Conspiracy¶
- Advantageous Proclamation
(Zacznij grę z tą konspiracją odkrytą w strefie dowodzenia.)
Minimalny rozmiar twojej talii jest zmniejszony o pięć.
- Backup Plan
(Zacznij grę z tą konspiracją odkrytą w strefie dowodzenia.)
Dobierz dodatkową rękę siedmiu kart na początku gry. Przed braniem muliganów wtasuj wszystkie twoje ręce oprócz jednej do twojej biblioteki.
- Brago's Favor
Tajny plan (Zacznij grę z tą konspiracją zakrytą w strefie dowodzenia i potajemnie wybierz nazwę karty. Możesz odkryć tę konspirację w dowolnej chwili i ujawnić ową nazwę.)
Rzucanie czarów o wybranej nazwie kosztuje cię o mniej.
- Double Stroke
Tajny plan (Zacznij grę z tą konspiracją zakrytą w strefie dowodzenia i potajemnie wybierz nazwę karty. Możesz odkryć tę konspirację w dowolnej chwili i ujawnić ową nazwę.)
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu o wybranej nazwie, możesz go skopiować. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Immediate Action
Tajny plan (Zacznij grę z tą konspiracją zakrytą w strefie dowodzenia i potajemnie wybierz nazwę karty. Możesz odkryć tę konspirację w dowolnej chwili i ujawnić ową nazwę.)
Stwory o wybranej nazwie pod twoim władaniem mają pośpiech.
- Iterative Analysis
Tajny plan (Zacznij grę z tą konspiracją zakrytą w strefie dowodzenia i potajemnie wybierz nazwę karty. Możesz odkryć tę konspirację w dowolnej chwili i ujawnić ową nazwę.)
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu o wybranej nazwie, możesz dobrać kartę.
- Muzzio's Preparations
Tajny plan (Zacznij grę z tą konspiracją zakrytą w strefie dowodzenia i potajemnie wybierz nazwę karty. Możesz odkryć tę konspirację w dowolnej chwili i ujawnić ową nazwę.)
Każdy stwór o wybranej nazwie pod twoim władaniem wchodzi na pole bitwy z dodatkowym znacznikiem +1/+1.
- Power Play
(Zacznij grę z tą konspiracją odkrytą w strefie dowodzenia.)
Rozpoczynasz grę. Jeśli kilku graczy miałoby rozpoczynać grę, jeden z owych graczy wybierany jest losowo.
- Secret Summoning
Tajny plan (Zacznij grę z tą konspiracją zakrytą w strefie dowodzenia i potajemnie wybierz nazwę karty. Możesz odkryć tę konspirację w dowolnej chwili i ujawnić ową nazwę.)
Ilekroć stwór o wybranej nazwie wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz wyszukać w twojej bibliotece dowolną liczbę kart o owej nazwie, ujawnić je, umieścić w twojej ręce, po czym przetasować.
- Secrets of Paradise
Tajny plan (Zacznij grę z tą konspiracją zakrytą w strefie dowodzenia i potajemnie wybierz nazwę karty. Możesz odkryć tę konspirację w dowolnej chwili i ujawnić ową nazwę.)
Stwory o wybranej nazwie pod twoim władaniem mają „: Weź jedną manę dowolnego koloru.”
- Sentinel Dispatch
(Zacznij grę z tą konspiracją odkrytą w strefie dowodzenia.)
Na początku twojego pierwszego kroku utrzymania, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Konstrukt 1/1 z obronnością.
- Unexpected Potential
Tajny plan (Zacznij grę z tą konspiracją zakrytą w strefie dowodzenia i potajemnie wybierz nazwę karty. Możesz odkryć tę konspirację w dowolnej chwili i ujawnić ową nazwę.)
Rzucając czary o wybranej nazwie możesz wydawać manę tak, jakby była maną dowolnego koloru.
- Worldknit
(Zacznij grę z tą konspiracją odkrytą w strefie dowodzenia.)
O ile każda karta w twojej puli kart zaczęła grę w twojej bibliotece lub strefie dowodzenia, lądy pod twoim władaniem mają „: Weź jedną manę dowolnego koloru.”
- Brago's Representative
Podczas głosowania masz dodatkowy głos. (Głosy mogą być na różne opcje lub na tę samą.)
- Council Guardian
Wola rady — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zaczynając od ciebie każdy gracz głosuje na niebieski, czarny, czerwony lub zielony. Ten byt dostaje ochronę przed każdym kolorem o największej liczbie głosów lub równą ich liczbą.
- Council's Judgment
Wola rady — Zaczynając od ciebie, każdy gracz głosuje na nielądowy byt poza twoim władaniem. Wygnaj każdy byt mający najwięcej głosów lub równą ich liczbą.
- Custodi Soulbinders
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1, gdzie X jest liczbą innych stworów na polu bitwy.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Custodi Squire
Latanie
Wola rady — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zaczynając od ciebie każdy gracz głosuje na kartę artefaktu, stwora lub uroku w twoim cmentarzu. Przywróć do twojej ręki każdą kartę o największej liczbie głosów lub równą ich liczbą.
- Rousing of Souls
Układ — Każdy gracz ujawnia wierzchnią kartę swojej biblioteki. Za każdą nielądową kartę ujawnioną w ten sposób, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem. Następnie każdy gracz dobiera kartę.
- Academy Elite
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1, gdzie X jest liczbą kart sztuczek i obrzędów we wszystkich cmentarzach.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Marchesa's Emissary
Antyklątwa (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
Detronizowanie (Ilekroć ten stwór zaatakuje gracza o liczbie żyć równej największej liczbie żyć, umieść na nim znacznik +1/+1.)
- Marchesa's Infiltrator
Detronizowanie (Ilekroć ten stwór zaatakuje gracza o liczbie żyć równej największej liczbie żyć, umieść na nim znacznik +1/+1.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz kartę.
- Muzzio, Visionary Architect
, : Spójrz na X wierzchnich kart twojej biblioteki, gdzie X jest największym skrótem many pośród artefaktów pod twoim władaniem. Możesz spośród nich umieścić na polu bitwy kartę artefaktu. Umieść pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Plea for Power
Wola rady — Zaczynając od ciebie każdy gracz głosuje na czas lub wiedzę. Jeśli czas dostanie więcej głosów, weź dodatkową turę po obecnej. Jeśli wiedza dostanie więcej głosów lub głosy będą po równo, dobierz trzy karty.
- Split Decision
Wola rady — Wybierz wskazany czar sztuczki lub obrzędu. Zaczynając od ciebie każdy gracz głosuje na odmową lub podwojenie. Jeśli odmowa dostanie więcej głosów, skontruj ów czar. Jeśli podwojenie dostanie więcej lub głosy będą po równo, skopiuj ów czar. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Bite of the Black Rose
Wola rady — Zaczynając od ciebie każdy gracz głosuje na chorobę lub psychozę. Jeśli choroba dostanie więcej głosów, stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają do końca tury -2/-2. Jeśli psychoza dostanie więcej lub będzie po równo, każdy przeciwnik odrzuca po dwie karty.
- Drakestown Forgotten
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1, gdzie X jest liczbą kart stworów we wszystkich cmentarzach.
, usuń znacznik +1/+1 z tego bytu: Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
- Grudge Keeper
Ilekroć gracze zakończą głosowanie, każdy przeciwnik głosujący inaczej niż ty, traci po 2 życia.
- Reign of the Pit
Każdy gracz poświęca stwora. Stwórz żeton czarnego stwora Demon X/X z lataniem, gdzie X jest łączną siłą stworów poświęconych w ten sposób.
- Tyrant's Choice
Wola rady — Zaczynając od ciebie każdy gracz głosuje na śmierć lub torturę. Jeśli śmierć dostanie więcej głosów, każdy przeciwnik poświęca stwora. Jeśli tortura dostanie więcej lub będzie po równo, każdy gracz traci po 4 życia.
- Enraged Revolutionary
Detronizowanie (Ilekroć ten stwór zaatakuje gracza o liczbie żyć równej największej liczbie żyć, umieść na nim znacznik +1/+1.)
- Grenzo's Cutthroat
Pierwszy cios
Detronizowanie (Ilekroć ten stwór zaatakuje gracza o liczbie żyć równej największej liczbie żyć, umieść na nim znacznik +1/+1.)
- Grenzo's Rebuttal
Stwórz żeton czerwonego stwora Ogr 4/4. Zaczynając od ciebie, każdy gracz wybiera artefakt, stwora i ląd spośród bytów pod władaniem gracza po swojej lewej. Zniszcz każdy byt wybrany w ten sposób.
- Ignition Team
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1, gdzie X jest liczbą przekręconych lądów na polu bitwy.
, usuń znacznik +1/+1 z tego bytu: Wskazany ląd do końca tury staje się czerwonym stworem Żywiołak 4/4. Nadal jest lądem.
- Scourge of the Throne
Latanie
Detronizowanie (Ilekroć ten stwór zaatakuje gracza o liczbie żyć równej największej liczbie żyć, umieść na nim znacznik +1/+1.)
Ilekroć ten stwór zaatakuje po raz pierwszy w danej turze, jeśli atakuje gracza z liczbą żyć równą największej liczbie żyć, odkręć wszystkie atakujące stwory. Po tej fazie następuje kolejna faza potyczki.
- Treasonous Ogre
Detronizowanie (Ilekroć ten stwór zaatakuje gracza o liczbie żyć równej największej liczbie żyć, umieść na nim znacznik +1/+1.)
Zapłać 3 życia: Weź .
- Predator's Howl
Stwórz żeton zielonego stwora Wilk 2/2.
Okropność — Zamiast tego stwórz trzy żetony zielonego stwora Wilk 2/2 jeśli w tej turze umarł stwór.
- Realm Seekers
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1, gdzie X jest łączną liczbą kart w rękach wszystkich graczy.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę lądu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Selvala's Charge
Układ — Każdy gracz ujawnia wierzchnią kartę swojej biblioteki. Za każdą nielądową kartę ujawnioną w ten sposób, stwórz żeton zielonego stwora Słoń 3/3. Następnie każdy gracz dobiera kartę.
- Selvala's Enforcer
Układ — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz ujawnia wierzchnią kartę swojej biblioteki. Za każdą nielądową kartę ujawnioną w ten sposób, umieść znacznik +1/+1 na tym bycie. Następnie każdy gracz dobiera kartę.
- Brago, King Eternal
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, wygnaj dowolną liczbę wskazanych nielądowych bytów pod twoim władaniem, po czym przywróć owe karty na pole bitwy pod władaniem ich właścicieli.
- Dack Fayden
+1: Wskazany gracz dobiera dwie karty, po czym odrzuca dwie karty.
–2: Zyskaj władanie nad wskazanym artefaktem.
–6: Dostajesz emblemat mający „Ilekroć rzucisz czar wskazujący jeden lub więcej bytów, zyskaj władanie nad owymi bytami.”
- Dack's Duplicate
Możesz zdecydować, że ten byt wejdzie na pole bitwy jako kopia dowolnego stwora na polu bitwy, ale ma on pośpiech i detronizowanie. (Ilekroć zaatakuje on gracza o liczbie żyć równej największej liczbie żyć, umieść na nim znacznik +1/+1.)
- Deathreap Ritual
Okropność — Na początku każdego kroku końcowego, jeśli w tej turze umarł stwór, możesz dobrać kartę.
- Extract from Darkness
Każdy gracz mieli dwie karty. Następnie umieść kartę stwora z dowolnego cmentarza na polu bitwy pod twoim władaniem.
- Flamewright
, : Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Konstrukt 1/1 z obronnością.
, poświęć stwora z obronnością: Ten byt zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Grenzo, Dungeon Warden
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
: Umieść spodnią kartę twojej biblioteki w twoim cmentarzu. Jeśli to karta stwora o sile mniejszej lub równej sile tego stwora, umieść ją na polu bitwy.
- Magister of Worth
Latanie
Wola rady — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zaczynając od ciebie każdy gracz głosuje na chwałę lub potępienie. Jeśli chwała dostanie więcej głosów, każdy gracz przywraca każdą kartę stwora ze swojego cmentarza na pole bitwy. Jeśli potępienie dostanie więcej lub będzie po równo, zniszcz wszystkie stwory oprócz niniejszego.
- Marchesa, the Black Rose
Detronizowanie (Ilekroć ten stwór zaatakuje gracza o liczbie żyć równej największej liczbie żyć, umieść na nim znacznik +1/+1.)
Inne stwory pod twoim władaniem mają detronizowanie.
Ilekroć umrze stwór pod twoim władaniem mający znacznik +1/+1, przywróć ową kartę na pole bitwy pod twoim władaniem na początku najbliższego kroku końcowego.
- Marchesa's Smuggler
Detronizowanie (Ilekroć ten stwór zaatakuje gracza o liczbie żyć równej największej liczbie żyć, umieść na nim znacznik +1/+1.)
: Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury zyskuje pośpiech i nie może być blokowany w tej turze.
- Selvala, Explorer Returned
Układ — : Każdy gracz ujawnia wierzchnią kartę swojej biblioteki. Za każdą nielądową kartę ujawnioną w ten sposób, weź i zyskaj 1 życia. Następnie każdy gracz dobiera kartę.
- Woodvine Elemental
Tratowanie
Układ — Ilekroć ten stwór zaatakuje, każdy gracz ujawnia wierzchnią kartę swojej biblioteki. Za każdą nielądową kartę ujawnioną w ten sposób, atakujące stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1. Następnie każdy gracz dobiera kartę.
- Aether Searcher
Ujawnij tę kartę podczas jej zaciągania. Ujawnij następną zaciąganą przez ciebie kartę i zapisz jej nazwę.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej ręce i/lub bibliotece kartę o nazwie zapisanej podczas zaciągania kart o niniejszej nazwie. Możesz rzucić ją bez płacenia jej kosztu many. Jeśli przeszukasz twoją bibliotekę w ten sposób, przetasuj.
- Agent of Acquisitions
Zaciągaj tę kartę odkrytą.
Zamiast zaciągania karty z paczki, możesz zaciągnąć każdą kartę z owej paczki, po jednej. Jeśli tak zrobisz, zakryj tę kartę i nie możesz zaciągać więcej kart podczas tej rundy zaciągania. (Możesz patrzeć na paczki podawane tobie.)
- Canal Dredger
Zaciągaj tę kartę odkrytą.
Każdy gracz podaje ostatnią kartę z każdej paczki do gracza, który zaciągną kartę o niniejszej nazwie.
: Umieść wskazaną kartę z twojego cmentarza na spodzie twojej biblioteki.
- Coercive Portal
Wola rady — Na początku twojego kroku utrzymania, zaczynając od ciebie każdy gracz głosuje na rzeź lub hołd. Jeśli rzeź dostanie więcej głosów, poświęć ten byt i zniszcz wszystkie nielądowe byty. Jeśli hołd dostanie więcej lub będzie po równo, dobierz kartę.
- Cogwork Grinder
Zaciągaj tę kartę odkrytą.
Zaciągając kartę, możesz usunąć ją zakrytą z zaciągania. (Owe karty nie są w twojej puli kart.)
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1, gdzie X jest liczbą kart usuniętych przez ciebie z zaciągania kartami o niniejszej nazwie.
- Cogwork Librarian
Zaciągaj tę kartę odkrytą.
Zaciągając kartę możesz zaciągnąć dodatkową kartę z owej paczki. Jeśli tak zrobisz, umieść niniejszą kartę w owej paczce.
- Cogwork Spy
Ujawnij tę kartę podczas jej zaciągania. Możesz patrzeć na następną kartę zaciąganą z tej paczki.
Latanie
- Cogwork Tracker
Ujawnij tę kartę podczas jej zaciągania i zanotuj gracza, który ją tobie podał.
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
Ten byt w każdej potyczce atakuje gracza zanotowanego kartą o niniejszej nazwie, jeśli może.
- Deal Broker
Zaciągaj tę kartę odkrytą.
Natychmiast po zaciąganiu, możesz ujawnić kartę z twojej puli kart. Każdy inny gracz może zaoferować tobie jedną kartę ze swojej puli w zamian. Możesz przyjąć dowolną ofertę.
: Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Lore Seeker
Ujawnij tę kartę podczas jej zaciągania. Po zaciągnięciu tej karty, możesz dodać paczkę do zaciągania. (Twój następny wybór jest z owej paczki. Podaj ją kolejnemu graczowi i jest ona zaciągana w tej rundzie.)
- Lurking Automaton
Ujawnij tę kartę podczas jej zaciągania i zanotuj ile kart zaciągnąłeś w tej rundzie, włącznie z niniejszą.
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1, gdzie X jest największą liczbą zanotowaną dla kart o niniejszej nazwie.
- Whispergear Sneak
Zaciągaj tę kartę odkrytą.
Podczas zaciągania, możesz zakryć niniejszą kartę. Jeśli tak zrobisz, spójrz na dowolną nieotwartą paczkę w zaciąganiu lub na dowolną paczkę, która nie jest oglądana przez innego gracza.
- Paliano, the High City
Ujawnij tę kartę podczas jej zaciągania. Gracz po twojej prawej wybiera kolor, ty wybierasz inny kolor, po czym gracz po twojej lewej wybiera trzeci kolor.
: Weź jedną manę dowolnego koloru wybranego podczas zaciągania przez ciebie kart o niniejszej nazwie.
- Ajani's Sunstriker
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
- Apex Hawks
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Latanie
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile razy został podbity.
- Courier Hawk
Latanie, czujność
- Doomed Traveler
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Glimmerpoint Stag
Czujność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj inny wskazany byt. Przywróć ową kartę na pole bitwy pod władaniem właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.
- Guardian Zendikon
Zaurocz ląd
Zauroczony ląd jest białym stworem Ściana 2/6 z obronnością. Nadal jest lądem.
Kiedy zauroczony ląd umrze, przywróć ową kartę do ręki właściciela.
- Intangible Virtue
Żetony stworów pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają czujność.
- Kor Chant
Wszystkie obrażenia, jakie miałyby zostać zadane w tej turze wskazanemu stworowi pod twoim władaniem przez wybrane przez ciebie źródło, są zamiast tego zadawane innemu wskazanemu stworowi.
- Moment of Heroism
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2 oraz więź życia. (Obrażenia zadane przez tego stwora dodatkowo sprawiają, że jego władca zyskuje tyle samo życia.)
- Noble Templar
Czujność
Równinocykling (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Równiny, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Pride Guardian
Obronność
Ilekroć ten stwór zablokuje, zyskaj 3 życia.
- Pristine Angel
Latanie
O ile ten byt jest odkręcony, ma on ochronę przed artefaktami oraz przed wszystkimi kolorami.
Ilekroć rzucisz czar, możesz odkręcić tego stwora.
- Reya Dawnbringer
Latanie
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Rout
Możesz rzucić ten czar jakby miał błysk, jeśli rzucając go zapłacisz o więcej. (Możesz rzucić go jako sztuczkę.)
Zniszcz wszystkie stwory. Nie mogą być zregenerowane.
- Silverchase Fox
, poświęć tego stwora: Wygnaj wskazany urok.
- Soulcatcher
Latanie
Ilekroć umrze stwór mający latanie, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Stave Off
Wskazany stwór do końca tury zyskuje ochronę przez wybranym przez ciebie kolorem.
- Swords to Plowshares
Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca zyskuje życia równe jego sile.
- Unquestioned Authority
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Zauroczony stwór ma ochronę przed stworami.
- Valor Made Real
Wskazany stwór może w tej turze blokować dowolną liczbę stworów.
- Vow of Duty
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2, ma czujność i nie może atakować ciebie lub wędrowców pod twoim władaniem.
- Wakestone Gargoyle
Obronność, latanie
: Stwory pod twoim władaniem mające obronność mogą w tej turze atakować tak, jakby nie miały obronności.
- Aether Tradewinds
Przywróć wskazany byt pod twoim władaniem oraz wskazany byt poza twoim władaniem do rąk właścicieli.
- Air Servant
Latanie
: Przekręć wskazanego stwora z lataniem.
- Brainstorm
Dobierz trzy karty, po czym umieść dwie karty z twojej ręki dowolnie na wierzchu twojej biblioteki.
- Breakthrough
Dobierz cztery karty, po czym wybierz X kart z twojej ręki i odrzuć pozostałe.
- Compulsive Research
Wskazany gracz dobiera trzy karty. Następnie ów gracz odrzuca dwie karty, chyba że odrzuci kartę lądu.
- Crookclaw Transmuter
Błysk
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zamień do końca tury siłę z wytrzymałością wskazanego stwora.
- Dream Fracture
Skontruj wskazany czar. Jego władca dobiera kartę.
Dobierz kartę.
- Enclave Elite
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile razy został podbity.
- Fact or Fiction
Ujawnij pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Przeciwnik rozdziela owe karty na dwa stosy. Umieść jeden stos w twojej ręce, a pozostały w twoim cmentarzu.
- Favorable Winds
Stwory pod twoim władaniem mające latanie dostają +1/+1.
- Grixis Illusionist
: Lądy pod twoim władaniem do końca tury stają się bazowymi lądami wybranego przez ciebie typu.
- Jetting Glasskite
Latanie
Ilekroć ten stwór zostanie wskazany przez czar lub zdolność po raz pierwszy w danej turze, skontruj ów czar lub zdolność.
- Minamo Scrollkeeper
Obronność
Maksymalny rozmiar twojej ręki jest zwiększony o jeden.
- Misdirection
Możesz wygnać niebieską kartę z twojej ręki zamiast płacić koszt many tego czaru.
Zmień cel wskazanego czaru mającego jeden cel.
- Reckless Scholar
: Wskazany gracz dobiera kartę, po czym odrzuca kartę.
- Screaming Seahawk
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę o nazwie Screaming Seahawk, ujawnić ją, umieścić ją w twojej ręce, po czym przetasować.
- Shoreline Ranger
Latanie
Wyspocykling (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Wyspy, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Stasis Cell
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
: Dołącz ten byt do wskazanego stwora.
- Stifle
Skontruj wskazaną zdolność aktywowaną lub wyzwalaną. (Zdolności dające manę nie mogą zostać wskazane.)
- Traveler's Cloak
Zaurocz stwora
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz typ lądu.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Zauroczony stwór podbój wybranego typu lądów. (Nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada lądem owego typu.)
- Turn the Tide
Stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają do końca tury -2/-0.
- Wind Dancer
Latanie
: Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Altar's Reap
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Dobierz dwie karty.
- Assassinate
Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Ill-Gotten Gains
Wygnaj tę kartę. Każdy gracz odrzuca swoją rękę, po czym przywraca co najwyżej trzy karty ze swojego cmentarza do swojej ręki.
- Infectious Horror
Ilekroć ten stwór zaatakuje, każdy przeciwnik traci po 2 życia.
- Liliana's Specter
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy przeciwnik odrzuca kartę.
- Magus of the Mirror
, poświęć ten byt: Zamień się wartościami żyć ze wskazanym przeciwnikiem. Aktywuj tylko podczas twojego kroku utrzymania.
- Morkrut Banshee
Okropność — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli w tej turze umarł stwór, wskazany stwór do końca tury dostaje -4/-4.
- Necromantic Thirst
Zaurocz stwora
Ilekroć zauroczony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Phage the Untouchable
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli nie rzuciłeś go ze swojej ręki, przegrywasz grę.
Ilekroć ten stwór zada stworowi obrażenia, zniszcz owego stwora. Nie może on regenerować.
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz przegrywa grę.
- Plagued Rusalka
, poświęć stwora: Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
- Quag Vampires
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile razy został podbity.
- Reckless Spite
Zniszcz dwa wskazane nieczarne stwory. Strać 5 żyć.
- Skeletal Scrying
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — wygnaj X kart z twojego cmentarza.
Dobierz X kart i strać X żyć.
- Smallpox
Każdy gracz traci 1 życie, odrzuca kartę, poświęca stwora, po czym poświęca ląd.
- Stronghold Discipline
Każdy gracz traci po 1 życiu za każdego stwora pod swoim władaniem.
- Syphon Soul
Ten czar zadaje każdemu innemu graczowi po 2 obrażenia. Zyskaj życia równe obrażeniom zadanym w ten sposób.
- Tragic Slip
Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
Okropność — Ów stwór zamiast tego do końca tury dostaje -13/-13 jeśli w tej turze umarł stwór.
- Twisted Abomination
: Zregeneruj tego stwora.
Bagnocykling (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Bagna, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Typhoid Rats
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Unhallowed Pact
Zaurocz stwora
Kiedy zauroczony stwór umrze, przywróć ową kartę na pole bitwy pod twoim władaniem.
- Vampire Hexmage
Pierwszy cios
Poświęć tego stwora: Usuń wszystkie znaczniki ze wskazanego bytu.
- Victimize
Wskaż dwie karty stworów w twoim cmentarzu. Poświęć stwora. Jeśli tak zrobisz, przywróć wybrane karty przekręcone na pole bitwy.
- Wakedancer
Okropność — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli w tej turze umarł stwór, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Barbed Shocker
Tratowanie, pośpiech
Ilekroć ten byt zada obrażenia graczowi, ów gracz odrzuca wszystkie karty ze swojej ręki, po czym dobiera tyle samo kart.
- Boldwyr Intimidator
Tchórze nie mogą blokować Wojowników.
: Wskazany stwór staje się do końca tury Tchórzem.
: Wskazany stwór staje się do końca tury Wojownikiem.
- Brimstone Volley
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
Okropność — Zamiast tego ten czar zadaje 5 obrażeń jeśli w tej turze umarł stwór.
- Chartooth Cougar
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
Górocykling (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Góry, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Cinder Wall
Obronność
Kiedy ten stwór zablokuje, zniszcz go na końcu potyczki.
- Deathforge Shaman
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi obrażenia równe dwukrotnie tyle, ile razy został podbity.
- Flaring Flame-Kin
O ile ten stwór jest zauroczony, dostaje on +2/+2, ma tratowanie oraz „: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.”
- Flowstone Blade
Zaurocz stwora
: Zauroczony stwór do końca tury dostaje +1/-1.
- Heartless Hidetsugu
: Ten byt zadaje wskazanemu graczowi obrażenia równe połowie żyć owego gracza, zaokrąglając w dół.
- Heckling Fiends
: Wskazany stwór atakuje w tej turze jeśli może.
- Mana Geyser
Weź za każdy przekręcony ląd pod władaniem twoich przeciwników.
- Orcish Cannonade
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia oraz 3 obrażenia tobie.
Dobierz kartę.
- Pitchburn Devils
Kiedy ten stwór umrze, zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Power of Fire
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma „: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.”
- Skitter of Lizards
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Pośpiech
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile razy został podbity.
- Sulfuric Vortex
Na początku kroku utrzymania każdego gracza, ten urok zadaje owemu graczowi 2 obrażenia.
Jeśli gracz miałby zyskać życia, ów gracz zamiast tego nie zyskuje żyć.
- Torch Fiend
, poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany artefakt.
- Trumpet Blast
Atakujące stwory dostają do końca tury +2/+0.
- Uncontrollable Anger
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
- Vent Sentinel
Obronność
, : Ten stwór zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi tyle obrażeń, ile masz stworów z obronnością we władaniu.
- Volcanic Fallout
Ten czar nie może być skontrowany.
Ten czar zadaje każdemu stworowi i każdemu graczowi po 2 obrażenia.
- Wrap in Flames
Ten czar zadaje po 1 obrażeniu każdemu z co najwyżej trzech wskazanych stworów. Owe stworą nie mogą blokować w tej turze.
- Charging Rhino
Ten stwór nie może być blokowany przez więcej niż jednego stwora.
- Copperhorn Scout
Ilekroć ten stwór zaatakuje, odkręć każdego innego stwora pod twoim władaniem.
- Echoing Courage
Wskazany stwór i wszystkie stwory o tej samej nazwie co on dostają do końca tury +2/+2.
- Elephant Guide
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +3/+3.
Kiedy zauroczony stwór umrze, stwórz żeton zielonego stwora Słoń 3/3.
- Elvish Aberration
: Weź .
Lasocykling (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Lasu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Exploration
Możesz zagrać dodatkowy ląd w każdej twojej turze.
- Gamekeeper
Kiedy ten stwór umrze, możesz go wygnać. Jeśli tak zrobisz, ujawniaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż ujawnisz kartę stwora. Umieść ową kartę na polu bitwy i umieść wszystkie inne karty ujawnione w ten sposób w twoim cmentarzu.
- Gnarlid Pack
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowe dowolną liczbę razy.)
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile razy został podbity.
- Howling Wolf
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece co najwyżej trzy karty o nazwie Howling Wolf, ujawnić je, umieścić je w twojej ręce, następnie przetasować.
- Hunger of the Howlpack
Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
Okropność — Zamiast tego umieść trzy znaczniki +1/+1 na owym stworze jeśli w tej turze umarł stwór.
- Hydra Omnivore
Ilekroć ten stwór zada przeciwnikowi obrażenia bojowe, zadaje on tyle samo obrażeń każdemu innemu przeciwnikowi.
- Lead the Stampede
Spójrz na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich dowolną liczbą kart stworów i umieścić owe ujawnione karty w twojej ręce. Umieść pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
- Nature's Claim
Zniszcz wskazany artefakt lub urok. Jego władca zyskuje 4 życia.
- Pelakka Wurm
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 7 żyć.
Kiedy ten stwór umrze, dobierz kartę.
- Plummet
Zniszcz wskazanego stwora mającego latanie.
- Provoke
Odkręć wskazanego stwora poza twoim władaniem. Ów stwór blokuje w tej turze jeśli może.
Dobierz kartę.
- Relic Crush
Zniszcz wskazany artefakt lub urok i co najwyżej jeden inny wskazany artefakt lub urok.
- Respite
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe jakie mogłyby zostać zadane w tej turze. Zyskaj po 1 życiu za każdego atakującego stwora.
- Sakura-Tribe Elder
Poświęć tego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Sporecap Spider
Zasięg
- Squirrel Nest
Zaurocz ląd
Zauroczony ląd ma „: Stwórz żeton zielonego stwora Wiewiór 1/1.”
- Terastodon
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć co najwyżej trzy wskazane nie-stworowe peranenty. Za każdy byt umieszczony w cmentarzu w ten sposób, jego władca tworzy żeton zielonego stwora Słoń 3/3.
- Wolfbriar Elemental
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz tyle żetonów zielonego stwora Wilk 2/2, ile razy został on podbity.
- Wrap in Vigor
Zregeneruj każdego stwora pod twoim władaniem.
- Basandra, Battle Seraph
Latanie
Gracze nie mogą rzucać czarów podczas potyczki.
: Wskazany stwór atakuje w tej turze, jeśli może.
- Decimate
Zniszcz wskazany artefakt, wskazanego stwora, wskazany urok i wskazany ląd.
- Dimir Doppelganger
: Wygnaj wskazaną kartę stwora z dowolnego cmentarza. Ten stwór staje się kopią owej karty, ale zachowuje niniejszą zdolność.
- Edric, Spymaster of Trest
Ilekroć stwór zada obrażenia bojowe jednemu z twoich przeciwników, jego władca może dobrać kartę.
- Fires of Yavimaya
Stwory pod twoim władaniem mają pośpiech.
Poświęć ten byt: Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Mirari's Wake
Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Ilekroć przekręcisz ląd biorąc manę, weź jedną manę w jednym z typów wyprodukowanych przez ów ląd.
- Mortify
Zniszcz wskazanego stwora lub urok.
- Pernicious Deed
, poświęć ten byt: Zniszcz każdy artefakt, stwora i urok o skrócie many X lub mniejszym.
- Sky Spirit
Latanie, pierwszy cios
- Spiritmonger
Ilekroć ten stwór zada obrażenia stworowi, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
: Zregeneruj tego stwora.
: Ten stwór do końca tury jest wybranego przez ciebie koloru.
- Spontaneous Combustion
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 3 obrażenia.
- Wood Sage
: Nazwij kartę stwora. Ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki i umieść wszystkie o owej nazwie w twojej ręce. Umieść pozostałe w twoim cmentarzu.
- Altar of Dementia
Poświęć stwora: Wskazany gracz mieli tyle kart, ile wynosiła siła poświęconego stwora.
- Deathrender
Wyposażony stwór dostaje +2/+2.
Ilekroć umrze wyposażony stwór, możesz umieścić kartę stwora z twojej ręki na polu bitwy i dołączyć do niej ten byt.
Wyposaż
- Explorer's Scope
Ilekroć wyposażony stwór zaatakuje, spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli to karta lądu, możesz umieścić ją przekręconą na polu bitwy.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Fireshrieker
Wyposażony stwór ma podwójny cios. (Zadaje obrażenia bojowe w pierwszym ciosie oraz normalnie.)
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Galvanic Juggernaut
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
Ten stwór nie odkręca się w twoim kroku odkręcania.
Ilekroć inny stwór umrze, odkręć niniejszego stwora.
- Peace Strider
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia.
- Reito Lantern
: Umieść wskazaną kartę z cmentarza na spodzie biblioteki właściciela.
- Runed Servitor
Kiedy ten stwór umrze, każdy gracz dobiera kartę.
- Silent Arbiter
Nie więcej niż jeden stwór może atakować w każdej potyczce.
Nie więcej niż jeden stwór może blokować w każdej potyczce.
- Spectral Searchlight
: Wybierz gracza. Ów gracz bierze jedną manę wybranego przez siebie koloru.
- Vedalken Orrery
Możesz rzucać czary tak, jakby miały błysk.
- Warmonger's Chariot
Wyposażony stwór dostaje +2/+2.
O ile wyposażony stwór ma obronność, może atakować tak, jakby nie miał obronności.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Mirrodin's Core
: Weź .
: Umieść znacznik ładunku na tym lądzie.
, usuń znacznik ładunku z tego lądu: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Quicksand
: Weź .
, poświęć ten ląd: Wskazany atakujący stwór bez latanie do końca tury dostaje -1/-2.
- Reflecting Pool
: Weź jedną manę takiego typu, jaki mógłby dać ląd pod twoim władaniem.