Shards of Alara¶
- Akrasan Squire

Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Angel's Herald


,
, poświęć zielonego stwora, białego stwora i niebieskiego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę o nazwie Empyrial Archangel, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.- Angelic Benediction

Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, możesz przekręcić wskazanego stwora.
- Angelsong

Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze.
Recykling
(
, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)- Bant Battlemage

,
: Wskazany stwór do końca tury zyskuje tratowanie.
,
: Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.- Battlegrace Angel

Latanie
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zaatakuje samotnie, do końca tury zyskuje więź życia.
- Cradle of Vitality

Ilekroć zyskasz życia, możesz zapłacić

. Jeśli tak zrobisz, umieść na wskazanym stworze znacznik +1/+1 za każde zyskane 1 życie.- Dispeller's Capsule


,
, poświęć ten artefakt: Zniszcz wskazany artefakt lub urok.- Elspeth, Knight-Errant

+1: Stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1.
+1: Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3 i latanie.
–8: Dostajesz emblemat o treści „Artefakty, stwory, uroki i lądy pod twoim władaniem mają niezniszczalność.”
- Ethersworn Canonist

Każdy gracz, który rzucił w tej turze nieartefaktowy czar, nie może rzucać dodatkowych nieartefaktowych czarów.
- Excommunicate

Umieść wskazanego stwora na wierzchu biblioteki właściciela.
- Guardians of Akrasa

Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Gustrider Exuberant

Latanie
Poświęć tego stwora: Stwory pod twoim władaniem o sile 5 lub większej zyskują do końca tury latanie.
- Invincible Hymn

Policz karty w twojej bibliotece. Liczba twoich żyć otrzymuje tę wartość.
- Knight of the Skyward Eye


: Ten stwór do końca tury dostaje +3/+3. Możesz aktywować tylko raz na turę.- Knight of the White Orchid

Pierwszy cios
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli przeciwnik ma we władaniu więcej lądów niż ty, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę Równin, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Knight-Captain of Eos

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony białego stwora Piechur 1/1.
, poświęć Piechura: Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze.- Marble Chalice

: Zyskaj 1 życie.- Metallurgeon

,
: Zregeneruj wskazany artefakt.- Oblivion Ring

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj inny wskazany nielądowy byt.
Kiedy ten urok opuści pole bitwy, przywróć wygnaną kartę na pole bitwy pod władaniem właściciela.
- Ranger of Eos

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty stworów o skrótach many 1 lub mniejszych, ujawnij je, umieść je w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Resounding Silence

Wygnaj wskazanego atakującego stwora.
Recykling



(


, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)Kiedy recyklujesz tę kartę, wygnaj co najwyżej dwa wskazane atakujące stwory.
- Rockcaster Platoon


: Ten stwór zadaje każdemu stworowi mającemu latanie oraz każdemu graczowi po 2 obrażenia.- Sanctum Gargoyle

Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Scourglass

, poświęć ten artefakt: Zniszcz wszystkie byty z wyjątkiem artefaktów i lądów. Możesz aktywować tylko w twoim kroku utrzymania.- Sighted-Caste Sorcerer

Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
: Ten stwór do końca tury zyskuje antymagię. (Nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)- Sigiled Paladin

Pierwszy cios
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Soul's Grace

Zyskaj życia równe sile wskazanego stwora.
- Sunseed Nurturer

Na początku twojego kroku końcowego, jeśli władasz stworem o sile 5 lub większej, możesz zyskać 2 życia.
: Weź
.- Welkin Guide

Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2 i latanie.
- Yoked Plowbeast

Recykling
(
, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)- Call to Heel

Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela. Jego władca dobiera kartę.
- Cancel

Skontruj wskazany czar.
- Cathartic Adept

: Wskazany gracz mieli kartę.- Cloudheath Drake

Latanie

: Ten stwór do końca tury zyskuje czujność.- Coma Veil

Zaurocz artefakt lub stwora
Zauroczony byt nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Courier's Capsule


,
, poświęć ten artefakt: Dobierz dwie karty.- Covenant of Minds

Ujawnij trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Wskazany przeciwnik może wybrać, że umieścisz je w twojej ręce. Jeśli tego nie zrobi, umieść owe karty w twoim cmentarzu i dobierz pięć kart.
- Dawnray Archer

Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
,
: Ten stwór zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 1 obrażenie.- Esper Battlemage

,
: Zażegnaj najbliższe 2 obrażenia, jakie mogłyby w tej turze zostać tobie zadane.
,
: Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.- Etherium Astrolabe

Błysk
,
, poświęć artefakt: Dobierz kartę.- Etherium Sculptor

Rzucanie czarów artefaktów kosztuje cię o
mniej.- Fatestitcher

: Możesz przekręcić lub odkręcić inny wskazany byt.Odkopanie
(
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)- Filigree Sages


: Odkręć wskazany artefakt.- Gather Specimens

Jeśli stwór miałby w tej turze wejść na pole bitwy pod władaniem przeciwnika, zamiast tego wchodzi on na pole bitwy pod twoim władaniem.
- Kathari Screecher

Latanie
Odkopanie

(
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)- Kederekt Leviathan

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wszystkie inne nielądowe byty do rąk ich właścicieli.
Odkopanie

(
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)- Master of Etherium

Siła i wytrzymałość tego stwora są obie równa liczbie artefaktów pod twoim władaniem.
Inne artefaktowe stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Memory Erosion

Ilekroć przeciwnik rzuci czar, ów gracz mieli dwie karty.
- Mindlock Orb

Gracze nie mogą przeszukiwać bibliotek.
- Outrider of Jhess

Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Protomatter Powder


,
, poświęć ten byt: Przywróć wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza na pole bitwy.- Resounding Wave

Przywróć wskazany byt do ręki właściciela.
Recykling



(


, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)Kiedy recyklujesz tę kartę, przywróć dwa wskazane byty do rąk ich właścicieli.
- Sharding Sphinx

Latanie
Ilekroć artefaktowy stwór pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, możesz stworzyć żeton niebieskiego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.
- Skill Borrower

Graj z ujawnioną wierzchnią kartą twojej biblioteki.
O ile wierzchnią kartą twojej biblioteki jest karta artefaktu lub stwora, niniejszy byt ma wszystkie aktywowane zdolności tej karty. (Wszelkie odwołania do siebie odnoszą się do niniejszego bytu.)
- Spell Snip

Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci
.Recykling
(
, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)- Sphinx's Herald


,
, poświęć białego stwora, niebieskiego stwora i czarnego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę o nazwie Sphinx Sovereign, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.- Steelclad Serpent

Ten stwór nie może atakować, chyba że władasz innym artefaktem.
- Tezzeret the Seeker

+1: Odkręć co najwyżej dwa wskazane artefakty.
–X: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę artefaktu o skrócie many X lub mniejszym, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
–5: Artefakty pod twoim władaniem stają się do końca tury artefaktowymi stworami o bazowej sile i wtrzymałości 5/5.
- Tortoise Formation

Stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury antymagię. (Nie mogą być wskazywane przez czary lub zdolności.)
- Vectis Silencers


: Ten stwór do końca tury zyskuje dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)- Ad Nauseam

Ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki i umieść ją w twojej ręce. Strać tyle żyć, ile wynosi jej skrót many. Możesz powtórzyć ten proces dowolną liczbę razy.
- Archdemon of Unx

Latanie, tratowanie
Na początku twojego kroku utrzymania, poświęć stwora bez typu Zombi, po czym stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Banewasp Affliction

Zaurocz stwora
Kiedy zauroczony stwór umrze, władca owego stwora traci życia równe jego wytrzymałości.
- Blister Beetle

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
- Bone Splinters

Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Zniszcz wskazanego stwora.
- Corpse Connoisseur

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę stwora, umieścić ją w twoim cmentarzu, po czym przetasować.
Odkopanie

(
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)- Cunning Lethemancer

Na początku twojego kroku utrzymania każdy gracz odrzuca kartę.
- Death Baron

Szkielety pod twoim władaniem oraz inne Zombi pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają dotyk śmierci.
- Deathgreeter

Ilekroć umrze inny stwór, możesz zyskać 1 życie.
- Demon's Herald


,
, poświęć niebieskiego stwora, czarnego stwora i czerwonego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę o nazwie Prince of Thralls, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Dregscape Zombie

Odkopanie
(
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)- Executioner's Capsule


,
, poświęć ten artefakt: Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora.- Fleshbag Marauder

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz poświęca stwora.
- Glaze Fiend

Latanie
Ilekroć inny artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Grixis Battlemage

,
: Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
,
: Wskazany stwór nie może blokować w tej turze.- Immortal Coil

, wygnaj dwie karty z twojego cmentarza: Dobierz kartę.Jeśli miałyby zostać tobie zadane obrażenia, zażegnaj je. Wygnaj kartę z twojego cmentarza za każde 1 obrażenia zażegnane w ten sposób.
Kiedy nie ma kart w twoim cmentarzu, przegrywasz grę.
- Infest

Wszystkie stwory dostają do końca tury -2/-2.
- Onyx Goblet

: Wskazany gracz traci 1 życie.- Puppet Conjurer

,
: Stwórz żeton niebieskiego stwora Homunkulus 0/1.Na początku twojego kroku utrzymania, poświęć Homunkulusa.
- Resounding Scream

Wskazany gracz odrzuca losową kartę.
Recykling



(


, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)Kiedy recyklujesz tę kartę, wskazany gracz odrzuca dwie losowe karty.
- Salvage Titan

Możesz poświęcić trzy artefakty zamiast płacić koszt many tego czaru.
Wygnaj trzy karty artefaktów z twojego cmentarza: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Scavenger Drake

Latanie
Ilekroć umrze inny stwór, możesz umieścić znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Shadowfeed

Wygnaj wskazaną kartę z cmentarza. Zyskaj 3 życia.
- Shore Snapper

: Ten stwór do końca tury zyskuje podbój wysp. (Nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)- Skeletal Kathari

Latanie
, poświęć stwora: Zregeneruj ten byt.- Tar Fiend

Pożarcie 2 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwukrotnie tyle znaczników +1/+1.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz odrzuca kartę za każdego stwora, którego pożarł.
- Undead Leotau

: Ten stwór do końca tury dostaje +1/-1.Odkopanie

(
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)- Vein Drinker

Latanie
,
: Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe swojej sile. Ów stwór zadaje obrażenia równe swojej sile niniejszemu.Ilekroć umrze stwór, któremu niniejszy zadał w tej turze obrażenia, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Viscera Dragger

Recykling
(
, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)Odkopanie

(
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)- Bloodpyre Elemental

Poświęć tego stwora: Zadaje on wskazanemu stworowi 4 obrażenia. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Bloodthorn Taunter

Pośpiech
: Wskazany stwór o sile 5 lub większej do końca tury zyskuje pośpiech.- Caldera Hellion

Pożarcie 1 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle samo znaczników +1/+1.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on każdemu stworowi po 3 obrażenia.
- Crucible of Fire

Smoki pod twoim władaniem dostają +3/+3.
- Dragon Fodder

Stwórz dwa żetony czerwonego stwora Goblin 1/1.
- Dragon's Herald


,
, poświęć czarnego stwora, czerwonego stwora i zielonego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę o nazwie Hellkite Overlord, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.- Exuberant Firestoker

Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli władasz stworem o sile 5 lub większej, możesz zdecydować, że niniejszy byt zada wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 2 obrażenia.
: Weź
.- Flameblast Dragon

Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić

. Jeśli tak zrobisz, ten stwór zadaje wskazanemu celowi X obrażeń.- Goblin Assault

Na początku twojego kroku utrzymania, stwórz żeton czerwonego stwora Goblin 1/1 z pośpiechem.
Gobliny atakują w każdej potyczce, jeśli mogą.
- Goblin Mountaineer

Podbój gór (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Górą.)
- Hell's Thunder

Latanie, pośpiech
Na początku twojego kroku końcowego, poświęć ten byt.
Odkopanie

(
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)- Hissing Iguanar

Ilekroć umrze inny stwór, możesz sprawić, że ten stwór zada wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 1 obrażenie.
- Jund Battlemage

,
: Wskazany gracz traci 1 życie.
,
: Stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.- Lightning Talons

Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +3/+0 i ma pierwszy cios. (Zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Magma Spray

Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 2 obrażenia. Jeśli ów stwór miałby umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go.
- Predator Dragon

Latanie, pośpiech
Pożarcie 2 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwukrotnie tyle znaczników +1/+1.)
- Resounding Thunder

Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
Recykling



(


, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)Kiedy recyklujesz tę kartę, zadaje ona wskazanemu celowi 6 obrażeń.
- Ridge Rannet

Recykling
(
, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)- Rockslide Elemental

Pierwszy cios
Ilekroć umrze inny stwór, możesz umieścić znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Scourge Devil

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+0.
Odkopanie

(
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)- Skeletonize

Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia. Kiedy stwór uszkodzony w ten sposób umrze w tej turze, stwórz żeton czarnego stwora Szkielet 1/1 z „
: Zregeneruj tego stwora.”- Soul's Fire

Wskazany stwór pod twoim władaniem zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe swojej sile.
- Thorn-Thrash Viashino

Pożarcie 2 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwukrotnie tyle znaczników +1/+1.)
: Ten stwór do końca tury zyskuje tratowanie.- Thunder-Thrash Elder

Pożarcie 3 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając trzykrotnie tyle znaczników +1/+1.)
- Viashino Skeleton


, odrzuć kartę: Zregeneruj ten byt.- Vicious Shadows

Ilekroć umrze stwór, możesz zdecydować, że ten byt zada wskazanemu graczowi obrażenia równe liczbie kart w ręce owego gracza.
- Vithian Stinger

: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.Odkopanie

(
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)- Volcanic Submersion

Zniszcz wskazany artefakt lub ląd.
Recykling
(
, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)- Where Ancients Tread

Ilekroć stwór o sile 5 lub większej wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz sprawić, że ten urok zada wskazanemu celowi 5 obrażeń.
- Algae Gharial

Antymagia (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
Ilekroć umrze inny stwór, możesz umieścić znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Behemoth's Herald


,
, poświęć czerwonego stwora, zielonego stwora i białego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę o nazwie Godsire, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.- Cavern Thoctar


: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.- Court Archers

Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Druid of the Anima

: Weź
,
, albo
.- Drumhunter

Na początku twojego kroku końcowego, jeśli władasz stworem o sile 5 lub większej, możesz dobrać kartę.
: Weź
.- Elvish Visionary

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Feral Hydra

Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Każdy gracz może aktywować tę zdolność.- Gift of the Gargantuan

Spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę stwora i/lub kartę lądu i umieścić ujawnione karty w twojej ręce. Umieść pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Godtoucher


,
: Zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie miałyby w tej turze zostać zadane wskazanemu stworowi o sile 5 lub większej.- Jungle Weaver

Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
Recykling
(
, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)- Keeper of Progenitus

Ilekroć gracz przekręci Górę, Las lub Równinę pobierając manę, ów gracz bierze jedną manę koloru danego przez ów ląd.
- Lush Growth

Zaurocz ląd
Zauroczony ląd jest Górą, Lasem i Równiną.
- Mighty Emergence

Ilekroć stwór o sile 5 lub większej wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz umieścić na nim dwa znaczniki +1/+1.
- Manaplasm

Ilekroć rzucisz czar, ten stwór do końca tury dostaje +X/+X, gdzie X jest skrótem many owego czaru.
- Mosstodon

: Wskazany stwór o sile 5 lub większej do końca tury zyskuje tratowanie.- Mycoloth

Pożarcie 2 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwukrotnie tyle znaczników +1/+1.)
Na początku twojego kroku utrzymania, stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1 za każdy znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Naturalize

Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Naya Battlemage

,
: Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+0.
,
: Przekręć wskazanego stwora.- Ooze Garden


, poświęć stwora bez typu Szlam: Stwórz żeton zielonego stwora Szlam X/X, gdzie X jest siłą poświęconego stwora. Aktywuj tylko jako obrzęd.- Resounding Roar

Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3.
Recykling



(


, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)Kiedy recyklujesz tę kartę, wskazany stwór do końca tury dostaje +6/+6.
- Rhox Charger

Tratowanie
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Sacellum Godspeaker

: Ujawnij dowolną liczbę kart stworów o sile 5 lub większej z twojej ręki. Weź
za każdą kartę ujawnioną w ten sposób.- Savage Hunger

Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+0 i ma tratowanie.
Recykling
(
, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)- Skullmulcher

Pożarcie 1 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle samo znaczników +1/+1.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę za każdego stwora, którego pożarł.
- Soul's Might

Umieść X znaczników +1/+1 na wskazanym stworze, gdzie X jest siłą owego stwora.
- Spearbreaker Behemoth

Niezniszczalność
: Wskazany stwór o sile 5 lub większej do końca tury zyskuje niezniszczalność.- Topan Ascetic

Przekręć odkręconego stwora pod twoim władaniem: Niniejszy stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Wild Nacatl

Ten stwór dostaje +1/+1 o ile władasz Górą.
Ten stwór dostaje +1/+1 o ile władasz Równiną.
- Agony Warp

Wskazany stwór do końca tury dostaje -3/-0.
Wskazany stwór do końca tury dostaje -0/-3.
- Ajani Vengeant

+1: Wskazany byt nie odkręca się w najbliższym kroku odrkęcania jego władcy.
–2: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia, a ty zyskaj 3 życia.
–7: Zniszcz wszystkie lądy pod władaniem wskazanego gracza.
- Bant Charm

Wybierz jedno —
Zniszcz wskazany artefakt.
Umieść wskazanego stwora na spodzie biblioteki właściciela.
Skontruj wskazany czar sztuczki.
- Blightning

Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 3 obrażenia. Ów gracz lub władca owego wędrowca odrzuca dwie karty.
- Blood Cultist

: Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi 1 obrażenie.Ilekroć umrze stwór, który w tej turze otrzymał od niniejszego obrażenia, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Branching Bolt

Wybierz jedną lub obie —
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi z lataniem 3 obrażenia.
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi bez latania 3 obrażenia.
- Brilliant Ultimatum

Wygnaj pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Przeciwnik rozdziela owe karty na dwa stosy. Możesz grać lądy i rzucać czaru z jednego z owych stosów. Jeśli rzucisz czar w ten sposób, rzuć go bez płacenia jego kosztu many.
- Broodmate Dragon

Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czerwonego stwora Smok 4/4 z lataniem.
- Bull Cerodon

Czujność, pośpiech
- Carrion Thrash

Kiedy ten stwór umrze, możesz zapłacić
. Jeśli to zrobisz, przywróć inną wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.- Clarion Ultimatum

Wybierz pięć bytów pod twoim władaniem. Dla każdego z owych bytów możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę o tej samej nazwie co ów byt. Umieść owe karty na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Cruel Ultimatum

Wskazany przeciwnik poświęca stwora, odrzuca trzy karty, po czym traci 5 żyć. Przywróć kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki, dobierz trzy karty, po czym zyskaj 5 żyć.
- Deft Duelist

Pierwszy cios
Antymagia (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
- Empyrial Archangel

Latanie
Antymagia (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
Wszystkie obrażenia, jakie mogłyby zostać zadane tobie, zamiast tego są zadawane temu stworowi.
- Esper Charm

Wybierz jedno —
Zniszcz wskazany urok.
Dobierz dwie karty.
Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Fire-Field Ogre

Pierwszy cios
Odkopanie


(

: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)- Goblin Deathraiders

Tratowanie
- Godsire

Czujność
: Stwórz żeton czerwono-zielono-białego stwora Bestia 8/8.- Grixis Charm

Wybierz jedno —
Przywróć wskazany byt do ręki właściciela.
Wskazany stwór do końca tury dostaje -4/-4.
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+0.
- Hellkite Overlord

Latanie, tratowanie, pośpiech
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
: Zregeneruj tego stwora.- Hindering Light

Skontruj wskazany czar wskazujący ciebie lub byt pod twoim władaniem.
Dobierz kartę.
- Jhessian Infiltrator

Ten stwór nie może być blokowany.
- Jund Charm

Wybierz jedno —
Wygnaj cmentarz wskazanego gracza.
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 2 obrażenia.
Umieść dwa znaczniki +1/+1 na wskazanym stworze.
- Kederekt Creeper

Złowrogość (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Kiss of the Amesha

Wskazany gracz zyskuje 7 żyć i dobiera dwie karty.
- Kresh the Bloodbraided

Ilekroć umrze inny stwór, możesz umieścić X znaczników +1/+1 na niniejszym stworze, gdzie X jest siłą owego stwora.
- Mayael the Anima




,
: Spójrz na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz umieścić spośród nich na polu bitwy kartę stwora o sile 5 lub większej. Umieść pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.- Naya Charm

Wybierz jedno —
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia.
Przywróć wskazaną kartę z cmentarza do ręki właściciela.
Przekręć wszystkie stwory pod władaniem wskazanego gracza.
- Necrogenesis

: Wygnaj wskazaną kartę stwora z cmentarza. Stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.- Prince of Thralls

Ilekroć byt pod władaniem przeciwnika zostanie umieszczony w cmentarzu, umieść ową kartę na polu bitwy pod twoim władaniem, chyba że ów przeciwnik zapłaci 3 życia.
- Punish Ignorance

Skontruj wskazany czar. Jego władca traci 3 życia, a ty zyskaj 3 życia.
- Qasali Ambusher

Zasięg
Jeśli stwór atakuje ciebie, a ty władasz Lasem i Równiną, możesz rzucić ten czar jakby miał błysk i bez płacenia jego kosztu many.
- Rafiq of the Many

Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zaatakuje samotnie, zyskuje on do końca tury podwójny cios.
- Rakeclaw Gargantuan

: Wskazany stwór o sile 5 lub większej do końca tury zyskuje pierwszy cios.- Realm Razer

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wszystkie lądy.
Kiedy ten byt opuści pole bitwy, przywróć wygnane karty przekręcone na pole bitwy pod władaniem ich właścicieli.
- Rhox War Monk

Więź życia
- Rip-Clan Crasher

Pośpiech
- Sangrite Surge

Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3 oraz podwójny cios.
- Sarkhan Vol

+1: Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1 i pośpiech.
–2: Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem. Odkręć go. Do końca tury zyskuje on pośpiech.
–6: Stwórz pięć żetonów czerwonego stwora Smok 4/4 z lataniem.
- Sedraxis Specter

Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz odrzuca kartę.
Odkopanie

(
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)- Sedris, the Traitor King

Każda karta stwora w twoim cmentarzu ma odkopanie

(
: Przywróć ową kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Ów stwór zyskuje pośpiech. Wygnaj go na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miał opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)- Sharuum the Hegemon

Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Sigil Blessing

Do końca try wskazany stwór pod twoim władaniem dostaje +3/3+, a inne stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Sphinx Sovereign

Latanie
Na początku twojego kroku końcowego, zyskaj 3 życia jeśli ten stwór jest odkręcony. W przeciwnym razie każdy przeciwnik traci po 3 życia.
- Sprouting Thrinax

Kiedy ten stwór umrze, stwórz trzy żetony zielonego stwora Sadzonka 1/1.
- Steward of Valeron

Czujność
: Weź
.- Stoic Angel

Latanie, czujność
Gracze nie mogą w swoim kroku odkręcania odkręcić więcej niż jednego stwora.
- Swerve

Zmień cel wskazanego czaru mającego jeden cel.
- Thoughtcutter Agent


,
: Wskazany gracz traci 1 życie i ujawnia swoją rękę.- Tidehollow Sculler

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę, a ty wybierz z niej nielądową kartę. Wygnaj ową kartę.
Kiedy ten stwór opuści pole bitwy, przywróć wygnaną kartę do ręki właściciela.
- Tidehollow Strix

Latanie
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Titanic Ultimatum

Do końca tury stwory pod twoim władaniem dostają +5/+5, pierwszy cios, tratowanie i więź życia.
- Tower Gargoyle

Latanie
- Violent Ultimatum

Zniszcz wskazane trzy byty.
- Waveskimmer Aven

Latanie
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Windwright Mage

Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
Ten stwór ma latanie o ile w twoim cmentarzu jest karta artefaktu.
- Lich's Mirror

Jeśli miałbyś przegrać grę, zamiast tego wtasuj swoją rękę, swój cmentarz i wszystkie własne permanenty do twojej biblioteki, po czym dobierz siedem kart, a twoja liczba żyć wynosi 20.
- Minion Reflector

Ilekroć nieżetonowy stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić
. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton będący kopią owego stwora, ale ma on pośpiech oraz „Na początku kroku końcowego, poświęć ten byt.”- Obelisk of Bant

: Weź
,
, lub
.- Obelisk of Esper

: Weź
,
, lub
.- Obelisk of Grixis

: Weź
,
, lub
.- Obelisk of Jund

: Weź
,
, lub
.- Obelisk of Naya

: Weź
,
, albo
.- Quietus Spike

Wyposażony stwór ma dotyk śmierci.
Ilekroć wyposażony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz traci połowę swoich żyć, zaokrąglając w górę.
Wyposaż

- Relic of Progenitus

: Wskazany gracz wygania kartę ze swojego cmentarza.
, wygnaj ten artefakt: Wygnaj wszystkie cmentarze. Dobierz kartę.- Sigil of Distinction

Ten byt wchodzi na pole bitwy mając X znaczników ładunku.
Wyposażony stwór dostaje +1/+1 za każdy znacznik ładunku na tym bycie.
Wyposaż—Usuń znacznik ładunku z tego artefaktu.
- Arcane Sanctum

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź
,
, lub
.- Bant Panorama

: Weź
.
,
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego Lasu, Równiny lub Wyspy, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.- Crumbling Necropolis

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź
,
, lub
.- Esper Panorama

: Weź
.
,
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowej Równiny, Wyspy lub Bagna, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.- Grixis Panorama

: Weź
.
,
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowej Wyspy, Bagna lub Góry, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.- Jund Panorama

: Weź
.
,
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego Bagna, Góry lub Lasu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.- Jungle Shrine

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź
,
, albo
.- Naya Panorama

: Weź
.
,
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowej Góry, Lasu lub Równiny, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.- Savage Lands

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź
,
, lub
.- Seaside Citadel

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź
,
, lub
.- Plains

(
: Weź
.)- Island

(
: Weź
.)- Swamp

(
: Weź
.)- Mountain

(
: Weź
.)- Forest

(
: Weź
.)




