Staw czoła Hydrze!¶
Zrób kolejny krok na Ścieżce Bohatera i zagraj w nową formę Magic: The Gathering. Staw czoła niniejszej Talii Wyzwania jako samotny bohater lub grupa. Zasady talii pozwolą ci także na grę Hydrą!
Zasady rozgrywki¶
Możesz walczyć z Hydrą samodzielnie lub z przyjaciółmi (po prostu wszystkie poniższe zasady odnoszą się do wszystkich graczy). Jeśli na końcu każdej tury na polu bitwy nie ma żadnej Głowy, wygrywasz!
Używasz normalnych zasad gry w Magic z następującymi wyjątkami:
Zaczynasz z maksymalnie dwiema kartami Bohatera na polu bitwy. (Nie potrzebujesz Bohatera, aby grać.)
Wybierz początkową liczbę Głów. Weź tyle kart nazwanych Głowa Hydry z Talii Wyzwania i umieść je na polu bitwy. Przetasuj pozostałe karty tworząc bibliotekę Hydry.
Zaczynasz. (Nie dobierasz karty w swojej pierwszej turze.)
Później jest tura Hydry itd.
Możesz bezpośrednio atakować Głowy swoimi stworami. Dowolna liczba stworów może atakować pojedynczą Głowę.
Wyrastanie nowych Głów: Ilekroć Głowa opuści pole bitwy, ujawnij dwie wierzchnie karty z biblioteki Hydry. Umieść wszystkie Głowy na polu bitwy, a wszystkie karty obrzędów w cmentarzu Hydry.
Tura Hydry¶
Na początku tury Hydry odkręć wszystkie przekręcone Głowy.
Ujawnij wierzchnią kartę biblioteki Hydry. Hydra rzuca ową kartę. Kiedy czar zostanie rozpatrzony, jeśli to Głowa, umieść ją na polu bitwy. Jeśli to obrzęd, podążaj za instrukcjami i po czym umieść go w cmentarzu Hydry.
Hydra zadaje tobie po 1 obrażeniu za każdą odkręconą kartę nazwaną Głowa Hydry pod jej władaniem, oraz po 2 obrażenia za każdą odznaczoną elitarną Głowę pod jej władaniem.
Zasady specjalne¶
Jeśli Hydra miałaby otrzymać obrażenia lub stracić życia, zamiast tego zadaj tyle samo obrażeń wybranej Głowie.
Zignoruj efekty, które zmuszają Hydrę do dobierania lub odrzucania kart lub podejmowania niemożliwych akcji.
Jeśli Głowa miałaby przejść do jakiejkolwiek innej strefy gry niż cmentarz, zamiast tego umieść ją w cmentarzu Hydry.
Dokonujesz wszelkich wyborów za Hydrę.
Karty Hydry¶
Głowy¶
- Hydra Head (Głowa Hydry)
Nagroda Bohatera — Kiedy ta Głowa opuści pole bitwy, każdy gracz zyskuje po 2 życia.
- Ravenous Brute Head (Żarłoczna Głowa)
Nagroda Bohatera — Kiedy ta Głowa opuści pole bitwy, każdy gracz zyskuje po 2 życia i dobiera kartę.
- Savage Vigor Head (Głowa Pierwotnego Wigoru)
Na początku kroku końcowego Hydry ujawnij wierzchnią kartę z biblioteki Hydry i Hydra rzuca ową kartę.
Nagroda Bohatera — Kiedy ta Głowa opuści pole bitwy, każdy gracz zyskuje po 4 życia i dobiera kartę.
- Shrieking Titan Head (Skrzecząca Głowa)
Na początku kroku końcowego Hydry każdy gracz odrzuca kartę.
Nagroda Bohatera — Kiedy ta Głowa opuści pole bitwy, każdy gracz zyskuje po 4 życia i dobiera kartę.
- Snapping Fang Head (Głowa z Kłapiącą Paszczą)
Na początku kroku końcowego Hydry ta Głowa zadaje każdemu graczowi po 1 obrażeniu.
Nagroda Bohatera — Kiedy ta Głowa opuści pole bitwy, każdy gracz zyskuje po 4 życia i dobiera kartę.
Obrzędy¶
- Disorienting Glower (Dezorientujący Poblask)
Gracze nie mogą rzucać czarów do początku następnej tury Hydry.
- Distract the Hydra (Rozprosz Hydrę)
Każdy gracz może poświęcić stwora. Każdy gracz, który poświęcił w ten sposób stwora wybiera Głowę i przekręca ją. Każdy gracz, który nie poświęcił stwora traci po 3 życia.
- Grown from the Stump (Odrosła z Kikuta)
Umieść na polu bitwy dokładnie dwie karty nazwane Głowa Hydry z cmentarza Hydry. Jeśli nie możesz, ujawniaj karty z wierzchu biblioteki Hydry aż ujawnisz kartę Głowy. Umieść ową kartę na polu bitwy, a pozostałe umieść w cmentarzu Hydry.
- Hydra’s Impenetrable Hide (Skóra Nie Do Przebicia)
Każda Głowa zyskuje niezniszczalność do końca następnej tury Hydry.
- Neck Tangle (Splątane Szyje)
Jeśli na polu bitwy jest pięć lub więcej Głów, przekręć dwie z nich. Nie odkręcą się one w następnym kroku odkręcania Hydry. W przeciwnym razie ujawnij wierzchnią kartę z biblioteki Hydry i Hydra rzuca ową kartę.
- Noxious Hydra Breath (Trujący Dech Hydry)
Wybierz jedno —
Ten czar zadaje każdemu graczowi 5 obrażeń.
Zniszcz każdego przekręconego stwora nie będącego Głową.
- Strike the Weak Spot (Uderz w Czuły Punkt)
Zniszcz wskazaną Głowę. Jeśli owa głowa jest elitarna, Hydra bierze dodatkową turę po obecnej.
- Swallow the Hero Whole (Połknij Bohatera w Całości)
Każdy gracz wygania stwora pod swoim władaniem. Do końca następnej tury Hydry, kiedy Głowa opuści pole bitwy, zwróć wygnane karty na pole bitwy pod władaniem ich właścicieli.
- Torn Between Heads (Rozdarty Między Głowami)
Przekręć co najwyżej dwie Głowy. Nie odkręcą się one w następnym kroku odkręcania Hydry. Ten czar zadaje każdemu graczowi po 5 obrażeń.
- Unified Lunge (Jednoczesny Cios)
Ten czar zadaje każdemu graczowi po X obrażeń, gdzie X jest liczbą Głów na polu bitwy.