Shards of Alara¶
- Akrasan Squire
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Angel's Herald
, , poświęć zielonego stwora, białego stwora i niebieskiego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę o nazwie Empyrial Archangel, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Angelic Benediction
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, możesz przekręcić wskazanego stwora.
- Angelsong
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Bant Battlemage
, : Wskazany stwór do końca tury zyskuje tratowanie.
, : Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Battlegrace Angel
Latanie
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zaatakuje samotnie, do końca tury zyskuje więź życia.
- Cradle of Vitality
Ilekroć zyskasz życia, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, umieść na wskazanym stworze znacznik +1/+1 za każde zyskane 1 życie.
- Dispeller's Capsule
, , poświęć ten artefakt: Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Elspeth, Knight-Errant
+1: Stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1.
+1: Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3 i latanie.
–8: Dostajesz emblemat o treści „Artefakty, stwory, uroki i lądy pod twoim władaniem mają niezniszczalność.”
- Ethersworn Canonist
Każdy gracz, który rzucił w tej turze nieartefaktowy czar, nie może rzucać dodatkowych nieartefaktowych czarów.
- Excommunicate
Umieść wskazanego stwora na wierzchu biblioteki właściciela.
- Guardians of Akrasa
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Gustrider Exuberant
Latanie
Poświęć tego stwora: Stwory pod twoim władaniem o sile 5 lub większej zyskują do końca tury latanie.
- Invincible Hymn
Policz karty w twojej bibliotece. Liczba twoich żyć otrzymuje tę wartość.
- Knight of the Skyward Eye
: Ten stwór do końca tury dostaje +3/+3. Możesz aktywować tylko raz na turę.
- Knight of the White Orchid
Pierwszy cios
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli przeciwnik ma we władaniu więcej lądów niż ty, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę Równin, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Knight-Captain of Eos
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony białego stwora Piechur 1/1.
, poświęć Piechura: Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze.
- Marble Chalice
: Zyskaj 1 życie.
- Metallurgeon
, : Zregeneruj wskazany artefakt.
- Oblivion Ring
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj inny wskazany nielądowy byt.
Kiedy ten urok opuści pole bitwy, przywróć wygnaną kartę na pole bitwy pod władaniem właściciela.
- Ranger of Eos
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty stworów o skrótach many 1 lub mniejszych, ujawnij je, umieść je w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Resounding Silence
Wygnaj wskazanego atakującego stwora.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, wygnaj co najwyżej dwa wskazane atakujące stwory.
- Rockcaster Platoon
: Ten stwór zadaje każdemu stworowi mającemu latanie oraz każdemu graczowi po 2 obrażenia.
- Sanctum Gargoyle
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Scourglass
, poświęć ten artefakt: Zniszcz wszystkie byty z wyjątkiem artefaktów i lądów. Możesz aktywować tylko w twoim kroku utrzymania.
- Sighted-Caste Sorcerer
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
: Ten stwór do końca tury zyskuje antymagię. (Nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
- Sigiled Paladin
Pierwszy cios
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Soul's Grace
Zyskaj życia równe sile wskazanego stwora.
- Sunseed Nurturer
Na początku twojego kroku końcowego, jeśli władasz stworem o sile 5 lub większej, możesz zyskać 2 życia.
: Weź .
- Welkin Guide
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2 i latanie.
- Yoked Plowbeast
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Call to Heel
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela. Jego władca dobiera kartę.
- Cancel
Skontruj wskazany czar.
- Cathartic Adept
: Wskazany gracz mieli kartę.
- Cloudheath Drake
Latanie
: Ten stwór do końca tury zyskuje czujność.
- Coma Veil
Zaurocz artefakt lub stwora
Zauroczony byt nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Courier's Capsule
, , poświęć ten artefakt: Dobierz dwie karty.
- Covenant of Minds
Ujawnij trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Wskazany przeciwnik może wybrać, że umieścisz je w twojej ręce. Jeśli tego nie zrobi, umieść owe karty w twoim cmentarzu i dobierz pięć kart.
- Dawnray Archer
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
, : Ten stwór zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 1 obrażenie.
- Esper Battlemage
, : Zażegnaj najbliższe 2 obrażenia, jakie mogłyby w tej turze zostać tobie zadane.
, : Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
- Etherium Astrolabe
Błysk
, , poświęć artefakt: Dobierz kartę.
- Etherium Sculptor
Rzucanie czarów artefaktów kosztuje cię o mniej.
- Fatestitcher
: Możesz przekręcić lub odkręcić inny wskazany byt.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Filigree Sages
: Odkręć wskazany artefakt.
- Gather Specimens
Jeśli stwór miałby w tej turze wejść na pole bitwy pod władaniem przeciwnika, zamiast tego wchodzi on na pole bitwy pod twoim władaniem.
- Kathari Screecher
Latanie
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Kederekt Leviathan
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wszystkie inne nielądowe byty do rąk ich właścicieli.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Master of Etherium
Siła i wytrzymałość tego stwora są obie równa liczbie artefaktów pod twoim władaniem.
Inne artefaktowe stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Memory Erosion
Ilekroć przeciwnik rzuci czar, ów gracz mieli dwie karty.
- Mindlock Orb
Gracze nie mogą przeszukiwać bibliotek.
- Outrider of Jhess
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Protomatter Powder
, , poświęć ten byt: Przywróć wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Resounding Wave
Przywróć wskazany byt do ręki właściciela.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, przywróć dwa wskazane byty do rąk ich właścicieli.
- Sharding Sphinx
Latanie
Ilekroć artefaktowy stwór pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, możesz stworzyć żeton niebieskiego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.
- Skill Borrower
Graj z ujawnioną wierzchnią kartą twojej biblioteki.
O ile wierzchnią kartą twojej biblioteki jest karta artefaktu lub stwora, niniejszy byt ma wszystkie aktywowane zdolności tej karty. (Wszelkie odwołania do siebie odnoszą się do niniejszego bytu.)
- Spell Snip
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Sphinx's Herald
, , poświęć białego stwora, niebieskiego stwora i czarnego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę o nazwie Sphinx Sovereign, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Steelclad Serpent
Ten stwór nie może atakować, chyba że władasz innym artefaktem.
- Tezzeret the Seeker
+1: Odkręć co najwyżej dwa wskazane artefakty.
–X: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę artefaktu o skrócie many X lub mniejszym, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
–5: Artefakty pod twoim władaniem stają się do końca tury artefaktowymi stworami o bazowej sile i wtrzymałości 5/5.
- Tortoise Formation
Stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury antymagię. (Nie mogą być wskazywane przez czary lub zdolności.)
- Vectis Silencers
: Ten stwór do końca tury zyskuje dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Ad Nauseam
Ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki i umieść ją w twojej ręce. Strać tyle żyć, ile wynosi jej skrót many. Możesz powtórzyć ten proces dowolną liczbę razy.
- Archdemon of Unx
Latanie, tratowanie
Na początku twojego kroku utrzymania, poświęć stwora bez typu Zombi, po czym stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Banewasp Affliction
Zaurocz stwora
Kiedy zauroczony stwór umrze, władca owego stwora traci życia równe jego wytrzymałości.
- Blister Beetle
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
- Bone Splinters
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Zniszcz wskazanego stwora.
- Corpse Connoisseur
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę stwora, umieścić ją w twoim cmentarzu, po czym przetasować.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Cunning Lethemancer
Na początku twojego kroku utrzymania każdy gracz odrzuca kartę.
- Death Baron
Szkielety pod twoim władaniem oraz inne Zombi pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają dotyk śmierci.
- Deathgreeter
Ilekroć umrze inny stwór, możesz zyskać 1 życie.
- Demon's Herald
, , poświęć niebieskiego stwora, czarnego stwora i czerwonego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę o nazwie Prince of Thralls, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Dregscape Zombie
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Executioner's Capsule
, , poświęć ten artefakt: Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora.
- Fleshbag Marauder
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz poświęca stwora.
- Glaze Fiend
Latanie
Ilekroć inny artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Grixis Battlemage
, : Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
, : Wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
- Immortal Coil
, wygnaj dwie karty z twojego cmentarza: Dobierz kartę.
Jeśli miałyby zostać tobie zadane obrażenia, zażegnaj je. Wygnaj kartę z twojego cmentarza za każde 1 obrażenia zażegnane w ten sposób.
Kiedy nie ma kart w twoim cmentarzu, przegrywasz grę.
- Infest
Wszystkie stwory dostają do końca tury -2/-2.
- Onyx Goblet
: Wskazany gracz traci 1 życie.
- Puppet Conjurer
, : Stwórz żeton niebieskiego stwora Homunkulus 0/1.
Na początku twojego kroku utrzymania, poświęć Homunkulusa.
- Resounding Scream
Wskazany gracz odrzuca losową kartę.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, wskazany gracz odrzuca dwie losowe karty.
- Salvage Titan
Możesz poświęcić trzy artefakty zamiast płacić koszt many tego czaru.
Wygnaj trzy karty artefaktów z twojego cmentarza: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Scavenger Drake
Latanie
Ilekroć umrze inny stwór, możesz umieścić znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Shadowfeed
Wygnaj wskazaną kartę z cmentarza. Zyskaj 3 życia.
- Shore Snapper
: Ten stwór do końca tury zyskuje podbój wysp. (Nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
- Skeletal Kathari
Latanie
, poświęć stwora: Zregeneruj ten byt.
- Tar Fiend
Pożarcie 2 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwukrotnie tyle znaczników +1/+1.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz odrzuca kartę za każdego stwora, którego pożarł.
- Undead Leotau
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/-1.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Vein Drinker
Latanie
, : Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe swojej sile. Ów stwór zadaje obrażenia równe swojej sile niniejszemu.
Ilekroć umrze stwór, któremu niniejszy zadał w tej turze obrażenia, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Viscera Dragger
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Bloodpyre Elemental
Poświęć tego stwora: Zadaje on wskazanemu stworowi 4 obrażenia. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Bloodthorn Taunter
Pośpiech
: Wskazany stwór o sile 5 lub większej do końca tury zyskuje pośpiech.
- Caldera Hellion
Pożarcie 1 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle samo znaczników +1/+1.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on każdemu stworowi po 3 obrażenia.
- Crucible of Fire
Smoki pod twoim władaniem dostają +3/+3.
- Dragon Fodder
Stwórz dwa żetony czerwonego stwora Goblin 1/1.
- Dragon's Herald
, , poświęć czarnego stwora, czerwonego stwora i zielonego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę o nazwie Hellkite Overlord, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Exuberant Firestoker
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli władasz stworem o sile 5 lub większej, możesz zdecydować, że niniejszy byt zada wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 2 obrażenia.
: Weź .
- Flameblast Dragon
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, ten stwór zadaje wskazanemu celowi X obrażeń.
- Goblin Assault
Na początku twojego kroku utrzymania, stwórz żeton czerwonego stwora Goblin 1/1 z pośpiechem.
Gobliny atakują w każdej potyczce, jeśli mogą.
- Goblin Mountaineer
Podbój gór (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Górą.)
- Hell's Thunder
Latanie, pośpiech
Na początku twojego kroku końcowego, poświęć ten byt.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Hissing Iguanar
Ilekroć umrze inny stwór, możesz sprawić, że ten stwór zada wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 1 obrażenie.
- Jund Battlemage
, : Wskazany gracz traci 1 życie.
, : Stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.
- Lightning Talons
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +3/+0 i ma pierwszy cios. (Zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Magma Spray
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 2 obrażenia. Jeśli ów stwór miałby umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go.
- Predator Dragon
Latanie, pośpiech
Pożarcie 2 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwukrotnie tyle znaczników +1/+1.)
- Resounding Thunder
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, zadaje ona wskazanemu celowi 6 obrażeń.
- Ridge Rannet
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Rockslide Elemental
Pierwszy cios
Ilekroć umrze inny stwór, możesz umieścić znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Scourge Devil
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+0.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Skeletonize
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia. Kiedy stwór uszkodzony w ten sposób umrze w tej turze, stwórz żeton czarnego stwora Szkielet 1/1 z „: Zregeneruj tego stwora.”
- Soul's Fire
Wskazany stwór pod twoim władaniem zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe swojej sile.
- Thorn-Thrash Viashino
Pożarcie 2 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwukrotnie tyle znaczników +1/+1.)
: Ten stwór do końca tury zyskuje tratowanie.
- Thunder-Thrash Elder
Pożarcie 3 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając trzykrotnie tyle znaczników +1/+1.)
- Viashino Skeleton
, odrzuć kartę: Zregeneruj ten byt.
- Vicious Shadows
Ilekroć umrze stwór, możesz zdecydować, że ten byt zada wskazanemu graczowi obrażenia równe liczbie kart w ręce owego gracza.
- Vithian Stinger
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Volcanic Submersion
Zniszcz wskazany artefakt lub ląd.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Where Ancients Tread
Ilekroć stwór o sile 5 lub większej wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz sprawić, że ten urok zada wskazanemu celowi 5 obrażeń.
- Algae Gharial
Antymagia (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
Ilekroć umrze inny stwór, możesz umieścić znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Behemoth's Herald
, , poświęć czerwonego stwora, zielonego stwora i białego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę o nazwie Godsire, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Cavern Thoctar
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Court Archers
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Druid of the Anima
: Weź , , albo .
- Drumhunter
Na początku twojego kroku końcowego, jeśli władasz stworem o sile 5 lub większej, możesz dobrać kartę.
: Weź .
- Elvish Visionary
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Feral Hydra
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Każdy gracz może aktywować tę zdolność.
- Gift of the Gargantuan
Spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę stwora i/lub kartę lądu i umieścić ujawnione karty w twojej ręce. Umieść pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Godtoucher
, : Zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie miałyby w tej turze zostać zadane wskazanemu stworowi o sile 5 lub większej.
- Jungle Weaver
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Keeper of Progenitus
Ilekroć gracz przekręci Górę, Las lub Równinę pobierając manę, ów gracz bierze jedną manę koloru danego przez ów ląd.
- Lush Growth
Zaurocz ląd
Zauroczony ląd jest Górą, Lasem i Równiną.
- Mighty Emergence
Ilekroć stwór o sile 5 lub większej wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz umieścić na nim dwa znaczniki +1/+1.
- Manaplasm
Ilekroć rzucisz czar, ten stwór do końca tury dostaje +X/+X, gdzie X jest skrótem many owego czaru.
- Mosstodon
: Wskazany stwór o sile 5 lub większej do końca tury zyskuje tratowanie.
- Mycoloth
Pożarcie 2 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwukrotnie tyle znaczników +1/+1.)
Na początku twojego kroku utrzymania, stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1 za każdy znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Naturalize
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Naya Battlemage
, : Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+0.
, : Przekręć wskazanego stwora.
- Ooze Garden
, poświęć stwora bez typu Szlam: Stwórz żeton zielonego stwora Szlam X/X, gdzie X jest siłą poświęconego stwora. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Resounding Roar
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, wskazany stwór do końca tury dostaje +6/+6.
- Rhox Charger
Tratowanie
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Sacellum Godspeaker
: Ujawnij dowolną liczbę kart stworów o sile 5 lub większej z twojej ręki. Weź za każdą kartę ujawnioną w ten sposób.
- Savage Hunger
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+0 i ma tratowanie.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Skullmulcher
Pożarcie 1 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle samo znaczników +1/+1.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę za każdego stwora, którego pożarł.
- Soul's Might
Umieść X znaczników +1/+1 na wskazanym stworze, gdzie X jest siłą owego stwora.
- Spearbreaker Behemoth
Niezniszczalność
: Wskazany stwór o sile 5 lub większej do końca tury zyskuje niezniszczalność.
- Topan Ascetic
Przekręć odkręconego stwora pod twoim władaniem: Niniejszy stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Wild Nacatl
Ten stwór dostaje +1/+1 o ile władasz Górą.
Ten stwór dostaje +1/+1 o ile władasz Równiną.
- Agony Warp
Wskazany stwór do końca tury dostaje -3/-0.
Wskazany stwór do końca tury dostaje -0/-3.
- Ajani Vengeant
+1: Wskazany byt nie odkręca się w najbliższym kroku odrkęcania jego władcy.
–2: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia, a ty zyskaj 3 życia.
–7: Zniszcz wszystkie lądy pod władaniem wskazanego gracza.
- Bant Charm
Wybierz jedno —
Zniszcz wskazany artefakt.
Umieść wskazanego stwora na spodzie biblioteki właściciela.
Skontruj wskazany czar sztuczki.
- Blightning
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 3 obrażenia. Ów gracz lub władca owego wędrowca odrzuca dwie karty.
- Blood Cultist
: Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi 1 obrażenie.
Ilekroć umrze stwór, który w tej turze otrzymał od niniejszego obrażenia, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Branching Bolt
Wybierz jedną lub obie —
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi z lataniem 3 obrażenia.
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi bez latania 3 obrażenia.
- Brilliant Ultimatum
Wygnaj pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Przeciwnik rozdziela owe karty na dwa stosy. Możesz grać lądy i rzucać czaru z jednego z owych stosów. Jeśli rzucisz czar w ten sposób, rzuć go bez płacenia jego kosztu many.
- Broodmate Dragon
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czerwonego stwora Smok 4/4 z lataniem.
- Bull Cerodon
Czujność, pośpiech
- Carrion Thrash
Kiedy ten stwór umrze, możesz zapłacić . Jeśli to zrobisz, przywróć inną wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Clarion Ultimatum
Wybierz pięć bytów pod twoim władaniem. Dla każdego z owych bytów możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę o tej samej nazwie co ów byt. Umieść owe karty na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Cruel Ultimatum
Wskazany przeciwnik poświęca stwora, odrzuca trzy karty, po czym traci 5 żyć. Przywróć kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki, dobierz trzy karty, po czym zyskaj 5 żyć.
- Deft Duelist
Pierwszy cios
Antymagia (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
- Empyrial Archangel
Latanie
Antymagia (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
Wszystkie obrażenia, jakie mogłyby zostać zadane tobie, zamiast tego są zadawane temu stworowi.
- Esper Charm
Wybierz jedno —
Zniszcz wskazany urok.
Dobierz dwie karty.
Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Fire-Field Ogre
Pierwszy cios
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Goblin Deathraiders
Tratowanie
- Godsire
Czujność
: Stwórz żeton czerwono-zielono-białego stwora Bestia 8/8.
- Grixis Charm
Wybierz jedno —
Przywróć wskazany byt do ręki właściciela.
Wskazany stwór do końca tury dostaje -4/-4.
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+0.
- Hellkite Overlord
Latanie, tratowanie, pośpiech
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
: Zregeneruj tego stwora.
- Hindering Light
Skontruj wskazany czar wskazujący ciebie lub byt pod twoim władaniem.
Dobierz kartę.
- Jhessian Infiltrator
Ten stwór nie może być blokowany.
- Jund Charm
Wybierz jedno —
Wygnaj cmentarz wskazanego gracza.
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 2 obrażenia.
Umieść dwa znaczniki +1/+1 na wskazanym stworze.
- Kederekt Creeper
Złowrogość (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Kiss of the Amesha
Wskazany gracz zyskuje 7 żyć i dobiera dwie karty.
- Kresh the Bloodbraided
Ilekroć umrze inny stwór, możesz umieścić X znaczników +1/+1 na niniejszym stworze, gdzie X jest siłą owego stwora.
- Mayael the Anima
, : Spójrz na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz umieścić spośród nich na polu bitwy kartę stwora o sile 5 lub większej. Umieść pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Naya Charm
Wybierz jedno —
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia.
Przywróć wskazaną kartę z cmentarza do ręki właściciela.
Przekręć wszystkie stwory pod władaniem wskazanego gracza.
- Necrogenesis
: Wygnaj wskazaną kartę stwora z cmentarza. Stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.
- Prince of Thralls
Ilekroć byt pod władaniem przeciwnika zostanie umieszczony w cmentarzu, umieść ową kartę na polu bitwy pod twoim władaniem, chyba że ów przeciwnik zapłaci 3 życia.
- Punish Ignorance
Skontruj wskazany czar. Jego władca traci 3 życia, a ty zyskaj 3 życia.
- Qasali Ambusher
Zasięg
Jeśli stwór atakuje ciebie, a ty władasz Lasem i Równiną, możesz rzucić ten czar jakby miał błysk i bez płacenia jego kosztu many.
- Rafiq of the Many
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zaatakuje samotnie, zyskuje on do końca tury podwójny cios.
- Rakeclaw Gargantuan
: Wskazany stwór o sile 5 lub większej do końca tury zyskuje pierwszy cios.
- Realm Razer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wszystkie lądy.
Kiedy ten byt opuści pole bitwy, przywróć wygnane karty przekręcone na pole bitwy pod władaniem ich właścicieli.
- Rhox War Monk
Więź życia
- Rip-Clan Crasher
Pośpiech
- Sangrite Surge
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3 oraz podwójny cios.
- Sarkhan Vol
+1: Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1 i pośpiech.
–2: Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem. Odkręć go. Do końca tury zyskuje on pośpiech.
–6: Stwórz pięć żetonów czerwonego stwora Smok 4/4 z lataniem.
- Sedraxis Specter
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz odrzuca kartę.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Sedris, the Traitor King
Każda karta stwora w twoim cmentarzu ma odkopanie (: Przywróć ową kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Ów stwór zyskuje pośpiech. Wygnaj go na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miał opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Sharuum the Hegemon
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Sigil Blessing
Do końca try wskazany stwór pod twoim władaniem dostaje +3/3+, a inne stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Sphinx Sovereign
Latanie
Na początku twojego kroku końcowego, zyskaj 3 życia jeśli ten stwór jest odkręcony. W przeciwnym razie każdy przeciwnik traci po 3 życia.
- Sprouting Thrinax
Kiedy ten stwór umrze, stwórz trzy żetony zielonego stwora Sadzonka 1/1.
- Steward of Valeron
Czujność
: Weź .
- Stoic Angel
Latanie, czujność
Gracze nie mogą w swoim kroku odkręcania odkręcić więcej niż jednego stwora.
- Swerve
Zmień cel wskazanego czaru mającego jeden cel.
- Thoughtcutter Agent
, : Wskazany gracz traci 1 życie i ujawnia swoją rękę.
- Tidehollow Sculler
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę, a ty wybierz z niej nielądową kartę. Wygnaj ową kartę.
Kiedy ten stwór opuści pole bitwy, przywróć wygnaną kartę do ręki właściciela.
- Tidehollow Strix
Latanie
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Titanic Ultimatum
Do końca tury stwory pod twoim władaniem dostają +5/+5, pierwszy cios, tratowanie i więź życia.
- Tower Gargoyle
Latanie
- Violent Ultimatum
Zniszcz wskazane trzy byty.
- Waveskimmer Aven
Latanie
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Windwright Mage
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
Ten stwór ma latanie o ile w twoim cmentarzu jest karta artefaktu.
- Lich's Mirror
Jeśli miałbyś przegrać grę, zamiast tego wtasuj swoją rękę, swój cmentarz i wszystkie własne permanenty do twojej biblioteki, po czym dobierz siedem kart, a twoja liczba żyć wynosi 20.
- Minion Reflector
Ilekroć nieżetonowy stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton będący kopią owego stwora, ale ma on pośpiech oraz „Na początku kroku końcowego, poświęć ten byt.”
- Obelisk of Bant
: Weź , , lub .
- Obelisk of Esper
: Weź , , lub .
- Obelisk of Grixis
: Weź , , lub .
- Obelisk of Jund
: Weź , , lub .
- Obelisk of Naya
: Weź , , albo .
- Quietus Spike
Wyposażony stwór ma dotyk śmierci.
Ilekroć wyposażony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz traci połowę swoich żyć, zaokrąglając w górę.
Wyposaż
- Relic of Progenitus
: Wskazany gracz wygania kartę ze swojego cmentarza.
, wygnaj ten artefakt: Wygnaj wszystkie cmentarze. Dobierz kartę.
- Sigil of Distinction
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając X znaczników ładunku.
Wyposażony stwór dostaje +1/+1 za każdy znacznik ładunku na tym bycie.
Wyposaż—Usuń znacznik ładunku z tego artefaktu.
- Arcane Sanctum
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź , , lub .
- Bant Panorama
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego Lasu, Równiny lub Wyspy, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Crumbling Necropolis
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź , , lub .
- Esper Panorama
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowej Równiny, Wyspy lub Bagna, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Grixis Panorama
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowej Wyspy, Bagna lub Góry, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Jund Panorama
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego Bagna, Góry lub Lasu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Jungle Shrine
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź , , albo .
- Naya Panorama
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowej Góry, Lasu lub Równiny, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Savage Lands
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź , , lub .
- Seaside Citadel
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź , , lub .
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)