Commander 2015¶
- Bastion Protector
Dowódcy pod twoim władaniem dostają +2/+2 i mają niezniszczalność.
- Dawnbreak Reclaimer
Latanie
Na początku twojego kroku końcowego, wybierz kartę stwora w cmentarzu przeciwnika, po czym ów gracz wybiera kartę stwora w twoim cmentarzu. Możesz przywrócić owe karty na pole bitwy pod władaniem ich właścicieli.
- Grasp of Fate
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dla każdego przeciwnika, wygnaj co najwyżej jeden wskazany nielądowy byt pod władaniem owego gracza do czasu opuszczenia przez niniejszy pola bitwy. (Owe byty wracają pod władanie swoich właścicieli.)
- Herald of the Host
Latanie, czujność
Miriady (Ilekroć ten stwór zaatakuje, za każdego przeciwnika innego niż broniący się gracz, możesz stworzyć przekręcony żeton będący kopią tego stwora atakujący owego gracza lub wędrowca pod jego władaniem. Wygnaj owe żetony na koniec potyczki.)
- Kalemne's Captain
Czujność
: Monstrualność 3. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim 3 znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
Kiedy ten stwór staje się monstrualny, wygnaj wszystkie artefakty i uroki.
- Oreskos Explorer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej X kart Równin, gdzie X jest liczbą gracz mających we władaniu więcej lądów niż ty. Ujawnij owe karty, umieść je w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Righteous Confluence
Wybierz trzy. Możesz wybrać ten sam tryb więcej niż raz.
Stwórz żeton białego stwora Rycerz 2/2 z czujnością.
Wygnaj wskazany urok.
Zyskaj 5 żyć.
- Shielded by Faith
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma niezniszczalność.
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy, możesz dołączyć do niego ten artefakt.
- Aethersnatch
Zyskaj władanie nad wskazanym czarem. Możesz wybrać dla niego nowe wskazania. (Jeśli ów czar stanie się bytem, wchodzi on na pole bitwy pod twoim władaniem.)
- Broodbirth Viper
Miriady (Ilekroć ten stwór zaatakuje, za każdego przeciwnika innego niż broniący się gracz, możesz stworzyć przekręcony żeton będący kopią tego stwora atakujący owego gracza lub wędrowca pod jego władaniem. Wygnaj owe żetony na koniec potyczki.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać kartę.
- Gigantoplasm
Możesz zdecydować, że ten byt wejdzie na pole bitwy jako kopia któregokolwiek stwora na polu bitwy, ale ma on „: Ten stwór ma bazową siłę i wytrzymałość X/X.”
- Illusory Ambusher
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Ilekroć ten stwór otrzymuje obrażenia, dobierz tyle samo kart.
- Mirror Match
Rzuć ten czar tylko podczas kroku deklaracji blokujących.
Dla każdego stwora atakującego ciebie lub wędrowca pod twoim władaniem, stwórz żeton będący kopią owego stwora blokujący owego stwora. Wygnaj owe żetony na koniec potyczki.
- Mystic Confluence
Wybierz trzy. Możesz wybrać ten sam tryb więcej niż raz.
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
Dobierz kartę.
- Synthetic Destiny
Wygnaj wszystkie stwory pod twoim władaniem. Na początku najbliższego kroku końcowego, ujawnij karty z wierzchu twojej biblioteki aż ujawnisz tyle samo kart stworów, umieść wszystkie karty stworów ujawnione w ten sposób na polu bitwy, po czym wtasuj pozostałe z ujawnionych kart do twojej biblioteki.
- Banshee of the Dread Choir
Miriady (Ilekroć ten stwór zaatakuje, za każdego przeciwnika innego niż broniący się gracz, możesz stworzyć przekręcony żeton będący kopią tego stwora atakujący owego gracza lub wędrowca pod jego władaniem. Wygnaj owe żetony na koniec potyczki.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz odrzuca kartę.
- Corpse Augur
Kiedy ten stwór umrze, dobierz X kart i strać X żyć, gdzie X jest liczbą kart stworów w cmentarzu wskazanego gracza.
- Daxos's Torment
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, niniejszy staje się do końca tury dodatkowo stworem Demon 5/5 z lataniem i pośpiechem oprócz swoich innych typów.
- Deadly Tempest
Zniszcz wszystkie stwory. Każdy gracz traci życia równe liczbie stworów pod swoim władaniem zniszczonych w ten sposób.
- Dread Summons
Każdy gracz mieli X kart. Za każdą kartę stwora zmieloną w ten sposób, stwórz przekręcony żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Scourge of Nel Toth
Latanie
Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza płacąc i poświęcając stwora zamiast płacić jej koszt many.
- Thief of Blood
Latanie
Przy wejściu tego stwora na pole bitwy, usuń wszystkie znaczniki ze wszystkich bytów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1 za każdy znacznik usunięty w ten sposób.
- Wretched Confluence
Wybierz trzy. Możesz wybrać ten sam tryb więcej niż raz.
Wskazany gracz dobiera kartę i traci 1 życie.
Wskazany stwór do końca tury dostaje -2/-2.
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Awaken the Sky Tyrant
Kiedy źródło pod władaniem przeciwnika zadaje tobie obrażenia, poświęć ten byt. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton czerwonego stwora Smok 5/5 z lataniem.
- Dream Pillager
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, wygnaj tyle samo kart z wierzchu twojej biblioteki. Do końca tury możesz rzucać czary spośród owych wygnanych kart.
- Fiery Confluence
Wybierz trzy. Możesz wybrać ten sam tryb więcej niż raz.
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 1 obrażeniu.
Ten czar zadaje każdemu przeciwnikowi po 2 obrażenia.
Zniszcz wskazany artefakt.
- Magus of the Wheel
, , poświęć ten byt: Każdy gracz odrzuca swoją rękę, po czym dobiera siedem kart.
- Meteor Blast
Ten czar zadaje po 4 obrażenia każdemu z X wskazanych celów.
- Mizzix's Mastery
Wygnaj wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza. Skopiuj każdą kartę wygnaną w ten sposób. Możesz rzucić owe kopie bez płacenia ich kosztów many. Wygnaj niniejszy czar.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Rite of the Raging Storm
Stwory o nazwie Lightning Rager nie mogą atakować ciebie ani wędrowców pod twoim władaniem.
Na początku kroku utrzymania każdego gracza, ów gracz tworzy żeton czerwonego stwora Żywiołak 5/1 o nazwie Lightning Rager. Ma on tratowanie, pośpiech oraz „Na początku kroku końcowego, poświęć tego stwora.”
- Warchief Giant
Pośpiech
Miriady (Ilekroć ten stwór zaatakuje, za każdego przeciwnika innego niż broniący się gracz, możesz stworzyć przekręcony żeton będący kopią tego stwora atakujący owego gracza lub wędrowca pod jego władaniem. Wygnaj owe żetony na koniec potyczki.)
- Arachnogenesis
Stwórz X żetonów zielonego stwora Pająk 1/2 z zasięgiem, gdzie X jest liczbą stworów atakujących cię. Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe jakie mogłyby w tej turze zadać stwory bez typu Pająk.
- Bloodspore Thrinax
Pożarcie 1 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle samo znaczników +1/+1.)
Każdy inny stwór pod twoim władaniem wchodzi na pole bitwy mając dodatkowych X znaczników +1/+1, gdzie X jest liczbą znaczników +1/+1 na tym stworze.
- Caller of the Pack
Tratowanie
Miriady (Ilekroć ten stwór zaatakuje, za każdego przeciwnika innego niż broniący się gracz, możesz stworzyć przekręcony żeton będący kopią tego stwora atakujący owego gracza lub wędrowca pod jego władaniem. Wygnaj owe żetony na koniec potyczki.)
- Centaur Vinecrasher
Tratowanie
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile jest kart lądów we wszystkich cmentarzach.
Ilekroć karta lądu trafi skądkolwiek do cmentarza, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Ezuri's Predation
Za każdego stwora pod władaniem twoich przeciwników, stwórz żeton zielonego stwora Phyrexiańska Bestia 4/4. Każdy z owych żetonów walczy z innym z owych stworów.
- Great Oak Guardian
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Zasięg
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwory pod władaniem wskazanego gracza dostają do końca tury +2/+2. Odkręć je.
- Pathbreaker Ibex
Ilekroć ten stwór zaatakuje, stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury tratowanie oraz +X/+X, gdzie X jest największą siłą pośród stworów pod twoim władaniem.
- Skullwinder
Dotyk śmierci
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki, po czym wybierz przeciwnika. Ów gracz przywraca kartę ze swojego cmentarza do swojej ręki.
- Verdant Confluence
Wybierz trzy. Możesz wybrać ten sam tryb więcej niż raz.
Umieść dwa znaczniki +1/+1 na wskazanym stworze.
Przywróć wskazaną kartę bytu z twojego cmentarza do twojej ręki.
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Anya, Merciless Angel
Latanie
Ten stwór dostaje +3/+3 za każdego przeciwnika, którego liczba żyć jest mniejsza niż połowa jego startowej liczby żyć.
O ile liczba żyć przeciwnika jest mniejsza niż połowa jego startowej liczby żyć, ten stwór ma niezniszczalność.
- Arjun, the Shifting Flame
Latanie
Ilekroć rzucisz czar, umieść karty z twojej ręki dowolnie na spodzie twojej biblioteki, po czym dobierz tyle samo kart.
- Daxos the Returned
Ilekroć rzucisz czar uroku, dostajesz znacznik doświadczenia.
: Stwórz żeton biało-czarnego uroku-stwora Duch. Ma on „Siła i wytrzymałość tego stwora są obie równe liczbie twoich znaczników doświadczenia.”
- Ezuri, Claw of Progress
Ilekroć stwór o sile 2 lub mniejszej wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, dostajesz znacznik doświadczenia.
Na początku potyczki w twojej turze, umieść X znaczników +1/+1 na innym wskazanym stworze pod twoim władaniem, gdzie X jest liczbą twoich znaczników doświadczenia.
- Kalemne, Disciple of Iroas
Podwójny cios, czujność
Ilekroć rzucisz czar stwora o skrócie many 5 lub większym, dostajesz znacznik doświadczenia.
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1 za każdy twój znacznik doświadczenia.
- Karlov of the Ghost Council
Ilekroć zyskasz życia, umieść dwa znaczniki +1/+1 na tym stworze.
, usuń sześć znaczników +1/+1 z tego stwora: Wygnaj wskazanego stwora.
- Kaseto, Orochi Archmage
: Wskazany stwór nie może być blokowany w tej turze. Jeśli ów stwór jest Wężem, do końca tury dostaje +2/+2.
- Mazirek, Kraul Death Priest
Latanie
Ilekroć gracz poświęci inny byt, umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem.
- Meren of Clan Nel Toth
Ilekroć umrze inny stwór pod twoim władaniem, dostajesz znacznik doświadczenia.
Na początku twojego kroku końcowego, wybierz wskazaną kartę stwora w twoim cmentarzu. Jeśli skrót many owej karty jest mniejszy lub równy liczbie twoich znaczników doświadczenia, przywróć ją na pole bitwy. W przeciwnym razie umieść ją w twojej ręce.
- Mizzix of the Izmagnus
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu o skrócie many większym niż liczba twoich znaczników doświadczenia, dostajesz znacznik doświadczenia.
Rzucane przez ciebie czary sztuczek i obrzędów kosztują o mniej za każdy z twoich znaczników doświadczenia.
- Blade of Selves
Wyposażony stwór ma miriady. (Ilekroć ów stwór zaatakuje, za każdego przeciwnika innego niż broniący się gracz, możesz stworzyć przekręcony żeton będący kopią tego stwora atakujący owego gracza lub wędrowca pod jego władaniem. Wygnaj owe żetony na koniec potyczki.)
Wyposaż
- Sandstone Oracle
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wybierz przeciwnika. Jeśli ów gracz ma więcej kart w ręce niż ty, dobierz tyle kart, ile wynosi różnica.
- Scytheclaw
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +1/+1.
Ilekroć wyposażony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz traci połowę swoich żyć, zaokrąglając w górę.
Wyposaż
- Seal of the Guildpact
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz dwa kolory.
Każdy rzucany przez ciebie czar kosztuje o mniej za każdy posiadany kolor z wybranych.
- Thought Vessel
Nie masz limitu kart na ręce.
: Weź .
- Command Beacon
: Weź .
, poświęć ten byt: Umieść twojego dowódcę w twojej ręce ze strefy dowodzenia.
- Ajani's Chosen
Ilekroć na pole bitwy pod twoim władaniem wejdzie urok, stwórz żeton białego stwora Kot 2/2. Jeśli ów urok jest Aurą, możesz dołączyć go do owego żetonu.
- Angel of Serenity
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnać co najwyżej trzy inne wskazane stwory z pola bitwy lub karty stworów z cmentarzy.
Kiedy ten stwór opuści pole bitwy, przywróć wygnane karty do rąk ich właścicieli.
- Arbiter of Knollridge
Czujność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, liczba żyć każdego gracza otrzymuje wartość największej liczby żyć pośród wszystkich graczy.
- Aura of Silence
Rzucanie czarów artefaktów i uroków kosztuje twoich przeciwników o więcej.
Poświęć ten urok: Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Banishing Light
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazany nie-lądowy byt pod władaniem przeciwnika dopóki niniejszy urok nie opuści pola bitwy.
- Cage of Hands
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
: Przywróć ten byt do ręki właściciela.
- Celestial Ancient
Latanie
Ilekroć rzucisz czar uroku, umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem.
- Celestial Archon
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Latanie, pierwszy cios
Zauroczony stwór dostaje +4/+4 oraz ma latanie i pierwszy cios.
- Crib Swap
Zmiennokształtny (Ta karta ma każdy typ stwora.)
Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca tworzy żeton bezkolorowego stwora Przemieniec 1/1 ze zmiennokształtnością.
- Dawn to Dusk
Wybierz jedną lub obie —
Przywróć wskazaną kartę uroku z twojego cmentarza do twojej ręki.
Zniszcz wskazany urok.
- Dawnglare Invoker
Latanie
: Przekręć wszystkie stwory pod władaniem wskazanego gracza.
- Dictate of Heliod
Błysk
Stwory pod twoim władaniem dostają +2/+2.
- Faith's Fetters
Zaurocz byt
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 4 życia.
Zauroczony byt nie może atakować ani blokować, a jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane, chyba że dają manę.
- Ghostblade Eidolon
Obdarowanie (Jeśli zagrasz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Podwójny cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe w pierwszym ciosie oraz normalnie.)
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 i ma podwójny cios.
- Jareth, Leonine Titan
Ilekroć ten stwór blokuje, do końca tury dostaje +7/+7.
: Ten stwór do końca tury zyskuje ochronę przed wybranym przez ciebie kolorem.
- Karmic Justice
Ilekroć czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika zniszczy nieżetonowy byt pod twoim władaniem, możesz zniszczyć wskazany byt pod władaniem owego przeciwnika.
- Kor Sanctifiers
Podbicie (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo .)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli został podbity, zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Marshal's Anthem
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć co najwyżej X wskazanych kart stworów z twojego cmentarza na pole bitwy, gdzie X jest liczbą podbić tego uroku.
- Mesa Enchantress
Ilekroć rzucisz czar uroku, możesz dobrać kartę.
- Monk Idealist
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazaną kartę uroku z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Open the Vaults
Przywróć wszystkie karty artefaktów i uroków ze wszystkich cmentarzy na pole bitwy pod władaniem ich właścicieli. (Aury nie mające niczego do zauroczenia pozostają w cmentarzach.)
- Orim's Thunder
Podbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić .)
Zniszcz wskazany artefakt lub urok. Jeśli ten czar został podbity, zadaje on wskazanemu stworowi obrażenia równe skrótowi many owego bytu.
- Seal of Cleansing
Poświęć ten urok: Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Sigil of the Empty Throne
Ilekroć rzucisz urok, stwórz żeton białego stwora Anioł 4/4 z lataniem.
- Silent Sentinel
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz przywrócić wskazaną kartę uroku z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Sun Titan
Czujność
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, możesz przywrócić wskazaną kartę bytu o skrócie many 3 lub mniejszy z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Victory's Herald
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, atakujące stwory do końca tury zyskują latanie i więź życia.
- Vow of Duty
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2, ma czujność i nie może atakować ciebie lub wędrowców pod twoim władaniem.
- Aetherize
Zwróć wszystkie atakujące stwory do rąk ich właścicieli.
- Bident of Thassa
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać kartę.
, : Stwory pod władaniem twoich przeciwników atakują w tej turze, jeśli mogą.
- Blatant Thievery
Za każdego przeciwnika, zyskaj władanie nad wskazanym bytem pod władaniem owego gracza.
- Blue Sun's Zenith
Wskazany gracz dobiera X kart. Wtasuj niniejszą kartę do biblioteki właściciela.
- Blustersquall
Wskazany stwór poza twoim władaniem zostaje przekręcony.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Brainstorm
Dobierz trzy karty, po czym umieść dwie karty z twojej ręki dowolnie na wierzchu twojej biblioteki.
- Day of the Dragons
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wszystkie stwory pod twoim władaniem. Następnie stwórz tyle samo żetonów czerwonego stwora Smok 5/5 z lataniem.
Kiedy ten urok opuści pole bitwy, poświęć wszystkie Smoki pod twoim władaniem. Następnie przywróć wygnane nim karty na pole bitwy pod twoim władaniem.
- Dominate
Zyskaj władanie nad wskazanym stworem o skrócie many X lub mniejszym.
- Echoing Truth
Przywróć wskazany nielądowy byt i wszystkie inne byty mające tę samą nazwę do rąk ich właścicieli.
- Fact or Fiction
Ujawnij pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Przeciwnik rozdziela owe karty na dwa stosy. Umieść jeden stos w twojej ręce, a pozostały w twoim cmentarzu.
- Jace's Archivist
, : Każdy gracz odrzuca swoją rękę, po czym dobiera tyle kart, ile najwięcej kart odrzucił któryś gracz w ten sposób.
- Lone Revenant
Antyklątwa (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, jeśli nie masz we władaniu innych stworów, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałe w dowolnej kolejności na spodzie twojej biblioteki.
- Mulldrifter
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz dwie karty.
Przyzwanie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przyzwania. Jeśli tak zrobisz, zostaje poświęcony po wejściu na pole bitwy.)
- Mystic Retrieval
Przywróć wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Ninja of the Deep Hours
Ninjutsu (, przywróć niezablokowanego atakującego pod twoim władaniem do ręki: Umieść tę kartę z twojej ręki na polu bitwy przekręconą i atakującą.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać kartę.
- Plaxmanta
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury antymagię. (Nie mogą być wskazywane przez czary lub zdolności.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć go, chyba że do jego rzucenia użyto .
- Preordain
Wróż 2, po czym dobierz kartę. (By wróżyć 2, spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolne z nich na spodzie twojej biblioteki, a pozostałe na jej wierzchu w dowolnej kolejności.)
- Rapid Hybridization
Zniszcz wskazanego stwora. Nie można go zregenerować. Władca owego stwora tworzy żeton zielonego stwora Żaba Jaszczur 3/3.
- Reins of Power
Odkręć wszystkie stwory pod twoim władaniem i wszystkie stwory pod władaniem wskazanego przeciwnika. Każdy z was do końca tury zyskuje władanie nad wszystkimi stworami drugiego. Owe stwory zyskują do końca tury pośpiech.
- Repeal
Przywróć wskazany nielądowy byt o skrócie many X do ręki właściciela.
Dobierz kartę.
- Rite of Replication
Podbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić .)
Stwórz żeton będący kopią wskazanego stwora. Jeśli ten czar został podbity, zamiast tego stwórz pięć takich żetonów.
- Sleep
Przekręć wszystkie stwory pod władaniem wskazanego gracza. Owe stwory nie odkręcą się podczas najbliższego kroku odkręcania owego gracza.
- Stolen Goods
Wskazany przeciwnik wygania karty z wierzchu swojej biblioteki dopóki nie wygna nie-lądowej karty. Do końca tury możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many.
- Stroke of Genius
Wskazany gracz dobiera X kart.
- Talrand, Sky Summoner
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, stwórz żeton niebieskiego stwora Drak 2/2 z lataniem.
- Thought Reflection
Jeśli miałbyś dobrać kartę, zamiast tego dobierz dwie karty.
- Windfall
Każdy gracz odrzuca swoją rękę, po czym dobiera tyle kart, ile najwięcej zostało odrzuconych w ten sposób.
- Altar's Reap
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Dobierz dwie karty.
- Ambition's Cost
Dobierz trzy karty i strać 3 życia.
- Ancient Craving
Dobierz trzy karty i strać 3 życia.
- Barter in Blood
Każdy gracz poświęca dwa stwory.
- Black Market
Ilekroć umrze stwór, umieść znacznik ładunku na tym uroku.
Na początku twojej fazy głównej przed potyczką, weź za każdy znacznik ładunku na tym uroku.
- Blood Bairn
Poświęć innego stwora: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Butcher of Malakir
Latanie
Ilekroć umrze ten lub inny stwór pod twoim władaniem, każdy przeciwnik poświęca stwora.
- Champion of Stray Souls
, , poświęć X innych stworów: Przywróć X wskazanych kart stworów z twojego cmentarza na pole bitwy.
: Umieść tę kartę na wierzchu twojej biblioteki z twojego cmentarza.
- Diabolic Servitude
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
Kiedy umrze stwór umieszczony na polu bitwy tym bytem, wygnaj go i przywróć ten byt do ręki właściciela.
Kiedy ten byt opuści pole bitwy, wygnaj stwora umieszczonego na polu bitwy tym bytem.
- Doomwake Giant
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają do końca tury -1/-1.
- Dreadbringer Lampads
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wskazany stwór zyskuje zastraszanie do końca tury. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)
- Eater of Hope
Latanie
, poświęć innego stwora: Zregeneruj tego stwora.
, poświęć dwa inne stwory: Zniszcz wskazanego stwora.
- Extractor Demon
Latanie
Ilekroć inny stwór opuści pole bitwy, możesz sprawić, że wskazany gracz zmieli dwie karty.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Fallen Ideal
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma latanie oraz „Poświęć stwora: Niniejszy stwór do końca tury dostaje +2/+1.”
Kiedy ta karta trafi do cmentarza z pola bitwy, przywróć ją do ręki właściciela.
- Fate Unraveler
Ilekroć przeciwnik dobierze kratę, ten stwór zadaje owemu graczowi 1 obrażenie.
- Gild
Wygnaj wskazanego stwora. Stwórz żeton Złota. (To artefakt mający „Poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)
- Grave Peril
Kiedy nieczarny stwór wejdzie na pole bitwy, poświęć niniejszy byt. Jeśli tak zrobisz, zniszcz owego stwora.
- Nighthowler
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Ten oraz zauroczony stwór dostają +X/+X każdy, gdzie X jest równe liczbie kart stworów we wszystkich cmentarzach.
- Phyrexian Arena
Na początku twojego kroku utrzymania, dobierz kartę i strać 1 życie.
- Phyrexian Plaguelord
, poświęć tego stwora: Wskazany stwór do końca tury dostaje -4/-4.
Poświęć stwora: Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
- Phyrexian Rager
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę i strać 1 życie.
- Phyrexian Reclamation
, zapłać 2 życia: Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Rise from the Grave
Umieść wskazaną kartę stwora z dowolnego cmentarza na polu bitwy pod twoim władaniem. Ów stwór jest dodatkowo czarnym Zombi oprócz swoich pozostałych kolorów i typów.
- Seal of Doom
Poświęć ten urok: Zniszcz wskazanego nie-czarnego stwora. Nie może być zregenerowany.
- Sever the Bloodline
Wygnaj wskazanego stwora i każdego innego stwora o tej samej nazwie.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Shriekmaw
Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazanego nieartefaktowego, nie-czarnego stwora.
Przyzwanie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przyzwania. Jeśli tak zrobisz, zostaje poświęcony po wejściu na pole bitwy.)
- Underworld Connections
Zaurocz ląd
Zauroczony ląd ma „, zapłać 1 życie: Dobierz kartę.”
- Victimize
Wskaż dwie karty stworów w twoim cmentarzu. Poświęć stwora. Jeśli tak zrobisz, przywróć wybrane karty przekręcone na pole bitwy.
- Vow of Malice
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2, ma zastraszanie i nie może atakować ciebie ani wędrowców pod twoim władaniem. (Stwór z zastraszaniem nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)
- Act of Aggression
( można opłacić z użyciem albo 2 żyć.)
Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem pod władaniem przeciwnika. Odkręć owego stwora. Do końca tury zyskuje on pośpiech.
- Borderland Behemoth
Tratowanie
Ten stwór dostaje +4/+4 za każdego innego Giganta pod twoim władaniem.
- Breath of Darigaaz
Podbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić .)
Ten czar zadaje każdemu stworowi bez latania i każdemu graczowi po 1 obrażeniu. Jeśli ten czar został podbity, zamiast tego zadaje on każdemu stworowi bez latania i każdemu graczowi po 4 obrażenia.
- Chain Reaction
Ten czar zadaje każdemu stworowi po X obrażeń, gdzie X jest liczbą stworów na polu bitwy.
- Charmbreaker Devils
Na początku twojego kroku utrzymania, przywróć losową kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, ten stwór do końca tury dostaje +4/+0.
- Comet Storm
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Wybierz wskazany cel, po czym wybierz inny wskazany cel za każde podbicie tego czaru. Ten czar zadaje każdemu z nich po X obrażeń.
- Curse of the Nightly Hunt
Zaurocz gracza
Stwory pod włądaniem zauroczonego atakują w każdej potyczce, jeśli to możliwe.
- Desolation Giant
Podbicie (Możesz zapłacić dodatkowe podczas rzucania tego czaru.)
Kiedy ten stwór wejdzie na pole bitwy, zniszcz wszystkie inne stwory pod twoim władaniem. Jeśli został podbity, zamiast tego zniszcz wszystkie inne stwory.
- Desperate Ravings
Dobierz dwie karty, po czym odrzuć losową kartę.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Disaster Radius
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru, ujawnij kartę stwora z twojej ręki.
Ten czar zadaje X obrażeń każdemu stworowi pod władaniem twoich przeciwników, gdzie X jest skrótem many ujawnionej karty.
- Dragon Mage
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, każdy gracz odrzuca swoją rękę, po czym dobiera siedem kart.
- Earthquake
Ten czar zadaje każdemu stworowi bez latania i każdemu graczowi po X obrażeń.
- Faithless Looting
Dobierz dwie karty, po czym odrzuć dwie karty.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Fall of the Hammer
Wskazany stwór pod twoim władaniem zadaje obrażenia równe swojej sile innemu wskazanemu stworowi.
- Fumiko the Lowblood
Ten stwór ma bushido X, gdzie X jest liczbą atakujących stworów. (Ilekroć ten stwór zablokuje lub zostanie zablokowany, dostaje on do końca tury +X/+X.)
Stwory pod władaniem twoich przeciwników atakują w każdej potyczce jeśli mogą.
- Hamletback Goliath
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy, możesz umieścić X znaczników +1/+1 na niniejszym stworze, gdzie X jest siłą owego stwora.
- Hammerfist Giant
: Ten byt zadaje każdemu stworowi bez latania i każdemu graczowi po 4 obrażenia.
- Hostility
Pośpiech
Jeśli stwór pod twoim władaniem miałby zadać obrażenia przeciwnikowi, zażegnaj owe obrażenia. Stwórz żeton czerwonego stwora Żywiołak Szaman 3/1 z pośpiechem za każde 1 obrażenie zażegnane w ten sposób.
Kiedy ta karta trafi skądkolwiek do cmentarza, wtasuj ją do biblioteki jej właściciela.
- Hunted Dragon
Latanie, pośpiech
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik tworzy trzy żetony białego stwora Rycerz 2/2 z pierwszym ciosem.
- Inferno Titan
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, zadaje 3 obrażenia rozdzielone dowolnie pomiędzy jeden, dwa lub trzy wskazane cele.
- Magma Giant
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on każdemu stworowi i każdemu graczowi po 2 obrażenia.
- Magmaquake
Ten czar zadaje każdemu stworowi bez latania oraz każdemu wędrowcowi po X obrażeń.
- Mizzium Mortars
Wskazany stwór poza twoim władaniem dostaje od tego czaru 4 obrażenia.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zamień w jego tekście słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Stinkdrinker Daredevil
Rzucanie czarów Gigantów kosztuje cię o mniej.
- Stoneshock Giant
: Monstrualność 3. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim trzy znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
Kiedy ten stwór stanie się monstrualny, stwory bez latania pod władaniem przeciwników nie mogą blokować w tej turze.
- Sunrise Sovereign
Inni Giganci pod twoim władaniem dostają +2/+2 i mają tratowanie.
- Taurean Mauler
Zmiennokształtny (Ta karta ma każdy typ stwora.)
Ilekroć przeciwnik rzuci czar, możesz umieścić znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Thundercloud Shaman
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on każdemu stworowi bez typu Gigant obrażenia równe liczbie Gigantów pod twoim władaniem.
- Urza's Rage
Podbicie (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo .)
Ten czar nie może być skontrowany.
Ten czar zadaje 3 obrażenia w dowolnie wskazany cel. Jeśli ten czar został podbity, zamiast tego zadaje on owemu bytowi lub graczowi 10 obrażeń, których nie można zażegnać.
- Vandalblast
Zniszcz wskazany artefakt poza twoim władaniem.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Warstorm Surge
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zadaje on wskazanemu celowi obrażenia równe swojej sile.
- Word of Seizing
Ułamek sekundy (O ile ten czar jest na stosie, gracze nie mogą rzucać czarów ani aktywować zdolności nie dających many.)
Odkręć wskazany byt i do końca tury zyskaj nad nim władanie. Do końca tury zyskuje on pośpiech.
- Acidic Slime
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany artefakt, urok albo ląd.
- Arbor Colossus
Zasięg
: Monstrualność 3. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim trzy znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
Kiedy ten stwór stanie się monstrualny, zniszcz wskazanego stwora z lataniem pod władaniem przeciwnika.
- Bane of Progress
Kiedy ten stwór wejdzie na pole bitwy, zniszcz wszystkie artefakty i uroki. Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze za każdy byt zniszczony w ten sposób.
- Beastmaster Ascension
Ilekroć zaatakuje stwór pod twoim władaniem, możesz umieścić znacznik wyprawy na niniejszym bycie.
O ile ten byt ma co najmniej siedem znaczników wyprawy, stwory pod twoim władaniem dostają +5/+5.
- Caller of the Claw
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton zielonego stwora Niedźwiedź 2/2 za każdego nieżetonowego stwora umieszczonego w twoim cmentarzu z pola bitwy w tej turze.
- Chameleon Colossus
Zmiennokształtny (Ta karta ma każdy typ stwora.)
Ochrona przed czarnym
: Ten stwór do końca tury dostaje +X/+X, gdzie X jest jego siłą.
- Cloudthresher
Błysk
Zasięg
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on każdemu stworowi z lataniem i każdemu graczowi po 2 obrażenia.
Przyzwanie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przyzwania. Jeśli tak zrobisz, zostaje poświęcony po wejściu na pole bitwy.)
- Cobra Trap
Jeśli niestworowy byt pod twoim władaniem został w tej turze zniszczony przez czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika, możesz zapłacić zamiast płacić koszt many tego czaru.
Stwórz cztery żetony zielonego stwora Wąż 1/1.
- Desert Twister
Zniszcz wskazany byt.
- Elvish Visionary
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Eternal Witness
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Experiment One
Ewolucja (Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, jeśli ów stwór ma większą siłę lub wytrzymałość niż ten stwór, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.)
Usuń dwa znaczniki +1/+1 z tego stwora: Zregeneruj tego stwora.
- Forgotten Ancient
Ilekroć gracz rzuci czar, możesz umieścić znacznik +1/+1 na tym stworze.
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz przenieść dowolną liczbę znaczników +1/+1 z tego stwora na inne stwory.
- Indrik Stomphowler
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Kessig Cagebreakers
Ilekroć ten stwór zaatakuje, stwórz tyle przekręconych i atakujących żetonów zielonego stwora Wilk 2/2, ile masz kart stworów w twoim cmentarzu.
- Kodama's Reach
Wyszukaj w twojej bibliotece dwie karty bazowych lądów, ujawnij je i umieść jedną przekręconą na polu bitwy, a drugą w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Krosan Grip
Ułamek sekundy (O ile ten czar jest na stosie, gracze nie mogą rzucać czarów ani aktywować zdolności nie dających many.)
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Loaming Shaman
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz wtasowuje dowolną liczbę wskazanych kart ze swojego cmentarza do swojej biblioteki.
- Mulch
Ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść wszystkie karty lądów ujawnione w ten sposób w twojej ręce, a pozostałe w twoim cmentarzu.
- Mycoloth
Pożarcie 2 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwukrotnie tyle znaczników +1/+1.)
Na początku twojego kroku utrzymania, stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1 za każdy znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Noble Quarry
Obdaruj (Jeśli rzucisz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)
Wszystkie stwory mogące blokować tego lub zauroczonego stwora, robią to.
Zauroczony stwór dostaje +1/+1.
- Ohran Viper
Ilekroć ten stwór zada stworowi obrażenia bojowe, zniszcz owego stwora na koniec potyczki.
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać kartę.
- Overrun
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +3/+3 i tratowanie.
- Overwhelming Stampede
Do końca tury stwory pod twoim władaniem zyskują tratowanie i dostają +X/+X, gdzie X jest największą siłą pośród stworów pod twoim władaniem.
- Patagia Viper
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony zielono-niebieskiego stwora Wąż 1/1.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć go, chyba że do jego rzucenia użyto .
- Primal Growth
Podbicie—Poświęć stwora. (Rzucając ten czar możesz poświęcić stwora oprócz opłacenia innych kosztów.)
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją polu bitwy, po czym przetasuj. Jeśli ten czar został podbity, zamiast tego wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Rampant Growth
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Sakura-Tribe Elder
Poświęć tego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Satyr Wayfinder
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz umieścić kartę lądu spośród nich w twojej ręce. Umieść pozostałe w twoim cmentarzu.
- Spider Spawning
Stwórz tyle żetonów zielonego stwora Pająk 1/2 z zasięgiem, ile jest kart stworów w twoim cmentarzu.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Stingerfling Spider
Zasięg
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć wskazanego stwora z lataniem.
- Terastodon
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć co najwyżej trzy wskazane nie-stworowe peranenty. Za każdy byt umieszczony w cmentarzu w ten sposób, jego władca tworzy żeton zielonego stwora Słoń 3/3.
- Thelonite Hermit
Wszystkie Sadzonki dostają +1/+1.
Przemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
Kiedy ten stwór zostanie odkryty, stwórz cztery żetony zielonego stwora Sadzonka 1/1.
- Tribute to the Wild
Każdy przeciwnik poświęca artefakt lub urok.
- Verdant Force
Na początku każdego kroku utrzymania, stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.
- Viridian Emissary
Kiedy ten stwór umrze, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieścić ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasować.
- Viridian Shaman
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany artefakt.
- Viridian Zealot
, poświęć ten byt: Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Wall of Blossoms
Obronność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Wood Elves
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wyszukaj w twojej bibliotece kartę Lasu i umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Coiling Oracle
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli to karta lądu, umieść ją na polu bitwy. W przeciwnym razie umieść ją w twojej ręce.
- Counterflux
Ten czar nie może być skontrowany.
Skontruj wskazany czar poza twoim władaniem.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Death Grasp
Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń. Zyskaj X żyć.
- Epic Experiment
Wygnaj X wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz rzucić spośród nich czary sztuczek i obrzędów mające skrót many X lub mniej bez płacenia ich kosztów many. Następnie umieść w twoim cmentarzu wszystkie karty wygnane w ten sposób, które nie zostały rzucone.
- Etherium-Horn Sorcerer
: Przywróć ten byt do ręki właściciela.
Kaskada (Kiedy rzucisz ten czar, wyganiaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o niższym koszcie. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki.)
- Firemind's Foresight
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę sztuczki o skrócie many 3, ujawnij ją i umieść w twojej ręce. Następnie powtórz ten proces dla kart sztuczek o skrócie many 2 i 1. Następnie przetasuj.
- Gisela, Blade of Goldnight
Latanie, pierwszy cios
Jeśli źródło miałoby zadać obrażenia przeciwnikowi lub bytowi pod władaniem przeciwnika, owo źródło zadaje owemu celowi dwukrotnie tyle obrażeń.
Jeśli źródło miałoby zadać obrażenia tobie lub bytowi pod twoim władaniem, zażegnaj połowę owych obrażeń, zaokrąglając w górę.
- Goblin Electromancer
Rzucanie czarów sztuczek i obrzędów kosztuje cię o mniej.
- Golgari Charm
Wybierz jedno —
Wszystkie stwory dostają do końca tury -1/-1.
Zniszcz wskazany urok.
Zregeneruj każdego stwora pod twoim władaniem.
- Grisly Salvage
Ujawnij pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz umieścić kartę stwora lub lądu spośród nich w twojej ręce. Umieść pozostałe w twoim cmentarzu.
- Jarad, Golgari Lich Lord
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdą kartę stwora w twoim cmentarzu.
, poświęć innego stwora: Każdy przeciwnik traci tyle żyć, ile wynosiła siła poświęconego stwora.
Poświęć Bagno oraz Las: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Korozda Guildmage
: Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1 oraz zastraszenie. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe i/lub współdzielące z nim kolor.)
, poświęć nieżetonowego stwora: Stwórz X żetonów zielonego stwora Sadzonka 1/1, gdzie X jest wytrzymałością poświęconego stwora.
- Lorescale Coatl
Ilekroć dobierzesz kartę, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Lotleth Troll
Tratowanie
Odrzuć kartę stwora: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
: Zregeneruj tego stwora.
- Melek, Izzet Paragon
Graj z ujawnioną wierzchnią kartą twojej biblioteki.
Możesz rzucać czary sztuczek i obrzędów z wierzchu twojej biblioteki.
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu z twojej biblioteki, skopiuj ów czar. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Mystic Snake
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, skontruj wskazany czar.
- Necromancer's Covenant
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wszystkie karty stworów z cmentarza wskazanego gracza, po czym stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2 za każdą kartę wygnaną w ten sposób.
Zombi pod twoim władaniem mają więź życia.
- Prime Speaker Zegana
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1, gdzie X to najwyższa siła spośród stworów pod twoim władaniem.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz tyle kart, ile wynosi jego siła.
- Prophetic Bolt
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia. Spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z owych kart w twojej ręce, a pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Putrefy
Zniszcz wskazany artefakt lub stwora. Nie może on zostać zregenerowany.
- Steam Augury
Ujawnij pięć wierzchnich kart twojej biblioteki i rozdziel je na dwa stosy. Przeciwnik wybiera jeden z tych stosów. Umieść ów stos w twojej ręce, a pozostały w twoim cmentarzu.
- Teysa, Envoy of Ghosts
Czujność, ochrona przed stworami
Ilekroć jakiś stwór zada tobie obrażenia bojowe, zniszcz owego stwora. Stwórz żeton czarno-białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Treasury Thrull
Wymuszenie (Ilekroć rzucisz czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, każdy z przeciwników traci po 1 życiu, a ty zyskaj tyle samo żyć.)
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz przywrócić wskazaną kartę artefaktu, stwora lub uroku z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Trygon Predator
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz zniszczyć wskazany artefakt lub urok pod władaniem owego gracza.
- Underworld Coinsmith
Konstelacja — Ilekroć ten lub inny urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zyskaj 1 życie.
, zapłać 1 życie: Każdy przeciwnik traci po 1 życiu.
- Vulturous Zombie
Latanie
Ilekroć karta trafi skądkolwiek do cmentarza przeciwnika, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Biomantic Mastery
Dobierz kartę za każdego stwora pod władaniem wskazanego gracza, po czym dobierz kartę za każdego stwora pod władaniem innego wskazanego gracza.
- Call the Skybreaker
Stwórz żeton niebiesko-czerwonego stwora Żywiołak 5/5 z lataniem.
Odtworzenie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza odrzucając kartę lądu oprócz opłacenia innych jej kosztów.)
- Cold-Eyed Selkie
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać tyle samo kart.
- Snakeform
Do końca tury wskazany stwór traci wszystkie zdolności i staje się zielonym Wężem z bazową siłą i wytrzymałością 1/1.
Dobierz kartę.
- Wistful Selkie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Basalt Monolith
Ten stwór nie odkręca się w twoim kroku odkręcania.
: Weź .
: Odkręć tego stwora.
- Bonehoard
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +X/+X, gdzie X jest liczbą kart stworów we wszystkich cmentarzach.
Wyposaż
- Boros Cluestone
: Weź lub .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Boros Signet
, : Weź .
- Burnished Hart
, poświęć tego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Coldsteel Heart
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz kolor.
: Weź jedną manę wybranego koloru.
- Crystal Chimes
, , poświęć ten byt: Przywróć wszystkie karty uroków z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Darksteel Ingot
Niezniszczalność
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Dreamstone Hedron
: Weź .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz trzy karty.
- Eldrazi Monument
Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają latanie oraz niezniszczalność.
Na początku twojego kroku utrzymania, poświęć stwora. Jeśli nie możesz, poświęć ten byt.
- Fellwar Stone
: Weź jedną manę w jednym z kolorów możliwych do wydania przez ląd pod władaniem przeciwnika.
- Golgari Signet
, : Weź .
- Izzet Signet
, : Weź .
- Lightning Greaves
Wyposażony stwór ma pośpiech i antymagię. (Nie może być wskazywany przez czary lub zdolności.)
Wyposaż
- Loxodon Warhammer
Wyposażony stwór dostaje +3/+0 i ma tratowanie oraz więź życia.
Wyposaż
- Mind Stone
: Weź .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Orochi Hatchery
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając X znaczników ładunku.
, : Stwórz żeton zielonego stwora Wąż 1/1 za każdy znacznik ładunku na tym bycie.
- Orzhov Cluestone
: Weź lub .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Orzhov Signet
, : Weź .
- Psychosis Crawler
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie kart w twojej ręce.
Ilekroć dobierzesz kartę, każdy przeciwnik traci po 1 życiu.
- Seer's Sundial
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Simic Keyrune
: Weź lub .
: Do końca tury ten artefakt staje się zielono-niebieskim artefaktowym stworem Krab 2/3 z antyklątwą. (Nie może być wskazywany przez czary i zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
- Simic Signet
, : Weź .
- Skullclamp
Wyposażony stwór dostaje +1/-1.
Ilekroć wyposażony stwór umrze, dobierz dwie karty.
Wyposaż
- Sol Ring
: Weź .
- Solemn Simulacrum
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
Kiedy ten stwór umrze, możesz dobrać kartę.
- Staff of Nin
Na początku twojego kroku utrzymania, dobierz kartę.
: Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Swiftfoot Boots
Wyposażony stwór ma pośpiech i antyklątwę. (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
Wyposaż
- Sword of Vengeance
Wyposażony stwór dostaje +2/+0 i ma pierwszy cios, czujność, tratowanie i pośpiech.
Wyposaż
- Urza's Incubator
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz typ stwora.
Rzucanie czarów stworów wybranego typu kosztuje o mniej.
- Wayfarer's Bauble
, , poświęć ten artefakt: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Worn Powerstone
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Ancient Amphitheater
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, możesz ujawnić kartę Giganta z twojej ręki. Jeśli tak nie zrobisz, ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Barren Moor
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Blasted Landscape
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Boros Garrison
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Boros Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Command Tower
: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.
- Drifting Meadow
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Evolving Wilds
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Forgotten Cave
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Ghost Quarter
: Weź .
, poświęć ten ląd: Zniszcz wskazany ląd. Jego władca może wyszukać w swojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieścić ją na polu bitwy, po czym tasuje.
- Golgari Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Golgari Rot Farm
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Grim Backwoods
: Weź .
, , poświęć stwora: Dobierz kartę.
- High Market
: Weź .
, poświęć stwora: Zyskaj 1 życie.
- Izzet Boilerworks
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Izzet Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Jungle Hollow
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Llanowar Reborn
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Przeszczep 1 (Ten ląd wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1. Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy, możesz przenieść na owego stwora znacznik +1/+1 z tego lądu.)
- Mosswort Bridge
Kryjówka 4 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki, wygnaj jedną zakrytą, po czym umieść pozostałe losowo na spodzie.)
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, : Możesz zagrać ową wygnaną kartę bez płacenia jej kosztu many jeśli stwory pod twoim władaniem mają łączną siłę 10 lub większą.
- New Benalia
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
: Weź .
- Novijen, Heart of Progress
: Weź .
, : Umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze, który wszedł na pole bitwy w tej turze.
- Oran-Rief, the Vastwood
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
: Umieść znacznik +1/+1 na każdym zielonym stworze, który wszedł na pole bitwy w tej turze.
- Orzhov Basilica
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Orzhov Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Polluted Mire
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Reliquary Tower
Nie masz limitu kart na ręce.
: Weź .
- Rogue's Passage
: Weź .
, : Wskazany stwór nie może być blokowany w tej turze.
- Scoured Barrens
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Secluded Steppe
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Simic Growth Chamber
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Simic Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Slippery Karst
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Smoldering Crater
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Spinerock Knoll
Kryjówka 4 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki, wygnaj jedną zakrytą, po czym umieść pozostałe losowo na spodzie.)
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, : Możesz zagrać ową wygnaną kartę bez płacenia jej kosztu many jeśli przeciwnik otrzymał w tej turze co najmniej 7 obrażeń.
- Swiftwater Cliffs
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Tainted Field
: Weź .
: Weź lub . Możesz aktywować tylko jeśli władasz Bagnem.
- Tainted Wood
: Weź .
: Weź lub . Możesz aktywować tylko jeśli władasz Bagnem.
- Temple of the False God
: Weź . Możesz aktywować tylko jeśli władasz co najmniej pięcioma lądami.
- Terramorphic Expanse
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Thornwood Falls
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Vivid Crag
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy mając dwa znaczniki ładunku.
: Weź .
, usuń znacznik ładunku z tego bytu: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Vivid Creek
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy mając dwa znaczniki ładunku.
: Weź .
, usuń znacznik ładunku z tego bytu: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Vivid Grove
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy mając dwa znaczniki ładunku.
: Weź .
, usuń znacznik ładunku z tego bytu: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Vivid Marsh
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy mając dwa znaczniki ładunku.
: Weź .
, usuń znacznik ładunku z tego bytu: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Vivid Meadow
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy mając dwa znaczniki ładunku.
: Weź .
, usuń znacznik ładunku z tego bytu: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Wind-Scarred Crag
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Zoetic Cavern
: Weź .
Przemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)