X/+0, gdzie X jest jego siłą.

Gelectrode

{T}: Ten stwór zadaje 1 obrażenie we wskazany cel.

Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, możesz odkręcić tego stwora.

Ghost Council of Orzhova

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik traci 1 życie, a ty zyskaj 1 życie.

{1}, poświęć stwora: Wygnaj tego stwora. Przywróć go na pole bitwy pod władaniem właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.

Glint-Eye Nephilim

Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz tyle samo kart.

{1}, odrzuć kartę: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.

Goblin Flectomancer

Poświęć ten byt: Możesz zmienić wskazania wskazanego czaru sztuczki lub obrzędu.

Ink-Treader Nephilim

Ilekroć gracz rzuci czar sztuczki lub obrzędu, jeśli ów czar wskazuje tylko tego stwora, skopiuj ów czar za każdego innego stwora, którego ów czar mógł wskazywać. Każda kopia wskazuje innego z owych stworów.

Invoke the Firemind

Wybierz jedno —

  • Dobierz X kart.

  • Ten czar zadaje X obrażeń we wskazany cel.

Izzet Chronarch

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.

Killer Instinct

Na początku twojego kroku utrzymania, ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli to karta stwora, umieść ją na polu bitwy. Ów stwór do końca tury zyskuje pośpiech. Poświęć go na początku najbliższego kroku końcowego.

Leap of Flame

Replikacja {U}{R} (Kiedy rzucisz ten czar, skopiuj go tyle razy, ile razy opłaciłeś jego koszt replikacji. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.)

Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+0 oraz latanie i pierwszy cios.

Mortify

Zniszcz wskazanego stwora lub urok.

Niv-Mizzet, the Firemind

Latanie

Ilekroć dobierzesz kartę, ten stwór zadaje 1 obrażenie we wskazany cel.

{T}: Dobierz kartę.

Orzhov Pontiff

Nawiedza (Kiedy ten stwór umrze, wygnaj go nawiedzając wskazanego stwora.)

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy lub umrze nawiedzany przezeń stwór, wybierz jedną —

  • Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.

  • Stwory poza twoim władaniem dostają do końca tury -1/-1.

Pillory of the Sleepless

Zaurocz stwora

Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.

Zauroczony stwór ma „Na początku twojego kroku utrzymania, strać 1 życie.”

Rumbling Slum

Na początku twojego kroku utrzymania, ten stwór zadaje każdemu graczowi 1 obrażenie.

Savage Twister

Ten czar zadaje każdemu stworowi po X obrażeń.

Scab-Clan Mauler

Głód krwi 2 (Jeśli przeciwnik otrzymał obrażenia w tej turze, ten stwór wchodzi na pole bitwy mając 2 znaczniki +1/+1.)

Tratowanie

Schismotivate

Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+0. Inny wskazany stwór do końca tury dostaje -4/-0.

Skarrgan Skybreaker

Głód krwi 3 (Jeśli przeciwnik otrzymał obrażenia w tej turze, ten stwór wchodzi na pole bitwy mając trzy znaczniki +1/+1.)

{1}, poświęć tego stwora: Zadaje on wskazanemu celowi obrażenia równe swojej sile.

Souls of the Faultless

Obronność (Ten stwór nie może atakować.)

Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia bojowe, zyskaj tyle samo żyć, a atakujący gracz traci tyle samo żyć.

Stitch in Time

Rzuć monetą. Jeśli wygrasz, weź dodatkową turę po obecnej.

Streetbreaker Wurm

Teysa, Orzhov Scion

Poświęć trzy białe stwory: Wygnaj wskazanego stwora.

Ilekroć umrze inny czarny stwór pod twoim władaniem, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.

Tibor and Lumia

Ilekroć rzucisz niebieski czar, wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.

Ilekroć rzucisz czerwony czar, ten stwór zadaje 1 obrażenie każdemu stworowi bez latania.

Ulasht, the Hate Seed

Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1 za każdego innego czerwonego stwora pod twoim władaniem i znacznik +1/+1 za każdego innego zielonego stwora pod twoim władaniem.

{1}, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Wybierz jedną —

  • Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi 1 obrażenie.

  • Stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.

Wee Dragonauts

Latanie

Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, ten stwór do końca tury dostaje +2/+0.

Witch-Maw Nephilim

Ilekroć rzucisz czar, możesz umieścić dwa znaczniki +1/+1 na tym stworze.

Ilekroć ten stwór zaatakuje, zyskuje on tratowanie do końca tury jeśli jego siła wynosi 10 lub więcej.

Wreak Havoc

Ten czar nie może być skontrowany.

Zniszcz wskazany artefakt lub ląd.

Yore-Tiller Nephilim

Ilekroć ten stwór zaatakuje, przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza przekręconą i atakującą na polu bitwy.

Debtors' Knell

({(w/b)} można opłacić używając {W} albo {B}.)

Na początku twojego kroku utrzymania, umieść wskazaną kartę stwora z cmentarza na polu bitwy pod twoim władaniem.

Djinn Illuminatus

({(u/r)} można opłacić używając {U} albo {R}.)

Latanie

Każdy rzucany przez ciebie czar sztuczki lub obrzędu ma replikację o koszcie równym jego kosztowi many. (Kiedy go rzucisz, skopiuj go tyle razy, ile razy opłaciłeś jego koszt replikacji. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.)

Giant Solifuge

({(r/g)} można opłacić używając {R} albo {G}.)

Tratowanie, pośpiech, antymagia (Ten stwór nie mogą być wskazywany przez czary lub zdolności.)

Gruul Guildmage

({(r/g)} można opłacić używając {R} albo {G}.)

{3}{R}, poświęć ląd: Ten byt zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 2 obrażenia.

{3}{G}: Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.

Izzet Guildmage

({(u/r)} można opłacić używając {U} albo {R}.)

{2}{U}: Skopiuj wskazany czar sztuczki pod twoim władaniem o skrócie many 2 lub mniejszym. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.

{2}{R}: Skopiuj wskazany czar obrzędu pod twoim władaniem o skrócie many 2 lub mniejszym. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.

Mourning Thrull

({(w/b)} można opłacić używając {W} albo {B}.)

Latanie

Ilekroć ten byt zada obrażenia, zyskaj tyle samo żyć.

Orzhov Guildmage

{2}{W}: Wskazany gracz zyskuje 1 życie.

{2}{B}: Każdy gracz traci po 1 życiu.

Petrahydrox

({(u/r)} można opłacić używając {U} albo {R}.)

Kiedy ten byt zostanie wskazany przez czar lub zdolność, przywróć go do ręki właściciela.

Wild Cantor

({(r/g)} można opłacić używając {R} albo {G}.)

Poświęć ten byt: Weź jedną manę dowolnego koloru.

Gruul Signet

{1}, {T}: Weź {R}{G}.

Gruul War Plow

Stwory pod twoim władaniem mają tratowanie.

{1}{R}{G}: Ten byt staje się do końca tury artefaktowym stworem Burzyciel 4/4.

Izzet Signet

{1}, {T}: Weź {U}{R}.

Mizzium Transreliquat

{3}: Ten byt staje się do końca tury kopią wskazanego artefaktu.

{1}{U}{R}: Ten byt staje się kopią wskazanego artefaktu, ale zachowuje niniejszą zdolność.

Moratorium Stone

{2}, {T}: Wygnaj wskazaną kartę z cmentarza.

{2}{W}{B}, {T}, poświęć ten byt: Wygnaj wskazaną nielądową kartę z cmentarza, wszystkie inne karty z cmentarzy o tej samej nazwie co owa karta oraz wszystkie byty o owej nazwie.

Orzhov Signet

{1}, {T}: Weź {W}{B}.

Sword of the Paruns

O ile wyposażony stwór jest przekręcony, przekręcone stwory pod twoim władaniem dostają +2/+0.

O ile wyposażony stwór jest odkręcony, odkręcone stwory pod twoim władaniem dostają +0/+2.

{3}: Możesz przekręcić lub odkręcić wyposażonego stwora.

Wyposaż {3}

Godless Shrine

({T}: Weź {W} lub {B}.)

Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz zapłacić 2 życia. Jeśli tego nie zrobisz, wchodzi on przekręcony na pole bitwy.

Gruul Turf

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.

{T}: Weź {R}{G}.

Izzet Boilerworks

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.

{T}: Weź {U}{R}.

Nivix, Aerie of the Firemind

{T}: Weź {C}.

{2}{U}{R}, {T}: Wygnaj wierzchnią kartę twojej biblioteki. Do twojej najbliższej tury możesz rzucić ową kartę jeśli jest czarem sztuczki lub obrzędu.

Orzhov Basilica

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.

{T}: Weź {W}{B}.

Orzhova, the Church of Deals

{T}: Weź {C}.

{3}{W}{B}, {T}: Wskazany gracz traci 1 życie, a ty zyskaj 1 życie.

Skarrg, the Rage Pits

{T}: Weź {C}.

{R}{G}, {T}: Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1 i tratowanie.

Steam Vents

({T}: Weź {U} lub {R}.)

Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz zapłacić 2 życia. Jeśli tego nie zrobisz, wchodzi on przekręcony na pole bitwy.

Stomping Ground

({T}: Weź {R} lub {G}.)

Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz zapłacić 2 życia. Jeśli tego nie zrobisz, wchodzi on przekręcony na pole bitwy.