Staw czoła Hydrze!

Zrób kolejny krok na Ścieżce Bohatera i zagraj w nową formę Magic: The Gathering. Staw czoła niniejszej Talii Wyzwania jako samotny bohater lub grupa. Zasady talii pozwolą ci także na grę Hydrą!

Zasady rozgrywki

Możesz walczyć z Hydrą samodzielnie lub z przyjaciółmi (po prostu wszystkie poniższe zasady odnoszą się do wszystkich graczy). Jeśli na końcu każdej tury na polu walki nie ma żadnej Głowy, wygrywasz!

Używasz normalnych zasad gry w Magic z następującymi wyjątkami:

  • Zaczynasz z maksymalnie dwiema kartami Bohatera na polu walki. (Nie potrzebujesz Bohatera, aby grać.)

  • Wybierz początkową liczbę Głów. Weź tyle kart nazwanych Głowa Hydry z Talii Wyzwania i umieść je na polu walki. Przetasuj pozostałe karty tworząc bibliotekę Hydry.

  • Zaczynasz. (Nie dobierasz karty w swojej pierwszej turze.)

  • Później jest tura Hydry itd.

  • Możesz bezpośrednio atakować Głowy swoimi stworami. Dowolna liczba stworów może atakować pojedynczą Głowę.

  • Wyrastanie nowych Głów: Ilekroć Głowa opuszcza pole walki, ujawnij dwie wierzchnie karty z biblioteki Hydry. Połóż wszystkie Głowy na polu walki, a wszystkie karty obrzędów w cmentarzu Hydry.

Tura Hydry

  1. Na początku tury Hydry odznacz wszystkie zaznaczone Głowy.

  2. Ujawnij wierzchnią kartę biblioteki Hydry. Hydra rzuca tę kartę. Kiedy czar zostanie rozpatrzony, jeśli to Głowa, połóż ją na polu walki. Jeśli to obrzęd, podążaj za instrukcjami i następnie połóż go do cmentarza Hydry.

  3. Hydra zadaje tobie 1 obrażenie za każdą odznaczoną kartę nazwaną Głowa Hydry, którą włada, oraz 2 obrażenia za każdą odznaczoną elitarną Głowę, którą włada.

Zasady specjalne

  • Jeśli Hydra miałaby otrzymać obrażenia lub stracić punkty życia, zamiast tego zadaj tyle samo obrażeń wybranej Głowie.

  • Zignoruj efekty, które zmuszają Hydrę do dobierania lub odrzucania kart lub podejmowania niemożliwych akcji.

  • Jeśli Głowa miałaby przejść do jakiejkolwiek innej strefy gry niż cmentarz, zamiast tego umieść ją w cmentarzu Hydry.

  • Dokonujesz wszelkich wyborów za Hydrę.

Karty Hydry

Głowy

Hydra Head (Głowa Hydry)

Nagroda Bohatera — Kiedy Głowa Hydry opuszcza pole walki, każdy gracz zyskuje 2 życia.

Ravenous Brute Head (Żarłoczna Głowa)

Nagroda Bohatera — Kiedy Żarłoczna Głowa opuszcza pole walki, każdy gracz zyskuje 2 życia i dobiera kartę.

Savage Vigor Head (Głowa Pierwotnego Wigoru)

Na początku kroku końcowego Hydry ujawnij wierzchnią kartę z biblioteki Hydry i Hydra rzuca ową kartę.

Nagroda Bohatera — Kiedy Głowa Pierwotnego Wigoru opuszcza pole walki, każdy gracz zyskuje 4 życia i dobiera kartę.

Shrieking Titan Head (Skrzecząca Głowa)

Na początku kroku końcowego Hydry każdy gracz odrzuca kartę.

Nagroda Bohatera — Kiedy Skrzecząca Głowa opuszcza pole walki, każdy gracz zyskuje 4 życia i dobiera kartę.

Snapping Fang Head (Głowa z Kłapiącą Paszczą)

Na początku kroku końcowego Hydry, Głowa z Kłapiącą Paszczą zadaje 1 obrażenie każdemu graczowi.

Nagroda Bohatera — Kiedy Głowa z Kłapiącą Paszczą opuszcza pole walki, każdy gracz zyskuje 4 życia i dobiera kartę.

Obrzędy

Disorienting Glower (Dezorientujący Poblask)

Do początku następnej tury Hydry gracze nie mogą rzucać czarów.

Distract the Hydra (Rozprosz Hydrę)

Każdy gracz może poświęcić stwora. Każdy gracz, który poświęcił w ten sposób stwora wybiera Głowę i zaznacza ją. Każdy gracz, który nie poświęcił stwora traci 3 życia.

Grown from the Stump (Odrosła z Kikuta)

Połóż na polu walki dokładnie dwie karty nazwane Głowa Hydry z cmentarza Hydry. Jeśli nie możesz, ujawniaj karty z wierzchu biblioteki Hydry dopóki nie ujawnisz karty Głowy. Połóż ową kartę na polu walki, a pozostałem umieść w cmentarzu Hydry.

Hydra’s Impenetrable Hide (Skóra Nie Do Przebicia)

Każda Głowa zyskuje niezniszczalność do końca następnej tury Hydry.

Neck Tangle (Splątane Szyje)

Jeśli na polu walki jest pięć lub więcej Głów, zaznacz dwie z nich i nie odznaczą się one w następnym kroku odznaczania Hydry. W przeciwnym razie ujawni wierzchnią kartę z biblioteki Hydry i Hydra rzuca tę kartę.

Noxious Hydra Breath (Trujący Dech Hydry)

Wybierz jedno — Trujący Dech Hydry zadaje 5 obrażeń każdemu graczowi; albo zniszcz każdego zaznaczonego stwora nie będącego Głową.

Strike the Weak Spot (Uderz w Czuły Punkt)

Zniszcz wskazaną Głowę. Jeśli owa głowa jest elitarna, Hydra bierze dodatkową turę po tej.

Swallow the Hero Whole (Połknij Bohatera w Całości)

Każdy gracz wypędza stwora, którym włada. Jeśli do końca następnej tury pole walki opuści Głowa, zwróć wypędzone karty na pole walki pod władaniem ich właścicieli.

Torn Between Heads (Rozdarty Między Głowami)

Zaznacz najwyżej dwie Głowy. Nie odznaczą się one w następnym kroku odznaczania Hydry. Rozdarty Między Głowami zadaje 5 obrażeń każdemu graczowi.

Unified Lunge (Jednoczesny Cios)

Jednoczesny Cios zadaje X obrażeń każdemu graczowi, gdzie X jest liczbą Głów na polu walki.