Eventide¶
- Archon of Justice
Latanie
Kiedy ten stwór umrze, wygnaj wskazany byt.
- Ballynock Trapper
: Przekręć wskazanego stwora.
Ilekroć rzucisz biały czar, możesz odkręcić tego stwora.
- Cenn's Enlistment
Stwórz dwa żetony białego stwora Krewniołek Piechur 1/1.
Odtworzenie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza odrzucając kartę lądu oprócz opłacenia innych jej kosztów.)
- Endless Horizons
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wyszukaj w twojej bibliotece dowolną liczbę kart Równiny, wygnaj je, po czym przetasuj.
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz umieścić własną kartę wygnaną tym urokiem w twojej ręce.
- Endure
Zażegnaj wszystkie obrażenia jakie mogłyby zostać zadane w tej turze tobie i bytom pod twoim władaniem.
- Flickerwisp
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj inny wskazany byt. Przywróć ową kartę na pole bitwy pod władaniem właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.
- Hallowed Burial
Umieść wszystkie stwory na spodzie bibliotek ich właścicieli.
- Kithkin Spellduster
Latanie
, poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany urok.
Wytrwałość (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników -1/-1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem -1/-1 pod władaniem właściciela.)
- Kithkin Zealot
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj po 1 życiu za każdy czarny i/lub czerwony byt pod władaniem wskazanego przeciwnika.
- Light from Within
Barwa — Każdy stwór pod twoim władaniem dostaje +1/+1 za każdy symbol białej many w swoim koszcie many.
- Loyal Gyrfalcon
Obronność, latanie
Ilekroć rzucisz biały czar, ten stwór traci do końca tury obronność.
- Patrol Signaler
, : Stwórz żeton białego stwora Krewniołek Piechur 1/1. ( jest symbolem odkręcenia.)
- Recumbent Bliss
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz zyskać 1 życie.
- Spirit of the Hearth
Latanie
Masz antyklątwę. (Czary i zdolności pod władaniem twoich przeciwników nie mogą cię wskazywać.)
- Springjack Shepherd
Barwa — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton białego stwora Koza 0/1 za każdy symbol białej many w kosztach w kosztach bytów pod twoim władaniem.
- Suture Spirit
Latanie
: Zregeneruj wskazanego stwora.
- Banishing Knack
Wskazany stwór do końca tury zyskuje „: Zwróć wskazany nie-lądowy byt do ręki właściciela.”
- Cache Raiders
Na początku twojego kroku utrzymania, przywróć byt pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Dream Fracture
Skontruj wskazany czar. Jego władca dobiera kartę.
Dobierz kartę.
- Dream Thief
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę jeśli rzuciłeś inny niebieski czar w tej turze.
- Glamerdye
Zmień tekst wskazanego czaru lub bytu poprzez zamianę wszystkich wystąpień jednego słowa określającego kolor, innym.
Odtworzenie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza odrzucając kartę lądu oprócz opłacenia innych jej kosztów.)
- Glen Elendra Archmage
Latanie
, poświęć tego stwora: Skontruj wskazany nie-stworowy czar.
Wytrwałość (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników -1/-1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem -1/-1 pod władaniem właściciela.)
- Idle Thoughts
: Dobierz kartę jeśli nie masz kart w ręce.
- Indigo Faerie
Latanie
: Wskazany byt staje się do końca tury dodatkowo niebieski oprócz jego innych kolorów.
- Inundate
Przywróć wszystkie nie-niebieskie stwory do rąk ich właścicieli.
- Merrow Levitator
: Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.
Ilekroć rzucisz niebieski czar, możesz odkręcić ten byt.
- Oona's Grace
Wskazany gracz dobiera kartę.
Odtworzenie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza odrzucając kartę lądu oprócz opłacenia innych jej kosztów.)
- Razorfin Abolisher
, : Przywróć wskazanego stwora mającego znacznik do ręki właściciela.
- Sanity Grinding
Barwa — Ujawnij dziesięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Za każdy symbol niebieskiej many pośród nich, wskazany przeciwnik mieli kartę. Następnie umieść karty ujawnione w ten sposób dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Talonrend
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/-1.
- Wake Thrasher
Ilekroć byt pod twoim władaniem zostanie odkręcony, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Wilderness Hypnotist
: Wskazany czerwony lub zielony stwór do końca tury dostaje -2/-0.
- Ashling, the Extinguisher
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, wskaż stwora pod władaniem owego gracza. Ów gracz poświęca owego stwora.
- Creakwood Ghoul
: Wygnaj wskazaną kartę z cmentarza. Zyskaj 1 życie.
- Crumbling Ashes
Na początku twojego kroku utrzymania, zniszcz wskazanego stwora ze znacznikiem -1/-1.
- Lingering Tormentor
Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
Wytrwałość (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników -1/-1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem -1/-1 pod władaniem właściciela.)
- Merrow Bonegnawer
: Wskazany gracz wygania kartę ze swojego cmentarza.
Ilekroć rzucisz czarny czar, możesz odkręcić ten byt.
- Necroskitter
Zasuszanie (Zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1.)
Ilekroć umrze stwór pod władaniem przeciwnika mający znacznik -1/-1, możesz przywrócić ową kartę na pole bitwy pod twoim władaniem.
- Needle Specter
Latanie
Zasuszanie (Zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz odrzuca tyle samo kart.
- Nightmare Incursion
Wyszukaj w bibliotece wskazanego gracza co najwyżej X kart, gdzie X jest liczbą Bagien pod twoim władaniem, i wygnaj je. Następnie ów gracz tasuje.
- Raven's Crime
Wskazany gracz odrzuca kartę.
Odtworzenie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza odrzucając kartę lądu oprócz opłacenia innych jej kosztów.)
- Smoldering Butcher
Zasuszanie (Zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1.)
- Soot Imp
Latanie
Ilekroć gracz rzuci nieczarny czar, ów gracz traci 1 życie.
- Soul Reap
Zniszcz wskazanego niezielonego stwora. Jego władca traci 3 życia jeśli w tej turze rzuciłeś inny czarny czar.
- Soul Snuffers
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik -1/-1 na każdym stworze.
- Syphon Life
Wskazany gracz traci 2 życia, a ty zyskaj 2 życia.
Odtworzenie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza odrzucając kartę lądu oprócz opłacenia innych jej kosztów.)
- Talara's Bane
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę zielonego lub białego stwora. Zyskaj życia równe wytrzymałości owej karty, po czym ów gracz odrzuca ową kartę.
- Umbra Stalker
Barwa — Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie symboli czarnej many w kosztach many kart w twoim cmentarzu.
- Chaotic Backlash
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi obrażenia równe dwukrotności liczby białych i/lub niebieskich bytów pod jego władaniem.
- Cinder Pyromancer
: Ten byt zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 1 obrażenie.
Ilekroć rzucisz czerwony czar, możesz odkręcić ten byt.
- Duergar Cave-Guard
Zasuszanie (Zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Fiery Bombardment
Barwa — , poświęć stwora: Ten byt zadaje dowolnemu celowi obrażenia równe liczbie symboli czerwonej many w koszcie many poświęconego stwora.
- Flame Jab
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
Odtworzenie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza odrzucając kartę lądu oprócz opłacenia innych jej kosztów.)
- Hatchet Bully
, , umieść znacznik -1/-1 na stworze pod twoim władaniem: Ten byt zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Hateflayer
Zasuszanie (Zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1.)
, : Ten byt zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe swojej sile. ( jest symbolem odkręcenia.)
- Heartlash Cinder
Pośpiech
Barwa — Kiedy ten stwór wejdzie na pole bitwy, dostaje on do końca tury +X/+0, gdzie X jest liczbą symboli czerwonej many w kosztach many bytów pod twoim władaniem.
- Hotheaded Giant
Pośpiech
Ten byt wchodzi na pole bitwy z dwoma znacznikami -1/-1, chyba że rzuciłeś w tej turze inny czerwony czar.
- Impelled Giant
Tratowanie
Przekręć odkręconego czerwonego stwora pod twoim władaniem innego niż niniejszy: Niniejszy stwór do końca tury dostaje +X/+0, gdzie X jest siłą stwora przekręconego w ten sposób.
- Outrage Shaman
Barwa — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe liczbie symboli czerwonej many w kosztach many bytów pod twoim władaniem.
- Puncture Blast
Zasuszanie (Zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1.)
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Rekindled Flame
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia.
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli przeciwnik nie ma kart w ręce, możesz przywrócić tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Stigma Lasher
Zasuszanie (Zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1.)
Ilekroć ten byt zada graczowi obrażenia, ów gracz do końca gry nie może zyskać żyć.
- Thunderblust
Pośpiech
Ten stwór ma tratowanie o ile ma znacznik -1/-1.
Wytrwałość (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników -1/-1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem -1/-1 pod władaniem właściciela.)
- Unwilling Recruit
Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem. Odkręć owego stwora. Dostaje on do końca tury +X/+0 i pośpiech.
- Aerie Ouphes
Poświęć tego stwora: Zadaje on wskazanemu stworowi bez latania obrażenia równe swojej sile.
Wytrwałość (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników -1/-1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem -1/-1 pod władaniem właściciela.)
- Bloom Tender
: Za każdy kolor spośród bytów pod twoim władaniem, weź jedną manę owego koloru.
- Duskdale Wurm
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Helix Pinnacle
Antymagia (Ten urok nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
: Umieść X znaczników wieży na tym bycie.
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli na tym bycie jest co najmniej 100 znaczników wieży, wygrywasz grę.
- Marshdrinker Giant
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazaną Wyspę lub Bagno pod władaniem przeciwnika.
- Monstrify
Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+4.
Odtworzenie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza odrzucając kartę lądu oprócz opłacenia innych jej kosztów.)
- Nettle Sentinel
Ten stwór nie odkręca się podczas twojego kroku odkręcania.
Ilekroć rzucisz zielony czar, możesz odkręcić tego stwora.
- Phosphorescent Feast
Barwa — Ujawnij dowolną liczbę kart z twojej ręki. Zyskaj 2 życia za każdy symbol zielonej many w kosztach many owych kart.
- Primalcrux
Tratowanie
Barwa — Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie symboli zielonej many w kosztach many bytów pod twoim władaniem.
- Regal Force
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz tyle kart, ile masz zielonych stworów pod władaniem.
- Savage Conception
Stwórz żeton zielonego stwora Bestia 3/3.
Odtworzenie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza odrzucając kartę lądu oprócz opłacenia innych jej kosztów.)
- Swirling Spriggan
: Wskazany stwór pod twoim władaniem staje się do końca tury wybranego koloru lub kolorów.
- Talara's Battalion
Możesz rzucić ten czar tylko jeśli w tej turze rzuciłeś inny zielony czar.
Tratowanie
- Tilling Treefolk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić co najwyżej dwie wskazane karty lądów z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Twinblade Slasher
Zasuszanie (Zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2. Aktywuj tylko raz na turę.
- Wickerbough Elder
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik -1/-1.
, usuń znacznik -1/-1 z tego stwora: Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Batwing Brume
Prevent all combat damage that would be dealt this turn if was spent to cast this spell. Each player loses 1 life for each attacking creature they control if was spent to cast this spell. (Do both if was spent.)
- Beckon Apparition
Wygnaj wskazaną kartę z cmentarza. Stwórz żeton czarno-białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Bloodied Ghost
Latanie
Bloodied Ghost enters the battlefield with a -1/-1 counter on it.
- Cauldron Haze
Wskaż dowolne stwory. Każdy z owych stworów zyskuje wytrwałość do końca tury. (Kiedy umrze, jeśli nie miał znaczników -1/-1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem -1/-1 pod władaniem właściciela.)
- Deathbringer Liege
Inne białe stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Inne czarne stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Ilekroć rzucisz biały czar, możesz przekręcić wskazanego stwora.
Ilekroć rzucisz czarny czar, możesz zniszczyć wskazanego stwora jeśli jest on przekręcony.
- Divinity of Pride
Latanie, więź życia
Ten stwór dostaje +4/+4 o ile masz co najmniej 25 żyć.
- Edge of the Divinity
Zaurocz stwora
As long as enchanted creature is white, it gets +1/+2.
As long as enchanted creature is black, it gets +2/+1.
- Evershrike
Latanie
Evershrike gets +2/+2 for each Aura attached to it.
: Return Evershrike from your graveyard to the battlefield. You may put an Aura card with mana value X or less from your hand onto the battlefield attached to it. If you don’t, exile Evershrike.
- Gwyllion Hedge-Mage
When Gwyllion Hedge-Mage enters the battlefield, if you control two or more Plains, you may create a 1/1 white Kithkin Soldier creature token.
When Gwyllion Hedge-Mage enters the battlefield, if you control two or more Swamps, you may put a -1/-1 counter on target creature.
- Harvest Gwyllion
Zasuszanie (Zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1.)
- Nightsky Mimic
Whenever you cast a spell that’s both white and black, Nightsky Mimic has base power and toughness 4/4 until end of turn and gains flying until end of turn.
- Nip Gwyllion
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
- Pyrrhic Revival
Each player returns each creature card from their graveyard to the battlefield with an additional -1/-1 counter on it.
- Restless Apparition
: Ten stwór do końca tury dostaje +3/+3.
Wytrwałość (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników -1/-1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem -1/-1 pod władaniem właściciela.)
- Stillmoon Cavalier
Ochrona przed białym i przed czarnym
: Stillmoon Cavalier gains flying until end of turn.
: Stillmoon Cavalier gains first strike until end of turn.
: Stillmoon Cavalier gets +1/+0 until end of turn.
- Unmake
Wygnaj wskazanego stwora.
- Voracious Hatchling
Więź życia
Voracious Hatchling enters the battlefield with four -1/-1 counters on it.
Whenever you cast a white spell, remove a -1/-1 counter from Voracious Hatchling.
Whenever you cast a black spell, remove a -1/-1 counter from Voracious Hatchling.
- Call the Skybreaker
Stwórz żeton niebiesko-czerwonego stwora Żywiołak 5/5 z lataniem.
Odtworzenie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza odrzucając kartę lądu oprócz opłacenia innych jej kosztów.)
- Clout of the Dominus
Zaurocz stwora
As long as enchanted creature is blue, it gets +1/+1 and has shroud. (It can’t be the target of spells or abilities.)
As long as enchanted creature is red, it gets +1/+1 and has haste.
- Crackleburr
, , Tap two untapped red creatures you control: Crackleburr deals 3 damage to any target.
, , Untap two tapped blue creatures you control: Return target creature to its owner’s hand. ( is the untap symbol.)
- Crag Puca
: Switch Crag Puca’s power and toughness until end of turn.
- Dominus of Fealty
Latanie
At the beginning of your upkeep, you may gain control of target permanent until end of turn. If you do, untap it and it gains haste until end of turn.
- Inside Out
Zamień u wskazanego stwora siłę z wytrzymałością do końca tury.
Dobierz kartę.
- Mindwrack Liege
Inne niebieskie stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Inne czerwone stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
: Możesz umieścić kartę niebieskiego lub czerwonego stwora z twojej ręki na polu bitwy.
- Mirror Sheen
: Copy target instant or sorcery spell that targets you. You may choose new targets for the copy.
- Noggle Bandit
Noggle Bandit can’t be blocked except by creatures with defender.
- Noggle Bridgebreaker
When Noggle Bridgebreaker enters the battlefield, return a land you control to its owner’s hand.
- Noggle Hedge-Mage
When Noggle Hedge-Mage enters the battlefield, if you control two or more Islands, you may tap two target permanents.
When Noggle Hedge-Mage enters the battlefield, if you control two or more Mountains, you may have Noggle Hedge-Mage deal 2 damage to target player or planeswalker.
- Noggle Ransacker
When Noggle Ransacker enters the battlefield, each player draws two cards, then discards a card at random.
- Nucklavee
When Nucklavee enters the battlefield, you may return target red sorcery card from your graveyard to your hand.
When Nucklavee enters the battlefield, you may return target blue instant card from your graveyard to your hand.
- Riverfall Mimic
Whenever you cast a spell that’s both blue and red, Riverfall Mimic has base power and toughness 3/3 until end of turn and can’t be blocked this turn.
- Shrewd Hatchling
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając cztery znaczniki -1/-1.
: Wskazany stwór nie może w tej turze blokować niniejszego.
Ilekroć rzucisz niebieski czar, usuń znacznik -1/-1 z tego stwora.
Ilekroć rzucisz czerwony czar, usuń znacznik -1/-1 z tego stwora.
- Stream Hopper
: Stream Hopper gains flying until end of turn.
- Unnerving Assault
Creatures your opponents control get -1/-0 until end of turn if was spent to cast this spell, and creatures you control get +1/+0 until end of turn if was spent to cast this spell. (Do both if was spent.)
- Canker Abomination
Przy wejściu tego stwora na pole bitwy, wybierz przeciwnika. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników -1/-1, iloma stworami włada ów gracz.
- Cankerous Thirst
If was spent to cast this spell, you may have target creature get -3/-3 until end of turn. If was spent to cast this spell, you may have target creature get +3/+3 until end of turn. (Do both if was spent.)
- Creakwood Liege
Inne czarne stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Inne zielone stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz stworzyć żeton czarno-zielonego stwora Robal 1/1.
- Deity of Scars
Tratowanie
Deity of Scars enters the battlefield with two -1/-1 counters on it.
, Remove a -1/-1 counter from Deity of Scars: Regenerate Deity of Scars.
- Desecrator Hag
When Desecrator Hag enters the battlefield, return to your hand the creature card in your graveyard with the greatest power. If two or more cards are tied for greatest power, you choose one of them.
- Doomgape
Tratowanie
At the beginning of your upkeep, sacrifice a creature. You gain life equal to that creature’s toughness.
- Drain the Well
Destroy target land. You gain 2 life.
- Gift of the Deity
Zaurocz stwora
As long as enchanted creature is black, it gets +1/+1 and has deathtouch. (Any amount of damage it deals to a creature is enough to destroy that creature.)
As long as enchanted creature is green, it gets +1/+1 and all creatures able to block it do so.
- Hag Hedge-Mage
When Hag Hedge-Mage enters the battlefield, if you control two or more Swamps, you may have target player discard a card.
When Hag Hedge-Mage enters the battlefield, if you control two or more Forests, you may put target card from your graveyard on top of your library.
- Noxious Hatchling
Noxious Hatchling enters the battlefield with four -1/-1 counters on it.
Zasuszanie (Zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1.)
Whenever you cast a black spell, remove a -1/-1 counter from Noxious Hatchling.
Whenever you cast a green spell, remove a -1/-1 counter from Noxious Hatchling.
- Odious Trow
: Regenerate Odious Trow.
- Quillspike
, Remove a -1/-1 counter from a creature you control: Quillspike gets +3/+3 until end of turn.
- Rendclaw Trow
Zasuszanie (Zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1.)
Wytrwałość (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników -1/-1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem -1/-1 pod władaniem właściciela.)
- Sapling of Colfenor
Niezniszczalność
Ilekroć ten stwór zaatakuje, ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli to karta stwora, zyskaj życia równe jej wytrzymałości, strać życia równe jej sile, po czym umieść ją w twojej ręce.
- Stalker Hag
Zdobywanie bagien i lasów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem lub Lasem.)
- Woodlurker Mimic
Whenever you cast a spell that’s both black and green, Woodlurker Mimic has base power and toughness 4/5 until end of turn and gains wither until end of turn. (It deals damage to creatures in the form of -1/-1 counters.)
- Worm Harvest
Stwórz żeton czarno-zielonego stwora Robal 1/1 za każdą kartę lądu w twoim cmentarzu.
Odtworzenie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza odrzucając kartę lądu oprócz opłacenia innych jej kosztów.)
- Balefire Liege
Inne czerwone stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Inne białe stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Ilekroć rzucisz czerwony czar, ten byt zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 3 obrażenia.
Ilekroć rzucisz biały czar, zyskaj 3 życia.
- Battlegate Mimic
Whenever you cast a spell that’s both red and white, Battlegate Mimic has base power and toughness 4/2 until end of turn and gains first strike until end of turn.
- Belligerent Hatchling
Pierwszy cios
Belligerent Hatchling enters the battlefield with four -1/-1 counters on it.
Whenever you cast a red spell, remove a -1/-1 counter from Belligerent Hatchling.
Whenever you cast a white spell, remove a -1/-1 counter from Belligerent Hatchling.
- Double Cleave
Wskazany stwór zyskuje podwójny cios do końca tury. (Zadaje obrażenia bojowe zarówno jako pierwszy cios oraz normalnie.)
- Duergar Assailant
Sacrifice Duergar Assailant: It deals 1 damage to target attacking or blocking creature.
- Duergar Hedge-Mage
When Duergar Hedge-Mage enters the battlefield, if you control two or more Mountains, you may destroy target artifact.
When Duergar Hedge-Mage enters the battlefield, if you control two or more Plains, you may destroy target enchantment.
- Duergar Mine-Captain
, : Attacking creatures get +1/+0 until end of turn. ( is the untap symbol.)
- Figure of Destiny
: Ten stwór staje się typu Krewniołek Duch o bazowych sile i wytrzymałości 2/2.
: Jeśli ten stwór jest Duchem, staje się typu Krewniołek Duch Wojownik o bazowych sile i wytrzymałości 4/4.
: Jeśli ten stwór jest Wojownikiem, staje się typu Krewniołek Duch Wojownik Awatar o bazowych sile i wytrzymałości 8/8, lataniem i pierwszym ciosem.
- Fire at Will
Fire at Will deals 3 damage divided as you choose among one, two, or three target attacking or blocking creatures.
- Hearthfire Hobgoblin
Podwójny cios
- Hobgoblin Dragoon
Latanie, pierwszy cios
- Moonhold
Target player can’t play lands this turn if was spent to cast this spell and can’t cast creature spells this turn if was spent to cast this spell. (Do both if was spent.)
- Nobilis of War
Latanie
Atakujące stwory pod twoim władaniem dostają +2/+0.
- Rise of the Hobgoblins
When Rise of the Hobgoblins enters the battlefield, you may pay . If you do, create X 1/1 red and white Goblin Soldier creature tokens.
: Red creatures and white creatures you control gain first strike until end of turn.
- Scourge of the Nobilis
Zaurocz stwora
As long as enchanted creature is red, it gets +1/+1 and has „: This creature gets +1/+0 until end of turn.”
As long as enchanted creature is white, it gets +1/+1 and has lifelink. (Damage dealt by the creature also causes its controller to gain that much life.)
- Spitemare
Whenever Spitemare is dealt damage, it deals that much damage to any target.
- Waves of Aggression
Odkręć wszystkie stwory, które atakowały w tej turze. Po tej fazie głównej jest dodatkowa faza potyczki, po której następuje dodatkowa faza główna.
Odtworzenie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza odrzucając kartę lądu oprócz opłacenia innych jej kosztów.)
- Cold-Eyed Selkie
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać tyle samo kart.
- Fable of Wolf and Owl
Whenever you cast a green spell, you may create a 2/2 green Wolf creature token.
Whenever you cast a blue spell, you may create a 1/1 blue Bird creature token with flying.
- Favor of the Overbeing
Zaurocz stwora
As long as enchanted creature is green, it gets +1/+1 and has vigilance.
As long as enchanted creature is blue, it gets +1/+1 and has flying.
- Gilder Bairn
, : Double the number of each kind of counter on target permanent. ( is the untap symbol.)
- Grazing Kelpie
, Sacrifice Grazing Kelpie: Put target card from a graveyard on the bottom of its owner’s library.
Wytrwałość (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników -1/-1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem -1/-1 pod władaniem właściciela.)
- Groundling Pouncer
: Groundling Pouncer gets +1/+3 and gains flying until end of turn. Activate only once each turn and only if an opponent controls a creature with flying.
- Invert the Skies
Creatures your opponents control lose flying until end of turn if was spent to cast this spell, and creatures you control gain flying until end of turn if was spent to cast this spell. (Do both if was spent.)
- Murkfiend Liege
Inne zielone stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Inne niebieskie stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Odkręć wszystkie zielone i/lub niebieskie stwory pod twoim władaniem podczas kroku odkręcania każdego innego gracza.
- Overbeing of Myth
Overbeing of Myth’s power and toughness are each equal to the number of cards in your hand.
Na początku twojego kroku dobierania, dobierz dodatkową kartę.
- Selkie Hedge-Mage
When Selkie Hedge-Mage enters the battlefield, if you control two or more Forests, you may gain 3 life.
When Selkie Hedge-Mage enters the battlefield, if you control two or more Islands, you may return target tapped creature to its owner’s hand.
- Shorecrasher Mimic
Whenever you cast a spell that’s both green and blue, Shorecrasher Mimic has base power and toughness 5/3 until end of turn and gains trample until end of turn.
- Slippery Bogle
Antyklątwa (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
- Snakeform
Do końca tury wskazany stwór traci wszystkie zdolności i staje się zielonym Wężem z bazową siłą i wytrzymałością 1/1.
Dobierz kartę.
- Spitting Image
Stwórz żeton będący kopią wskazanego stwora.
Odtworzenie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza odrzucając kartę lądu oprócz opłacenia innych jej kosztów.)
- Sturdy Hatchling
Sturdy Hatchling enters the battlefield with four -1/-1 counters on it.
: Sturdy Hatchling gains shroud until end of turn. (It can’t be the target of spells or abilities.)
Whenever you cast a green spell, remove a -1/-1 counter from Sturdy Hatchling.
Whenever you cast a blue spell, remove a -1/-1 counter from Sturdy Hatchling.
- Trapjaw Kelpie
Błysk
Wytrwałość (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników -1/-1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem -1/-1 pod władaniem właściciela.)
- Wistful Selkie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Altar Golem
Tratowanie
Altar Golem’s power and toughness are each equal to the number of creatures on the battlefield.
Altar Golem doesn’t untap during your untap step.
Tap five untapped creatures you control: Untap Altar Golem.
- Antler Skulkin
: Wskazany biały stwór zyskuje wytrwałość do końca tury. (Kiedy umrze, jeśli nie miał znaczników -1/-1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem -1/-1 pod władaniem właściciela.)
- Fang Skulkin
: Target black creature gains wither until end of turn. (It deals damage to creatures in the form of -1/-1 counters.)
- Hoof Skulkin
: Target green creature gets +1/+1 until end of turn.
- Jawbone Skulkin
: Target red creature gains haste until end of turn.
- Leering Emblem
Whenever you cast a spell, equipped creature gets +2/+2 until end of turn.
Wyposaż
- Scarecrone
, poświęć Stracha: Dobierz kartę.
, : Przywróć wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Shell Skulkin
: Target blue creature gains shroud until end of turn. (It can’t be the target of spells or abilities.)
- Ward of Bones
Each opponent who controls more creatures than you can’t cast creature spells. The same is true for artifacts and enchantments.
Each opponent who controls more lands than you can’t play lands.
- Cascade Bluffs
: Weź .
, : Weź , lub .
- Fetid Heath
: Weź .
, : Weź , lub .
- Flooded Grove
: Weź .
, : Weź , lub .
- Rugged Prairie
: Weź .
, : Weź , lub .
- Springjack Pasture
: Weź .
, : Stwórz żeton białego stwora Koza 0/1.
, poświęć X Kóz: Weź X many w jednym dowolnym kolorze. Zyskaj X żyć.
- Twilight Mire
: Weź .
, : Weź , lub .