Seventh Edition¶
- Angelic Page
Latanie
: Wskazany atakujący lub blokujący stwór dostaje +1/+1 do końca tury.
- Ardent Militia
Czujność
- Blessed Reversal
Zyskaj 3 życia za każdego atakującego cię stwora.
- Breath of Life
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Castle
Odkręcone stwory pod twoim władaniem dostają +0/+2.
- Circle of Protection: Black
: Kiedy najbliższym razem w tej turze wybrane przez ciebie czarne źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Circle of Protection: Blue
: Kiedy najbliższym razem w tej turze wybrane przez ciebie niebieskie źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Circle of Protection: Green
: Kiedy najbliższym razem w tej turze wybrane przez ciebie zielone źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Circle of Protection: Red
: Kiedy najbliższym razem w tej turze wybrane przez ciebie czerwone źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Circle of Protection: White
: Kiedy najbliższym razem w tej turze wybrane przez ciebie białe źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Cloudchaser Eagle
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany urok.
- Crossbow Infantry
: Ten stwór zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 1 obrażenie.
- Disenchant
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Elite Archers
: Ten stwór zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 3 obrażenia.
- Gerrard's Wisdom
Zyskaj po 2 życia za każdą kartę w twojej ręce.
- Glorious Anthem
Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Healing Salve
Wybierz jedno —
Wskazany gracz zyskuje 3 życia.
Zażegnaj najbliższe 3 obrażenia jakie mogłyby zostać w tej turze zadane wskazanemu celowi.
- Heavy Ballista
: Ten stwór zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 2 obrażenia.
- Holy Strength
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+2.
- Honor Guard
: Ten stwór do końca tury dostaje +0/+1.
- Intrepid Hero
: Zniszcz wskazanego stwora o sile 4 lub większej.
- Kjeldoran Royal Guard
: Wszystkie obrażenia bojowe jakie mogłyby zostać tobie zadane w tej turze przez niezablokowane stwory, są zamiast tego zadane temu stworowi.
- Knighthood
Stwory pod twoim władaniem mają pierwszy cios.
- Longbow Archer
Pierwszy cios, zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Master Healer
: Zażegnaj najbliższe 4 obrażenia jakie miałyby zostać zadane w tej turze wskazanemu celowi.
- Northern Paladin
, : Zniszcz wskazany czarny byt.
- Pacifism
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
- Pariah
Zaurocz stwora
Wszystkie obrażenia jakie mogłyby zostać tobie zadane są zamiast tego zadane zauroczonemu stworowi.
- Purify
Zniszcz wszystkie artefakty i uroki.
- Razorfoot Griffin
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Reprisal
Zniszcz wskazanego stwora o sile 4 lub większej. Nie może być zregenerowany.
- Reverse Damage
Kiedy najbliższy raz w tej turze wybrane przez ciebie źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je. Zyskaj życia równe obrażeniom zażegnanym w ten sposób.
- Rolling Stones
Ściany mogą atakować jakby nie miały obronności.
- Sacred Ground
Ilekroć czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika sprawia, że do twojego cmentarza trafia ląd z pola bitwy, przywróć ową kartę na pole bitwy.
- Sacred Nectar
Zyskaj 4 życia.
- Samite Healer
: Zażegnaj najbliższe 1 obrażenie, jakie miałoby zostać zadane w tej turze wskazanemu celowi.
- Sanctimony
Ilekroć przeciwnik przekręci Górę dla many, możesz zyskać 1 życie.
- Seasoned Marshal
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz przekręcić wskazanego stwora.
- Serra Advocate
Latanie
: Wskazany atakujący lub blokujący stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Serra Angel
Latanie, czujność
- Serra's Embrace
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma latanie oraz czujność.
- Shield Wall
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +0/+2.
- Skyshroud Falcon
Latanie, czujność
- Southern Paladin
, : Zniszcz wskazany czerwony byt.
- Spirit Link
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Ilekroć zauroczony stwór zada obrażenia, zyskaj tyle samo żyć.
- Standing Troops
Czujność
- Starlight
Zyskaj po 3 życia za każdego czarnego stwora pod władaniem wskazanego przeciwnika.
- Staunch Defenders
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 4 życia.
- Sunweb
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Latanie
Ten stwór nie może blokować stworów o sile 2 lub mniejszej.
- Sustainer of the Realm
Latanie
Ilekroć ten stwór zablokuje, do końca tury dostaje +0/+2.
- Venerable Monk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia.
- Vengeance
Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Wall of Swords
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Latanie
- Worship
Jeśli władasz stworem, obrażenia mogące obniżyć liczbę twoich żyć poniżej 1 zamiast tego obniżają je do 1.
- Wrath of God
Zniszcz wszystkie stwory. Nie mogą być zregenerowane.
- Air Elemental
Latanie
- Ancestral Memories
Spójrz na siedem wierzchnich kart twojej biblioteki. Umieść dwie z nich w twojej ręce, a pozostałe w twoim cmentarzu.
- Arcane Laboratory
Każdy gracz nie może rzucać więcej niż jednego czaru na turę.
- Archivist
: Dobierz kartę.
- Baleful Stare
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Dobierz kartę za każdą znajdującą się tam Górę i czerwoną kartę.
- Benthic Behemoth
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
- Boomerang
Przywróć wskazany byt do ręki właściciela.
- Confiscate
Zaurocz byt
Władasz zauroczonym bytem.
- Counterspell
Skontruj wskazany czar.
- Daring Apprentice
, poświęć tego stwora: Skontruj wskazany czar.
- Deflection
Zmień cel wskazanego czaru mającego jeden cel.
- Delusions of Mediocrity
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 10 żyć.
Kiedy ten urok opuści pole bitwy, strać 10 żyć.
- Equilibrium
Ilekroć rzucisz czar stwora, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Evacuation
Przywróć wszystkie stwory do rąk ich właścicieli.
- Fighting Drake
Latanie
- Fleeting Image
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Przywróć tego stwora do ręki właściciela.
- Flight
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma latanie.
- Force Spike
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
- Glacial Wall
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
- Hibernation
Przywróć wszystkie zielone byty do rąk ich właścicieli.
- Inspiration
Wskazany gracz dobiera dwie karty.
- Levitation
Stwory pod twoim władaniem mają latanie.
- Lord of Atlantis
Inne Wodniki dostają +1/+1 i mają podbój wysp (Nie mogą być blokowane o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
- Mahamoti Djinn
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Mana Breach
Ilekroć gracz rzuci czar, ów gracz przywraca ląd pod swoim władaniem do ręki właściciela.
- Mana Short
Przekręć wszystkie lądy pod władaniem wskazanego gracza i ów gracz traci całą niewydaną manę.
- Mawcor
Latanie
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Memory Lapse
Skontruj wskazany czar. Jeśli ów czar zostanie skontrowany w ten sposób, umieść go na wierzchu biblioteki właściciela zamiast w cmentarzu owego gracza.
- Merfolk Looter
: Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Opportunity
Wskazany gracz dobiera cztery karty.
- Opposition
Przekręć odkręconego stwora pod twoim władaniem: Przekręć wskazany artefakt, stwora lub ląd.
- Phantom Warrior
Ten stwór nie może być blokowany.
- Prodigal Sorcerer
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Remove Soul
Skontruj wskazany czar stwora.
- Sage Owl
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść je z powrotem w dowolnej kolejności.
- Sea Monster
Ten stwór nie może atakować, chyba że broniący się gracz włada Wyspą.
- Sleight of Hand
Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a drugą na spodzie twojej biblioteki.
- Steal Artifact
Zaurocz artefakt
Władasz zauroczonym artefaktem.
- Storm Crow
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Telepathic Spies
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na rękę wskazanego przeciwnika.
- Telepathy
Twoi przeciwnicy grają z ujawnionymi rękami.
- Temporal Adept
, : Przywróć wskazany byt do ręki właściciela.
- Thieving Magpie
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Ilekroć ten stwór zada przeciwnikowi obrażenia, dobierz kartę.
- Tolarian Winds
Odrzuć wszystkie karty z twojej ręki, po czym dobierz tyle samo kart.
- Treasure Trove
: Dobierz kartę.
- Twiddle
Możesz przekręcić lub odkręcić wskazany artefakt, stwora lub ląd.
- Unsummon
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Vigilant Drake
Latanie
: Odkręć tego stwora.
- Wall of Air
Obronność, latanie (Ten stwór nie może atakować i może blokować stwory z lataniem.)
- Wall of Wonder
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +4/-4 i może atakować w tej turze tak, jakby nie miał obronności.
- Wind Dancer
Latanie
: Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Wind Drake
Latanie
- Abyssal Horror
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Abyssal Specter
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia, ów gracz odrzuca kartę.
- Agonizing Memories
Spójrz na rękę wskazanego gracza i wybierz z niej dwie karty. Umieść je dowolnie na wierzchu biblioteki owego gracza.
- Befoul
Zniszcz wskazany ląd lub nieczarnego stwora. Nie może on zregenerować.
- Bellowing Fiend
Latanie
Ilekroć ten stwór zada stworowi obrażenia, zadaje on władcy owego stwora 3 obrażenia oraz 3 obrażenia tobie.
- Bereavement
Ilekroć umrze zielony stwór, jego władca odrzuca kartę.
- Blood Pet
Poświęć tego stwora: Weź .
- Bog Imp
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Bog Wraith
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Corrupt
Ten czar zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe liczbie Bagien pod twoim władaniem. Zyskaj tyle żyć, ile obrażeń zadano w ten sposób.
- Crypt Rats
: Ten stwór zadaje X obrażeń każdemu stworowi i graczowi. Na X wydawaj tylko czarną manę.
- Dakmor Lancer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazanego nieczarnego stwora.
- Dark Banishing
Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora. Nie może on zostać zregenerowany.
- Darkest Hour
Wszystkie stwory są czarne.
- Dregs of Sorrow
Zniszcz X wskazanych nieczarnych stworów. Dobierz X kart.
- Drudge Skeletons
: Zregeneruj tego stwora.( Następnym razem, gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Duress
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę nie będącą stworem ani lądem. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Eastern Paladin
, : Zniszcz wskazanego zielonego stwora.
- Engineered Plague
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz typ stwora.
Wszystkie stwory wybranego typu dostają -1/-1.
- Fallen Angel
Latanie
Poświęć stwora: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+1.
- Fear
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór ma postrach. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Foul Imp
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, strać 2 życia.
- Fugue
Wskazany gracz odrzuca trzy karty.
- Gravedigger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Greed
, zapłać 2 życia: Dobierz kartę.
- Hollow Dogs
Ilekroć ten stwór zaatakuje, do końca tury dostaje +2/+0.
- Howl from Beyond
Wskazany stwór do końca tury dostaje +X/+0.
- Infernal Contract
Dobierz cztery karty. Strać połowę swoich żyć, zaokrąglając w górę.
- Leshrac's Rite
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma podbój bagien. (Nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Looming Shade
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Megrim
Ilekroć przeciwnik odrzuci kartę, ten urok zadaje owemu graczowi 2 obrażenia.
- Mind Rot
Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Nausea
Wszystkie stwory dostają do końca tury -1/-1.
- Necrologia
Możesz rzucić ten czar tylko w trakcie swojego kroku końcowego.
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — zapłać X żyć.
Dobierz X kart.
- Nightmare
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Siła oraz wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie Bagien pod twoim władaniem.
- Nocturnal Raid
Czarne stwory dostają do końca tury +2/+0.
- Oppression
Ilekroć gracz rzuci czar, ów gracz odrzuca kartę.
- Ostracize
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę stwora. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Persecute
Wybierz kolor. Wskazany gracz ujawnia swoją rękę i odrzuca wszystkie karty owego koloru.
- Plague Beetle
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Rag Man
, : Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę i odrzuca losową kartę stwora. Możesz aktywować tylko w twojej turze.
- Raise Dead
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Razortooth Rats
Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Reprocess
Poświęć dowolną liczbę artefaktów, stworów i/lub lądów. Dobierz kartę za każdy byt poświęcony w ten sposób.
- Revenant
Latanie
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie kart stworów w twoim cmentarzu.
- Serpent Warrior
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, strać 3 życia.
- Soul Feast
Wskazany gracz traci 4 życia, a ty zyskaj 4 życia.
- Spineless Thug
Ten stwór nie może blokować.
- Strands of Night
, zapłać 2 życia, poświęć Bagno: Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Stronghold Assassin
, poświęć stwora: Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora.
- Tainted Aether
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy, jego władca poświęca stwora lub ląd.
- Unholy Strength
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+1.
- Wall of Bone
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
: Zregeneruj tego stwora. (Następnym razem, gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Western Paladin
, : Zniszcz wskazanego białego stwora.
- Yawgmoth's Edict
Ilekroć przeciwnik rzuci biały czar, ów gracz traci 1 życie, a ty zyskaj 1 życie.
- Aether Flash
Ilekroć stwóe wejdzie na pole bitwy, ten urok zadaje mu 2 obrażenia.
- Bedlam
Stwory nie mogą blokować.
- Blaze
Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń.
- Bloodshot Cyclops
, poświęć stwora: Niniejszy stwór zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe sile poświęconego stwora.
- Boil
Zniszcz wszystkie Wyspy.
- Crimson Hellkite
Latanie
, : Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi X obrażeń. Wydaj na X tylko czerwoną manę.
- Disorder
Ten czar zadaje każdemu białemu stworowi oraz każdemu graczowi władającemu białym stworem po 2 obrażenia.
- Earthquake
Ten czar zadaje każdemu stworowi bez latania i każdemu graczowi po X obrażeń.
- Fervor
Stwory pod twoim władaniem mają pośpiech. (Mogą atakować i zaraz po wejściu pod twoje władanie.)
- Final Fortune
Weź dodatkową turę po obecnej. Na początku kroku końcowego owej tury, przegrywasz grę.
- Ghitu Fire-Eater
, poświęć tego stwora: Zadaje on wskazanemu celowi obrażenia równe swojej sile.
- Goblin Chariot
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Goblin Digging Team
, poświęć tego stwora: Zniszcz wskazaną Ścianę.
- Goblin Elite Infantry
Ilekroć ten stwór zablokuje lub zostanie zablokowany, do końca tury dostaje -1/-1.
- Goblin Gardener
Kiedy ten stwór umrze, zniszcz wskazany ląd.
- Goblin Glider
Latanie
Ten stwór nie może blokować.
- Goblin King
Inne Gobliny dostają +1/+1 i mają podbój gór.
- Goblin Matron
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę Goblina, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Goblin Raider
Ten stwór nie może blokować.
- Goblin Spelunkers
Podbój gór (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Górą.)
- Goblin War Drums
Stwory pod twoim władaniem mają złowrogość. (Nie mogą być blokowane, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
- Granite Grip
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+0 za każdą Górę pod twoim władaniem.
- Impatience
Na początku kroku końcowego każdego gracza, jeśli ów gracz nie rzucił w tej turze czaru, ten urok zadaje owemu graczowi 2 obrażenia.
- Inferno
Ten czar zadaje każdemu stworowi i każdemu graczowi po 6 obrażeń.
- Lava Axe
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 5 obrażeń.
- Lightning Blast
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia.
- Lightning Elemental
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Mana Clash
Ty i wskazany przeciwnik wykonujecie rzut monetą każdy. Ten czar zadaje 1 obrażenie graczowi, który wyrzucił reszkę. Powtarzaj ten proces do czasu aż obaj gracze uzyskają orła w tym samym rzucie.
- Ogre Taskmaster
Ten stwór nie może blokować.
- Okk
Ten stwór nie może atakować, chyba że stwór o większej sile także atakuje.
Ten stwór nie może blokować, chyba że stwór o większej sile także blokuje.
- Orcish Artillery
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia i 3 obrażenia tobie.
- Orcish Oriflamme
Atakujące stwory pod twoim władaniem dostają +1/+0.
- Pillage
Zniszcz wskazany artefakt lub ląd. Nie może być zregenerowany.
- Pygmy Pyrosaur
Ten stwór nie może blokować.
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Pyroclasm
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 2 obrażenia.
- Pyrotechnics
Ten czar zadaje 4 obrażenia rozdzielone według twojego uznania pomiędzy dowolną liczbę wskazanych celów.
- Raging Goblin
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Reckless Embermage
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie oraz 1 obrażenie sobie.
- Reflexes
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór ma pierwszy cios. (Zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Relentless Assault
Odkręć wszystkie stwory, które atakowały w tej turze. Po tej fazie głównej jest dodatkowa faza potyczki, po której następuje dodatkowa faza główna.
- Sabretooth Tiger
Pierwszy cios
- Seismic Assault
Odrzuć kartę lądu: Ten urok zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Shatter
Zniszcz wskazany artefakt.
- Shivan Dragon
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Shock
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Spitting Earth
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe liczbie Gór pod twoim władaniem.
- Stone Rain
Zniszcz wskazany ląd.
- Storm Shaman
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Sudden Impact
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi obrażenia równe liczbie kart w ręce owego gracza.
- Tremor
Ten czar zadaje każdemu stworowi bez latania po 1 obrażeniu.
- Volcanic Hammer
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Wall of Fire
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Wildfire
Każdy gracz poświęca po cztery lądy. Ten czar zadaje każdemu stworowi po 4 obrażenia.
- Anaconda
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Ancient Silverback
: Zregeneruj tego stwora. (Następnym razem w tej turze, gdy ten stwór miałby zostać zniszczony, zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Birds of Paradise
Latanie
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Blanchwood Armor
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 za każdy Las pod twoim władaniem.
- Bull Hippo
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
- Canopy Spider
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Compost
Ilekroć czarna karta trafi skądkolwiek do cmentarza przeciwnika, możesz dobrać kartę.
- Creeping Mold
Zniszcz wskazany artefakt, urok lub ląd.
- Early Harvest
Wskazany gracz odkręca wszystkie bazowe lądy pod swoim władaniem.
- Elder Druid
, : Możesz przekręcić lub odkręcić wskazany artefakt, stwora lub ląd.
- Elvish Archers
Pierwszy cios
- Elvish Champion
Inne Elfy dostają +1/+1 i mają podbój lasów. (Nie mogą być blokowane o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Elvish Lyrist
, , poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany urok.
- Elvish Piper
, : Możesz umieścić kartę stwora z twojej ręki na polu bitwy.
- Familiar Ground
Każdy stwór pod twoim władaniem nie może być blokowany przez więcej niż jednego stwora.
- Femeref Archers
: Ten stwór zadaje wskazanemu atakującemu stworowi z lataniem 4 obrażenia.
- Fog
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze.
- Fyndhorn Elder
: Weź .
- Gang of Elk
Ilekroć ten stwór zostanie zablokowany, dostaje on do końca tury +2/+2 za każdego stwora blokującego go.
- Giant Growth
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3.
- Giant Spider
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Gorilla Chieftain
: Zregeneruj tego stwora.
- Hurricane
Ten czar zadaje każdemu stworowi z lataniem i każdemu graczowi po X obrażeń.
- Llanowar Elves
: Weź .
- Lone Wolf
Możesz sprawić, że ten stwór zada obrażenia bojowe tak, jakby nie został zablokowany.
- Lure
Zaurocz stwora
Wszystkie stwory mogące blokować zauroczonego stwora, robią to.
- Maro
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie kart w twojej ręce.
- Might of Oaks
Wskazany stwór do końca tury dostaje +7/+7.
- Monstrous Growth
Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+4.
- Nature's Resurgence
Każdy gracz dobiera kartę za każdą kartę stwora w swoim cmentarzu.
- Nature's Revolt
Wszystkie lądy są stworami 2/2 pozostając lądami.
- Pride of Lions
Możesz sprawić, że ten stwór przypisze swoje obrażenia bojowe tak, jakby nie został zablokowany.
- Rampant Growth
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Reclaim
Umieść wskazaną kartę z twojego cmentarza na wierzchu twojej biblioteki.
- Regeneration
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
: Zregeneruj zauroczonego stwora. (Następnym razem, gdy ów stwór miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Rowen
Ujawnij pierwszą kartę dobieraną przez ciebie w danej turze. Ilekroć ujawnisz w ten sposób bazowy ląd, dobierz kartę.
- Scavenger Folk
, , poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany artefakt.
- Seeker of Skybreak
: Odkręć wskazanego stwora.
- Shanodin Dryads
Podbój lasów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Squall
Ten czar zadaje każdemu stworowi mającemu latanie po 2 obrażenia.
- Stream of Life
Wskazany gracz zyskuje X żyć.
- Thorn Elemental
Możesz sprawić, że ten stwór przypisze swoje obrażenia bojowe tak, jakby nie został zablokowany.
- Thoughtleech
Ilekroć Wyspa pod władaniem przeciwnika zostanie przekręcona, możesz zyskać 1 życie.
- Tranquility
Zniszcz wszystkie uroki.
- Treefolk Seedlings
Wytrzymałość tej karty jest równa liczbie Lasów pod twoim władaniem.
- Uktabi Wildcats
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie Lasów pod twoim władaniem.
, poświęć Las: Zregeneruj tego stwora.
- Untamed Wilds
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu i umieść ją przekręconą na polu bitwy. Następnie przetasuj.
- Verduran Enchantress
Ilekroć rzucisz czar uroku, możesz dobrać kartę.
- Vernal Bloom
Ilekroć Las jest przekręcany dla many, jego władca bierze dodatkową .
- Wild Growth
Zaurocz ląd
Ilekroć zauroczony ląd jest przekręcany przy pobieraniu many, jego władca bierze dodatkowo .
- Wing Snare
Zniszcz wskazanego stwora mającego latanie.
- Wood Elves
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wyszukaj w twojej bibliotece kartę Lasu i umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Yavimaya Enchantress
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdy urok na polu bitwy.
- Aladdin's Ring
, : Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia.
- Beast of Burden
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie stworów na polu bitwy.
- Caltrops
Ilekroć stwór zaatakuje, ten artefakt zadaje mu 1 obrażenie.
- Charcoal Diamond
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Coat of Arms
Każdy stwór dostaje +1/+1 za każdego innego stwora na polu bitwy współdzielącego z nim przynajmniej jeden typ stwora. (Na przykład jeśli na polu bitwy są dwa Gobliny Wojownicy oraz Goblin Szaman, każdy z nich dostaje +2/+2.)
- Crystal Rod
Ilekroć gracz rzuci niebieski czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskaj 1 życie.
- Dingus Egg
Ilekroć ląd zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, ten artefakt zadaje właścicielowi owego lądu 2 obrażenia.
- Disrupting Scepter
, : Wskazany gracz odrzuca kartę. Możesz aktywować tylko w twojej turze.
- Ensnaring Bridge
Stwory o sile większej niż liczba kart w twojej ręce nie mogą atakować.
- Feroz's Ban
Rzucanie czarów stworów kosztuje o więcej.
- Fire Diamond
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Flying Carpet
, : Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Grafted Skullcap
Na początku twojego kroku dobierania, dobierz dodatkową kartę.
Na początku twojego kroku końcowego, odrzuć twoją rękę.
- Grapeshot Catapult
: Ten artefakt zadaje wskazanemu stworowi mającemu latanie 1 obrażenie.
- Howling Mine
Na początku kroku dobierania każdego z graczy, jeśli ten artefakt jest odkręcony, ów gracz dobiera dodatkową kartę.
- Iron Star
Ilekroć gracz rzuci czerwony czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskaj 1 życie.
- Ivory Cup
Ilekroć którykolwiek gracz rzuci biały czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskaj 1 życie.
- Jalum Tome
, : Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Jandor's Saddlebags
, : Odkręć wskazanego stwora.
- Jayemdae Tome
, : Dobierz kartę.
- Marble Diamond
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Meekstone
Stwory o sile 3 lub większej nie odkręcają się podczas kroku odkręcania swoich władców.
- Millstone
, : Wskazany gracz mieli dwie karty.
- Moss Diamond
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Patagia Golem
: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Phyrexian Colossus
Ten stwór nie odkręca się w twoim kroku odkręcania.
Zapłać 8 żyć: Odkręć tego stwora.
Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej trzy stwory.
- Pit Trap
, , poświęć ten artefakt: Zniszcz wskazanego atakującego stwora nie mającego latania. Nie może on zregenerować.
- Rod of Ruin
, : Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Sisay's Ring
: Weź .
- Sky Diamond
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Soul Net
Ilekroć umrze stwór, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskaj 1 życie.
- Spellbook
Nie masz limitu kart na ręce.
- Static Orb
O ile ten artefakt jest odkręcony, gracze nie mogą odkręcić więcej niż dwóch bytów podczas swoich kroków odkręcania.
- Storm Cauldron
Każdy gracz może zagrać dodatkowy ląd w każdej ze swoich tur.
Ilekroć ląd zostanie przekręcony przy pobieraniu many, przywróć go do ręki właściciela.
- Teferi's Puzzle Box
Na początku kroku dobierania każdego z graczy, ów gracz umieszcza karty ze swojej ręki dowolnie na spodzie swojej biblioteki, po czym dobiera tyle samo kart.
- Throne of Bone
Ilekroć gracz rzuci czarny czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskaj 1 życie.
- Wall of Spears
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Pierwszy cios
- Wooden Sphere
Ilekroć gracz rzuci zielony czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskaj 1 życie.
- Adarkar Wastes
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Brushland
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- City of Brass
Ilekroć ten ląd zostanie przekręcony, zadaje on tobie 1 obrażenie.
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Forest
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Karplusan Forest
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Mountain
(: Weź .)
- Plains
(: Weź .)
- Sulfurous Springs
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Swamp
(: Weź .)
- Underground River
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.