Starter Commander Decks

Atarka, World Render

Latanie, tratowanie

Ilekroć Smok pod twoim władaniem zaatakuje, zyskuje on do końca tury podwójny cios.

Emmara, Soul of the Accord

Ilekroć ten stwór zostanie przekręcony, stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1 z więzią życia.

Gisa and Geralf

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zmiel cztery karty.

Raz na każdą z twoich tur możesz rzucić czar stwora typu Zombi z twojego cmentarza.

Isperia, Supreme Judge

Latanie

Ilekroć stwór zaatakuje ciebie lub wędrowca pod twoim władaniem, możesz dobrać kartę.

Kardur, Doomscourge

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, do twojej następnej tury stwory pod władaniem twoich przeciwników atakują w każdej bitwie jeśli mogą i atakują gracza innego niż ty jeśli to możliwe.

Ilekroć umrze atakujący stwór, każdy przeciwnik traci po 1 życiu, a ty zyskaj 1 życie.

Ajani, Caller of the Pride

+1: Umieść znacznik +1/+1 na co najwyżej jednym wskazanym stworze.

–3: Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie oraz podwójny cios.

–8: Stwórz X żetonów białego stwora Kot 2/2, gdzie X jest liczbą twoich żyć.

Archon of Redemption

Latanie

Ilekroć ten lub inny stwór mający latanie wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zyskać życia równe sile owego stwora.

Aven Gagglemaster

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj po 2 życia za każdego stwora pod twoim władaniem mającego latanie.

Banishing Light

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazany nie-lądowy byt pod władaniem przeciwnika dopóki niniejszy urok nie opuści pola bitwy.

Cartographer's Hawk

Latanie

Kiedy ten stwór zada obrażenia bojowe graczowi mającemu we władaniu więcej lądów niż ty, przywróć go do ręki właściciela. Jeśli tak zrobisz, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę Równiny, umieścić ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasować.

Citywide Bust

Zniszcz wszystkie stwory z wytrzymałością 4 lub większą.

Cleansing Nova

Wybierz jedno —

  • Zniszcz wszystkie stwory.

  • Zniszcz wszystkie artefakty i uroki.

Commander's Insignia

Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1 za każdorazowe rzucenie przez ciebie twojego dowódcy ze strefy dowodzenia w tej grze.

Conclave Tribunal

Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za {1} lub jedną manę w swoim kolorze.)

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazany nie-lądowy byt dopóki ten urok nie opuści pola bitwy.

Condemn

Umieść wskazanego atakującego stwora na spodzie biblioteki właściciela. Jego władca zyskuje tyle żyć, ile miał wytrzymałości.

Crush Contraband

Wybierz jedną lub obie —

  • Wygnaj wskazany artefakt.

  • Wygnaj wskazany urok.

Dawn of Hope

Ilekroć zyskasz życia, możesz zapłacić {2}. Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.

{3}{W}: Stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1 z więzią życia.

Devouring Light

Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za {1} lub jedną manę w swoim kolorze.)

Wygnaj wskazanego atakującego lub blokującego stwora.

Dictate of Heliod

Błysk

Stwory pod twoim władaniem dostają +2/+2.

Disenchant

Zniszcz wskazany artefakt lub urok.

Emeria Angel

Latanie

Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz stworzyć żeton białego stwora Ptak 1/1 z lataniem.

Felidar Retreat

Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wybierz jedną —

  • Stwórz żeton białego stwora Kot Bestia 2/2.

  • Umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem. Owe stwory zyskują do końca tury czujność.

Generous Gift

Zniszcz wskazany byt. Jego władca tworzy żeton zielonego stwora Słoń 3/3.

Gideon Jura

+2: Podczas najbliższej tury wskazanego przeciwnika, stwory pod władaniem owego gracza atakują niniejszego wędrowca jeśli mogą.

–2: Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.

0: Do końca tury ten wędrowiec staje się stworem Człowiek Piechur 6/6 nadal pozostając wędrowcem. Zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie mogłyby mu zostać zadane w tej turze.

Hanged Executioner

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.

{3}{W}, wygnaj tego stwora: Wygnaj wskazanego stwora.

Hour of Reckoning

Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za {1} lub jedną manę w swoim kolorze.)

Zniszcz wszystkie nieżetonowe stwory.

Kangee's Lieutenant

Latanie

Ilekroć niniejszy zaatakuje, atakujące stwory mające latanie do końca tury dostają +1/+1.

Encore {5}{W} ({5}{W}, Exile this card from your graveyard: For each opponent, create a token copy that attacks that opponent this turn if able. They gain haste. Sacrifice them at the beginning of the next end step. Activate only as a sorcery.)

Mentor of the Meek

Ilekroć inny stwór o sile 2 lub mniejszej wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić {1}. Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.

Path to Exile

Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca możesz wyszukać w swojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieścić ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasować.

Rally of Wings

Odkręć wszystkie stwory pod twoim władaniem. Stwory z lataniem pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+2.

Remorseful Cleric

Latanie

Poświęć tego stwora: Wygnaj cmentarz wskazanego gracza.

Rootborn Defenses

Zaludnij. Stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury niezniszczalność. (By zaludnić, stwórz żeton będący kopią żetonu stwora pod twoim władaniem.)

Sephara, Sky's Blade

Zamiast płacenia kosztu many tego czaru możesz zapłacić {W} oraz przekręcić cztery odkręcone stwory z lataniem pod twoim władaniem.

Latanie, więź życia

Inne stwory z lataniem pod twoim władaniem mają niezniszczalność. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą ich.)

Soul Snare

{W}, poświęć ten urok: Wygnaj wskazanego stwora atakującego ciebie lub wędrowca pod twoim władaniem.

Steel-Plume Marshal

Latanie

Ilekroć ten stwór atakuje, inne atakujące stwory pod twoim władaniem mające latanie dostają do końca tury +2/+2.

Storm Herd

Stwórz X żetonów białego stwora Pegaz 1/1 z lataniem, gdzie X jest liczbą twoich żyć.

Swords to Plowshares

Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca zyskuje życia równe jego sile.

True Conviction

Stwory pod twoim władaniem mają podwójny cios i wieź życia.

Valor in Akros

Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.

Vow of Duty

Zaurocz stwora

Zauroczony stwór dostaje +2/+2, ma czujność i nie może atakować ciebie lub wędrowców pod twoim władaniem.

White Sun's Zenith

Stwórz X żetonów białego stwora Kot 2/2. Wtasuj ten czar do biblioteki właściciela.

Aetherize

Zwróć wszystkie atakujące stwory do rąk ich właścicieli.

Angler Turtle

Antyklątwa

Stwory pod władaniem twoich przeciwników atakują w każdej potyczce jeśli mogą.

Bident of Thassa

Ilekroć stwór pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać kartę.

{1}{U}, {T}: Stwory pod władaniem twoich przeciwników atakują w tej turze, jeśli mogą.

Counterspell

Skontruj wskazany czar.

Deep Analysis

Wskazany gracz dobiera dwie karty.

Wspomnienie—{1}{U}, zapłać 3 życia. (Możesz rzucić tę kartę z cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Diluvian Primordial

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, za każdego przeciwnika możesz rzucić co najwyżej jedną kartę sztuczki lub obrzędu z cmentarza owego gracza bez płacenia jej kosztu many. Jeśli czar rzucony w ten sposób miałby trafić do cmentarza, zamiast tego wygnaj go.

Distant Melody

Wybierz typ stwora. Dobierz kartę za każdy byt pod twoim władaniem mający ów typ.

Eternal Skylord

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zgromadź 2. (Umieść dwa znaczniki +1/+1 na Armii pod twoim władaniem. Jeśli żadną nie władasz, stwórz najpierw żeton czarnego stwora Armia Zombi 0/0.)

Żetony Zombi pod twoim władaniem mają latanie.

Ever-Watching Threshold

Ilekroć przeciwnik atauje, jeśli atakuje ciebie lub wędrowca pod twoim władaniem, dobierz kartę.

Faerie Formation

Latanie

{3}{U}: Stwórz żeton niebieskiego stwora Wróżka 1/1 z lataniem. Dobierz kartę.

Favorable Winds

Stwory pod twoim władaniem mające latanie dostają +1/+1.

Geralf's Mindcrusher

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz mieli pięć kart.

Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)

Gravitational Shift

Stwory z lataniem dostają +2/+0.

Stwory bez latania dostają -2/-0.

Inspired Sphinx

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz tyle kart, ilu masz przeciwników.

{3}{U}: Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.

Laboratory Drudge

Na początku każdego korku końcowego, dobierz kartę jeśli w tej turze rzuciłeś czar z cmentarza lub aktywowałeś zdolność karty w cmentarzu.

Lazotep Plating

Zgromadź 1. (Umieść znacznik +1/+1 na Armii pod twoim władaniem. Jeśli żadną nie władasz, stwórz najpierw żeton czarnego stwora Armia Zombi 0/0.)

Ty oraz byty pod twoim władaniem zyskujecie antyklątwę do końca tury. (Ty ani one nie możecie być wskazywane przez czary i zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)

Negate

Skontruj wskazany nie-stworowy czar.

Sharding Sphinx

Latanie

Ilekroć artefaktowy stwór pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, możesz stworzyć żeton niebieskiego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.

Sinister Sabotage

Skontruj wskazany czar.

Szpieguj 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę w twoim cmentarzu.)

Sphinx of Enlightenment

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik dobiera kartę, a ty dobierz trzy karty.

Tide Skimmer

Latanie

Ilekroć atakujesz co najmniej dwoma stworami mającymi latanie, dobierz kartę.

Warden of Evos Isle

Latanie

Rzucanie czarów stworów mających latanie kosztuje cię o {1} mniej.

Windreader Sphinx

Latanie

Ilekroć stwór z lataniem zaatakuje, możesz dobrać kartę.

Winged Words

Rzucenie tego czaru kosztuje o {1} mniej jeśli władasz stworem z lataniem.

Dobierz dwie karty.

Ambition's Cost

Dobierz trzy karty i strać 3 życia.

Archfiend of Depravity

Latanie

Na początku kroku końcowego każdego z przeciwników, ów gracz wybiera co najwyżej dwa stwory pod swoim władaniem, po czym poświęca pozostałe.

Army of the Damned

Stwórz trzynaście przekręconych żetonów czarnego stwora Zombi 2/2.

Wspomnienie {7}{B}{B}{B} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Bloodgift Demon

Latanie

Na początku twojego kroku utrzymania, wskazany gracz dobiera kartę i traci 1 życie.

Cemetery Reaper

Inne Zombi pod twoim władaniem dostają +1/+1.

{2}{B}, {T}: Wygnaj wskazaną kartę stwora z cmentarza. Stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.

Champion of the Perished

Ilekroć inny Zombi wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.

Crippling Fear

Wybierz typ stwora. Stwory nie będące wybranego typu dostają do końca tury -3/-3.

Cruel Revival

Zniszcz wskazanego stwora bez typu Zombi. Nie może być zregenerowany. Przywróć co najwyżej jedną wskazaną kartę Zombi z twojego cmentarza do twojej ręki.

Curse of Disturbance

Zaurocz gracza

Ilekroć zauroczony gracz jest zaatakowany, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2. Każdy przeciwnik atakujący owego gracza robi to samo.

Deadly Tempest

Zniszcz wszystkie stwory. Każdy gracz traci życia równe liczbie stworów pod swoim władaniem zniszczonych w ten sposób.

Dredge the Mire

Każdy przeciwnik wybiera kartę stwora w swoim cmentarza. Umieść owe karty na polu bitwy pod twoim władaniem.

Feed the Swarm

Zniszcz wskazanego stwora lub urok pod władaniem przeciwnika. Strać tyle żyć, ile wynosił skrót many owego bytu.

Fleshbag Marauder

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz poświęca stwora.

Gravespawn Sovereign

Przekręć pięć odkręconych Zombie pod twoim władaniem: Umieść wskazaną kartę stwora z cmentarza na polu bitwy pod twoim władaniem.

Gray Merchant of Asphodel

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy przeciwnik traci po X żyć, gdzie X jest twoim kultem czarnego. Zyskaj tyle żyć, ile stracono w ten sposób. (Każdy symbol {B} w kosztach bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu czarnego.)

Indulgent Tormentor

Latanie

Na początku twojego kroku utrzymania dobierz kartę, chyba że wskazany przeciwnik poświęci stwora lub zapłaci 3 życia.

Josu Vess, Lich Knight

Podbicie {5}{B} (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić {5}{B}.)

Złowrogość

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli został podbity, stwórz osiem żetonów czarnego stwora Rycerz Zombi 2/2 ze złowrogością.

Lazotep Reaver

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zgromadź 1. (Umieść znacznik +1/+1 na Armii pod twoim władaniem. Jeśli żadną nie władasz, stwórz najpierw żeton czarnego stwora Armia Zombi 0/0.)

Liliana, Untouched by Death

+1: Zmiel trzy karty. Jeśli co najmniej jedna z nich jest kartą Zombi, każdy przeciwnik traci po 2 życia, a ty zyskaj 2 życia.

–2: Wskazany stwór dostaje -X/-X do końca tury, gdzie X jest liczbą Zombi pod twoim władaniem.

–3: W tej turze możesz rzucać czary Zombi z twojego cmentarza.

Liliana's Devotee

Zombi pod twoim władaniem dostają +1/+0.

Na początku twojego kroku końcowego, jeśli w tej turze umarł stwór, możesz zapłacić {1}{B}. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.

Liliana's Mastery

Zombi pod twoim władaniem dostają +1/+1.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony czarnego stwora Zombi 2/2.

Liliana's Standard Bearer

Błysk

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz X kart, gdzie X jest liczbą stworów, które umarły pod twoim władaniem w tej turze.

Lord of the Accursed

Inne Zombi pod twoim władaniem mają +1/+1.

{1}{B}, {T}: Wszystkie Zombi zyskują złowrogość do końca tury.

Lotleth Giant

Ściółka — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on wskazanemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu za każdą kartę stwora w twoim cmentarzu.

Loyal Subordinate

Złowrogość

Porucznik — Na początku potyczki w twojej turze, jeśli władasz twoim dowódcą, każdy przeciwnik traci po 3 życia.

Midnight Reaper

Ilekroć umrze nieżetonowy stwór, niniejszy stwór zadaje tobie 1 obrażenie, dobierz kartę.

Mire Triton

Dotyk śmierci

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zmiel dwie karty i zyskaj 2 życia.

Murder

Zniszcz wskazanego stwora.

Necromantic Selection

Zniszcz wszystkie stwory, po czym przywróć na pole bitwy pod twoim władaniem kartę stwora umieszczoną w ten sposób w cmentarzu. Jest ona dodatkowo Zombi oprócz swoich innych typów. Wygnaj ten czar.

Necrotic Hex

Każdy gracz poświęca sześć stworów. Stwórz sześć przekręconych żetonów czarnego stwora Zombi 2/2.

Ob Nixilis Reignited

+1: Dobierz kartę i strać 1 życie.

–3: Zniszcz wskazanego stwora.

–8: Wskazany przeciwnik dostaje emblemat mający „Ilekroć gracz dobierze kartę, strać 2 życia.”

Open the Graves

Ilekroć nie-żetonowy stwór pod twoim władaniem umrze, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.

Overseer of the Damned

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć wskazanego stwora.

Ilekroć umrze nieżetonowy stwór pod władaniem przeciwnika, stwórz przekręcony żeton czarnego stwora Zombi 2/2.

Profane Command

Wybierz dwie —

  • Wskazany gracz traci X żyć.

  • Przywróć wskazaną kartę stwora o skrócie many X lub mniejszym z twojego cmentarza na pole bitwy.

  • Wskazany stwór do końca tury dostaje -X/-X.

  • Co najwyżej X wskazanych stworów do końca tury zyskuje postrach. (Nie mogą być blokowane, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)

Rakshasa Debaser

Ilekroć niniejszy zaatakuje, umieść na polu bitwy pod twoim władaniem wskazaną kartę stwora z cmentarza broniącego się gracza.

Encore {6}{B}{B} ({6}{B}{B}, Exile this card from your graveyard: For each opponent, create a token copy that attacks that opponent this turn if able. They gain haste. Sacrifice them at the beginning of the next end step. Activate only as a sorcery.)

Read the Bones

Wróż 2, po czym dobierz dwie karty. Strać 2 życia.

Reign of the Pit

Każdy gracz poświęca stwora. Stwórz żeton czarnego stwora Demon X/X z lataniem, gdzie X jest łączną siłą stworów poświęconych w ten sposób.

Sangromancer

Latanie

Ilekroć umrze stwór pod władaniem przeciwnika, możesz zyskać 3 życia.

Ilekroć przeciwnik odrzuca kartę, możesz zyskać 3 życia.

Scourge of Nel Toth

Latanie

Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza płacąc {B}{B} i poświęcając stwora zamiast płacić jej koszt many.

Scythe Specter

Latanie

Ilekroć niniejszy zada graczowi obrażenia bojowe, każdy przeciwnik odrzuca kartę. Każdy gracz, który odrzucił kartę o największym skrócie many spośród odrzuconych w ten sposób, traci życia równe owemu skrótowi.

Sepulchral Primordial

Zastraszenie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, za każdego z przeciwników możesz umieścić na polu bitwy pod twoim władaniem co najwyżej jedną wskazaną kartę stwora z cmentarza owego gracza.

Sign in Blood

Wskazany gracz dobiera dwie karty i traci 2 życia.

Soul Shatter

Każdy przeciwnik poświęca stwora lub wędrowca o największym skrócie many spośród stworów i wędrowców pod swoim władaniem.

Spark Reaper

{3}, poświęć stwora lub wędrowca: Zyskaj 1 życie i dobierz kartę.

Syphon Flesh

Każdy inny gracz poświęca stwora. Stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2 za każdego stwora poświęconego w ten sposób.

Syphon Mind

Każdy inny gracz odrzuca kartę. Dobierz kartę za każdą kartę odrzuconą w ten sposób.

Titan Hunter

Na początku kroku końcowego każdego gracza, jeśli żaden stwór nie umarł w tej turze, niniejszy zadaje owemu graczowi 4 obrażenia.

{1}{B}, poświęć stwora: Zyskaj 4 życia.

Unbreathing Horde

Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1 za każdego innego Zombi pod twoim władaniem oraz każdą kartę Zombi w twoim cmentarzu.

Jeśli ten stwór miałby otrzymać obrażenia, zażegnaj je i usuń z niego znacznik +1/+1.

Undead Augur

Ilekroć umrze ten stwór lub inny Zombi pod twoim władaniem, dobierz kartę i strać 1 życie.

Vampire Nighthawk

Latanie, dotyk śmierci, więź życia

Vampiric Rites

{1}{B}, poświęć stwora: Zyskaj 1 życie i dobierz kartę.

Vengeful Dead

Ilekroć umrze niniejszy lub inny Zombi, każdy przeciwnik traci po 1 życiu.

Victimize

Wskaż dwie karty stworów w twoim cmentarzu. Poświęć stwora. Jeśli tak zrobisz, przywróć wybrane karty przekręcone na pole bitwy.

Vizier of the Scorpion

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zgromadź 1. (Umieść znacznik +1/+1 na Armii pod twoim władaniem. Jeśli żadną nie władasz, stwórz najpierw żeton czarnego stwora Armia Zombi 0/0.)

Żetony Zombi pod twoim władaniem mają dotyk śmierci.

Withered Wretch

{1}: Wygnaj wskazaną kartę z cmentarza.

Zombie Apocalypse

Przywróć wszystkie karty Zombi z twojego cmentarza przekręcone na pole bitwy, po czym zniszcz wszystkie stwory typu Człowiek.

Abrade

Wybierz jedno —

  • Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia.

  • Zniszcz wskazany artefakt.

Akoum Hellkite

Latanie

Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie. Jeśli ów ląd jest Górą, zamiast tego ten stwór zadaje 2 obrażenia.

Blasphemous Act

Rzucenie tego czaru kosztuje o {1} mniej za każdego stwora na polu bitwy.

Ten czar zadaje każdemu stworowi po 13 obrażeń.

Brash Taunter

Niezniszczalność

Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, zadaje on tyle samo obrażeń wskazanemu przeciwnikowi.

{2}{R}, {T}: Ten stwór walczy z innym wskazanym stworem.

Chain Reaction

Ten czar zadaje każdemu stworowi po X obrażeń, gdzie X jest liczbą stworów na polu bitwy.

Chaos Warp

Właściciel wskazanego bytu wtasowuje go do swojej biblioteki, po czym ujawnia wierzchnią kartę swojej biblioteki. Jeśli to karta bytu, umieszcza ją na polu bitwy.

Combustible Gearhulk

Pierwszy cios

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik może sprawić, że dobierzesz trzy karty. Jeśli ów gracz tak nie zrobi, zmiel trzy karty, po czym ten stwór zadaje owemu graczowi tyle obrażeń, ile wynosi suma skrótów many owych kart.

Crucible of Fire

Smoki pod twoim władaniem dostają +3/+3.

Demanding Dragon

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on wskazanemu przeciwnikowi 5 obrażeń, chyba że ów gracz poświęci stwora.

Dictate of the Twin Gods

Błysk

Jeśli jakieś źródło miałoby zadać obrażenia bytowi lub graczowi, zamiast tego zadaje w ów cel dwukrotność tych obrażeń.

Dragon Mage

Latanie

Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, każdy gracz odrzuca swoją rękę, po czym dobiera siedem kart.

Dragon Tempest

Ilekroć stwór z lataniem wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zyskuje on pośpiech do końca tury.

Ilekroć Smok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zadaje on wskazanemu celowi X obrażeń, gdzie X jest liczbą smoków pod twoim władaniem.

Dragonkin Berserker

Pierwszy cios

Aktywacja przechwałek kosztuje cię o {1} mniej za każdego Smoka pod twoim władaniem.

Przechwałka — {4}{R}: Stwórz żeton czerwonego stwora Smok 5/5 z lataniem. (Możesz aktywować tylko jeśli ten stwór atakował w tej turze i tylko raz na turę.)

Dragonlord's Servant

Rzucanie czarów Smoków kosztuje cię o {1} mniej.

Dragonmaster Outcast

Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli władasz co najmniej sześcioma lądami, stwórz żeton czerwonego stwora Smok 5/5 z lataniem.

Dragonspeaker Shaman

Rzucanie czarów Smoków kosztuje cię o {2} mniej.

Drakuseth, Maw of Flames

Latanie

Ilekroć ten stwór zaatakuje, zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia oraz po 3 obrażenia każdemu z co najwyżej dwóch innych wskazanych celów.

Dream Pillager

Latanie

Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, wygnaj tyle samo kart z wierzchu twojej biblioteki. Do końca tury możesz rzucać czary spośród owych wygnanych kart.

Explosion of Riches

Dobierz kartę, po czym każdy inny gracz może dobrać kartę. Ilekroć karta zostanie dobrana w ten sposób, niniejszy zadaje 5 obrażeń wskazanemu przeciwnikowi wybranemu losowo spośród twoich przeciwników.

Fiery Confluence

Wybierz trzy. Możesz wybrać ten sam tryb więcej niż raz.

  • Ten czar zadaje każdemu stworowi po 1 obrażeniu.

  • Ten czar zadaje każdemu przeciwnikowi po 2 obrażenia.

  • Zniszcz wskazany artefakt.

Flameblast Dragon

Latanie

Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić {X}{R}. Jeśli tak zrobisz, ten stwór zadaje wskazanemu celowi X obrażeń.

Furnace Whelp

Latanie

{R}: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.

Geode Rager

Pierwszy cios

Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ponaglij każdego stwora pod władaniem owego gracza. (Do twojej następnej tury, owe stwory atakują w każdej potyczce jeśli mogą i atakują gracza innego niż ty jeśli mogą.)

Guttersnipe

Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 2 obrażenia.

Hate Mirage

Wybierz co najwyżej dwa wskazane stwory poza twoim władaniem. Dla każdego z owych stworów, stwórz żeton będący kopią owego stwora. Owe żetony zyskują pośpiech. Wygnaj je na początku najbliższego kroku końcowego.

Hoard-Smelter Dragon

Latanie

{3}{R}: Zniszcz wskazany artefakt. Ten stwór do końca tury dostaje +X/+0, gdzie X jest skrótem many owego artefaktu.

Kazuul, Tyrant of the Cliffs

Ilekroć zaatakuje stwór pod władaniem przeciwnika, jeśli jesteś broniącym się graczem, stwórz żeton czerwonego stwora Ogr 3/3 chyba że władca owego stwora zapłaci {3}.

Magmaquake

Ten czar zadaje każdemu stworowi bez latania oraz każdemu wędrowcowi po X obrażeń.

Magmatic Force

Na początku każdego kroku utrzymania, ten stwór zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.

Mana Geyser

Weź {R} za każdy przekręcony ląd pod władaniem twoich przeciwników.

Mordant Dragon

Latanie

{1}{R}: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.

Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz zdecydować, że zada on wskazanemu stworowi pod władaniem owego gracza tyle samo obrażeń.

Provoke the Trolls

Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia. Jeśli stwór otrzymał obrażenia w ten sposób, do końca tury dostaje +5/+0.

Rapacious Dragon

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony Skarbu. (Są artefaktami ze zdolnością „{T}, poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)

Runehorn Hellkite

Latanie

{5}{R}, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Każdy gracz odrzuca swoją rękę, po czym dobiera siedem kart.

Sarkhan, the Dragonspeaker

+1: Do końca tury ten wędrowiec staje się legendarnym stworem Smok 4/4 z lataniem, niezniszczalnością i pośpiechem. (Nie traci lojalności, gdy nie jest wędrowcem.)

–3: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia.

–6: Dostajesz emblemat mający „Na początku twojego kroku dobierania, dobierze dwie dodatkowe karty” oraz „Na początku twojego kroku końcowego odrzuć twoją rękę.”

Scourge of Valkas

Latanie

Ilekroć ten stwór lub inny Smok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zadaje on wskazanemu celowi X obrażeń, gdzie X jest liczbą Smoków pod twoim władaniem.

{R}: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.

Spit Flame

Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia.

Ilekroć Smok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić {R}. Jeśli tak zrobisz, przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.

Sunbird's Invocation

Ilekroć rzucisz czar z twojej ręki, ujawnij X wierzchnich kart twojej biblioteki, gdzie X jest skrótem many owego czaru. Możesz rzucić ujawniony w ten sposób czar o wartości many X lub mniejszej bez płacenia jego kosztu many. Umieść pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.

Sweltering Suns

Ten czar zadaje każdemu stworowi 3 obrażenia.

Recykling {3} ({3}, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)

Tectonic Giant

Ilekroć ten stwór zaatakuje lub zostanie wskazany przez czar pod władaniem przeciwnika, wybierz jedno —

  • Ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 3 obrażenia.

  • Wygnaj dwie wierzchnie karty twojej biblioteki. Wybierz jedną z nich. Możesz zagrać ową kartę do końca twojej następnej tury.

Thermo-Alchemist

Obronność

{T}: Ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu.

Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, odkręć tego stwora.

Thunderbreak Regent

Latanie

Ilekroć Smok pod twoim władaniem zostanie wskazany przez czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika, ten stwór zadaje owemu graczowi 3 obrażenia.

Thundermaw Hellkite

Latanie

Pośpiech (Ten stwór może atakować i {T} od razu po wejściu pod twoje władanie.)

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje każdemu stworowi z lataniem pod władaniem twoich przeciwników po 1 obrażeniu. Przekręć owe stwory.

Tyrant's Familiar

Latanie, pośpiech

Porucznik — O ile władasz swoim dowódcą, ten stwór dostaje +2/+2 i ma „Ilekroć ten stwór zaatakuje, zadaje on wskazanemu stworowi pod władaniem broniącego się gracza 7 obrażeń.”

Unleash Fury

Do końca tury podwój siłę wskazanego stwora.

Vandalblast

Zniszcz wskazany artefakt poza twoim władaniem.

Przeciążenie {4}{R} (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)

Verix Bladewing

Podbicie {3} (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić {3}.)

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli został podbity, stwórz żeton legendarnego czerwonego stwora Smok 4/4 z lataniem o nazwie Karox Bladewing.

Wild Ricochet

Możesz wskazać nowe cele wskazanego czaru sztuczki lub obrzędu. Następnie skopiuj ów czar. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.

Wildfire Devils

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy oraz na początku twojego kroku utrzymania, wybierz losowego gracza. Ów gracz wygania kartę sztuczki lub obrzędu ze swojego cmentarza. Skopiuj ową kartę. Możesz rzucić ową kopię bez płacenia jej kosztu many.

Avacyn's Pilgrim

{T}: Weź {W}.

Beast Within

Zniszcz wskazany byt. Jego władca tworzy żeton zielonego stwora Bestia 3/3.

Blossoming Defense

Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +2/+2 i antyklątwę.

Champion of Lambholt

Stwory o sile mniejszej niż siła niniejszego stwora nie mogą blokować stworów pod twoim władaniem.

Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.

Citanul Hierophants

Stwory pod twoim władaniem mają „{T}: Weź {G}.”

Collective Unconscious

Dobierz kartę za każdego stwora pod twoim władaniem.

Cultivate

Wyszukaj w twojej bibliotece dwie karty bazowych lądów, ujawnij je i umieść jedną przekręconą na polu bitwy, a drugą w twojej ręce, po czym przetasuj.

Curse of Bounty

Zaurocz gracza

Ilekroć zauroczony stwór jest zaatakowany, odkręć wszystkie nielądowe byty pod twoim władaniem. Każdy przeciwnik atakujący owego gracza odkręca wszystkie nielądowe byty pod swoim władaniem.

Drumhunter

Na początku twojego kroku końcowego, jeśli władasz stworem o sile 5 lub większej, możesz dobrać kartę.

{T}: Weź {C}.

Elemental Bond

Ilekroć stwór o sile 3 lub większej wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, dobierz kartę.

Eternal Witness

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.

Farhaven Elf

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu i umieścić ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.

Foe-Razer Regent

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz sprawić, że będzie walczył ze wskazanym stworem poza twoim władaniem.

Ilekroć stwór pod twoim władaniem wlaczy, umieść na nim dwa znaczniki +1/+1 na początku najbliższego kroku końcowego.

Frontier Siege

Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz Chanów lub Smoki.

  • Chanowie — Z początkiem każdej z twoich faz głównych dodaj {G}{G} do twojej puli many.

  • Smoki — Ilekroć stwór z lataniem wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz sprawić, by walczył ze wskazanym stworem poza twoim władaniem.

Garruk's Uprising

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz stworem o sile 4 lub większej, dobierz kartę.

Stwory pod twoim władaniem mają tratowanie. (Mogą zadać nadmiar obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)

Ilekroć stwór o sile 4 lub większej wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, dobierz kartę.

Great Oak Guardian

Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)

Zasięg

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwory pod władaniem wskazanego gracza dostają do końca tury +2/+2. Odkręć je.

Harmonize

Dobierz trzy karty.

Harvest Season

Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej X kart bazowych lądów, gdzie X jest liczbą przekręconych stworów pod twoim władaniem, umieść owe karty przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.

Hornet Nest

Obronność (Ten stwór nie może atakować.)

Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, stwórz tyle samo żetonów zielonego stwora Owad 1/1 z lataniem i dotykiem śmierci. (Stwór otrzymujący od niego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)

Hornet Queen

Latanie

Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz cztery żetony stwora Owad 1/1 z lataniem i dotykiem śmierci.

Hunter's Insight

Wybierz wskazanego stwora pod twoim władaniem. Ilekroć w tej turze ów stwór zada graczowi lub wędrowcowi obrażenia bojowe, dobierz tyle samo kart.

Hunter's Prowess

Do końca tury wskazany stwór dostaje +3/+3, tratowanie oraz „Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz tyle samo kart.”

Jade Mage

{2}{G}: Stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.

Jaspera Sentinel

Zasięg

{T}, przekręć odkręconego stwora pod twoim władaniem: Weź jedną manę dowolnego koloru.

Karametra's Favor

Zaurocz stwora

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.

Zauroczony stwór ma „{T}: Weź jedną manę dowolnego koloru.”

Leafkin Druid

{T}: Weź {G}. Jeśli władasz co najmniej czterema stworami, zamiast tego weź {G}{G}.

Loaming Shaman

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz wtasowuje dowolną liczbę wskazanych kart ze swojego cmentarza do swojej biblioteki.

Loyal Guardian

Tratowanie

Porucznik — Na początku potyczki w twojej turze, jeśli władasz swoim dowódcą, umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem.

Nissa's Expedition

Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za {1} lub jedną manę w swoim kolorze.)

Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.

Nullmage Shepherd

Przekręć cztery odkręcone stwory pod twoim władaniem: Zniszcz wskazany artefakt lub urok.

Overrun

Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +3/+3 i tratowanie.

Overwhelming Instinct

Ilekroć zaatakujesz co najmniej trzema stworami, dobierz kartę.

Presence of Gond

Zaurocz stwora

Zauroczony stwór ma „{T}: Stwórz żeton zielonego stwora Elf Wojownik 1/1.”

Primal Might

Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +X/+X. Następnie walczy z co najwyżej jednym wskazanym stworem poza twoim władaniem.

Reclamation Sage

Kiedy ta karta wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć wskazany artefakt lub urok.

Return to Nature

Wybierz jedno —

  • Zniszcz wskazany artefakt.

  • Zniszcz wskazany urok.

  • Wygnaj wskazaną kartę z cmentarza.

Rishkar, Peema Renegade

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na każdym z co najwyżej dwóch wskazanych stworów.

Każdy stwór pod twoim władaniem mający jakiś znacznik ma „{T}: Weź {G}.”

Sakura-Tribe Elder

Poświęć tego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.

Scatter the Seeds

Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za {1} lub jedną manę w swoim kolorze.)

Stwórz trzy żetony zielonego stwora Sadzonka 1/1.

Scavenging Ooze

{G}: Wygnaj wskazaną kartę z cmentarza. Jeśli była to karta stwora, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze i zyskaj 1 życie.

Shamanic Revelation

Dobierz kartę za każdego stwora pod twoim władaniem.

Zaciekłość — Zyskaj 4 życia za każdego stwora o sile 4 lub większej pod twoim władaniem.

Sporemound

Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.

Thunderfoot Baloth

Tratowanie

Porucznik — O ile władasz swoim dowódcą, ten stwór dostaje +2/+2 i wszystkie inne stwory pod twoim władaniem dostają +2/+2 i mają tratowanie.

Verdant Force

Na początku każdego kroku utrzymania, stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.

Voice of Many

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę za każdego przeciwnika, który ma we władaniu mniej stworów niż ty.

Absorb

Skontruj wskazany czar. Zyskaj 3 życia.

Aura Mutation

Zniszcz wskazany urok. Stwórz X żetonów zielonego stwora Sadzonka 1/1, gdzie X jest skrótem many owego uroku.

Breath of Malfegor

Ten czar zadaje każdemu przeciwnikowi po 5 obrażeń.

Camaraderie

Zyskaj X żyć i dobierz X kart, gdzie X jest liczbą stworów pod twoim władaniem. Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.

Clan Defiance

Wybierz jedną lub więcej —

  • Ten czar zadaje X obrażeń wskazanemu stworowi z lataniem.

  • Ten czar zadaje X obrażeń wskazanemu stworowi bez latania.

  • Ten czar zadaje X obrażeń wskazanemu graczowi lub wędrowcowi.

Cloudblazer

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia i dobierz dwie karty.

Collective Blessing

Stwory pod twoim władaniem dostają +3/+3.

Dauntless Escort

Poświęć ten byt: Stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury niezniszczalność.

Diregraf Captain

Dotyk śmierci

Inne Zombi pod twoim władaniem dostają +1/+1.

Ilekroć umrze inne Zombi pod twoim władaniem, wskazany przeciwnik traci 1 życie.

Draconic Disciple

{T}: Weź jedną manę dowolnego koloru.

{7}, {T}, poświęć tego stwora: Stwórz żeton czerwonego stwora Smok 5/5 z lataniem.

Empyrean Eagle

Latanie

Inne stwory pod twoim władaniem mające latanie dostają +1/+1.

Enter the God-Eternals

Ten czar zadaje 4 obrażenia wskazanemu stworowi, a ty zyskaj życia równe obrażeniom zadanym w ten sposób. Wskazany gracz mieli cztery karty. Zgromadź 4. (Umieść 4 znaczniki +1/+1 na Armii pod twoim władaniem. Jeśli żadną nie władasz, stwórz najpierw żeton czarnego stwora Armia Zombi 0/0.)

Fires of Yavimaya

Stwory pod twoim władaniem mają pośpiech.

Poświęć ten byt: Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.

Gleaming Overseer

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zgromadź 1. (Umieść znacznik +1/+1 na Armii pod twoim władaniem. Jeśli żadną nie władasz, stwórz najpierw żeton czarnego stwora Armia Zombi 0/0.)

Żetony Zombi pod twoim władaniem mają antyklątwę i złowrogość.

Harbinger of the Hunt

Latanie

{2}{R}: Ten stwór zadaje każdemu stworowi bez latania po 1 obrażeniu.

{2}{G}: Ten stwór zadaje każdemu stworowi z lataniem po 1 obrażeniu.

Havengul Lich

{1}: Możesz w tej turze rzucić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza. Kiedy go rzucisz w tej turze, niniejszy stwór do końca tury zyskuje wszystkie aktywowane zdolności owej karty.

Jubilant Skybonder

Latanie

Stwory pod twoim władaniem mające latanie mają „Rzucanie czarów wskazujących tego stwora kosztuje twoich przeciwników o {2} więcej.”

Kaervek the Merciless

Ilekroć przeciwnik rzuci czar, ten stwór zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe skrótowi many owego czaru.

Kangee, Sky Warden

Latanie, czujność

Ilekroć niniejszy zaatakuje, atakujące stwory mające latanie do końca tury dostają +2/+0.

Ilekroć niniejszy zablokuje, blokujące stwory mające latanie do końca tury dostają +0/+2.

Maja, Bretagard Protector

Inne stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.

Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwórz żeton białego stwora Człowiek Wojownik 1/1.

March of the Multitudes

Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za {1} lub jedną manę w swoim kolorze.)

Stwórz X żetonów białego stwora Piechur 1/1 z więzią życia.

Migratory Route

Stwórz cztery żetony białego stwora Ptak 1/1 z lataniem.

Lądocykling bazowych {2} ({2}, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.)

Pilfered Plans

Wskazany gracz mieli dwie karty. Dobierz dwie karty.

Rakdos Charm

Wybierz jedno —

  • Wygnaj cmentarz wskazanego gracza.

  • Zniszcz wskazany artefakt.

  • Każdy stwór zadaje swojemu władcy po 1 obrażeniu.

Savage Ventmaw

Latanie

Ilekroć ten stwór zaatakuje, weź {R}{R}{R}{G}{G}{G}. Do końca tury nie tracisz owej many podczas końców kroków i faz.

Selesnya Evangel

{1}, {T}, przekręć odkręconego stwora pod twoim władaniem: Stwórz żeton zielonego stwora Saproling 1/1.

Selesnya Guildmage

{3}{G}: Stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.

{3}{W}: Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1 do końca tury.

Skycat Sovereign

Latanie

Ten stwór dostaje +1/+1 za każdego innego stwora pod twoim władaniem mającego latanie.

{2}{W}{U}: Stwórz żeton białego stwora Kot Ptak 1/1 z lataniem.

Sphinx's Revelation

Zyskaj X żyć i dobierz X kart.

Spiteful Visions

Na początku kroku dobierania każdego z graczy, ów gracz dobiera dodatkową kartę.

Ilekroć gracz dobierze kartę, ten byt zadaje owemu graczowi 1 obrażenie.

Staggering Insight

Zaurocz stwora

Zauroczony stwór dostaje +1/+1 i ma więź życia oraz „Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz kartę.”

Stormfist Crusader

Złowrogość

Na początku twojego kroku utrzymania, każdy gracz dobiera kartę i traci po 1 życiu.

Sylvan Reclamation

Wygnaj co najwyżej dwa wskazane artefakty i/lub uroki.

Lądocykling bazowych {2} ({2}, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.)

Terminate

Zniszcz wskazanego stwora. Nie może być zregenerowany.

Theater of Horrors

Na początku twojego kroku utrzymania, wygnaj wierzchnią kartę twojej biblioteki.

W trakcie twojej tury, jeśli przeciwnik stracił życie w tej turze, możesz zagrywać lądy i rzucać czary wygnane przy użyciu tego uroku.

{3}{R}: Ten urok zadaje wskazanemu przeciwnikowi lub wędrowcowi 1 obrażenie.

Thunderclap Wyvern

Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)

Latanie

Inne stwory pod twoim władaniem mające latanie dostają +1/+1.

Time Wipe

Przywróć stwora pod twoim władaniem do ręki jego właściciela, po czym zniszcz wszystkie stwory.

Trostani Discordant

Inne stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony białego stwora Piechur 1/1 z więzią życia.

Na początku twojego kroku końcowego, każdy gracz zyskuje władanie nad wszystkimi własnymi stworami.

Undermine

Skontruj wskazany czar. Jego władca traci 3 życia.

Unlicensed Disintegration

Zniszcz wskazanego stwora. Jeśli władasz artefaktem, ten czar zadaje władcy owego stwora 3 obrażenia.

Vela the Night-Clad

Zastraszenie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)

Inne stwory pod twoim władaniem mają zastraszanie.

Ilekroć ten lub inny stwór pod twoim władaniem opuści pole bitwy, każdy przeciwnik traci po 1 życiu.

Arcane Signet

{T}: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.

Atarka Monument

{T}: Weź {R} lub {G}.

{4}{R}{G}: Ten artefakt do końca tury staje się czerwono-zielonym artefaktowym stworem Smok 4/4 z lataniem.

Azorius Signet

{1}, {T}: Weź {W}{U}.

Burnished Hart

{3}, poświęć tego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.

Commander's Sphere

{T}: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.

Poświęć ten byt: Dobierz kartę.

Coveted Jewel

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz trzy karty.

{T}: Weź trzy many w dowolnym jednym kolorze.

Ilekroć co najmniej jeden stwór pod władaniem przeciwnika atakuje cię i nie jest blokowany, ów gracz dobiera trzy karty i zyskuje władanie nad tym bytem. Odkręć go.

Dimir Signet

{1}, {T}: Weź {U}{B}.

Dragon's Hoard

Ilekroć Smok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, umieść znacznik złota na tym artefakcie.

{T}, usuń znacznik złota z tego artefaktu: Dobierz kartę.

{T}: Weź jedną manę dowolnego koloru.

Grimoire of the Dead

{1}, {T}, odrzuć kartę: Umieść znacznik studium na tym artefakcie.

{T}, usuń trzy znaczniki studium z tego artefaktu i poświęć go: Umieść wszystkie karty stworów ze wszystkich cmentarzy na polu bitwy pod twoim władaniem. Są one czarnymi Zombi oprócz swoich innych kolorów i typów.

Hedron Archive

{T}: Weź {C}{C}.

{2}, {T}, poświęć ten artefakt: Dobierz dwie karty.

Heraldic Banner

Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz kolor.

Stwory wybranego koloru pod twoim władaniem dostają +1/+0.

{T}: Weź jedną manę wybranego koloru.

Idol of Oblivion

{T}: Dobierz kartę. Aktywuj tylko jeśli stworzyłeś żeton w tej turze.

{8}, {T}, poświęć ten byt: Stwórz żeton bezkolorowego stwora Eldrazi 10/10.

Lightning Greaves

Wyposażony stwór ma pośpiech i antymagię. (Nie może być wskazywany przez czary lub zdolności.)

Wyposaż {0}

Nihil Spellbomb

{T}, poświęć ten byt: Wygnaj cmentarz wskazanego gracza.

Kiedy ten artefakt trafi do cmentarza z pola bitwy, możesz zapłacić {B}. Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.

Pilgrim's Eye

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.

Rakdos Signet

{1}, {T}: Weź {B}{R}.

Sky Diamond

Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {U}.

Skyscanner

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.

Slate of Ancestry

{4}, {T}, odrzuć swoją rękę: Dobierz kartę za każdego stwora pod twoim władaniem.

Sol Ring

{T}: Weź {C}{C}.

Solemn Simulacrum

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.

Kiedy ten stwór umrze, możesz dobrać kartę.

Steel Hellkite

Latanie

{2}: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.

{X}: Zniszcz każdy nielądowy byt o skrócie many X, którego władca otrzymał w tej turze obrażenia bojowe od niniejszego stwora. Możesz aktywować tylko raz na turę.

Swiftfoot Boots

Wyposażony stwór ma pośpiech i antyklątwę. (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)

Wyposaż {1}

Talisman of Dominance

{T}: Weź {C}.

{T}: Weź {U} lub {B}. Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.

Talisman of Impulse

{T}: Weź {C}.

{T}: Weź {R} lub {G}. Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.

Talisman of Indulgence

{T}: Weź {C}.

{T}: Weź {B} lub {R}. Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.

Talisman of Progress

{T}: Weź {C}.

{T}: Weź {W} lub {U}. Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.

Talisman of Unity

{T}: Weź {C}.

{T}: Weź {G} lub {W}. Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.

Thought Vessel

Nie masz limitu kart na ręce.

{T}: Weź {C}.

Unstable Obelisk

{T}: Weź {C}.

{7}, {T}, poświęć ten artefakt: Zniszcz wskazany byt.

Wayfarer's Bauble

{2}, {T}, poświęć ten artefakt: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.

Worn Powerstone

Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {C}{C}.

Akoum Refuge

Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.

{T}: Weź {B} lub {R}.

Bloodfell Caves

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.

{T}: Weź {B} lub {R}.

Blossoming Sands

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.

{T}: Weź {G} lub {W}.

Canopy Vista

({T}: Weź {G} lub {W}.)

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.

Choked Estuary

Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz ujawnić z twojej ręki kartę Wyspy lub Bagna. Jeśli tak nie zrobisz, ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {U} lub {B}.

Cinder Barrens

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {B} lub {R}.

Cinder Glade

({T}: Weź {R} lub {G}.)

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.

Coastal Tower

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {W} lub {U}.

Command Tower

{T}: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.

Dismal Backwater

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.

{T}: Weź {U} lub {B}.

Elfhame Palace

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {G} lub {W}.

Foreboding Ruins

Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz ujawnić z twojej ręki kartę Bagna lub Góry. Jeśli tak nie zrobisz, ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {B} lub {R}.

Fortified Village

Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz ujawnić z twojej ręki kartę Lasu lub Równiny. Jeśli tak nie zrobisz, ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {G} lub {W}.

Game Trail

Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz ujawnić z twojej ręki kartę Góry lub Lasu. Jeśli tak nie zrobisz, ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {R} lub {G}.

Graypelt Refuge

Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.

{T}: Weź {G} lub {W}.

Haven of the Spirit Dragon

{T}: Weź {C}.

{T}: Weź jedną manę dowolnego koloru. Wydaj tę manę tylko na rzucenie czaru stwora typu Smok.

{2}, {T}, poświęć ten ląd: Przywróć wskazaną kartę stwora typu Smok lub kartę wędrowca typu Ugin z twojego cmentarza do twojej ręki.

Holdout Settlement

{T}: Weź {C}. ({C} oznacza bezkolorową manę.)

{T}, przekręć odkręconego stwora pod twoim władaniem: Weź jedną manę dowolnego koloru.

Jwar Isle Refuge

Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kidy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.

{T}: Weź {U} lub {B}.

Kazandu Refuge

Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.

{T}: Weź {R} lub {G}.

Meandering River

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {W} lub {U}.

Molten Slagheap

{T}: Weź {C}.

{1}, {T}: Umieść znacznik magazynu na tym lądzie.

{1}, usuń X znaczników magazynu z tego lądu: Weź X many w dowolnej kombinacji {B} i/lub {R}.

Moorland Haunt

{T}: Weź {C}.

{W}{U}, {T}, wygnaj kartę stwora z twojego cmentarza: Stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.

Myriad Landscape

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {C}.

{2}, {T}, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów mających wspólny typ lądu, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.

Path of Ancestry

Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź jedną maną w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy. Kiedy owa mana zostanie wydana na rzucenie czaru stwora współdzielącego typ stwora z twoim dowódcą, wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)

Port Town

Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz ujawnić z twojej ręki kartę Równiny lub Wyspy. Jeśli tak nie zrobisz, ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {W} lub {U}.

Prairie Stream

({T}: Weź {W} lub {U}.)

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.

Rugged Highlands

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.

{T}: Weź {R} lub {G}.

Salt Marsh

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {U} lub {B}.

Sejiri Refuge

Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.

{T}: Weź {W} lub {U}.

Shivan Oasis

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {R} lub {G}.

Smoldering Marsh

({T}: Weź {B} lub {R}.)

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.

Stensia Bloodhall

{T}: Weź {C}.

{3}{B}{R}, {T}: Ten ląd zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 2 obrażenia.

Submerged Boneyard

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {U} lub {B}.

Sunken Hollow

({T}: Weź {U} lub {B}.)

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.

Temple of Abandon

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.

{T}: Weź {R} lub {G}.

Temple of Deceit

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.

{T}: Weź {U} lub {B}.

Temple of Enlightenment

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.

{T}: Weź {W} lub {U}.

Temple of Malice

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.

{T}: Weź {B} lub {R}.

Temple of Plenty

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.

{T}: Weź {G} lub {W}.

Timber Gorge

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {R} lub {G}.

Tranquil Cove

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.

{T}: Weź {W} lub {U}.

Tranquil Expanse

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {G} lub {W}.

Urborg Volcano

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {B} lub {R}.

Vitu-Ghazi, the City-Tree

{T}: Weź {C}.

{2}{G}{W}, {T}: Stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.

Plains

({T}: Weź {W}.)

Island

({T}: Weź {U}.)

Swamp

({T}: Weź {B}.)

Mountain

({T}: Weź {R}.)

Forest

({T}: Weź {G}.)