Conflux¶
- Aerie Mystics
Latanie
: Stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury antymagię. (Nie mogą być wskazywane przez czary lub zdolności.)
- Asha's Favor
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma latanie, pierwszy cios i czujność.
- Aven Squire
Latanie
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Aven Trailblazer
Latanie
Domena — Wytrzymałość tej karty jest równa liczbie bazowych typów lądów pośród lądów pod twoim władaniem.
- Celestial Purge
Wygnaj wskazany czarny lub czerwony byt.
- Court Homunculus
Ten stwór dostaje +1/+1 o ile władasz innym artefaktem.
- Darklit Gargoyle
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/-1.
- Gleam of Resistance
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+2. Odkręć je.
Lądocykling bazowych (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją i umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Lapse of Certainty
Skontruj wskazany czar. Jeśli ów czar zostanie skontrowany w ten sposób, umieść go na wierzchu biblioteki właściciela zamiast w cmentarzu owego gracza.
- Mark of Asylum
Zażegnaj wszystkie niebojowe obrażenia, jakie mogłyby zostać zadane stworom pod twoim władaniem.
- Martial Coup
Stwórz X żetonów białego stwora Piechur 1/1. Jeśli X jest co najmniej 5, zniszcz wszystkie inne stwory.
- Mirror-Sigil Sergeant
Tratowanie
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli władasz niebieskim bytem, możesz stworzyć żeton będący kopią niniejszego stwora.
- Nacatl Hunt-Pride
Czujność
, : Wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
, : Wskazany stwór blokuje w tej turze jeśli może.
- Paragon of the Amesha
Pierwszy cios
: Do końca tury ten stwór staje się Aniołem, dostaje +3/+3 i zyskuje latanie oraz więź życia.
- Path to Exile
Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca możesz wyszukać w swojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieścić ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasować.
- Rhox Meditant
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz zielonym bytem, dobierz kartę.
- Scepter of Dominance
, : Przekręć wskazany byt.
- Sigil of the Empty Throne
Ilekroć rzucisz urok, stwórz żeton białego stwora Anioł 4/4 z lataniem.
- Wall of Reverence
Obronność, latanie
Na początku twojego kroku końcowego, możesz zyskać życie równe sile wskazanego stwora pod twoim władaniem.
- Brackwater Elemental
Kiedy ten stwór zaatakuje lub zablokuje, poświęć go na początku najbliższego kroku końcowego.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Constricting Tendrils
Wskazany stwór do końca tury dostaje -3/-0.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Controlled Instincts
Zaurocz czerwonego lub zielonego stwora
Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Cumber Stone
Stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają -1/-0.
- Esperzoa
Latanie
Na początku twojego kroku utrzymania, przywróć artefakt pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Ethersworn Adjudicator
Latanie
, : Zniszcz wskazanego stwora lub urok.
: Odkręć ten byt.
- Faerie Mechanist
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę artefaktu i umieścić ją w twojej ręce. Umieść pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Frontline Sage
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
, : Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Grixis Illusionist
: Lądy pod twoim władaniem do końca tury stają się bazowymi lądami wybranego przez ciebie typu.
- Inkwell Leviathan
Tratowanie
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
Antymagia (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
- Master Transmuter
, , przywróć artefakt pod twoim władaniem do ręki właściciela: Możesz umieścić kartę artefaktu z twojej ręki na polu bitwy.
- Parasitic Strix
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz czarnym bytem, wskazany gracz traci 2 życia, zyskaj 2 życia.
- Scepter of Insight
, : Dobierz kartę.
- Scornful Aether-Lich
: Ten stwór do końca tury zyskuje postrach i czujność. (Atakowanie nie powoduje jego przekręcenia oraz nie może być on blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Telemin Performance
Wskazany przeciwnik ujawnia karty z wierzchu swojej biblioteki aż ujawni kartę stwora. Ów gracz umieszcza wszystkie niestworowe karty ujawnione w ten sposób w swoim cmentarzu, po czym ty umieść ową kartę stwora na polu bitwy pod twoim władaniem.
- Traumatic Visions
Skontruj wskazany czar.
Lądocykling bazowych (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Unsummon
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- View from Above
Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie. Jeśli władasz białym bytem, przywróć ten czar do ręki właściciela.
- Worldly Counsel
Domena — Spójrz na X wierzchnich kart twojej biblioteki, gdzie X jest liczbą typów bazowych lądów pośród lądów pod twoim władaniem. Umieść jedną z owych kart w twojej ręce, a pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Absorb Vis
Wskazany gracz traci 4 życia, a ty zyskaj 4 życia.
Lądocykling bazowych (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją i umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Corrupted Roots
Zaurocz Las lub Równinę
Ilekroć zauroczony ląd zostanie przekręcony, jego władca traci 2 życia.
- Drag Down
Domena — Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1 za każdy bazowy typ lądy wśród lądów pod twoim władaniem.
- Dreadwing
: Ten stwór do końca tury dostaje +3/+0 i latanie.
- Extractor Demon
Latanie
Ilekroć inny stwór opuści pole bitwy, możesz sprawić, że wskazany gracz zmieli dwie karty.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Fleshformer
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2 i postrach. Wskazany stwór do końca tury dostaje -2/-2. Możesz aktywować tylko w twojej turze. (Stwór z postrachem nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Grixis Slavedriver
Kiedy ten stwór opuści pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Infectious Horror
Ilekroć ten stwór zaatakuje, każdy przeciwnik traci po 2 życia.
- Kederekt Parasite
Ilekroć przeciwnik dobierze kartę, jeśli władasz czerwonym bytem, możesz zdecydować, że ten stwór zada owemu graczowi 1 obrażenie.
- Nyxathid
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz przeciwnika.
Ten stwór dostaje -1/-1 za każdą kartę w ręce wybranego gracza.
- Pestilent Kathari
Latanie
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
: Ten stwór zyskuje od końca tury pierwszy cios.
- Rotting Rats
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz odrzuca kartę.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Salvage Slasher
Ten stwór dostaje +1/+0 za każdą kartę artefaktu w twoim cmentarzu.
- Scepter of Fugue
, : Wskazany gracz odrzuca kartę. Możesz aktywować tylko w twojej turze.
- Sedraxis Alchemist
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz niebieskim bytem, przywróć wskazany nielądowy byt do ręki właściciela.
- Voices from the Void
Domena — Wskazany kart odrzuca kartę za każdy typ bazowego lądu pośród lądów pod twoim władaniem.
- Wretched Banquet
Zniszcz wskazanego stwora jeśli ma najmniejszą siłę lub jest jednym z mających najmniejszą siłę pośród stworów na polu bitwy.
- Yoke of the Damned
Zaurocz stwora
Kiedy umrze stwór, zniszcz zauroczonego stwora.
- Banefire
Ten czar zadaje dowolnemu celowi X obrażeń.
Jeśli X to co najmniej 5, ten czar nie może być skontrowany, a obrażenia nie mogą zostać zażegnane.
- Bloodhall Ooze
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli władasz czarnym bytem, możesz umieścić znacznik +1/+1 na tym stworze.
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli władasz zielonym bytem, możesz umieścić znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Dark Temper
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 2 obrażenia. Jeśli władasz czarnym bytem, zamiast tego zniszcz owego stwora.
- Dragonsoul Knight
Pierwszy cios
: Do końca tury ten stwór staje się Smokiem, dostaje +5/+3 oraz zyskuje latanie i tratowanie.
- Fiery Fall
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 5 obrażeń.
Lądocykling bazowych (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Goblin Razerunners
, poświęć ląd: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
Na początku twojego kroku końcowego, możesz zdecydować, że ten stwór zada wskazanemu graczowi lub wędrowcowi obrażenia równe liczbie znaczników +1/+1 na nim.
- Hellspark Elemental
Tratowanie, pośpiech
Na początku kroku końcowego, poświęć tego stwora.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Ignite Disorder
Ten czar zadaje 3 obrażenia rozdzielone dowolnie pomiędzy jeden, dwa lub trzy wskazane białe i/lub niebieskie stwory.
- Kranioceros
: Ten stwór do końca tury dostaje +0/+3.
- Maniacal Rage
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i nie może blokować.
- Molten Frame
Zniszcz wskazanego artefaktowego stwora.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Quenchable Fire
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 3 obrażenia. Zadaje on owemu celowi dodatkowe 3 obrażenia na początku twojego najbliższego kroku utrzymania, chyba że ów gracz lub władca owego wędrowca zapłaci przed owym krokiem.
- Rakka Mar
Pośpiech
, : Stwórz żeton czerwonego stwora Żywiołak 3/1 z pośpiechem.
- Toxic Iguanar
Ten stwór ma dotyk śmierci o ile władasz zielonym bytem. (Stwór otrzymujący jakiekolwiek obrażenia od stwora z dotykiem śmierci zostaje zniszczony.)
- Viashino Slaughtermaster
Podwójny cios
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1. Możesz aktywować tylko raz na turę.
- Volcanic Fallout
Ten czar nie może być skontrowany.
Ten czar zadaje każdemu stworowi i każdemu graczowi po 2 obrażenia.
- Voracious Dragon
Latanie
Pożarcie 1 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle samo znaczników +1/+1.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on wskazanemu celowi obrażenia równe dwukrotności liczby pożartych Goblinów.
- Wandering Goblins
Domena — : Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0 za każdy typ bazowego lądu pośród lądów pod twoim władaniem.
- Worldheart Phoenix
Latanie
Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza płacąc zamiast płacenia jej kosztu many. Jeśli tak zrobisz, wchodzi na pole bitwy mając dwa znaczniki +1/+1.
- Beacon Behemoth
: Wskazany stwór o sile 5 lub większej do końca tury zyskuje czujność.
- Cliffrunner Behemoth
Ten stwór ma pośpiech o ile władasz czerwonym bytem.
Ten stwór ma więź życia o ile władasz białym bytem.
- Cylian Sunsinger
: Ten stwór oraz każdy inny stwór o tej samej nazwie dostają do końca tury +3/+3.
- Ember Weaver
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
O ile władasz czerwonym bytem, ten stwór dostaje +1/+0 i ma pierwszy cios.
- Filigree Fracture
Zniszcz wskazany artefakt lub urok. Jeśli ów byt był niebieski lub czarny, dobierz kartę.
- Gluttonous Slime
Błysk
Pożarcie 1 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle samo znaczników +1/+1.)
- Matca Rioters
Domena — Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie bazowych typów lądów pośród lądów pod twoim władaniem.
- Might of Alara
Domena — Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1 za każdy typ bazowego lądu pośród lądów pod twoim władaniem.
- Nacatl Savage
Ochrona przed artefaktami
- Noble Hierarch
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
: Weź , , lub .
- Paleoloth
Ilekroć inny stwór o sile 5 lub większej wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Sacellum Archers
, : Ten stwór zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 2 obrażenia.
- Scattershot Archer
: Ten stwór zadaje każdemu stworowi z lataniem po 1 obrażeniu.
- Shard Convergence
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Równiny, kartę Wyspy, kartę Bagna i kartę Góry. Ujawnij owe karty, umieść je w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Soul's Majesty
Dobierz tyle kart, ile wynosi siła wskazanego stwora pod twoim władaniem.
- Spore Burst
Domena — Stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1 za każdy typ bazowego lądu pośród lądów pod twoim władaniem.
- Sylvan Bounty
Wskazany gracz zyskuje 8 żyć.
Lądocykling bazowych (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją i umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Thornling
: Ten stwór do końca tury zyskuje pośpiech.
: Ten stwór do końca tury zyskuje tratowanie.
: Ten stwór do końca tury zyskuje niezniszczalność.
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/-1.
: Ten stwór do końca tury dostaje -1/+1.
- Tukatongue Thallid
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.
- Wild Leotau
Na początku twojego kroku utrzymania, poświęć ten byt, chyba że zapłacisz .
- Apocalypse Hydra
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1. Jeśli X wynosi 5 lub więcej, wchodzi on na pole bitwy z dodatkowymi X znacznikami +1/+1.
, usuń znacznik +1/+1 z tego bytu: Zadaje on wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Blood Tyrant
Latanie, tratowanie
Na początku twojego kroku utrzymania, każdy gracz traci po 1 życiu. Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze za każde 1 życie stracone w ten sposób.
Ilekroć gracz przegra grę, umieść pięć znaczników +1/+1 na tym stworze.
- Charnelhoard Wurm
Tratowanie
Ilekroć ten stwór zada przeciwnikowi obrażenia, możesz przywrócić wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Child of Alara
Tratowanie
Kiedy ten stwór umrze, zniszcz wszystkie nielądowe byty. Nie mogą one zregenerować.
- Conflux
Wyszukaj w twojej bibliotece białą kartę, niebieską kartę, czarną kartę, czerwoną kartę i zieloną kartę. Ujawnij je, umieść je w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Countersquall
Skontruj wskazany nie-stworowy czar. Jego władca traci 2 życia.
- Elder Mastery
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +3/+3 i ma latanie.
Ilekroć zauroczony stwór zada graczowi obrażenia, ów gracz odrzuca dwie karty.
- Esper Cormorants
Latanie
- Exploding Borders
Domena — Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ową kartę przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj. Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi X obrażeń, gdzie X jest liczbą typów bazowych lądów pośród lądów pod twoim władaniem.
- Giltspire Avenger
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
: Zniszcz wskazanego stwora, który w tej turze zadał tobie obrażenia.
- Goblin Outlander
Ochrona przed białym
- Gwafa Hazid, Profiteer
, : Umieść znacznik przekupstwa na wskazanym stworze poza twoim władaniem. Jego władca dobiera kartę.
Stwory ze znacznikiem przekupstwa nie mogą atakować ani blokować.
- Hellkite Hatchling
Pożarcie 1 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle samo znaczników +1/+1.)
Ten stwór ma latanie i tratowanie jeśli pożarł stwora.
- Jhessian Balmgiver
: Zażegnaj najbliższe 1 obrażenie, jakie miałoby zostać zadane w tej turze wskazanemu celowi.
: Wskazany stwór nie może być w tej turze blokowany.
- Knight of the Reliquary
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdą kartę lądu w twoim cmentarzu.
, poświęć Las lub Równinę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę lądu, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Knotvine Mystic
, : Weź .
- Maelstrom Archangel
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz rzucić czar z twojej ręki bez płacenia jego kosztu many.
- Magister Sphinx
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, liczba żyć wskazanego gracza ma wartość 10.
- Malfegor
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, odrzuć twoją rękę. Każdy przeciwnik poświęca stwora za każdą kartę odrzuconą w ten sposób.
- Meglonoth
Czujność, tratowanie
Ilekroć niniejszy stwór zablokuje stwora, niniejszy stwór zadaje władcy owego stwora obrażenia równe swojej sile.
- Nacatl Outlander
Ochrona przed niebieskim
- Nicol Bolas, Planeswalker
+3: Zniszcz wskazany nie-stworowy byt.
–2: Zyskaj władanie nad wskazanym stworem.
–9: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 7 obrażeń. Ów gracz lub władca owego wędrowca odrzuca siedem kart, po czym poświęca siedem bytów.
- Progenitus
Ochrona przed wszystkim
Jeśli ta karta miałaby trafić skądkolwiek do cmentarza, zamiast tego ujawnij tę kartę i wtasuj ją do biblioteki właściciela.
- Rhox Bodyguard
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia.
- Scarland Thrinax
Poświęć stwora: Umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Shambling Remains
Ten stwór nie może blokować.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Skyward Eye Prophets
Czujność
: Ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli to karta lądu, umieść ją na polu bitwy. W przeciwnym razie umieść ją w twojej ręce.
- Sludge Strider
Ilekroć inny artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem albo inny artefakt pod twoim władaniem opuści pole bitwy, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, wskazany gracz traci 1 życie, a ty zyskaj 1 życie.
- Sphinx Summoner
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę artefaktu lub stwora, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Suicidal Charge
Poświęć ten byt: Stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają do końca tury -1/-1. Owe stwory atakują w tej turze jeśli mogą.
- Vagrant Plowbeasts
: Zregeneruj wskazanego stwora o sile 5 lub większej.
- Valeron Outlander
Ochrona przed czarnym
- Vectis Agents
: Ten stwór do końca tury dostaje -2/-0 i nie może być w tej turze blokowany.
- Vedalken Outlander
Ochrona przed czerwonym
- Zombie Outlander
Ochrona przed zielonym
- Armillary Sphere
, , poświęć ten artefakt: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, ujawnij je, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Bone Saw
Wyposażony stwór dostaje +1/+0.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Font of Mythos
Na początku kroku dobierania każdego z graczy, ów gracz dobiera dwie dodatkowe karty.
- Kaleidostone
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
, , poświęć ten byt: Weź .
- Mana Cylix
, : Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Manaforce Mace
Domena — Wyposażony stwór dostaje +1/+1 za każdy bazowy typ lądu pośród lądów pod twoim władaniem.
Wyposaż
- Obelisk of Alara
, : Zyskaj 5 żyć.
, : Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
, : Wskazany stwór do końca tury dostaje -2/-2.
, : Ten byt zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 3 obrażenia.
, : Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+4.
- Ancient Ziggurat
: Weź jedną manę dowolnego koloru. Użyj tę manę tylko do rzucenia czaru stwora.
- Exotic Orchard
: Weź jedną manę w jednym z kolorów możliwych do wydania przez ląd pod władaniem przeciwnika.
- Reliquary Tower
Nie masz limitu kart na ręce.
: Weź .
- Rupture Spire
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ta karta wejdzie na pole bitwy, poświęć ją, chyba że zapłacisz .
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Unstable Frontier
: Weź .
: Lądy pod twoim władaniem do końca tury stają się bazowymi lądami wybranego przez ciebie typu.