Eighth Edition¶
- Angel of Mercy
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia.
- Angelic Page
Latanie
: Wskazany atakujący lub blokujący stwór dostaje +1/+1 do końca tury.
- Vengeance
Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Ardent Militia
Czujność
- Avatar of Hope
Jeśli masz co najwyżej 3 życia, rzucenie tego czaru kosztuje o mniej.
Latanie
Ten stwór może blokować dowolną liczbę stworów.
- Sea Eagle
Latanie
- Aven Cloudchaser
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany urok.
- Aven Flock
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Ten stwór dostaje +0/+1 do końca tury.
- Blessed Reversal
Zyskaj 3 życia za każdego atakującego cię stwora.
- Blinding Angel
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz pomija swoją najbliższą fazę potyczki.
- Chastise
Zniszcz wskazanego atakującego stwora. Zyskaj życia równe jego sile.
- Circle of Protection: Black
: Kiedy najbliższym razem w tej turze wybrane przez ciebie czarne źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Circle of Protection: Blue
: Kiedy najbliższym razem w tej turze wybrane przez ciebie niebieskie źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Circle of Protection: Green
: Kiedy najbliższym razem w tej turze wybrane przez ciebie zielone źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Circle of Protection: Red
: Kiedy najbliższym razem w tej turze wybrane przez ciebie czerwone źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Circle of Protection: White
: Kiedy najbliższym razem w tej turze wybrane przez ciebie białe źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Crossbow Infantry
: Ten stwór zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 1 obrażenie.
- Demystify
Zniszcz wskazany urok.
- Diving Griffin
Latanie, czujność
- Elite Archers
: Ten stwór zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 3 obrażenia.
- Elite Javelineer
Ilekroć ten stwór blokuje, zadaje 1 obrażenie wskazanemu atakującemu stworowi.
- Glorious Anthem
Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Healing Salve
Wybierz jedno —
Wskazany gracz zyskuje 3 życia.
Zażegnaj najbliższe 3 obrażenia jakie mogłyby zostać w tej turze zadane wskazanemu celowi.
- Holy Day
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze.
- Holy Strength
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+2.
- Honor Guard
: Ten stwór do końca tury dostaje +0/+1.
- Intrepid Hero
: Zniszcz wskazanego stwora o sile 4 lub większej.
- Ivory Mask
Masz antymagię. (Nie możesz być wskazywany przez czary i zdolności.)
- Karma
Na początku kroku utrzymania każdego z graczy, ten urok zadaje owemu graczowi obrażenia równe liczbie Bagien pod jego władaniem.
- Master Decoy
, : Przekręć wskazanego stwora.
- Master Healer
: Zażegnaj najbliższe 4 obrażenia jakie miałyby zostać zadane w tej turze wskazanemu celowi.
- Noble Purpose
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zada obrażenia bojowe, zyskaj tyle samo żyć.
- Oracle's Attendants
: Wszystkie obrażenia jakie mogłyby zostać w tej turze zadane wskazanemu stworowi przez wybrane przez ciebie źródło są zamiast tego zadane niniejszemu stworowi.
- Pacifism
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
- Peach Garden Oath
Zyskaj po 2 życia za każdego stwora pod twoim władaniem.
- Rain of Blades
Ten czar zadaje każdemu atakującemu stworowi po 1 obrażeniu.
- Razorfoot Griffin
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Redeem
Zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze co najwyżej dwóm wskazanym stworom.
- Rolling Stones
Ściany mogą atakować jakby nie miały obronności.
- Sacred Ground
Ilekroć czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika sprawia, że do twojego cmentarza trafia ląd z pola bitwy, przywróć ową kartę na pole bitwy.
- Sacred Nectar
Zyskaj 4 życia.
- Samite Healer
: Zażegnaj najbliższe 1 obrażenie, jakie miałoby zostać zadane w tej turze wskazanemu celowi.
- Sanctimony
Ilekroć przeciwnik przekręci Górę dla many, możesz zyskać 1 życie.
- Seasoned Marshal
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz przekręcić wskazanego stwora.
- Serra Angel
Latanie, czujność
- Solidarity
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +0/+5.
- Spirit Link
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Ilekroć zauroczony stwór zada obrażenia, zyskaj tyle samo żyć.
- Standing Troops
Czujność
- Staunch Defenders
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 4 życia.
- Story Circle
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz kolor.
: Kiedy najbliższy raz w tej turze wybrane przez ciebie źródło wybranego koloru miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Suntail Hawk
Latanie
- Sunweb
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Latanie
Ten stwór nie może blokować stworów o sile 2 lub mniejszej.
- Sword Dancer
: Wskazany atakujący stwór do końca tury dostaje -1/-0.
- Tundra Wolves
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Venerable Monk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia.
- Wall of Swords
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Latanie
- Worship
Jeśli władasz stworem, obrażenia mogące obniżyć liczbę twoich żyć poniżej 1 zamiast tego obniżają je do 1.
- Wrath of God
Zniszcz wszystkie stwory. Nie mogą być zregenerowane.
- Air Elemental
Latanie
- Archivist
: Dobierz kartę.
- Aven Fisher
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Kiedy ten stwór umrze, możesz dobrać kartę.
- Balance of Power
Jeśli wskazany przeciwnik ma więcej kart w ręce niż ty, dobierz tyle kart, ile wynosi różnica.
- Boomerang
Przywróć wskazany byt do ręki właściciela.
- Bribery
Wyszukaj w bibliotece wskazanego przeciwnika kartę stwora i umieść ją na polu bitwy pod twoim władaniem. Następnie ów gracz tasuje.
- Catalog
Dobierz dwie karty, po czym odrzuć kartę.
- Coastal Hornclaw
Poświęć ląd: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Coastal Piracy
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać kartę.
- Concentrate
Dobierz trzy karty.
- Confiscate
Zaurocz byt
Władasz zauroczonym bytem.
- Cowardice
Ilekroć stwór zostanie wskazany przez czar lub zdolność, przywróć owego stwora do ręki właściciela. (Nie znajdzie się pod wpływem owego czaru lub zdolności.)
- Curiosity
Zaurocz stwora
Ilekroć zauroczony stwór zada przeciwnikowi obrażenia, możesz dobrać kartę.
- Daring Apprentice
, poświęć tego stwora: Skontruj wskazany czar.
- Deflection
Zmień cel wskazanego czaru mającego jeden cel.
- Dehydration
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Evacuation
Przywróć wszystkie stwory do rąk ich właścicieli.
- Fighting Drake
Latanie
- Flash Counter
Skontruj wskazany czar sztuczki.
- Fleeting Image
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Przywróć tego stwora do ręki właściciela.
- Flight
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma latanie.
- Hibernation
Przywróć wszystkie zielone byty do rąk ich właścicieli.
- Index
Spójrz na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki, po czym umieść je dowolnie z powrotem.
- Inspiration
Wskazany gracz dobiera dwie karty.
- Intruder Alarm
Stwory nie odkręcą się w najbliższym kroku odkręcania swoich właścicieli.
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy, odkręć wszystkie stwory.
- Invisibility
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może być blokowany, chyba że przez Ściany.
- Mahamoti Djinn
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Mana Leak
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
- Merchant of Secrets
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Merchant Scroll
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę niebieskiej sztuczki, ujawnij ją i umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Mind Bend
Zmień tekst wskazanego bytu zamieniając wszystkie wystąpienia jednego słowa określającego kolor innym lub jeden typ bazowego lądu innym. (Np. możesz zamienić „nieczarny stwór” na „niezielony stwór” albo „podbój lasów” na „podbój wysp”. Ten efekt jet trwały.)
- Phantom Warrior
Ten stwór nie może być blokowany.
- Puppeteer
, : Możesz przekręcić lub odkręcić wskazanego stwora.
- Remove Soul
Skontruj wskazany czar stwora.
- Rewind
Skontruj wskazany czar. Odkręć co najwyżej cztery lądy.
- Sage of Lat-Nam
, poświęć artefakt: Dobierz kartę.
- Sage Owl
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść je z powrotem w dowolnej kolejności.
- Sea Monster
Ten stwór nie może atakować, chyba że broniący się gracz włada Wyspą.
- Shifting Sky
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz kolor.
Wszystkie nielądowe byty są wybranego koloru.
- Sneaky Homunculus
Stwory o sile 2 lub większej nie mogą blokować tego stwora ani być przez niego blokowane.
- Spiketail Hatchling
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Poświęć tego stwora: Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
- Steal Artifact
Zaurocz artefakt
Władasz zauroczonym artefaktem.
- Storm Crow
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Telepathy
Twoi przeciwnicy grają z ujawnionymi rękami.
- Temporal Adept
, : Przywróć wskazany byt do ręki właściciela.
- Thieving Magpie
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Ilekroć ten stwór zada przeciwnikowi obrażenia, dobierz kartę.
- Tidal Kraken
Ten stwór nie może być blokowany.
- Trade Routes
: Przywróć wskazany ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
, odrzuć kartę lądu: Dobierz kartę.
- Treasure Trove
: Dobierz kartę.
- Twiddle
Możesz przekręcić lub odkręcić wskazany artefakt, stwora lub ląd.
- Unsummon
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Wall of Air
Obronność, latanie (Ten stwór nie może atakować i może blokować stwory z lataniem.)
- Wind Drake
Latanie
- Wrath of Marit Lage
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć wszystkie czerwone stwory.
Czerwone stwory nie odkręcają się podczas kroków odkręcania swoich władców.
- Zur's Weirding
Gracze grają z ujawnionymi rękami.
Jeśli gracz miałby dobrać kartę, zamiast tego ujawnia ją. Następnie którykolwiek inny gracz może zapłacić 2 życia. Jeśli gracz tak zrobi, umieść ową kartę w cmentarzu właściciela. W przeciwnym razie ów gracz dobiera kartę.
- Abyssal Specter
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia, ów gracz odrzuca kartę.
- Ambition's Cost
Dobierz trzy karty i strać 3 życia.
- Bog Imp
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Bog Wraith
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Carrion Wall
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
: Zregeneruj tego stwora.
- Coercion
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Dark Banishing
Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora. Nie może on zostać zregenerowany.
- Death Pit Offering
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć wszystkie stwory pod twoim władaniem.
Stwory pod twoim władaniem dostają +2/+2.
- Death Pits of Rath
Ilekroć stwór otrzyma obrażenia, zniszcz go. Nie może on zregenerować.
- Deathgazer
Ilekroć ten stwór zablokuje lub zostanie zablokowany przez nieczarnego stwora, zniszcz owego stwora na końcu potyczki.
- Deepwood Ghoul
Zapłać 2 życia: Zregeneruj tego stwora.
- Diabolic Tutor
Wyszukaj kartę w twojej bibliotece, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Drudge Skeletons
: Zregeneruj tego stwora.( Następnym razem, gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Dusk Imp
Latanie
- Eastern Paladin
, : Zniszcz wskazanego zielonego stwora.
- Execute
Zniszcz wskazanego białego stwora. Nie może on zregenerować.
Dobierz kartę.
- Fallen Angel
Latanie
Poświęć stwora: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+1.
- Fear
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór ma postrach. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Gluttonous Zombie
Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Grave Pact
Ilekroć umrze stwór pod twoim władaniem, każdy inny gracz poświęca stwora.
- Gravedigger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Larceny
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz odrzuca kartę.
- Looming Shade
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Lord of the Undead
Inne Zombi dostają +1/+1.
, : Przywróć wskazaną kartę Zombi z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Maggot Carrier
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz traci po 1 życiu.
- Megrim
Ilekroć przeciwnik odrzuci kartę, ten urok zadaje owemu graczowi 2 obrażenia.
- Mind Rot
Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Mind Slash
, poświęć stwora: Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę. Ów gracz odrzuca ową kartę. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Mind Sludge
Wskazany gracz odrzuca kartę za każde Bagno pod twoim władaniem.
- Murderous Betrayal
, zapłać połowę twoich żyć, zaokrąglając w górę: Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora. Nie może on zregenerować.
- Nausea
Wszystkie stwory dostają do końca tury -1/-1.
- Nekrataal
Pierwszy cios
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazanego nieartefaktowego, nieczarnego stwora. Ów stwór nie może zregenerować.
- Nightmare
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Siła oraz wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie Bagien pod twoim władaniem.
- Persecute
Wybierz kolor. Wskazany gracz ujawnia swoją rękę i odrzuca wszystkie karty owego koloru.
- Phyrexian Arena
Na początku twojego kroku utrzymania, dobierz kartę i strać 1 życie.
- Phyrexian Plaguelord
, poświęć tego stwora: Wskazany stwór do końca tury dostaje -4/-4.
Poświęć stwora: Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
- Plague Beetle
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Plague Wind
Zniszcz wszystkie stwory poza twoim władaniem. Nie mogą one regenerować.
- Primeval Shambler
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Raise Dead
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Ravenous Rats
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik odrzuca kartę.
- Royal Assassin
: Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Serpent Warrior
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, strać 3 życia.
- Sever Soul
Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora. Nie może on zregenerować. Zyskaj życia równe jego wytrzymałości.
- Severed Legion
Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Slay
Zniszcz wskazanego zielonego stwora. Nie może on zregenerować.
Dobierz kartę.
- Soul Feast
Wskazany gracz traci 4 życia, a ty zyskaj 4 życia.
- Spineless Thug
Ten stwór nie może blokować.
- Swarm of Rats
Siła tej karty jest równa liczbie Szczurów pod twoim władaniem.
- Underworld Dreams
Ilekroć przeciwnik dobierze kartę, ten urok zadaje owemu graczowi 1 obrażenie.
- Unholy Strength
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+1.
- Vampiric Spirit
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, strać 4 życia.
- Vicious Hunger
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 2 obrażenia, zyskaj 2 życia.
- Warped Devotion
Ilekroć byt zostanie przywrócony do ręki gracza, ów gracz odrzuca kartę.
- Western Paladin
, : Zniszcz wskazanego białego stwora.
- Zombify
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Anaba Shaman
, : Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Blaze
Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń.
- Blood Moon
Niebazowe lądy są Górami.
- Bloodshot Cyclops
, poświęć stwora: Niniejszy stwór zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe sile poświęconego stwora.
- Boil
Zniszcz wszystkie Wyspy.
- Canyon Wildcat
Podbój gór (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Górą.)
- Cinder Wall
Obronność
Kiedy ten stwór zablokuje, zniszcz go na końcu potyczki.
- Demolish
Zniszcz wskazany artefakt lub ląd.
- Dwarven Demolition Team
: Zniszcz wskazaną Ścianę.
- Enrage
Wskazany stwór do końca tury dostaje +X/+0.
- Flashfires
Zniszcz wszystkie Równiny.
- Furnace of Rath
Jeśli jakieś źródło miałoby zadać obrażenia bytowi lub graczowi, zamiast tego zadaje w ów cel dwukrotność tych obrażeń.
- Goblin Chariot
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Goblin Glider
Latanie
Ten stwór nie może blokować.
- Goblin King
Inne Gobliny dostają +1/+1 i mają podbój gór.
- Goblin Raider
Ten stwór nie może blokować.
- Guerrilla Tactics
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
Kiedy czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika powoduje, że odrzucasz tę kartę, zadaje ona wskazanemu celowi 4 obrażenia.
- Hammer of Bogardan
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki. Możesz aktywować tylko w twoim kroku utrzymania.
- Hulking Cyclops
Ten stwór nie może blokować.
- Inferno
Ten czar zadaje każdemu stworowi i każdemu graczowi po 6 obrażeń.
- Lava Axe
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 5 obrażeń.
- Lava Hounds
Pośpiech
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on tobie 4 obrażenia.
- Lesser Gargadon
Ilekroć ten stwór zaatakuje lub zablokuje, poświęć ląd.
- Lightning Blast
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia.
- Lightning Elemental
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Mana Clash
Ty i wskazany przeciwnik wykonujecie rzut monetą każdy. Ten czar zadaje 1 obrażenie graczowi, który wyrzucił reszkę. Powtarzaj ten proces do czasu aż obaj gracze uzyskają orła w tym samym rzucie.
- Mogg Sentry
Ilekroć przeciwnik rzuci czar, ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Obliterate
Ten czar nie może być skontrowany.
Zniszcz wszystkie artefakty, stwory i lądy. Nie mogą one zregenerować.
- Ogre Taskmaster
Ten stwór nie może blokować.
- Okk
Ten stwór nie może atakować, chyba że stwór o większej sile także atakuje.
Ten stwór nie może blokować, chyba że stwór o większej sile także blokuje.
- Orcish Artillery
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia i 3 obrażenia tobie.
- Orcish Spy
: Spójrz na trzy wierzchnie karty biblioteki wskazanego gracza.
- Panic Attack
Co najwyżej trzy wskazane stwory nie mogą blokować w tej turze.
- Pyroclasm
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 2 obrażenia.
- Pyrotechnics
Ten czar zadaje 4 obrażenia rozdzielone według twojego uznania pomiędzy dowolną liczbę wskazanych celów.
- Raging Goblin
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Reflexes
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór ma pierwszy cios. (Zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Relentless Assault
Odkręć wszystkie stwory, które atakowały w tej turze. Po tej fazie głównej jest dodatkowa faza potyczki, po której następuje dodatkowa faza główna.
- Ridgeline Rager
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Rukh Egg
Kiedy ten stwór umrze, stwórz na początku najbliższego kroku końcowego żeton czerwonego stwora Ptak 4/4 z lataniem.
- Sabretooth Tiger
Pierwszy cios
- Searing Wind
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 10 obrażeń.
- Seismic Assault
Odrzuć kartę lądu: Ten urok zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Shatter
Zniszcz wskazany artefakt.
- Shivan Dragon
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Shock
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Shock Troops
Poświęć tego stwora: Zadaje on wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Sizzle
Ten czar zadaje każdemu przeciwnikowi po 3 obrażenia.
- Stone Rain
Zniszcz wskazany ląd.
- Sudden Impact
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi obrażenia równe liczbie kart w ręce owego gracza.
- Thieves' Auction
Wygnaj wszystkie nieżetonowe byty. Zaczynając od ciebie, każdy gracz wybiera jedną z wygnanych kart i umieszcza ją przekręconą na polu bitwy pod swoim władaniem. Powtarzaj ten proces aż wszystkie karty wygnane w ten sposób zostały wybrane.
- Tremor
Ten czar zadaje każdemu stworowi bez latania po 1 obrażeniu.
- Two-Headed Dragon
Latanie
Złowrogość (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
Ten stwór może blokować dodatkowego stwora w każdej potyczce.
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+0.
- Viashino Sandstalker
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
Na początku kroku końcowego, przywróć tego stwora do ręki właściciela. (Przywróć go tylko jeśli jest na polu bitwy.)
- Volcanic Hammer
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Wall of Stone
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
- Birds of Paradise
Latanie
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Blanchwood Armor
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 za każdy Las pod twoim władaniem.
- Call of the Wild
: Ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli to karta stwora, umieść ją na polu bitwy. W przeciwnym razie umieść ją w twoim cmentarzu.
- Canopy Spider
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Choke
Wyspy nie odkręcają się podczas kroków odkręcania swoich władców.
- Collective Unconscious
Dobierz kartę za każdego stwora pod twoim władaniem.
- Creeping Mold
Zniszcz wskazany artefakt, urok lub ląd.
- Elvish Champion
Inne Elfy dostają +1/+1 i mają podbój lasów. (Nie mogą być blokowane o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Elvish Lyrist
, , poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany urok.
- Elvish Pioneer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz umieścić kartę bazowego lądu z twojej ręki przekręconą na polu bitwy.
- Elvish Piper
, : Możesz umieścić kartę stwora z twojej ręki na polu bitwy.
- Elvish Scrapper
, , poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany artefakt.
- Emperor Crocodile
Kiedy nie władasz innymi stworami, poświęć tego stwora.
- Fecundity
Ilekroć umrze stwór, władca owego stwora może dobrać kartę.
- Fertile Ground
Zaurocz ląd
Ilekroć zauroczony ląd zostanie przekręcony przy pobieraniu many, jego władca bierze dodatkowo jedną manę dowolnego koloru.
- Foratog
, poświęć Las: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Fungusaur
Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Fyndhorn Elder
: Weź .
- Gaea's Herald
Czary stworów nie mogą być skontrowane.
- Giant Badger
Ilekroć ten stwór zablokuje, dostaje on do końca tury +2/+2.
- Giant Growth
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3.
- Giant Spider
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Horned Troll
: Zregeneruj tego stwora.
- Hunted Wumpus
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy inny gracz może umieścić kartę stwora ze swojej ręki na polu bitwy.
- Lhurgoyf
Siła tej karty jest równa liczbie kart stworów we wszystkich cmentarzach, a jej wytrzymałość jest równa owej liczbie plus 1.
- Living Terrain
Zaurocz ląd
Zauroczony ląd jest zielonym stworem Drzewiec 5/6 i nadal jest lądem.
- Llanowar Behemoth
Przekręć odkręconego stwora pod twoim władaniem: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Lone Wolf
Możesz sprawić, że ten stwór zada obrażenia bojowe tak, jakby nie został zablokowany.
- Lure
Zaurocz stwora
Wszystkie stwory mogące blokować zauroczonego stwora, robią to.
- Maro
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie kart w twojej ręce.
- Might of Oaks
Wskazany stwór do końca tury dostaje +7/+7.
- Monstrous Growth
Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+4.
- Nantuko Disciple
, : Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Natural Affinity
Wszystkie lądy stają się do końca tury stworami 2/2. Nadal są lądami.
- Naturalize
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Plow Under
Umieść dwa wskazane lądy na wierzchach bibliotek ich właścicieli.
- Primeval Force
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć go, chyba że poświęcisz trzy Lasy.
- Rampant Growth
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Regeneration
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
: Zregeneruj zauroczonego stwora. (Następnym razem, gdy ów stwór miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Revive
Przywróć wskazaną zieloną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Rhox
Możesz sprawić, że ten stwór zada obrażenia bojowe tak, jakby nie został zablokowany.
: Zregeneruj tego stwora. (Następnym razem, gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Rushwood Dryad
Podbój lasów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Spitting Spider
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
Poświęć ląd: Ten stwór zadaje każdemu stworowi mającemu latanie po 1 obrażeniu.
- Spreading Algae
Zaurocz Bagno
Kiedy zauroczony ląd zostanie przekręcony, zniszcz go.
Kiedy ten urok trafi z pola bitwy do cmentarza, przywróć go do ręki właściciela.
- Stream of Life
Wskazany gracz zyskuje X żyć.
- Thorn Elemental
Możesz sprawić, że ten stwór przypisze swoje obrażenia bojowe tak, jakby nie został zablokowany.
- Verduran Enchantress
Ilekroć rzucisz czar uroku, możesz dobrać kartę.
- Vernal Bloom
Ilekroć Las jest przekręcany dla many, jego władca bierze dodatkową .
- Vine Trellis
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
: Weź .
- Wing Snare
Zniszcz wskazanego stwora mającego latanie.
- Wood Elves
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wyszukaj w twojej bibliotece kartę Lasu i umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Yavimaya Enchantress
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdy urok na polu bitwy.
- Aladdin's Ring
, : Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia.
- Beast of Burden
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie stworów na polu bitwy.
- Brass Herald
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz typ stwora.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść wszystkie karty stworów wybranego typu ujawnione w ten sposób w twojej ręce, a pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
Stwory wybranego typu dostają +1/+1.
- Coat of Arms
Każdy stwór dostaje +1/+1 za każdego innego stwora na polu bitwy współdzielącego z nim przynajmniej jeden typ stwora. (Na przykład jeśli na polu bitwy są dwa Gobliny Wojownicy oraz Goblin Szaman, każdy z nich dostaje +2/+2.)
- Crystal Rod
Ilekroć gracz rzuci niebieski czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskaj 1 życie.
- Defense Grid
Rzucenie każdego czaru kosztuje o więcej, chyba że podczas tury rzucającego.
- Dingus Egg
Ilekroć ląd zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, ten artefakt zadaje właścicielowi owego lądu 2 obrażenia.
- Disrupting Scepter
, : Wskazany gracz odrzuca kartę. Możesz aktywować tylko w twojej turze.
- Distorting Lens
: Wskazany byt staje się do końca tury wybranego przez ciebie koloru.
- Ensnaring Bridge
Stwory o sile większej niż liczba kart w twojej ręce nie mogą atakować.
- Flying Carpet
, : Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Fodder Cannon
, , poświęć stwora: Ten artefakt zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia.
- Howling Mine
Na początku kroku dobierania każdego z graczy, jeśli ten artefakt jest odkręcony, ów gracz dobiera dodatkową kartę.
- Iron Star
Ilekroć gracz rzuci czerwony czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskaj 1 życie.
- Ivory Cup
Ilekroć którykolwiek gracz rzuci biały czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskaj 1 życie.
- Jayemdae Tome
, : Dobierz kartę.
- Millstone
, : Wskazany gracz mieli dwie karty.
- Patagia Golem
: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Phyrexian Colossus
Ten stwór nie odkręca się w twoim kroku odkręcania.
Zapłać 8 żyć: Odkręć tego stwora.
Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej trzy stwory.
- Planar Portal
, : Wyszukaj kartę w twojej bibliotece i umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Rod of Ruin
, : Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Skull of Orm
, : Przywróć wskazaną kartę uroku z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Spellbook
Nie masz limitu kart na ręce.
- Star Compass
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź jedną manę takiego koloru, jaki mógłby dać bazowy ląd pod twoim władaniem.
- Teferi's Puzzle Box
Na początku kroku dobierania każdego z graczy, ów gracz umieszcza karty ze swojej ręki dowolnie na spodzie swojej biblioteki, po czym dobiera tyle samo kart.
- Throne of Bone
Ilekroć gracz rzuci czarny czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskaj 1 życie.
- Urza's Armor
Jeśli jakieś źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj 1 z owych obrażeń.
- Vexing Arcanix
, : Wskazany gracz nazywa kartę, po czym ujawnia wierzchnią kartę swojej biblioteki. Jeśli owa karta ma ową nazwę, ów gracz umieszcza ją w swojej ręce, w przeciwnym razie umieszcza ją w swoim cmentarzu, a ten artefakt zadaje mu 2 obrażenia.
- Wall of Spears
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Pierwszy cios
- Wooden Sphere
Ilekroć gracz rzuci zielony czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskaj 1 życie.
- City of Brass
Ilekroć ten ląd zostanie przekręcony, zadaje on tobie 1 obrażenie.
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Coastal Tower
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Elfhame Palace
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Salt Marsh
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Shivan Oasis
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Urborg Volcano
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Urza's Mine
: Weź . Jeśli masz we władaniu Urza’s Power-Plant oraz Urza’s Tower, zamiast tego weź .
- Urza's Power Plant
: Weź . Jeśli masz we władaniu Urza’s Mine oraz Urza’s Tower, zamiast tego weź .
- Urza's Tower
: Weź . Jeśli masz we władaniu Urza’s Mine oraz Urza’s Power-Plant, zamiast tego weź .
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)