Alara Reborn (Alara Odrodzona)¶
- Ardent Plea
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
Kaskada (Kiedy rzucisz ten czar, wyganiaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o niższym koszcie. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki.)
- Aven Mimeomancer
Latanie
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz umieścić znacznik pióra na wskazanym stworze. Jeśli tak zrobisz, ów stwór ma bazową siłę i wytrzymałość 3/1 oraz latanie dopóki posiada znacznik pióra.
- Ethercaste Knight
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Ethersworn Shieldmage
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zażegnaj wszystkie obrażenia, które mogłyby zostać zadane w tej turze artefaktowym stworom.
- Fieldmist Borderpost
Możesz zapłacić i przywrócić bazowy ląd po twoim władaniem do ręki właściciela zamiast płacić koszt many tego czaru.
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Filigree Angel
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia za każdy artefakt pod twoim władaniem.
- Glassdust Hulk
Ilekroć inny artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór dostaje +1/+1 do końca tury i nie może być blokowany w tej turze.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Meddling Mage
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz nazwę nie-lądowej karty.
Czary o wybranej nazwie nie mogą być rzucane.
- Offering to Asha
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci . Zyskaj 4 życia.
- Sanctum Plowbeast
Obronność
Równinocykling , wyspocykling (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Równiny lub Wyspy, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Shield of the Righteous
Wyposażony stwór dostaje +0/+2 i ma czujność.
Ilekroć wyposażony stwór zablokuje stwora, ów stwór nie odkręci się w najbliższym kroku odkręcania swojego władcy.
Wyposaż
- Sovereigns of Lost Alara
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zaatakuje samotnie, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę Aury, która mogłaby zauroczyć owego stwora, umieść ją na polu bitwy dołączoną do owego stwora, po czym przetasuj.
- Stormcaller's Boon
Poświęć tego stwora: Stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury latanie.
Kaskada (Kiedy rzucisz ten czar, wyganiaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o niższym koszcie. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki.)
- Talon Trooper
Latanie
- Unbender Tine
: Odkręć inny wskazany byt.
- Wall of Denial
Obronność, latanie
Antymagia (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
- Architects of Will
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na trzy wierzchnie karty biblioteki wskazanego gracza, po czym odłóż je w dowolnej kolejności.
Recykling (, odrzuć kartę: Dobierz kartę.)
- Brainbite
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę. Ów gracz odrzuca ową kartę.
Dobierz kartę.
- Deny Reality
Kaskada (Kiedy rzucisz ten czar, wyganiaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o niższym koszcie. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki.)
Przywróć wskazany byt do ręki właściciela.
- Etherium Abomination
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Illusory Demon
Latanie
Ilekroć rzucisz czar, poświęć tego stwora.
- Jhessian Zombies
Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
Wyspocykling , bagnocykling (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Wyspy lub Bagna, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Kathari Remnant
Latanie
: Zregeneruj tego stwora.
Kaskada (Kiedy rzucisz ten czar, wyganiaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o niższym koszcie. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki.)
- Lich Lord of Unx
, : Stwórz żeton czarno-niebieskiego stwora Czarodziej Zombi 1/1.
: Wskazany gracz traci X żyć i mieli X kart, gdzie X jest liczbą Zombi pod twoim władaniem.
- Mask of Riddles
Wyposażony stwór ma postrach. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
Ilekroć wyposażony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać kartę.
Wyposaż
- Mind Funeral
Wskazany przeciwnik ujawnia karty z wierzchu swojej biblioteki aż ujawni cztery karty lądów. Ów gracz umieszcza wszystkie karty ujawnione w ten sposób w swoim cmentarzu.
- Mistvein Borderpost
Możesz zapłacić i przywrócić bazowy ląd po twoim władaniem do ręki właściciela zamiast płacić koszt many tego czaru.
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Nemesis of Reason
Ilekroć ten stwór zaatakuje, broniący się gracz mieli dziesięć kart.
- Soul Manipulation
Wybierz jedną lub obie —
Skontruj wskazany czar stwora.
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Soulquake
Przywróć wszystkie stwory na polu bitwy oraz wszystkie karty stworów z cmentarzy do rąk ich właścicieli.
- Time Sieve
, poświęć pięć artefaktów: Weź dodatkową turę po obecnej.
- Vedalken Ghoul
Ilekroć ten stwór zostanie zablokowany, broniący się gracz traci 4 życia.
- Anathemancer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje wskazanemu graczowi obrażenia równe liczbie niebazowych lądów pod władaniem owego gracza.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Bituminous Blast
Kaskada (Kiedy rzucisz ten czar, wyganiaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o niższym koszcie. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki.)
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia.
- Breath of Malfegor
Ten czar zadaje każdemu przeciwnikowi po 5 obrażeń.
- Deathbringer Thoctar
Ilekroć umrze inny stwór, możesz umieścić znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
Usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Zadaje on wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Defiler of Souls
Latanie
Na początku kroku utrzymania każdego z graczy, ów gracz poświęca jednokolorowego stwora.
- Demonic Dread
Kaskada (Kiedy rzucisz ten czar, wyganiaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o niższym koszcie. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki.)
Wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
- Demonspine Whip
: Wyposażony stwór do końca tury dostaje +X/+0.
Wyposaż
- Igneous Pouncer
Pośpiech
Bagnocykling , górocykling (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Bagna lub Góry, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Kathari Bomber
Latanie
Kiedy ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, stwórz dwa żetony czerwonego stwora Goblin 1/1 i poświęć niniejszego stwora.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Lightning Reaver
Pośpiech, postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe i/lub czarne.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, umieść na nim znacznik ładunku.
Na początku twojego kroku końcowego, ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po tyle obrażeń, ile ma znaczników ładunku.
- Monstrous Carabid
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Sanity Gnawers
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz odrzuca losową kartę.
- Singe-Mind Ogre
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz ujawnia losową kartę ze swojej ręki, po czym traci życia równe skrótowi many owej karty.
- Terminate
Zniszcz wskazanego stwora. Nie może być zregenerowany.
- Thought Hemorrhage
Nazwij nielądową kartę. Wskazany gracz ujawnia swoją rękę. Ten czar zadaje owemu graczowi po 3 obrażenia za każdą kartę o wybranej nazwie ujawnioną w ten sposób. Wyszukaj w cmentarzu, ręce i bibliotece owego gracza wszystkie karty o owej nazwie i wygnaj je. Następnie ów gracz tasuje.
- Veinfire Borderpost
Możesz zapłacić i przywrócić bazowy ląd po twoim władaniem do ręki właściciela zamiast płacić koszt many tego czaru.
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Blitz Hellion
Tratowanie, pośpiech
Na początku kroku końcowego, właściciel tego stwora wtasowuje go do swojej biblioteki.
- Bloodbraid Elf
Pośpiech
Kaskada (Kiedy rzucisz ten czar, wyganiaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o niższym koszcie. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki.)
- Colossal Might
Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+2 oraz tratowanie.
- Deadshot Minotaur
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje wskazanemu stworowi mającemu latanie 3 obrażenia.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Dragon Broodmother
Latanie
Na początku każdego kroku utrzymania, stwórz żeton czerwono-zielonego stwora Smok 1/1 z lataniem i pożarciem 2. (Umieszczając ów żeton na polu bitwy, możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Wchodzi on na pole bitwy mając dwukrotnie tyle znaczników +1/+1.)
- Firewild Borderpost
Możesz zapłacić i przywrócić bazowy ląd po twoim władaniem do ręki właściciela zamiast płacić koszt many tego czaru.
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Godtracker of Jund
Ilekroć stwór o sile 5 lub większej wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz umieścić znacznik +1/+1 na niniejszym bycie.
- Gorger Wurm
Pożarcie 1 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle samo znaczników +1/+1.)
- Mage Slayer
Ilekroć wyposażony stwór zaatakuje, zadaje on atakowanemu graczowi lub wędrowcowi obrażenia równe swojej sile.
Wyposaż
- Predatory Advantage
Na początku kroku końcowego każdego z przeciwników, jeśli ów gracz nie rzucił w tej turze czaru stwora, stwórz żeton zielonego stwora Jaszczur 2/2.
- Spellbreaker Behemoth
Ten czar nie może być skontrowany.
Czary stworów o sile 5 lub większej pod twoim władaniem nie mogą być skontrowane.
- Valley Rannet
Górocykling , lasocykling (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Góry lub Lasu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Vengeful Rebirth
Przywróć wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki. Jeśli przywrócisz w ten sposób nielądową kartę, ten czar zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe skrótowi many owej karty.
Wygnaj ten czar.
- Violent Outburst
Kaskada (Kiedy rzucisz ten czar, wyganiaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o niższym koszcie. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki.)
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+0.
- Vithian Renegades
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany artefakt.
- Behemoth Sledge
Wyposażony stwór dostaje +2/+2 i ma tratowanie oraz więź życia.
Wyposaż
- Captured Sunlight
Kaskada (Kiedy rzucisz ten czar, wyganiaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o niższym koszcie. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki.)
Zyskaj 4 życia.
- Dauntless Escort
Poświęć ten byt: Stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury niezniszczalność.
- Enlisted Wurm
Kaskada (Kiedy rzucisz ten czar, wyganiaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o niższym koszcie. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki.)
- Knight of New Alara
Każdy inny wielokolorowy stwór pod twoim władaniem dostaje +1/+1 za każdy ze swoich kolorów.
- Knotvine Paladin
Ilekroć ten stwór zaatakuje, dostaje on do końca tury +1/+1 za każdego odkręconego stwora pod twoim władaniem.
- Leonin Armorguard
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Mycoid Shepherd
Ilekroć umrze ten stwór lub inny stwór pod twoim władaniem o sile 5 lub większej, możesz zyskać 5 żyć.
- Pale Recluse
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
Lasocykling , równinocykling (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Lasu lub Równiny, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Qasali Pridemage
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
, poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Reborn Hope
Przywróć wskazaną wielokolorową kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Sigil Captain
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, jeśli ów gracz jest 1/1, umieść na nim dwa znaczniki +1/+1.
- Sigil of the Nayan Gods
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 za każdego stwora pod twoim władaniem.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Sigiled Behemoth
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
- Wildfield Borderpost
Możesz zapłacić i przywrócić bazowy ląd po twoim władaniem do ręki właściciela zamiast płacić koszt many tego czaru.
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Identity Crisis
Wygnaj wszystkie z ręki i cmentarza wskazanego gracza.
- Necromancer's Covenant
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wszystkie karty stworów z cmentarza wskazanego gracza, po czym stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2 za każdą kartę wygnaną w ten sposób.
Zombi pod twoim władaniem mają więź życia.
- Tainted Sigil
, poświęć ten byt: Zyskaj życia równe łącznej liczbie żyć straconych w tej turze przez wszystkich graczy. (Obrażenia powodują utratę żyć.)
- Vectis Dominator
: Przekręć wskazanego stwora, chyba że jego władca zapłaci 2 życia.
- Zealous Persecution
Do końca tury stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1 a stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają -1/-1.
- Cloven Casting
Ilekroć rzucisz wielokolorowy czar sztuczki lub obrzędu, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, skopiuj ów czar. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Double Negative
Skontruj co najwyżej dwa wskazane czary.
- Magefire Wings
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+0 i ma latanie.
- Skyclaw Thrash
Ilekroć ten stwór zaatakuje, rzuć monetą. Jeśli wygrasz rzut, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1 i latanie.
- Spellbound Dragon
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, dobierz kartę, po czym odrzuć kartę. Ten stwór do końca tury dostaje +X/+0, gdzie X jest skrótem many odrzuconej karty.
- Lord of Extinction
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie kart we wszystkich cmentarzach.
- Maelstrom Pulse
Zniszcz wskazany nielądowy byt i wszystkie inne byty mające tę samą nazwę co on.
- Marrow Chomper
Pożarcie 2 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwukrotnie tyle znaczników +1/+1.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia za każdego stwora, którego pożarł.
- Morbid Bloom
Wygnaj wskazaną kartę stwora z cmentarza, po czym stwórz X znaczników zielonego stwora Sadzonka 1/1, gdzie X jest wytrzymałością wygnanej karty.
- Putrid Leech
Zapłać 2 życia: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2. Aktywuj tylko raz na turę.
- Cerodon Yearling
Czujność, pośpiech
- Fight to the Death
Zniszcz wszystkie blokujące stwory i wszystkie zablokowane stwory.
- Glory of Warfare
O ile jest twoja tura, stwory pod twoim władaniem dostają +2/+0.
O ile nie jest twoja tura, stwory pod twoim władaniem dostają +0/+2.
- Intimidation Bolt
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia. Inne stwory nie mogą atakować w tej turze.
- Stun Sniper
, : Ten byt zadaje wskazanemu stworowi 1 obrażenie. Przekręć owego stwora.
- Lorescale Coatl
Ilekroć dobierzesz kartę, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Nulltread Gargantuan
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść stwora pod twoim władaniem na wierzchu biblioteki właściciela.
- Sages of the Anima
Jeśli miałbyś dobrać kartę, zamiast tego ujawnij trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść wszystkie karty stworów ujawnione w ten sposób w twojej ręce, a pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Vedalken Heretic
Ilekroć ten byt zada przeciwnikowi obrażenia, możesz dobrać kartę.
- Winged Coatl
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Latanie
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Enigma Sphinx
Latanie
Kiedy ta karta trafi do twojego cmentarza z pola bitwy, umieść ją w twojej bibliotece jaką trzecią od wierzchu.
Kaskada (Kiedy rzucisz ten czar, wyganiaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o niższym koszcie. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki.)
- Esper Sojourners
Kiedy recyklujesz tę kartę lub ten byt umrze, możesz przekręcić lub odkręcić wskazany byt.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Etherwrought Page
Na początku twojego kroku utrzymania, wybierz jedną —
Zyskaj 2 życia.
Szpieguj 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę w twoim cmentarzu.)
Każdy przeciwnik traci po 1 życiu.
- Sen Triplets
Na początku twojego kroku utrzymania, wskaż przeciwnika. W tej turze ów gracz nie może rzucać czarów ani aktywować zdolności i gra z ujawnioną ręką. Możesz w tej turze zagrywać lądy i rzucać czary z ręki owego gracza.
- Sphinx of the Steel Wind
Latanie, pierwszy cios, czujność, więź życia, ochrona przed czerwonym i zielonym
- Drastic Revelation
Odrzuć twoją rękę. Dobierz siedem kart, po czym odrzuć trzy losowe karty.
- Grixis Sojourners
Kiedy recyklujesz tę kartę lub ten byt umrze, możesz wygnać wskazaną kartę z cmentarza.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Thraximundar
Pośpiech
Ilekroć ten stwór zaatakuje, broniący się gracz poświęca stwora.
Ilekroć gracz poświęci stwora, możesz umieścić znacznik +1/+1 na tym bycie.
- Unscythe, Killer of Kings
Wyposażony stwór dostaje +3/+3 i ma pierwszy cios.
Ilekroć w tej turze umrze stwór uszkodzony przez wyposażonego stwora, możesz wygnać ową kartę. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
Wyposaż
- Dragon Appeasement
Pomiń swój krok dobierania.
Ilekroć poświęcisz stwora, możesz dobrać kartę.
- Jund Sojourners
Kiedy recyklujesz tę kartę lub ten byt umrze, możesz zdecydować, że zada on wskazanemu celowi 1 obrażenie.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Karrthus, Tyrant of Jund
Latanie, pośpiech
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj władanie nad wszystkimi Smokami, po czym odkręć wszystkie Smoki.
Inne Smoki pod twoim władaniem mają pośpiech.
- Lavalanche
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi oraz każdemu stworowi pod władaniem owego gracza lub władcy owego wędrowca po X obrażeń.
- Madrush Cyclops
Stwory pod twoim władaniem mają pośpiech.
- Gloryscale Viashino
Ilekroć rzucisz wielokolorowy czar, ten stwór do końca tury dostaje +3/+3.
- Mayael's Aria
Na początku twojego kroku utrzymania, umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem jeśli władasz stworem o sile 5 lub większej. Następnie zyskaj 10 żyć jeśli władasz stworem o sile 10 lub większej. Następnie wygrywasz grę jeśli władasz stworem o sile 20 lub większej.
- Naya Sojourners
Kiedy recyklujesz tę kartę lub ten byt umrze, możesz umieścić znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Retaliator Griffin
Latanie
Ilekroć źródło pod władaniem przeciwnika zada tobie obrażenia, możesz umieścić tyle samo znaczników +1/+1 na tym bycie.
- Uril, the Miststalker
Antyklątwa (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
Ten stwór dostaje +2/+2 za każdą Aurę dołączoną do niego.
- Bant Sojourners
Kiedy recyklujesz tę kartę lub ten byt umrze, możesz stworzyć żeton białego stwora Piechur 1/1.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Finest Hour
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zaatakuje samotnie, jeśli to pierwsza faza potyczki w tej turze, odkręć owego stwora. Po tej fazie następuje dodatkowa faza potyczki.
- Flurry of Wings
Stwórz X żetonów białego stwora Ptak Piechur z lataniem, gdzie X jest liczbą atakujących stworów.
- Jenara, Asura of War
Latanie
: Umieść znacznik +1/+1 na tym bycie.
- Wargate
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bytu o skrócie many X lub mniejszym, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Maelstrom Nexus
Pierwszy czar rzucony przez cienie w danej turze ma kaskadę. (Kiedy rzucisz swój pierwszy czar, wyganiaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o niższym koszcie. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki.)
- Arsenal Thresher
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, możesz ujawnić dowolną liczbę innych kart artefaktów z twojej ręki. Ten byt wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1 za każdą kartę ujawnioną w ten sposób.
- Esper Stormblade
O ile władasz innym wielokolorowym bytem, ten stwór dostaje +1/+1 i ma latanie.
- Thopter Foundry
, poświęć nieżetonowy artefakt. Stwórz żeton niebieskiego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem. Zyskaj 1 życie.
- Grixis Grimblade
O ile władasz innym wielokolorowym bytem, ten stwór dostaje +1/+1 i ma dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Sewn-Eye Drake
Latanie, pośpiech
- Slave of Bolas
Zyskaj władanie nad wskazanym stworem. Odkręć go. Do końca tury zyskuje on pośpiech. Poświęć go na początku najbliższego kroku końcowego.
- Giant Ambush Beetle
Pośpiech
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zdecydować, że wskazany stwór blokuje w tej turze jeśli może.
- Jund Hackblade
O ile władasz innym wielokolorowym bytem, ten stwór dostaje +1/+1 i ma pośpiech.
- Sangrite Backlash
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +3/-3.
- Marisi's Twinclaws
Podwójny cios
- Naya Hushblade
O ile władasz innym wielokolorowym bytem, ten stwór dostaje +1/+1 i ma antymagię. (Nie może być wskazywany przez czary lub zdolności.)
- Trace of Abundance
Zaurocz ląd
Zauroczony ląd ma antymagię. (Nie może być wskazywany przez czary lub zdolności.)
Ilekroć zauroczony ląd zostanie przekręcony przy pobieraniu many, jego władca bierze dodatkowo jedną manę dowolnego koloru.
- Bant Sureblade
O ile władasz innym wielokolorowym bytem, ten stwór dostaje +1/+1 i ma pierwszy cios.
- Crystallization
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
Kiedy zauroczony stwór zostanie wskazany przez czar lub zdolność, wygnaj owego stwora.
- Messenger Falcons
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.