Commander 2014¶
- Angel of the Dire Hour
Błysk
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli rzuciłeś go z twojej ręki, wygnaj wszystkie atakujące stwory.
- Angelic Field Marshal
Latanie
Porucznik — O ile władasz swoim dowódcą, niniejszy stwór dostaje +2/+2 oraz stwory pod twoim władaniem mają czujność.
- Benevolent Offering
Wybierz przeciwnika. Ty oraz ów gracz tworzycie po trzy żetony białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
Wybierz przeciwnika. Ty zyskaj 2 życia za każdego stwora pod twoim władaniem, a ów gracz zyskuje 2 życia za każdego stwora pod jego władaniem.
- Comeuppance
Prevent all damage that would be dealt to you and planeswalkers you control this turn by sources you don’t control. If damage from a creature source is prevented this way, Comeuppance deals that much damage to that creature. If damage from a noncreature source is prevented this way, Comeuppance deals that much damage to the source’s controller.
- Containment Priest
Błysk
Jeśli nieżetonowy stwór miałby wejść na pole bitwy, a nie został rzucony, zamiast tego wygnaj go.
- Deploy to the Front
Stwórz X żetonów białego stwora Piechur 1/1, gdzie X jest liczbą stworów na polu bitwy.
- Fell the Mighty
Zniszcz wszystkie stwory z siłą większą niż siła wskazanego stwora.
- Hallowed Spiritkeeper
Czujność
Kiedy ten stwór umrze, stwórz X żetonów białego stwora Duch 1/1 z lataniem, gdzie X jest liczbą kart stworów w twoim cmentarzu.
- Jazal Goldmane
Pierwszy cios
: Atakujące stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +X/+X, gdzie X jest liczbą atakujących stworów.
- Nahiri, the Lithomancer
+2: Stwórz żeton białego stwora Kor Piechur 1/1. Możesz dołączyć do niego jedno Wyposażenie pod twoim władaniem.
–2: Możesz umieścić na polu bitwy kartę Wyposażenia z twojej ręki lub cmentarza.
–10: Stwórz żeton bezkolorowego artefaktu Wyposażenie o nazwie Stoneforged Blade. Ma niezniszczalność, „Wyposażony stwór dostaje +5/+5 i ma podwójny cios” oraz wyposaż .
Ten wędrowiec może być twoim dowódcą.
- Aether Gale
Przywróć sześć wskazanych nie-lądowych bytów do rąk ich właścicieli.
- Breaching Leviathan
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli został przez ciebie rzucony z twojej ręki, przekręć wszystkie nie-niebieskie stwory. Owe stwory nie odkręcą się w najbliższych krokach odkręcania swoich władców.
- Domineering Will
Target player gains control of up to three target nonattacking creatures until end of turn. Untap those creatures. They block this turn if able.
- Dulcet Sirens
, : Target creature attacks target opponent this turn if able.
Przemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
- Intellectual Offering
Choose an opponent. You and that player each draw three cards.
Choose an opponent. Untap all nonland permanents you control and all nonland permanents that player controls.
- Reef Worm
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton niebieskiego stwora Ryba 3/3 z „Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton niebieskiego stwora Wieloryb 6/6 z «Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton niebieskiego stwora Kraken 9/9.»”
- Stitcher Geralf
, : Each player mills three cards. Exile up to two creature cards put into graveyards this way. Create an X/X blue Zombie creature token, where X is the total power of the cards exiled this way.
- Stormsurge Kraken
Antyklątwa
Lieutenant — As long as you control your commander, Stormsurge Kraken gets +2/+2 and has „Whenever Stormsurge Kraken becomes blocked, you may draw two cards.”
- Teferi, Temporal Archmage
+1: Look at the top two cards of your library. Put one of them into your hand and the other on the bottom of your library.
−1: Untap up to four target permanents.
−10: You get an emblem with „You may activate loyalty abilities of planeswalkers you control on any player’s turn any time you could cast an instant.”
Teferi, Temporal Archmage can be your commander.
- Well of Ideas
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz dwie karty.
Na początku kroku dobierania każdego innego gracza, ów gracz dobiera dodatkową kartę.
Na początku twojego kroku dobieranie, dobierz dwie dodatkowe karty.
- Demon of Wailing Agonies
Latanie
Lieutenant — As long as you control your commander, Demon of Wailing Agonies gets +2/+2 and has „Whenever Demon of Wailing Agonies deals combat damage to a player, that player sacrifices a creature.”
- Flesh Carver
Zastraszenie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)
, Sacrifice another creature: Put two +1/+1 counters on Flesh Carver.
When Flesh Carver dies, create an X/X black Horror creature token, where X is Flesh Carver’s power.
- Ghoulcaller Gisa
, , poświęć innego stwora: Stwórz X żetonów czarnego stwora Zombi 2/2, gdzie X jest siłą poświęconego stwora.
- Infernal Offering
Wybierz przeciwnika. Ty oraz ów gracz poświęcacie po stworze. Każdy gracz, który poświęcił stwora w ten sposób dobiera dwie karty.
Wybierz przeciwnika. Przywróć kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy, po czym ów gracz przywraca kartę stwora ze swojego cmentarza na pole bitwy.
- Malicious Affliction
Okropność — Kiedy rzucisz ten czar, jeśli w tej turze umarł stwór, możesz skopiować ten czar i możesz wskazać nowe cele dla kopii.
Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora.
- Necromantic Selection
Zniszcz wszystkie stwory, po czym przywróć na pole bitwy pod twoim władaniem kartę stwora umieszczoną w ten sposób w cmentarzu. Jest ona dodatkowo Zombi oprócz swoich innych typów. Wygnaj ten czar.
- Ob Nixilis of the Black Oath
+2: Each opponent loses 1 life. You gain life equal to the life lost this way.
−2: Create a 5/5 black Demon creature token with flying. You lose 2 life.
−8: You get an emblem with „, Sacrifice a creature: You gain X life and draw X cards, where X is the sacrificed creature’s power.”
Ob Nixilis of the Black Oath can be your commander.
- Overseer of the Damned
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć wskazanego stwora.
Ilekroć umrze nieżetonowy stwór pod władaniem przeciwnika, stwórz przekręcony żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Raving Dead
Dotyk śmierci
At the beginning of combat on your turn, choose an opponent at random. Raving Dead attacks that player this combat if able.
Whenever Raving Dead deals combat damage to a player, that player loses half their life, rounded down.
- Spoils of Blood
Create an X/X black Horror creature token, where X is the number of creatures that died this turn.
- Wake the Dead
Cast this spell only during combat on an opponent’s turn.
Return X target creature cards from your graveyard to the battlefield. Sacrifice those creatures at the beginning of the next end step.
- Bitter Feud
As Bitter Feud enters the battlefield, choose two players.
If a source controlled by one of the chosen players would deal damage to the other chosen player or a permanent that player controls, that source deals double that damage to that player or permanent instead.
- Daretti, Scrap Savant
+2: Odrzuć co najwyżej dwie karty, po czym dobierz tyle samo kart.
–2: Poświęć artefakt. Jeśli tak zrobisz, przywróć wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza na pole bitwy.
–10: Dostajesz emblemat mający „Ilekroć artefakt trafi do twojego cmentarza z pola bitwy, przywróć ową kartę na pole bitwy na początku najbliższego kroku końcowego.”
Ten wędrowiec może być twoim dowódcą.
- Dualcaster Mage
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, skopiuj wskazany czar sztuczki lub obrzędu. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Feldon of the Third Path
, : Stwórz żeton będący kopią wskazanej karty stwora w twoim cmentarzu, ale jest on artefaktem oprócz swoich pozostałych typów. Zyskuje on pośpiech. Poświęć go na początku najbliższego kroku końcowego.
- Impact Resonance
Impact Resonance deals X damage divided as you choose among any number of target creatures, where X is the greatest amount of damage dealt by a source to a permanent or player this turn.
- Incite Rebellion
For each player, Incite Rebellion deals damage to that player and each creature that player controls equal to the number of creatures they control.
- Scrap Mastery
Each player exiles all artifact cards from their graveyard, then sacrifices all artifacts they control, then puts all cards they exiled this way onto the battlefield.
- Tyrant's Familiar
Latanie, pośpiech
Porucznik — O ile władasz swoim dowódcą, ten stwór dostaje +2/+2 i ma „Ilekroć ten stwór zaatakuje, zadaje on wskazanemu stworowi pod władaniem broniącego się gracza 7 obrażeń.”
- Volcanic Offering
Destroy target nonbasic land you don’t control and target nonbasic land of an opponent’s choice you don’t control.
Volcanic Offering deals 7 damage to target creature you don’t control and 7 damage to target creature of an opponent’s choice you don’t control.
- Warmonger Hellkite
Latanie
Wszystkie stwory atakują w każdej potyczce jeśli mogą.
: Atakujące stwory dostają do końca tury +1/+0.
- Creeperhulk
Tratowanie
: Do końca tury wskazany stwór pod twoim władaniem ma bazową siłę i wytrzymałość 5/5 oraz zyskuje tratowanie.
- Freyalise, Llanowar's Fury
+2: Create a 1/1 green Elf Druid creature token with „: Add .”
−2: Destroy target artifact or enchantment.
−6: Draw a card for each green creature you control.
Freyalise, Llanowar’s Fury can be your commander.
- Grave Sifter
When Grave Sifter enters the battlefield, each player chooses a creature type and returns any number of cards of that type from their graveyard to their hand.
- Lifeblood Hydra
Tratowanie
Lifeblood Hydra enters the battlefield with X +1/+1 counters on it.
When Lifeblood Hydra dies, you gain life and draw cards equal to its power.
- Siege Behemoth
Antyklątwa
As long as Siege Behemoth is attacking, for each creature you control, you may have that creature assign its combat damage as though it weren’t blocked.
- Song of the Dryads
Zaurocz byt
Enchanted permanent is a colorless Forest land.
- Sylvan Offering
Choose an opponent. You and that player each create an X/X green Treefolk creature token.
Choose an opponent. You and that player each create X 1/1 green Elf Warrior creature tokens.
- Thunderfoot Baloth
Tratowanie
Porucznik — O ile władasz swoim dowódcą, ten stwór dostaje +2/+2 i wszystkie inne stwory pod twoim władaniem dostają +2/+2 i mają tratowanie.
- Titania, Protector of Argoth
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazaną kartę lądu z twojego cmentarza na pole bitwy.
Kiedy ląd pod twoim władaniem zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, stwórz żeton zielonego stwora Żywiołak 5/3.
- Wave of Vitriol
Każdy gracz poświęca wszystkie artefakty, uroki i niebazowe lądy pod swoim władaniem. Za każdy ląd poświęcony w ten sposób, jego władca może wyszukać w swojej bibliotece kartę lądy i umieścić ją przekręconą na polu bitwy. Następnie każdy gracz, który przeszukał w ten sposób swoją bibliotekę, tasuje.
- Wolfcaller's Howl
At the beginning of your upkeep, create X 2/2 green Wolf creature tokens, where X is the number of your opponents with four or more cards in hand.
- Assault Suit
Wyposażony stwór dostaje +2/+2, ma pośpiech, nie może atakować ciebie ani wędrowców pod twoim władaniem i nie może zostać poświęcony.
Na początku kroku utrzymania każdego przeciwnika, możesz zdecydować, że ów gracz zyska do końca tury władanie nad wyposażonym stworem. Jeśli tak zrobisz, odkręć go.
Wyposaż
- Commander's Sphere
: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.
Poświęć ten byt: Dobierz kartę.
- Crown of Doom
Whenever a creature attacks you or a planeswalker you control, it gets +2/+0 until end of turn.
: Target player other than Crown of Doom’s owner gains control of it. Activate only during your turn.
- Loreseeker's Stone
, : Draw three cards. This ability costs more to activate for each card in your hand.
- Masterwork of Ingenuity
Możesz zdecydować, że ten byt wejdzie na pole bitwy jako kopia któregokolwiek Wyposażenia na polu bitwy.
- Unstable Obelisk
: Weź .
, , poświęć ten artefakt: Zniszcz wskazany byt.
- Arcane Lighthouse
: Weź .
, : Until end of turn, creatures your opponents control lose hexproof and shroud and can’t have hexproof or shroud.
- Flamekin Village
As Flamekin Village enters the battlefield, you may reveal an Elemental card from your hand. If you don’t, Flamekin Village enters the battlefield tapped.
: Weź .
, : Wskazany stwór zyskuje pośpiech do końca tury.
- Myriad Landscape
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów mających wspólny typ lądu, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Artisan of Kozilek
Kiedy rzucisz ten czar, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
Anihilacja 2 (Ilekroć ten stwór zaatakuje, broniący się gracz poświęca dwa byty.)
- Adarkar Valkyrie
Latanie, czujność
: Kiedy wskazany stwór inny niż niniejszy stwór umrze w tej turze, przywróć go na pole bitwy pod twoim władaniem.
- Afterlife
Zniszcz wskazanego stwora. Nie może być zregenerowany. Jego władca tworzy żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Armistice
: You draw a card and target opponent gains 3 life.
- Brave the Elements
Wybierz kolor. Białe stwory pod twoim władaniem zyskują ochronę przed owym kolorem do końca tury.
- Cathars' Crusade
Ilekroć stwór wchodzi na pole bitwy pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem.
- Celestial Crusader
Błysk
Ułamek sekundy (O ile ten czar jest na stosie, gracze nie mogą rzucać czarów ani aktywować zdolności nie dających many.)
Latanie
Inne białe stwory dostają +1/+1.
- Condemn
Umieść wskazanego atakującego stwora na spodzie biblioteki właściciela. Jego władca zyskuje tyle żyć, ile miał wytrzymałości.
- Decree of Justice
Stwórz X żetonów białego stwora Anioł 4/4 z lataniem.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, stwórz X żetonów białego stwora Piechur 1/1.
- Flickerwisp
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj inny wskazany byt. Przywróć ową kartę na pole bitwy pod władaniem właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.
- Geist-Honored Monk
Czujność
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie stworów pod twoim władaniem.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Gift of Estates
Jeśli przeciwnik ma we władaniu więcej lądów niż ty, wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej trzy karty Równiny, ujawnij je, umieść je w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Grand Abolisher
Podczas twojej tury twoi przeciwnicy nie mogą rzucać czarów ani aktywować zdolności artefaktów, stworów lub uroków.
- Kemba, Kha Regent
Na początku twojego kroku utrzymania, stwórz żeton białego stwora Kot 2/2 za każde Wyposażenie dołączone do niniejszego stwora.
- Kor Sanctifiers
Podbicie (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo .)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli został podbity, zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Marshal's Anthem
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć co najwyżej X wskazanych kart stworów z twojego cmentarza na pole bitwy, gdzie X jest liczbą podbić tego uroku.
- Martial Coup
Stwórz X żetonów białego stwora Piechur 1/1. Jeśli X jest co najmniej 5, zniszcz wszystkie inne stwory.
- Mentor of the Meek
Ilekroć inny stwór o sile 2 lub mniejszej wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Midnight Haunting
Stwórz dwa żetony białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Mobilization
Piechurzy mają czujność.
: Stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1.
- Nomads' Assembly
Stwórz żeton białego stwora Kor Piechur 1/1 za każdego stwora pod twoim władaniem.
Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)
- Oblation
Właściciel wskazanego nielądowego byty wtasowuje go do swojej biblioteki, po czym dobiera dwie karty.
- Requiem Angel
Latanie
Ilekroć umrze inny stwór bez typu Duch pod twoim władaniem, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Return to Dust
Wygnaj wskazany artefakt lub urok. Jeśli rzucasz ten czar w twojej fazie głównej, możesz wygnać co najwyżej jeden inny wskazany artefakt lub urok.
- Sacred Mesa
At the beginning of your upkeep, sacrifice Sacred Mesa unless you sacrifice a Pegasus.
: Stwórz żeton białego stwora Pegaz 1/1 z lataniem.
- Serra Avatar
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie twoich żyć.
Kiedy ta karta trafi skądkolwiek do cmentarza, wtasuj ją do biblioteki właściciela.
- Silverblade Paladin
Więź dusz (Możesz sparować tego stwora z innym niesparowanym stworem gdy którykolwiek wejdzie na pole bitwy. Pozostają parą dopóki władasz oboma.)
O ile ten stwór jest sparowany z innym stworem, oba mają podwójny cios.
- Skyhunter Skirmisher
Latanie, podwójny cios
- Spectral Procession
Stwórz trzy żetony białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Sun Titan
Czujność
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, możesz przywrócić wskazaną kartę bytu o skrócie many 3 lub mniejszy z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Sunblast Angel
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wszystkie przekręcone stwory.
- True Conviction
Stwory pod twoim władaniem mają podwójny cios i wieź życia.
- Twilight Shepherd
Latanie, czujność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć do twojej ręki wszystkie karty z twojego cmentarza, które trafiły tam z pola bitwy w tej turze.
Wytrwałość (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników -1/-1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem -1/-1 pod władaniem właściciela.)
- White Sun's Zenith
Stwórz X żetonów białego stwora Kot 2/2. Wtasuj ten czar do biblioteki właściciela.
- Whitemane Lion
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć stwora pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Wing Shards
Wskazany gracz poświęca atakującego stwora.
Sztorm (Kiedy rzucisz ten czar, skopiuj go tylekroć, ile czarów rzucono przed nim w tej turze. Możesz wskazać nowe cele dla kopii)
- Azure Mage
: Dobierz kartę.
- Brine Elemental
Przemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
Kiedy ten stwór zostanie odkryty, każdy przeciwnik pomija swój najbliższy krok odkręcania.
- Cackling Counterpart
Stwórz żeton będący kopią wskazanego stwora pod twoim władaniem.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Call to Mind
Przywróć wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Compulsive Research
Wskazany gracz dobiera trzy karty. Następnie ów gracz odrzuca dwie karty, chyba że odrzuci kartę lądu.
- Concentrate
Dobierz trzy karty.
- Cyclonic Rift
Przywróć wskazany nie-lądowy byt poza twoim władaniem do ręki właściciela.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Deep-Sea Kraken
Ten stwór nie może być blokowany.
Zawieszenie 9— (Zamiast rzucać tę kartę z twojej ręki, możesz zapłacić i wygnać ją z dziewięcioma znacznikami czasu. Na początku twojego kroku utrzymania, usuń znacznik czasu. Kiedy ostatni znacznik czasu zostanie usunięty, rzuć ją bez płacenia kosztu many. Ma pośpiech.)
Ilekroć przeciwnik rzuci czar, jeśli ta karta jest zawieszona, usuń z niej znacznik czasu.
- Dismiss
Skontruj wskazany czar.
Dobierz kartę.
- Distorting Wake
Return X target nonland permanents to their owners» hands.
- Exclude
Skontruj wskazany czar stwora.
Dobierz kartę.
- Fathom Seer
Przemiana—Przywróć dwie Wyspy pod twoim władaniem do ręki właściciela. (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
Kiedy ten stwór zostanie odkryty, dobierz dwie karty.
- Fog Bank
Obronność, latanie
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane temu stworowi i przez tego stwora.
- Fool's Demise
Zaurocz stwora
Kiedy zauroczony stwór umrze, przywróć ową kartę na pole bitwy pod twoim władaniem.
Kiedy ta karta trafi do cmentarza z pola bitwy, przywróć ją do ręki właściciela.
- Frost Titan
Ilekroć ten stwór zostanie wskazany przez czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika, skontruj ów czar lub zdolność, chyba że jego władca zapłaci .
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, przekręć wskazany byt. Nie odkręci się on w najbliższym kroku odkręcania swojego władcy.
- Hoverguard Sweepers
Latanie
When Hoverguard Sweepers enters the battlefield, you may return up to two target creatures to their owners» hands.
- Infinite Reflection
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy dołączony do stwora, każdy inny nieżetonowy stwór pod twoim władaniem staje się kopią owego stwora.
Nieżetonowe stwory pod twoim władaniem wchodzą na pole bitwy jako kopia zauroczonego stwora.
- Into the Roil
Podbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić .)
Przywróć wskazany nie-lądowy byt do ręki właściciela. Jeśli ten czar został podbity, dobierz kartę.
- Ixidron
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, zakryj wszystkie inne nieżetonowe stwory. (Są stworami 2/2.)
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie zakrytych stworów na polu bitwy.
- Lorthos, the Tidemaker
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, przekręć co najwyżej osiem wskazanych bytów. Owe byty nie odkręcą się w najbliższym kroku odkręcania swoich władców.
- Mulldrifter
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz dwie karty.
Przyzwanie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przyzwania. Jeśli tak zrobisz, zostaje poświęcony po wejściu na pole bitwy.)
- Phyrexian Ingester
Odlew — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnać wskazanego nieżetonowego stwora.
Ten stwór dostaje +X/+Y, gdzie X jest siłą wygnanej karty, a Y jej wytrzymałością.
- Pongify
Zniszcz wskazanego stwora. Nie może być regenerowany. Jego władca tworzy żeton zielonego stwora Małpa 3/3.
- Riptide Survivor
Morph (You may cast this card face down as a 2/2 creature for . Turn it face up any time for its morph cost.)
When Riptide Survivor is turned face up, discard two cards, then draw three cards.
- Rite of Replication
Podbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić .)
Stwórz żeton będący kopią wskazanego stwora. Jeśli ten czar został podbity, zamiast tego stwórz pięć takich żetonów.
- Rush of Knowledge
Dobierz tyle kart, ile wynosi największy skrót many spośród bytów pod twoim władaniem.
- Sea Gate Oracle
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałą na spodzie twojej biblioteki.
- Shaper Parasite
Przemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
Kiedy ten stwór zostanie odkryty, wskazany stwór do końca tury dostaje +2/-2 lub -2/+2.
- Sphinx of Jwar Isle
Latanie
Antymagia (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
Możesz patrzeć na wierzchnią kartę twojej biblioteki w dowolnym momencie.
- Sphinx of Magosi
Latanie
: Dobierz kartę, po czym umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Sphinx of Uthuun
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, ujawnij pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Przeciwnik dzieli owe karty na dwa stosy. Umieść jeden stos w twojej ręce, a pozostały w twoim cmentarzu.
- Stroke of Genius
Wskazany gracz dobiera X kart.
- Turn to Frog
Do końca tury wskazany stwór traci wszystkie zdolności i staje się niebieską Żabą o bazowych sile i wytrzymałości 1/1.
- Willbender
Przemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
Kiedy ten byt zostanie odkryty, zmień wskazanie wskazanego czaru lub zdolności na wskazany pojedynczy cel.
- Abyssal Persecutor
Latanie, tratowanie
Nie możesz wygrać gry, a twoi przeciwnicy nie mogą przegrać gry.
- Aether Snap
Remove all counters from all permanents and exile all tokens.
- Annihilate
Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora. Nie może on zostać zregenerowany.
Dobierz kartę.
- Bad Moon
Czarne stwory dostają +1/+1.
- Black Sun's Zenith
Umieść po X znaczników -1/-1 na każdym stworze. Wtasuj ten czar do biblioteki właściciela.
- Bloodgift Demon
Latanie
Na początku twojego kroku utrzymania, wskazany gracz dobiera kartę i traci 1 życie.
- Butcher of Malakir
Latanie
Ilekroć umrze ten lub inny stwór pod twoim władaniem, każdy przeciwnik poświęca stwora.
- Crypt Ghast
Wymuszenie (Ilekroć rzucisz czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, każdy z przeciwników traci po 1 życiu, a ty zyskaj tyle samo żyć.)
Ilekroć przekręcisz Bagno pobierając manę, weź dodatkowo .
- Disciple of Bolas
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć innego stwora. Zyskaj X żyć i dobierz X kart, gdzie X jest siłą owego stwora.
- Drana, Kalastria Bloodchief
Latanie
: Wskazany stwór do końca tury dostaje -0/-X, a ten stwór do końca tury dostaje +X/+0.
- Dread Return
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
Wspomnienie—Poświęć trzy stwory. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Dregs of Sorrow
Zniszcz X wskazanych nieczarnych stworów. Dobierz X kart.
- Evernight Shade
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)
- Grave Titan
Dotyk śmierci
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, stwórz dwa żetony czarnego stwora Zombi 2/2.
- Gray Merchant of Asphodel
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy przeciwnik traci po X żyć, gdzie X jest twoim kultem czarnego. Zyskaj tyle żyć, ile stracono w ten sposób. (Każdy symbol w kosztach bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu czarnego.)
- Liliana's Reaver
Dotyk śmierci
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz odrzuca kartę, a ty stwórz przekręcony żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Magus of the Coffers
, : Weź za każde Bagno pod twoim władaniem.
- Morkrut Banshee
Okropność — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli w tej turze umarł stwór, wskazany stwór do końca tury dostaje -4/-4.
- Mutilate
Wszystkie stwory dostają do końca tury -1/-1 za każde Bagno pod twoim władaniem.
- Nantuko Shade
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Nekrataal
Pierwszy cios
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazanego nieartefaktowego, nieczarnego stwora. Ów stwór nie może zregenerować.
- Pestilence Demon
Latanie
: Ten stwór zadaje każdemu stworowi i każdemu graczowi po 1 obrażeniu.
- Phyrexian Gargantua
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz dwie karty i strać 2 życia.
- Pontiff of Blight
Wymuszenie (Ilekroć rzucisz czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, każdy z przeciwników traci po 1 życiu, a ty zyskaj tyle samo żyć.)
Inne stwory pod twoim władaniem mają wymuszenie. (Jeśli stwór ma wiele wymuszeń, każde wyzwalane jest osobno.)
- Profane Command
Wybierz dwie —
Wskazany gracz traci X żyć.
Przywróć wskazaną kartę stwora o skrócie many X lub mniejszym z twojego cmentarza na pole bitwy.
Wskazany stwór do końca tury dostaje -X/-X.
Co najwyżej X wskazanych stworów do końca tury zyskuje postrach. (Nie mogą być blokowane, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Promise of Power
Wybierz jedno —
Dobierz pięć kart i strać 5 żyć.
Stwórz żeton czarnego stwora Smok X/X z lataniem, gdzie X jest liczbą kart w twojej ręce.
Splątanie (Wybierz oba jeśli opłaciłeś koszt splątania.)
- Read the Bones
Wróż 2, po czym dobierz dwie karty. Strać 2 życia.
- Reaper from the Abyss
Latanie
Okropność — Na początku każdego kroku końcowego, jeśli w tej turze umarł stwór, zniszcz wskazanego stwora bez typu Demon.
- Shriekmaw
Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazanego nieartefaktowego, nie-czarnego stwora.
Przyzwanie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przyzwania. Jeśli tak zrobisz, zostaje poświęcony po wejściu na pole bitwy.)
- Sign in Blood
Wskazany gracz dobiera dwie karty i traci 2 życia.
- Skeletal Scrying
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — wygnaj X kart z twojego cmentarza.
Dobierz X kart i strać X żyć.
- Skirsdag High Priest
Okropność — , przekręć dwa odkręcone stwory pod twoim władaniem: Stwórz żeton czarnego stwora Demon 5/5 z lataniem. Możesz aktywować tylko jeśli w tej turze umarł stwór.
- Sudden Spoiling
Ułamek sekundy (O ile ten czar jest na stosie, gracze nie mogą rzucać czarów ani aktywować zdolności nie dających many.)
Do końca tury stwory pod władaniem wskazanego gracza tracą wszystkie zdolności i mają bazowe siłę i wytrzymałość 0/2.
- Syphon Mind
Każdy inny gracz odrzuca kartę. Dobierz kartę za każdą kartę odrzuconą w ten sposób.
- Tendrils of Corruption
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi X obrażeń, a ty zyskaj X żyć, gdzie X jest liczbą Bagien pod twoim władaniem.
- Tragic Slip
Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
Okropność — Ów stwór zamiast tego do końca tury dostaje -13/-13 jeśli w tej turze umarł stwór.
- Vampire Hexmage
Pierwszy cios
Poświęć tego stwora: Usuń wszystkie znaczniki ze wskazanego bytu.
- Victimize
Wskaż dwie karty stworów w twoim cmentarzu. Poświęć stwora. Jeśli tak zrobisz, przywróć wybrane karty przekręcone na pole bitwy.
- Xathrid Demon
Latanie, tratowanie
Na początku twojego kroku utrzymania, poświęć stwora innego niż niniejszy, po czym każdy przeciwnik traci po tyle żyć, ile siły miał poświęcony stwór. Jeśli nie możesz poświęcić stwora, przekręć niniejszego stwora i strać 7 żyć.
- Beetleback Chief
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony czerwonego stwora Goblin 1/1.
- Blasphemous Act
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej za każdego stwora na polu bitwy.
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 13 obrażeń.
- Bogardan Hellkite
Błysk
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje 5 obrażeń rozdzielonych dowolnie pomiędzy dowolną liczbę wskazanych celów.
- Chaos Warp
Właściciel wskazanego bytu wtasowuje go do swojej biblioteki, po czym ujawnia wierzchnią kartę swojej biblioteki. Jeśli to karta bytu, umieszcza ją na polu bitwy.
- Faithless Looting
Dobierz dwie karty, po czym odrzuć dwie karty.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Flametongue Kavu
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on wskazanemu stworowi 4 obrażenia.
- Goblin Welder
: Choose target artifact a player controls and target artifact card in that player’s graveyard. If both targets are still legal as this ability resolves, that player simultaneously sacrifices the artifact and returns the artifact card to the battlefield.
- Hoard-Smelter Dragon
Latanie
: Zniszcz wskazany artefakt. Ten stwór do końca tury dostaje +X/+0, gdzie X jest skrótem many owego artefaktu.
- Ingot Chewer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany artefakt.
Przyzwanie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przyzwania. Jeśli tak zrobisz, zostaje poświęcony po wejściu na pole bitwy.)
- Magmaquake
Ten czar zadaje każdemu stworowi bez latania oraz każdemu wędrowcowi po X obrażeń.
- Spitebellows
Kiedy ten byt opuści pole bitwy, zadaje on wskazanemu stworowi 6 obrażeń.
Przyzwanie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przyzwania. Jeśli tak zrobisz, zostaje poświęcony po wejściu na pole bitwy.)
- Starstorm
Ten czar zadaje każdemu stworowi po X obrażeń.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Tuktuk the Explorer
Pośpiech
Kiedy ten stwór umrze, stwórz legendarny żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Goblin Golem 5/5 o nazwie Tuktuk Powrócony.
- Whipflare
Ten czar zadaje każdemu nieartefaktowemu stworowi po 2 obrażenia.
- Word of Seizing
Ułamek sekundy (O ile ten czar jest na stosie, gracze nie mogą rzucać czarów ani aktywować zdolności nie dających many.)
Odkręć wskazany byt i do końca tury zyskaj nad nim władanie. Do końca tury zyskuje on pośpiech.
- Beastmaster Ascension
Ilekroć zaatakuje stwór pod twoim władaniem, możesz umieścić znacznik wyprawy na niniejszym bycie.
O ile ten byt ma co najmniej siedem znaczników wyprawy, stwory pod twoim władaniem dostają +5/+5.
- Collective Unconscious
Dobierz kartę za każdego stwora pod twoim władaniem.
- Desert Twister
Zniszcz wskazany byt.
- Drove of Elves
Antyklątwa
Drove of Elves’s power and toughness are each equal to the number of green permanents you control.
- Elvish Archdruid
Inne Elfy pod twoim władaniem dostają +1/+1.
: Weź za każdego Elfa pod twoim władaniem.
- Elvish Mystic
: Weź .
- Elvish Skysweeper
, poświęć stwora: Zniszcz wskazanego stwora z lataniem.
- Elvish Visionary
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Essence Warden
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
- Ezuri, Renegade Leader
: Zregeneruj innego wskazanego Elfa.
: Elfy pod twoim władaniem dostają do końca tury +3/+3 i tratowanie.
- Farhaven Elf
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu i umieścić ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Fresh Meat
Stwórz tyle żetonów zielonego stwora Bestia 3/3, ile stworów zostało w tej turze umieszczonych z pola bitwy w twoim cmentarzu.
- Grim Flowering
Dobierz kartę za każdą kartę stwora w twoim cmentarzu.
- Harrow
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć ląd.
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Hunting Triad
Create three 1/1 green Elf Warrior creature tokens.
Wzmacnianie 3— (, odrzuć tę kartę: Umieść trzy znaczniki +1/+1 na wskazanym stworze.)
- Immaculate Magistrate
: Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze za każdego Elfa pod twoim władaniem.
- Imperious Perfect
Inne Elfy pod twoim władaniem dostają +1/+1.
, : Stwórz żeton zielonego stwora Elf Wojownik 1/1.
- Joraga Warcaller
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowe dowolną liczbę razy.)
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile razy został podbity.
Inne Elfy pod twoim władaniem dostają +1/+1 za każdy znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Llanowar Elves
: Weź .
- Lys Alana Huntmaster
Ilekroć rzucisz czar Elfa, możesz stworzyć żeton zielonego stwora Elf Wojownik 1/1.
- Masked Admirers
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Ilekroć rzucisz czar stwora, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Overrun
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +3/+3 i tratowanie.
- Overwhelming Stampede
Do końca tury stwory pod twoim władaniem zyskują tratowanie i dostają +X/+X, gdzie X jest największą siłą pośród stworów pod twoim władaniem.
- Praetor's Counsel
Przywróć wszystkie karty z twojego cmentarza do twojej ręki. Wygnaj ten czar. Do końca gry nie masz limitu kart w ręce.
- Priest of Titania
: Add for each Elf on the battlefield.
- Primordial Sage
Ilekroć rzucisz czar stwora, możesz dobrać kartę.
- Rampaging Baloths
Tratowanie
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz stworzyć żeton zielonego stwora Bestia 4/4.
- Reclamation Sage
Kiedy ta karta wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć wskazany artefakt lub urok.
- Silklash Spider
Zasięg
: Ten stwór zadaje każdemu stworowi z lataniem po X obrażeń.
- Soul of the Harvest
Tratowanie
Ilekroć inny nieżetonowy stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz dobrać kartę.
- Sylvan Ranger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją i umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Sylvan Safekeeper
Sacrifice a land: Target creature you control gains shroud until end of turn. (It can’t be the target of spells or abilities.)
- Terastodon
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć co najwyżej trzy wskazane nie-stworowe peranenty. Za każdy byt umieszczony w cmentarzu w ten sposób, jego władca tworzy żeton zielonego stwora Słoń 3/3.
- Thornweald Archer
Zasięg, dotyk śmierci
- Timberwatch Elf
: Wskazany stwór do końca tury dostaje +X/+X, gdzie X jest liczbą Elfów na polu bitwy.
- Titania's Chosen
Whenever a player casts a green spell, put a +1/+1 counter on Titania’s Chosen.
- Tornado Elemental
When Tornado Elemental enters the battlefield, it deals 6 damage to each creature with flying.
You may have Tornado Elemental assign its combat damage as though it weren’t blocked.
- Wellwisher
: You gain 1 life for each Elf on the battlefield.
- Whirlwind
Zniszcz wszystkie stwory mające latanie.
- Wolfbriar Elemental
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz tyle żetonów zielonego stwora Wilk 2/2, ile razy został on podbity.
- Wood Elves
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wyszukaj w twojej bibliotece kartę Lasu i umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Wren's Run Packmaster
Champion an Elf (When this creature enters the battlefield, sacrifice it unless you exile another Elf you control. When this creature leaves the battlefield, that card returns to the battlefield.)
: Stwórz żeton zielonego stwora Wilk 2/2.
Wolves you control have deathtouch.
- Argentum Armor
Wyposażony stwór dostaje +6/+6.
Ilekroć wyposażony stwór zaatakuje, zniszcz wskazany byt.
Wyposaż
- Bonehoard
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +X/+X, gdzie X jest liczbą kart stworów we wszystkich cmentarzach.
Wyposaż
- Bosh, Iron Golem
Tratowanie
, poświęć artefakt: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe skrótowi many poświęconego artefaktu.
- Bottle Gnomes
Poświęć tego stwora: Zyskaj 3 życia.
- Burnished Hart
, poświęć tego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Caged Sun
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz kolor.
Stwory wybranego koloru pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Ilekroć zdolność lądu sprawia, że bierzesz jedną lub więcej many wybranego koloru, weź jedną dodatkową manę owego koloru.
- Cathodion
Kiedy ten stwór umrze, weź .
- Charcoal Diamond
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Dreamstone Hedron
: Weź .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz trzy karty.
- Emerald Medallion
Green spells you cast cost less to cast.
- Epochrasite
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając trzy znaczniki +1/+1 jeśli nie rzuciłeś go z twojej ręki.
Kiedy ten stwór umrze, wygnaj go z trzema znacznikami czasu i zyskuje on zawieszenie. (Na początku twojego kroku utrzymania, usuń znacznik czasu. Kiedy ostatni znacznik czasu zostanie usunięty, rzuć tę kartę bez płacenia kosztu jej many. Ma pośpiech.)
- Everflowing Chalice
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo dowolną liczbę razy.)
Ten artefakt wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników ładunku, ile razy został podbity.
: Weź za każdy znacznik ładunku na tym artefakcie.
- Fire Diamond
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Ichor Wellspring
Kiedy ten artefakt wejdzie na pole bitwy lub trafia z pola bitwy do cmentarza, dobierz kartę.
- Jalum Tome
, : Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Jet Medallion
Black spells you cast cost less to cast.
- Junk Diver
Latanie
When Junk Diver dies, return another target artifact card from your graveyard to your hand.
- Lashwrithe
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +1/+1 za każde Bagno pod twoim władaniem.
Wyposaż ( można opłacić używając lub 2 żyć.)
- Liquimetal Coating
: Wskazany byt staje się dodatkowo artefaktem oprócz swoich pozostałych typów.
- Loxodon Warhammer
Wyposażony stwór dostaje +3/+0 i ma tratowanie oraz więź życia.
Wyposaż
- Marble Diamond
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Mask of Memory
Ilekroć wyposażony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać dwie karty. Jeśli tak zrobisz, odrzuć kartę.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Mind Stone
: Weź .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Moonsilver Spear
Wyposażony stwór ma pierwszy cios.
Ilekroć wyposażony stwór zaatakuje, stwórz żeton białego stwora Anioł 4/4 z lataniem.
Wyposaż
- Moss Diamond
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Mycosynth Wellspring
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy lub trafi do cmentarza z pola bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Myr Battlesphere
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz cztery żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Myr 1/1.
Ilekroć ten stwór atakuje, możesz przekręcić X odkręconych Myrów pod twoim władaniem. Jeśli tak zrobisz, ten stwór do końca tury dostaje +X/+0 i zadaje atakowanemu graczowi lub wędrowcowi X obrażeń.
- Myr Retriever
Kiedy ten stwór umrze, przywróć inną wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Myr Sire
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Myr 1/1.
- Nevinyrral's Disk
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
, : Zniszcz wszystkie artefakty, stwory i uroki.
- Palladium Myr
: Weź .
- Panic Spellbomb
, poświęć ten artefakt: Wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
Kiedy ten artefakt trafi do cmentarza z pola bitwy, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Pearl Medallion
Rzucanie białych czarów kosztuje cię o mniej.
- Pentavus
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając pięć znaczników +1/+1.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Pentawit 1/1 z lataniem.
, poświęć Pentawit: Umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Pilgrim's Eye
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Predator, Flagship
: Target creature gains flying until end of turn.
, : Destroy target creature with flying.
- Pristine Talisman
: Weź . Zyskaj 1 życie.
- Ruby Medallion
Red spells you cast cost less to cast.
- Sapphire Medallion
Rzucanie niebieskich czarów kosztuje cię o mniej.
- Seer's Sundial
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Skullclamp
Wyposażony stwór dostaje +1/-1.
Ilekroć wyposażony stwór umrze, dobierz dwie karty.
Wyposaż
- Sky Diamond
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Sol Ring
: Weź .
- Solemn Simulacrum
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
Kiedy ten stwór umrze, możesz dobrać kartę.
- Spine of Ish Sah
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany byt.
Kiedy ten artefakt trafi do cmentarza z pola bitwy, przywróć go do ręki właściciela.
- Steel Hellkite
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
: Zniszcz każdy nielądowy byt o skrócie many X, którego władca otrzymał w tej turze obrażenia bojowe od niniejszego stwora. Możesz aktywować tylko raz na turę.
- Strata Scythe
Odlew — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wyszukaj w twojej bibliotece kartę lądu, wygnaj ją, po czym przetasuj.
Wyposażony stwór dostaje +1/+1 za każdy ląd na polu bitwy mający tę samą nazwę co wygnana karta.
Wyposaż
- Swiftfoot Boots
Wyposażony stwór ma pośpiech i antyklątwę. (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
Wyposaż
- Sword of Vengeance
Wyposażony stwór dostaje +2/+0 i ma pierwszy cios, czujność, tratowanie i pośpiech.
Wyposaż
- Thran Dynamo
: Weź .
- Tormod's Crypt
, poświęć ten artefakt: Wygnaj cmentarz wskazanego gracza.
- Trading Post
, , odrzuć kartę: Zyskaj 4 życia.
, , zapłać 1 życie: Stwórz żeton białego stwora Koza 0/1.
, , poświęć stwora: Przywróć wskazany artefakt z twojego cmentarza do twojej ręki.
, , poświęć artefakt: Dobierz kartę.
- Ur-Golem's Eye
: Weź .
- Wayfarer's Bauble
, , poświęć ten artefakt: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Worn Powerstone
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Wurmcoil Engine
Dotyk śmierci, więź życia
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Żmij 3/3 z dotykiem śmierci oraz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Żmij 3/3 z więzią życia.
- Barren Moor
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Bojuka Bog
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj cmentarz wskazanego gracza.
: Weź .
- Buried Ruin
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Przywróć wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Coral Atoll
Coral Atoll enters the battlefield tapped.
When Coral Atoll enters the battlefield, sacrifice it unless you return an untapped Island you control to its owner’s hand.
: Weź .
- Crypt of Agadeem
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, : Weź za każdą czarną kartę stwora w twoim cmentarzu.
- Crystal Vein
: Weź .
, poświęć ten ląd: Weź .
- Darksteel Citadel
Niezniszczalność
: Weź .
- Dormant Volcano
Dormant Volcano enters the battlefield tapped.
When Dormant Volcano enters the battlefield, sacrifice it unless you return an untapped Mountain you control to its owner’s hand.
: Weź .
- Drifting Meadow
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Emeria, the Sky Ruin
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli władasz co najmniej siedmioma Równinami, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
: Weź .
- Everglades
Everglades enters the battlefield tapped.
When Everglades enters the battlefield, sacrifice it unless you return an untapped Swamp you control to its owner’s hand.
: Weź .
- Evolving Wilds
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Forgotten Cave
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Gargoyle Castle
: Weź .
, , poświęć ten artefakt: Stwórz żeton bezkolorowego artefaktycznego stwora Gargulec 3/4 z lataniem.
- Ghost Quarter
: Weź .
, poświęć ten ląd: Zniszcz wskazany ląd. Jego władca może wyszukać w swojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieścić ją na polu bitwy, po czym tasuje.
- Great Furnace
: Weź .
- Haunted Fengraf
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Przywróć losową kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Havenwood Battleground
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, poświęć ten ląd: Weź .
- Jungle Basin
Jungle Basin enters the battlefield tapped.
When Jungle Basin enters the battlefield, sacrifice it unless you return an untapped Forest you control to its owner’s hand.
: Weź .
- Karoo
Karoo enters the battlefield tapped.
When Karoo enters the battlefield, sacrifice it unless you return an untapped Plains you control to its owner’s hand.
: Weź .
- Lonely Sandbar
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Oran-Rief, the Vastwood
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
: Umieść znacznik +1/+1 na każdym zielonym stworze, który wszedł na pole bitwy w tej turze.
- Phyrexia's Core
: Weź .
, , poświęć artefakt: Zyskaj 1 życie.
- Polluted Mire
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Reliquary Tower
Nie masz limitu kart na ręce.
: Weź .
- Remote Isle
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Secluded Steppe
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Slippery Karst
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Smoldering Crater
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Tectonic Edge
: Weź .
, , poświęć ten byt: Zniszcz wskazany niebazowy ląd. Aktywuj tylko jeśli przeciwnik włada co najmniej czterema lądami.
- Temple of the False God
: Weź . Możesz aktywować tylko jeśli władasz co najmniej pięcioma lądami.
- Terramorphic Expanse
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Tranquil Thicket
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Zoetic Cavern
: Weź .
Przemiana (Możesz rzucić tę kartę zakrytą za jako stwora 2/2. Odkryj ją w dowolnym momencie za koszt przemiany.)
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)