Classic Sixth Edition¶
- Animate Wall
Zaurocz Ścianę
Zauroczona Ściana może atakować tak, jakby nie miała obronności.
- Archangel
Latanie, czujność
- Ardent Militia
Czujność
- Armageddon
Zniszcz wszystkie lądy.
- Armored Pegasus
Latanie
- Castle
Odkręcone stwory pod twoim władaniem dostają +0/+2.
- Celestial Dawn
Lądy pod twoim władaniem są Równinami.
Nielądowe byty pod twoim władaniem są białe. To samo dotyczy czarów pod twoim władaniem oraz twoich nielądowych kart poza polem bitwy.
Możesz wydawać białą manę jakby była maną dowolnego koloru. Możesz wydawać inną manę tylko jakby była bezkolorowa.
- Circle of Protection: Black
: Kiedy najbliższym razem w tej turze wybrane przez ciebie czarne źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Circle of Protection: Blue
: Kiedy najbliższym razem w tej turze wybrane przez ciebie niebieskie źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Circle of Protection: Green
: Kiedy najbliższym razem w tej turze wybrane przez ciebie zielone źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Circle of Protection: Red
: Kiedy najbliższym razem w tej turze wybrane przez ciebie czerwone źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Circle of Protection: White
: Kiedy najbliższym razem w tej turze wybrane przez ciebie białe źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Crusade
Białe stwory dostają +1/+1.
- Daraja Griffin
Latanie
Poświęć tego stwora: Zniszcz wskazanego czarnego stwora.
- D'Avenant Archer
: Ten stwór zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 1 obrażenie.
- Disenchant
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Divine Transformation
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +3/+3.
- Ekundu Griffin
Latanie, pierwszy cios
- Enlightened Tutor
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę artefaktu lub uroku, ujawnij ją, po czym przetasuj i umieść ową kartę na wierzchu.
- Ethereal Champion
Zapłać 1 życie: Zażegnaj najbliższe 1 obrażenie jakie mogłoby zostać zadane w tej turze temu stworowi.
- Exile
Wygnaj wskazanego nie-białego atakującego stwora. Zyskaj życia równe jego wytrzymałości.
- Healing Salve
Wybierz jedno —
Wskazany gracz zyskuje 3 życia.
Zażegnaj najbliższe 3 obrażenia jakie mogłyby zostać w tej turze zadane wskazanemu celowi.
- Heavy Ballista
: Ten stwór zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 2 obrażenia.
- Hero's Resolve
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+5.
- Icatian Town
Stwórz cztery żetony białego stwora Mieszczanin 1/1.
- Infantry Veteran
: Wskazany atakujący stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Kismet
Artefakty, stwory i lądy pod władaniem przeciwników wchodzą przekręcone na pole bitwy.
- Kjeldoran Royal Guard
: Wszystkie obrażenia bojowe jakie mogłyby zostać tobie zadane w tej turze przez niezablokowane stwory, są zamiast tego zadane temu stworowi.
- Light of Day
Czarne stwory nie mogą atakować ani blokować.
- Longbow Archer
Pierwszy cios, zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Mesa Falcon
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +0/+1.
- Order of the Sacred Torch
, zapłać 1 życie: Skontruj wskazany czarny czar.
- Pacifism
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
- Pearl Dragon
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +0/+1.
- Remedy
Zażegnaj najbliższe 5 obrażeń jakie mogłyby zostać zadane w tej turze dowolnej liczbie wskazanych celów, dowolnie rozdzielone.
- Reprisal
Zniszcz wskazanego stwora o sile 4 lub większej. Nie może być zregenerowany.
- Resistance Fighter
Poświęć tego stwora: Zażegnaj wszystkie bojowe obrażenia jakie wskazany stwór mógłby zadać w tej turze.
- Reverse Damage
Kiedy najbliższy raz w tej turze wybrane przez ciebie źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je. Zyskaj życia równe obrażeniom zażegnanym w ten sposób.
- Samite Healer
: Zażegnaj najbliższe 1 obrażenie, jakie miałoby zostać zadane w tej turze wskazanemu celowi.
- Serenity
Na początku twojego kroku utrzymania, zniszcz wszystkie artefakty i uroki. Nie mogą one regenerować.
- Serra's Blessing
Stwory pod twoim władaniem mają czujność. (Atakowanie nie powoduje ich przekręcenia.)
- Spirit Link
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Ilekroć zauroczony stwór zada obrażenia, zyskaj tyle samo żyć.
- Standing Troops
Czujność
- Staunch Defenders
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 4 życia.
- Sunweb
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Latanie
Ten stwór nie może blokować stworów o sile 2 lub mniejszej.
- Tariff
Każdy gracz poświęca stwora pod swoim władaniem o największym skrócie many, chyba że zapłacą jego koszt many. Jeśli gracz włada więcej niż jednym stworem mającym największy koszt, ów gracz wybiera jednego.
- Tundra Wolves
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Unyaro Griffin
Latanie
Poświęć tego stwora: Skontruj wskazany czerwony czar sztuczki lub obrzędu.
- Venerable Monk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia.
- Wall of Swords
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Latanie
- Warmth
Ilekroć przeciwnik rzuci czerwony czar, zyskaj 2 życia.
- Warrior's Honor
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Wrath of God
Zniszcz wszystkie stwory. Nie mogą być zregenerowane.
- Abduction
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, odkręć zauroczonego stwora.
Masz władanie nad zauroczonym stworem.
Kiedy zauroczony stwór umrze, przywróć ową kartę na pole bitwy pod władaniem właściciela.
- Air Elemental
Latanie
- Ancestral Memories
Spójrz na siedem wierzchnich kart twojej biblioteki. Umieść dwie z nich w twojej ręce, a pozostałe w twoim cmentarzu.
- Boomerang
Przywróć wskazany byt do ręki właściciela.
- Browse
: Spójrz na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki, umieść jedną z nich w twojej ręce i wygnaj pozostałe.
- Chill
Rzucanie czerwonych czarów kosztuje o więcej.
- Counterspell
Skontruj wskazany czar.
- Daring Apprentice
, poświęć tego stwora: Skontruj wskazany czar.
- Deflection
Zmień cel wskazanego czaru mającego jeden cel.
- Desertion
Skontruj wskazany czar. Jeśli w ten sposób został skontrowany czar artefaktu lub stwora, umieść ową kartę na polu bitwy pod twoim władaniem zamiast umieszczać ją w cmentarzu właściciela.
- Diminishing Returns
Każdy gracz wtasowuje swoją rękę i cmentarz do swojej biblioteki. Wygnaj dziesięć wierzchnich kart owej biblioteki. Następnie każdy gracz dobiera co najwyżej siedem kart.
- Dream Cache
Dobierz trzy karty, po czym umieść dwie karty z twojej ręki albo obie na wierzchu twojej biblioteki, albo obie na spodzie twojej biblioteki.
- Flash
Możesz umieścić kartę stwora z twojej ręki na polu bitwy. Jeśli tak zrobisz, poświęć go, chyba że zapłacisz jego koszt many zmniejszony co najwyżej o .
- Flight
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma latanie.
- Fog Elemental
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Kiedy ten stwór zaatakuje lub zablokuje, poświęć go na końcu potyczki.
- Forget
Wskazany gracz odrzuca dwie karty, po czym dobiera tyle samo kart ile odrzucił w ten sposób.
- Gaseous Form
Zaurocz stwora
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie zauroczony stwór mógłby zadać lub mogłyby zostać zadane przez niego.
- Glacial Wall
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
- Harmattan Efreet
Latanie
: Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Insight
Ilekroć przeciwnik rzuci zielony czar, ty dobierz kartę.
- Inspiration
Wskazany gracz dobiera dwie karty.
- Juxtapose
Ty i wskazany gracz wymieniacie się władaniem nad stworem pod swoim władaniem mającym największy skrót many. Następnie wymieńcie się władaniem nad artefaktami w ten sposób. Jeśli co najmniej dwa byty mają równy najwyższy skrót, ich władca wybiera jeden z nich.
- Library of Lat-Nam
Przeciwnik wybiera jedno —
Ty dobierasz trzy karty na początku kroku utrzymania najbliższej tury.
Ty wyszukaj kartę w twojej bibliotece, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Lord of Atlantis
Inne Wodniki dostają +1/+1 i mają podbój wysp (Nie mogą być blokowane o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
- Mana Short
Przekręć wszystkie lądy pod władaniem wskazanego gracza i ów gracz traci całą niewydaną manę.
- Memory Lapse
Skontruj wskazany czar. Jeśli ów czar zostanie skontrowany w ten sposób, umieść go na wierzchu biblioteki właściciela zamiast w cmentarzu owego gracza.
- Mystical Tutor
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę sztuczki lub obrzędu, ujawnij ją, po czym przetasuj i umieść ową kartę na wierzchu.
- Phantasmal Terrain
Zaurocz ląd
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz typ bazowego lądu.
Zauroczony ląd jest wybranego typu.
- Phantom Warrior
Ten stwór nie może być blokowany.
- Polymorph
Zniszcz wskazanego stwora. Nie może zregenerować. Jego władca ujawnia karty z wierzchu swojej biblioteki aż ujawni kartę stwora. Ów gracz umieszcza ową kartę na polu bitwy, po czym tasuje pozostałe ujawnione w ten sposób karty do swojej biblioteki.
- Power Sink
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci . Jeśli ów gracz tego nie zrobi, przekręca wszystkie lądy pod swoim władaniem mające zdolność dającą manę i traci całą niewydaną manę.
- Prodigal Sorcerer
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Prosperity
Każdy gracz dobiera po X kart.
- Psychic Transfer
Jeśli różnica między twoją liczbą żyć i liczbą żyć wskazanego gracza wynosi 5 lub mniej, zamień się liczbą żyć z owym graczem.
- Psychic Venom
Zaurocz ląd
Ilekroć zauroczony ląd zostanie przekręcony, ten urok zadaje władcy owego lądu 2 obrażenia.
- Recall
Odrzuć X kart, po czym przywróć kartę z twojego cmentarza do twojej ręki za każdą kartę odrzuconą w ten sposób. Wygnaj niniejszy czar.
- Relearn
Przywróć wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Remove Soul
Skontruj wskazany czar stwora.
- Sage Owl
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść je z powrotem w dowolnej kolejności.
- Sea Monster
Ten stwór nie może atakować, chyba że broniący się gracz włada Wyspą.
- Segovian Leviathan
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
- Sibilant Spirit
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, broniący się gracz może dobrać kartę.
- Soldevi Sage
, poświęć dwa lądy: Dobierz trzy karty, po czym odrzuć jedną z nich.
- Spell Blast
Skontruj wskazany czar o skrócie many równym X. (Np. jeśli koszt owego czaru to , X wynosi 5.)
- Storm Crow
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Tidal Surge
Przekręć co najwyżej trzy wskazane stwory nie mające latania.
- Unsummon
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Wall of Air
Obronność, latanie (Ten stwór nie może atakować i może blokować stwory z lataniem.)
- Wind Drake
Latanie
- Wind Spirit
Latanie
Złowrogość (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
- Zur's Weirding
Gracze grają z ujawnionymi rękami.
Jeśli gracz miałby dobrać kartę, zamiast tego ujawnia ją. Następnie którykolwiek inny gracz może zapłacić 2 życia. Jeśli gracz tak zrobi, umieść ową kartę w cmentarzu właściciela. W przeciwnym razie ów gracz dobiera kartę.
- Abyssal Hunter
, : Przekręć wskazanego stwora. Niniejszy stwór zadaje owemu obrażenia równe swojej sile.
- Abyssal Specter
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia, ów gracz odrzuca kartę.
- Agonizing Memories
Spójrz na rękę wskazanego gracza i wybierz z niej dwie karty. Umieść je dowolnie na wierzchu biblioteki owego gracza.
- Ashen Powder
Umieść wskazaną kartę stwora z cmentarza przeciwnika na polu bitwy pod twoim władaniem.
- Blight
Zaurocz ląd
Kiedy zauroczony ląd zostanie przekręcony, zniszcz go.
- Blighted Shaman
, poświęć Bagno: Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1.
, poświęć stwora: Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Blood Pet
Poświęć tego stwora: Weź .
- Bog Imp
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Bog Rats
Ten stwór nie może być blokowany przez Ściany.
- Bog Wraith
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Coercion
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Derelor
Rzucanie czarnych czarów kosztuje cię o więcej.
- Doomsday
Wyszukaj w twojej bibliotece i cmentarzu pięć kart i wygnaj pozostałe. Umieść wybrane karty dowolnie na wierzchu twojej biblioteki. Strać połowę swoich żyć, zaokrąglając w górę.
- Dread of Night
Białe stwory dostają -1/-1.
- Drudge Skeletons
: Zregeneruj tego stwora.( Następnym razem, gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- Dry Spell
Ten czar zadaje każdemu stworowi i każdemu graczowi po 1 obrażeniu.
- Enfeeblement
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór dostaje -2/-2.
- Evil Eye of Orms-by-Gore
Stwory pod twoim władaniem bez typu Oko nie mogą atakować.
Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez Ściany.
- Fallen Angel
Latanie
Poświęć stwora: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+1.
- Fatal Blow
Zniszcz wskazanego stwora, który otrzymał w tej turze obrażenia. Nie może on zregenerować.
- Fear
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
Zauroczony stwór ma postrach. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Feast of the Unicorn
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +4/+0.
- Feral Shadow
Latanie
- Forbidden Crypt
Jeśli masz dobrać kartę, zamiast tego przywróć kartę z twojego cmentarza do twojej ręki. Jeśli nie możesz, przegrywasz grę.
Jeśli karta miałaby trafić skądkolwiek do twojego cmentarza, zamiast tego wygnaj ją.
- Gravebane Zombie
Jeśli ten stwór miałby umrzeć, zamiast tego umieść go na wierzchu biblioteki właściciela.
- Gravedigger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Greed
, zapłać 2 życia: Dobierz kartę.
- Hecatomb
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć go, chyba że poświęcisz cztery stwory.
Przekręć odkręcone Bagno pod twoim władaniem: Ten urok zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Hidden Horror
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć go, chyba że odrzucisz kartę stwora.
- Howl from Beyond
Wskazany stwór do końca tury dostaje +X/+0.
- Infernal Contract
Dobierz cztery karty. Strać połowę swoich żyć, zaokrąglając w górę.
- Kjeldoran Dead
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć stwora.
: Zregeneruj tego stwora.
- Leshrac's Rite
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma podbój bagien. (Nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Lost Soul
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Mind Warp
Spójrz na rękę wskazanego gracza i wybierz z niej X kart. Ów gracz odrzuca owe karty.
- Mischievous Poltergeist
Latanie
Zapłać 1 życie: Zregeneruj tego stwora.
- Necrosavant
, poświęć stwora: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Możesz aktywować tylko w twoim kroku utrzymania.
- Nightmare
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Siła oraz wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie Bagien pod twoim władaniem.
- Painful Memories
Spójrz na rękę wskazanego gracza i wybierz z niej kartę. Umieść ową kartę na wierzchu biblioteki owego gracza.
- Perish
Zniszcz wszystkie zielone stwory. Nie mogą one zregenerować.
- Pestilence
Na początku kroku końcowego, jeśli na polu bitwy nie ma stwora, poświęć ten urok.
: Ten urok zadaje każdemu stworowi i każdemu graczowi po 1 obrażeniu.
- Rag Man
, : Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę i odrzuca losową kartę stwora. Możesz aktywować tylko w twojej turze.
- Raise Dead
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Razortooth Rats
Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Sengir Autocrat
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz trzy żetony czarnego stwora Kmieć 0/1.
Kiedy ten stwór opuści pole bitwy, wygnaj wszystkie żetony Kmieci.
- Strands of Night
, zapłać 2 życia, poświęć Bagno: Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Stromgald Cabal
, zapłać 1 życie: Skontruj wskazany biały czar.
- Stupor
Wskazany przeciwnik odrzuca losową kartę, po czym odrzuca kartę.
- Syphon Soul
Ten czar zadaje każdemu innemu graczowi po 2 obrażenia. Zyskaj życia równe obrażeniom zadanym w ten sposób.
- Terror
Zniszcz wskazanego nieartefaktowego, nieczarnego stwora. Nie może on regenerować.
- Vampiric Tutor
Wyszukaj kartę w twojej bibliotece, po czym przetasuj i umieść ową kartę na wierzchu. Strać 2 życia.
- Zombie Master
Inne Zombi mają podbój bagien. (Nie mogą być blokowane o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
Inne Zombi mają „: Zregeneruj ten byt.”
- Aether Flash
Ilekroć stwóe wejdzie na pole bitwy, ten urok zadaje mu 2 obrażenia.
- Anaba Bodyguard
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Anaba Shaman
, : Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Balduvian Horde
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć go, chyba że odrzucisz losową kartę.
- Blaze
Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń.
- Boil
Zniszcz wszystkie Wyspy.
- Burrowing
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma podbój gór. (Nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Górą.)
- Conquer
Zaurocz ląd
Władasz zauroczonym lądem.
- Crimson Hellkite
Latanie
, : Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi X obrażeń. Wydaj na X tylko czerwoną manę.
- Earthquake
Ten czar zadaje każdemu stworowi bez latania i każdemu graczowi po X obrażeń.
- Fervor
Stwory pod twoim władaniem mają pośpiech. (Mogą atakować i zaraz po wejściu pod twoje władanie.)
- Final Fortune
Weź dodatkową turę po obecnej. Na początku kroku końcowego owej tury, przegrywasz grę.
- Firebreathing
Zaurocz stwora
: Zauroczony stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Fit of Rage
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3 i pierwszy cios.
- Flame Spirit
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Flashfires
Zniszcz wszystkie Równiny.
- Giant Strength
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2.
- Goblin Digging Team
, poświęć tego stwora: Zniszcz wskazaną Ścianę.
- Goblin Elite Infantry
Ilekroć ten stwór zablokuje lub zostanie zablokowany, do końca tury dostaje -1/-1.
- Goblin King
Inne Gobliny dostają +1/+1 i mają podbój gór.
- Goblin Recruiter
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wyszukaj w twojej bibliotece dowolną liczbę kart typu Goblin, ujawnij je, po czym przetasuj i umieść owe karty dowolnie na wierzchu.
- Goblin Warrens
, poświęć dwa Gobliny: Stwórz trzy żetony czerwonego stwora Goblin 1/1.
- Hammer of Bogardan
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki. Możesz aktywować tylko w twoim kroku utrzymania.
- Hulking Cyclops
Ten stwór nie może blokować.
- Illicit Auction
Każdy gracz może licytować życiem o władanie nad wskazanym stworem. Ty zaczynasz stawką 0. Zgodnie z kolejnością tury każdy gracz może przebić stawkę. Licytacja kończy się jeśli stawka nie zostanie przebita. Oferent najwyższej stawki traci życie równe stawce i zyskuje władanie nad owym stworem. (Ten efekt trwa stale.)
- Inferno
Ten czar zadaje każdemu stworowi i każdemu graczowi po 6 obrażeń.
- Jokulhaups
Zniszcz wszystkie artefakty, stwory i lądy. Nie mogą one zregenerować.
- Lightning Blast
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia.
- Manabarbs
Ilekroć gracz przekręca ląd pobierając manę, ten urok zadaje owemu graczowi 1 obrażenie.
- Mountain Goat
Podbój gór (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Górą.)
- Orcish Artillery
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia i 3 obrażenia tobie.
- Orcish Oriflamme
Atakujące stwory pod twoim władaniem dostają +1/+0.
- Pillage
Zniszcz wskazany artefakt lub ląd. Nie może być zregenerowany.
- Pyrotechnics
Ten czar zadaje 4 obrażenia rozdzielone według twojego uznania pomiędzy dowolną liczbę wskazanych celów.
- Raging Goblin
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Reckless Embermage
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie oraz 1 obrażenie sobie.
- Relentless Assault
Odkręć wszystkie stwory, które atakowały w tej turze. Po tej fazie głównej jest dodatkowa faza potyczki, po której następuje dodatkowa faza główna.
- Sabretooth Tiger
Pierwszy cios
- Shatter
Zniszcz wskazany artefakt.
- Shatterstorm
Zniszcz wszystkie artefakty. Nie mogą regenerować.
- Shock
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Spitting Drake
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0. Możesz aktywować tylko raz na turę.
- Spitting Earth
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe liczbie Gór pod twoim władaniem.
- Stone Rain
Zniszcz wskazany ląd.
- Talruum Minotaur
Pośpiech
- Tremor
Ten czar zadaje każdemu stworowi bez latania po 1 obrażeniu.
- Vertigo
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi mającemu latanie 2 obrażenia. Ów stwór traci do końca tury latanie.
- Volcanic Dragon
Latanie, pośpiech
- Volcanic Geyser
Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń.
- Wall of Fire
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Birds of Paradise
Latanie
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Call of the Wild
: Ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli to karta stwora, umieść ją na polu bitwy. W przeciwnym razie umieść ją w twoim cmentarzu.
- Cat Warriors
Podbój lasów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Creeping Mold
Zniszcz wskazany artefakt, urok lub ląd.
- Dense Foliage
Stwory nie mogą być wskazywane przez czary.
- Early Harvest
Wskazany gracz odkręca wszystkie bazowe lądy pod swoim władaniem.
- Elder Druid
, : Możesz przekręcić lub odkręcić wskazany artefakt, stwora lub ląd.
- Elven Cache
Przywróć wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Elven Riders
Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez Ściany i/lub stwory z lataniem.
- Elvish Archers
Pierwszy cios
- Fallow Earth
Umieść wskazany ląd na wierzchu biblioteki właściciela.
- Familiar Ground
Każdy stwór pod twoim władaniem nie może być blokowany przez więcej niż jednego stwora.
- Femeref Archers
: Ten stwór zadaje wskazanemu atakującemu stworowi z lataniem 4 obrażenia.
- Fog
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze.
- Fyndhorn Brownie
, : Odkręć wskazanego stwora.
- Fyndhorn Elder
: Weź .
- Giant Growth
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3.
- Giant Spider
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Gorilla Chieftain
: Zregeneruj tego stwora.
- Hurricane
Ten czar zadaje każdemu stworowi z lataniem i każdemu graczowi po X obrażeń.
- Living Lands
Wszystkie Kasy są stworami 1/1 pozostając lądami.
- Llanowar Elves
: Weź .
- Lure
Zaurocz stwora
Wszystkie stwory mogące blokować zauroczonego stwora, robią to.
- Maro
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie kart w twojej ręce.
- Nature's Resurgence
Każdy gracz dobiera kartę za każdą kartę stwora w swoim cmentarzu.
- Pradesh Gypsies
, : Wskazany stwór do końca tury dostaje -2/-0.
- Radjan Spirit
: Wskazany stwór traci do końca tury latanie.
- Rampant Growth
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Regeneration
Zaurocz stwora (Wskaż stwora podczas rzucania. Ta karta wchodzi na pole bitwy dołączona do owego stwora.)
: Zregeneruj zauroczonego stwora. (Następnym razem, gdy ów stwór miałby zostać zniszczony w tej turze, nie jest. Zamiast tego przekręć go, usuń z niego wszystkie obrażenia i usuń go z potyczki.)
- River Boa
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
: Zregeneruj tego stwora.
- Rowen
Ujawnij pierwszą kartę dobieraną przez ciebie w danej turze. Ilekroć ujawnisz w ten sposób bazowy ląd, dobierz kartę.
- Shanodin Dryads
Podbój lasów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Stalking Tiger
Ten stwór nie może być blokowany przez więcej niż jednego stwora.
- Stream of Life
Wskazany gracz zyskuje X żyć.
- Summer Bloom
Możesz zagrać do trzech dodatkowych lądów w tej turze.
- Thicket Basilisk
Ilekroć ten stwór zablokuje lub zostanie zablokowany przez stwora bez typu Ściana, zniszcz owego stwora na końcu potyczki.
- Tranquil Grove
: Zniszcz wszystkie inne uroki.
- Tranquility
Zniszcz wszystkie uroki.
- Uktabi Orangutan
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany artefakt.
- Uktabi Wildcats
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie Lasów pod twoim władaniem.
, poświęć Las: Zregeneruj tego stwora.
- Unseen Walker
Podbój lasów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)
: Wskazany stwór do końca tury zyskuje podbój lasów.
- Untamed Wilds
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu i umieść ją przekręconą na polu bitwy. Następnie przetasuj.
- Verduran Enchantress
Ilekroć rzucisz czar uroku, możesz dobrać kartę.
- Vitalize
Odkręć wszystkie stwory pod twoim władaniem.
- Waiting in the Weeds
Każdy gracz tworzy żeton zielonego stwora Kot 1/1 za każdy odkręcony Las pod swoim władaniem.
- Warthog
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Wild Growth
Zaurocz ląd
Ilekroć zauroczony ląd jest przekręcany przy pobieraniu many, jego władca bierze dodatkowo .
- Worldly Tutor
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę stwora, ujawnij ją, po czym przetasuj i umieść ją na wierzchu.
- Wyluli Wolf
: Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Aladdin's Ring
, : Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia.
- Amber Prison
Możesz nie odkręcać tego artefaktu w swoim kroku odkręcania.
, : Przekręć wskazany artefakt, stwora lub ląd. Ów byt nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy przez czas pozostawania tego artefaktu przekręconym.
- Ankh of Mishra
Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy, ten artefakt zadaje władcy owego lądu 2 obrażenia.
- Ashnod's Altar
Poświęć stwora: Weź .
- Bottle of Suleiman
, poświęć ten artefakt: Rzuć monetą. Jeśli wygrasz rzut, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Dżin 5/5 z lataniem. Jeśli przegrasz rzut, ten artefakt zadaje tobie 5 obrażeń.
- Charcoal Diamond
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Crystal Rod
Ilekroć gracz rzuci niebieski czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskaj 1 życie.
- Cursed Totem
Aktywowane zdolności stworów nie mogą być aktywowane.
- Dancing Scimitar
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Dingus Egg
Ilekroć ląd zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, ten artefakt zadaje właścicielowi owego lądu 2 obrażenia.
- Disrupting Scepter
, : Wskazany gracz odrzuca kartę. Możesz aktywować tylko w twojej turze.
- Dragon Engine
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Dragon Mask
, : Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +2/+2. Przywróć go do ręki właściciela na początku najbliższego kroku końcowego. (Przywróć go tylko jeśli jest na polu bitwy.)
- Fire Diamond
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Flying Carpet
, : Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Fountain of Youth
, : Zyskaj 1 życie.
- Glasses of Urza
: Spójrz na rękę wskazanego gracza.
- Grinning Totem
, , poświęć ten artefakt: Wyszukaj kartę w bibliotece przeciwnika i wygnaj ją. Ów gracz tasuje. Do początku twojego najbliższego kroku utrzymania, możesz zagrać ową kartę. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania, jeśli nie zagrałeś owej karty, umieść ją w cmentarzu właściciela.
- The Hive
, : Stwórz żeton bezkolorowego stwora Owad 1/1 z lataniem o nazwie Osa. (Nie może być on blokowanym, chyba że przez stwory mające latanie lub zasięg.)
- Howling Mine
Na początku kroku dobierania każdego z graczy, jeśli ten artefakt jest odkręcony, ów gracz dobiera dodatkową kartę.
- Iron Star
Ilekroć gracz rzuci czerwony czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskaj 1 życie.
- Ivory Cup
Ilekroć którykolwiek gracz rzuci biały czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskaj 1 życie.
- Jade Monolith
: Najbliższy raz w tej turze, gdy wybrane przez ciebie źródło miałoby zadać obrażenia wskazanemu stworowi, zamiast tego owe źródło zadaje owe obrażenia tobie.
- Jalum Tome
, : Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Jayemdae Tome
, : Dobierz kartę.
- Lead Golem
Ilekroć ten stwór zaatakuje, nie odkręca się w najbliższym kroku odkręcania swojego władcy.
- Mana Prism
: Weź .
, : Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Marble Diamond
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Meekstone
Stwory o sile 3 lub większej nie odkręcają się podczas kroku odkręcania swoich władców.
- Millstone
, : Wskazany gracz mieli dwie karty.
- Moss Diamond
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Mystic Compass
, : Wskazany ląd staje się do końca tury bazowym lądem o wybranym przez ciebie typie.
- Ornithopter
Latanie
- Patagia Golem
: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Pentagram of the Ages
, : Najbliższy raz w tej turze, gdy wybrane przez ciebie źródło miałoby zadać tobie obrażenia, zażegnaj je.
- Phyrexian Vault
, , poświęć stwora: Dobierz kartę.
- Primal Clay
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy zdecyduj, czy wejdzie jako artefaktowy stwór 3/3, artefaktowy stwór 2/2 z lataniem lub jako artefaktowy stwór Ściana 1/6 z obronnością oprócz swoich innych typów. (Stwór z obronnością nie może atakować.)
- Rod of Ruin
, : Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Skull Catapult
, , poświęć stwora: Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Sky Diamond
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Snake Basket
, poświęć ten artefakt: Stwórz X żetonów zielonego stwora Wąż 1/1. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Soul Net
Ilekroć umrze stwór, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskaj 1 życie.
- Storm Cauldron
Każdy gracz może zagrać dodatkowy ląd w każdej ze swoich tur.
Ilekroć ląd zostanie przekręcony przy pobieraniu many, przywróć go do ręki właściciela.
- Teferi's Puzzle Box
Na początku kroku dobierania każdego z graczy, ów gracz umieszcza karty ze swojej ręki dowolnie na spodzie swojej biblioteki, po czym dobiera tyle samo kart.
- Throne of Bone
Ilekroć gracz rzuci czarny czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskaj 1 życie.
- Wand of Denial
: Spójrz na wierzchnią kartę biblioteki wskazanego gracza. Jeśli to nielądowa karta, możesz zapłacić 2 życia. Jeśli tak zrobisz, umieść ją w cmentarzu owego gracza.
- Wooden Sphere
Ilekroć gracz rzuci zielony czar, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskaj 1 życie.
- Adarkar Wastes
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Brushland
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- City of Brass
Ilekroć ten ląd zostanie przekręcony, zadaje on tobie 1 obrażenie.
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Crystal Vein
: Weź .
, poświęć ten ląd: Weź .
- Dwarven Ruins
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, poświęć ten ląd: Weź .
- Ebon Stronghold
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, poświęć ten ląd: Weź .
- Havenwood Battleground
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, poświęć ten ląd: Weź .
- Karplusan Forest
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Ruins of Trokair
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, poświęć ten ląd: Weź .
- Sulfurous Springs
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Svyelunite Temple
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, poświęć ten ląd: Weź .
- Underground River
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)