Starter 1999¶
- Angel of Light

Latanie, czujność
- Angel of Mercy

Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia.
- Angelic Blessing

Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3 i latanie. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory mające latanie lub zasięg.)
- Archangel

Latanie, czujność
- Ardent Militia

Czujność
- Armageddon

Zniszcz wszystkie lądy.
- Bargain

Wskazany przeciwnik dobiera kartę.
Zyskaj 7 żyć.
- Blinding Light

Przekręć wszystkie nie-białe stwory.
- Breath of Life

Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Champion Lancer

Zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie mogłyby zostać zadane temu stworowi przez stwory.
- Charging Paladin

Ilekroć ten stwór zaatakuje, do końca tury dostaje +1/+3.
- Devout Monk

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
- False Peace

Wskazany gracz pomija wszystkie fazy potyczek w swojej najbliższej turze.
- Gerrard's Wisdom

Zyskaj po 2 życia za każdą kartę w twojej ręce.
- Loyal Sentry

Kiedy ten stwór zablokuje stwora, zniszcz owego stwora oraz niniejszego.
- Path of Peace

Zniszcz wskazanego stwora. Jego władca zyskuje 4 życia.
- Righteous Charge

Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+2.
- Righteous Fury

Zniszcz wszystkie przekręcone stwory. Zyskaj po 2 życia za każdego stwora zniszczonego w ten sposób.
- Royal Falcon

Latanie
- Royal Trooper

Ilekroć ten stwór blokuje, do końca tury dostaje +2/+2.
- Sacred Nectar

Zyskaj 4 życia.
- Steadfastness

Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +0/+3.
- Venerable Monk

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia.
- Vengeance

Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Veteran Cavalier

Czujność (Atakowanie nie powoduje przekręcenia tego stwora.)
- Wild Griffin

Latanie
- Air Elemental

Latanie
- Counterspell

Skontruj wskazany czar.
- Denizen of the Deep

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć każdego innego stwora pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Exhaustion

Stwory i lądy pod władaniem wskazanego przeciwnika nie odkręcą się w najbliższym kroku odkręcania owego gracza.
- Extinguish

Skontruj wskazany czar obrzędu.
- Eye Spy

Spójrz na wierzchnią kartę biblioteki wskazanego gracza. Możesz umieścić ową kartę w jego cmentarzu.
- Ingenious Thief

Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na rękę wskazanego gracza.
- Man-o'-War

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Owl Familiar

Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Phantom Warrior

Ten stwór nie może być blokowany.
- Piracy

Do końca tury możesz przekręcać lądy poza twoim władaniem by pobrać manę. Wydaj ową manę tylko na rzucanie czarów.
- Psychic Transfer

Jeśli różnica między twoją liczbą żyć i liczbą żyć wskazanego gracza wynosi 5 lub mniej, zamień się liczbą żyć z owym graczem.
- Ransack

Spójrz na pięć wierzchnich kart biblioteki wskazanego gracza. Umieść dowolną liczbę z nich dowolnie na spodzie owej biblioteki, a pozostałe dowolnie na wierzchu owej biblioteki.
- Relearn

Przywróć wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Remove Soul

Skontruj wskazany czar stwora.
- Sea Eagle

Latanie
- Sleight of Hand

Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a drugą na spodzie twojej biblioteki.
- Snapping Drake

Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Storm Crow

Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Tidings

Dobierz cztery karty.
- Time Ebb

Umieść wskazanego stwora na wierzchu biblioteki właściciela.
- Time Warp

Wskazany gracz bierze dodatkową turę po obecnej.
- Touch of Brilliance

Dobierz dwie karty.
- Undo

Przywróć dwa wskazane stwory do rąk ich właścicieli.
- Wind Drake

Latanie
- Wind Sail

Jeden lub dwa wskazane stwory zyskują do końca tury latanie.
- Abyssal Horror

Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Ancient Craving

Dobierz trzy karty i strać 3 życia.
- Bog Imp

Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Bog Raiders

Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Bog Wraith

Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Chorus of Woe

Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+0.
- Coercion

Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Dakmor Ghoul

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik traci 2 życia, a ty zyskaj 2 życia.
- Dakmor Lancer

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazanego nieczarnego stwora.
- Dakmor Plague

Ten czar zadaje każdemu stworowi i każdemu graczowi po 3 obrażenia.
- Dakmor Sorceress

Siła tej karty jest równa liczbie Bagien pod twoim władaniem.
- Dark Offering

Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora. Zyskaj 3 życia.
- Dread Reaper

Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, strać 5 żyć.
- Feral Shadow

Latanie
- Gravedigger

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Grim Tutor

Wyszukaj kartę w twojej bibliotece, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj. Strać 3 życia.
- Hand of Death

Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora.
- Hollow Dogs

Ilekroć ten stwór zaatakuje, do końca tury dostaje +2/+0.
- Howling Fury

Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+0.
- Mind Rot

Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Raise Dead

Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Ravenous Rats

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik odrzuca kartę.
- Serpent Warrior

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, strać 3 życia.
- Shrieking Specter

Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, broniący się gracz odrzuca kartę.
- Soul Feast

Wskazany gracz traci 4 życia, a ty zyskaj 4 życia.
- Stream of Acid

Zniszcz wskazany ląd lub nieczarnego stwora.
- Wicked Pact

Zniszcz dwa wskazane nieczarne stwory. Strać 5 żyć.
- Cinder Storm

Ten czar zadaje wskazanemu celowi 7 obrażeń.
- Devastation

Zniszcz wszystkie stwory i lądy.
- Fire Tempest

Ten czar zadaje każdemu stworowi i każdemu graczowi po 6 obrażeń.
- Goblin Chariot

Pośpiech (Ten stwór może atakować i
od razu po wejściu pod twoje władanie.)- Goblin Commando

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on wskazanemu stworowi 2 obrażenia.
- Goblin General

Ilekroć ten stwór zaatakuje, Gobliny pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Goblin Glider

Latanie
Ten stwór nie może blokować.
- Goblin Lore

Dobierz cztery karty, po czym odrzuć trzy losowe karty.
- Goblin Mountaineer

Podbój gór (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Górą.)
- Goblin Settler

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany ląd.
- Hulking Goblin

Ten stwór nie może blokować.
- Hulking Ogre

Ten stwór nie może blokować.
- Jagged Lightning

Ten czar zadaje każdemu z dwóch wskazany stworów po 3 obrażenia.
- Last Chance

Weź dodatkową turę po obecnej. Na początku kroku końcowego owej tury, przegrywasz grę.
- Lava Axe

Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 5 obrażeń.
- Raging Goblin

Pośpiech (Ten stwór może atakować i
od razu po wejściu pod twoje władanie.)- Relentless Assault

Odkręć wszystkie stwory, które atakowały w tej turze. Po tej fazie głównej jest dodatkowa faza potyczki, po której następuje dodatkowa faza główna.
- Scorching Spear

Ten czar zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Spitting Earth

Ten czar zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe liczbie Gór pod twoim władaniem.
- Stone Rain

Zniszcz wskazany ląd.
- Thunder Dragon

Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on każdemu stworowi nie mającemu latania po 3 obrażenia.
- Tremor

Ten czar zadaje każdemu stworowi bez latania po 1 obrażeniu.
- Volcanic Dragon

Latanie, pośpiech
- Volcanic Hammer

Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Alluring Scent

Wszystkie stwory mogące blokować wskazanego stwora w tej turze, robią to.
- Bull Hippo

Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
- Lone Wolf

Możesz sprawić, że ten stwór zada obrażenia bojowe tak, jakby nie został zablokowany.
- Lynx

Podbój lasów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Monstrous Growth

Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+4.
- Moon Sprite

Latanie
- Natural Spring

Wskazany gracz zyskuje 8 żyć.
- Nature's Cloak

Zielone stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury podbój lasów. (Nie mogą być blokowane o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Nature's Lore

Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Lasu i umieść ją na polu bitwy. Następnie przetasuj.
- Norwood Archers

Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Pride of Lions

Możesz sprawić, że ten stwór przypisze swoje obrażenia bojowe tak, jakby nie został zablokowany.
- Renewing Touch

Wtasuj dowolną liczbę wskazanych kart stworów z twojego cmentarza do twojej biblioteki.
- Squall

Ten czar zadaje każdemu stworowi mającemu latanie po 2 obrażenia.
- Summer Bloom

Możesz zagrać do trzech dodatkowych lądów w tej turze.
- Sylvan Basilisk

Ilekroć ten stwór zostanie zablokowany przez stwora, zniszcz owego stwora.
- Sylvan Yeti

Siła tej karty jest równa liczbie kart w twojej ręce.
- Thorn Elemental

Możesz sprawić, że ten stwór przypisze swoje obrażenia bojowe tak, jakby nie został zablokowany.
- Untamed Wilds

Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu i umieść ją na polu bitwy. Następnie przetasuj.

































.)
.)
.)
.)
.)