Battle for Zendikar (Bitwa o Zendikar)¶
- Bane of Bala Ged
Ilekroć ten stwór zaatakuje, broniący się gracz wygania dwa byty pod swoim władaniem.
- Blight Herder
Kiedy rzucisz ten czar, możesz umieścić dwie karty przeciwników z wygnania w cmentarzach właścicieli. Jeśli tak zrobisz, stwórz trzy żetony bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 1/1 mające „Poświęć tego stwora: Weź .”
- Breaker of Armies
Wszystkie stwory mogące blokować niniejszego, robią to.
- Conduit of Ruin
Kiedy rzucisz ten czar, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bezkolorowego stwora o skrócie many 7 lub większym, ujawnij ją, po czym przetasuj i umieść ową kartę na wierzchu.
Rzucenie twojego pierwszego czaru stwora w każdej turze kosztuje cię o mniej.
- Deathless Behemoth
Czujność
Poświęć dwa Pomioty Eldrazi: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Desolation Twin
Kiedy rzucisz ten czar, stwórz żeton bezkolorowego stwora Eldrazi 10/10.
- Eldrazi Devastator
Tratowanie
- Endless One
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
- Gruesome Slaughter
Do końca tury bezkolorowe stwory pod twoim władaniem zyskują „: Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe swojej sile.”
- Kozilek's Channeler
: Weź .
- Oblivion Sower
Kiedy rzucisz ten czar, wskazany przeciwnik wygania cztery wierzchnie karty swojej biblioteki, po czym spośród wszystkich wygnanych kart owego gracza możesz umieścić dowolną liczbę kart lądów na polu bitwy pod twoim władaniem.
- Ruin Processor
Kiedy rzucisz ten czar, możesz umieścić kartę przeciwnika z wygnania w cmentarzu owego gracza. Jeśli tak zrobisz, zyskaj 5 żyć.
- Scour from Existence
Wygnaj wskazany byt.
- Titan's Presence
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — ujawnij kartę bezkolorowego stwora z twojej ręki.
Wygnaj wskazanego stwora jeśli jego siła jest mniejsza lub równa sile ujawnionej karty.
- Ulamog, the Ceaseless Hunger
Kiedy rzucisz ten czar, wygnaj dwa wskazane byty.
Niezniszczalność
Ilekroć ten stwór zaatakuje, broniący się gracz wygania dwadzieścia wierzchnich kart swojej biblioteki.
- Ulamog's Despoiler
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, możesz umieść dwie karty przeciwników z wygnania w cmentarzach właścicieli. Jeśli tak zrobisz, ten stwór wchodzi na pole bitwy mając cztery znaczniki +1/+1.
- Void Winnower
Twoi przeciwnicy nie mogą rzucać czarów o parzystych skrótach many. (Zero jest parzyste.)
Twoi przeciwnicy nie mogą blokować stworami o parzystych skrótach many.
- Angel of Renewal
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyska po 1 życiu za każdego stwora pod twoim władaniem.
- Angelic Gift
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Zauroczony stwór ma latanie.
- Cliffside Lookout
: Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Courier Griffin
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia.
- Emeria Shepherd
Latanie
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz przywrócić wskazaną kartę nie-lądowego bytu z twojego cmentarza do twojej reki. Jeśli ów ląd jest Równiną, możesz zamiast tego przywrócić ową kartę na pole bitwy.
- Encircling Fissure
Zażegnaj wszystkie bojowe obrażenia, jakie mogłyby zostać zadane przez stwory wskazanego przeciwnika.
Przebudzenie 2— (Jeśli rzucisz ten czar za , umieść dodatkowo dwa znaczniki +1/+1 na wskazanym lądzie pod twoim władaniem i staje się on stworem Żywiołak 0/0 z pośpiechem. Nadal jest lądem.)
- Felidar Cub
Poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany urok.
- Felidar Sovereign
Czujność, więź życia
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli masz co najmniej 40 żyć, wygrywasz grę.
- Fortified Rampart
Obronność
- Ghostly Sentinel
Latanie, czujność
- Gideon, Ally of Zendikar
+1: Do końca tury ten wędrowiec staje się stworem Piechur Sojusznik 5/5 i nadal jest wędrowcem. Zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie mogłyby mu zostać zadane w tej turze.
0: Stwórz żeton białego stwora Rycerz Sojusznik 2/2.
–4: Dostajesz emblemat mający „Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.”
- Gideon's Reproach
Ten czar zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 4 obrażenia.
- Hero of Goma Fada
Zbiórka — Ilekroć ten stwór lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwory pod twoim władaniem zyskują niezniszczalność do końca tury.
- Inspired Charge
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+1.
- Kitesail Scout
Latanie
- Kor Bladewhirl
Zbiórka — Ilekroć ten stwór lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwory pod twoim władaniem zyskują pierwszy cios do końca tury.
- Kor Castigator
Ten stwór nie może być blokowany przez Pomioty Eldrazi.
- Kor Entanglers
Zbiórka — Ilekroć ten stwór lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika.
- Lantern Scout
Zbiórka — Ilekroć ten stwór lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwory pod twoim władaniem zyskują więź życia do końca tury.
- Lithomancer's Focus
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2. Zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie mogłyby mu zostać zadane w tej turze przez bezkolorowe źródła.
- Makindi Patrol
Zbiórka — Ilekroć ten stwór lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwory pod twoim władaniem zyskują czujność do końca tury.
- Ondu Greathorn
Pierwszy cios
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Ondu Rising
Ilekroć stwór zaatakuje w tej turze, zyskuje więź życia do końca tury.
Przebudzenie 4— (Jeśli rzucisz ten czar za , umieść dodatkowo cztery znaczniki +1/+1 na wskazanym lądzie pod twoim władaniem i staje się on stworem Żywiołak 0/0 z pośpiechem. Nadal jest lądem.)
- Planar Outburst
Zniszcz wszystkie nie-lądowe stwory.
Przebudzenie 4— (Jeśli rzucisz ten czar za , umieść dodatkowo cztery znaczniki +1/+1 na wskazanym lądzie pod twoim władaniem i staje się on stworem Żywiołak 0/0 z pośpiechem. Nadal jest lądem.)
- Quarantine Field
Ten urok wchodzi na pole bitwy mając X znaczników izolacji.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, za każdy znacznik izolacji na nim, wygnaj co najwyżej jeden wskazany nie-lądowy byt pod władaniem przeciwnika do czasu opuszczenia pola bitwy przez ten urok.
- Retreat to Emeria
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wybierz jedną —
Stwórz żeton białego stwora Kor Sojusznik 1/1.
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Roil's Retribution
Ten czar zadaje 5 obrażeń rozdzielonych dowolnie pomiędzy dowolną liczbę atakujących lub blokujących stworów.
- Serene Steward
Ilekroć zyskasz życia, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
- Shadow Glider
Latanie
- Sheer Drop
Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
Przebudzenie 3— (Jeśli rzucisz ten czar za , umieść dodatkowo trzy znaczniki +1/+1 na wskazanym lądzie pod twoim władaniem i staje się on stworem Żywiołak 0/0 z pośpiechem. Nadal jest lądem.)
- Smite the Monstrous
Zniszcz wskazanego stwora o sile 4 lub większej.
- Stasis Snare
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika dopóki ten urok nie opuści pola bitwy. (Ów stwór wraca pod władanie właściciela.)
- Stone Haven Medic
, : Zyskaj 1 życie.
- Tandem Tactics
Każdy z co najwyżej dwóch wskazanych stworów dostaje od końca tury +1/+2. Zyskaj 2 życia.
- Unified Front
Komasowanie — Stwórz żeton białego stwora Kor Sojusznik 1/1 za każdy kolor many użyty do rzucenia tego czaru.
- Adverse Conditions
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Przekręć co najwyżej dwa wskazane stwory. Owe stwory nie odkręcą się w najbliższym kroku odkręcania swojego władcy. Stwórz żeton bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 1/1 mający „Poświęć tego stwora: Weź .”
- Benthic Infiltrator
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Pożarcie (Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz wygania wierzchnią kartę swojej biblioteki.)
Ten stwór nie może być blokowany.
- Cryptic Cruiser
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
, umieść kartę przeciwnika z wygnania w cmentarzu owego gracza: Przekręć wskazanego stwora.
- Drowner of Hope
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 1/1 mające „Poświęć tego stwora: Weź .”
Poświęć Pomiot Eldrazi: Przekręć wskazanego stwora.
- Eldrazi Skyspawner
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 1/1 mający „Poświęć tego stwora: Weź .”
- Horribly Awry
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Skontruj wskazany czar stwora o skrócie many 4 lub mniejszym. Jeśli ów czar zostanie skontrowany w ten sposób, wygnaj go zamiast umieszczać go w cmentarzu właściciela.
- Incubator Drone
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 1/1 mający „Poświęć tego stwora: Weź .”
- Mist Intruder
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Latanie
Pożarcie (Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz wygania wierzchnią kartę swojej biblioteki.)
- Murk Strider
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz umieścić kartę przeciwnika z wygnania w cmentarzu owego gracza. Jeśli tak zrobisz, przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Oracle of Dust
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
, umieść kartę przeciwnika z wygnania w cmentarzu owego gracza: Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Ruination Guide
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Pożarcie (Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz wygania wierzchnią kartę swojej biblioteki.)
Inne bezkolorowe stwory pod twoim władaniem dostają +1/+0.
- Salvage Drone
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Pożarcie (Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz wygania wierzchnią kartę swojej biblioteki.)
Kiedy ten stwór umrze, możesz dobrać kartę. Jeśli tak zrobisz, odrzuć kartę.
- Spell Shrivel
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci . Jeśli ów czar zostanie skontrowany w ten sposób, wygnaj go zamiast umieszczać w cmentarzu właściciela.
- Tide Drifter
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Inne bezkolorowe stwory pod twoim władaniem dostają +0/+1.
- Ulamog's Reclaimer
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz umieścić kartę przeciwnika z wygnania w cmentarzu owego gracza. Jeśli tak zrobisz, przywróć wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Anticipate
Spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
- Brilliant Spectrum
Komasowanie — Dobierz X kart, gdzie X jest liczbą kolorów many użytych do rzucenia tego czaru. Następnie odrzuć dwie karty.
- Cloud Manta
Latanie
- Clutch of Currents
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
Przebudzenie 3— (Jeśli rzucisz ten czar za , umieść dodatkowo trzy znaczniki +1/+1 na wskazanym lądzie pod twoim władaniem i staje się on stworem Żywiołak 0/0 z pośpiechem. Nadal jest lądem.)
- Coastal Discovery
Dobierz dwie karty.
Przebudzenie 4— (Jeśli rzucisz ten czar za , umieść dodatkowo cztery znaczniki +1/+1 na wskazanym lądzie pod twoim władaniem i staje się on stworem Żywiołak 0/0 z pośpiechem. Nadal jest lądem.)
- Coralhelm Guide
: Wskazany stwór nie może być blokowany w tej turze.
- Dampening Pulse
Stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają -1/-0.
- Dispel
Skontruj wskazany czar sztuczki.
- Exert Influence
Komasowanie — Zyskaj władanie nad wskazanym stworem jeśli jego siła jest nie większa od liczby kolorów many użytych do rzucenia tego czaru.
- Guardian of Tazeem
Latanie
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. Jeśli ów ląd jest Wyspą, ów stwór nie odkręci się w najbliższym kroku odkręcania swojego władcy.
- Halimar Tidecaller
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę z przebudzeniem z twojego cmentarza do twojej ręki.
Lądy-stwory pod twoim władaniem mają latanie.
- Part the Waterveil
Weź dodatkową turę po obecnej. Wygnaj ten czar.
Przebudzenie 6— (Jeśli rzucisz ten czar za , umieść dodatkowo sześć znaczników +1/+1 na wskazanym lądzie pod twoim władaniem i staje się on stworem Żywiołak 0/0 z pośpiechem. Nadal jest lądem.)
- Prism Array
Komasowanie — Ten urok wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników kryształu, ile kolorów many użyto do jego rzucenia.
Usuń znacznik kryształu z tego uroku: Przekręć wskazanego stwora.
: Wróż 3. (Spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolną ich liczbę na spodzie twojej biblioteki, a pozostałe na jej wierzchu w dowolnej kolejności.)
- Retreat to Coralhelm
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wybierz jedną —
Możesz przekręcić lub odkręcić wskazanego stwora.
Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją na spodzie twojej biblioteki.)
- Roilmage's Trick
Komasowanie — Stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają do końca tury -X/-0, gdzie X jest liczbą kolorów many użytych do rzucenia tego czaru.
Dobierz kartę.
- Rush of Ice
Przekręć wskazanego stwora. Nie odkręci się on podczas najbliższego kroku odkręcania jego władcy.
Przebudzenie 3— (Jeśli rzucisz ten czar za , umieść dodatkowo trzy znaczniki +1/+1 na wskazanym lądzie pod twoim władaniem i staje się on stworem Żywiołak 0/0 z pośpiechem. Nadal jest lądem.)
- Scatter to the Winds
Skontruj wskazany czar.
Przebudzenie 3— (Jeśli rzucisz ten czar za , umieść dodatkowo trzy znaczniki +1/+1 na wskazanym lądzie pod twoim władaniem i staje się on stworem Żywiołak 0/0 z pośpiechem. Nadal jest lądem.)
- Tightening Coils
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje -6/-0 i traci latanie.
- Ugin's Insight
Wróż X, gdzie X jest największym skrótem many spośród bytów pod twoim władaniem, po czym dobierz trzy karty.
- Wave-Wing Elemental
Latanie
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Windrider Patrol
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, wróż 2. (Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolną ich liczbę na spodzie twojej biblioteki, a pozostałe na jej wierzchu w dowolnej kolejności.)
- Complete Disregard
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Wygnaj wskazanego stwora o sile 3 lub mniejszej.
- Culling Drone
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Pożarcie (Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz wygania wierzchnią kartę swojej biblioteki.)
- Dominator Drone
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Pożarcie (Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz wygania wierzchnią kartę swojej biblioteki.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz innym bezkolorowym stworem, każdy przeciwnik traci 2 życia.
- Grave Birthing
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Wskazany przeciwnik wygania kartę ze swojego cmentarza. Stwórz żeton bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 1/1 mający „Poświęć tego stwora: Weź .”
Dobierz kartę.
- Grip of Desolation
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Wygnaj wskazanego stwora i wskazany ląd.
- Mind Raker
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz umieścić kartę przeciwnika z wygnania w cmentarzu owego gracza. Jeśli tak zrobisz, każdy przeciwnik odrzuca kartę.
- Silent Skimmer
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, broniący się gracz traci 2 życia.
- Skitterskin
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Ten stwór nie może blokować.
: Zregeneruj tego stwora. Możesz aktywować tylko jeśli władasz innym bezkolorowym stworem.
- Sludge Crawler
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Pożarcie (Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz wygania wierzchnią kartę swojej biblioteki.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Smothering Abomination
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Latanie
Na początku twojego kroku utrzymania, poświęć stwora.
Ilekroć poświęcisz stwora, dobierz kartę.
- Swarm Surge
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+0. Bezkolorowe stwory pod twoim władaniem dodatkowo zyskują pierwszy cios do końca tury.
- Transgress the Mind
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Wskazany gracz ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę o skrócie many 3 lub większym i wygnaj ją.
- Wasteland Strangler
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz umieścić kartę przeciwnika z wygnania w cmentarzu owego gracza. Jeśli tak zrobisz, wskazany stwór do końca tury dostaje -3/-3.
- Altar's Reap
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Dobierz dwie karty.
- Bloodbond Vampire
Ilekroć zyskasz życia, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Bone Splinters
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Zniszcz wskazanego stwora.
- Carrier Thrall
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 1/1 mającego „Poświęć tego stwora: Weź .”
- Defiant Bloodlord
Latanie
Ilekroć zyskasz życia, wskazany przeciwnik traci tyle samo żyć.
- Demon's Grasp
Wskazany stwór do końca tury dostaje -5/-5.
- Drana, Liberator of Malakir
Latanie, pierwszy cios
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, umieść znacznik +1/+1 na każdym atakującym stworze pod twoim władaniem.
- Dutiful Return
Przywróć co najwyżej dwie wskazane karty stworów z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Geyserfield Stalker
Złowrogość (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Guul Draz Overseer
Latanie
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, inne stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+0. Jeśli ów ląd jest Bagnem, owe stwór zamiast tego dostają do końca tury +2/+0.
- Hagra Sharpshooter
: Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
- Kalastria Healer
Zbiórka — Ilekroć ten stwór lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, każdy przeciwnik traci po 1 życiu, a ty zyskaj 1 życie.
- Kalastria Nightwatch
Ilekroć zyskasz życia, ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Malakir Familiar
Latanie, dotyk śmierci
Ilekroć zyskasz życia, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Mire's Malice
Wskazany przeciwnik odrzuca dwie karty.
Przebudzenie 3— (Jeśli rzucisz ten czar za , umieść dodatkowo trzy znaczniki +1/+1 na wskazanym lądzie pod twoim władaniem i staje się on stworem Żywiołak 0/0 z pośpiechem. Nadal jest lądem.)
- Nirkana Assassin
Ilekroć zyskasz życia, ten stwór zyskuje dotyk śmierci do końca tury. (Stwór otrzymujący od niego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Ob Nixilis Reignited
+1: Dobierz kartę i strać 1 życie.
–3: Zniszcz wskazanego stwora.
–8: Wskazany przeciwnik dostaje emblemat mający „Ilekroć gracz dobierze kartę, strać 2 życia.”
- Painful Truths
Komasowanie — Dobierz X kart i strać X żyć, gdzie X jest liczbą kolorów many użytych do rzucenia tego czaru.
- Retreat to Hagra
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wybierz jedną —
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+0 oraz dotyk śmierci.
Każdy przeciwnik traci po 1 życiu, a ty zyskaj 1 życie.
- Rising Miasma
Wszystkie stwory dostają do końca tury -2/-2.
Przebudzenie 3— (Jeśli rzucisz ten czar za , umieść dodatkowo trzy znaczniki +1/+1 na wskazanym lądzie pod twoim władaniem i staje się on stworem Żywiołak 0/0 z pośpiechem. Nadal jest lądem.)
- Ruinous Path
Zniszcz wskazanego stwora lub wędrowca.
Przebudzenie 4— (Jeśli rzucisz ten czar za , umieść dodatkowo cztery znaczniki +1/+1 na wskazanym lądzie pod twoim władaniem i staje się on stworem Żywiołak 0/0 z pośpiechem. Nadal jest lądem.)
- Vampiric Rites
, poświęć stwora: Zyskaj 1 życie i dobierz kartę.
- Voracious Null
, poświęć innego stwora: Umieść dwa znaczniki +1/+1 na tym stworze. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Zulaport Cutthroat
Ilekroć umrze ten lub inny stwór pod twoim władaniem, każdy przeciwnik traci po 1 życiu, a ty zyskaj 1 życie.
- Barrage Tyrant
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
, poświęć innego bezkolorowego stwora: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe sile poświęconego stwora.
- Crumble to Dust
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Wygnaj wskazany niebazowy ląd. Wyszukaj w cmentarzu, ręce i bibliotece jego właściciela dowolną liczbę kart o tej samej nazwie i wygnaj je. Następnie ów gracz tasuje.
- Kozilek's Sentinel
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Ilekroć rzucisz bezkolorowy czar, ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Molten Nursery
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Ilekroć rzucisz bezkolorowy czar, ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Nettle Drone
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
: Ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu.
Ilekroć rzucisz bezkolorowy czar, odkręć tego stwora.
- Processor Assault
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — umieść kartę przeciwnika z wygnania w cmentarzu owego gracza.
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 5 obrażeń.
- Serpentine Spike
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 2 obrażenia, 3 obrażenia innemu wskazanemu stworowi i 4 obrażenia trzeciemu wskazanemu stworowi. Jeśli stwór uszkodzony w ten sposób miałby umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go.
- Touch of the Void
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia. Jeśli stwór uszkodzony w ten sposób miały umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go.
- Turn Against
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem. Odkręć go. Zyskuje on pośpiech do końca tury.
- Vestige of Emrakul
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Tratowanie
- Vile Aggregate
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Siła tej karty jest równa liczbie bezkolorowych stworów pod twoim władaniem.
Tratowanie
Pożarcie (Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz wygania wierzchnią kartę swojej biblioteki.)
- Akoum Firebird
Latanie, pośpiech
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Akoum Hellkite
Latanie
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie. Jeśli ów ląd jest Górą, zamiast tego ten stwór zadaje 2 obrażenia.
- Akoum Stonewaker
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton czerwonego stwora Żywiołak 3/1 z tratowaniem i pośpiechem. Wygnaj ów żeton na początku najbliższego kroku końcowego.
- Belligerent Whiptail
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór zyskuje pierwszy cios do końca tury.
- Boiling Earth
Ten czar zadaje każdemu stworowi pod władaniem twoich przeciwników po 1 obrażeniu.
Przebudzenie 4— (Jeśli rzucisz ten czar za , umieść dodatkowo cztery znaczniki +1/+1 na wskazanym lądzie pod twoim władaniem i staje się on stworem Żywiołak 0/0 z pośpiechem. Nadal jest lądem.)
- Chasm Guide
Zbiórka — Ilekroć ten stwór lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwory pod twoim władaniem zyskują pośpiech do końca tury.
- Dragonmaster Outcast
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli władasz co najmniej sześcioma lądami, stwórz żeton czerwonego stwora Smok 5/5 z lataniem.
- Firemantle Mage
Zbiórka — Ilekroć ten stwór lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwory pod twoim władaniem zyskują złowrogość do końca tury. (Stwór ze złowrogością nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
- Goblin War Paint
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma pośpiech.
- Lavastep Raider
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+0.
- Makindi Sliderunner
Tratowanie
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Ondu Champion
Zbiórka — Ilekroć ten stwór lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwory pod twoim władaniem zyskują tratowanie do końca tury.
- Outnumber
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi tyle obrażeń, ile masz stworów pod władaniem.
- Radiant Flames
Komasowanie — Ten czar zadaje każdemu stworowi po X obrażeń, gdzie X jest liczbą kolorów many użytych do rzucenia tego czaru.
- Reckless Cohort
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może, chyba że władasz innym Sojusznikiem.
- Retreat to Valakut
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wybierz jedną —
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+0.
Wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
- Rolling Thunder
Ten czar zadaje X obrażeń rozdzielone według twojego uznania pomiędzy dowolną liczbę wskazanych celów.
- Shatterskull Recruit
Złowrogość (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
- Stonefury
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi tyle obrażeń, iloma lądami władasz.
- Sure Strike
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+0 oraz pierwszy cios.
- Tunneling Geopede
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu.
- Valakut Invoker
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Valakut Predator
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Volcanic Upheaval
Zniszcz wskazany ląd.
- Zada, Hedron Grinder
Ilekroć rzucisz sztuczkę lub obrzęd wskazujący tylko tego stwora, skopiuj ów czar tylekroć, ile innych stworów pod twoim władaniem mógłby ów czar wskazywać. Każda kopia wskazuje innego z owych stworów.
- Blisterpod
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 1/1 mający „Poświęć tego stwora: Weź .”
- Brood Monitor
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz trzy żetony bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 1/1 mające „Poświęć tego stwora: Weź .”
- Call the Scions
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Stwórz dwa żetony bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 1/1 mające „Poświęć tego stwora: Weź .”
- Eyeless Watcher
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 1/1 mające „Poświęć tego stwora: Weź .”
- From Beyond
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Na początku twojego kroku utrzymania, stwórz żeton bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 1/1 mający „Poświęć tego stwora: Weź .”
, poświęć ten urok: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Eldrazi, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Unnatural Aggression
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Wskazany stwór pod twoim władaniem walczy ze wskazanym stworem pod władaniem przeciwnika. Jeśli ów stwór pod władaniem przeciwnika miałby umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go.
- Void Attendant
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
, umieść kartę przeciwnika z wygnania w cmentarzu owego gracza: Stwórz żeton bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 1/1 mający „Poświęć tego stwora: Weź .”
- Beastcaller Savant
Pośpiech
: Weź jedną manę dowolnego koloru. Użyj tę manę tylko do rzucenia czaru stwora.
- Earthen Arms
Umieść dwa znaczniki +1/+1 na wskazanym permanencie.
Przebudzenie 4— (Jeśli rzucisz ten czar za , umieść dodatkowo cztery znaczniki +1/+1 na wskazanym lądzie pod twoim władaniem i staje się on stworem Żywiołak 0/0 z pośpiechem. Nadal jest lądem.)
- Giant Mantis
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Greenwarden of Murasa
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
Kiedy ten stwór umrze, możesz go wygnać. Jeśli tak zrobisz, przywróć wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Infuse with the Elements
Komasowanie — Umieść X znaczników +1/+1 na wskazanym stworze, gdzie X jest liczbą kolorów many użytych do rzucenia tego czaru. Ów stwór zyskuje tratowanie do końca tury.
- Jaddi Offshoot
Obronność
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zyskaj 1 życie.
- Lifespring Druid
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Murasa Ranger
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, umiesz dwa znaczniki +1/+1 na tym stworze.
- Natural Connection
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Nissa's Renewal
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej trzy karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj. Zyskaj 7 żyć.
- Oran-Rief Hydra
Tratowanie
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Jeśli ów ląd jest Lasem, zamiast tego umieść dwa znaczniki +1/+1 na tym stworze.
- Oran-Rief Invoker
: Ten stwór do końca tury dostaje +5/+5 oraz tratowanie.
- Plated Crusher
Tratowanie
Antyklątwa (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
- Plummet
Zniszcz wskazanego stwora mającego latanie.
- Reclaiming Vines
Zniszcz wskazany artefakt, urok lub ląd.
- Retreat to Kazandu
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wybierz jedną —
Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
Zyskaj 2 życia.
- Rot Shambler
Ilekroć umrze inny stwór pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Scythe Leopard
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Seek the Wilds
Spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę stwora lub lądu i umieścić ją w twojej ręce. Umieść pozostałe w dowolnej kolejności na spodzie twojej biblioteki.
- Snapping Gnarlid
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Swell of Growth
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2. Możesz umieścić kartę lądu z twojej ręki na polu bitwy.
- Sylvan Scrying
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Tajuru Beastmaster
Zbiórka — Ilekroć ten stwór lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Tajuru Stalwart
Komasowanie — Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile kolorów many użyto do jego rzucenia.
- Tajuru Warcaller
Zbiórka — Ilekroć ten stwór lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+2.
- Territorial Baloth
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Undergrowth Champion
Jeśli obrażenia miałyby zostać zadane temu stworowi, gdy ma on znacznik +1/+1, zażegnaj owe obrażenia i usuń znacznik +1/+1 z tego stwora.
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Woodland Wanderer
Czujność, tratowanie
Komasowanie — Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile kolorów mano użyto do jego rzucenia.
- Brood Butcher
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 1/1 mający „Poświęć tego stwora: Weź .”
, poświęć stwora: Wskazany stwór do końca tury dostaje -2/-2.
- Brutal Expulsion
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Wybierz jedną lub obie —
Przywróć wskazany czar lub stwora do ręki właściciela.
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi lub wędrowcowi 2 obrażenia. Jeśli ów byt miałby umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go.
- Catacomb Sifter
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 1/1 mający „Poświęć tego stwora: Weź .”
Ilekroć umrze inny stwór pod twoim władaniem, wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją na spodzie twojej biblioteki.)
- Dust Stalker
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Pośpiech
Na początku każdego kroku końcowego, jeśli nie masz we władaniu innych bezkolorowych stworów, przywróć tego stwora do ręki właściciela.
- Fathom Feeder
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Dotyk śmierci
Pożarcie (Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz wygania wierzchnią kartę swojej biblioteki.)
: Dobierz kartę. Każdy przeciwnik wygania wierzchnią kartę swojej biblioteki.
- Forerunner of Slaughter
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
: Wskazany bezkolorowy stwór zyskuje pośpiech do końca tury.
- Herald of Kozilek
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Rzucanie bezkolorowych czarów kosztuje cię o mniej.
- Sire of Stagnation
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod władaniem przeciwnika, ów gracz wygania dwie wierzchnie karty swojej biblioteki, a ty dobierz dwie karty.
- Ulamog's Nullifier
Pustość (Ta karta nie ma koloru.)
Błysk
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz umieścić dwie karty przeciwników z wygnania w cmentarzach owych graczy. Jeśli tak zrobisz, skontruj wskazany czar.
- Angelic Captain
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, do końca tury dostaje +1/+1 za każdego innego atakującego Sojusznika.
- Bring to Light
Komasowanie — Wyszukaj w twojej bibliotece kartę stwora, sztuczki lub obrzędu o skrócie many nie większym niż liczba kolorów użytych do rzucenia niniejszego czaru, wygnaj ową kartę, po czym przetasuj. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many.
- Drana's Emissary
Latanie
Na początku twojego kroku utrzymania, każdy przeciwnik traci po 1 życiu, a ty zyskaj 1 życie.
- Grove Rumbler
Tratowanie
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Grovetender Druids
Zbiórka — Ilekroć ten stwór lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton zielonego stwora Roślina 1/1.
- Kiora, Master of the Depths
+1: Odkręć co najwyżej jednego wskazanego stwora i co najwyżej jeden wskazany ląd.
–2: Ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz umieścić spośród nich kartę stwora i/lub lądu w twojej ręce. Umieść pozostałe w twoim cmentarzu.
–8: Dostajesz emblemat mający „Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz sprawić, że będzie walczyć ze wskazanym stworem.” Następnie stwórz trzy żetony niebieskiego stwora Ośmiornica 8/8.
- March from the Tomb
Przywróć dowolną liczbę kart stworów typu Sojusznik o sumie skróconych kosztów many 8 lub mniej z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Munda, Ambush Leader
Pośpiech
Zbiórka — Ilekroć ten stwór lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz spojrzeć na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Jeśli tak zrobisz, ujawnij spośród nich dowolną liczbę kart Sojuszników, po czym umieść owe karty na wierzchu twojej biblioteki w dowolnej kolejności, a pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
- Noyan Dar, Roil Shaper
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, możesz umieścić trzy znaczniki +1/+1 na wskazanym lądzie pod twoim władaniem. Jeśli tak zrobisz, ów ląd staje się stworem Żywiołak 0/0 nadal pozostając lądem.
- Omnath, Locus of Rage
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwórz żeton czerwono-zielonego stwora Żywiołak 5/5.
Ilekroć umrze ten stwór lub inny Żywiołak pod twoim władaniem, niniejszy stwór zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Resolute Blademaster
Zbiórka — Ilekroć ten stwór lub inny Sojusznik wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury podwójny cios.
- Roil Spout
Umieść wskazanego stwora na wierzchu biblioteki właściciela.
Przebudzenie 4— (Jeśli rzucisz ten czar za , umieść dodatkowo cztery znaczniki +1/+1 na wskazanym lądzie pod twoim władaniem i staje się on stworem Żywiołak 0/0 z pośpiechem. Nadal jest lądem.)
- Skyrider Elf
Latanie
Komasowanie — Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile kolorów many użyto do jego rzucenia.
- Veteran Warleader
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie stworów pod twoim władaniem.
Przekręć innego odkręconego Sojusznika pod twoim władaniem: Ten stwór do końca tury zyskuje dowolną z następujących zdolności: pierwszy cios, czujność lub tratowanie.
- Aligned Hedron Network
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wszystkie stwory o sile 5 lub większej dopóki ten artefakt nie opuści pola bitwy. (Owe stwory wrócą pod władanie swoich właścicieli.)
- Hedron Archive
: Weź .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz dwie karty.
- Hedron Blade
Wyposażony stwór dostaje +1/+1.
Ilekroć wyposażony stwór zostanie zablokowany przez co najmniej jednego bezkolorowego stwora, zyskuje on dotyk śmierci do końca tury. (Stwór otrzymujący od niego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Pathway Arrows
Wyposażony stwór ma „, : Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi 1 obrażenie. Jeśli obrażenia w ten sposób otrzymał bezkolorowy stwór, przekręć go.”
Wyposaż
- Pilgrim's Eye
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Slab Hammer
Ilekroć wyposażony stwór zaatakuje, możesz przywrócić ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela. Jeśli tak zrobisz, ów stwór do końca tury dostaje +2/+2.
Wyposaż
- Ally Encampment
: Weź .
: Weź jedną manę dowolnego koloru. Użyj jej tylko do rzucenia czaru Sojusznika.
, , poświęć ten ląd: Przywróć wskazanego Sojusznika pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Blighted Cataract
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Dobierz dwie karty.
- Blighted Fen
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Wskazany przeciwnik poświęca stwora.
- Blighted Gorge
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Zadaje on wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Blighted Steppe
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Zyskaj po 2 życia za każdego stwora pod twoim władaniem.
- Blighted Woodland
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Canopy Vista
(: Weź lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.
- Cinder Glade
(: Weź lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.
- Evolving Wilds
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Fertile Thicket
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz spojrzeć na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Jeśli tak zrobisz, ujawnij spośród nich co najwyżej jedną kartę bazowego lądu, po czym umieść ową kartę na wierzchu twojej biblioteki, a pozostałe na jej spodzie w dowolnej kolejności.
: Weź .
- Looming Spires
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1 i pierwszy cios.
: Weź .
- Lumbering Falls
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
: Ten ląd staje się do końca tury zielono-niebieskim stworem Żywiołak 3/3 z anytklątwą. Nadal jest lądem.
- Mortuary Mire
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz umieścić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na wierzchu twojej biblioteki.
: Weź .
- Prairie Stream
(: Weź lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.
- Sanctum of Ugin
: Weź .
Ilekroć rzucisz bezkolorowy czar o skrócie many 7 lub większym, możesz poświęć ten ląd. Jeśli tak zrobisz, wyszukaj w twojej bibliotece kartę bezkolorowego stwora, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Sandstone Bridge
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1 oraz czujność.
: Weź .
- Shambling Vent
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
: Ten ląd staje się do końca tury biało-czarnym stworem Żywiołak 2/3 z więzią życia. Nadal jest lądem.
- Shrine of the Forsaken Gods
: Weź .
: Weź . Wydaj tę manę tylko na rzucenie bezkolorowego czaru. Możesz aktywować tylko jeśli władasz co najmniej siedmioma lądami.
- Skyline Cascade
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór pod władaniem przeciwnika nie odkręci się w najbliższym kroku odkręcania swojego władcy.
: Weź .
- Smoldering Marsh
(: Weź lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.
- Spawning Bed
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Stwórz trzy żetony bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 1/1 mające „Poświęć tego stwora: Weź .”
- Sunken Hollow
(: Weź lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)