Kaladesh Remastered¶
- Aerial Responder
Latanie, czujność, więź życia
- Aeronaut Admiral
Latanie
Pojazdy pod twoim władaniem mają latanie.
- Aether Inspector
Czujność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
- Aetherstorm Roc
Latanie
Ilekroć ten lub inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, przyjmij (znacznik energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, umieść na nim znacznik +1/+1 i przekręć co najwyżej jednego wskazanego stwora pod władaniem broniącego się gracza.
- Airdrop Aeronauts
Latanie
Rewolta — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli byt pod twoim władaniem opuścił pole bitwy w tej turze, zyskaj 5 żyć.
- Alley Evasion
Wybierz jedno —
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +1/+2 .
Przywróć wskazanego stwora pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Angel of Invention
Latanie, czujność, więź życia
Produkcja 2 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim dwa znaczniki +1/+1 albo stwórz dwa żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
Inne stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Audacious Infiltrator
Ten stwór nie może być blokowany przez artefaktowe stwory.
- Authority of the Consuls
Stwory pod władaniem twoich przeciwników wchodzą przekręcone na pole bitwy.
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod władaniem przeciwnika, zyskaj 1 życie.
- Aviary Mechanic
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić inny byt pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Built to Last
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2. Jeśli jest artefaktowym stworem, zyskuje niezniszczalność do końca tury. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą go.)
- Cataclysmic Gearhulk
Czujność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz wybiera spośród nie-lądowych bytów pod swoim władaniem artefakt, stwora, urok i wędrowca , po czym poświęca pozostałe.
- Conviction
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+3.
: Przywróć ten urok do ręki właściciela.
- Countless Gears Renegade
Rewolta — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli byt pod twoim władaniem opuścił pole bitwy w tej turze, stwórz żeton bezkolorwego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
- Dawnfeather Eagle
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1 oraz czujność.
- Eddytrail Hawk
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij |energy| (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, inny wskazany atakujący stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Fairgrounds Warden
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika dopóki niniejszy stwór nie opuści pola bitwy.
- Fragmentize
Zniszcz wskazany artefakt lub urok o skrócie many 4 lub mniejszym.
- Fumigate
Zniszcz wszystkie stwory. Zyskaj po 1 życiu za każdego stwora zniszczonego w ten sposób.
- Gearshift Ace
Pierwszy cios
Ilekroć ten stwór załoguje Pojazd, ów Pojazd zyskuje pierwszy cios do końca tury.
- Glint-Sleeve Artisan
Produkcja 1 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim znacznik +1/+1 albo stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Herald of the Fair
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +1/+1.
- Impeccable Timing
Ten czar zadaje wskazanemu atakującemu lub blokującemu stworowi 3 obrażenia.
- Inspired Charge
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+1.
- Master Trinketeer
Serwa i Koptery pod twoim władaniem dostają +1/+1.
: Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
- Propeller Pioneer
Latanie
Produkcja 1 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim znacznik +1/+1 albo stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Refurbish
Przywróć wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Restoration Specialist
, poświęć tego stwora: Przywróć co najwyżej jedną wskazaną kartę artefaktu oraz co najwyżej jedną wskazaną kartę uroku z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Revoke Privileges
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować, blokować ani załogować Pojazdów.
- Servo Exhibition
Stwórz dwa żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
- Skywhaler's Shot
Zniszcz wskazanego stwora o sile 3 lub większej. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją na spodzie twojej biblioteki.)
- Sram, Senior Edificer
Ilekroć rzucisz czar Aury, Wyposażenia lub Pojazdu, dobierz kartę.
- Sram's Expertise
Stwórz trzy żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
Możesz rzucić czar o wartości many 3 lub mniejszej z twojej ręki bez płacenia jego kosztu many.
- Thopter Arrest
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazany artefakt lub stwora pod władaniem przeciwnika dopóki ten urok nie opuści pola bitwy.
- Toolcraft Exemplar
Na początku potyczki w twojej turze, jeśli władasz artefaktem, ten stwór dostaje od końca tury +2/+1. Jeśli władasz co najmniej trzema artefaktami, zyskuje on także pierwszy cios do końca tury.
- Visionary Augmenter
Produkcja 2 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim dwa znaczniki +1/+1 albo stwórz dwa żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Wispweaver Angel
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnać innego wskazanego stwora pod twoim władaniem, po czym przywróć ową kartę na pole bitwy pod władaniem właściciela.
- Aether Meltdown
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Zaurocz stwora lub Pojazd
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Zauroczony stwór dostaje -4/-0.
- Aether Swooper
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
- Aether Theorist
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (trzy znaczniki energii).
, zapłać : Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją na spodzie twojej biblioteki.)
- Aether Tradewinds
Przywróć wskazany byt pod twoim władaniem oraz wskazany byt poza twoim władaniem do rąk właścicieli.
- Baral, Chief of Compliance
Rzucanie czarów sztuczek i obrzędów kosztuje cię o mniej.
Ilekroć czar lub zdolność pod twoim władaniem skontruje czar, możesz dobrać kartę. Jeśli tak zrobisz, odrzuć kartę.
- Baral's Expertise
Przywróć co najwyżej trzy wskazane artefakty i/lub stwory do rąk właścicieli.
Możesz rzucić czar o skrócie many 4 lub mniejszym z twojej ręki bez płacenia jego kosztu many.
- Ceremonious Rejection
Skontruj wskazany bezkolorowy czar.
- Confiscation Coup
Wybierz wskazany artefakt lub stwora. Przyjmij (cztery znaczniki energii), po czym możesz zapłacić tyle , ile wynosi skrót many owego bytu. Jeśli tak zrobisz, zyskaj władanie nad nim.
- Disallow
Skontruj wskazany czar, zdolność aktywowaną lub wyzwalaną. (Zdolności dające manę nie mogą być wskazywane.)
- Era of Innovation
Ilekroć artefakt lub Wynalazca wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zyskaj (dwa znaczniki energii).
Zapłać , poświęć ten urok: Dobierz trzy karty.
- Gearseeker Serpent
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej za każdy artefakt pod twoim władaniem.
: Ten stwór nie może być blokowany w tej turze.
- Glimmer of Genius
Wróż 2, po czym dobierz dwie karty. Przyjmij (dwa znaczniki energii).
- Glint-Nest Crane
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę artefaktu i umieścić ją w twojej ręce. Umieść pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
- Hinterland Drake
Latanie
Ten stwór nie może blokować artefaktowych stworów.
- Ice Over
Zaurocz artefakt lub stwora
Zauroczony byt nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Illusionist's Stratagem
Wygnaj co najwyżej dwa wskazane stwory pod twoim władaniem, po czym przywróć owe karty na pole bitwy pod władaniem ich właścicieli.
Dobierz kartę.
- Leave in the Dust
Przywróć wskazany nie-lądowy byt do ręki właściciela.
Dobierz kartę.
- Malfunction
Zaurocz artefakt lub stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć zauroczony byt.
Zauroczony byt nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Metallic Rebuke
Improwizacja (Twoje artefakty mogą pomóc w rzucaniu tego czaru. Każdy artefakt, który przekręcisz po aktywacji zdolności dających manę, opłaca .)
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
- Metallurgic Summonings
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Konstrukt X/X, gdzie X jest skrótem many owego czaru.
, wygnaj ten urok: Przywróć wszystkie karty sztuczek i obrzędów z twojego cmentarza do twojej ręki. Możesz aktywować tylko jeśli władasz co najmniej sześcioma artefaktami.
- Minister of Inquiries
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
, zapłać : Wskazany gracz mieli trzy karty.
- Nimble Innovator
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Padeem, Consul of Innovation
Artefakty pod twoim władaniem mają antyklątwę.
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli władasz artefaktem o najwyższym skrócie many lub jednym z takowych, dobierz kartę.
- Paradoxical Outcome
Przywróć dowolną liczbę wskazanych nie-lądowych nieżetonowych bytów do rąk ich właścicieli. Dobierz kartę za każdy z nich przywrócony do twojej ręki w ten sposób.
- Revolutionary Rebuff
Skontruj wskazany nieartefaktowy czar, chyba że jego władca zapłaci .
- Select for Inspection
Przywróć wskazanego przekręconego stwora do ręki właściciela. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją na spodzie twojej biblioteki.)
- Shielded Aether Thief
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Ilekroć ten stwór zablokuje, przyjmij (znacznik energii).
, zapłać : Dobierz kartę.
- Shipwreck Moray
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (cztery znaczniki energii).
Zapłać : Ten stwór do końca tury dostaje +2/-2.
- Shrewd Negotiation
Zamień władanie nad wskazanym artefaktem pod twoim władaniem oraz wskazanym artefaktem lub stworem poza twoim władaniem.
- Skyship Plunderer
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, za każdy rodzaj znacznika na wskazanym permanencie lub graczu, umieść tam kolejny znacznik owego rodzaju.
- Tezzeret's Ambition
Dobierz trzy karty. Jeśli nie władasz artefaktem, odrzuć kartę.
- Thriving Turtle
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Torrential Gearhulk
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz rzucić wskazaną kartę sztuczki z twojego cmentarza bez płacenia jej kosztu many. Jeśli ów czar miałby zostać umieszczony w cmentarzu w tej turze, wygnaj go.
- Trophy Mage
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę artefaktu o skrócie many 3, ujawnij ją i umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Weldfast Wingsmith
Ilekroć artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Whir of Invention
Improwizacja (Twoje artefakty mogą pomóc w rzucaniu tego czaru. Każdy artefakt, który przekręcisz po aktywacji zdolności dających manę, opłaca .)
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę artefaktu o skrócie many X lub mniejszym, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Wind-Kin Raiders
Improwizacja (Twoje artefakty mogą pomóc w rzucaniu tego czaru. Każdy artefakt, który przekręcisz po aktywacji zdolności dających manę, opłaca .)
Latanie
- Aether Poisoner
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
- Aetherborn Marauder
Latanie, więź życia
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przenieś dowolną liczbę znaczników +1/+1 z innych bytów pod twoim władaniem na tego stwora.
- Alley Strangler
Złowrogość
- Daring Demolition
Zniszcz wskazanego stwora lub Pojazd.
- Defiant Salvager
Poświęć artefakt lub stwora: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Demon of Dark Schemes
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wszystkie inne stwory dostają do końca tury -2/-2.
Ilekroć umrze inny stwór, przyjmij (znacznik energii).
, zapłać : Umieść wskazaną kartę stwora z cmentarza przekręconą na polu bitwy pod twoim władaniem.
- Die Young
Wybierz wskazanego stwora. Przyjmij (dwa znaczniki energii), po czym możesz zapłacić dowolną liczbę . Ów stwór do końca tury dostaje -1/-1 za każdy zapłacony w ten sposób.
- Embraal Bruiser
Ten stwór wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Ten stwór ma złowrogość o ile władasz artefaktem.
- Essence Extraction
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia, a ty zyskaj 3 życia.
- Fatal Push
Zniszcz wskazanego stwora, jeśli jego skrót many jest mniejszy lub równy 2.
Rewolta — Jeśli byt pod twoim władaniem opuścił pole bitwy w tej turze, zamiast tego zniszcz owego stwora jeśli jego skrót many jest mniejszy lub równy 4.
- Fen Hauler
Improwizacja (Twoje artefakty mogą pomóc w rzucaniu tego czaru. Każdy artefakt, który przekręcisz po aktywacji zdolności dających manę, opłaca .)
Ten stwór nie może być blokowany przez artefaktowe stwory.
- Fortuitous Find
Wybierz jedną lub obie —
Przywróć wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza do twojej ręki.
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Foundry Hornet
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz stworem mającym znacznik +1/+1, stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają do końca tury -1/-1.
- Foundry Screecher
Latanie
Ten stwór dostaje +1/+0 o ile władasz artefaktem.
- Fourth Bridge Prowler
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz sprawić, że wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
- Fretwork Colony
Ten stwór nie może blokować.
Na początku twojego kroku utrzymania, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze i strać 1 życie.
- Gifted Aetherborn
Dotyk śmierci, więź życia
- Glint-Sleeve Siphoner
Złowrogość
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub atakuje, przyjmij (znacznik energii).
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę i strać 1 życie.
- Gonti, Lord of Luxury
Dotyk śmierci
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na cztery wierzchnie karty biblioteki wskazanego przeciwnika, wygnaj jedną z nich zakrytą, po czym umieść pozostałe losowo na spodzie owej biblioteki. Przez czas jej wygnania możesz patrzeć na ową kartę oraz rzucić ją wydając manę tak, jakby była maną dowolnego typu.
- Herald of Anguish
Improwizacja (Twoje artefakty mogą pomóc w rzucaniu tego czaru. Każdy artefakt, który przekręcisz po aktywacji zdolności dających manę, opłaca .)
Latanie
Na początku twojego kroku końcowego, każdy przeciwnik odrzuca kartę.
, poświęć artefakt: Wskazany stwór do końca tury dostaje -2/-2.
- Live Fast
Dobierz dwie karty, strać 2 życia i przyjmij (dwa znaczniki energii).
- Lost Legacy
Nazwij nieartefaktową nie-lądową kartę. Wyszukaj w cmentarzu, ręce i bibliotece wskazanego gracza dowolną liczbę kart o owej nazwie i wygnaj je. Ów gracz tasuje, po czym dobiera kartę za każdą kartę wygnaną ze swojej ręki w ten sposób.
- Make Obsolete
Stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają do końca tury -1/-1.
- Marionette Master
Produkcja 3 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim trzy znaczniki +1/+1 albo stwórz trzy żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
Ilekroć artefakt pod twoim władaniem zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, wskazany przeciwnik traci tyle żyć, ile siły ma niniejszy stwór.
- Maulfist Squad
Złowrogość
Produkcja 1 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim znacznik +1/+1 albo stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Midnight Oil
Ten urok wchodzi na pole bitwy mając siedem znaczników godziny.
Na początku twojego kroku dobierania, dobierz dodatkową kartę i usuń dwa znaczniki godziny z tego uroku.
Twój limit kart na ręce jest równy liczbie znaczników godziny na tym uroku.
Ilekroć odrzucisz kartę, strać 1 życie.
- Mind Rot
Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
- Night Market Aeronaut
Latanie
Rewolta — Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1 jeśli byt pod twoim władaniem opuścił pole bitwy w tej turze.
- Night Market Lookout
Ilekroć ten stwór zostanie przekręcony, każdy przeciwnik traci po 1 życiu, a ty zyskaj 1 życie.
- Noxious Gearhulk
Złowrogość
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć wskazanego stwora. Jeśli stwór zostanie zniszczony w ten sposób, zyskaj tyle żyć, ile wynosiła jego wytrzymałość.
- Rush of Vitality
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+0 oraz więź życia i niezniszczalność. (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć i nie może być on zniszczony przez obrażenia lub efekty mówiące „zniszcz”.)
- Sly Requisitioner
Improwizacja (Twoje artefakty mogą pomóc w rzucaniu tego czaru. Każdy artefakt, który przekręcisz po aktywacji zdolności dających manę, opłaca .)
Ilekroć nieżetonowy artefakt pod twoim władaniem zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
- Subtle Strike
Wybierz jedną lub obie —
Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
- Underhanded Designs
Ilekroć artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, każdy przeciwnik traci po 1 życiu, a ty zyskaj 1 życie.
, poświęć ten urok: Zniszcz wskazanego stwora. Możesz aktywować tylko jeśli władasz co najmniej dwoma artefaktami.
- Vengeful Rebel
Rewolta — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli byt pod twoim władaniem opuścił pole bitwy w tej turze, wskazany stwór pod władaniem przeciwnika do końca tury dostaje -3/-3.
- Weaponcraft Enthusiast
Produkcja 2 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim dwa znaczniki +1/+1 albo stwórz dwa żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Yahenni, Undying Partisan
Pośpiech
Ilekroć umrze stwór pod władaniem przeciwnika, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
Poświęć innego stwora: Ten stwór zyskuje niezniszczalność do końca tury.
- Yahenni's Expertise
Wszystkie stwory dostają do końca tury -3/-3.
Możesz rzucić czar o wartości many 3 lub mniejszej z twojej ręki bez płacenia jego kosztu many.
- Aether Chaser
Pierwszy cios
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
- Aethertorch Renegade
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (cztery znaczniki energii).
, zapłać : Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi 1 obrażenie.
, zapłać : Ten stwór zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 6 obrażeń.
- Built to Smash
Wskazany atakujący stwór do końca tury dostaje +3/+3. Jeśli jest artefaktowym stworem, zyskuje tratowanie do końca tury.
- Cathartic Reunion
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — odrzuć dwie karty.
Dobierz trzy karty.
- Chandra, Torch of Defiance
+1: Wygnaj wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz rzucić ową kartę. Jeśli tak nie zrobisz, ten wędrowiec zadaje każdemu przeciwnikowi po 2 obrażenia.
+1: Weź .
–3: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia.
–7: Dostajesz emblemat mający „Ilekroć rzucisz czar, ten emblemat zadaje wskazanemu celowi 5 obrażeń.”
- Chandra's Pyrohelix
Ten czar zadaje 2 obrażenia rozdzielone dowolnie pomiędzy jeden lub dwa wskazane cele.
- Chandra's Revolution
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia. Przekręć wskazany ląd. Ów ląd nie odkręci się w najbliższym kroku odkręcania jego władcy.
- Combustible Gearhulk
Pierwszy cios
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik może sprawić, że dobierzesz trzy karty. Jeśli ów gracz tak nie zrobi, zmiel trzy karty, po czym ten stwór zadaje owemu graczowi tyle obrażeń, ile wynosi suma skrótów many owych kart.
- Destructive Tampering
Wybierz jedno —
Zniszcz wskazany artefakt.
Stwory bez latania nie mogą blokować w tej turze.
- Enraged Giant
Improwizacja (Twoje artefakty mogą pomóc w rzucaniu tego czaru. Każdy artefakt, który przekręcisz po aktywacji zdolności dających manę, opłaca .)
Tratowanie, pośpiech
- Fateful Showdown
Ten czar zadaje wskazanemu celowi tyle obrażeń, ile masz kart w ręce. Odrzuć wszystkie karty z twojej ręki, po czym dobierz tyle samo kart.
- Freejam Regent
Improwizacja (Twoje artefakty mogą pomóc w rzucaniu tego czaru. Każdy artefakt, który przekręcisz po aktywacji zdolności dających manę, opłaca .)
Latanie
: Ten stwór dostaje +2/+0 do końca tury.
- Frontline Rebel
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
- Furious Reprisal
Ten czar zadaje każdemu z co najwyżej dwóch wskazanych celów po 2 obrażenia.
- Harnessed Lightning
Wybierz wskazanego stwora. Przyjmij (trzy znaczniki energii), po czym możesz zapłacić dowolną liczbę . Ten czar zadaje owemu stworowi tyle obrażeń, ile zapłacono w ten sposób.
- Hijack
Zyskaj do końca tury władaniem nad wskazanym artefaktem lub stworem. Odkręć go. Zyskuje on pośpiech do końca tury.
- Hungry Flames
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia oraz 2 obrażenia wskazanemu graczowi lub wędrowcowi.
- Indomitable Creativity
Zniszcz X wskazanych artefaktów i/lub stworów. Za każdy byt zniszczony w ten sposób, jego władca ujawnia karty z wierzchu swojej biblioteki aż ujawni kartę artefaktu lub stwora i wygania ową kartę. Owi gracze umieszczają owe wygnane karty na polu bitwy, po czym tasują.
- Inventor's Apprentice
Ten stwór dostaje +1/+1 o ile władasz artefaktem.
- Invigorated Rampage
Wybierz jedno —
Wskazany stwór dostaje od końca tury +4/+0 oraz tratowanie.
Każdy z dwóch wskazanych stwór do końca tury dostaje +2/+0 oraz tratowanie.
- Kari Zev, Skyship Raider
Pierwszy cios, złowrogość
Ilekroć ten stwór atakuje, stwórz przekręcony i atakujący żeton czerwonego legendarnego stwora Małpa 2/1 o nazwie Ragavan. Wygnaj ów żeton na koniec potyczki.
- Kari Zev's Expertise
Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem lub Pojazdem. Odkręć go. Zyskuje on pośpiech do końca tury.
Możesz rzucić czar o skrócie many 2 lub mniejszym z twojej ręki bez płacenia jego kosztu many.
- Pia Nalaar
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.
: Wskazany artefaktowy stwór do końca tury dostaje +1/+0.
, poświęć artefakt: Wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
- Precise Strike
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+0 i pierwszy cios.
- Quicksmith Genius
Ilekroć artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz odrzucić kartę. Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Quicksmith Rebel
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany artefakt pod twoim władaniem zyskuje „: Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia” na czas twojego władania niniejszym stworem.
- Ravenous Intruder
Poświęć artefakt: Ten stwór dostaje od końca tury +2/+2.
- Reckless Fireweaver
Ilekroć artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu.
- Ruinous Gremlin
, poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany artefakt.
- Salivating Gremlins
Ilekroć artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +2/+0 oraz tratowanie.
- Scrapper Champion
Podwójny cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe w pierwszym ciosie oraz normalnie.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Siege Modification
Zaurocz stwora lub Pojazd
O ile zauroczony byt jest Pojazdem, jest dodatkowo stworem oprócz swoich innych typów.
Zauroczony stwór dostaje +3/+0 i ma pierwszy cios.
- Skyship Stalker
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
: Ten stwór zyskuje pierwszy cios do końca tury.
: Ten stwór zyskuje pośpiech do końca tury.
- Speedway Fanatic
Pośpiech
Ilekroć ten stwór załoguje Pojazd, ów Pojazd zyskuje pośpiech do końca tury.
- Spireside Infiltrator
Ilekroć ten stwór zostanie przekręcony, zadaje on każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu.
- Sweatworks Brawler
Improwizacja (Twoje artefakty mogą pomóc w rzucaniu tego czaru. Każdy artefakt, który przekręcisz po aktywacji zdolności dających manę, opłaca .)
Złowrogość
- Welding Sparks
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi X obrażeń, gdzie X jest liczbą artefaktów pod twoim władaniem plus 3.
- Appetite for the Unnatural
Zniszcz wskazany artefakt lub urok. Zyskaj 2 życia.
- Arborback Stomper
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 5 żyć.
- Armorcraft Judge
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę za każdego stwora pod twoim władaniem mającego znacznik +1/+1.
- Attune with Aether
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj. Przyjmij (dwa znaczniki energii).
- Blossoming Defense
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +2/+2 i antyklątwę.
- Bristling Hydra
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (trzy znaczniki energii).
Zapłać : Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Zyskuje on antyklątwę do końca tury.
- Commencement of Festivities
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane graczom w tej turze.
- Creeping Mold
Zniszcz wskazany artefakt, urok lub ląd.
- Druid of the Cowl
: Weź .
- Greenbelt Rampager
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zapłać (dwa znaczniki energii). Jeśli nie możesz, przywróć tego stwora do ręki właściciela i przyjmij .
- Heroic Intervention
Do końca tury byty pod twoim władaniem zyskują antyklątwę i niezniszczalność.
- Highspire Artisan
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
Produkcja 1 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim znacznik +1/+1 albo stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Highspire Infusion
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3. Przyjmij (dwa znaczniki energii).
- Hunt the Weak
Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze pod twoim władaniem. Następnie ów stwór walczy ze wskazanym stworem poza twoim władaniem. (Każdy zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
- Kujar Seedsculptor
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze pod twoim władaniem.
- Lifecraft Cavalry
Tratowanie
Rewolta — Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwa znaczniki +1/+1 jeśli byt pod twoim władaniem opuścił pole bitwy w tej turze.
- Longtusk Cub
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Zapłać : Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Maulfist Revolutionary
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dla każdego rodzaju znacznika na wskazanym permanencie lub graczu, umieść tam kolejny znacznik owego rodzaju.
- Monstrous Onslaught
Ten czar zadaje X obrażeń rozdzielonych dowolnie pomiędzy dowolną liczbę wskazanych stworów, gdzie X jest największą siłą pośród stworów pod twoim władaniem podczas rzucania tego czaru.
- Narnam Renegade
Dotyk śmierci
Rewolta — Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwa znaczniki +1/+1 jeśli byt pod twoim władaniem opuścił pole bitwy w tej turze.
- Nature's Way
Wskazany stwór pod twoim władaniem zyskuje czujność i tratowanie do końca tury. Zadaje on obrażenia równe swojej sile wskazanemu stworowi poza twoim władaniem.
- Nissa, Vital Force
+1: Odkręć wskazany ląd pod twoim władaniem. Do twojej następnej tury staje się on stworem Żywiołak 5/5 z pośpiechem. Nadal jest lądem.
–3: Przywróć wskazaną kartę bytu z twojego cmentarza do twojej ręki.
–6: Dostajesz emblemat mający „Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz dobrać kartę.”
- Ornamental Courage
Odkręć wskazanego stwora. Dostaje on do końca tury +1/+3.
- Oviya Pashiri, Sage Lifecrafter
, : Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
, : Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Konstrukt X/X, gdzie X jest liczbą stworów pod twoim władaniem.
- Peema Aether-Seer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dostajesz tyle (znaczników energii), ile wynosi największa siła pośród stworów pod twoim władaniem.
Zapłać : Wskazany stwór blokuje w tej turze, jeśli może.
- Peema Outrider
Tratowanie
Produkcja 1 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim znacznik +1/+1 albo stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Ridgescale Tusker
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na każdym innym stworze pod twoim władaniem.
- Riparian Tiger
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dostaje on do końca tury +2/+2.
- Rishkar, Peema Renegade
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na każdym z co najwyżej dwóch wskazanych stworów.
Każdy stwór pod twoim władaniem mający jakiś znacznik ma „: Weź .”
- Rishkar's Expertise
Dobierz tyle kart, ile wynosi największa siła pośród stworów pod twoim władaniem.
Możesz rzucić czar o skrócie many 5 lub mniejszym z twojej ręki bez płacenia jego kosztu many.
- Sage of Shaila's Claim
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (trzy znaczniki energii).
- Servant of the Conduit
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
, zapłać : Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Thriving Rhino
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, umieść na nim znacznik +1/+1.
- Unbridled Growth
Zaurocz ląd
Zauroczony ląd ma „: Weź jedną manę dowolnego koloru.”
Poświęć ten urok: Dobierz kartę.
- Verdurous Gearhulk
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, rozmieść cztery znaczniki +1/+1 pomiędzy dowolną liczbę wskazanych stworów pod twoim władaniem.
- Wild Wanderer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Wildest Dreams
Przywróć X wskazanych kart z twojego cmentarza do twojej ręki. Wygnaj niniejszy czar.
- Ajani Unyielding
+2: Ujawnij trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść wszystkie karty nie-lądowych bytów ujawnione w ten sposób w twojej ręce, a pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
–2: Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca zyskuje życia równe jego sile.
–9: Umieść pięć znaczników +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem oraz pięć znaczników lojalności na każdym innym wędrowcu pod twoim władaniem.
- Cloudblazer
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia i dobierz dwie karty.
- Contraband Kingpin
Więź życia
Ilekroć artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wróż 1.
- Dark Intimations
Każdy przeciwnik poświęca stwora lub wędrowca, po czym odrzuca kartę. Przywróć kartę stwora lub wędrowca z twojego cmentarza do twojej ręki, po czym dobierz kartę.
Kiedy rzucisz czar wędrowca typu Bolas, wygnaj niniejszą kartę z twojego cmentarza. Ów wędrowiec wchodzi na pole bitwy mając dodatkowy znacznik lojalności.
- Depala, Pilot Exemplar
Inne Krasnoludy pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Każdy Pojazd pod twoim władaniem dostaje +1/+1 o ile jest stworem.
Ilekroć ten stwór zostanie przekręcony, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, ujawnij X wierzchnich kart twojej biblioteki, umieść spośród nich wszystkie karty typu Krasnolud i Pojazd w twojej ręce, po czym umieść pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Dovin Baan
+1: Do twojej następnej tury, co najwyżej jeden wskazany stwór dostaje -3/-0 i jego aktywowane zdolności nie mogą być aktywowane.
–1: Zyskaj 2 życia i dobierz kartę.
–7: Dostajesz emblemat mający „Twoi przeciwnicy nie mogą odkręcić więcej niż dwóch bytów podczas swoich kroków odkręcania.”
- Empyreal Voyager
Latanie, tratowanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, przyjmij tyle samo (znaczników energii).
- Engineered Might
Wybierz jedno —
Wskazany stwór do końca tury dostaje +5/+5 oraz tratowanie.
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+2 oraz czujność.
- Hazardous Conditions
Stwory nie mające znaczników dostają do końca tury -2/-2.
- Hidden Stockpile
Rewolta — Na początku twojego kroku końcowego, jeśli byt pod twoim władaniem opuścił pole bitwy w tej turze, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
, poświęć stwora: Wróż 1.
- Kambal, Consul of Allocation
Ilekroć przeciwnik rzuci nie-stworowy czar, ów gracz traci 2 życia, a ty zyskaj 2 życia.
- Maverick Thopterist
Improwizacja (Twoje artefakty mogą pomóc w rzucaniu tego czaru. Każdy artefakt, który przekręcisz po aktywacji zdolności dających manę, opłaca .)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.
- Oath of Ajani
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem.
Rzucanie czarów wędrowców kosztuj cię o mniej.
- Outland Boar
Ten stwór nie może być blokowany przez stwory o sile 2 lub mniejszej.
- Rashmi, Eternities Crafter
Ilekroć rzucisz swój pierwszy czar w danej turze, ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz ją rzucić bez płacenia jej kosztu many jeśli jest czarem o mniejszym skrócie many. Jeśli jej nie rzucisz, umieść ją w twojej ręce.
- Renegade Rallier
Rewolta — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli byt pod twoim władaniem opuścił pole bitwy w tej turze, przywróć wskazaną kartę bytu o skrócie many 2 lub mniejszym z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Renegade Wheelsmith
Ilekroć ten stwór zostanie przekręcony, wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
- Restoration Gearsmith
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazaną kartę artefaktu lub stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Rogue Refiner
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę i przyjmij (dwa znaczniki energii).
- Saheeli Rai
+1: Wróż 1. Ten wędrowiec zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu.
–2: Stwórz żeton będący kopią wskazanego artefaktu lub stwora pod twoim władaniem, ale jest on dodatkowo artefaktem oprócz swoich innych typów. Ów żeton zyskuje pośpiech. Wygnaj go na początku najbliższego kroku końcowego.
–7: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej trzy karty artefaktów o różnych nazwach, umieść je na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Spire Patrol
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. Ów stwór nie odkręci się w kroku odkręcania jego władcy.
- Tezzeret the Schemer
+1: Stwórz żeton bezkolorowego artefaktu o nazwie Ogniwo Eterium mający „, poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”
–2: Wskazany stwór do końca tury dostaje +X/-X, gdzie X jest liczbą artefaktów pod twoim władaniem.
–7: Dostajesz emblemat mający „Na początku potyczki w twojej turze, wskazany artefakt pod twoim władaniem staje się artefaktowym stworem o bazowych sile i wytrzymałości 5/5.”
- Tezzeret's Touch
Zaurocz artefakt
Zauroczony artefakt jest dodatkowo stworem o bazowych sile i wytrzymałości 5/5 oprócz swoich innych typów.
Kiedy zauroczony artefakt zostanie umieszczony w cmentarzy, przywróć ową kartę do ręki właściciela.
- Unlicensed Disintegration
Zniszcz wskazanego stwora. Jeśli władasz artefaktem, ten czar zadaje władcy owego stwora 3 obrażenia.
- Veteran Motorist
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 2.
Ilekroć ten stwór załoguje Pojazd, ów Pojazd do końca tury dostaje +1/+1.
- Voltaic Brawler
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij |energy| (dwa znaczniki energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dostaje on do końca tury +1/+1 oraz tratowanie.
- Weldfast Engineer
Na początku potyczki w twojej turze, wskazany artefaktowy stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +2/+0.
- Whirler Virtuoso
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (trzy znaczniki energii).
Zapłać : Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.
- Winding Constrictor
Jeśli jeden lub więcej znaczników miałoby zostać umieszczonych na artefakcie lub stworze pod twoim władaniem, zamiast tego z każdego rodzaju owych znaczników umieść tam o jeden więcej.
Jeśli miałbyś dostać jeden lub więcej znaczników, zamiast tego z każdego rodzaju owych znaczników dostajesz o jeden więcej.
- Aetherflux Reservoir
Ilekroć rzucisz czar, zyskaj po 1 życiu za każdy czar rzucony w tej turze.
Zapłać 50 żyć: Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 50 obrażeń.
- Aethersphere Harvester
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (dwa znaczniki energii).
Zapłać : Ten byt dostaje więź życia do końca tury.
Załoga 1 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 1: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Aetherworks Marvel
Ilekroć byt pod twoim władaniem zostanie umieszczony w cmentarzu, przyjmij (znacznik energii).
, zapłać : Spójrz na sześć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz rzucić czar spośród nich bez płacenia jego kosztu many. Umieść pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Animation Module
Ilekroć jeden lub więcej znaczników +1/+1 zostanie umieszczonych na permanencie pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
, : Wybierz znacznik na wskazanym permanencie lub graczu. Umieść tam kolejny znacznik tego rodzaju.
- Ballista Charger
Ilekroć ten pojazd atakuje, zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
Załoga 3 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 3: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Barricade Breaker
Improwizacja (Twoje artefakty mogą pomóc w rzucaniu tego czaru. Każdy artefakt, który przekręcisz po aktywacji zdolności dających manę, opłaca .)
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
- Bastion Mastodon
: Ten pojazd zyskuje czujność do końca tury.
- Bomat Bazaar Barge
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Załoga 3 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 3: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Bomat Courier
Pośpiech
Ilekroć ten stwór zaatakuje, wygnaj zakrytą wierzchnią kartę twojej biblioteki. (Nie możesz na nią patrzeć.)
, odrzuć twoją rękę, poświęć tego stwora: Umieść wszystkie karty wygnane tym stworem w rękach ich właścicieli.
- Chief of the Foundry
Inne artefaktowe stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Cogworker's Puzzleknot
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
, poświęć ten artefakt: Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
- Consulate Skygate
Obronność
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
- Consulate Turret
: Przyjmij (znacznik energii).
, zapłać : Ten artefakt zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 2 obrażenia.
- Cultivator's Caravan
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
Załoga 3 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 3: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Daredevil Dragster
Na koniec potyczki, jeśli ten stwór zaatakował lub zablokował w tej potyczce, umieść na nim znacznik prędkości. Następnie jeśli ma co najmniej dwa znaczniki prędkości, poświęć go i dobierz dwie karty.
Załoga 2 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 2: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Decoction Module
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, przyjmij (znacznik energii).
, : Przywróć wskazanego stwora pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Demolition Stomper
Ten pojazd nie może być blokowany przez stwory o sile 2 lub mniejszej.
Załoga 5 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 5: Ten Pojazd staje się artefaktowym stworem do końca tury.)
- Dukhara Peafowl
: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Dynavolt Tower
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, przyjmij (dwa znaczniki energii).
, zapłać : Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Eager Construct
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz może wróżyć 1. (By wróżyć 1, spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki, po czym możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Electrostatic Pummeler
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij |energy| (trzy znaczniki energii).
Zapłać : Ten stwór do końca tury dostaje +X/+X, gdzie X jest jego siłą.
- Fabrication Module
Ilekroć przyjmiesz jeden lub więcej (znaczników energii), umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze pod twoim władaniem.
, : Przyjmij .
- Filigree Familiar
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia.
Kiedy ten stwór umrze, dobierz kartę.
- Fireforger's Puzzleknot
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on wskazanemu celowi 1 obrażenie.
, poświęć ten artefakt: Zadaje on wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Foundry Inspector
Rzucanie czarów artefaktów kosztuje cię o mniej.
- Heart of Kiran
Latanie, czujność
Załoga 3 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 3: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
Możesz usunąć znacznik lojalności z wędrowca pod twoim władaniem zamiast płacić koszt załogi tego artefaktu.
- Hope of Ghirapur
Latanie
Poświęć tego stwora: Do twojej następnej tury wskazany gracz, który otrzymał obrażenia bojowe od tego stwora w tej turze, nie może rzucać nie-stworowych czarów.
- Implement of Examination
, poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
Kiedy ten artefakt zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, dobierz kartę.
- Implement of Malice
, poświęć ten artefakt: Wskazany gracz odrzuca kartę. Aktywuj tylko jako obrzęd.
Kiedy ten artefakt zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, dobierz kartę.
- Inventor's Goggles
Wyposażony stwór dostaje +1/+2.
Ilekroć Wynalazca wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz dołączyć do niego ten artefakt.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Irontread Crusher
Załoga 3 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 3: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Key to the City
, odrzuć kartę: Co najwyżej jeden wskazany stwór nie może być blokowany w tej turze.
Ilekroć ten artefakt zostanie odkręcony, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Lifecrafter's Bestiary
Na początku twojego kroku utrzymania, wróż 1.
Ilekroć rzucisz czar stwora, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Merchant's Dockhand
, , przekręć X nieprzekręconych artefaktów pod twoim władaniem: Spójrz na X wierzchnich kart twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
- Metallic Mimic
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz typ stwora.
Ten stwór jest dodatkowo wybranego typu oprócz swoich innych typów.
Każdy inny stwór pod twoim władaniem będący wybranego typu wchodzi na pole bitwy mając dodatkowy znacznik +1/+1.
- Metalwork Colossus
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej, gdzie X jest sumą skróconych kosztów many artefaktów pod twoim władaniem nie będących stworami.
Poświęć dwa artefakty: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Mobile Garrison
Ilekroć ten pojazd zaatakuje, odkręć inny wskazany artefakt lub stwora pod twoim władaniem.
Załoga 2 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 2: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Narnam Cobra
: Ten stwór zyskuje dotyk śmierci do końca tury. (Stwór otrzymujący od niego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Ornithopter
Latanie
- Ovalchase Dragster
Tratowanie, pośpiech
Załoga 1 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 1: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Pacification Array
, : Przekręć wskazany artefakt lub stwora.
- Panharmonicon
Jeśli wejście na pole bitwy artefaktu lub stwora wyzwoli zdolność wyzwalaną bytu pod twoim władaniem, owa zdolność jest wyzwalana dodatkowy raz.
- Paradox Engine
Ilekroć rzucisz czar, odkręć wszystkie nie-lądowe byty pod twoim władaniem.
- Peacewalker Colossus
: Inny wskazany Pojazd pod twoim władaniem staje się do końca tury artefaktowym stworem.
Załoga 4 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 4: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Pendulum of Patterns
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia.
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Planar Bridge
, : Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bytu, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Prakhata Pillar-Bug
: Ten stwór zyskuje więź życia do końca tury. (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
- Prophetic Prism
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
, : Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Renegade Map
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
, poświęć ten artefakt: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Reservoir Walker
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia i przyjmij (trzy znaczniki energii).
- Scrap Trawler
Ilekroć ten stwór lub inny artefakt pod twoim władaniem zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, przywróć z twojego cmentarza do twojej ręki wskazaną kartę artefaktu o mniejszym skrócie many.
- Scrapheap Scrounger
Ten stwór nie może blokować.
, wygnaj inną kartę stwora z twojego cmentarza: Przywróć niniejszą kartę z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Self-Assembler
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę stwora typu Składacz, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Servo Schematic
Kiedy ten artefakt wejdzie na pole bitwy lub zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
- Sky Skiff
Latanie
Załoga 1 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 1: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Skysovereign, Consul Flagship
Latanie
Ilekroć ten pojazd wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, zadaje on wskazanemu stworowi lub wędrowcowi pod władaniem przeciwnika 3 obrażenia.
Załoga 3 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 3: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Universal Solvent
, , poświęć ten artefakt: Zniszcz wskazany byt.
- Untethered Express
Tratowanie
Ilekroć ten pojazd zaatakuje, umieść na nim znacznik +1/+1.
Załoga 1 (Przekręć dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem o łącznej sile co najmniej 1: Ten Pojazd staje się do końca tury artefaktowym stworem.)
- Weldfast Monitor
: Ten stwór zyskuje złowrogość do końca tury.
- Whirlermaker
, : Stwórz żeton bezkolorowego artefaktycznego stwora Kopter 1/1 z lataniem.
- Woodweaver's Puzzleknot
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia i przyjmij (trzy znaczniki energii).
, poświęć ten artefakt: Zyskaj 3 życia i przyjmuj .
- Workshop Assistant
Kiedy ten stwór umrze, przywróć inną wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Aether Hub
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (znacznik energii).
: Weź .
, zapłać : Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Blooming Marsh
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najwyżej dwoma innymi lądami.
: Weź lub .
- Botanical Sanctum
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najwyżej dwoma innymi lądami.
: Weź lub .
- Concealed Courtyard
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najwyżej dwoma innymi lądami.
: Weź lub .
- Inspiring Vantage
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najwyżej dwoma innymi lądami.
: Weź lub .
- Inventors' Fair
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli władasz co najmniej trzema artefaktami, zyskaj 1 życie.
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę artefaktu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj. Możesz aktywować tylko jeśli władasz co najmniej trzema artefaktami.
- Spire of Industry
: Weź .
, zapłać 1 życie: Weź jedną manę dowolnego koloru. Możesz aktywować tylko jeśli władasz artefaktem.
- Spirebluff Canal
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najwyżej dwoma innymi lądami.
: Weź lub .
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)
- Sculpting Steel
Możesz sprawić, że ta karta wejdzie na pole bitwy jako kopia dowolnego artefaktu na polu bitwy.