Dragons of Tarkir (Smoki Tarkiru)

Scion of Ugin

Latanie

Anafenza, Kin-Tree Spirit

Ilekroć inny nieżetonowy stwór wejdzie na pole walki pod twoim władaniem, wesprzyj 1. (Wybierz stwora z najmniejszą wytrzymałością spośród stworów pod twoim władaniem i umieść na nim znacznik +1/+1.)

Arashin Foremost

Podwójny cios

Ilekroć ten stwór wejdzie na pole walki lub atakuje, inny wskazany Wojownik pod twoim władaniem zyskuje podwójny cios do końca tury.

Artful Maneuver

Wskazany stwór dostaje do końca tury +2/+2.

Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)

Aven Sunstriker

Latanie

Podwójny cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe w pierwszym ciosie oraz normalnie.)

Nadprzemiana {4}{W} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Aven Tactician

Latanie

Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, wesprzyj 1. (Wybierz stwora z najmniejszą wytrzymałością spośród stworów pod twoim władaniem i umieść na nim znacznik +1/+1.)

Battle Mastery

Zaurocz stwora

Zauroczony stwór ma podwójny cios. (Zadaje on obrażenia bojowe w pierwszym ciosie oraz normalnie.)

Center Soul

Wskazany stwór pod twoim władaniem zyskuje do końca tury ochronę przed wybranym przez ciebie kolorem.

Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)

Champion of Arashin

Więź życia (Obrażanie zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo życia.)

Dragon Hunter

Ochrona przed Smokami

Ten stwór może blokować Smoki, jakby miał zasięg.

Dragon's Eye Sentry

Obronność, pierwszy cios

Dromoka Captain

Pierwszy cios

Ilekroć ten stwór atakuje, wesprzyj 1. (Wybierz stwora z najmniejszą wytrzymałością spośród stworów pod twoim władaniem i umieść na nim znacznik +1/+1.)

Dromoka Dunecaster

{1}{W}, {T}: Przekręć wskazanego stwora bez latania.

Dromoka Warrior

Echoes of the Kin Tree

{2}{W}: Wesprzyj 1. (Wybierz stwora z najmniejszą wytrzymałością spośród stworów pod twoim władaniem i umieść na nim znacznik +1/+1.)

Enduring Victory

Zniszcz wskazanego atakującego lub blokującego stwora. Wesprzyj 1. (Wybierz stwora z najmniejszą wytrzymałością spośród stworów pod twoim władaniem i umieść na nim znacznik +1/+1.)

Fate Forgotten

Wygnaj wskazany artefakt lub urok.

Glaring Aegis

Zaurocz stwora

Kiedy ten urok wejdzie na pole walki, przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika.

Zauroczony stwór dostaje +1/+3.

Gleam of Authority

Zaurocz stwora

Zauroczony stwór dostaje +1/+1 za każdy znacznik +1/+1 na innych stworach pod twoim władaniem.

Zauroczony stwór ma czujność oraz „{W}, {T}: Wesprzyj 1.” (By wesprzeć 1, wybierz stwora z najmniejszą wytrzymałością spośród stworów pod twoim władaniem i umieść na nim znacznik +1/+1.)

Graceblade Artisan

Ten stwór dostaje +2/+2 za każdą Aurę dołączoną do niego.

Great Teacher's Decree

Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+1.

Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)

Herald of Dromoka

Czujność

Inni Wojownicy pod twoim władaniem mają czujność.

Hidden Dragonslayer

Więź życia

Nadprzemiana {2}{W} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Kiedy ten stwór zostanie odkryty, zniszcz wskazanego stwora o sile 4 lub większej pod władaniem przeciwnika.

Lightwalker

Ten stwór ma latanie o ile ma znacznik +1/+1.

Misthoof Kirin

Latanie, czujność

Nadprzemiana {1}{W} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Myth Realized

Ilekroć rzucisz czar nie będący stworem, umieść znacznik znacznik opowieści na tym uroku.

{2}{W}: Umieść znacznik opowieści na tym uroku.

{W}: Do końca tury ten urok staje się dodatkowo stworem Mnich Awatar oprócz swoich pozostałych typów i zyskuje „Siła i wytrzymałość tego stwora są obie równe liczbie znajdujących się na nim znaczników opowieści.”

Ojutai Exemplars

Ilekroć rzucisz czar nie będący stworem, wybierz jedno —

  • Przekręć wskazanego stwora.

  • Ten stwór do końca tury zyskuje pierwszy cios i więź życia.

  • Wygnaj tego stwora, następnie przywróć go przekręconego na pole walki pod władaniem jego właściciela.

Orator of Ojutai

Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — możesz ujawnić kartę Smoka z twojej ręki.

Obronność, latanie

Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, jeśli podczas jego rzucania ujawniłeś kartę Smoka lub Smok był pod twoim władaniem, dobierz kartę.

Pacifism

Zaurocz stwora

Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.

Profound Journey

Przywróć wskazaną kartę permanentu z twojego cmentarza na pole walki.

Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)

Radiant Purge

Wygnaj wskazanego wielokolorowego stwora lub wielokolorowy urok.

Resupply

Zyskaj 6 żyć.

Dobierz kartę.

Sandcrafter Mage

Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, wesprzyj 1. (Wybierz stwora z najmniejszą wytrzymałością spośród stworów pod twoim władaniem i umieść na nim znacznik +1/+1.)

Sandstorm Charger

Nadprzemiana {4}{W} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Scale Blessing

Wesprzyj 1, następnie umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem mającym znacznik +1/+1. (By wesprzeć 1, wybierz stwora z najmniejszą wytrzymałością spośród stworów pod twoim władaniem i umieść na nim znacznik +1/+1.)

Secure the Wastes

Stwórz X żetonów białego stwora Wojownik 1/1.

Shieldhide Dragon

Latanie, więź życia

Nadprzemiana {5}{W}{W} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Kiedy ten stwór zostanie odkryty, umieść znacznik +1/+1 na każdym innym Smoku pod twoim władaniem.

Silkwrap

Kiedy ten urok wejdzie na pole walki, wygnaj wskazanego stwora o skróconym koszcie many 3 lub mniejszym pod władaniem przeciwnika, dopóki ten urok nie opuści pola walki. (Ów stwór wraca pod władaniem swojego właściciela.)

Strongarm Monk

Ilekroć rzucisz czar nie będący stworem, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.

Student of Ojutai

Ilekroć rzucisz czar nie będący stworem, zyskaj 2 życia.

Sunscorch Regent

Latanie

Ilekroć przeciwnik rzuci czar, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze i zyskaj 1 życie.

Surge of Righteousness

Zniszcz wskazanego czarnego lub czerwonego stwora, który atakuje lub blokuje. Zyskaj 2 życia.

Territorial Roc

Latanie

Ancient Carp

Anticipate

Spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.

Belltoll Dragon

Latanie, antyklątwa

Nadprzemiana {5}{U}{U} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Kiedy ten stwór zostanie odkryty, umieść znacznik +1/+1 na każdym innym stworze typu Smok pod twoim władaniem.

Blessed Reincarnation

Wygnaj wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. Ów gracz ujawnia karty z wierzchu swojej biblioteki, aż ujawni kartę stwora. Ów gracz umieszcza ową kartę na polu walki, następnie wtasowuje pozostałe do swojej biblioteki.

Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)

Clone Legion

Dla każdego stwora pod władaniem wskazanego gracza, stwórz żeton będący kopią owego stwora.

Contradict

Skontruj wskazany czar.

Dobierz kartę.

Dance of the Skywise

Do końca tury wskazany stwór pod twoim władaniem staje się niebieskim Smokiem Iluzją o bazowych sile i wytrzymałości 4/4, traci wszystkie zdolności i zyskuje latanie.

Dirgur Nemesis

Obronność

Nadprzemiana {6}{U} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Dragonlord's Prerogative

Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — możesz ujawnić kartę Smoka z twojej ręki.

Jeśli ujawniłeś Smoka lub władałeś Smokiem podczas rzucania tego czaru, ten czar nie może być skontrowany.

Dobierz cztery karty.

Elusive Spellfist

Ilekroć rzucisz czar nie będący stworem, ten stwór dostaje do końca tury +1/+0 i nie może być blokowany w tej turze.

Encase in Ice

Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)

Zaurocz czerwonego lub zielonego stwora

Kiedy ten urok wejdzie na pole walki, przekręć zauroczonego stwora.

Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.

Glint

Wskazany stwór pod twoim władaniem dostaje do końca tury +0/+3 oraz antyklątwę. (Nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)

Gudul Lurker

Ten stwór nie może być blokowany.

Nadprzemiana {U} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Gurmag Drowner

Wyzysk (Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, możesz poświęcić stwora.)

Kiedy ten stwór wyzyska stwora, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałe w twoim cmentarzu.

Icefall Regent

Latanie

Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. Ów stwór nie odkręca się podczas kroku odkręcania swojego władcy dopóki władasz niniejszym stworem.

Rzucanie czarów wskazujących tego stwora kosztuje twoich przeciwników o {2} więcej.

Illusory Gains

Zaurocz stwora

Masz władanie nad zauroczonym stworem.

Ilekroć stwór wejdzie na pole walki pod władaniem przeciwnika, dołącz ten urok do owego stwora.

Learn from the Past

Wskazany gracz wtasowuje swój cmentarz do swojej biblioteki.

Dobierz kartę.

Living Lore

Umieszczając tego stwora na polu walki wygnaj kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza.

Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe skróconemu kosztowi many wygnanej karty.

Ilekroć ten stwór zada obrażenia bojowe, możesz go poświęcić. Jeśli to zrobisz, możesz rzucić wygnaną kartę bez płacenia jej kosztu many.

Mirror Mockery

Zaurocz stwora

Ilekroć zauroczony stwór atakuje, możesz stworzyć żeton będący kopią owego stwora. Wygnaj ów żeton na koniec walki.

Monastery Loremaster

Nadprzemiana {5}{U} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Kiedy ten stwór zostanie odkryty, przywróć wskazaną kartę nie będącą stworem ani lądem z twojego cmentarza do twojej ręki.

Mystic Meditation

Dobierz trzy karty. Następnie odrzuć dwie karty, chyba że odrzucisz kartę stwora.

Negate

Skontruj wskazany czar nie będący stworem.

Ojutai Interceptor

Latanie

Nadprzemiana {3}{U} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Ojutai's Breath

Przekręć wskazanego stwora. Nie odkręci się on podczas najbliższego kroku odkręcania swojego władcy.

Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)

Ojutai's Summons

Stwórz żeton niebieskiego stwora Dżin Mnich 2/2 z lataniem.

Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)

Palace Familiar

Latanie

Kiedy ten stwór umrze, dobierz kartę.

Profaner of the Dead

Wyzysk (Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, możesz poświęcić stwora.)

Kiedy ten stwór wyzyska stwora, przywróć do rąk właścicieli wszystkie stwory pod władaniem twoich przeciwników o wytrzymałości mniejszej niż wytrzymałość wyzyskanego stwora.

Qarsi Deceiver

{T}: Weź {C}. Wydaj tę manę tylko na rzucanie zakrytych czarów stworów, opłacenie kosztu many odkrycia objawionej karty lub opłacenie kosztu przemiany. (Koszt nadprzemiany jest kosztem przemiany.)

Reduce in Stature

Zaurocz stwora

Zauroczony stwór ma bazowe siłę i wytrzymałość 0/2.

Shorecrasher Elemental

{U}: Wygnaj tego stwora, następnie przywróć go zakrytego na pole walki pod władaniem właściciela.

{1}: Ten stwór dostaje do końca tury +1/-1 lub -1/+1.

Nadprzemiana {4}{U} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Sidisi's Faithful

Wyzysk (Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, możesz poświęcić stwora.)

Kiedy ten stwór wyzyska stwora, przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.

Sight Beyond Sight

Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a drugą na spodzie twojej biblioteki.

Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)

Silumgar Sorcerer

Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)

Latanie

Wyzysk (Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, możesz poświęcić stwora.)

Kiedy ten stwór wyzyska stwora, skontruj wskazany czar stwora.

Silumgar Spell-Eater

Nadprzemiana {4}{U} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Kiedy ten stwór zostanie odkryty, skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci {3}.

Silumgar's Scorn

Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — możesz ujawnić kartę Smoka z twojej ręki.

Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci {1}. Jeśli ujawniłeś kartę Smoka lub władałeś Smokiem podczas rzucania tego czaru, zamiast tego skontruj ów czar.

Skywise Teachings

Ilekroć rzucisz czar nie będący stworem, możesz zapłacić {1}{U}. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton niebieskiego stwora Dżin Mnich 2/2 z lataniem.

Stratus Dancer

Latanie

Nadprzemiana {1}{U} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Kiedy ten stwór zostanie odkryty, skontruj wskazany czar sztuczki lub obrzędu.

Taigam's Strike

Wskazany stwór dostaje do końca tury +2/+0 i nie może być blokowany w tej turze.

Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)

Updraft Elemental

Latanie

Void Squall

Zwróć wskazany nielądowy permanent do ręki właściciela.

Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)

Youthful Scholar

Kiedy ten stwór umrze, dobierz dwie karty.

Zephyr Scribe

{U}, {T}: Dobierz kartę, następnie odrzuć kartę.

Ilekroć rzucisz czar nie będący stworem, odkręć niniejszego stwora.

Acid-Spewer Dragon

Latanie, dotyk śmierci

Nadprzemiana {5}{B}{B} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Kiedy ten stwór zostanie odkryty, umieść znacznik +1/+1 na każdym innym Smoku pod twoim władaniem.

Ambuscade Shaman

Ilekroć ten lub inny stwór wejdzie na pole walki pod twoim władaniem, ów stwór dostaje do końca tury +2/+2.

Brawura {3}{B} (Możesz rzucić ten czar za koszt brawury. Jeśli tak zrobisz, dostaje on pośpiech i jest przywracany z pola walki do ręki właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.)

Blood-Chin Fanatic

{1}{B}, poświęć innego stwora typu Wojownik: Wskazany gracz traci X żyć, a ty zyskaj X żyć, gdzie X jest siłą poświęconego stwora.

Blood-Chin Rager

Kiedy ten stwór atakuje, Wojownicy pod twoim władaniem zyskują złowrogość do końca tury. (Nie mogą być blokowane, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)

Butcher's Glee

Wskazany stwór dostaje do końca tury +3/+0 oraz więź życia. Zregeneruj go. (Obrażenia zadane przez stwora z więzią życia sprawiają, że jego władca zyskuje tyle samo żyć.)

Coat with Venom

Wskazany stwór dostaje do końca tury +1/+2 oraz dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)

Corpseweft

{1}{B}, wygnaj jedną lub więcej kart stworów z twojego cmentarza: Stwórz przekręcony żeton stwora Zombi Horror X/X, gdzie X jest dwukrotnością liczby kart wygnanych w ten sposób.

Damnable Pact

Wskazany gracz dobiera X kart i traci X żyć.

Deadly Wanderings

O ile władasz dokładnie jednym stworem, ów stwór dostaje +2/+0 i ma dotyk śmierci oraz więź życia.

Death Wind

Wskazany stwór dostaje do końca tury -X/-X.

Deathbringer Regent

Latanie

Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, jeśli został rzucony z ręki i na polu walki jest co najmniej pięć innych stworów, zniszcz wszystkie inne stwory.

Defeat

Zniszcz wskazanego stwora o sile 2 lub mniejszej.

Duress

Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę nie będącą stworem ani lądem. Ów gracz odrzuca ową kartę.

Dutiful Attendant

Kiedy ten stwór umrze, przywróć inną wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.

Flatten

Wskazany stwór dostaje do końca tury -4/-4.

Foul Renewal

Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki. Wskazany stwór dostaje do końca tury -X/-X, gdzie X jest wytrzymałością karty zwróconej w ten sposób.

Foul-Tongue Invocation

Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — możesz ujawnić kartę Smoka z twojej ręki.

Wskazany gracz poświęca stwora. Jeśli ujawniłeś kartę Smoka lub władałeś Smokiem podczas rzucania tego czaru, zyskaj 4 życia.

Foul-Tongue Shriek

Wskazany przeciwnik traci po 1 życiu za każdego atakującego stwora pod twoim władaniem. Zyskaj tyle samo żyć.

Gravepurge

Umieść dowolną liczbę wskazanych kart stworów z twojego cmentarza na wierzchu twojej biblioteki.

Dobierz kartę.

Hand of Silumgar

Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)

Hedonist's Trove

Kiedy ten urok wejdzie na pole walki, wygnaj wszystkie karty z cmentarza wskazanego przeciwnika.

Możesz zagrywać karty lądów wygnanych tym urokiem.

Możesz rzucać nielądowe karty wygnane tym urokiem. Nie możesz rzucić więcej niż jednego czaru w ten sposób.

Kolaghan Skirmisher

Brawura {2}{B} (Możesz rzucić ten czar za koszt brawury. Jeśli tak zrobisz, dostaje on pośpiech i jest przywracany z pola walki do ręki właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.)

Marang River Skeleton

{B}: Zregeneruj tego stwora.

Nadprzemiana {3}{B} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Marsh Hulk

Nadprzemiana {6}{B} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Mind Rot

Wskazany gracz odrzuca dwie karty.

Minister of Pain

Wyzysk (Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, możesz poświęcić stwora.)

Kiedy ten stwór wyzyska stwora, stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają do końca tury -1/-1.

Pitiless Horde

Na początku twojego kroku utrzymania, strać 2 życia.

Brawura {2}{B}{B} (Możesz rzucić ten czar za koszt brawury. Jeśli tak zrobisz, dostaje on pośpiech i jest przywracany z pola walki do ręki właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.)

Qarsi Sadist

Wyzysk (Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, możesz poświęcić stwora.)

Kiedy ten stwór wyzyska stwora, wskazany przeciwnik traci 2 życia, a ty zyskaj 2 życia.

Rakshasa Gravecaller

Wyzysk (Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, możesz poświęcić stwora.)

Kiedy ten stwór wyzyska stwora, stwórz dwa żetony czarnego stwora Zombi 2/2.

Reckless Imp

Latanie

Ten stwór nie może blokować.

Brawura {1}{B} (Możesz rzucić ten czar za koszt brawury. Jeśli tak zrobisz, dostaje on pośpiech i jest przywracany z pola walki do ręki właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.)

Risen Executioner

Ten stwór nie może blokować.

Inne Zombi pod twoim władaniem dostają +1/+1.

Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza jeśli przy rzucaniu zapłacisz o {1} więcej za każdą inną kartę stwora w twoim cmentarzu.

Self-Inflicted Wound

Wskazany przeciwnik poświęca zielonego lub białego stwora. Jeśli ów gracz to zrobi, traci 2 życia.

Shambling Goblin

Kiedy ten stwór umrze, wskazany stwór pod władaniem przeciwnika dostaje do końca tury -1/-1.

Sibsig Icebreakers

Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, każdy gracz odrzuca kartę.

Sidisi, Undead Vizier

Dotyk śmierci

Wyzysk (Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, możesz poświęcić stwora.)

Kiedy ten stwór wyzyska stwora, możesz wyszukać w twojej bibliotece dowolną kartę i umieścić ją w twojej ręce, następnie przetasuj twoją bibliotekę.

Silumgar Assassin

Stwory o sile większej niż siła tego stwora nie mogą go blokować.

Nadprzemiana {2}{B} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Kiedy ten stwór zostanie odkryty, zniszcz wskazanego stwora o sile 3 lub mniejszej pod władaniem przeciwnika.

Silumgar Butcher

Wyzysk (Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, możesz poświęcić stwora.)

Kiedy ten stwór wyzyska stwora, wskazany stwór dostaje do końca tury -3/-3.

Ukud Cobra

Dotyk śmierci

Ultimate Price

Zniszcz wskazanego jednokolorowego stwora.

Virulent Plague

Żetony stworów dostają -2/-2.

Vulturous Aven

Latanie

Wyzysk (Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, możesz poświęcić stwora.)

Kiedy ten stwór wyzyska stwora, dobierz 2 karty i strać 2 życia.

Wandering Tombshell

Atarka Efreet

Nadprzemiana {2}{R} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Kiedy ten stwór zostanie odkryty, zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.

Atarka Pummeler

Straszliwy — {3}{R}{R}: Stwory pod twoim władaniem zyskują złowrogość do końca tury. Możesz aktywować tę zdolność tylko jeśli stwory pod twoim władaniem mają łączną siłę 8 lub więcej. (Nie mogą być blokowane, chyba że przez przynajmniej dwa stwory każdy.)

Berserkers' Onslaught

Atakujące stwory pod twoim władaniem mają podwójny cios.

Commune with Lava

Wygnaj X wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz zagrać owe karty do końca twojej następnej tury.

Crater Elemental

{R}, {T}, poświęć tego stwora: Zadaje on wskazanemu stworowi 4 obrażenia.

Straszliwy — {2}{R}: Do końca tury ten stwór ma bazową siłę 8. Możesz aktywować tę zdolność tylko jeśli stwory pod twoim władaniem mają łączną siłę 8 lub więcej.

Descent of the Dragons

Zniszcz dowolną liczbę wskazanych stworów. Za każdego stwora zniszczonego w ten sposób, jego władca tworzy żeton czerwonego stwora Smok 4/4 z lataniem.

Draconic Roar

Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — możesz ujawnić kartę Smoka z twojej ręki.

Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia. Jeśli ujawniłeś kartę Smoka lub władałeś Smokiem podczas rzucania tego czaru, ten czar zadaje władcy owego stwora 3 obrażenia.

Dragon Fodder

Stwórz dwa żetony czerwonego stwora Goblin 1/1.

Dragon Tempest

Ilekroć stwór z lataniem wejdzie na pole walki pod twoim władaniem, zyskuje on pośpiech do końca tury.

Ilekroć Smok wejdzie na pole walki pod twoim władaniem, zadaje on wskazanemu celowi X obrażeń, gdzie X jest liczbą smoków pod twoim władaniem.

Dragon Whisperer

{R}: Ten stwór zyskuje latanie do końca tury.

{1}{R}: Ten stwór dostaje do końca tury +1/+0.

Straszliwy — {4}{R}{R}: Stwórz żeton czerwonego stwora Smok 4/4 z lataniem. Możesz aktywować tę zdolność tylko jeśli stwory pod twoim władaniem mają łączną siłę 8 lub więcej.

Dragonlord's Servant

Rzucanie czarów Smoków kosztuje cię o {1} mniej.

Hardened Berserker

Ilekroć ten stwór atakuje, następny czar rzucony przez ciebie w tej turze kosztuje o {1} mniej.

Impact Tremors

Ilekroć stwór wejdzie na pole walki pod twoim władaniem, ten czar zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu.

Ire Shaman

Złowrogość (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)

Nadprzemiana {R} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Kiedy ten stwór zostanie odkryty, wygnaj wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz zagrać ową kartę do końca tury.

Kindled Fury

Wskazany stwór dostaje do końca tury +1/+0 i pierwszy cios.

Kolaghan Aspirant

Ilekroć ten stwór zostanie zablokowany przez stwora, niniejszy stwór zadaje owemu stworowi 1 obrażenie.

Kolaghan Forerunners

Tratowanie

Siła tej karty jest równa liczbie stworów pod twoim władaniem.

Brawura {2}{R} (Możesz rzucić ten czar za koszt brawury. Jeśli tak zrobisz, dostaje on pośpiech i jest przywracany z pola walki do ręki właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.)

Kolaghan Stormsinger

Pośpiech

Nadprzemiana {R} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Kiedy ten stwór zostanie odkryty, wskazany stwór zyskuje pośpiech do końca tury.

Lightning Berserker

{R}: Ten stwór dostaje do końca tury +1/+0.

Brawura {R} (Możesz rzucić ten czar za koszt brawury. Jeśli tak zrobisz, dostaje on pośpiech i jest przywracany z pola walki do ręki właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.)

Lose Calm

Zyskaj władanie nad wskazanym stworem do końca tury. Odkręć owego stwora. Zyskuje on pośpiech i złowrogość do końca tury. (Stwór ze złowrogością nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)

Magmatic Chasm

Stwory bez latania nie mogą blokować w tej turze.

Qal Sisma Behemoth

Ten stwór nie może atakować ani blokować, chyba że zapłacisz {2}.

Rending Volley

Ten czar nie może być skontrowany.

Ten czar zadaje wskazanemu białemu lub niebieskiemu stworowi 4 obrażenia.

Roast

Ten czar zadaje wskazanemu stworowi bez latania 5 obrażeń.

Sabertooth Outrider

Tratowanie

Straszliwy — Ilekroć ten stwór atakuje, jeśli stwory pod twoim władaniem mają łączną siłę 8 lub więcej, ten stwór zyskuje pierwszy cios do końca tury.

Sarkhan's Rage

Ten czar zadaje wskazanemu celowi 5 obrażeń. Jeśli nie władasz Smokiem, ten czar zadaje tobie 2 obrażenia.

Sarkhan's Triumph

Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Smoka, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, następnie przetasuj twoją bibliotekę.

Screamreach Brawler

Brawura {1}{R} (Możesz rzucić ten czar za koszt brawury. Jeśli tak zrobisz, dostaje on pośpiech i jest przywracany z pola walki do ręki właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.)

Seismic Rupture

Ten czar zadaje każdemu stworowi bez latania po 2 obrażenia.

Sprinting Warbrute

Ten stwór atakuje w każdej walce, jeśli może.

Brawura {3}{R} (Możesz rzucić ten czar za koszt brawury. Jeśli tak zrobisz, dostaje on pośpiech i jest przywracany z pola walki do ręki właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.)

Stormcrag Elemental

Tratowanie

Nadprzemiana {4}{R}{R} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Stormwing Dragon

Latanie, pierwszy cios

Nadprzemiana ||mana_5|{R}{R} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Kiedy ten stwór zostanie odkryty, umieść znacznik +1/+1 na każdym innym Smoku pod twoim władaniem.

Summit Prowler

Tail Slash

Wskazany stwór pod twoim władaniem zadaje obrażenia równe swojej sile wskazanemu stworowi poza twoim władaniem.

Thunderbreak Regent

Latanie

Ilekroć Smok pod twoim władaniem zostanie wskazany przez czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika, ten stwór zadaje owemu graczowi 3 obrażenia.

Tormenting Voice

Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — odrzuć kartę.

Dobierz dwie karty.

Twin Bolt

Ten czar zadaje 2 obrażenia rozdzielone dowolnie pomiędzy jeden lub dwa wskazane cele.

Vandalize

Wybierz jedno lub oba —

  • Zniszcz wskazany artefakt.

  • Zniszcz wskazany ląd.

Volcanic Rush

Atakujące stwory dostają do końca tury +2/+0 i tratowanie.

Volcanic Vision

Przywróć wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki. Ten czar zadaje każdemu stworowi pod władaniem twoich przeciwników tyle obrażeń, ile wynosi skrócony koszt many owej karty. Wygnaj niniejszy czar.

Warbringer

Opłacanie brawury kosztuje cię o {2} mniej (o ile ten stwór jest na polu walki).

Brawura {2}{R} (Możesz rzucić ten czar za koszt brawury. Jeśli tak zrobisz, dostaje on pośpiech i jest przywracany z pola walki do ręki właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.)

Zurgo Bellstriker

Ten stwór nie może blokować stworów o sile 2 lub większej.

Brawura {1}{R} (Możesz rzucić ten czar za koszt brawury. Jeśli tak zrobisz, dostaje on pośpiech i jest przywracany z pola walki do ręki właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.)

Aerie Bowmasters

Zasięg (Ten stwór może blokować stwory z lataniem.)

Nadprzemiana {5}{G} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Ainok Artillerist

Ten stwór ma zasięg o ile ma znacznik +1/+1. (Może blokować stwory z lataniem.)

Ainok Survivalist

Nadprzemiana {1}{G} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Kiedy ten stwór zostanie odkryty, zniszcz wskazany artefakt lub urok pod władaniem przeciwnika.

Assault Formation

Każdy stwór pod twoim władaniem przypisuje obrażenia bojowe równe swojej wytrzymałości, a nie sile.

{G}: Wskazany stwór z obronnością może atakować w tej turze jakby nie miał obronności.

{2}{G}: Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +0/+1.

Atarka Beastbreaker

Straszliwy — {4}{G}: Ten stwór dostaje do końca tury +4/+4. Możesz aktywować tę zdolność tylko jeśli stwory pod twoim władaniem mają łączną siłę 8 lub więcej.

Avatar of the Resolute

Zasięg, tratowanie

Ten stwór wchodzi na pole walki mając tyle znaczników +1/+1, ile masz pod władaniem innych stworów mających znacznik +1/+1.

Circle of Elders

Czujność

Straszliwy — {T}: Weź {C}{C}{C}. Możesz aktywować tę zdolność tylko jeśli stwory pod twoim władaniem mają łączną siłę 8 lub więcej.

Collected Company

Spójrz na sześć wierzchnich kart twojej biblioteki. Umieść spośród nich co najwyżej dwie karty stwora o skróconym koszcie many 3 lub mniejszym na polu walki. Umieść pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.

Colossodon Yearling

Conifer Strider

Antyklątwa (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)

Deathmist Raptor

Dotyk śmierci

Ilekroć permanent pod twoim władaniem zostanie odkryty, możesz przywrócić tę kartę z twojego cmentarza na pole walki, odkrytą lub zakrytą.

Nadprzemiana {4}{G} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Den Protector

Stworu o sile mniejszej niż siła tego stwora nie mogą go blokować.

Nadprzemiana {1}{G} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Kiedy ten stwór zostanie odkryty, przywróć wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.

Display of Dominance

Wybierz jedno —

  • Zniszcz wskazany niebieski lub czarny permanent nie będący stworem.

  • W tej turze permanenty pod twoim władaniem nie mogą być wskazywane przez niebieskie lub czarne czary pod władaniem twoich przeciwników.

Dragon-Scarred Bear

Straszliwy — {1}{G}: Zregeneruj tego stwora. Możesz aktywować tę zdolność tylko jeśli stwory pod twoim władaniem mają łączną siłę 8 lub więcej.

Dromoka's Gift

Wesprzyj 4. (Wybierz stwora z najmniejszą wytrzymałością spośród stworów pod twoim władaniem i umieść na nim cztery znaczniki +1/+1.)

Epic Confrontation

Wskazany stwór pod twoim władaniem dostaje do końca tury +1/+2. Walczy ze wskazanym stworem poza twoim władaniem. (Każdy zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)

Explosive Vegetation

Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu walki, następnie przetasuj twoją bibliotekę.

Foe-Razer Regent

Latanie

Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, możesz sprawić, że będzie walczył ze wskazanym stworem poza twoim władaniem.

Ilekroć stwór pod twoim władaniem wlaczy, umieść na nim dwa znaczniki +1/+1 na początku najbliższego kroku końcowego.

Glade Watcher

Obronność

Straszliwy — {G}: Ten stwór może atakować w tej turze jakby nie miał obronności. Możesz aktywować tę zdolność tylko jeśli stwory pod twoim władaniem mają łączną siłę 8 lub więcej.

Guardian Shield-Bearer

Nadprzemiana {3}{G} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Kiedy ten stwór zostanie odkryty, umieść znacznik +1/+1 na innym wskazanym stworze pod twoim władaniem.

Herdchaser Dragon

Latanie, tratowanie

Nadprzemiana {5}{G}{G} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Kiedy ten stwór zostanie odkryty, umieść znacznik +1/+1 na każdym innym Smoku pod twoim władaniem.

Inspiring Call

Dobierz kartę za każdego stwora pod twoim władaniem mającego znacznik +1/+1. Owe stwory zyskują niezniszczalność do końca tury.

Lurking Arynx

Straszliwy — {2}{G}: Wskazany stwór blokuje niniejszego stwora w tej turze jeśli może. Możesz aktywować tę zdolność tylko jeśli stwory pod twoim władaniem mają łączną siłę 8 lub więcej.

Naturalize

Zniszcz wskazany artefakt lub urok.

Obscuring Aether

Rzucanie czarów zakrytych stworów kosztuje cię o {1} mniej.

{1}{G}: Zakryj tego stwora. (Staje się stworem 2/2.)

Pinion Feast

Zniszcz wskazanego stwora z lataniem. Wesprzyj 2. (Wybierz stwora z najmniejszą wytrzymałością spośród stworów pod twoim władaniem i umieść na nim dwa znaczniki +1/+1.)

Press the Advantage

Każdy z co najwyżej dwóch wskazanych stworów dostaje do końca tury +2/+2 i tratowanie.

Revealing Wind

Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze. Możesz spojrzeć na każdego zakrytego stwora, który atakuje lub blokuje.

Salt Road Ambushers

Ilekroć inny permanent pod twoim władaniem zostanie odkryty, jeśli jest stworem, umieść na nim dwa znaczniki +1/+1.

Nadprzemiana {3}{G}{G} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Salt Road Quartermasters

Ten stwór wchodzi na pole walki mając dwa znaczniki +1/+1.

{2}{G}, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.

Sandsteppe Scavenger

Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, wesprzyj 2. (Wybierz stwora z najmniejszą wytrzymałością spośród stworów pod twoim władaniem i umieść na nim dwa znaczniki +1/+1.)

Scaleguard Sentinels

Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — możesz ujawnić kartę Smoka z twojej ręki.

Ten stwór wchodzi na pole walki mając znacznik +1/+1 jeśli podczas jego rzucania ujawniłeś kartę Smoka lub Smok był pod twoim władaniem.

Segmented Krotiq

Nadprzemiana {6}{G} (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za {3} jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt nadprzemiany i umieść na niej znacznik +1/+1.)

Servant of the Scale

Ten stwór wchodzi na pole walki mając znacznik +1/+1.

Kiedy ten stwór umrze, umieść X znaczników +1/+1 na wskazanym stworze pod twoim władaniem, gdzie X jest liczbą znaczników +1/+1 na tym stworze.

Shaman of Forgotten Ways

{T}: Weź dwie many w dowolnej kombinacji kolorów. Wydaj tę manę tylko na rzucanie czarów stworów.

Straszliwy — {9}{G}{G}, {T}: Liczba żyć każdego z graczy staje się równa liczbie stworów pod jego władaniem. Możesz aktywować tę zdolność tylko jeśli stwory pod twoim władaniem mają łączną siłę 8 lub więcej.

Shape the Sands

Wskazany stwór dostaje do końca tury +0/+5 i zasięg. (Może blokować stwory z lataniem.)

Sheltered Aerie

Zaurocz ląd

Zauroczony ląd ma „{T}: Weź dwie many w dowolnym jednym kolorze.”

Sight of the Scalelords

Na początku walki w twojej turze, stwory o sile 4 lub większej pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+2 i czujność.

Stampeding Elk Herd

Straszliwy — Ilekroć ten stwór atakuje, jeśli stwory pod twoim władaniem mają łączną siłę 8 lub więcej, stwory pod twoim władaniem zyskują tratowanie do końca tury.

Sunbringer's Touch

Wesprzyj X, gdzie X jest liczbą kart w twojej ręce. Każdy stwór pod twoim władaniem mający znacznik +1/+1 zyskuje tratowanie do końca tury. (By wesprzeć X, wybierz stwora z najmniejszą wytrzymałością spośród stworów pod twoim władaniem i umieść na nim X znaczników +1/+1.)

Surrak, the Hunt Caller

Straszliwy — Na początku walki w twojej turze, jeśli stwory pod twoim władaniem mają łączną siłę 8 lub więcej. wskazany stwór pod twoim władaniem zyskuje pośpiech do końca tury.

Tread Upon

Wskazany stwór dostaje do końca tury +2/+2 i tratowanie.

Arashin Sovereign

Latanie

Kiedy ten stwór umrze, możesz umieścić go na wierzchu lub spodzie biblioteki właściciela.

Atarka's Command

Wybierz dwie —

  • Twoi przeciwnicy nie mogą zyskać życia w tej turze.

  • Ten czar zadaje każdemu przeciwnikowi po 3 obrażenia.

  • Możesz umieścić kartę lądu z twojej ręki na polu walki.

  • Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1 i zasięg.

Boltwing Marauder

Latanie

Ilekroć inny stwór wejdzie na pole walki pod twoim władaniem, wskazany stwór dostaje do końca tury +2/+0.

Cunning Breezedancer

Latanie

Ilekroć rzucisz czar nie będący stworem, niniejszy stwór dostaje do końca tury +2/+2.

Dragonlord Atarka

Latanie, tratowanie

Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, zadaje 5 obrażeń rozdzielonych dowolnie pomiędzy dowolną liczbę wskazanych stworów i/lub wedrowców pod władaniem twoich przeciwników.

Dragonlord Dromoka

Ten czar nie może być skontrowany.

Latanie, więź życia

Twoi przeciwnicy nie mogą rzucać czarów w tej turze.

Dragonlord Kolaghan

Latanie, pośpiech

Inne stwory pod twoim władaniem mają pośpiech.

Ilekroć przeciwnik rzuci czar stwora lub wędrowca o takiej samej nazwie jak karta w ich cmentarzu, ów gracz traci 10 żyć.

Dragonlord Ojutai

Latanie

Ten stwór ma antyklątwę, o ile jest odkręcony.

Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.

Dragonlord Silumgar

Latanie, dotyk śmierci

Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, zyskaj władanie nad wskazanym stworem lub wędrowcem dopóki władasz niniejszym stworem.

Dromoka's Command

Wybierz dwie —

  • Zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie wskazany czar sztuczki lub obrzędu mógłby zadać w tej turze.

  • Wskazany gracz poświęca urok.

  • Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.

  • Wskazany stwór pod twoim władaniem walczy ze wskazanym stworem poza twoim władaniem.

Enduring Scalelord

Latanie

Ilekroć jeden lub więcej znaczników +1/+1 zostanie umieszczonych na innym stworze pod twoim władaniem, możesz umieścić znacznik +1/+1 na tym stworze.

Harbinger of the Hunt

Latanie

{2}{R}: Ten stwór zadaje każdemu stworowi bez latania po 1 obrażeniu.

{2}{G}: Ten stwór zadaje każdemu stworowi z lataniem po 1 obrażeniu.

Kolaghan's Command

Wybierz dwie —

  • Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.

  • Wskazany gracz odrzuca kartę.

  • Zniszcz wskazany artefakt.

  • Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.

Narset Transcendent

+1: Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli nie jest kartą stwora ani lądu, możesz ujawnić ją i umieścić w twojej ręce.

–2: Kiedy rzucisz z ręki swój następny czar sztuczki lub obrzędu w tej turze, zyskuje on rykoszet (Wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić ową kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)

–9: Dostajesz emblemat o treści „Twoi przeciwnicy nie mogą rzucać czarów nie będących stworami.”

Necromaster Dragon

Latanie

Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz zapłacić {2}. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2 i każdy przeciwnik umieszcza dwie wierzchnie karty swojej biblioteki w swoim cmentarzu.

Ojutai's Command

Wybierz dwie —

  • Przywróć wskazaną kartę stwora o skróconym koszcie many 2 lub mniejszym z twojego cmentarza na pole walki.

  • Zyskaj 4 życia.

  • Skontruj wskazany czar stwora.

  • Dobierz kartę.

Pristine Skywise

Latanie

Ilekroć rzucisz czar nie będący stworem, odkręć tego stwora. Zyskuje on do końca tury ochronę przed wybranym kolorem.

Ruthless Deathfang

Latanie

Ilekroć poświęcisz stwora, wskazany przeciwnik poświęca stwora.

Sarkhan Unbroken

+1: Dobierz kartę, następnie weź jedną manę dowolnego koloru.

–2: Stwórz żeton czerwonego stwora Smok 4/4 z lataniem.

–8: Wyszukaj w twojej bibliotece dowolną liczbę kart stwora o typie Smok i umieść je na polu walki. Następnie przetasuj twoją bibliotekę.

Savage Ventmaw

Latanie

Ilekroć ten stwór atakuje, weź {R}{R}{R}{G}{G}{G}. Do końca tury nie tracisz owej many podczas końców kroków i faz.

Silumgar's Command

Wybierz dwie —

  • Skontruj wskazany czar nie będący stworem.

  • Przywróć wskazany permanent do ręki właściciela.

  • Wskazany stwór dostaje do końca tury -3/-3.

  • Zniszcz wskazanego wędrowca.

Swift Warkite

Latanie

Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, możesz umieścić kartę stwora o skróconym koszcie many 3 lub mniejszym z twojej ręki lub cmentarza na polu walki. Ów stwór zyskuje pośpiech. Przywróć go do twojej ręki na początku najbliższego kroku końcowego.

Ancestral Statue

Kiedy ten stwór wejdzie na pole walki, przywróć nielądowy permanent pod twoim władaniem do ręki właściciela.

Atarka Monument

{T}: Weź {R} lub {G}.

{4}{R}{G}: Ten artefakt do końca tury staje się czerwono-zielonym artefaktycznym stworem Smok 4/4 z lataniem.

Custodian of the Trove

Obronność

Ten stwór wchodzi przekręcony na pole walki.

Dragonloft Idol

O ile władasz Smokiem, ten stwór dostaje +1/+1 i ma latanie oraz tratowanie.

Dromoka Monument

{T}: Weź {G} lub {W}.

{4}{G}{W}: Ten artefakt do końca tury staje się czerwono-zielonym artefaktycznym stworem Smok 4/4 z lataniem.

Gate Smasher

Ten artefakt może być dołączony tylko do stwora o wytrzymałości 4 lub większej.

Wyposażony stwór dostaje +3/+0 i ma tratowanie.

Wyposaż {3}

Keeper of the Lens

Możesz w każdej chwili patrzeć na zakryte stwory poza twoim władaniem.

Kolaghan Monument

{T}: Weź {B} lub {R}.

{4}{B}{R}: Ten artefakt do końca tury staje się czerwono-zielonym artefaktycznym stworem Smok 4/4 z lataniem.

Ojutai Monument

{T}: Weź {W} lub {U}.

{4}{W}{U}: Ten artefakt do końca tury staje się czerwono-zielonym artefaktycznym stworem Smok 4/4 z lataniem.

Silumgar Monument

{T}: Weź {U} lub {B}.

{4}{U}{B}: Ten artefakt do końca tury staje się czerwono-zielonym artefaktycznym stworem Smok 4/4 z lataniem.

Spidersilk Net

Wyposażony stwór dostaje +0/+2 i ma zasięg. (Może blokować stwory z lataniem.)

Wyposaż {2} ({2}: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Używaj jako obrzęd.)

Stormrider Rig

Wyposażony stwór dostaje +1/+1.

Ilekroć stwór wejdzie na pole walki pod twoim władaniem, możesz dołączyć do niego ten artefakt.

Wyposaż {2}

Tapestry of the Ages

{2}, {T}: Dobierz kartę. Możesz aktywować tę zdolność tylko jeśli w tej turze rzuciłeś czar nie będący stworem.

Vial of Dragonfire

{2}, {T}, poświęć ten artefakt: Zadaje on wskazanemu stworowi 2 obrażenia.

Evolving Wilds

{T}, poświęć ten ląd: Poszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu walki, następnie przetasuj twoją bibliotekę.

Haven of the Spirit Dragon

{T}: Weź {C}.

{T}: Weź jedną manę dowolnego koloru. Wydaj tę manę tylko na rzucenie czaru stwora typu Smok.

{2}, {T}, poświęć ten ląd: Przywróć wskazaną kartę stwora typu Smok lub kartę wędrowca typu Ugin z twojego cmentarza do twojej ręki.

Plains

({T}: Weź {W}.)

Island

({T}: Weź {U}.)

Swamp

({T}: Weź {B}.)

Mountain

({T}: Weź {R}.)

Forest

({T}: Weź {G}.)