Tempest Remastered¶
- Angelic Blessing
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3 i latanie. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory mające latanie lub zasięg.)
- Angelic Protector
Latanie
Ilekroć ten stwór zostanie wskazany przez czar lub zdolność, dostaje on do końca tury +0/+3.
- Anoint
Wykup (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo . Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)
Zażegnaj najbliższe 3 obrażenia, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze wskazanemu stworowi.
- Armor Sliver
Wszystkie Drzazgacze mają „: Ten stwór dostaje +0/+1 do końca tury.”
- Armored Pegasus
Latanie
- Avenging Angel
Latanie
Kiedy ten stwór umrze, możesz umieścić go na wierzchu biblioteki właściciela.
- Bandage
Zażegnaj najbliższe 1 obrażenie, jakie miałoby zostać zadane w tej turze wskazanemu celowi.
Dobierz kartę.
- Cataclysm
Każdy gracz wybiera spośród bytów pod swoim władaniem artefakt, stwora, urok i ląd, po czym poświęca resztę.
- Charging Paladin
Ilekroć ten stwór zaatakuje, do końca tury dostaje +1/+3.
- Conviction
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+3.
: Przywróć ten urok do ręki właściciela.
- Disenchant
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Exalted Dragon
Latanie
Ten stwór nie może atakować, chyba że poświęcisz ląd. (Ten koszt płaci się podczas deklaracji atakujących.)
- Field of Souls
Ilekroć nieżetonowy stwór trafia do twojego cmentarza z pola bitwy, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Gallantry
Wskazany blokujący stwór do końca tury dostaje +4/+4.
Dobierz kartę.
- Gerrard's Battle Cry
: Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Humility
Wsztstkie stwory tracą wszystkie zdolności i mają bazowe siłę i wytrzymałość 1/1.
- Kor Chant
Wszystkie obrażenia, jakie miałyby zostać zadane w tej turze wskazanemu stworowi pod twoim władaniem przez wybrane przez ciebie źródło, są zamiast tego zadawane innemu wskazanemu stworowi.
- Master Decoy
, : Przekręć wskazanego stwora.
- Mounted Archers
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
: Ten stwór może blokować dodatkowego stwora w tej turze.
- Nomads en-Kor
: Najbliższe 1 obrażenie, jakie mogłoby w tej turze zostać zadane temu stworowi zamiast tego zadawane jest wskazanemu stworowi.
- Orim, Samite Healer
: Zażegnaj najbliższe 3 obrażenia, jakie mogłyby w tej turze zostać zadane wskazanemu celowi.
- Pacifism
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
- Paladin en-Vec
Pierwszy cios, ochrona przed czarnym i czerwonym (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu. Nic czarnego ani czerwonego nie może zablokować, wskazywać, zadać obrażeń ani zauroczyć tego stwora.)
- Pegasus Stampede
Wykup—Poświęć ląd. (Rzucając ten czar możesz dodatkowo poświęcić ląd. Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)
Stwórz żeton białego stwora Pegaz 1/1 z lataniem.
- Repentance
Wskazany stwór zadaje sam sobie obrażenia równe swojej sile.
- Shackles
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
: Przywróć ten byt do ręki właściciela.
- Shaman en-Kor
: Najbliższe 1 obrażenie, jakie mogłoby w tej turze zostać zadane temu stworowi zamiast tego zadawane jest wskazanemu stworowi.
: Kiedy najbliższym razem wybrane przez ciebie źródło miałoby zadać w tej turze obrażenia wskazanemu stworowi, zamiast tego owe obrażenia zostają zadane niniejszemu.
- Smite
Zniszcz wskazanego zablokowanego stwora.
- Soltari Champion
Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
Ilekroć ten stwór zaatakuje, inne stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Soltari Lancer
Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
Ten stwór ma pierwszy cios o ile atakuje.
- Soltari Monk
Ochrona przed czarnym
Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
- Soltari Priest
Ochrona przed czerwonym
Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
- Soltari Trooper
Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
Ilekroć ten stwór zaatakuje, dostaje on do końca tury +1/+1.
- Spirit en-Kor
Latanie
: Najbliższe 1 obrażenie, jakie mogłoby w tej turze zostać zadane temu stworowi zamiast tego zadawane jest wskazanemu stworowi.
- Spirit Mirror
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli na polu bitwy nie ma żadnego żetonu Odbicia, stwórz żeton białego stwora Odbicie 2/2.
: Zniszcz wskazane Odbicie.
- Standing Troops
Czujność
- Staunch Defenders
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 4 życia.
- Wall of Essence
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia bojowe, zyskaj tyle samo żyć.
- Warrior en-Kor
: Najbliższe 1 obrażenie, jakie mogłoby w tej turze zostać zadane temu stworowi zamiast tego zadawane jest wskazanemu stworowi.
- Winds of Rath
Zniszcz wszystkie niezauroczone stwory. Nie mogą one zregenerować.
- Youthful Knight
Pierwszy cios
- Capsize
Wykup (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo . Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)
Przywróć wskazany byt do ręki właściciela.
- Counterspell
Skontruj wskazany czar.
- Curiosity
Zaurocz stwora
Ilekroć zauroczony stwór zada przeciwnikowi obrażenia, możesz dobrać kartę.
- Dismiss
Skontruj wskazany czar.
Dobierz kartę.
- Dream Halls
Zamiast płacić koszt many czaru, jego władca może odrzucić kartę współdzielącą kolor z owym czarem.
- Dream Prowler
Ten stwór nie może być blokowany o ile atakuje samotnie.
- Ephemeron
Latanie
Odrzuć kartę: Przywróć ten byt do ręki właściciela.
- Fighting Drake
Latanie
- Forbid
Wykup—Odrzuć dwie karty. (Rzucając ten czar możesz dodatkowo odrzucić dwie karty. Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)
Skontruj wskazany czar.
- Gaseous Form
Zaurocz stwora
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie zauroczony stwór mógłby zadać lub mogłyby zostać zadane przez niego.
- Hammerhead Shark
Ten stwór nie może atakować, chyba że broniący się gracz włada Wyspą.
- Intuition
Wyszukaj w twojej bibliotece trzy karty i ujawnij je. Wskazany przeciwnik wybiera jedną. Umieść ową kartę w twojej ręce, a pozostałe w twoim cmentarzu. Następnie przetasuj.
- Killer Whale
: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Legacy's Allure
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz umieścić znacznik skarbu na tym bycie.
Poświęć ten byt: Zyskaj władanie nad wskazanym stworem o sile mniejszej lub równej liczbie znaczników skarbu na tym bycie. (Ten efekt trwa stale.)
- Legerdemain
Zamień władanie nad wskazanym artefaktem lub stworem i innym wskazanym bytem współdzielącym z nim jeden z owych typów. (Ten efekt trwa stale.)
- Mana Leak
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
- Mawcor
Latanie
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Meditate
Dobierz cztery karty. Pomiń swoją następną turę.
- Merfolk Looter
: Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Mnemonic Sliver
Wszystkie Drzazgacze mają „, poświęć ten byt: Dobierz kartę.”
- Rootwater Hunter
: Ten byt zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Scrivener
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę sztuczki z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Sea Monster
Ten stwór nie może atakować, chyba że broniący się gracz włada Wyspą.
- Shadow Rift
Wskazany stwór do końca tury zyskuje cień. (Może blokować lub być blokowany przez wyłącznie stwory z cieniem.)
Dobierz kartę.
- Sift
Dobierz trzy karty, po czym odrzuć kartę.
- Silver Wyvern
Latanie
: Zmień wskazanie wskazanego czaru lub zdolności wskazującej tylko ten byt. Nowe wskazanie musi być stworem.
- Spell Blast
Skontruj wskazany czar o skrócie many równym X. (Np. jeśli koszt owego czaru to , X wynosi 5.)
- Thalakos Drifters
Odrzuć kartę: Ten stwór do końca tury zyskuje cień. (Może blokować lub być blokowany przez wyłącznie stwory z cieniem.)
- Thalakos Scout
Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
Odrzuć kartę: Przywróć ten byt do ręki właściciela.
- Thalakos Seer
Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
Kiedy ten byt opuści pole bitwy, dobierz kartę.
- Time Ebb
Umieść wskazanego stwora na wierzchu biblioteki właściciela.
- Time Warp
Wskazany gracz bierze dodatkową turę po obecnej.
- Tradewind Rider
Latanie
, przekręć dwa odkręcone stwory pod twoim władaniem: Przywróć wskazany byt do ręki właściciela.
- Twitch
Możesz przekręcić lub odkręcić wskazany artefakt, stwora lub ląd.
Dobierz kartę.
- Volrath's Curse
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować, a jego aktywowanych zdolności nie można aktywować. Władca owego stwora może poświęcić byt, by ów gracz mógł zignorować ten efekt do końca tury.
: Przywróć ten byt do ręki właściciela.
- Wayward Soul
Latanie
: Umieść ten byt na wierzchu biblioteki właściciela.
- Whispers of the Muse
Wykup (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo . Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)
Dobierz kartę.
- Wind Dancer
Latanie
: Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Wind Drake
Latanie
- Winged Sliver
Wszystkie Drzazgacze mają latanie.
- Cannibalize
Wybierz dwa wskazane stwory pod władaniem tego samego gracza. Wygnaj jednego z nich i umieść dwa znaczniki +1/+1 na drugim.
- Carnophage
Na początku twojego kroku utrzymania, przekręć ten byt, chyba że zapłacisz 1 życie.
- Clot Sliver
Wszystkie Drzazgacze mają „: Zregeneruj ten byt.”
- Coercion
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Coffin Queen
Możesz nie odkręcić tego bytu w trakcie twojego kroku odkręcania.
, : Umieść wskazaną kartę stwora z cmentarza na polu bitwy pod twoim władaniem. Kiedy ten byt zostanie odkręcony lub stracisz nad nim władanie, wygnaj owego stwora.
- Commander Greven il-Vec
Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć stwora.
- Corpse Dance
Wykup (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo . Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)
Przywróć wierzchnią kartę twojego cmentarza na pole bitwy. Ów stwór do końca tury zyskuje pośpiech. Wygnaj go na początku najbliższego kroku końcowego.
- Crovax the Cursed
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając cztery znaczniki +1/+1.
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz poświęcić stwora. Jeśli tak zrobisz, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym. Jeśli tak nie zrobisz, usuń znacznik +1/+1 z niniejszego.
: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Cursed Flesh
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje -1/-1 i ma postrach. (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Dark Banishing
Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora. Nie może on zostać zregenerowany.
- Dark Ritual
Weź .
- Dauthi Horror
Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
Ten stwór nie może być blokowany przez białe stwory.
- Dauthi Jackal
Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
, poświęć ten byt: Zniszcz wskazanego blokującego stwora.
- Dauthi Marauder
Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
- Dauthi Slayer
Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
- Dauthi Warlord
Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
Siła tej karty jest równa liczbie stworów z cieniem na polu bitwy.
- Death Pits of Rath
Ilekroć stwór otrzyma obrażenia, zniszcz go. Nie może on zregenerować.
- Death Stroke
Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Death's Duet
Przywróć dwie wskazane karty stworów z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Diabolic Edict
Wskazany gracz poświęca stwora.
- Dungeon Shade
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Evincar's Justice
Wykup (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo . Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)
Ten czar zadaje każdemu stworowi i każdemu graczowi po 2 obrażenia.
- Fugue
Wskazany gracz odrzuca trzy karty.
- Gravedigger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Kezzerdrix
Pierwszy cios
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli twoi przeciwnicy nie władają stworami, ten byt zadaje tobie 4 obrażenia.
- Lab Rats
Wykup (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo . Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)
Stwórz żeton czarnego stwora Szczur 1/1.
- Living Death
Każdy gracz wygania wszystkie karty stworów ze swojego cmentarza, po czym poświęca wszystkie stwory pod swoim władaniem, po czym umieszcza wszystkie karty wygnane w ten sposób na polu bitwy.
- Necrologia
Możesz rzucić ten czar tylko w trakcie swojego kroku końcowego.
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — zapłać X żyć.
Dobierz X kart.
- Rats of Rath
: Zniszcz wskazany artefakt, stwora lub ląd pod twoim władaniem.
- Reanimate
Umieść wskazaną kartę stwora z dowolnego cmentarza na polu bitwy pod twoim władaniem. Strać tyle żyć, ile wynosi jej skrót many.
- Recurring Nightmare
Poświęć stwora, przywróć ten byt do twojej ręki: Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Revenant
Latanie
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie kart stworów w twoim cmentarzu.
- Sarcomancy
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli nie ma żadnego Zombi na polu bitwy, ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.
- Screeching Harpy
Latanie
: Zregeneruj tego stwora.
- Serpent Warrior
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, strać 3 życia.
- Skyshroud Vampire
Latanie
Odrzuć kartę stwora: Niniejszy stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Spinal Graft
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +3/+3.
Kiedy zauroczony stwór zostanie wskazany przez czar lub zdolność, zniszcz owego stwora. Nie może on zregenerować.
- Stronghold Assassin
, poświęć stwora: Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora.
- Thrull Surgeon
, poświęć tego stwora: Spójrz na rękę wskazanego gracza i wybierz z niej kartę. Ów gracz odrzuca ową kartę. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Vampire Hounds
Odrzuć kartę stwora: Niniejszy stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Wall of Souls
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Ilekroć ten stwór zada obrażenia bojowe, zadaje tyle samo obrażeń wskazanemu przeciwnikowi lub wędrowcowi.
- Aftershock
Zniszcz wskazany artefakt, stwora lub ląd. Ten czar zadaje tobie 3 obrażenia.
- Anarchist
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Barbed Sliver
Wszystkie Drzazgacze mają „: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.”
- Canyon Wildcat
Podbój gór (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Górą.)
- Craven Giant
Ten stwór nie może blokować.
- Deadshot
Przekręć wskazanego stwora. Zadaje on innemu wskazanemu stworowi obrażenia równe swojej sile.
- Fanning the Flames
Wykup (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo . Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)
Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń.
- Flame Wave
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi oraz każdemu stworowi pod władaniem owego gracza lub władcy owego wędrowca po 4 obrażenia.
- Flowstone Blade
Zaurocz stwora
: Zauroczony stwór do końca tury dostaje +1/-1.
- Flowstone Mauler
Tratowanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/-1.
- Flowstone Wyvern
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/-2.
- Furnace Brood
: Wskazany stwór nie może w tej turze zregenerować.
- Goblin Bombardment
Poświęć stwora: Ten urok zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Kindle
Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń, gdzie X wynosi 2 plus liczba kart o niniejszej nazwie we wszystkich cmentarzach.
- Lightning Blast
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia.
- Mage il-Vec
, odrzuć losową kartę: Ten byt zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Magmasaur
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając pięć znaczników +1/+1.
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz usunąć znacznik +1/+1 z tego stwora. Jeśli tak nie zrobisz, poświęć go i zadaje on każdemu stworowi bez latania i każdemu graczowi po tyle obrażeń, ile miał znaczników +1/+1.
- Maniacal Rage
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i nie może blokować.
- Mogg Conscripts
Ten stwór nie może atakować, chyba że w tej turze rzuciłeś czar stwora.
- Mogg Fanatic
Poświęć tego stwora: Zadaje on wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Mogg Flunkies
Ten stwór nie może atakować lub blokować samotnie.
- Mogg Infestation
Zniszcz wszystkie stwory pod władaniem wskazanego gracza. Za każdego stwora, który umarł w ten sposób, ów gracz tworzy dwa żetony czerwonego stwora Goblin 1/1.
- Mogg Maniac
Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, zadaje on tyle samo obrażeń wskazanemu przeciwnikowi lub wędrowcowi.
- Ogre Shaman
, odrzuć losową kartę: Ten byt zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Pandemonium
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy, władca owego stwora może zdecydować, że zada on wskazanemu przez siebie celowi obrażenia równe swojej sile.
- Rathi Dragon
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć go, chyba że poświęcisz dwie Góry.
- Renegade Warlord
Pierwszy cios
Ilekroć ten stwór zaatakuje, każdy inny atakujący stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Rolling Thunder
Ten czar zadaje X obrażeń rozdzielone według twojego uznania pomiędzy dowolną liczbę wskazanych celów.
- Sabertooth Wyvern
Latanie, pierwszy cios
- Sandstone Warrior
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Searing Touch
Wykup (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo . Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Seething Anger
Wykup (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo . Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+0.
- Shadowstorm
Ten czar zadaje każdemu stworowi z cieniem po 2 obrażenia.
- Shard Phoenix
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Poświęć tego stwora: Zadaje on każdemu stworowi nie mającemu latania po 2 obrażenia.
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki. Możesz aktywować tylko w twoim kroku utrzymania.
- Shatter
Zniszcz wskazany artefakt.
- Spellshock
Ilekroć gracz rzuci czar, ten byt zadaje owemu graczowi 2 obrażenia.
- Spitting Hydra
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając cztery znaczniki +1/+1.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Zadaje on wskazanemu stworowi 1 obrażenie.
- Starke of Rath
: Zniszcz wskazany artefakt lub stwora. Władca owego bytu zyskuje władanie nad niniejszym. (Ten efekt trwa stale.)
- Stun
Wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
Dobierz kartę.
- Wall of Diffusion
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Ten stwór może blokować stwory z cieniem tak, jakby posiadał on cień.
- Aluren
Dowolny gracz może rzucać czary stworów o skrócie many 3 lub mniejszym bez płacenia ich kosztów many oraz jakby miały błysk.
- Canopy Spider
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Carnassid
Tratowanie
:Zregeneruj ten byt.
- Crashing Boars
Ilekroć ten stwór zaatakuje, broniący się gracz wybiera i odkręca stwora pod swoim władaniem. Ów stwór w tej turze blokuje niniejszego jeśli może.
- Elven Rite
Rozmieść dwa znaczniki +1/+1 pomiędzy jednym lub dwoma wskazanymi stworami.
- Elvish Fury
Wykup (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo . Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Endangered Armodon
Kiedy władasz stworem o wytrzymałości 2 lub mniejszej, poświęć niniejszy byt.
- Harrow
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć ląd.
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Heartwood Dryad
Ten stwór może blokować stwory z cieniem jakby sam miał cień.
- Heartwood Giant
, poświęć Las: Ten byt zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 2 obrażenia.
- Hermit Druid
, : Ujawniaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż ujawnisz kartę bazowego lądu. Umieść ową kartę w twojej ręce, a pozostałe karty ujawnione w ten sposób w twoim cmentarzu.
- Horned Sliver
Wszystkie Drzazgacze mają tratowanie.
- Krakilin
Ten byt wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
: Zregeneruj ten byt.
- Lowland Basilisk
Ilekroć ten byt zada obrażenia stworowi, zniszcz owego stwora na końcu potyczki.
- Manabond
Na początku twojego kroku końcowego, możesz ujawnić twoją rękę i umieścić wszystkie karty lądów z niej na polu bitwy. Jeśli tak zrobisz, odrzuć twoją rękę.
- Mirri, Cat Warrior
Pierwszy cios, podbój lasów, czujność. (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu, nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem i atakowanie nie powoduje jego przekręcenia.)
- Mulch
Ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść wszystkie karty lądów ujawnione w ten sposób w twojej ręce, a pozostałe w twoim cmentarzu.
- Muscle Sliver
Wszystkie Drzazgacze dostają +1/+1.
- Needle Storm
Ten czar zadaje każdemu stworowi mającemu latanie po 4 obrażenia.
- Oath of Druids
Na początku kroku utrzymania każdego z graczy, ów gracz wskazuje gracza władającego większą liczbą stworów niż on i jest jego przeciwnikiem. Pierwszy gracz może ujawniać karty z wierzchu swojej biblioteki aż ujawni kartę stwora. Jeśli tak zrobi, ów gracz umieszcza ową kartę na polu bitwy, a wszystkie inne karty ujawnione w ten sposób w swoim cmentarzu.
- Overrun
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +3/+3 i tratowanie.
- Provoke
Odkręć wskazanego stwora poza twoim władaniem. Ów stwór blokuje w tej turze jeśli może.
Dobierz kartę.
- Rampant Growth
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Reality Anchor
Wskazany stwór traci do końca tury cień.
Dobierz kartę.
- Recycle
Pomiń swój krok dobierania.
Ilekroć zagrasz kartę, dobierz kartę.
Twój maksymalny rozmiar ręki wynosi dwa.
- Rootbreaker Wurm
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Rootwalla
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2. Możesz aktywować tylko raz na turę.
- Skyshroud Elf
: Weź .
: Weź lub .
- Skyshroud Troll
: Zregeneruj ten byt.
- Spike Breeder
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając trzy znaczniki +1/+1.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Stwórz żeton zielonego stwora Kolec 1/1.
- Spike Colony
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając cztery znaczniki +1/+1.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
- Spike Feeder
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwa znaczniki +1/+1.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
Usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Zyskaj 2 życia.
- Spike Hatcher
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając sześć znaczników +1/+1.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Zregeneruj tego stwora.
- Survival of the Fittest
, odrzuć kartę stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę stwora, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Tranquility
Zniszcz wszystkie uroki.
- Verdant Force
Na początku każdego kroku utrzymania, stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.
- Verdant Touch
Wykup (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo . Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)
Wskazany ląd staje się stworem 2/2, który nadal jest lądem. (Ten efekt trwa stale.)
- Verdigris
Zniszcz wskazany artefakt.
- Wall of Blossoms
Obronność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Acidic Sliver
Wszystkie Drzazgacze mają „, poświęć ten byt: Zadaje on wskazanemu celowi 2 obrażenia.”
- Crystalline Sliver
Wszystkie Drzazgacze mają antymagię. (Nie mogą być wskazywane przez czary lub zdolności.)
- Dracoplasm
Latanie
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, poświęć dowolną liczbę stworów. Siła tego stwora staje się łączną siłą owych stworów, a jego wytrzymałość staje się ich łączną wytrzymałością.
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Hibernation Sliver
Wszystkie Drzazgacze mają „Zapłać 2 życia: Przywróć ten byt do ręki właściciela.”
- Selenia, Dark Angel
Latanie
Zapłać 2 życia: Przywróć ten byt do ręki właściciela.
- Sliver Queen
: Stwórz żeton bezkolorowego stwora Drzazgacz 1/1.
- Soltari Guerrillas
Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
: Kiedy następnym razem w tej turze ten stwór miałby zadać przeciwnikowi obrażenia bojowe, zamiast tego zadaje on je wskazanemu stworowi.
- Spined Sliver
Ilekroć Drzazgacz zostanie zablokowany, ów Drzazgacz do końca tury dostaje +1/+1 za każdego stwora blokującego go.
- Vhati il-Dal
: Do końca tury wskazany stwór ma bazową siłę równą 1 lub bazową wytrzymałość równą 1.
- Victual Sliver
Wszystkie Drzazgacze mają „, poświęć ten byt: Zyskaj 4 życia.”
- Wood Sage
: Nazwij kartę stwora. Ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki i umieść wszystkie o owej nazwie w twojej ręce. Umieść pozostałe w twoim cmentarzu.
- Bottle Gnomes
Poświęć tego stwora: Zyskaj 3 życia.
- Coat of Arms
Każdy stwór dostaje +1/+1 za każdego innego stwora na polu bitwy współdzielącego z nim przynajmniej jeden typ stwora. (Na przykład jeśli na polu bitwy są dwa Gobliny Wojownicy oraz Goblin Szaman, każdy z nich dostaje +2/+2.)
- Coiled Tinviper
Pierwszy cios
- Cursed Scroll
, : Nazwij kartę, po czym ujawnij losową kartę z twojej ręki. Jeśli owa karta ma wybraną nazwę, ten byt zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Emmessi Tome
, : Dobierz dwie karty, po czym odrzuć kartę.
- Erratic Portal
, : Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela, chyba że jego władca zapłaci .
- Grindstone
, : Wskazany gracz mieli dwie karty. Jeśli dwie karty współdzielące kolor zostały zmielone w ten sposób, powtórz ten proces.
- Jinxed Idol
Na początku twojego kroku utrzymania, ten artefakt zadaje tobie 2 obrażenia.
Poświęć stwora: Wskazany przeciwnik zyskuje władanie nad tym artefaktem.
- Lotus Petal
, poświęć ten byt: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Mindless Automaton
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwa znaczniki +1/+1.
, odrzuć kartę: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
Usuń dwa znaczniki +1/+1 z tego stwora: Dobierz kartę.
- Mox Diamond
Jeśli ten byt miałby wejść na pole bitwy, możesz zamiast tego odrzucić kartę. Jeśli tak zrobisz, umieść ten byt na polu bitwy. Jeśli nie, umieść go w cmentarzu właściciela.
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Patchwork Gnomes
Odrzuć kartę: Zregeneruj tego stwora. (Następnym razem gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, zamiast tego przekręć go, usuń go z potyczki i ulecz wszystkie jego obrażenia.)
- Skyshaper
Poświęć ten byt: Stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury latanie.
- Telethopter
Przekręć odkręconego stwora pod twoim władaniem: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Thopter Squadron
Latanie
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając trzy znaczniki +1/+1.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.
, poświęć inny Kopter: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Volrath's Laboratory
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz kolor i typ stwora.
, : Stwórz żeton stwora 2/2 wybranego uprzednio koloru i typu.
- Caldera Lake
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
: Weź lub . Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.
- Cinder Marsh
: Weź .
: Weź lub . Ten byt nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.
- City of Traitors
Kiedy zagrasz inny ląd, poświęć niniejszy byt.
: Weź .
- Maze of Shadows
: Weź .
: Odkręć wskazanego atakującego stwora z cieniem. Zażegnaj wszystkie bojowe obrażenia, jakie mógłby on zadać lub mogłyby mu zostać zadane w tej turze.
- Mogg Hollows
: Weź .
: Weź lub . Ten byt nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.
- Pine Barrens
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
: Weź lub . Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.
- Rootwater Depths
: Weź .
: Weź lub . Ten byt nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.
- Salt Flats
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
: Weź lub . Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.
- Scabland
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
: Weź lub . Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.
- Skyshroud Forest
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
: Weź lub . Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.
- Stalking Stones
: Weź .
: Ten byt staje się artefaktowym stworem Żywiołak 3/3, który nadal jest lądem. (Ten efekt trwa stale.)
- Thalakos Lowlands
: Weź .
: Weź lub . Ten byt nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.
- Vec Townships
: Weź .
: Weź lub . Ten byt nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.
- Volrath's Stronghold
: Weź .
, : Umieść wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na wierzchu twojej biblioteki.
- Wasteland
: Weź .
, poświęć ten ląd: Zniszcz wskazany niebazowy ląd.
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)