Tempest Remastered¶
- Angelic Blessing

Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3 i latanie. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory mające latanie lub zasięg.)
- Angelic Protector

Latanie
Ilekroć ten stwór zostanie wskazany przez czar lub zdolność, dostaje on do końca tury +0/+3.
- Anoint

Wykup
(Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo
. Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)Zażegnaj najbliższe 3 obrażenia, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze wskazanemu stworowi.
- Armor Sliver

Wszystkie Drzazgacze mają „
: Ten stwór dostaje +0/+1 do końca tury.”- Armored Pegasus

Latanie
- Avenging Angel

Latanie
Kiedy ten stwór umrze, możesz umieścić go na wierzchu biblioteki właściciela.
- Bandage

Zażegnaj najbliższe 1 obrażenie, jakie miałoby zostać zadane w tej turze wskazanemu celowi.
Dobierz kartę.
- Cataclysm

Każdy gracz wybiera spośród bytów pod swoim władaniem artefakt, stwora, urok i ląd, po czym poświęca resztę.
- Charging Paladin

Ilekroć ten stwór zaatakuje, do końca tury dostaje +1/+3.
- Conviction

Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+3.
: Przywróć ten urok do ręki właściciela.- Disenchant

Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Exalted Dragon

Latanie
Ten stwór nie może atakować, chyba że poświęcisz ląd. (Ten koszt płaci się podczas deklaracji atakujących.)
- Field of Souls

Ilekroć nieżetonowy stwór trafia do twojego cmentarza z pola bitwy, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Gallantry

Wskazany blokujący stwór do końca tury dostaje +4/+4.
Dobierz kartę.
- Gerrard's Battle Cry


: Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.- Humility

Wsztstkie stwory tracą wszystkie zdolności i mają bazowe siłę i wytrzymałość 1/1.
- Kor Chant

Wszystkie obrażenia, jakie miałyby zostać zadane w tej turze wskazanemu stworowi pod twoim władaniem przez wybrane przez ciebie źródło, są zamiast tego zadawane innemu wskazanemu stworowi.
- Master Decoy

,
: Przekręć wskazanego stwora.- Mounted Archers

Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
: Ten stwór może blokować dodatkowego stwora w tej turze.- Nomads en-Kor

: Najbliższe 1 obrażenie, jakie mogłoby w tej turze zostać zadane temu stworowi zamiast tego zadawane jest wskazanemu stworowi.- Orim, Samite Healer

: Zażegnaj najbliższe 3 obrażenia, jakie mogłyby w tej turze zostać zadane wskazanemu celowi.- Pacifism

Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
- Paladin en-Vec

Pierwszy cios, ochrona przed czarnym i czerwonym (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu. Nic czarnego ani czerwonego nie może zablokować, wskazywać, zadać obrażeń ani zauroczyć tego stwora.)
- Pegasus Stampede

Wykup—Poświęć ląd. (Rzucając ten czar możesz dodatkowo poświęcić ląd. Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)
Stwórz żeton białego stwora Pegaz 1/1 z lataniem.
- Repentance

Wskazany stwór zadaje sam sobie obrażenia równe swojej sile.
- Shackles

Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
: Przywróć ten byt do ręki właściciela.- Shaman en-Kor

: Najbliższe 1 obrażenie, jakie mogłoby w tej turze zostać zadane temu stworowi zamiast tego zadawane jest wskazanemu stworowi.
: Kiedy najbliższym razem wybrane przez ciebie źródło miałoby zadać w tej turze obrażenia wskazanemu stworowi, zamiast tego owe obrażenia zostają zadane niniejszemu.- Smite

Zniszcz wskazanego zablokowanego stwora.
- Soltari Champion

Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
Ilekroć ten stwór zaatakuje, inne stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Soltari Lancer

Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
Ten stwór ma pierwszy cios o ile atakuje.
- Soltari Monk

Ochrona przed czarnym
Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
- Soltari Priest

Ochrona przed czerwonym
Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
- Soltari Trooper

Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
Ilekroć ten stwór zaatakuje, dostaje on do końca tury +1/+1.
- Spirit en-Kor

Latanie
: Najbliższe 1 obrażenie, jakie mogłoby w tej turze zostać zadane temu stworowi zamiast tego zadawane jest wskazanemu stworowi.- Spirit Mirror

Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli na polu bitwy nie ma żadnego żetonu Odbicia, stwórz żeton białego stwora Odbicie 2/2.
: Zniszcz wskazane Odbicie.- Standing Troops

Czujność
- Staunch Defenders

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 4 życia.
- Wall of Essence

Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia bojowe, zyskaj tyle samo żyć.
- Warrior en-Kor

: Najbliższe 1 obrażenie, jakie mogłoby w tej turze zostać zadane temu stworowi zamiast tego zadawane jest wskazanemu stworowi.- Winds of Rath

Zniszcz wszystkie niezauroczone stwory. Nie mogą one zregenerować.
- Youthful Knight

Pierwszy cios
- Capsize

Wykup
(Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo
. Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)Przywróć wskazany byt do ręki właściciela.
- Counterspell

Skontruj wskazany czar.
- Curiosity

Zaurocz stwora
Ilekroć zauroczony stwór zada przeciwnikowi obrażenia, możesz dobrać kartę.
- Dismiss

Skontruj wskazany czar.
Dobierz kartę.
- Dream Halls

Zamiast płacić koszt many czaru, jego władca może odrzucić kartę współdzielącą kolor z owym czarem.
- Dream Prowler

Ten stwór nie może być blokowany o ile atakuje samotnie.
- Ephemeron

Latanie
Odrzuć kartę: Przywróć ten byt do ręki właściciela.
- Fighting Drake

Latanie
- Forbid

Wykup—Odrzuć dwie karty. (Rzucając ten czar możesz dodatkowo odrzucić dwie karty. Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)
Skontruj wskazany czar.
- Gaseous Form

Zaurocz stwora
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie zauroczony stwór mógłby zadać lub mogłyby zostać zadane przez niego.
- Hammerhead Shark

Ten stwór nie może atakować, chyba że broniący się gracz włada Wyspą.
- Intuition

Wyszukaj w twojej bibliotece trzy karty i ujawnij je. Wskazany przeciwnik wybiera jedną. Umieść ową kartę w twojej ręce, a pozostałe w twoim cmentarzu. Następnie przetasuj.
- Killer Whale

: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie.- Legacy's Allure

Na początku twojego kroku utrzymania, możesz umieścić znacznik skarbu na tym bycie.
Poświęć ten byt: Zyskaj władanie nad wskazanym stworem o sile mniejszej lub równej liczbie znaczników skarbu na tym bycie. (Ten efekt trwa stale.)
- Legerdemain

Zamień władanie nad wskazanym artefaktem lub stworem i innym wskazanym bytem współdzielącym z nim jeden z owych typów. (Ten efekt trwa stale.)
- Mana Leak

Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci
.- Mawcor

Latanie
: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.- Meditate

Dobierz cztery karty. Pomiń swoją następną turę.
- Merfolk Looter

: Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.- Mnemonic Sliver

Wszystkie Drzazgacze mają „
, poświęć ten byt: Dobierz kartę.”- Rootwater Hunter

: Ten byt zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.- Scrivener

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę sztuczki z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Sea Monster

Ten stwór nie może atakować, chyba że broniący się gracz włada Wyspą.
- Shadow Rift

Wskazany stwór do końca tury zyskuje cień. (Może blokować lub być blokowany przez wyłącznie stwory z cieniem.)
Dobierz kartę.
- Sift

Dobierz trzy karty, po czym odrzuć kartę.
- Silver Wyvern

Latanie
: Zmień wskazanie wskazanego czaru lub zdolności wskazującej tylko ten byt. Nowe wskazanie musi być stworem.- Spell Blast

Skontruj wskazany czar o skrócie many równym X. (Np. jeśli koszt owego czaru to


, X wynosi 5.)- Thalakos Drifters

Odrzuć kartę: Ten stwór do końca tury zyskuje cień. (Może blokować lub być blokowany przez wyłącznie stwory z cieniem.)
- Thalakos Scout

Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
Odrzuć kartę: Przywróć ten byt do ręki właściciela.
- Thalakos Seer

Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
Kiedy ten byt opuści pole bitwy, dobierz kartę.
- Time Ebb

Umieść wskazanego stwora na wierzchu biblioteki właściciela.
- Time Warp

Wskazany gracz bierze dodatkową turę po obecnej.
- Tradewind Rider

Latanie
, przekręć dwa odkręcone stwory pod twoim władaniem: Przywróć wskazany byt do ręki właściciela.- Twitch

Możesz przekręcić lub odkręcić wskazany artefakt, stwora lub ląd.
Dobierz kartę.
- Volrath's Curse

Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować, a jego aktywowanych zdolności nie można aktywować. Władca owego stwora może poświęcić byt, by ów gracz mógł zignorować ten efekt do końca tury.

: Przywróć ten byt do ręki właściciela.- Wayward Soul

Latanie
: Umieść ten byt na wierzchu biblioteki właściciela.- Whispers of the Muse

Wykup
(Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo
. Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)Dobierz kartę.
- Wind Dancer

Latanie
: Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.- Wind Drake

Latanie
- Winged Sliver

Wszystkie Drzazgacze mają latanie.
- Cannibalize

Wybierz dwa wskazane stwory pod władaniem tego samego gracza. Wygnaj jednego z nich i umieść dwa znaczniki +1/+1 na drugim.
- Carnophage

Na początku twojego kroku utrzymania, przekręć ten byt, chyba że zapłacisz 1 życie.
- Clot Sliver

Wszystkie Drzazgacze mają „
: Zregeneruj ten byt.”- Coercion

Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Coffin Queen

Możesz nie odkręcić tego bytu w trakcie twojego kroku odkręcania.

,
: Umieść wskazaną kartę stwora z cmentarza na polu bitwy pod twoim władaniem. Kiedy ten byt zostanie odkręcony lub stracisz nad nim władanie, wygnaj owego stwora.- Commander Greven il-Vec

Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć stwora.
- Corpse Dance

Wykup
(Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo
. Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)Przywróć wierzchnią kartę twojego cmentarza na pole bitwy. Ów stwór do końca tury zyskuje pośpiech. Wygnaj go na początku najbliższego kroku końcowego.
- Crovax the Cursed

Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając cztery znaczniki +1/+1.
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz poświęcić stwora. Jeśli tak zrobisz, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym. Jeśli tak nie zrobisz, usuń znacznik +1/+1 z niniejszego.
: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie.- Cursed Flesh

Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje -1/-1 i ma postrach. (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Dark Banishing

Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora. Nie może on zostać zregenerowany.
- Dark Ritual

Weź


.- Dauthi Horror

Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
Ten stwór nie może być blokowany przez białe stwory.
- Dauthi Jackal

Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)

, poświęć ten byt: Zniszcz wskazanego blokującego stwora.- Dauthi Marauder

Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
- Dauthi Slayer

Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
- Dauthi Warlord

Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
Siła tej karty jest równa liczbie stworów z cieniem na polu bitwy.
- Death Pits of Rath

Ilekroć stwór otrzyma obrażenia, zniszcz go. Nie może on zregenerować.
- Death Stroke

Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Death's Duet

Przywróć dwie wskazane karty stworów z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Diabolic Edict

Wskazany gracz poświęca stwora.
- Dungeon Shade

Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.- Evincar's Justice

Wykup
(Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo
. Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)Ten czar zadaje każdemu stworowi i każdemu graczowi po 2 obrażenia.
- Fugue

Wskazany gracz odrzuca trzy karty.
- Gravedigger

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Kezzerdrix

Pierwszy cios
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli twoi przeciwnicy nie władają stworami, ten byt zadaje tobie 4 obrażenia.
- Lab Rats

Wykup
(Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo
. Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)Stwórz żeton czarnego stwora Szczur 1/1.
- Living Death

Każdy gracz wygania wszystkie karty stworów ze swojego cmentarza, po czym poświęca wszystkie stwory pod swoim władaniem, po czym umieszcza wszystkie karty wygnane w ten sposób na polu bitwy.
- Necrologia

Możesz rzucić ten czar tylko w trakcie swojego kroku końcowego.
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — zapłać X żyć.
Dobierz X kart.
- Rats of Rath

: Zniszcz wskazany artefakt, stwora lub ląd pod twoim władaniem.- Reanimate

Umieść wskazaną kartę stwora z dowolnego cmentarza na polu bitwy pod twoim władaniem. Strać tyle żyć, ile wynosi jej skrót many.
- Recurring Nightmare

Poświęć stwora, przywróć ten byt do twojej ręki: Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Revenant

Latanie
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie kart stworów w twoim cmentarzu.
- Sarcomancy

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli nie ma żadnego Zombi na polu bitwy, ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.
- Screeching Harpy

Latanie

: Zregeneruj tego stwora.- Serpent Warrior

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, strać 3 życia.
- Skyshroud Vampire

Latanie
Odrzuć kartę stwora: Niniejszy stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Spinal Graft

Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +3/+3.
Kiedy zauroczony stwór zostanie wskazany przez czar lub zdolność, zniszcz owego stwora. Nie może on zregenerować.
- Stronghold Assassin

, poświęć stwora: Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora.- Thrull Surgeon


, poświęć tego stwora: Spójrz na rękę wskazanego gracza i wybierz z niej kartę. Ów gracz odrzuca ową kartę. Aktywuj tylko jako obrzęd.- Vampire Hounds

Odrzuć kartę stwora: Niniejszy stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Wall of Souls

Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Ilekroć ten stwór zada obrażenia bojowe, zadaje tyle samo obrażeń wskazanemu przeciwnikowi lub wędrowcowi.
- Aftershock

Zniszcz wskazany artefakt, stwora lub ląd. Ten czar zadaje tobie 3 obrażenia.
- Anarchist

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Barbed Sliver

Wszystkie Drzazgacze mają „
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.”- Canyon Wildcat

Podbój gór (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Górą.)
- Craven Giant

Ten stwór nie może blokować.
- Deadshot

Przekręć wskazanego stwora. Zadaje on innemu wskazanemu stworowi obrażenia równe swojej sile.
- Fanning the Flames

Wykup
(Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo
. Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń.
- Flame Wave

Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi oraz każdemu stworowi pod władaniem owego gracza lub władcy owego wędrowca po 4 obrażenia.
- Flowstone Blade

Zaurocz stwora
: Zauroczony stwór do końca tury dostaje +1/-1.- Flowstone Mauler

Tratowanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/-1.- Flowstone Wyvern

Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/-2.- Furnace Brood

: Wskazany stwór nie może w tej turze zregenerować.- Goblin Bombardment

Poświęć stwora: Ten urok zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Kindle

Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń, gdzie X wynosi 2 plus liczba kart o niniejszej nazwie we wszystkich cmentarzach.
- Lightning Blast

Ten czar zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia.
- Mage il-Vec

, odrzuć losową kartę: Ten byt zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.- Magmasaur

Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając pięć znaczników +1/+1.
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz usunąć znacznik +1/+1 z tego stwora. Jeśli tak nie zrobisz, poświęć go i zadaje on każdemu stworowi bez latania i każdemu graczowi po tyle obrażeń, ile miał znaczników +1/+1.
- Maniacal Rage

Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i nie może blokować.
- Mogg Conscripts

Ten stwór nie może atakować, chyba że w tej turze rzuciłeś czar stwora.
- Mogg Fanatic

Poświęć tego stwora: Zadaje on wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Mogg Flunkies

Ten stwór nie może atakować lub blokować samotnie.
- Mogg Infestation

Zniszcz wszystkie stwory pod władaniem wskazanego gracza. Za każdego stwora, który umarł w ten sposób, ów gracz tworzy dwa żetony czerwonego stwora Goblin 1/1.
- Mogg Maniac

Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, zadaje on tyle samo obrażeń wskazanemu przeciwnikowi lub wędrowcowi.
- Ogre Shaman

, odrzuć losową kartę: Ten byt zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.- Pandemonium

Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy, władca owego stwora może zdecydować, że zada on wskazanemu przez siebie celowi obrażenia równe swojej sile.
- Rathi Dragon

Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć go, chyba że poświęcisz dwie Góry.
- Renegade Warlord

Pierwszy cios
Ilekroć ten stwór zaatakuje, każdy inny atakujący stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Rolling Thunder

Ten czar zadaje X obrażeń rozdzielone według twojego uznania pomiędzy dowolną liczbę wskazanych celów.
- Sabertooth Wyvern

Latanie, pierwszy cios
- Sandstone Warrior

Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.- Searing Touch

Wykup
(Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo
. Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)Ten czar zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Seething Anger

Wykup
(Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo
. Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+0.
- Shadowstorm

Ten czar zadaje każdemu stworowi z cieniem po 2 obrażenia.
- Shard Phoenix

Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Poświęć tego stwora: Zadaje on każdemu stworowi nie mającemu latania po 2 obrażenia.


: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki. Możesz aktywować tylko w twoim kroku utrzymania.- Shatter

Zniszcz wskazany artefakt.
- Spellshock

Ilekroć gracz rzuci czar, ten byt zadaje owemu graczowi 2 obrażenia.
- Spitting Hydra

Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając cztery znaczniki +1/+1.

, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Zadaje on wskazanemu stworowi 1 obrażenie.- Starke of Rath

: Zniszcz wskazany artefakt lub stwora. Władca owego bytu zyskuje władanie nad niniejszym. (Ten efekt trwa stale.)- Stun

Wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
Dobierz kartę.
- Wall of Diffusion

Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Ten stwór może blokować stwory z cieniem tak, jakby posiadał on cień.
- Aluren

Dowolny gracz może rzucać czary stworów o skrócie many 3 lub mniejszym bez płacenia ich kosztów many oraz jakby miały błysk.
- Canopy Spider

Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Carnassid

Tratowanie

:Zregeneruj ten byt.- Crashing Boars

Ilekroć ten stwór zaatakuje, broniący się gracz wybiera i odkręca stwora pod swoim władaniem. Ów stwór w tej turze blokuje niniejszego jeśli może.
- Elven Rite

Rozmieść dwa znaczniki +1/+1 pomiędzy jednym lub dwoma wskazanymi stworami.
- Elvish Fury

Wykup
(Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo
. Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Endangered Armodon

Kiedy władasz stworem o wytrzymałości 2 lub mniejszej, poświęć niniejszy byt.
- Harrow

Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć ląd.
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Heartwood Dryad

Ten stwór może blokować stwory z cieniem jakby sam miał cień.
- Heartwood Giant

, poświęć Las: Ten byt zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 2 obrażenia.- Hermit Druid

,
: Ujawniaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż ujawnisz kartę bazowego lądu. Umieść ową kartę w twojej ręce, a pozostałe karty ujawnione w ten sposób w twoim cmentarzu.- Horned Sliver

Wszystkie Drzazgacze mają tratowanie.
- Krakilin

Ten byt wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.

: Zregeneruj ten byt.- Lowland Basilisk

Ilekroć ten byt zada obrażenia stworowi, zniszcz owego stwora na końcu potyczki.
- Manabond

Na początku twojego kroku końcowego, możesz ujawnić twoją rękę i umieścić wszystkie karty lądów z niej na polu bitwy. Jeśli tak zrobisz, odrzuć twoją rękę.
- Mirri, Cat Warrior

Pierwszy cios, podbój lasów, czujność. (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu, nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem i atakowanie nie powoduje jego przekręcenia.)
- Mulch

Ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść wszystkie karty lądów ujawnione w ten sposób w twojej ręce, a pozostałe w twoim cmentarzu.
- Muscle Sliver

Wszystkie Drzazgacze dostają +1/+1.
- Needle Storm

Ten czar zadaje każdemu stworowi mającemu latanie po 4 obrażenia.
- Oath of Druids

Na początku kroku utrzymania każdego z graczy, ów gracz wskazuje gracza władającego większą liczbą stworów niż on i jest jego przeciwnikiem. Pierwszy gracz może ujawniać karty z wierzchu swojej biblioteki aż ujawni kartę stwora. Jeśli tak zrobi, ów gracz umieszcza ową kartę na polu bitwy, a wszystkie inne karty ujawnione w ten sposób w swoim cmentarzu.
- Overrun

Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +3/+3 i tratowanie.
- Provoke

Odkręć wskazanego stwora poza twoim władaniem. Ów stwór blokuje w tej turze jeśli może.
Dobierz kartę.
- Rampant Growth

Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Reality Anchor

Wskazany stwór traci do końca tury cień.
Dobierz kartę.
- Recycle

Pomiń swój krok dobierania.
Ilekroć zagrasz kartę, dobierz kartę.
Twój maksymalny rozmiar ręki wynosi dwa.
- Rootbreaker Wurm

Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Rootwalla


: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2. Możesz aktywować tylko raz na turę.- Skyshroud Elf

: Weź
.
: Weź
lub
.- Skyshroud Troll


: Zregeneruj ten byt.- Spike Breeder

Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając trzy znaczniki +1/+1.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Stwórz żeton zielonego stwora Kolec 1/1.- Spike Colony

Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając cztery znaczniki +1/+1.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.- Spike Feeder

Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwa znaczniki +1/+1.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.Usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Zyskaj 2 życia.
- Spike Hatcher

Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając sześć znaczników +1/+1.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Zregeneruj tego stwora.
- Survival of the Fittest

, odrzuć kartę stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę stwora, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Tranquility

Zniszcz wszystkie uroki.
- Verdant Force

Na początku każdego kroku utrzymania, stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.
- Verdant Touch

Wykup
(Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo
. Jeśli tak zrobisz, umieść tę kartę w twojej ręce podczas jej rozpatrywania.)Wskazany ląd staje się stworem 2/2, który nadal jest lądem. (Ten efekt trwa stale.)
- Verdigris

Zniszcz wskazany artefakt.
- Wall of Blossoms

Obronność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Acidic Sliver

Wszystkie Drzazgacze mają „
, poświęć ten byt: Zadaje on wskazanemu celowi 2 obrażenia.”- Crystalline Sliver

Wszystkie Drzazgacze mają antymagię. (Nie mogą być wskazywane przez czary lub zdolności.)
- Dracoplasm

Latanie
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, poświęć dowolną liczbę stworów. Siła tego stwora staje się łączną siłą owych stworów, a jego wytrzymałość staje się ich łączną wytrzymałością.
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.- Hibernation Sliver

Wszystkie Drzazgacze mają „Zapłać 2 życia: Przywróć ten byt do ręki właściciela.”
- Selenia, Dark Angel

Latanie
Zapłać 2 życia: Przywróć ten byt do ręki właściciela.
- Sliver Queen

: Stwórz żeton bezkolorowego stwora Drzazgacz 1/1.- Soltari Guerrillas

Cień (Ten stwór może blokować i być blokowany tylko przez stwory z cieniem.)
: Kiedy następnym razem w tej turze ten stwór miałby zadać przeciwnikowi obrażenia bojowe, zamiast tego zadaje on je wskazanemu stworowi.- Spined Sliver

Ilekroć Drzazgacz zostanie zablokowany, ów Drzazgacz do końca tury dostaje +1/+1 za każdego stwora blokującego go.
- Vhati il-Dal

: Do końca tury wskazany stwór ma bazową siłę równą 1 lub bazową wytrzymałość równą 1.- Victual Sliver

Wszystkie Drzazgacze mają „
, poświęć ten byt: Zyskaj 4 życia.”- Wood Sage

: Nazwij kartę stwora. Ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki i umieść wszystkie o owej nazwie w twojej ręce. Umieść pozostałe w twoim cmentarzu.- Bottle Gnomes

Poświęć tego stwora: Zyskaj 3 życia.
- Coat of Arms

Każdy stwór dostaje +1/+1 za każdego innego stwora na polu bitwy współdzielącego z nim przynajmniej jeden typ stwora. (Na przykład jeśli na polu bitwy są dwa Gobliny Wojownicy oraz Goblin Szaman, każdy z nich dostaje +2/+2.)
- Coiled Tinviper

Pierwszy cios
- Cursed Scroll

,
: Nazwij kartę, po czym ujawnij losową kartę z twojej ręki. Jeśli owa karta ma wybraną nazwę, ten byt zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.- Emmessi Tome

,
: Dobierz dwie karty, po czym odrzuć kartę.- Erratic Portal

,
: Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela, chyba że jego władca zapłaci
.- Grindstone

,
: Wskazany gracz mieli dwie karty. Jeśli dwie karty współdzielące kolor zostały zmielone w ten sposób, powtórz ten proces.- Jinxed Idol

Na początku twojego kroku utrzymania, ten artefakt zadaje tobie 2 obrażenia.
Poświęć stwora: Wskazany przeciwnik zyskuje władanie nad tym artefaktem.
- Lotus Petal

, poświęć ten byt: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Mindless Automaton

Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwa znaczniki +1/+1.
, odrzuć kartę: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.Usuń dwa znaczniki +1/+1 z tego stwora: Dobierz kartę.
- Mox Diamond

Jeśli ten byt miałby wejść na pole bitwy, możesz zamiast tego odrzucić kartę. Jeśli tak zrobisz, umieść ten byt na polu bitwy. Jeśli nie, umieść go w cmentarzu właściciela.
: Weź jedną manę dowolnego koloru.- Patchwork Gnomes

Odrzuć kartę: Zregeneruj tego stwora. (Następnym razem gdy miałby zostać zniszczony w tej turze, zamiast tego przekręć go, usuń go z potyczki i ulecz wszystkie jego obrażenia.)
- Skyshaper

Poświęć ten byt: Stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury latanie.
- Telethopter

Przekręć odkręconego stwora pod twoim władaniem: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Thopter Squadron

Latanie
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając trzy znaczniki +1/+1.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.
, poświęć inny Kopter: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Aktywuj tylko jako obrzęd.- Volrath's Laboratory

Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz kolor i typ stwora.
,
: Stwórz żeton stwora 2/2 wybranego uprzednio koloru i typu.- Caldera Lake

Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź
.
: Weź
lub
. Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.- Cinder Marsh

: Weź
.
: Weź
lub
. Ten byt nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.- City of Traitors

Kiedy zagrasz inny ląd, poświęć niniejszy byt.
: Weź 
.- Maze of Shadows

: Weź
.
: Odkręć wskazanego atakującego stwora z cieniem. Zażegnaj wszystkie bojowe obrażenia, jakie mógłby on zadać lub mogłyby mu zostać zadane w tej turze.- Mogg Hollows

: Weź
.
: Weź
lub
. Ten byt nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.- Pine Barrens

Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź
.
: Weź
lub
. Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.- Rootwater Depths

: Weź
.
: Weź
lub
. Ten byt nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.- Salt Flats

Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź
.
: Weź
lub
. Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.- Scabland

Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź
.
: Weź
lub
. Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.- Skyshroud Forest

Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź
.
: Weź
lub
. Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.- Stalking Stones

: Weź
.
: Ten byt staje się artefaktowym stworem Żywiołak 3/3, który nadal jest lądem. (Ten efekt trwa stale.)- Thalakos Lowlands

: Weź
.
: Weź
lub
. Ten byt nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.- Vec Townships

: Weź
.
: Weź
lub
. Ten byt nie odkręci się w twoim najbliższym kroku odkręcania.- Volrath's Stronghold

: Weź
.
,
: Umieść wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na wierzchu twojej biblioteki.- Wasteland

: Weź
.
, poświęć ten ląd: Zniszcz wskazany niebazowy ląd.- Plains

(
: Weź
.)- Island

(
: Weź
.)- Swamp

(
: Weź
.)- Mountain

(
: Weź
.)- Forest

(
: Weź
.)





