Starter Commander Decks¶
- Atarka, World Render
Latanie, tratowanie
Ilekroć Smok pod twoim władaniem zaatakuje, zyskuje on do końca tury podwójny cios.
- Emmara, Soul of the Accord
Ilekroć ten stwór zostanie przekręcony, stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1 z więzią życia.
- Gisa and Geralf
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zmiel cztery karty.
Raz na każdą z twoich tur możesz rzucić czar stwora typu Zombi z twojego cmentarza.
- Isperia, Supreme Judge
Latanie
Ilekroć stwór zaatakuje ciebie lub wędrowca pod twoim władaniem, możesz dobrać kartę.
- Kardur, Doomscourge
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, do twojej następnej tury stwory pod władaniem twoich przeciwników atakują w każdej bitwie jeśli mogą i atakują gracza innego niż ty jeśli to możliwe.
Ilekroć umrze atakujący stwór, każdy przeciwnik traci po 1 życiu, a ty zyskaj 1 życie.
- Ajani, Caller of the Pride
+1: Umieść znacznik +1/+1 na co najwyżej jednym wskazanym stworze.
–3: Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie oraz podwójny cios.
–8: Stwórz X żetonów białego stwora Kot 2/2, gdzie X jest liczbą twoich żyć.
- Archon of Redemption
Latanie
Ilekroć ten lub inny stwór mający latanie wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zyskać życia równe sile owego stwora.
- Aven Gagglemaster
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj po 2 życia za każdego stwora pod twoim władaniem mającego latanie.
- Banishing Light
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazany nie-lądowy byt pod władaniem przeciwnika dopóki niniejszy urok nie opuści pola bitwy.
- Cartographer's Hawk
Latanie
Kiedy ten stwór zada obrażenia bojowe graczowi mającemu we władaniu więcej lądów niż ty, przywróć go do ręki właściciela. Jeśli tak zrobisz, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę Równiny, umieścić ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasować.
- Citywide Bust
Zniszcz wszystkie stwory z wytrzymałością 4 lub większą.
- Cleansing Nova
Wybierz jedno —
Zniszcz wszystkie stwory.
Zniszcz wszystkie artefakty i uroki.
- Commander's Insignia
Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1 za każdorazowe rzucenie przez ciebie twojego dowódcy ze strefy dowodzenia w tej grze.
- Conclave Tribunal
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazany nie-lądowy byt dopóki ten urok nie opuści pola bitwy.
- Condemn
Umieść wskazanego atakującego stwora na spodzie biblioteki właściciela. Jego władca zyskuje tyle żyć, ile miał wytrzymałości.
- Crush Contraband
Wybierz jedną lub obie —
Wygnaj wskazany artefakt.
Wygnaj wskazany urok.
- Dawn of Hope
Ilekroć zyskasz życia, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
: Stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1 z więzią życia.
- Devouring Light
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Wygnaj wskazanego atakującego lub blokującego stwora.
- Dictate of Heliod
Błysk
Stwory pod twoim władaniem dostają +2/+2.
- Disenchant
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Emeria Angel
Latanie
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz stworzyć żeton białego stwora Ptak 1/1 z lataniem.
- Felidar Retreat
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wybierz jedną —
Stwórz żeton białego stwora Kot Bestia 2/2.
Umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem. Owe stwory zyskują do końca tury czujność.
- Generous Gift
Zniszcz wskazany byt. Jego władca tworzy żeton zielonego stwora Słoń 3/3.
- Gideon Jura
+2: Podczas najbliższej tury wskazanego przeciwnika, stwory pod władaniem owego gracza atakują niniejszego wędrowca jeśli mogą.
–2: Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
0: Do końca tury ten wędrowiec staje się stworem Człowiek Piechur 6/6 nadal pozostając wędrowcem. Zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie mogłyby mu zostać zadane w tej turze.
- Hanged Executioner
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
, wygnaj tego stwora: Wygnaj wskazanego stwora.
- Hour of Reckoning
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Zniszcz wszystkie nieżetonowe stwory.
- Kangee's Lieutenant
Latanie
Ilekroć niniejszy zaatakuje, atakujące stwory mające latanie do końca tury dostają +1/+1.
Encore (, Exile this card from your graveyard: For each opponent, create a token copy that attacks that opponent this turn if able. They gain haste. Sacrifice them at the beginning of the next end step. Activate only as a sorcery.)
- Mentor of the Meek
Ilekroć inny stwór o sile 2 lub mniejszej wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Path to Exile
Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca możesz wyszukać w swojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieścić ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasować.
- Rally of Wings
Odkręć wszystkie stwory pod twoim władaniem. Stwory z lataniem pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+2.
- Remorseful Cleric
Latanie
Poświęć tego stwora: Wygnaj cmentarz wskazanego gracza.
- Rootborn Defenses
Zaludnij. Stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury niezniszczalność. (By zaludnić, stwórz żeton będący kopią żetonu stwora pod twoim władaniem.)
- Sephara, Sky's Blade
Zamiast płacenia kosztu many tego czaru możesz zapłacić oraz przekręcić cztery odkręcone stwory z lataniem pod twoim władaniem.
Latanie, więź życia
Inne stwory z lataniem pod twoim władaniem mają niezniszczalność. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą ich.)
- Soul Snare
, poświęć ten urok: Wygnaj wskazanego stwora atakującego ciebie lub wędrowca pod twoim władaniem.
- Steel-Plume Marshal
Latanie
Ilekroć ten stwór atakuje, inne atakujące stwory pod twoim władaniem mające latanie dostają do końca tury +2/+2.
- Storm Herd
Stwórz X żetonów białego stwora Pegaz 1/1 z lataniem, gdzie X jest liczbą twoich żyć.
- Swords to Plowshares
Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca zyskuje życia równe jego sile.
- True Conviction
Stwory pod twoim władaniem mają podwójny cios i wieź życia.
- Valor in Akros
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Vow of Duty
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2, ma czujność i nie może atakować ciebie lub wędrowców pod twoim władaniem.
- White Sun's Zenith
Stwórz X żetonów białego stwora Kot 2/2. Wtasuj ten czar do biblioteki właściciela.
- Aetherize
Zwróć wszystkie atakujące stwory do rąk ich właścicieli.
- Angler Turtle
Antyklątwa
Stwory pod władaniem twoich przeciwników atakują w każdej potyczce jeśli mogą.
- Bident of Thassa
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać kartę.
, : Stwory pod władaniem twoich przeciwników atakują w tej turze, jeśli mogą.
- Counterspell
Skontruj wskazany czar.
- Deep Analysis
Wskazany gracz dobiera dwie karty.
Wspomnienie—, zapłać 3 życia. (Możesz rzucić tę kartę z cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Diluvian Primordial
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, za każdego przeciwnika możesz rzucić co najwyżej jedną kartę sztuczki lub obrzędu z cmentarza owego gracza bez płacenia jej kosztu many. Jeśli czar rzucony w ten sposób miałby trafić do cmentarza, zamiast tego wygnaj go.
- Distant Melody
Wybierz typ stwora. Dobierz kartę za każdy byt pod twoim władaniem mający ów typ.
- Eternal Skylord
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zgromadź 2. (Umieść dwa znaczniki +1/+1 na Armii pod twoim władaniem. Jeśli żadną nie władasz, stwórz najpierw żeton czarnego stwora Armia Zombi 0/0.)
Żetony Zombi pod twoim władaniem mają latanie.
- Ever-Watching Threshold
Ilekroć przeciwnik atauje, jeśli atakuje ciebie lub wędrowca pod twoim władaniem, dobierz kartę.
- Faerie Formation
Latanie
: Stwórz żeton niebieskiego stwora Wróżka 1/1 z lataniem. Dobierz kartę.
- Favorable Winds
Stwory pod twoim władaniem mające latanie dostają +1/+1.
- Geralf's Mindcrusher
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz mieli pięć kart.
Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)
- Gravitational Shift
Stwory z lataniem dostają +2/+0.
Stwory bez latania dostają -2/-0.
- Inspired Sphinx
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz tyle kart, ilu masz przeciwników.
: Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.
- Laboratory Drudge
Na początku każdego korku końcowego, dobierz kartę jeśli w tej turze rzuciłeś czar z cmentarza lub aktywowałeś zdolność karty w cmentarzu.
- Lazotep Plating
Zgromadź 1. (Umieść znacznik +1/+1 na Armii pod twoim władaniem. Jeśli żadną nie władasz, stwórz najpierw żeton czarnego stwora Armia Zombi 0/0.)
Ty oraz byty pod twoim władaniem zyskujecie antyklątwę do końca tury. (Ty ani one nie możecie być wskazywane przez czary i zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
- Negate
Skontruj wskazany nie-stworowy czar.
- Sharding Sphinx
Latanie
Ilekroć artefaktowy stwór pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, możesz stworzyć żeton niebieskiego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.
- Sinister Sabotage
Skontruj wskazany czar.
Szpieguj 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę w twoim cmentarzu.)
- Sphinx of Enlightenment
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik dobiera kartę, a ty dobierz trzy karty.
- Tide Skimmer
Latanie
Ilekroć atakujesz co najmniej dwoma stworami mającymi latanie, dobierz kartę.
- Warden of Evos Isle
Latanie
Rzucanie czarów stworów mających latanie kosztuje cię o mniej.
- Windreader Sphinx
Latanie
Ilekroć stwór z lataniem zaatakuje, możesz dobrać kartę.
- Winged Words
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej jeśli władasz stworem z lataniem.
Dobierz dwie karty.
- Ambition's Cost
Dobierz trzy karty i strać 3 życia.
- Archfiend of Depravity
Latanie
Na początku kroku końcowego każdego z przeciwników, ów gracz wybiera co najwyżej dwa stwory pod swoim władaniem, po czym poświęca pozostałe.
- Army of the Damned
Stwórz trzynaście przekręconych żetonów czarnego stwora Zombi 2/2.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Bloodgift Demon
Latanie
Na początku twojego kroku utrzymania, wskazany gracz dobiera kartę i traci 1 życie.
- Cemetery Reaper
Inne Zombi pod twoim władaniem dostają +1/+1.
, : Wygnaj wskazaną kartę stwora z cmentarza. Stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Champion of the Perished
Ilekroć inny Zombi wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Crippling Fear
Wybierz typ stwora. Stwory nie będące wybranego typu dostają do końca tury -3/-3.
- Cruel Revival
Zniszcz wskazanego stwora bez typu Zombi. Nie może być zregenerowany. Przywróć co najwyżej jedną wskazaną kartę Zombi z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Curse of Disturbance
Zaurocz gracza
Ilekroć zauroczony gracz jest zaatakowany, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2. Każdy przeciwnik atakujący owego gracza robi to samo.
- Deadly Tempest
Zniszcz wszystkie stwory. Każdy gracz traci życia równe liczbie stworów pod swoim władaniem zniszczonych w ten sposób.
- Dredge the Mire
Każdy przeciwnik wybiera kartę stwora w swoim cmentarza. Umieść owe karty na polu bitwy pod twoim władaniem.
- Feed the Swarm
Zniszcz wskazanego stwora lub urok pod władaniem przeciwnika. Strać tyle żyć, ile wynosił skrót many owego bytu.
- Fleshbag Marauder
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz poświęca stwora.
- Gravespawn Sovereign
Przekręć pięć odkręconych Zombie pod twoim władaniem: Umieść wskazaną kartę stwora z cmentarza na polu bitwy pod twoim władaniem.
- Gray Merchant of Asphodel
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy przeciwnik traci po X żyć, gdzie X jest twoim kultem czarnego. Zyskaj tyle żyć, ile stracono w ten sposób. (Każdy symbol w kosztach bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu czarnego.)
- Indulgent Tormentor
Latanie
Na początku twojego kroku utrzymania dobierz kartę, chyba że wskazany przeciwnik poświęci stwora lub zapłaci 3 życia.
- Josu Vess, Lich Knight
Podbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić .)
Złowrogość
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli został podbity, stwórz osiem żetonów czarnego stwora Rycerz Zombi 2/2 ze złowrogością.
- Lazotep Reaver
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zgromadź 1. (Umieść znacznik +1/+1 na Armii pod twoim władaniem. Jeśli żadną nie władasz, stwórz najpierw żeton czarnego stwora Armia Zombi 0/0.)
- Liliana, Untouched by Death
+1: Zmiel trzy karty. Jeśli co najmniej jedna z nich jest kartą Zombi, każdy przeciwnik traci po 2 życia, a ty zyskaj 2 życia.
–2: Wskazany stwór dostaje -X/-X do końca tury, gdzie X jest liczbą Zombi pod twoim władaniem.
–3: W tej turze możesz rzucać czary Zombi z twojego cmentarza.
- Liliana's Devotee
Zombi pod twoim władaniem dostają +1/+0.
Na początku twojego kroku końcowego, jeśli w tej turze umarł stwór, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Liliana's Mastery
Zombi pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony czarnego stwora Zombi 2/2.
- Liliana's Standard Bearer
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz X kart, gdzie X jest liczbą stworów, które umarły pod twoim władaniem w tej turze.
- Lord of the Accursed
Inne Zombi pod twoim władaniem mają +1/+1.
, : Wszystkie Zombi zyskują złowrogość do końca tury.
- Lotleth Giant
Ściółka — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on wskazanemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu za każdą kartę stwora w twoim cmentarzu.
- Loyal Subordinate
Złowrogość
Porucznik — Na początku potyczki w twojej turze, jeśli władasz twoim dowódcą, każdy przeciwnik traci po 3 życia.
- Midnight Reaper
Ilekroć umrze nieżetonowy stwór, niniejszy stwór zadaje tobie 1 obrażenie, dobierz kartę.
- Mire Triton
Dotyk śmierci
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zmiel dwie karty i zyskaj 2 życia.
- Murder
Zniszcz wskazanego stwora.
- Necromantic Selection
Zniszcz wszystkie stwory, po czym przywróć na pole bitwy pod twoim władaniem kartę stwora umieszczoną w ten sposób w cmentarzu. Jest ona dodatkowo Zombi oprócz swoich innych typów. Wygnaj ten czar.
- Necrotic Hex
Każdy gracz poświęca sześć stworów. Stwórz sześć przekręconych żetonów czarnego stwora Zombi 2/2.
- Ob Nixilis Reignited
+1: Dobierz kartę i strać 1 życie.
–3: Zniszcz wskazanego stwora.
–8: Wskazany przeciwnik dostaje emblemat mający „Ilekroć gracz dobierze kartę, strać 2 życia.”
- Open the Graves
Ilekroć nie-żetonowy stwór pod twoim władaniem umrze, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Overseer of the Damned
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć wskazanego stwora.
Ilekroć umrze nieżetonowy stwór pod władaniem przeciwnika, stwórz przekręcony żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Profane Command
Wybierz dwie —
Wskazany gracz traci X żyć.
Przywróć wskazaną kartę stwora o skrócie many X lub mniejszym z twojego cmentarza na pole bitwy.
Wskazany stwór do końca tury dostaje -X/-X.
Co najwyżej X wskazanych stworów do końca tury zyskuje postrach. (Nie mogą być blokowane, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Rakshasa Debaser
Ilekroć niniejszy zaatakuje, umieść na polu bitwy pod twoim władaniem wskazaną kartę stwora z cmentarza broniącego się gracza.
Encore (, Exile this card from your graveyard: For each opponent, create a token copy that attacks that opponent this turn if able. They gain haste. Sacrifice them at the beginning of the next end step. Activate only as a sorcery.)
- Read the Bones
Wróż 2, po czym dobierz dwie karty. Strać 2 życia.
- Reign of the Pit
Każdy gracz poświęca stwora. Stwórz żeton czarnego stwora Demon X/X z lataniem, gdzie X jest łączną siłą stworów poświęconych w ten sposób.
- Sangromancer
Latanie
Ilekroć umrze stwór pod władaniem przeciwnika, możesz zyskać 3 życia.
Ilekroć przeciwnik odrzuca kartę, możesz zyskać 3 życia.
- Scourge of Nel Toth
Latanie
Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza płacąc i poświęcając stwora zamiast płacić jej koszt many.
- Scythe Specter
Latanie
Ilekroć niniejszy zada graczowi obrażenia bojowe, każdy przeciwnik odrzuca kartę. Każdy gracz, który odrzucił kartę o największym skrócie many spośród odrzuconych w ten sposób, traci życia równe owemu skrótowi.
- Sepulchral Primordial
Zastraszenie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, za każdego z przeciwników możesz umieścić na polu bitwy pod twoim władaniem co najwyżej jedną wskazaną kartę stwora z cmentarza owego gracza.
- Sign in Blood
Wskazany gracz dobiera dwie karty i traci 2 życia.
- Soul Shatter
Każdy przeciwnik poświęca stwora lub wędrowca o największym skrócie many spośród stworów i wędrowców pod swoim władaniem.
- Spark Reaper
, poświęć stwora lub wędrowca: Zyskaj 1 życie i dobierz kartę.
- Syphon Flesh
Każdy inny gracz poświęca stwora. Stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2 za każdego stwora poświęconego w ten sposób.
- Syphon Mind
Każdy inny gracz odrzuca kartę. Dobierz kartę za każdą kartę odrzuconą w ten sposób.
- Titan Hunter
Na początku kroku końcowego każdego gracza, jeśli żaden stwór nie umarł w tej turze, niniejszy zadaje owemu graczowi 4 obrażenia.
, poświęć stwora: Zyskaj 4 życia.
- Unbreathing Horde
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1 za każdego innego Zombi pod twoim władaniem oraz każdą kartę Zombi w twoim cmentarzu.
Jeśli ten stwór miałby otrzymać obrażenia, zażegnaj je i usuń z niego znacznik +1/+1.
- Undead Augur
Ilekroć umrze ten stwór lub inny Zombi pod twoim władaniem, dobierz kartę i strać 1 życie.
- Vampire Nighthawk
Latanie, dotyk śmierci, więź życia
- Vampiric Rites
, poświęć stwora: Zyskaj 1 życie i dobierz kartę.
- Vengeful Dead
Ilekroć umrze niniejszy lub inny Zombi, każdy przeciwnik traci po 1 życiu.
- Victimize
Wskaż dwie karty stworów w twoim cmentarzu. Poświęć stwora. Jeśli tak zrobisz, przywróć wybrane karty przekręcone na pole bitwy.
- Vizier of the Scorpion
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zgromadź 1. (Umieść znacznik +1/+1 na Armii pod twoim władaniem. Jeśli żadną nie władasz, stwórz najpierw żeton czarnego stwora Armia Zombi 0/0.)
Żetony Zombi pod twoim władaniem mają dotyk śmierci.
- Withered Wretch
: Wygnaj wskazaną kartę z cmentarza.
- Zombie Apocalypse
Przywróć wszystkie karty Zombi z twojego cmentarza przekręcone na pole bitwy, po czym zniszcz wszystkie stwory typu Człowiek.
- Abrade
Wybierz jedno —
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia.
Zniszcz wskazany artefakt.
- Akoum Hellkite
Latanie
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie. Jeśli ów ląd jest Górą, zamiast tego ten stwór zadaje 2 obrażenia.
- Blasphemous Act
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej za każdego stwora na polu bitwy.
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 13 obrażeń.
- Brash Taunter
Niezniszczalność
Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, zadaje on tyle samo obrażeń wskazanemu przeciwnikowi.
, : Ten stwór walczy z innym wskazanym stworem.
- Chain Reaction
Ten czar zadaje każdemu stworowi po X obrażeń, gdzie X jest liczbą stworów na polu bitwy.
- Chaos Warp
Właściciel wskazanego bytu wtasowuje go do swojej biblioteki, po czym ujawnia wierzchnią kartę swojej biblioteki. Jeśli to karta bytu, umieszcza ją na polu bitwy.
- Combustible Gearhulk
Pierwszy cios
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik może sprawić, że dobierzesz trzy karty. Jeśli ów gracz tak nie zrobi, zmiel trzy karty, po czym ten stwór zadaje owemu graczowi tyle obrażeń, ile wynosi suma skrótów many owych kart.
- Crucible of Fire
Smoki pod twoim władaniem dostają +3/+3.
- Demanding Dragon
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on wskazanemu przeciwnikowi 5 obrażeń, chyba że ów gracz poświęci stwora.
- Dictate of the Twin Gods
Błysk
Jeśli jakieś źródło miałoby zadać obrażenia bytowi lub graczowi, zamiast tego zadaje w ów cel dwukrotność tych obrażeń.
- Dragon Mage
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, każdy gracz odrzuca swoją rękę, po czym dobiera siedem kart.
- Dragon Tempest
Ilekroć stwór z lataniem wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zyskuje on pośpiech do końca tury.
Ilekroć Smok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zadaje on wskazanemu celowi X obrażeń, gdzie X jest liczbą smoków pod twoim władaniem.
- Dragonkin Berserker
Pierwszy cios
Aktywacja przechwałek kosztuje cię o mniej za każdego Smoka pod twoim władaniem.
Przechwałka — : Stwórz żeton czerwonego stwora Smok 5/5 z lataniem. (Możesz aktywować tylko jeśli ten stwór atakował w tej turze i tylko raz na turę.)
- Dragonlord's Servant
Rzucanie czarów Smoków kosztuje cię o mniej.
- Dragonmaster Outcast
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli władasz co najmniej sześcioma lądami, stwórz żeton czerwonego stwora Smok 5/5 z lataniem.
- Dragonspeaker Shaman
Rzucanie czarów Smoków kosztuje cię o mniej.
- Drakuseth, Maw of Flames
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia oraz po 3 obrażenia każdemu z co najwyżej dwóch innych wskazanych celów.
- Dream Pillager
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, wygnaj tyle samo kart z wierzchu twojej biblioteki. Do końca tury możesz rzucać czary spośród owych wygnanych kart.
- Explosion of Riches
Dobierz kartę, po czym każdy inny gracz może dobrać kartę. Ilekroć karta zostanie dobrana w ten sposób, niniejszy zadaje 5 obrażeń wskazanemu przeciwnikowi wybranemu losowo spośród twoich przeciwników.
- Fiery Confluence
Wybierz trzy. Możesz wybrać ten sam tryb więcej niż raz.
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 1 obrażeniu.
Ten czar zadaje każdemu przeciwnikowi po 2 obrażenia.
Zniszcz wskazany artefakt.
- Flameblast Dragon
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, ten stwór zadaje wskazanemu celowi X obrażeń.
- Furnace Whelp
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Geode Rager
Pierwszy cios
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ponaglij każdego stwora pod władaniem owego gracza. (Do twojej następnej tury, owe stwory atakują w każdej potyczce jeśli mogą i atakują gracza innego niż ty jeśli mogą.)
- Guttersnipe
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 2 obrażenia.
- Hate Mirage
Wybierz co najwyżej dwa wskazane stwory poza twoim władaniem. Dla każdego z owych stworów, stwórz żeton będący kopią owego stwora. Owe żetony zyskują pośpiech. Wygnaj je na początku najbliższego kroku końcowego.
- Hoard-Smelter Dragon
Latanie
: Zniszcz wskazany artefakt. Ten stwór do końca tury dostaje +X/+0, gdzie X jest skrótem many owego artefaktu.
- Kazuul, Tyrant of the Cliffs
Ilekroć zaatakuje stwór pod władaniem przeciwnika, jeśli jesteś broniącym się graczem, stwórz żeton czerwonego stwora Ogr 3/3 chyba że władca owego stwora zapłaci .
- Magmaquake
Ten czar zadaje każdemu stworowi bez latania oraz każdemu wędrowcowi po X obrażeń.
- Magmatic Force
Na początku każdego kroku utrzymania, ten stwór zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Mana Geyser
Weź za każdy przekręcony ląd pod władaniem twoich przeciwników.
- Mordant Dragon
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz zdecydować, że zada on wskazanemu stworowi pod władaniem owego gracza tyle samo obrażeń.
- Provoke the Trolls
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia. Jeśli stwór otrzymał obrażenia w ten sposób, do końca tury dostaje +5/+0.
- Rapacious Dragon
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony Skarbu. (Są artefaktami ze zdolnością „, poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)
- Runehorn Hellkite
Latanie
, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Każdy gracz odrzuca swoją rękę, po czym dobiera siedem kart.
- Sarkhan, the Dragonspeaker
+1: Do końca tury ten wędrowiec staje się legendarnym stworem Smok 4/4 z lataniem, niezniszczalnością i pośpiechem. (Nie traci lojalności, gdy nie jest wędrowcem.)
–3: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia.
–6: Dostajesz emblemat mający „Na początku twojego kroku dobierania, dobierze dwie dodatkowe karty” oraz „Na początku twojego kroku końcowego odrzuć twoją rękę.”
- Scourge of Valkas
Latanie
Ilekroć ten stwór lub inny Smok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zadaje on wskazanemu celowi X obrażeń, gdzie X jest liczbą Smoków pod twoim władaniem.
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Spit Flame
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia.
Ilekroć Smok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Sunbird's Invocation
Ilekroć rzucisz czar z twojej ręki, ujawnij X wierzchnich kart twojej biblioteki, gdzie X jest skrótem many owego czaru. Możesz rzucić ujawniony w ten sposób czar o wartości many X lub mniejszej bez płacenia jego kosztu many. Umieść pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Sweltering Suns
Ten czar zadaje każdemu stworowi 3 obrażenia.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Tectonic Giant
Ilekroć ten stwór zaatakuje lub zostanie wskazany przez czar pod władaniem przeciwnika, wybierz jedno —
Ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 3 obrażenia.
Wygnaj dwie wierzchnie karty twojej biblioteki. Wybierz jedną z nich. Możesz zagrać ową kartę do końca twojej następnej tury.
- Thermo-Alchemist
Obronność
: Ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu.
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, odkręć tego stwora.
- Thunderbreak Regent
Latanie
Ilekroć Smok pod twoim władaniem zostanie wskazany przez czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika, ten stwór zadaje owemu graczowi 3 obrażenia.
- Thundermaw Hellkite
Latanie
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje każdemu stworowi z lataniem pod władaniem twoich przeciwników po 1 obrażeniu. Przekręć owe stwory.
- Tyrant's Familiar
Latanie, pośpiech
Porucznik — O ile władasz swoim dowódcą, ten stwór dostaje +2/+2 i ma „Ilekroć ten stwór zaatakuje, zadaje on wskazanemu stworowi pod władaniem broniącego się gracza 7 obrażeń.”
- Unleash Fury
Do końca tury podwój siłę wskazanego stwora.
- Vandalblast
Zniszcz wskazany artefakt poza twoim władaniem.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Verix Bladewing
Podbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić .)
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli został podbity, stwórz żeton legendarnego czerwonego stwora Smok 4/4 z lataniem o nazwie Karox Bladewing.
- Wild Ricochet
Możesz wskazać nowe cele wskazanego czaru sztuczki lub obrzędu. Następnie skopiuj ów czar. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Wildfire Devils
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy oraz na początku twojego kroku utrzymania, wybierz losowego gracza. Ów gracz wygania kartę sztuczki lub obrzędu ze swojego cmentarza. Skopiuj ową kartę. Możesz rzucić ową kopię bez płacenia jej kosztu many.
- Avacyn's Pilgrim
: Weź .
- Beast Within
Zniszcz wskazany byt. Jego władca tworzy żeton zielonego stwora Bestia 3/3.
- Blossoming Defense
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +2/+2 i antyklątwę.
- Champion of Lambholt
Stwory o sile mniejszej niż siła niniejszego stwora nie mogą blokować stworów pod twoim władaniem.
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Citanul Hierophants
Stwory pod twoim władaniem mają „: Weź .”
- Collective Unconscious
Dobierz kartę za każdego stwora pod twoim władaniem.
- Cultivate
Wyszukaj w twojej bibliotece dwie karty bazowych lądów, ujawnij je i umieść jedną przekręconą na polu bitwy, a drugą w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Curse of Bounty
Zaurocz gracza
Ilekroć zauroczony stwór jest zaatakowany, odkręć wszystkie nielądowe byty pod twoim władaniem. Każdy przeciwnik atakujący owego gracza odkręca wszystkie nielądowe byty pod swoim władaniem.
- Drumhunter
Na początku twojego kroku końcowego, jeśli władasz stworem o sile 5 lub większej, możesz dobrać kartę.
: Weź .
- Elemental Bond
Ilekroć stwór o sile 3 lub większej wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, dobierz kartę.
- Eternal Witness
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Farhaven Elf
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu i umieścić ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Foe-Razer Regent
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz sprawić, że będzie walczył ze wskazanym stworem poza twoim władaniem.
Ilekroć stwór pod twoim władaniem wlaczy, umieść na nim dwa znaczniki +1/+1 na początku najbliższego kroku końcowego.
- Frontier Siege
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz Chanów lub Smoki.
Chanowie — Z początkiem każdej z twoich faz głównych dodaj do twojej puli many.
Smoki — Ilekroć stwór z lataniem wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz sprawić, by walczył ze wskazanym stworem poza twoim władaniem.
- Garruk's Uprising
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz stworem o sile 4 lub większej, dobierz kartę.
Stwory pod twoim władaniem mają tratowanie. (Mogą zadać nadmiar obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
Ilekroć stwór o sile 4 lub większej wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, dobierz kartę.
- Great Oak Guardian
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Zasięg
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwory pod władaniem wskazanego gracza dostają do końca tury +2/+2. Odkręć je.
- Harmonize
Dobierz trzy karty.
- Harvest Season
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej X kart bazowych lądów, gdzie X jest liczbą przekręconych stworów pod twoim władaniem, umieść owe karty przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Hornet Nest
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, stwórz tyle samo żetonów zielonego stwora Owad 1/1 z lataniem i dotykiem śmierci. (Stwór otrzymujący od niego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Hornet Queen
Latanie
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz cztery żetony stwora Owad 1/1 z lataniem i dotykiem śmierci.
- Hunter's Insight
Wybierz wskazanego stwora pod twoim władaniem. Ilekroć w tej turze ów stwór zada graczowi lub wędrowcowi obrażenia bojowe, dobierz tyle samo kart.
- Hunter's Prowess
Do końca tury wskazany stwór dostaje +3/+3, tratowanie oraz „Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz tyle samo kart.”
- Jade Mage
: Stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.
- Jaspera Sentinel
Zasięg
, przekręć odkręconego stwora pod twoim władaniem: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Karametra's Favor
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Zauroczony stwór ma „: Weź jedną manę dowolnego koloru.”
- Leafkin Druid
: Weź . Jeśli władasz co najmniej czterema stworami, zamiast tego weź .
- Loaming Shaman
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz wtasowuje dowolną liczbę wskazanych kart ze swojego cmentarza do swojej biblioteki.
- Loyal Guardian
Tratowanie
Porucznik — Na początku potyczki w twojej turze, jeśli władasz swoim dowódcą, umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem.
- Nissa's Expedition
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Nullmage Shepherd
Przekręć cztery odkręcone stwory pod twoim władaniem: Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Overrun
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +3/+3 i tratowanie.
- Overwhelming Instinct
Ilekroć zaatakujesz co najmniej trzema stworami, dobierz kartę.
- Presence of Gond
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma „: Stwórz żeton zielonego stwora Elf Wojownik 1/1.”
- Primal Might
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +X/+X. Następnie walczy z co najwyżej jednym wskazanym stworem poza twoim władaniem.
- Reclamation Sage
Kiedy ta karta wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć wskazany artefakt lub urok.
- Return to Nature
Wybierz jedno —
Zniszcz wskazany artefakt.
Zniszcz wskazany urok.
Wygnaj wskazaną kartę z cmentarza.
- Rishkar, Peema Renegade
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na każdym z co najwyżej dwóch wskazanych stworów.
Każdy stwór pod twoim władaniem mający jakiś znacznik ma „: Weź .”
- Sakura-Tribe Elder
Poświęć tego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Scatter the Seeds
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Stwórz trzy żetony zielonego stwora Sadzonka 1/1.
- Scavenging Ooze
: Wygnaj wskazaną kartę z cmentarza. Jeśli była to karta stwora, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze i zyskaj 1 życie.
- Shamanic Revelation
Dobierz kartę za każdego stwora pod twoim władaniem.
Zaciekłość — Zyskaj 4 życia za każdego stwora o sile 4 lub większej pod twoim władaniem.
- Sporemound
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.
- Thunderfoot Baloth
Tratowanie
Porucznik — O ile władasz swoim dowódcą, ten stwór dostaje +2/+2 i wszystkie inne stwory pod twoim władaniem dostają +2/+2 i mają tratowanie.
- Verdant Force
Na początku każdego kroku utrzymania, stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.
- Voice of Many
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę za każdego przeciwnika, który ma we władaniu mniej stworów niż ty.
- Absorb
Skontruj wskazany czar. Zyskaj 3 życia.
- Aura Mutation
Zniszcz wskazany urok. Stwórz X żetonów zielonego stwora Sadzonka 1/1, gdzie X jest skrótem many owego uroku.
- Breath of Malfegor
Ten czar zadaje każdemu przeciwnikowi po 5 obrażeń.
- Camaraderie
Zyskaj X żyć i dobierz X kart, gdzie X jest liczbą stworów pod twoim władaniem. Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Clan Defiance
Wybierz jedną lub więcej —
Ten czar zadaje X obrażeń wskazanemu stworowi z lataniem.
Ten czar zadaje X obrażeń wskazanemu stworowi bez latania.
Ten czar zadaje X obrażeń wskazanemu graczowi lub wędrowcowi.
- Cloudblazer
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia i dobierz dwie karty.
- Collective Blessing
Stwory pod twoim władaniem dostają +3/+3.
- Dauntless Escort
Poświęć ten byt: Stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury niezniszczalność.
- Diregraf Captain
Dotyk śmierci
Inne Zombi pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Ilekroć umrze inne Zombi pod twoim władaniem, wskazany przeciwnik traci 1 życie.
- Draconic Disciple
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
, , poświęć tego stwora: Stwórz żeton czerwonego stwora Smok 5/5 z lataniem.
- Empyrean Eagle
Latanie
Inne stwory pod twoim władaniem mające latanie dostają +1/+1.
- Enter the God-Eternals
Ten czar zadaje 4 obrażenia wskazanemu stworowi, a ty zyskaj życia równe obrażeniom zadanym w ten sposób. Wskazany gracz mieli cztery karty. Zgromadź 4. (Umieść 4 znaczniki +1/+1 na Armii pod twoim władaniem. Jeśli żadną nie władasz, stwórz najpierw żeton czarnego stwora Armia Zombi 0/0.)
- Fires of Yavimaya
Stwory pod twoim władaniem mają pośpiech.
Poświęć ten byt: Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Gleaming Overseer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zgromadź 1. (Umieść znacznik +1/+1 na Armii pod twoim władaniem. Jeśli żadną nie władasz, stwórz najpierw żeton czarnego stwora Armia Zombi 0/0.)
Żetony Zombi pod twoim władaniem mają antyklątwę i złowrogość.
- Harbinger of the Hunt
Latanie
: Ten stwór zadaje każdemu stworowi bez latania po 1 obrażeniu.
: Ten stwór zadaje każdemu stworowi z lataniem po 1 obrażeniu.
- Havengul Lich
: Możesz w tej turze rzucić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza. Kiedy go rzucisz w tej turze, niniejszy stwór do końca tury zyskuje wszystkie aktywowane zdolności owej karty.
- Jubilant Skybonder
Latanie
Stwory pod twoim władaniem mające latanie mają „Rzucanie czarów wskazujących tego stwora kosztuje twoich przeciwników o więcej.”
- Kaervek the Merciless
Ilekroć przeciwnik rzuci czar, ten stwór zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe skrótowi many owego czaru.
- Kangee, Sky Warden
Latanie, czujność
Ilekroć niniejszy zaatakuje, atakujące stwory mające latanie do końca tury dostają +2/+0.
Ilekroć niniejszy zablokuje, blokujące stwory mające latanie do końca tury dostają +0/+2.
- Maja, Bretagard Protector
Inne stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwórz żeton białego stwora Człowiek Wojownik 1/1.
- March of the Multitudes
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Stwórz X żetonów białego stwora Piechur 1/1 z więzią życia.
- Migratory Route
Stwórz cztery żetony białego stwora Ptak 1/1 z lataniem.
Lądocykling bazowych (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Pilfered Plans
Wskazany gracz mieli dwie karty. Dobierz dwie karty.
- Rakdos Charm
Wybierz jedno —
Wygnaj cmentarz wskazanego gracza.
Zniszcz wskazany artefakt.
Każdy stwór zadaje swojemu władcy po 1 obrażeniu.
- Savage Ventmaw
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, weź . Do końca tury nie tracisz owej many podczas końców kroków i faz.
- Selesnya Evangel
, , przekręć odkręconego stwora pod twoim władaniem: Stwórz żeton zielonego stwora Saproling 1/1.
- Selesnya Guildmage
: Stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.
: Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1 do końca tury.
- Skycat Sovereign
Latanie
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdego innego stwora pod twoim władaniem mającego latanie.
: Stwórz żeton białego stwora Kot Ptak 1/1 z lataniem.
- Sphinx's Revelation
Zyskaj X żyć i dobierz X kart.
- Spiteful Visions
Na początku kroku dobierania każdego z graczy, ów gracz dobiera dodatkową kartę.
Ilekroć gracz dobierze kartę, ten byt zadaje owemu graczowi 1 obrażenie.
- Staggering Insight
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 i ma więź życia oraz „Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz kartę.”
- Stormfist Crusader
Złowrogość
Na początku twojego kroku utrzymania, każdy gracz dobiera kartę i traci po 1 życiu.
- Sylvan Reclamation
Wygnaj co najwyżej dwa wskazane artefakty i/lub uroki.
Lądocykling bazowych (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Terminate
Zniszcz wskazanego stwora. Nie może być zregenerowany.
- Theater of Horrors
Na początku twojego kroku utrzymania, wygnaj wierzchnią kartę twojej biblioteki.
W trakcie twojej tury, jeśli przeciwnik stracił życie w tej turze, możesz zagrywać lądy i rzucać czary wygnane przy użyciu tego uroku.
: Ten urok zadaje wskazanemu przeciwnikowi lub wędrowcowi 1 obrażenie.
- Thunderclap Wyvern
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Latanie
Inne stwory pod twoim władaniem mające latanie dostają +1/+1.
- Time Wipe
Przywróć stwora pod twoim władaniem do ręki jego właściciela, po czym zniszcz wszystkie stwory.
- Trostani Discordant
Inne stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony białego stwora Piechur 1/1 z więzią życia.
Na początku twojego kroku końcowego, każdy gracz zyskuje władanie nad wszystkimi własnymi stworami.
- Undermine
Skontruj wskazany czar. Jego władca traci 3 życia.
- Unlicensed Disintegration
Zniszcz wskazanego stwora. Jeśli władasz artefaktem, ten czar zadaje władcy owego stwora 3 obrażenia.
- Vela the Night-Clad
Zastraszenie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)
Inne stwory pod twoim władaniem mają zastraszanie.
Ilekroć ten lub inny stwór pod twoim władaniem opuści pole bitwy, każdy przeciwnik traci po 1 życiu.
- Arcane Signet
: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.
- Atarka Monument
: Weź lub .
: Ten artefakt do końca tury staje się czerwono-zielonym artefaktowym stworem Smok 4/4 z lataniem.
- Azorius Signet
, : Weź .
- Burnished Hart
, poświęć tego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Commander's Sphere
: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.
Poświęć ten byt: Dobierz kartę.
- Coveted Jewel
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz trzy karty.
: Weź trzy many w dowolnym jednym kolorze.
Ilekroć co najmniej jeden stwór pod władaniem przeciwnika atakuje cię i nie jest blokowany, ów gracz dobiera trzy karty i zyskuje władanie nad tym bytem. Odkręć go.
- Dimir Signet
, : Weź .
- Dragon's Hoard
Ilekroć Smok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, umieść znacznik złota na tym artefakcie.
, usuń znacznik złota z tego artefaktu: Dobierz kartę.
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Grimoire of the Dead
, , odrzuć kartę: Umieść znacznik studium na tym artefakcie.
, usuń trzy znaczniki studium z tego artefaktu i poświęć go: Umieść wszystkie karty stworów ze wszystkich cmentarzy na polu bitwy pod twoim władaniem. Są one czarnymi Zombi oprócz swoich innych kolorów i typów.
- Hedron Archive
: Weź .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz dwie karty.
- Heraldic Banner
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz kolor.
Stwory wybranego koloru pod twoim władaniem dostają +1/+0.
: Weź jedną manę wybranego koloru.
- Idol of Oblivion
: Dobierz kartę. Aktywuj tylko jeśli stworzyłeś żeton w tej turze.
, , poświęć ten byt: Stwórz żeton bezkolorowego stwora Eldrazi 10/10.
- Lightning Greaves
Wyposażony stwór ma pośpiech i antymagię. (Nie może być wskazywany przez czary lub zdolności.)
Wyposaż
- Nihil Spellbomb
, poświęć ten byt: Wygnaj cmentarz wskazanego gracza.
Kiedy ten artefakt trafi do cmentarza z pola bitwy, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Pilgrim's Eye
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Rakdos Signet
, : Weź .
- Sky Diamond
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Skyscanner
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Slate of Ancestry
, , odrzuć swoją rękę: Dobierz kartę za każdego stwora pod twoim władaniem.
- Sol Ring
: Weź .
- Solemn Simulacrum
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
Kiedy ten stwór umrze, możesz dobrać kartę.
- Steel Hellkite
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
: Zniszcz każdy nielądowy byt o skrócie many X, którego władca otrzymał w tej turze obrażenia bojowe od niniejszego stwora. Możesz aktywować tylko raz na turę.
- Swiftfoot Boots
Wyposażony stwór ma pośpiech i antyklątwę. (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
Wyposaż
- Talisman of Dominance
: Weź .
: Weź lub . Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.
- Talisman of Impulse
: Weź .
: Weź lub . Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.
- Talisman of Indulgence
: Weź .
: Weź lub . Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.
- Talisman of Progress
: Weź .
: Weź lub . Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.
- Talisman of Unity
: Weź .
: Weź lub . Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.
- Thought Vessel
Nie masz limitu kart na ręce.
: Weź .
- Unstable Obelisk
: Weź .
, , poświęć ten artefakt: Zniszcz wskazany byt.
- Wayfarer's Bauble
, , poświęć ten artefakt: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Worn Powerstone
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Akoum Refuge
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Bloodfell Caves
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Blossoming Sands
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Canopy Vista
(: Weź lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.
- Choked Estuary
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz ujawnić z twojej ręki kartę Wyspy lub Bagna. Jeśli tak nie zrobisz, ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Cinder Barrens
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Cinder Glade
(: Weź lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.
- Coastal Tower
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Command Tower
: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.
- Dismal Backwater
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Elfhame Palace
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Foreboding Ruins
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz ujawnić z twojej ręki kartę Bagna lub Góry. Jeśli tak nie zrobisz, ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Fortified Village
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz ujawnić z twojej ręki kartę Lasu lub Równiny. Jeśli tak nie zrobisz, ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Game Trail
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz ujawnić z twojej ręki kartę Góry lub Lasu. Jeśli tak nie zrobisz, ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Graypelt Refuge
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Haven of the Spirit Dragon
: Weź .
: Weź jedną manę dowolnego koloru. Wydaj tę manę tylko na rzucenie czaru stwora typu Smok.
, , poświęć ten ląd: Przywróć wskazaną kartę stwora typu Smok lub kartę wędrowca typu Ugin z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Holdout Settlement
: Weź . ( oznacza bezkolorową manę.)
, przekręć odkręconego stwora pod twoim władaniem: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Jwar Isle Refuge
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kidy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Kazandu Refuge
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Meandering River
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Molten Slagheap
: Weź .
, : Umieść znacznik magazynu na tym lądzie.
, usuń X znaczników magazynu z tego lądu: Weź X many w dowolnej kombinacji i/lub .
- Moorland Haunt
: Weź .
, , wygnaj kartę stwora z twojego cmentarza: Stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Myriad Landscape
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów mających wspólny typ lądu, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Path of Ancestry
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź jedną maną w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy. Kiedy owa mana zostanie wydana na rzucenie czaru stwora współdzielącego typ stwora z twoim dowódcą, wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Port Town
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz ujawnić z twojej ręki kartę Równiny lub Wyspy. Jeśli tak nie zrobisz, ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Prairie Stream
(: Weź lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.
- Rugged Highlands
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Salt Marsh
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Sejiri Refuge
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Shivan Oasis
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Smoldering Marsh
(: Weź lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.
- Stensia Bloodhall
: Weź .
, : Ten ląd zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 2 obrażenia.
- Submerged Boneyard
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Sunken Hollow
(: Weź lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.
- Temple of Abandon
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Temple of Deceit
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Temple of Enlightenment
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Temple of Malice
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Temple of Plenty
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.
: Weź lub .
- Timber Gorge
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Tranquil Cove
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Tranquil Expanse
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Urborg Volcano
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Vitu-Ghazi, the City-Tree
: Weź .
, : Stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)