Dark Ascension¶
- Archangel's Light
Zyskaj po 2 życia za każdą kartę w twoim cmentarzu, po czym wtasuj twój cmentarz do twojej biblioteki.
- Bar the Door
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +0/+4.
- Break of Day
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
Pamiętna godzina — Jeśli masz 5 żyć lub mniej, owe stwory zyskują do końca niezniszczalność. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą ich.)
- Burden of Guilt
Zaurocz stwora
: Przekręć zauroczonego stwora.
- Curse of Exhaustion
Zaurocz gracza
Zauroczony gracz nie może rzucać więcej niż jednego czaru na turę.
- Elgaud Inquisitor
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Faith's Shield
Wskazany byt pod twoim władaniem do końca tury zyskuje ochronę przed wybranym przez ciebie kolorem.
Pamiętna godzina — Jeśli masz 5 żyć lub mniej, zamiast tego ty i każdy byt pod twoim władaniem do końca tury zyskuje ochronę przed wybranym przez ciebie kolorem.
- Gather the Townsfolk
Stwórz dwa żetony białego stwora Człowiek 1/1.
Pamiętna godzina — Jeśli masz 5 żyć lub mniej, zamiast tego stwórz pięć takich żetonów.
- Gavony Ironwright
Pamiętna godzina — O ile masz 5 żyć lub mniej, inne stwory pod twoim władaniem dostają +1/+4.
- Hollowhenge Spirit
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, usuń wskazanego atakującego lub blokującego stwora z potyczki.
- Increasing Devotion
Stwórz pięć żetonów białego stwora Człowiek 1/1. Jeśli ten czar został rzucony z cmentarza, zamiast tego stwórz dziesięć owych żetonów.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Lingering Souls
Stwórz dwa żetony białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Loyal Cathar
Czujność
Kiedy ten stwór umrze, przywróć go transformowanego na pole bitwy pod twoim władaniem na początku najbliższego kroku końcowego.
- Unhallowed Cathar
Ten stwór nie może blokować.
- Midnight Guard
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy, odkręć tego stwora.
- Niblis of the Mist
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przekręcić wskazanego stwora.
- Niblis of the Urn
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz przekręcić wskazanego stwora.
- Ray of Revelation
Zniszcz wskazany urok.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Requiem Angel
Latanie
Ilekroć umrze inny stwór bez typu Duch pod twoim władaniem, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Séance
Na początku każdego kroku utrzymania, możesz wygnać wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton będący kopią owej karty, ale jest on Duchem oprócz swoich innych typów. Wygnaj go na początku najbliższego kroku końcowego.
- Silverclaw Griffin
Latanie, pierwszy cios
- Skillful Lunge
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+0 oraz pierwszy cios.
- Sudden Disappearance
Wygnaj wszystkie nielądowe byty pod władaniem wskazanego gracza. Przywróć owe karty na pole bitwy pod władaniem właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.
- Thalia, Guardian of Thraben
Pierwszy cios
Rzucanie nie-stworowych czarów kosztuje o więcej.
- Thraben Doomsayer
: Stwórz żeton białego stwora Człowiek 1/1.
Pamiętna godzina — O ile masz 5 żyć lub mniej, inne stwory pod twoim władaniem dostają +2/+2.
- Thraben Heretic
: Wygnaj wskazaną kartę stwora z cmentarza.
- Artful Dodge
Wskazany stwór nie może być blokowany w tej turze.
Wspomnienie (Możesz zagrać tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Beguiler of Wills
: Zyskaj władanie nad wskazanym stworem o sile mniejszej lub równej liczbie stworów pod twoim władaniem.
- Bone to Ash
Skontruj wskazany czar stwora.
Dobierz kartę.
- Call to the Kindred
Zaurocz stwora
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz spojrzeć na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Jeśli tak zrobisz, możesz umieścić spośród nich na polu bitwy kartę stwora współdzielącą typ stwora z zauroczonym stworem, po czym umieść pozostałe z owych kart dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Chant of the Skifsang
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje -13/-0.
- Chill of Foreboding
Każdy gracz mieli pięć kart.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Counterlash
Skontruj wskazany czar. Możesz rzucić z twojej ręki bez płacenia kosztu many czar mający z nim wspólny typ karty.
- Curse of Echoes
Zaurocz gracza
Ilekroć zauroczony gracz rzuci czar sztuczki lub obrzędów, każdy inny gracz może skopiować ów czar i może wskazać nowe cele dla kopii pod swoim władaniem.
- Divination
Dobierz dwie karty.
- Dungeon Geists
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. Ów stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy dopóki władasz niniejszym stworem.
- Geralf's Mindcrusher
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz mieli pięć kart.
Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)
- Griptide
Umieść wskazanego stwora na wierzchu biblioteki właściciela.
- Havengul Runebinder
, , wygnaj kartę stwora z twojego cmentarza: Stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2, po czym umieść znacznik +1/+1 na każdym Zombi pod twoim władaniem.
- Headless Skaab
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — wygnaj kartę stwora z twojego cmentarza.
Ten stwór wchodzi przekręcony na pole bitwy.
- Increasing Confusion
Wskazany gracz mieli X kart. Jeśli ten czar został rzucony z cmentarza, zamiast tego ów gracz mieli dwukrotnie tyle kart.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Mystic Retrieval
Przywróć wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Nephalia Seakite
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Latanie
- Niblis of the Breath
Latanie
, : Możesz przekręcić lub odkręcić wskazanego stwora.
- Relentless Skaabs
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — wygnaj kartę stwora z twojego cmentarza.
Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)
- Saving Grasp
Przywróć wskazanego własnego stwora do twojej ręki.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Screeching Skaab
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zmiel dwie karty.
- Secrets of the Dead
Ilekroć rzucisz czar z twojego cmentarza, dobierz kartę.
- Shriekgeist
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz mieli dwie karty.
- Soul Seizer
Latanie
Kiedy ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz go transfomować. Jeśli tak zrobisz, dołącz go do wskazanego stwora pod władaniem owego gracza.
- Ghastly Haunting
Zaurocz stwora
Masz władanie nad zauroczonym stworem.
- Stormbound Geist
Latanie
Ten stwór może blokować tylko stwory z lataniem.
Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)
- Thought Scour
Wskazany gracz mieli dwie karty.
Dobierz kartę.
- Tower Geist
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałą w twoim cmentarzu.
- Black Cat
Kiedy ten stwór umrze, wskazany przeciwnik odrzuca losową kartę.
- Chosen of Markov
, przekręć odkręconego Wampira pod twoim władaniem: Transformuj tego stwora.
- Curse of Misfortunes
Zaurocz gracza
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę Klątwy mającej inną nazwę niż Klątwa dołączona do zauroczonego gracza, umieść ją na polu bitwy dołączoną do owego gracza, po czym przetasuj.
- Curse of Thirst
Zaurocz gracza
Na początku kroku utrzymania zauroczonego gracza, ten urok zadaje owemu graczowi obrażenia równe liczbie Klątw dołączony go niego.
- Deadly Allure
Wskazany stwór do końca tury zyskuje dotyk śmierci i musi być blokowany w tej turze jeśli to możliwe.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Death's Caress
Zniszcz wskazanego stwora. Jeśli ów stwór był Człowiekiem, zyskaj życia równe jego wytrzymałości.
- Falkenrath Torturer
Poświęć stwora: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie. Jeśli poświęcony stwór był Człowiekiem, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Farbog Boneflinger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór do końca tury dostaje -2/-2.
- Fiend of the Shadows
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz wygania kartę ze swojej ręki. Możesz zagrać ową kartę przez czas jej wygnania.
Poświęć Człowieka: Zregeneruj tego stwora.
- Geralf's Messenger
Ten stwór wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik traci 2 życia.
Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)
- Gravecrawler
Ten stwór nie może blokować.
Możesz rzucić tego stwora z twojego cmentarza o ile władasz Zombi.
- Gravepurge
Umieść dowolną liczbę wskazanych kart stworów z twojego cmentarza na wierzchu twojej biblioteki.
Dobierz kartę.
- Gruesome Discovery
Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
Okropność — Jeśli w tej turze umarł stwór, zamiast tego ów gracz ujawnia swoją rękę, a ty wybierasz z niej dwie karty, po czym ów gracz odrzuca owe karty.
- Harrowing Journey
Wskazany gracz dobiera trzy karty i traci 3 życia.
- Highborn Ghoul
Zastraszenie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)
- Increasing Ambition
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę i umieść ją w twojej ręce. Jeśli ten czar został rzucony z cmentarza, zamiast tego wyszukaj w twojej bibliotece dwie karty i umieść je w twojej ręce. Następnie przetasuj.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Mikaeus, the Unhallowed
Zastraszenie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)
Ilekroć Człowiek zada ci obrażenia, zniszcz go.
Inne stwory pod twoim władaniem nie będące typu Człowiek mają bezśmierć. (Kiedy stwór z bezśmiercią umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)
- Ravenous Demon
Poświęć Człowieka: Transformuj tego stwora. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Archdemon of Greed
Latanie, tratowanie
Na początku twojego kroku utrzymania, poświęć Człowieka. Jeśli nie możesz, przekręć tego stwora i zadaje on tobie 9 obrażeń.
- Reap the Seagraf
Stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Sightless Ghoul
Ten stwór nie może blokować.
Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)
- Skirsdag Flayer
, , poświęć Człowieka: Zniszcz wskazanego stwora.
- Spiteful Shadows
Zaurocz stwora
Ilekroć zauroczony stwór otrzyma obrażenia, zadaje tyle samo obrażeń swojemu władcy.
- Tragic Slip
Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
Okropność — Ów stwór zamiast tego do końca tury dostaje -13/-13 jeśli w tej turze umarł stwór.
- Undying Evil
Wskazany stwór zyskuje bezśmierć do końca tury. (Kiedy umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)
- Vengeful Vampire
Latanie
Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)
- Wakedancer
Okropność — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli w tej turze umarł stwór, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Zombie Apocalypse
Przywróć wszystkie karty Zombi z twojego cmentarza przekręcone na pole bitwy, po czym zniszcz wszystkie stwory typu Człowiek.
- Afflicted Deserter
Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze nie rzucono czarów, transformuj tego stwora.
- Werewolf Ransacker
Ilekroć ten stwór transformuję na tę stronę, możesz zniszczyć wskazany artefakt. Jeśli ów artefakt trafi do cmentarza w ten sposób, ten stwór zadaje władcy owego artefaktu 3 obrażenia.
Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze któryś gracz rzucił co najmniej dwa czary, transformuj tego stwora.
- Alpha Brawl
Wskazany stwór pod władaniem przeciwnika zadaje obrażenia równe swojej sile każdemu innemu stworowi pod władaniem owego gracza, po czym każdy z owych stworów zadaje mu obrażenia równe swojej sile.
- Blood Feud
Wskazany stwór walczy z innym wskazanym stworem. (Każdy zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
- Burning Oil
Ten czar zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 3 obrażenia.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Curse of Bloodletting
Zaurocz gracza
Jeśli jakieś źródło miałoby zadać obrażenia zauroczonemu graczowi, zamiast tego zadaje owemu graczowi dwukrotność owych obrażeń.
- Erdwal Ripper
Pośpiech
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Faithless Looting
Dobierz dwie karty, po czym odrzuć dwie karty.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Fires of Undeath
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej kort wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Flayer of the Hatebound
Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)
Ilekroć ten lub inny stwór wejdzie na pole bitwy z twojego cmentarza, ów stwór zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe swojej sile.
- Fling
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Ten czar zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe sile poświęconego stwora.
- Forge Devil
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje wskazanemu stworowi 1 obrażenie oraz tobie 1 obrażenie.
- Heckling Fiends
: Wskazany stwór atakuje w tej turze jeśli może.
- Hellrider
Pośpiech
Ilekroć atakuje stwór pod twoim władaniem, niniejszy stwór zadaje atakowanemu graczowi lub wędrowcowi 1 obrażenie.
- Hinterland Hermit
Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze nie rzucono czarów, transformuj tego stwora.
- Hinterland Scourge
Ten stwór musi być blokowany jeśli to możliwe.
Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze któryś gracz rzucił co najmniej dwa czary, transformuj tego stwora.
- Increasing Vengeance
Skopiuj wskazany czar sztuczki lub obrzędu pod twoim władaniem. Jeśli ten czar został rzucony z cmentarza, zamiast tego skopiuj ów czar dwukrotnie. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
Wspomnienie (Możesz zagrać tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Markov Blademaster
Podwójny cios
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Markov Warlord
Pośpiech
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, co najwyżej dwa wskazane stwory nie mogą blokować w tej turze.
- Mondronen Shaman
Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze nie rzucono czarów, transformuj tego stwora.
- Tovolar's Magehunter
Ilekroć przeciwnik rzuci czar, ten stwór zadaje owemu graczowi 2 obrażenia.
Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze któryś gracz rzucił co najmniej dwa czary, transformuj tego stwora.
- Moonveil Dragon
Latanie
: Każdy stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +1/+0.
- Nearheath Stalker
Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)
- Pyreheart Wolf
Ilekroć ten stwór zaatakuje, stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury złowrogość. (Nie mogą być blokowane, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)
- Scorch the Fields
Zniszcz wskazany ląd. Ten czar zadaje każdemu Człowiekowi po 1 obrażeniu.
- Shattered Perception
Odrzuć wszystkie karty z twojej ręki, po czym dobierz tyle samo kart.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Talons of Falkenrath
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma „: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+0.”
- Torch Fiend
, poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany artefakt.
- Wrack with Madness
Wskazany stwór zadaje sam sobie obrażenia równe swojej sile.
- Briarpack Alpha
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Clinging Mists
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze.
Pamiętna godzina — Jeśli masz 5 żyć lub mniej, przekręć wszystkie atakujące stwory. Owe stwory nie odkręcą się w najbliższym kroku odkręcania swojego władcy.
- Crushing Vines
Wybierz jedno —
Zniszcz wskazanego stwora mającego latanie.
Zniszcz wskazany artefakt.
- Dawntreader Elk
, poświęć tego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Deranged Outcast
, poświęć Człowieka: Umieść dwa znaczniki +1/+1 na wskazanym stworze.
- Favor of the Woods
Zaurocz stwora
Ilekroć zauroczony stwór blokuje, zyskaj 3 życia.
- Feed the Pack
Na początku twojego kroku końcowego możesz poświęcić nieżetonowego stwora. Jeśli tak zrobisz, stwórz X żetonów zielonego stwora Wilk 2/2, gdzie X jest wytrzymałością poświęconego stwora.
- Ghoultree
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej za każdego stwora w twoim cmentarzu.
- Gravetiller Wurm
Tratowanie
Okropność — Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając cztery znaczniki +1/+1 jeśli w tej turze umarł stwór.
- Grim Flowering
Dobierz kartę za każdą kartę stwora w twoim cmentarzu.
- Hunger of the Howlpack
Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
Okropność — Zamiast tego umieść trzy znaczniki +1/+1 na owym stworze jeśli w tej turze umarł stwór.
- Increasing Savagery
Umieść pięć znaczników +1/+1 na wskazanym stworze. Jeśli ten czar został rzucony z cmentarza, zamiast tego umieść dziesięć znaczników +1/+1 na owym stworze.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Kessig Recluse
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Lambholt Elder
Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze nie rzucono czarów, transformuj tego stwora.
- Silverpelt Werewolf
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz kartę.
Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze któryś gracz rzucił co najmniej dwa czary, transformuj tego stwora.
- Lost in the Woods
Ilekroć stwór zaatakuje ciebie lub wędrowca pod twoim władaniem, ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli to karta Lasu, usuń owego stwora z potyczki. Następnie umieść ujawnioną kartę na spodzie twojej biblioteki.
- Predator Ooze
Niezniszczalność
Ilekroć ten stwór zaatakuje, umieść na nim znacznik +1/+1.
Ilekroć umrze stwór uszkodzony w tej turze przez niniejszego, umieść na niniejszym stworze znacznik +1/+1.
- Scorned Villager
: Weź .
Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze nie rzucono czarów, transformuj tego stwora.
- Moonscarred Werewolf
Czujność
: Weź .
Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze któryś gracz rzucił co najmniej dwa czary, transformuj tego stwora.
- Somberwald Dryad
Podbój lasów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Strangleroot Geist
Pośpiech
Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)
- Tracker's Instincts
Ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść spośród nich kartę stwora w twojej ręce, a pozostałe w twoim cmentarzu.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Ulvenwald Bear
Okropność — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli w tej turze umarł stwór, umieść na wskazanym stworze dwa znaczniki +1/+1.
- Village Survivors
Czujność
Pamiętna godzina — O ile masz 5 żyć lub mniej, inne stwory pod twoim władaniem mają czujność.
- Vorapede
Czujność, tratowanie
Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)
- Wild Hunger
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+1 oraz tratowanie.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Wolfbitten Captive
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2. Możesz aktywować tylko raz na turę.
Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze nie rzucono czarów, transformuj tego stwora.
- Krallenhorde Killer
: Ten stwór do końca tury dostaje +4/+4. Możesz aktywować tylko raz na turę.
Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze któryś gracz rzucił co najmniej dwa czary, transformuj tego stwora.
- Young Wolf
Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)
- Diregraf Captain
Dotyk śmierci
Inne Zombi pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Ilekroć umrze inne Zombi pod twoim władaniem, wskazany przeciwnik traci 1 życie.
- Drogskol Captain
Latanie
Inne Duchy pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają antyklątwę. (Nie mogą być wskazywane przez czary i zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
- Drogskol Reaver
Latanie, podwójny cios, więź życia
Ilekroć zyskujesz życie, dobierz kartę.
- Falkenrath Aristocrat
Latanie, pośpiech
Poświęć stwora: Ten stwór do końca tury zyskuje niezniszczalność. Jeśli poświęcony stwór był Człowiekiem, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Havengul Lich
: Możesz w tej turze rzucić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza. Kiedy go rzucisz w tej turze, niniejszy stwór do końca tury zyskuje wszystkie aktywowane zdolności owej karty.
- Huntmaster of the Fells
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub transformuje na tę stronę, stwórz żeton zielonego stwora Wilk 2/2 i zyskaj 2 życia.
Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze nie rzucono czarów, transformuj tego stwora.
- Ravager of the Fells
Tratowanie
Ilekroć ten stwór transformuje na tę stronę, zadaje wskazanemu przeciwnikowi lub wędrowcowi 2 obrażenia oraz 2 obrażenia co najwyżej jednemu wskazanemu stworowi pod władaniem owego gracza lub władcy owego wędrowca.
Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze któryś gracz rzucił co najmniej dwa czary, transformuj tego stwora.
- Immerwolf
Zastraszenie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)
Każdy inny stwór pod twoim władaniem mający typ Wilk lub Wilkołak dostaje +1/+1.
Wilkołaki bez typu Człowiek pod twoim władaniem nie mogą transformować.
- Sorin, Lord of Innistrad
+1: Stwórz żeton czarnego stwora Wampir 1/1 z więzią życia.
–2: Dostajesz emblemat mający „Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+0.”
–6: Zniszcz co najwyżej trzy wskazane stwory i/lub wędrowców. Przywróć na pole bitwy pod twoim władaniem każdą kartę umieszczoną w ten sposób w cmentarzu.
- Stromkirk Captain
Pierwszy cios
Inne Wampiry pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają pierwszy cios.
- Altar of the Lost
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź dwie many w dowolnej kombinacji kolorów. Wydaj ową manę tylko na rzucanie czarów ze wspomnieniem z cmentarza.
- Avacyn's Collar
Wyposażony stwór dostaje +1/+0 i ma czujność.
Ilekroć wyposażony stwór umrze, jeśli był Człowiekiem, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
Wyposaż
- Chalice of Life
: Zyskaj 1 życie. Następnie jeśli masz co najmniej o 10 żyć więcej niż wynosi wartość startowa, transformuj ten artefakt.
- Chalice of Death
: Wskazany gracz traci 5 żyć.
- Elbrus, the Binding Blade
Wyposażony stwór dostaje +1/+0.
Kiedy wyposażony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, odłącz ten artefakt, po czym transformuj go.
Wyposaż
- Withengar Unbound
Latanie, zastraszanie, tratowanie (Stwór z zastraszaniem nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)
Ilekroć gracz przegrywa grę, umieść trzynaście znaczników +1/+1 na tym stworze.
- Executioner's Hood
Wyposażony stwór ma zastraszanie. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Grafdigger's Cage
Karty stworów w cmentarzach i bibliotekach nie mogą wejść na pole bitwy.
Gracze nie mogą rzucać czarów z cmentarzy i bibliotek.
- Heavy Mattock
Wyposażony stwór dostaje +1/+1.
O ile wyposażony stwór jest Człowiekiem, dostaje dodatkowe +1/+1.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Helvault
, : Wygnaj wskazanego stwora pod twoim władaniem.
, : Wygnaj wskazanego stwora poza twoim władaniem.
Kiedy ten artefakt trafi do cmentarza z pola bitwy, przywróć wszystkie wygnane nim karty na pole bitwy pod władaniem ich właścicieli.
- Jar of Eyeballs
Ilekroć umrze stwór pod twoim władaniem, umieść dwa znaczniki oka na tym artefakcie.
, , usuń wszystkie znaczniki oczu z tego artefaktu: Spójrz na X wierzchnich kart twojej biblioteki, gdzie X jest liczbą znaczników oczu usuniętych w ten sposób. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Warden of the Wall
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
O ile nie jest twoje tura, ten artefakt jest artefaktowym stworem Gargules 2/3 z lataniem.
- Wolfhunter's Quiver
Wyposażony stwór ma „: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie” oraz „: Ten stwór zadaje wskazanemu Wilkołakowi 3 obrażenia.”
Wyposaż
- Evolving Wilds
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Grim Backwoods
: Weź .
, , poświęć stwora: Dobierz kartę.
- Haunted Fengraf
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Przywróć losową kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Vault of the Archangel
: Weź .
, : Stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury dotyk śmierci i więź życia.