Starter 1999¶
- Angel of Light
Latanie, czujność
- Angel of Mercy
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia.
- Angelic Blessing
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3 i latanie. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory mające latanie lub zasięg.)
- Archangel
Latanie, czujność
- Ardent Militia
Czujność
- Armageddon
Zniszcz wszystkie lądy.
- Bargain
Wskazany przeciwnik dobiera kartę.
Zyskaj 7 żyć.
- Blinding Light
Przekręć wszystkie nie-białe stwory.
- Breath of Life
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Champion Lancer
Zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie mogłyby zostać zadane temu stworowi przez stwory.
- Charging Paladin
Ilekroć ten stwór zaatakuje, do końca tury dostaje +1/+3.
- Devout Monk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
- False Peace
Wskazany gracz pomija wszystkie fazy potyczek w swojej najbliższej turze.
- Gerrard's Wisdom
Zyskaj po 2 życia za każdą kartę w twojej ręce.
- Loyal Sentry
Kiedy ten stwór zablokuje stwora, zniszcz owego stwora oraz niniejszego.
- Path of Peace
Zniszcz wskazanego stwora. Jego władca zyskuje 4 życia.
- Righteous Charge
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+2.
- Righteous Fury
Zniszcz wszystkie przekręcone stwory. Zyskaj po 2 życia za każdego stwora zniszczonego w ten sposób.
- Royal Falcon
Latanie
- Royal Trooper
Ilekroć ten stwór blokuje, do końca tury dostaje +2/+2.
- Sacred Nectar
Zyskaj 4 życia.
- Steadfastness
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +0/+3.
- Venerable Monk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia.
- Vengeance
Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Veteran Cavalier
Czujność (Atakowanie nie powoduje przekręcenia tego stwora.)
- Wild Griffin
Latanie
- Air Elemental
Latanie
- Counterspell
Skontruj wskazany czar.
- Denizen of the Deep
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć każdego innego stwora pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Exhaustion
Stwory i lądy pod władaniem wskazanego przeciwnika nie odkręcą się w najbliższym kroku odkręcania owego gracza.
- Extinguish
Skontruj wskazany czar obrzędu.
- Eye Spy
Spójrz na wierzchnią kartę biblioteki wskazanego gracza. Możesz umieścić ową kartę w jego cmentarzu.
- Ingenious Thief
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na rękę wskazanego gracza.
- Man-o'-War
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Owl Familiar
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Phantom Warrior
Ten stwór nie może być blokowany.
- Piracy
Do końca tury możesz przekręcać lądy poza twoim władaniem by pobrać manę. Wydaj ową manę tylko na rzucanie czarów.
- Psychic Transfer
Jeśli różnica między twoją liczbą żyć i liczbą żyć wskazanego gracza wynosi 5 lub mniej, zamień się liczbą żyć z owym graczem.
- Ransack
Spójrz na pięć wierzchnich kart biblioteki wskazanego gracza. Umieść dowolną liczbę z nich dowolnie na spodzie owej biblioteki, a pozostałe dowolnie na wierzchu owej biblioteki.
- Relearn
Przywróć wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Remove Soul
Skontruj wskazany czar stwora.
- Sea Eagle
Latanie
- Sleight of Hand
Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a drugą na spodzie twojej biblioteki.
- Snapping Drake
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Storm Crow
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Tidings
Dobierz cztery karty.
- Time Ebb
Umieść wskazanego stwora na wierzchu biblioteki właściciela.
- Time Warp
Wskazany gracz bierze dodatkową turę po obecnej.
- Touch of Brilliance
Dobierz dwie karty.
- Undo
Przywróć dwa wskazane stwory do rąk ich właścicieli.
- Wind Drake
Latanie
- Wind Sail
Jeden lub dwa wskazane stwory zyskują do końca tury latanie.
- Abyssal Horror
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Ancient Craving
Dobierz trzy karty i strać 3 życia.
- Bog Imp
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Bog Raiders
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Bog Wraith
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Chorus of Woe
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+0.
- Coercion
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Dakmor Ghoul
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik traci 2 życia, a ty zyskaj 2 życia.
- Dakmor Lancer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazanego nieczarnego stwora.
- Dakmor Plague
Ten czar zadaje każdemu stworowi i każdemu graczowi po 3 obrażenia.
- Dakmor Sorceress
Siła tej karty jest równa liczbie Bagien pod twoim władaniem.
- Dark Offering
Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora. Zyskaj 3 życia.
- Dread Reaper
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, strać 5 żyć.
- Feral Shadow
Latanie
- Gravedigger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Grim Tutor
Wyszukaj kartę w twojej bibliotece, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj. Strać 3 życia.
- Hand of Death
Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora.
- Hollow Dogs
Ilekroć ten stwór zaatakuje, do końca tury dostaje +2/+0.
- Howling Fury
Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+0.
- Mind Rot
Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Raise Dead
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Ravenous Rats
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik odrzuca kartę.
- Serpent Warrior
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, strać 3 życia.
- Shrieking Specter
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, broniący się gracz odrzuca kartę.
- Soul Feast
Wskazany gracz traci 4 życia, a ty zyskaj 4 życia.
- Stream of Acid
Zniszcz wskazany ląd lub nieczarnego stwora.
- Wicked Pact
Zniszcz dwa wskazane nieczarne stwory. Strać 5 żyć.
- Cinder Storm
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 7 obrażeń.
- Devastation
Zniszcz wszystkie stwory i lądy.
- Fire Tempest
Ten czar zadaje każdemu stworowi i każdemu graczowi po 6 obrażeń.
- Goblin Chariot
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Goblin Commando
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on wskazanemu stworowi 2 obrażenia.
- Goblin General
Ilekroć ten stwór zaatakuje, Gobliny pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Goblin Glider
Latanie
Ten stwór nie może blokować.
- Goblin Lore
Dobierz cztery karty, po czym odrzuć trzy losowe karty.
- Goblin Mountaineer
Podbój gór (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Górą.)
- Goblin Settler
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany ląd.
- Hulking Goblin
Ten stwór nie może blokować.
- Hulking Ogre
Ten stwór nie może blokować.
- Jagged Lightning
Ten czar zadaje każdemu z dwóch wskazany stworów po 3 obrażenia.
- Last Chance
Weź dodatkową turę po obecnej. Na początku kroku końcowego owej tury, przegrywasz grę.
- Lava Axe
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 5 obrażeń.
- Raging Goblin
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Relentless Assault
Odkręć wszystkie stwory, które atakowały w tej turze. Po tej fazie głównej jest dodatkowa faza potyczki, po której następuje dodatkowa faza główna.
- Scorching Spear
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Spitting Earth
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe liczbie Gór pod twoim władaniem.
- Stone Rain
Zniszcz wskazany ląd.
- Thunder Dragon
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on każdemu stworowi nie mającemu latania po 3 obrażenia.
- Tremor
Ten czar zadaje każdemu stworowi bez latania po 1 obrażeniu.
- Volcanic Dragon
Latanie, pośpiech
- Volcanic Hammer
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Alluring Scent
Wszystkie stwory mogące blokować wskazanego stwora w tej turze, robią to.
- Bull Hippo
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
- Lone Wolf
Możesz sprawić, że ten stwór zada obrażenia bojowe tak, jakby nie został zablokowany.
- Lynx
Podbój lasów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Monstrous Growth
Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+4.
- Moon Sprite
Latanie
- Natural Spring
Wskazany gracz zyskuje 8 żyć.
- Nature's Cloak
Zielone stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury podbój lasów. (Nie mogą być blokowane o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Nature's Lore
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Lasu i umieść ją na polu bitwy. Następnie przetasuj.
- Norwood Archers
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Pride of Lions
Możesz sprawić, że ten stwór przypisze swoje obrażenia bojowe tak, jakby nie został zablokowany.
- Renewing Touch
Wtasuj dowolną liczbę wskazanych kart stworów z twojego cmentarza do twojej biblioteki.
- Squall
Ten czar zadaje każdemu stworowi mającemu latanie po 2 obrażenia.
- Summer Bloom
Możesz zagrać do trzech dodatkowych lądów w tej turze.
- Sylvan Basilisk
Ilekroć ten stwór zostanie zablokowany przez stwora, zniszcz owego stwora.
- Sylvan Yeti
Siła tej karty jest równa liczbie kart w twojej ręce.
- Thorn Elemental
Możesz sprawić, że ten stwór przypisze swoje obrażenia bojowe tak, jakby nie został zablokowany.
- Untamed Wilds
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu i umieść ją na polu bitwy. Następnie przetasuj.