Ninth Edition¶
- Angel of Mercy
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia.
- Angelic Blessing
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3 i latanie. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory mające latanie lub zasięg.)
- Vengeance
Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Aven Cloudchaser
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany urok.
- Aven Flock
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Ten stwór dostaje +0/+1 do końca tury.
- Ballista Squad
, : Ten stwóe zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi X obrażeń.
- Index
Spójrz na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki, po czym umieść je dowolnie z powrotem.
- Blessed Orator
Inne stwory pod twoim władaniem dostają +0/+1.
- Blinding Angel
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz pomija swoją najbliższą fazę potyczki.
- Blinking Spirit
: Przywróć tego stwora do ręki właściciela.
- Goblin Raider
Ten stwór nie może blokować.
- Chastise
Zniszcz wskazanego atakującego stwora. Zyskaj życia równe jego sile.
- Circle of Protection: Black
: Kiedy najbliższym razem w tej turze wybrane przez ciebie czarne źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Circle of Protection: Red
: Kiedy najbliższym razem w tej turze wybrane przez ciebie czerwone źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Crossbow Infantry
: Ten stwór zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 1 obrażenie.
- Demystify
Zniszcz wskazany urok.
- Gift of Estates
Jeśli przeciwnik ma we władaniu więcej lądów niż ty, wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej trzy karty Równiny, ujawnij je, umieść je w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Glorious Anthem
Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Holy Day
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze.
- Holy Strength
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+2.
- Honor Guard
: Ten stwór do końca tury dostaje +0/+1.
- Infantry Veteran
: Wskazany atakujący stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Inspirit
Odkręć wskazanego stwora. Do końca tury dostaje on +2/+4.
- Ivory Mask
Masz antymagię. (Nie możesz być wskazywany przez czary i zdolności.)
- Leonin Skyhunter
Latanie
- Marble Titan
Stwory o sile 3 lub większej nie odkręcają się podczas kroku odkręcania swoich władców.
- Master Decoy
, : Przekręć wskazanego stwora.
- Master Healer
: Zażegnaj najbliższe 4 obrażenia jakie miałyby zostać zadane w tej turze wskazanemu celowi.
- Mending Hands
Zażegnaj najbliższe 4 obrażenia jakie miałyby zostać zadane w tej turze wskazanemu celowi.
- Oracle's Attendants
: Wszystkie obrażenia jakie mogłyby zostać w tej turze zadane wskazanemu stworowi przez wybrane przez ciebie źródło są zamiast tego zadane niniejszemu stworowi.
- Pacifism
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
- Paladin en-Vec
Pierwszy cios, ochrona przed czarnym i czerwonym (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu. Nic czarnego ani czerwonego nie może zablokować, wskazywać, zadać obrażeń ani zauroczyć tego stwora.)
- Peace of Mind
, odrzuć kartę: Zyskaj 3 życia.
- Pegasus Charger
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Reverse Damage
Kiedy najbliższy raz w tej turze wybrane przez ciebie źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je. Zyskaj życia równe obrażeniom zażegnanym w ten sposób.
- Righteousness
Wskazany blokujący stwór do końca tury dostaje +7/+7.
- Sacred Ground
Ilekroć czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika sprawia, że do twojego cmentarza trafia ląd z pola bitwy, przywróć ową kartę na pole bitwy.
- Sacred Nectar
Zyskaj 4 życia.
- Samite Healer
: Zażegnaj najbliższe 1 obrażenie, jakie miałoby zostać zadane w tej turze wskazanemu celowi.
- Sanctum Guardian
Poświęć tego stwora: Kiedy najbliższym razem w tej turze wybrane przez ciebie źródło miałoby zadać obrażenia wskazanemu celowi, zażegnaj je.
- Seasoned Marshal
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz przekręcić wskazanego stwora.
- Serra Angel
Latanie, czujność
- Serra's Blessing
Stwory pod twoim władaniem mają czujność. (Atakowanie nie powoduje ich przekręcenia.)
- Skyhunter Prowler
Latanie, czujność (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory mające latanie lub zasięg oraz atakowanie nie powoduje przekręcenia go.)
- Soul Warden
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
- Spirit Link
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Ilekroć zauroczony stwór zada obrażenia, zyskaj tyle samo żyć.
- Story Circle
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz kolor.
: Kiedy najbliższy raz w tej turze wybrane przez ciebie źródło wybranego koloru miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Suntail Hawk
Latanie
- Tempest of Light
Zniszcz wszystkie uroki.
- Venerable Monk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia.
- Veteran Cavalier
Czujność (Atakowanie nie powoduje przekręcenia tego stwora.)
- Warrior's Honor
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Weathered Wayfarer
, : Wyszukaj w twojej bibliotece kartę lądu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj. Możesz aktywować tylko jeśli przeciwnik ma we władaniu więcej lądów niż ty.
- Worship
Jeśli władasz stworem, obrażenia mogące obniżyć liczbę twoich żyć poniżej 1 zamiast tego obniżają je do 1.
- Wrath of God
Zniszcz wszystkie stwory. Nie mogą być zregenerowane.
- Zealous Inquisitor
: Najbliższe 1 obrażenia jakie mogłoby zostać zadane w tej turze temu stworowi zamiast tego jest zadane wskazanemu stworowi.
- Air Elemental
Latanie
- Annex
Zaurocz ląd (Podczas rzucania wskaż ląd. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego lądu.)
Władasz zauroczonym lądem.
- Archivist
: Dobierz kartę.
- Aven Fisher
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Kiedy ten stwór umrze, możesz dobrać kartę.
- Aven Windreader
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Wskazany gracz ujawnia wierzchnią kartę swojej biblioteki.
- Azure Drake
Latanie
- Baleful Stare
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Dobierz kartę za każdą znajdującą się tam Górę i czerwoną kartę.
- Battle of Wits
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli masz co najmniej 200 kart w twojej bibliotece, wygrywasz grę.
- Boomerang
Przywróć wskazany byt do ręki właściciela.
- Clone
Możesz zdecydować, że ten byt wejdzie na pole bitwy jako kopia dowolnego stwora na polu bitwy.
- Confiscate
Zaurocz byt
Władasz zauroczonym bytem.
- Counsel of the Soratami
Dobierz dwie karty.
- Cowardice
Ilekroć stwór zostanie wskazany przez czar lub zdolność, przywróć owego stwora do ręki właściciela. (Nie znajdzie się pod wpływem owego czaru lub zdolności.)
- Crafty Pathmage
: Wskazany stwór o sile 2 lub mniejszej nie może być blokowany w tej turze.
- Daring Apprentice
, poświęć tego stwora: Skontruj wskazany czar.
- Dehydration
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Dream Prowler
Ten stwór nie może być blokowany o ile atakuje samotnie.
- Evacuation
Przywróć wszystkie stwory do rąk ich właścicieli.
- Exhaustion
Stwory i lądy pod władaniem wskazanego przeciwnika nie odkręcą się w najbliższym kroku odkręcania owego gracza.
- Fishliver Oil
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór ma podbój wysp. (Nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada wyspą.)
- Fleeting Image
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Przywróć tego stwora do ręki właściciela.
- Flight
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma latanie.
- Imaginary Pet
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli masz kartę w ręce, przywróć tego stwora do ręki właściciela.
- Levitation
Stwory pod twoim władaniem mają latanie.
- Mahamoti Djinn
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Mana Leak
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
- Mind Bend
Zmień tekst wskazanego bytu zamieniając wszystkie wystąpienia jednego słowa określającego kolor innym lub jeden typ bazowego lądu innym. (Np. możesz zamienić „nieczarny stwór” na „niezielony stwór” albo „podbój lasów” na „podbój wysp”. Ten efekt jet trwały.)
- Phantom Warrior
Ten stwór nie może być blokowany.
- Plagiarize
Do końca tury, jeśli wskazany gracz miałby dobrać kartę, zamiast tego ów gracz pomija owe dobranie, a ty dobierasz kartę.
- Polymorph
Zniszcz wskazanego stwora. Nie może zregenerować. Jego władca ujawnia karty z wierzchu swojej biblioteki aż ujawni kartę stwora. Ów gracz umieszcza ową kartę na polu bitwy, po czym tasuje pozostałe ujawnione w ten sposób karty do swojej biblioteki.
- Puppeteer
, : Możesz przekręcić lub odkręcić wskazanego stwora.
- Reminisce
Wskazany gracz wtasowuje swój cmentarz do swojej biblioteki.
- Remove Soul
Skontruj wskazany czar stwora.
- Rewind
Skontruj wskazany czar. Odkręć co najwyżej cztery lądy.
- Sage Aven
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść je z powrotem w dowolnej kolejności.
- Sea Monster
Ten stwór nie może atakować, chyba że broniący się gracz włada Wyspą.
- Sea's Claim
Zaurocz ląd (Podczas rzucania wskaż ląd. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego lądu.)
Zauroczony ląd jest Wyspą.
- Sift
Dobierz trzy karty, po czym odrzuć kartę.
- Sleight of Hand
Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a drugą na spodzie twojej biblioteki.
- Storm Crow
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Telepathy
Twoi przeciwnicy grają z ujawnionymi rękami.
- Temporal Adept
, : Przywróć wskazany byt do ręki właściciela.
- Thieving Magpie
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Ilekroć ten stwór zada przeciwnikowi obrażenia, dobierz kartę.
- Thought Courier
: Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Tidal Kraken
Ten stwór nie może być blokowany.
- Tidings
Dobierz cztery karty.
- Time Ebb
Umieść wskazanego stwora na wierzchu biblioteki właściciela.
- Trade Routes
: Przywróć wskazany ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
, odrzuć kartę lądu: Dobierz kartę.
- Traumatize
Wskazany gracz mieli połowę swojej biblioteki, zaokrąglając w dół.
- Treasure Trove
: Dobierz kartę.
- Wanderguard Sentry
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na rękę wskazanego przeciwnika.
- Wind Drake
Latanie
- Withering Gaze
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Dobierz kartę za każdy znajdujący się tam Las i zieloną kartę.
- Zur's Weirding
Gracze grają z ujawnionymi rękami.
Jeśli gracz miałby dobrać kartę, zamiast tego ujawnia ją. Następnie którykolwiek inny gracz może zapłacić 2 życia. Jeśli gracz tak zrobi, umieść ową kartę w cmentarzu właściciela. W przeciwnym razie ów gracz dobiera kartę.
- Blackmail
Wskazany gracz ujawnia czy karty ze swojej ręki, a ty wybierasz jedną z nich. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Bog Imp
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Bog Wraith
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Coercion
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Consume Spirit
Opłać X tylko czarną maną.
Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń, zyskaj X żyć.
- Contaminated Bond
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Ilekroć zauroczony stwór zaatakuje lub zablokuje, jego władca traci 3 życia.
- Cruel Edict
Wskazany przeciwnik poświęca stwora.
- Dark Banishing
Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora. Nie może on zostać zregenerowany.
- Death Pits of Rath
Ilekroć stwór otrzyma obrażenia, zniszcz go. Nie może on zregenerować.
- Deathgazer
Ilekroć ten stwór zablokuje lub zostanie zablokowany przez nieczarnego stwora, zniszcz owego stwora na końcu potyczki.
- Diabolic Tutor
Wyszukaj kartę w twojej bibliotece, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Drudge Skeletons
: Zregeneruj tego stwora.( Następnym razem, gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Enfeeblement
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór dostaje -2/-2.
- Execute
Zniszcz wskazanego białego stwora. Nie może on zregenerować.
Dobierz kartę.
- Fear
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór ma postrach. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Festering Goblin
Kiedy ten stwór umrze, wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
- Final Punishment
Wskazany gracz traci życia równe obrażeniom już zadanym owemu graczowi w tej turze.
- Foul Imp
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, strać 2 życia.
- Gluttonous Zombie
Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Grave Pact
Ilekroć umrze stwór pod twoim władaniem, każdy inny gracz poświęca stwora.
- Gravedigger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Hell's Caretaker
, poświęć stwora: Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy. Możesz aktywować tylko w twoim kroku utrzymania.
- Highway Robber
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik traci 2 życia, a ty zyskaj 2 życia.
- Hollow Dogs
Ilekroć ten stwór zaatakuje, do końca tury dostaje +2/+0.
- Horror of Horrors
Poświęć Bagno: Zregeneruj wskazanego czarnego stwora. (Następnym razem, gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Hypnotic Specter
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz odrzuca losową kartę.
- Looming Shade
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Lord of the Undead
Inne Zombi dostają +1/+1.
, : Przywróć wskazaną kartę Zombi z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Megrim
Ilekroć przeciwnik odrzuci kartę, ten urok zadaje owemu graczowi 2 obrażenia.
- Mind Rot
Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Mindslicer
Kiedy ten stwór umrze, każdy gracz odrzuca swoją rękę.
- Mortivore
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie kart stworów we wszystkich cmentarzach.
: Zregeneruj tego stwora.
- Nantuko Husk
Poświęć stwora: Niniejszy stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Nekrataal
Pierwszy cios
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazanego nieartefaktowego, nieczarnego stwora. Ów stwór nie może zregenerować.
- Nightmare
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Siła oraz wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie Bagien pod twoim władaniem.
- Persecute
Wybierz kolor. Wskazany gracz ujawnia swoją rękę i odrzuca wszystkie karty owego koloru.
- Phyrexian Arena
Na początku twojego kroku utrzymania, dobierz kartę i strać 1 życie.
- Phyrexian Gargantua
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz dwie karty i strać 2 życia.
- Plague Beetle
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Plague Wind
Zniszcz wszystkie stwory poza twoim władaniem. Nie mogą one regenerować.
- Raise Dead
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Ravenous Rats
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik odrzuca kartę.
- Razortooth Rats
Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Royal Assassin
: Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Sengir Vampire
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Ilekroć umrze stwór uszkodzony w tej turze przez niniejszego stwora, umieść na niniejszym stworze znacznik +1/+1.
- Serpent Warrior
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, strać 3 życia.
- Slay
Zniszcz wskazanego zielonego stwora. Nie może on zregenerować.
Dobierz kartę.
- Soul Feast
Wskazany gracz traci 4 życia, a ty zyskaj 4 życia.
- Spineless Thug
Ten stwór nie może blokować.
- Swarm of Rats
Siła tej karty jest równa liczbie Szczurów pod twoim władaniem.
- Underworld Dreams
Ilekroć przeciwnik dobierze kartę, ten urok zadaje owemu graczowi 1 obrażenie.
- Unholy Strength
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+1.
- Will-o'-the-Wisp
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Zregeneruj tego stwora. (Następnym razem, gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Yawgmoth Demon
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz poświęcić artefakt. Jeśli tego nie zrobisz, ten stwór zadaje tobie 2 obrażenia.
- Zombify
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Anaba Shaman
, : Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Anarchist
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Blaze
Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń.
- Blood Moon
Niebazowe lądy są Górami.
- Bloodfire Colossus
, poświęć tego stwora: Zadaje on każdemu stworowi i graczowi po 6 obrażeń.
- Boiling Seas
Zniszcz wszystkie Wyspy.
- Demolish
Zniszcz wskazany artefakt lub ląd.
- Enrage
Wskazany stwór do końca tury dostaje +X/+0.
- Firebreathing
Zaurocz stwora
: Zauroczony stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Flame Wave
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi oraz każdemu stworowi pod władaniem owego gracza lub władcy owego wędrowca po 4 obrażenia.
- Flashfires
Zniszcz wszystkie Równiny.
- Flowstone Crusher
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/-1.
- Flowstone Shambler
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/-1.
- Flowstone Slide
Wszystkie stwory dostają do końca tury +X/-X.
- Form of the Dragon
Na początku twojego kroku utrzymania, ten urok zadaje wskazanemu celowi 5 obrażeń.
Na początku każdego kroku końcowego liczba twoich żyć wynosi 5.
Stwory nie mające latania nie mogą cię atakować.
- Furnace of Rath
Jeśli jakieś źródło miałoby zadać obrażenia bytowi lub graczowi, zamiast tego zadaje w ów cel dwukrotność tych obrażeń.
- Goblin Balloon Brigade
: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Goblin Brigand
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
- Goblin Chariot
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Goblin King
Inne Gobliny dostają +1/+1 i mają podbój gór.
- Goblin Mountaineer
Podbój gór (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Górą.)
- Goblin Sky Raider
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Guerrilla Tactics
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
Kiedy czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika powoduje, że odrzucasz tę kartę, zadaje ona wskazanemu celowi 4 obrażenia.
- Karplusan Yeti
: Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe swojej sile. Ów stwór zadaje obrażenia równe swojej sile niniejszemu stworowi.
- Kird Ape
Ten stwór dostaje +1/+2 o ile władasz Lasem.
- Lava Axe
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 5 obrażeń.
- Lightning Elemental
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Magnivore
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie kart obrzędów we wszystkich cmentarzach.
- Mana Clash
Ty i wskazany przeciwnik wykonujecie rzut monetą każdy. Ten czar zadaje 1 obrażenie graczowi, który wyrzucił reszkę. Powtarzaj ten proces do czasu aż obaj gracze uzyskają orła w tym samym rzucie.
- Mogg Sentry
Ilekroć przeciwnik rzuci czar, ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Ogre Taskmaster
Ten stwór nie może blokować.
- Orcish Artillery
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia i 3 obrażenia tobie.
- Panic Attack
Co najwyżej trzy wskazane stwory nie mogą blokować w tej turze.
- Pyroclasm
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 2 obrażenia.
- Raging Goblin
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Rathi Dragon
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć go, chyba że poświęcisz dwie Góry.
- Reflexes
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór ma pierwszy cios. (Zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Relentless Assault
Odkręć wszystkie stwory, które atakowały w tej turze. Po tej fazie głównej jest dodatkowa faza potyczki, po której następuje dodatkowa faza główna.
- Rogue Kavu
Ilekroć ten stwór atakuje samotnie, do końca tury dostaje +2/+0.
- Rukh Egg
Kiedy ten stwór umrze, stwórz na początku najbliższego kroku końcowego żeton czerwonego stwora Ptak 4/4 z lataniem.
- Sandstone Warrior
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Seething Song
Weź .
- Shard Phoenix
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Poświęć tego stwora: Zadaje on każdemu stworowi nie mającemu latania po 2 obrażenia.
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki. Możesz aktywować tylko w twoim kroku utrzymania.
- Shatter
Zniszcz wskazany artefakt.
- Shivan Dragon
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Shock
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Stone Rain
Zniszcz wskazany ląd.
- Sudden Impact
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi obrażenia równe liczbie kart w ręce owego gracza.
- Threaten
Odkręć wskazanego stwora i zyskaj władanie nad nim do końca tury. Ów stwór do końca tury zyskuje pośpiech. (Może atakować i w tej turze.)
- Thundermare
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć wszystkie inne stwory.
- Viashino Sandstalker
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
Na początku kroku końcowego, przywróć tego stwora do ręki właściciela. (Przywróć go tylko jeśli jest na polu bitwy.)
- Volcanic Hammer
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Whip Sergeant
: Wskazany stwór do końca tury zyskuje pośpiech. (Może atakować w tej turze.)
- Wildfire
Każdy gracz poświęca po cztery lądy. Ten czar zadaje każdemu stworowi po 4 obrażenia.
- Anaconda
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Ancient Silverback
: Zregeneruj tego stwora. (Następnym razem w tej turze, gdy ten stwór miałby zostać zniszczony, zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Biorhythm
Liczba żyć każdego z graczy staje się równa liczbie stworów pod władaniem owego gracza.
- Blanchwood Armor
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 za każdy Las pod twoim władaniem.
- Creeping Mold
Zniszcz wskazany artefakt, urok lub ląd.
- Early Harvest
Wskazany gracz odkręca wszystkie bazowe lądy pod swoim władaniem.
- Elvish Bard
Wszystkie stwory mogące blokować tego stwora, robią to.
- Elvish Berserker
Ilekroć ten stwór zostaje zablokowany, do końca tury dostaje +1/+1 za każdego blokującego go stwora.
- Elvish Champion
Inne Elfy dostają +1/+1 i mają podbój lasów. (Nie mogą być blokowane o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Elvish Piper
, : Możesz umieścić kartę stwora z twojej ręki na polu bitwy.
- Emperor Crocodile
Kiedy nie władasz innymi stworami, poświęć tego stwora.
- Force of Nature
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
Na początku twojego kroku utrzymania, ten stwór zadaje tobie 8 obrażeń, chyba że zapłacisz .
- Giant Growth
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3.
- Giant Spider
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Greater Good
Poświęć stwora: Dobierz tyle kart, ile siły miał poświęcony stwór, po czym odrzuć trzy karty.
- Groundskeeper
: Przywróć wskazaną kartę bazowego lądu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Hunted Wumpus
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy inny gracz może umieścić kartę stwora ze swojej ręki na polu bitwy.
- Kavu Climber
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- King Cheetah
Błysk
- Ley Druid
: Odkręć wskazany ląd.
- Llanowar Behemoth
Przekręć odkręconego stwora pod twoim władaniem: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Llanowar Elves
: Weź .
- Maro
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie kart w twojej ręce.
- Might of Oaks
Wskazany stwór do końca tury dostaje +7/+7.
- Natural Affinity
Wszystkie lądy stają się do końca tury stworami 2/2. Nadal są lądami.
- Natural Spring
Wskazany gracz zyskuje 8 żyć.
- Naturalize
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Needle Storm
Ten czar zadaje każdemu stworowi mającemu latanie po 4 obrażenia.
- Overgrowth
Zaurocz ląd
Ilekroć zauroczony ląd jest przekręcany dla many, jego władca bierze dodatkowe .
- Rampant Growth
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Reclaim
Umieść wskazaną kartę z twojego cmentarza na wierzchu twojej biblioteki.
- Regeneration
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
: Zregeneruj zauroczonego stwora. (Następnym razem, gdy ów stwór miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- River Bear
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
- Rootbreaker Wurm
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Rootwalla
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2. Możesz aktywować tylko raz na turę.
- Seedborn Muse
Odkręć wszystkie byty pod twoim władaniem podczas kroku odkręcania każdego innego gracza.
- Silklash Spider
Zasięg
: Ten stwór zadaje każdemu stworowi z lataniem po X obrażeń.
- Stream of Life
Wskazany gracz zyskuje X żyć.
- Summer Bloom
Możesz zagrać do trzech dodatkowych lądów w tej turze.
- Tree Monkey
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Treetop Bracers
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 i nie może być blokowany, chyba że przez stwory mające latanie.
- Utopia Tree
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Verdant Force
Na początku każdego kroku utrzymania, stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.
- Verduran Enchantress
Ilekroć rzucisz czar uroku, możesz dobrać kartę.
- Viridian Shaman
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany artefakt.
- Web
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór dostaje +0/+2 i ma zasięg. (Może blokować stwory mające latanie.)
- Weird Harvest
Każdy gracz może wyszukać w swojej bibliotece do X kart stworów, ujawnić je, umieścić je w swojej ręce, po czym przetasować.
- Wood Elves
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wyszukaj w twojej bibliotece kartę Lasu i umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Yavimaya Enchantress
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdy urok na polu bitwy.
- Zodiac Monkey
Podbój lasów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Aladdin's Ring
, : Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia.
- Angel's Feather
Ilekroć gracz rzuci biały czar, możesz zyskać 1 życie.
- Beast of Burden
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie stworów na polu bitwy.
- Booby Trap
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz przeciwnika i nazwij kartę inną niż bazowy ląd.
Wybrany gracz ujawnia każdą dobieraną kartę.
Kiedy wybrany gracz dobierze nazwaną kartę, poświęć ten artefakt. Jeśli tak zrobisz, zadaje on owemu graczowi 10 obrażeń.
- Bottle Gnomes
Poświęć tego stwora: Zyskaj 3 życia.
- Coat of Arms
Każdy stwór dostaje +1/+1 za każdego innego stwora na polu bitwy współdzielącego z nim przynajmniej jeden typ stwora. (Na przykład jeśli na polu bitwy są dwa Gobliny Wojownicy oraz Goblin Szaman, każdy z nich dostaje +2/+2.)
- Dancing Scimitar
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Defense Grid
Rzucenie każdego czaru kosztuje o więcej, chyba że podczas tury rzucającego.
- Demon's Horn
Ilekroć gracz rzuci czarny czar, możesz zyskać 1 życie.
- Disrupting Scepter
, : Wskazany gracz odrzuca kartę. Możesz aktywować tylko w twojej turze.
- Dragon's Claw
Ilekroć gracz rzuci czerwony czar, możesz zyskać 1 życie.
- Fellwar Stone
: Weź jedną manę w jednym z kolorów możliwych do wydania przez ląd pod władaniem przeciwnika.
- Howling Mine
Na początku kroku dobierania każdego z graczy, jeśli ten artefakt jest odkręcony, ów gracz dobiera dodatkową kartę.
- Icy Manipulator
, : Przekręć wskazany artefakt, stwora lub ląd.
- Jade Statue
: Ten artefakt staje się do końca potyczki artefaktowym stworem Golem 3/6. Możesz aktywować tylko w trakcie potyczki.
- Jester's Cap
, , poświęć ten artefakt: Wyszukaj w bibliotece wskazanego gracza trzy karty i wygnaj je. Następnie ów gracz tasuje.
- Kraken's Eye
Ilekroć gracz rzuci niebieski czar, możesz zyskać 1 życie.
- Loxodon Warhammer
Wyposażony stwór dostaje +3/+0 i ma tratowanie oraz więź życia.
Wyposaż
- Millstone
, : Wskazany gracz mieli dwie karty.
- Ornithopter
Latanie
- Rod of Ruin
, : Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Slate of Ancestry
, , odrzuć swoją rękę: Dobierz kartę za każdego stwora pod twoim władaniem.
- Spellbook
Nie masz limitu kart na ręce.
- Storage Matrix
O ile ten artefakt jest odkręcony, każdy gracz podczas swojego kroku odkręcania wybiera typ karty spośród artefaktu, stwora albo lądu. Ów gracz może w tym kroku odkręcić tylko byty wybranego typu.
- Tanglebloom
, : Zyskaj 1 życie.
- Teferi's Puzzle Box
Na początku kroku dobierania każdego z graczy, ów gracz umieszcza karty ze swojej ręki dowolnie na spodzie swojej biblioteki, po czym dobiera tyle samo kart.
- Thran Golem
O ile ten stwór jest zauroczony, dostaje +2/+2 i ma latanie, pierwszy cios i tratowanie.
- Ur-Golem's Eye
: Weź .
- Vulshok Morningstar
Wyposażony stwór dostaje +2/+2.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Wurm's Tooth
Ilekroć gracz rzuci zielony czar, możesz zyskać 1 życie.
- Adarkar Wastes
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Battlefield Forge
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Brushland
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Caves of Koilos
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Karplusan Forest
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Llanowar Wastes
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Quicksand
: Weź .
, poświęć ten ląd: Wskazany atakujący stwór bez latanie do końca tury dostaje -1/-2.
- Shivan Reef
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Sulfurous Springs
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Underground River
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Urza's Mine
: Weź . Jeśli masz we władaniu Urza’s Power-Plant oraz Urza’s Tower, zamiast tego weź .
- Urza's Power Plant
: Weź . Jeśli masz we władaniu Urza’s Mine oraz Urza’s Tower, zamiast tego weź .
- Urza's Tower
: Weź . Jeśli masz we władaniu Urza’s Mine oraz Urza’s Power-Plant, zamiast tego weź .
- Yavimaya Coast
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)