Explorers of Ixalan¶
- Beacon of Immortality
Podwój życia wskazanego gracza. Wtasuj ten czar do biblioteki właściciela.
- Day of Judgment
Zniszcz wszystkie stwory.
- Path to Exile
Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca możesz wyszukać w swojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieścić ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasować.
- Shielded by Faith
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma niezniszczalność.
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy, możesz dołączyć do niego ten artefakt.
- Veteran's Reflexes
Wskazany stwór dostaje +1/+1 do końca tury. Odkręć go.
- Vow of Duty
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2, ma czujność i nie może atakować ciebie lub wędrowców pod twoim władaniem.
- Aether Gale
Przywróć sześć wskazanych nie-lądowych bytów do rąk ich właścicieli.
- Blatant Thievery
Za każdego przeciwnika, zyskaj władanie nad wskazanym bytem pod władaniem owego gracza.
- Concentrate
Dobierz trzy karty.
- Merfolk Sovereign
Inne Wodniki pod twoim władaniem dostają +1/+1.
: Wskazany Wodnik nie może być blokowany w tej turze.
- Threads of Disloyalty
Zaurocz stwora o skrócie many 2 lub mniejszym
Masz władanie nad zauroczonym stworem.
- Time Warp
Wskazany gracz bierze dodatkową turę po obecnej.
- Unsummon
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Vow of Flight
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2, ma latanie i nie może atakować ciebie oraz wędrowców pod twoim władaniem.
- Bloodbond Vampire
Ilekroć zyskasz życia, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Child of Night
Więź życia
- Coat with Venom
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+2 oraz dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Doom Blade
Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora.
- Innocent Blood
Każdy gracz poświęca stwora.
- Necropolis Regent
Latanie
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, umieść na nim tyle samo znaczników +1/+1.
- Urge to Feed
Wskazany stwór dostaje -3/-3 do końca tury. Możesz przekręcić dowolną liczbę odkręconych Wampirów pod twoim władaniem. Jeśli tak zrobisz, umieść znacznik +1/+1 na każdym z owych Wampirów.
- Vampire Interloper
Latanie
Ten stwór nie może blokować.
- Vampire Nighthawk
Latanie, dotyk śmierci, więź życia
- Aggravated Assault
: Odkręć wszystkie stwory pod twoim władaniem. Po tej fazie głównej jest dodatkowa faza potyczki, po której nastąpi dodatkowa faza główna. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Disaster Radius
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru, ujawnij kartę stwora z twojej ręki.
Ten czar zadaje X obrażeń każdemu stworowi pod władaniem twoich przeciwników, gdzie X jest skrótem many ujawnionej karty.
- Mass Mutiny
Dla każdego z przeciwników, zyskaj do końca tury władanie nad co najwyżej jednym wskazanym stworem pod władaniem owego gracza. Odkręć owe stwory. Zyskują one pośpiech do końca tury.
- Rush of Adrenaline
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+1 i tratowanie.
- Shared Animosity
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zaatakuje, dostaje on do końca tury +1/+0 za każdego innego stwora mającego z nim wspólny typ stwora.
- Vow of Lightning
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2, ma pierwszy cios i nie może atakować ciebie ani wędrowców pod twoim władaniem.
- Borderland Ranger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Giant Growth
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3.
- Hunter's Prowess
Do końca tury wskazany stwór dostaje +3/+3, tratowanie oraz „Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz tyle samo kart.”
- Prey Upon
Wskazany stwór pod twoim władaniem walczy ze wskazanym stworem poza twoim władaniem. (Każdy zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
- Rancor
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+0 i ma tratowanie.
Kiedy ten urok jest umieszczany w cmentarzu z pola bitwy, przywróć go do ręki właściciela.
- Soul of the Harvest
Tratowanie
Ilekroć inny nieżetonowy stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz dobrać kartę.
- Vow of Wildness
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +3/+3, ma tratowanie i nie może atakować ciebie ani wędrowców pod twoim władaniem.
- Jungle Barrier
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierze kartę.
- Lightning Helix
Ten czar zadaje 3 obrażenia we wskazany cel, a ty zyskaj 3 życia.
- Mortify
Zniszcz wskazanego stwora lub urok.
- Zealous Persecution
Do końca tury stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1 a stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają -1/-1.
- Adaptive Automaton
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz typ stwora.
Ten stwór ma dodatkowo wybrany typ oprócz swoich innych typów.
Inne stwory pod twoim władaniem będące wybranego typu dostają +1/+1.
- Prismatic Lens
: Weź .
, : Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Quicksilver Amulet
, : Możesz umieścić kartę stwora z twojej ręki na polu bitwy.
- Crumbling Necropolis
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź , , lub .
- Jungle Shrine
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź , , albo .
- Tainted Field
: Weź .
: Weź lub . Możesz aktywować tylko jeśli władasz Bagnem.