Dark Ascension

Archangel's Light

Zyskaj po 2 życia za każdą kartę w twoim cmentarzu, po czym wtasuj twój cmentarz do twojej biblioteki.

Bar the Door

Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +0/+4.

Break of Day

Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.

Pamiętna godzina — Jeśli masz 5 żyć lub mniej, owe stwory zyskują do końca niezniszczalność. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą ich.)

Burden of Guilt

Zaurocz stwora

{1}: Przekręć zauroczonego stwora.

Curse of Exhaustion

Zaurocz gracza

Zauroczony gracz nie może rzucać więcej niż jednego czaru na turę.

Elgaud Inquisitor

Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)

Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.

Faith's Shield

Wskazany byt pod twoim władaniem do końca tury zyskuje ochronę przed wybranym przez ciebie kolorem.

Pamiętna godzina — Jeśli masz 5 żyć lub mniej, zamiast tego ty i każdy byt pod twoim władaniem do końca tury zyskuje ochronę przed wybranym przez ciebie kolorem.

Gather the Townsfolk

Stwórz dwa żetony białego stwora Człowiek 1/1.

Pamiętna godzina — Jeśli masz 5 żyć lub mniej, zamiast tego stwórz pięć takich żetonów.

Gavony Ironwright

Pamiętna godzina — O ile masz 5 żyć lub mniej, inne stwory pod twoim władaniem dostają +1/+4.

Hollowhenge Spirit

Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, usuń wskazanego atakującego lub blokującego stwora z potyczki.

Increasing Devotion

Stwórz pięć żetonów białego stwora Człowiek 1/1. Jeśli ten czar został rzucony z cmentarza, zamiast tego stwórz dziesięć owych żetonów.

Wspomnienie {7}{W}{W} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Lingering Souls

Stwórz dwa żetony białego stwora Duch 1/1 z lataniem.

Wspomnienie {1}{B} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Loyal Cathar

Czujność

Kiedy ten stwór umrze, przywróć go transformowanego na pole bitwy pod twoim władaniem na początku najbliższego kroku końcowego.

Unhallowed Cathar

Ten stwór nie może blokować.

Midnight Guard

Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy, odkręć tego stwora.

Niblis of the Mist

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przekręcić wskazanego stwora.

Niblis of the Urn

Latanie

Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz przekręcić wskazanego stwora.

Ray of Revelation

Zniszcz wskazany urok.

Wspomnienie {G} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Requiem Angel

Latanie

Ilekroć umrze inny stwór bez typu Duch pod twoim władaniem, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.

Sanctuary Cat

Séance

Na początku każdego kroku utrzymania, możesz wygnać wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton będący kopią owej karty, ale jest on Duchem oprócz swoich innych typów. Wygnaj go na początku najbliższego kroku końcowego.

Silverclaw Griffin

Latanie, pierwszy cios

Skillful Lunge

Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+0 oraz pierwszy cios.

Sudden Disappearance

Wygnaj wszystkie nielądowe byty pod władaniem wskazanego gracza. Przywróć owe karty na pole bitwy pod władaniem właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.

Thalia, Guardian of Thraben

Pierwszy cios

Rzucanie nie-stworowych czarów kosztuje o {1} więcej.

Thraben Doomsayer

{T}: Stwórz żeton białego stwora Człowiek 1/1.

Pamiętna godzina — O ile masz 5 żyć lub mniej, inne stwory pod twoim władaniem dostają +2/+2.

Thraben Heretic

{T}: Wygnaj wskazaną kartę stwora z cmentarza.

Artful Dodge

Wskazany stwór nie może być blokowany w tej turze.

Wspomnienie {U} (Możesz zagrać tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Beguiler of Wills

{T}: Zyskaj władanie nad wskazanym stworem o sile mniejszej lub równej liczbie stworów pod twoim władaniem.

Bone to Ash

Skontruj wskazany czar stwora.

Dobierz kartę.

Call to the Kindred

Zaurocz stwora

Na początku twojego kroku utrzymania, możesz spojrzeć na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Jeśli tak zrobisz, możesz umieścić spośród nich na polu bitwy kartę stwora współdzielącą typ stwora z zauroczonym stworem, po czym umieść pozostałe z owych kart dowolnie na spodzie twojej biblioteki.

Chant of the Skifsang

Zaurocz stwora

Zauroczony stwór dostaje -13/-0.

Chill of Foreboding

Każdy gracz mieli pięć kart.

Wspomnienie {7}{U} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Counterlash

Skontruj wskazany czar. Możesz rzucić z twojej ręki bez płacenia kosztu many czar mający z nim wspólny typ karty.

Curse of Echoes

Zaurocz gracza

Ilekroć zauroczony gracz rzuci czar sztuczki lub obrzędów, każdy inny gracz może skopiować ów czar i może wskazać nowe cele dla kopii pod swoim władaniem.

Divination

Dobierz dwie karty.

Dungeon Geists

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. Ów stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy dopóki władasz niniejszym stworem.

Geralf's Mindcrusher

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz mieli pięć kart.

Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)

Griptide

Umieść wskazanego stwora na wierzchu biblioteki właściciela.

Havengul Runebinder

{2}{U}, {T}, wygnaj kartę stwora z twojego cmentarza: Stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2, po czym umieść znacznik +1/+1 na każdym Zombi pod twoim władaniem.

Headless Skaab

Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — wygnaj kartę stwora z twojego cmentarza.

Ten stwór wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Increasing Confusion

Wskazany gracz mieli X kart. Jeśli ten czar został rzucony z cmentarza, zamiast tego ów gracz mieli dwukrotnie tyle kart.

Wspomnienie {X}{U} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Mystic Retrieval

Przywróć wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.

Wspomnienie {2}{R} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Nephalia Seakite

Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)

Latanie

Niblis of the Breath

Latanie

{U}, {T}: Możesz przekręcić lub odkręcić wskazanego stwora.

Relentless Skaabs

Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — wygnaj kartę stwora z twojego cmentarza.

Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)

Saving Grasp

Przywróć wskazanego własnego stwora do twojej ręki.

Wspomnienie {W} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Screeching Skaab

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zmiel dwie karty.

Secrets of the Dead

Ilekroć rzucisz czar z twojego cmentarza, dobierz kartę.

Shriekgeist

Latanie

Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz mieli dwie karty.

Soul Seizer

Latanie

Kiedy ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz go transfomować. Jeśli tak zrobisz, dołącz go do wskazanego stwora pod władaniem owego gracza.

Ghastly Haunting

Zaurocz stwora

Masz władanie nad zauroczonym stworem.

Stormbound Geist

Latanie

Ten stwór może blokować tylko stwory z lataniem.

Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)

Thought Scour

Wskazany gracz mieli dwie karty.

Dobierz kartę.

Tower Geist

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałą w twoim cmentarzu.

Black Cat

Kiedy ten stwór umrze, wskazany przeciwnik odrzuca losową kartę.

Chosen of Markov

{T}, przekręć odkręconego Wampira pod twoim władaniem: Transformuj tego stwora.

Markov's Servant

Curse of Misfortunes

Zaurocz gracza

Na początku twojego kroku utrzymania, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę Klątwy mającej inną nazwę niż Klątwa dołączona do zauroczonego gracza, umieść ją na polu bitwy dołączoną do owego gracza, po czym przetasuj.

Curse of Thirst

Zaurocz gracza

Na początku kroku utrzymania zauroczonego gracza, ten urok zadaje owemu graczowi obrażenia równe liczbie Klątw dołączony go niego.

Deadly Allure

Wskazany stwór do końca tury zyskuje dotyk śmierci i musi być blokowany w tej turze jeśli to możliwe.

Wspomnienie {G} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Death's Caress

Zniszcz wskazanego stwora. Jeśli ów stwór był Człowiekiem, zyskaj życia równe jego wytrzymałości.

Falkenrath Torturer

Poświęć stwora: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie. Jeśli poświęcony stwór był Człowiekiem, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.

Farbog Boneflinger

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór do końca tury dostaje -2/-2.

Fiend of the Shadows

Latanie

Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz wygania kartę ze swojej ręki. Możesz zagrać ową kartę przez czas jej wygnania.

Poświęć Człowieka: Zregeneruj tego stwora.

Geralf's Messenger

Ten stwór wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik traci 2 życia.

Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)

Gravecrawler

Ten stwór nie może blokować.

Możesz rzucić tego stwora z twojego cmentarza o ile władasz Zombi.

Gravepurge

Umieść dowolną liczbę wskazanych kart stworów z twojego cmentarza na wierzchu twojej biblioteki.

Dobierz kartę.

Gruesome Discovery

Wskazany gracz odrzuca dwie karty.

Okropność — Jeśli w tej turze umarł stwór, zamiast tego ów gracz ujawnia swoją rękę, a ty wybierasz z niej dwie karty, po czym ów gracz odrzuca owe karty.

Harrowing Journey

Wskazany gracz dobiera trzy karty i traci 3 życia.

Highborn Ghoul

Zastraszenie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)

Increasing Ambition

Wyszukaj w twojej bibliotece kartę i umieść ją w twojej ręce. Jeśli ten czar został rzucony z cmentarza, zamiast tego wyszukaj w twojej bibliotece dwie karty i umieść je w twojej ręce. Następnie przetasuj.

Wspomnienie {7}{B} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Mikaeus, the Unhallowed

Zastraszenie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)

Ilekroć Człowiek zada ci obrażenia, zniszcz go.

Inne stwory pod twoim władaniem nie będące typu Człowiek mają bezśmierć. (Kiedy stwór z bezśmiercią umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)

Ravenous Demon

Poświęć Człowieka: Transformuj tego stwora. Aktywuj tylko jako obrzęd.

Archdemon of Greed

Latanie, tratowanie

Na początku twojego kroku utrzymania, poświęć Człowieka. Jeśli nie możesz, przekręć tego stwora i zadaje on tobie 9 obrażeń.

Reap the Seagraf

Stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.

Wspomnienie {4}{U} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Sightless Ghoul

Ten stwór nie może blokować.

Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)

Skirsdag Flayer

{3}{B}, {T}, poświęć Człowieka: Zniszcz wskazanego stwora.

Spiteful Shadows

Zaurocz stwora

Ilekroć zauroczony stwór otrzyma obrażenia, zadaje tyle samo obrażeń swojemu władcy.

Tragic Slip

Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.

Okropność — Ów stwór zamiast tego do końca tury dostaje -13/-13 jeśli w tej turze umarł stwór.

Undying Evil

Wskazany stwór zyskuje bezśmierć do końca tury. (Kiedy umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)

Vengeful Vampire

Latanie

Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)

Wakedancer

Okropność — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli w tej turze umarł stwór, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.

Zombie Apocalypse

Przywróć wszystkie karty Zombi z twojego cmentarza przekręcone na pole bitwy, po czym zniszcz wszystkie stwory typu Człowiek.

Afflicted Deserter

Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze nie rzucono czarów, transformuj tego stwora.

Werewolf Ransacker

Ilekroć ten stwór transformuję na tę stronę, możesz zniszczyć wskazany artefakt. Jeśli ów artefakt trafi do cmentarza w ten sposób, ten stwór zadaje władcy owego artefaktu 3 obrażenia.

Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze któryś gracz rzucił co najmniej dwa czary, transformuj tego stwora.

Alpha Brawl

Wskazany stwór pod władaniem przeciwnika zadaje obrażenia równe swojej sile każdemu innemu stworowi pod władaniem owego gracza, po czym każdy z owych stworów zadaje mu obrażenia równe swojej sile.

Blood Feud

Wskazany stwór walczy z innym wskazanym stworem. (Każdy zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)

Burning Oil

Ten czar zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 3 obrażenia.

Wspomnienie {3}{W} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Curse of Bloodletting

Zaurocz gracza

Jeśli jakieś źródło miałoby zadać obrażenia zauroczonemu graczowi, zamiast tego zadaje owemu graczowi dwukrotność owych obrażeń.

Erdwal Ripper

Pośpiech

Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, umieść na nim znacznik +1/+1.

Faithless Looting

Dobierz dwie karty, po czym odrzuć dwie karty.

Wspomnienie {2}{R} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Fires of Undeath

Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.

Wspomnienie {5}{B} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej kort wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Flayer of the Hatebound

Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)

Ilekroć ten lub inny stwór wejdzie na pole bitwy z twojego cmentarza, ów stwór zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe swojej sile.

Fling

Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.

Ten czar zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe sile poświęconego stwora.

Forge Devil

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje wskazanemu stworowi 1 obrażenie oraz tobie 1 obrażenie.

Heckling Fiends

{2}{R}: Wskazany stwór atakuje w tej turze jeśli może.

Hellrider

Pośpiech

Ilekroć atakuje stwór pod twoim władaniem, niniejszy stwór zadaje atakowanemu graczowi lub wędrowcowi 1 obrażenie.

Hinterland Hermit

Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze nie rzucono czarów, transformuj tego stwora.

Hinterland Scourge

Ten stwór musi być blokowany jeśli to możliwe.

Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze któryś gracz rzucił co najmniej dwa czary, transformuj tego stwora.

Increasing Vengeance

Skopiuj wskazany czar sztuczki lub obrzędu pod twoim władaniem. Jeśli ten czar został rzucony z cmentarza, zamiast tego skopiuj ów czar dwukrotnie. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.

Wspomnienie {3}{R}{R} (Możesz zagrać tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Markov Blademaster

Podwójny cios

Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, umieść na nim znacznik +1/+1.

Markov Warlord

Pośpiech

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, co najwyżej dwa wskazane stwory nie mogą blokować w tej turze.

Mondronen Shaman

Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze nie rzucono czarów, transformuj tego stwora.

Tovolar's Magehunter

Ilekroć przeciwnik rzuci czar, ten stwór zadaje owemu graczowi 2 obrażenia.

Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze któryś gracz rzucił co najmniej dwa czary, transformuj tego stwora.

Moonveil Dragon

Latanie

{R}: Każdy stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +1/+0.

Nearheath Stalker

Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)

Pyreheart Wolf

Ilekroć ten stwór zaatakuje, stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury złowrogość. (Nie mogą być blokowane, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)

Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)

Russet Wolves

Scorch the Fields

Zniszcz wskazany ląd. Ten czar zadaje każdemu Człowiekowi po 1 obrażeniu.

Shattered Perception

Odrzuć wszystkie karty z twojej ręki, po czym dobierz tyle samo kart.

Wspomnienie {5}{R} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Talons of Falkenrath

Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)

Zaurocz stwora

Zauroczony stwór ma „{1}{R}: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+0.”

Torch Fiend

{R}, poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany artefakt.

Wrack with Madness

Wskazany stwór zadaje sam sobie obrażenia równe swojej sile.

Briarpack Alpha

Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.

Clinging Mists

Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze.

Pamiętna godzina — Jeśli masz 5 żyć lub mniej, przekręć wszystkie atakujące stwory. Owe stwory nie odkręcą się w najbliższym kroku odkręcania swojego władcy.

Crushing Vines

Wybierz jedno —

  • Zniszcz wskazanego stwora mającego latanie.

  • Zniszcz wskazany artefakt.

Dawntreader Elk

{G}, poświęć tego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.

Deranged Outcast

{1}{G}, poświęć Człowieka: Umieść dwa znaczniki +1/+1 na wskazanym stworze.

Favor of the Woods

Zaurocz stwora

Ilekroć zauroczony stwór blokuje, zyskaj 3 życia.

Feed the Pack

Na początku twojego kroku końcowego możesz poświęcić nieżetonowego stwora. Jeśli tak zrobisz, stwórz X żetonów zielonego stwora Wilk 2/2, gdzie X jest wytrzymałością poświęconego stwora.

Ghoultree

Rzucenie tego czaru kosztuje o {1} mniej za każdego stwora w twoim cmentarzu.

Gravetiller Wurm

Tratowanie

Okropność — Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając cztery znaczniki +1/+1 jeśli w tej turze umarł stwór.

Grim Flowering

Dobierz kartę za każdą kartę stwora w twoim cmentarzu.

Hollowhenge Beast

Hunger of the Howlpack

Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.

Okropność — Zamiast tego umieść trzy znaczniki +1/+1 na owym stworze jeśli w tej turze umarł stwór.

Increasing Savagery

Umieść pięć znaczników +1/+1 na wskazanym stworze. Jeśli ten czar został rzucony z cmentarza, zamiast tego umieść dziesięć znaczników +1/+1 na owym stworze.

Wspomnienie {5}{G}{G} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Kessig Recluse

Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)

Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)

Lambholt Elder

Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze nie rzucono czarów, transformuj tego stwora.

Silverpelt Werewolf

Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz kartę.

Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze któryś gracz rzucił co najmniej dwa czary, transformuj tego stwora.

Lost in the Woods

Ilekroć stwór zaatakuje ciebie lub wędrowca pod twoim władaniem, ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli to karta Lasu, usuń owego stwora z potyczki. Następnie umieść ujawnioną kartę na spodzie twojej biblioteki.

Predator Ooze

Niezniszczalność

Ilekroć ten stwór zaatakuje, umieść na nim znacznik +1/+1.

Ilekroć umrze stwór uszkodzony w tej turze przez niniejszego, umieść na niniejszym stworze znacznik +1/+1.

Scorned Villager

{T}: Weź {G}.

Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze nie rzucono czarów, transformuj tego stwora.

Moonscarred Werewolf

Czujność

{T}: Weź {G}{G}.

Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze któryś gracz rzucił co najmniej dwa czary, transformuj tego stwora.

Somberwald Dryad

Podbój lasów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)

Strangleroot Geist

Pośpiech

Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)

Tracker's Instincts

Ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść spośród nich kartę stwora w twojej ręce, a pozostałe w twoim cmentarzu.

Wspomnienie {2}{U} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Ulvenwald Bear

Okropność — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli w tej turze umarł stwór, umieść na wskazanym stworze dwa znaczniki +1/+1.

Village Survivors

Czujność

Pamiętna godzina — O ile masz 5 żyć lub mniej, inne stwory pod twoim władaniem mają czujność.

Vorapede

Czujność, tratowanie

Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)

Wild Hunger

Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+1 oraz tratowanie.

Wspomnienie {3}{R} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Wolfbitten Captive

{1}{G}: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2. Możesz aktywować tylko raz na turę.

Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze nie rzucono czarów, transformuj tego stwora.

Krallenhorde Killer

{3}{G}: Ten stwór do końca tury dostaje +4/+4. Możesz aktywować tylko raz na turę.

Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze któryś gracz rzucił co najmniej dwa czary, transformuj tego stwora.

Young Wolf

Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)

Diregraf Captain

Dotyk śmierci

Inne Zombi pod twoim władaniem dostają +1/+1.

Ilekroć umrze inne Zombi pod twoim władaniem, wskazany przeciwnik traci 1 życie.

Drogskol Captain

Latanie

Inne Duchy pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają antyklątwę. (Nie mogą być wskazywane przez czary i zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)

Drogskol Reaver

Latanie, podwójny cios, więź życia

Ilekroć zyskujesz życie, dobierz kartę.

Falkenrath Aristocrat

Latanie, pośpiech

Poświęć stwora: Ten stwór do końca tury zyskuje niezniszczalność. Jeśli poświęcony stwór był Człowiekiem, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.

Havengul Lich

{1}: Możesz w tej turze rzucić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza. Kiedy go rzucisz w tej turze, niniejszy stwór do końca tury zyskuje wszystkie aktywowane zdolności owej karty.

Huntmaster of the Fells

Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub transformuje na tę stronę, stwórz żeton zielonego stwora Wilk 2/2 i zyskaj 2 życia.

Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze nie rzucono czarów, transformuj tego stwora.

Ravager of the Fells

Tratowanie

Ilekroć ten stwór transformuje na tę stronę, zadaje wskazanemu przeciwnikowi lub wędrowcowi 2 obrażenia oraz 2 obrażenia co najwyżej jednemu wskazanemu stworowi pod władaniem owego gracza lub władcy owego wędrowca.

Na początku każdego kroku utrzymania, jeśli w poprzedniej turze któryś gracz rzucił co najmniej dwa czary, transformuj tego stwora.

Immerwolf

Zastraszenie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)

Każdy inny stwór pod twoim władaniem mający typ Wilk lub Wilkołak dostaje +1/+1.

Wilkołaki bez typu Człowiek pod twoim władaniem nie mogą transformować.

Sorin, Lord of Innistrad

+1: Stwórz żeton czarnego stwora Wampir 1/1 z więzią życia.

–2: Dostajesz emblemat mający „Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+0.”

–6: Zniszcz co najwyżej trzy wskazane stwory i/lub wędrowców. Przywróć na pole bitwy pod twoim władaniem każdą kartę umieszczoną w ten sposób w cmentarzu.

Stromkirk Captain

Pierwszy cios

Inne Wampiry pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają pierwszy cios.

Altar of the Lost

Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź dwie many w dowolnej kombinacji kolorów. Wydaj ową manę tylko na rzucanie czarów ze wspomnieniem z cmentarza.

Avacyn's Collar

Wyposażony stwór dostaje +1/+0 i ma czujność.

Ilekroć wyposażony stwór umrze, jeśli był Człowiekiem, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.

Wyposaż {2}

Chalice of Life

{T}: Zyskaj 1 życie. Następnie jeśli masz co najmniej o 10 żyć więcej niż wynosi wartość startowa, transformuj ten artefakt.

Chalice of Death

{T}: Wskazany gracz traci 5 żyć.

Elbrus, the Binding Blade

Wyposażony stwór dostaje +1/+0.

Kiedy wyposażony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, odłącz ten artefakt, po czym transformuj go.

Wyposaż {1}

Withengar Unbound

Latanie, zastraszanie, tratowanie (Stwór z zastraszaniem nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)

Ilekroć gracz przegrywa grę, umieść trzynaście znaczników +1/+1 na tym stworze.

Executioner's Hood

Wyposażony stwór ma zastraszanie. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)

Wyposaż {2} ({2}: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)

Grafdigger's Cage

Karty stworów w cmentarzach i bibliotekach nie mogą wejść na pole bitwy.

Gracze nie mogą rzucać czarów z cmentarzy i bibliotek.

Heavy Mattock

Wyposażony stwór dostaje +1/+1.

O ile wyposażony stwór jest Człowiekiem, dostaje dodatkowe +1/+1.

Wyposaż {2} ({2}: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)

Helvault

{1}, {T}: Wygnaj wskazanego stwora pod twoim władaniem.

{7}, {T}: Wygnaj wskazanego stwora poza twoim władaniem.

Kiedy ten artefakt trafi do cmentarza z pola bitwy, przywróć wszystkie wygnane nim karty na pole bitwy pod władaniem ich właścicieli.

Jar of Eyeballs

Ilekroć umrze stwór pod twoim władaniem, umieść dwa znaczniki oka na tym artefakcie.

{3}, {T}, usuń wszystkie znaczniki oczu z tego artefaktu: Spójrz na X wierzchnich kart twojej biblioteki, gdzie X jest liczbą znaczników oczu usuniętych w ten sposób. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.

Warden of the Wall

Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {C}.

O ile nie jest twoje tura, ten artefakt jest artefaktowym stworem Gargules 2/3 z lataniem.

Wolfhunter's Quiver

Wyposażony stwór ma „{T}: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie” oraz „{T}: Ten stwór zadaje wskazanemu Wilkołakowi 3 obrażenia.”

Wyposaż {5}

Evolving Wilds

{T}, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.

Grim Backwoods

{T}: Weź {C}.

{2}{B}{G}, {T}, poświęć stwora: Dobierz kartę.

Haunted Fengraf

{T}: Weź {C}.

{3}, {T}, poświęć ten ląd: Przywróć losową kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.

Vault of the Archangel

{T}: Weź {C}.

{2}{W}{B}, {T}: Stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury dotyk śmierci i więź życia.