Portal¶
- Alabaster Dragon
Latanie
When Alabaster Dragon dies, shuffle it into its owner’s library.
- Angelic Blessing
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3 i latanie. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory mające latanie lub zasięg.)
- Archangel
Latanie, czujność
- Ardent Militia
Czujność
- Armageddon
Zniszcz wszystkie lądy.
- Armored Pegasus
Latanie
- Blessed Reversal
Zyskaj 3 życia za każdego atakującego cię stwora.
- Blinding Light
Przekręć wszystkie nie-białe stwory.
- Breath of Life
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Charging Paladin
Ilekroć ten stwór zaatakuje, do końca tury dostaje +1/+3.
- Defiant Stand
Cast this spell only during the declare attackers step and only if you’ve been attacked this step.
Target creature gets +1/+3 until end of turn. Untap that creature.
- False Peace
Wskazany gracz pomija wszystkie fazy potyczek w swojej najbliższej turze.
- Fleet-Footed Monk
Fleet-Footed Monk can’t be blocked by creatures with power 2 or greater.
- Gift of Estates
Jeśli przeciwnik ma we władaniu więcej lądów niż ty, wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej trzy karty Równiny, ujawnij je i umieść je w twojej ręce. Następnie przetasuj.
- Harsh Justice
Cast this spell only during the declare attackers step and only if you’ve been attacked this step.
This turn, whenever an attacking creature deals combat damage to you, it deals that much damage to its controller.
- Keen-Eyed Archers
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Path of Peace
Zniszcz wskazanego stwora. Jego władca zyskuje 4 życia.
- Renewing Dawn
You gain 2 life for each Mountain target opponent controls.
- Sacred Knight
Sacred Knight can’t be blocked by black and/or red creatures.
- Sacred Nectar
Zyskaj 4 życia.
- Seasoned Marshal
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz przekręcić wskazanego stwora.
- Spiritual Guardian
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 4 życia.
- Spotted Griffin
Latanie
- Starlight
Zyskaj po 3 życia za każdego czarnego stwora pod władaniem wskazanego przeciwnika.
- Starlit Angel
Latanie
- Steadfastness
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +0/+3.
- Stern Marshal
: Target creature gets +2/+2 until end of turn. Activate this ability only during your turn, before attackers are declared.
- Temporary Truce
Each player may draw up to two cards. For each card less than two a player draws this way, that player gains 2 life.
- Valorous Charge
White creatures get +2/+0 until end of turn.
- Venerable Monk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia.
- Vengeance
Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Wall of Swords
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Latanie
- Warrior's Charge
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Wrath of God
Zniszcz wszystkie stwory. Nie mogą być zregenerowane.
- Ancestral Memories
Spójrz na siedem wierzchnich kart twojej biblioteki. Umieść dwie z nich w twojej ręce, a pozostałe w twoim cmentarzu.
- Balance of Power
Jeśli wskazany przeciwnik ma więcej kart w ręce niż ty, dobierz tyle kart, ile wynosi różnica.
- Baleful Stare
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Dobierz kartę za każdą znajdującą się tam Górę i czerwoną kartę.
- Capricious Sorcerer
: Capricious Sorcerer deals 1 damage to any target. Activate this ability only during your turn, before attackers are declared.
- Cloak of Feathers
Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.
Dobierz kartę.
- Cloud Dragon
Latanie
Cloud Dragon can block only creatures with flying.
- Cloud Pirates
Latanie
Cloud Pirates can block only creatures with flying.
- Cloud Spirit
Latanie
Cloud Spirit can block only creatures with flying.
- Command of Unsummoning
Cast this spell only during the declare attackers step and only if you’ve been attacked this step.
Return one or two target attacking creatures to their owner’s hand.
- Cruel Fate
Look at the top five cards of target opponent’s library. Put one of those cards into that player’s graveyard and the rest on top of their library in any order.
- Deep-Sea Serpent
Deep-Sea Serpent can’t attack unless defending player controls an Island.
- Djinn of the Lamp
Latanie
- Déjà Vu
Return target sorcery card from your graveyard to your hand.
- Exhaustion
Stwory i lądy pod władaniem wskazanego przeciwnika nie odkręcą się w najbliższym kroku odkręcania owego gracza.
- Flux
Each player discards any number of cards, then draws that many cards.
Dobierz kartę.
- Ingenious Thief
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na rękę wskazanego gracza.
- Man-o'-War
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Mystic Denial
Counter target creature or sorcery spell.
- Omen
Spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść je z powrotem w dowolnej kolejności. Możesz przetasować twoją bibliotekę.
Dobierz kartę.
- Owl Familiar
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Personal Tutor
Search your library for a sorcery card and reveal that card. Shuffle your library, then put the card on top of it.
- Phantom Warrior
Ten stwór nie może być blokowany.
- Prosperity
Każdy gracz dobiera po X kart.
- Snapping Drake
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Sorcerous Sight
Look at target opponent’s hand.
Dobierz kartę.
- Storm Crow
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Symbol of Unsummoning
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
Dobierz kartę.
- Taunt
During target player’s next turn, creatures that player controls attack you if able.
- Theft of Dreams
Dobierz tyle kart, ile przekręconych stworów ma we władaniu wskazany gracz.
- Thing from the Deep
Ilekroć ten stwór zaatakuje, poświęć go, chyba że poświęcisz Wyspę.
- Tidal Surge
Przekręć co najwyżej trzy wskazane stwory nie mające latania.
- Time Ebb
Umieść wskazanego stwora na wierzchu biblioteki właściciela.
- Touch of Brilliance
Dobierz dwie karty.
- Wind Drake
Latanie
- Withering Gaze
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Dobierz kartę za każdy znajdujący się tam Las i zieloną kartę.
- Arrogant Vampire
Latanie
- Assassin's Blade
Cast this spell only during the declare attackers step and only if you’ve been attacked this step.
Destroy target nonblack attacking creature.
- Bog Imp
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
- Bog Raiders
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Bog Wraith
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Charging Bandits
Whenever Charging Bandits attacks, it gets +2/+0 until end of turn.
- Craven Knight
Craven Knight can’t block.
- Cruel Bargain
Dobierz cztery karty. Strać połowę swoich żyć, zaokrąglając w górę.
- Cruel Tutor
Wyszukaj kartę w twojej bibliotece, po czym przetasuj twoją bibliotekę i umieść ową kartę na jej wierzchu. Strać 2 życia.
- Dread Charge
Black creatures you control can’t be blocked this turn except by black creatures.
- Dread Reaper
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, strać 5 żyć.
- Dry Spell
Ten czar zadaje każdemu stworowi i każdemu graczowi po 1 obrażeniu.
- Ebon Dragon
Latanie
When Ebon Dragon enters the battlefield, you may have target opponent discard a card.
- Endless Cockroaches
When Endless Cockroaches dies, return it to its owner’s hand.
- Feral Shadow
Latanie
- Final Strike
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Final Strike deals damage to target opponent or planeswalker equal to the sacrificed creature’s power.
- Gravedigger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Hand of Death
Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora.
- Howling Fury
Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+0.
- King's Assassin
: Destroy target tapped creature. Activate this ability only during your turn, before attackers are declared.
- Mercenary Knight
When Mercenary Knight enters the battlefield, sacrifice it unless you discard a creature card.
- Mind Knives
Wskazany przeciwnik odrzuca losową kartę.
- Mind Rot
Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Nature's Ruin
Destroy all green creatures.
- Noxious Toad
When Noxious Toad dies, each opponent discards a card.
- Rain of Tears
Zniszcz wskazany ląd.
- Raise Dead
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Serpent Assassin
When Serpent Assassin enters the battlefield, you may destroy target nonblack creature.
- Serpent Warrior
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, strać 3 życia.
- Soul Shred
Soul Shred deals 3 damage to target nonblack creature. You gain 3 life.
- Undying Beast
When Undying Beast dies, put it on top of its owner’s library.
- Vampiric Feast
Vampiric Feast deals 4 damage to any target and you gain 4 life.
- Vampiric Touch
Vampiric Touch deals 2 damage to target opponent or planeswalker and you gain 2 life.
- Virtue's Ruin
Destroy all white creatures.
- Wicked Pact
Zniszcz dwa wskazane nieczarne stwory. Strać 5 żyć.
- Blaze
Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń.
- Boiling Seas
Zniszcz wszystkie Wyspy.
- Burning Cloak
Target creature gets +2/+0 until end of turn. Burning Cloak deals 2 damage to that creature.
- Craven Giant
Ten stwór nie może blokować.
- Desert Drake
Latanie
- Devastation
Zniszcz wszystkie stwory i lądy.
- Earthquake
Ten czar zadaje każdemu stworowi bez latania i każdemu graczowi po X obrażeń.
- Fire Dragon
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on wskazanemu stworowi tyle obrażeń, ile masz Gór pod władaniem.
- Fire Imp
When Fire Imp enters the battlefield, it deals 2 damage to target creature.
- Fire Snake
When Fire Snake dies, destroy target land.
- Fire Tempest
Ten czar zadaje każdemu stworowi i każdemu graczowi po 6 obrażeń.
- Flashfires
Zniszcz wszystkie Równiny.
- Forked Lightning
Forked Lightning deals 4 damage divided as you choose among one, two, or three target creatures.
- Hulking Cyclops
Ten stwór nie może blokować.
- Hulking Goblin
Ten stwór nie może blokować.
- Last Chance
Weź dodatkową turę po obecnej. Na początku kroku końcowego owej tury, przegrywasz grę.
- Lava Axe
Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 5 obrażeń.
- Lava Flow
Zniszcz wskazanego stwora lub ląd.
- Mountain Goat
Podbój gór (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Górą.)
- Pillaging Horde
When Pillaging Horde enters the battlefield, sacrifice it unless you discard a card at random.
- Pyroclasm
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 2 obrażenia.
- Raging Cougar
Pośpiech
- Raging Goblin
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Raging Minotaur
Pośpiech
- Rain of Salt
Destroy two target lands.
- Scorching Spear
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Scorching Winds
Cast this spell only during the declare attackers step and only if you’ve been attacked this step.
Scorching Winds deals 1 damage to each attacking creature.
- Spitting Earth
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe liczbie Gór pod twoim władaniem.
- Stone Rain
Zniszcz wskazany ląd.
- Thundermare
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć wszystkie inne stwory.
- Volcanic Dragon
Latanie, pośpiech
- Volcanic Hammer
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Wall of Granite
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
- Winds of Change
Każdy gracz wtasowuje karty ze swojej ręki do swojej biblioteki, po czym dobiera tyle samo kart.
- Alluring Scent
Wszystkie stwory mogące blokować wskazanego stwora w tej turze, robią to.
- Anaconda
Podbój bagien (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Bagnem.)
- Bee Sting
Bee Sting deals 2 damage to any target.
- Bull Hippo
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
- Charging Rhino
Ten stwór nie może być blokowany przez więcej niż jednego stwora.
- Deep Wood
Cast this spell only during the declare attackers step and only if you’ve been attacked this step.
Prevent all damage that would be dealt to you this turn by attacking creatures.
- Elite Cat Warrior
Podbój lasów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Elven Cache
Przywróć wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Fruition
You gain 1 life for each Forest on the battlefield.
- Giant Spider
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Hurricane
Ten czar zadaje każdemu stworowi z lataniem i każdemu graczowi po X obrażeń.
- Jungle Lion
Jungle Lion can’t block.
- Mobilize
Odkręć wszystkie stwory pod twoim władaniem.
- Monstrous Growth
Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+4.
- Moon Sprite
Latanie
- Natural Order
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć zielonego stwora.
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę zielonego stwora i umieść ją na polu bitwy. Następnie przetasuj.
- Natural Spring
Wskazany gracz zyskuje 8 żyć.
- Nature's Cloak
Zielone stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury podbój lasów. (Nie mogą być blokowane o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Nature's Lore
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Lasu i umieść ją na polu bitwy. Następnie przetasuj.
- Needle Storm
Ten czar zadaje każdemu stworowi mającemu latanie po 4 obrażenia.
- Plant Elemental
When Plant Elemental enters the battlefield, sacrifice it unless you sacrifice a Forest.
- Primeval Force
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć go, chyba że poświęcisz trzy Lasy.
- Stalking Tiger
Ten stwór nie może być blokowany przez więcej niż jednego stwora.
- Summer Bloom
Możesz zagrać do trzech dodatkowych lądów w tej turze.
- Sylvan Tutor
Search your library for a creature card and reveal that card. Shuffle your library, then put the card on top of it.
- Thundering Wurm
When Thundering Wurm enters the battlefield, sacrifice it unless you discard a land card.
- Treetop Defense
Cast this spell only during the declare attackers step and only if you’ve been attacked this step.
Creatures you control gain reach until end of turn. (They can block creatures with flying.)
- Untamed Wilds
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu i umieść ją na polu bitwy. Następnie przetasuj.
- Willow Dryad
Podbój lasów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)
- Winter's Grasp
Zniszcz wskazany ląd.
- Wood Elves
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wyszukaj w twojej bibliotece kartę Lasu i umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)