Kaldheim Commander¶
- Lathril, Blade of the Elves
Złowrogość
Whenever Lathril, Blade of the Elves deals combat damage to a player, create that many 1/1 green Elf Warrior creature tokens.
, Tap ten untapped Elves you control: Each opponent loses 10 life and you gain 10 life.
- Ranar the Ever-Watchful
Latanie, czujność
The first card you foretell each turn costs to foretell.
Ilekroć jedna lub więcej kart zostanie wygnanych z twojej ręki lub czar lub zdolność pod twoim władaniem wygna co najmniej jeden byt z pola bitwy, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Cosmic Intervention
If a permanent you control would be put into a graveyard from the battlefield this turn, exile it instead. Return it to the battlefield under its owner’s control at the beginning of the next end step.
Foretell (During your turn, you may pay and exile this card from your hand face down. Cast it on a later turn for its foretell cost.)
- Hero of Bretagard
Ilekroć jedna lub więcej kart zostanie wygnanych z twojej ręki lub czar lub zdolność pod twoim władaniem wygna co najmniej jeden byt z pola bitwy, umieść tyle samo znaczników +1/+1 na tym stworze.
As long as Hero of Bretagard has five or more counters on it, it has flying and is an Angel in addition to its other types.
As long as Hero of Bretagard has ten or more counters on it, it has indestructible and is a God in addition to its other types.
- Stoic Farmer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowej Równiny i ujawnij ją. Jeśli przeciwnik ma we władaniu więcej lądów niż ty, umieść ją przekręconą na polu bitwy. W przeciwnym razie umieść ją w twojej ręce. Następnie przetasuj.
Foretell (During your turn, you may pay and exile this card from your hand face down. Cast it on a later turn for its foretell cost.)
- Sage of the Beyond
Latanie
Spells you cast from anywhere other than your hand cost less to cast.
Foretell (During your turn, you may pay and exile this card from your hand face down. Cast it on a later turn for its foretell cost.)
- Spectral Deluge
Return each creature your opponents control with toughness X or less to its owner’s hand, where X is the number of Islands you control.
Foretell (During your turn, you may pay and exile this card from your hand face down. Cast it on a later turn for its foretell cost.)
- Tales of the Ancestors
Each player with fewer cards in hand than the player with the most cards in hand draws cards equal to the difference.
Przepowiednia (W twojej turze możesz zapłacić i wygnać tę kartę zakrytą. Rzuć ją w późniejszej turze za jej koszt przepowiedni.)
- Pact of the Serpent
Choose a creature type. Target player draws X cards and loses X life, where X is the number of creatures they control of the chosen type.
- Ruthless Winnower
At the beginning of each player’s upkeep, that player sacrifices a non-Elf creature.
- Serpent's Soul-Jar
Whenever an Elf you control dies, exile it.
, Pay 2 life: Until end of turn, you may cast a creature spell from among cards exiled with Serpent’s Soul-Jar.
- Bounty of Skemfar
Reveal the top six cards of your library. You may put a land card from among them onto the battlefield tapped and an Elf card from among them into your hand. Put the rest on the bottom of your library in a random order.
- Crown of Skemfar
Zaurocz stwora
Enchanted creature gets +1/+1 for each Elf you control and has reach.
: Return Crown of Skemfar from your graveyard to your hand.
- Wolverine Riders
Na początku każdego kroku utrzymania, stwórz żeton zielonego stwora Elf Wojownik 1/1.
Ilekroć inny Elf wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zyskaj życia równe jego wytrzymałości.
- Elderfang Venom
Attacking Elves you control have deathtouch.
Whenever an Elf you control dies, each opponent loses 1 life and you gain 1 life.
- Ethereal Valkyrie
Latanie
Whenever Ethereal Valkyrie enters the battlefield or attacks, draw a card, then exile a card from your hand face down. It becomes foretold. Its foretell cost is its mana cost reduced by . (On a later turn, you may cast it for its foretell cost, even if this creature has left the battlefield.)
- Angel of Finality
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj cmentarz wskazanego gracza.
- Angel of Serenity
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnać co najwyżej trzy inne wskazane stwory z pola bitwy lub karty stworów z cmentarzy.
Kiedy ten stwór opuści pole bitwy, przywróć wygnane karty do rąk ich właścicieli.
- Banishing Light
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazany nie-lądowy byt pod władaniem przeciwnika dopóki niniejszy urok nie opuści pola bitwy.
- Cleansing Nova
Wybierz jedno —
Zniszcz wszystkie stwory.
Zniszcz wszystkie artefakty i uroki.
- Cloudgoat Ranger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz trzy żetony białego stwora Krewniołek Piechur 1/1.
Przekręć trzech odkręconych Krewniołków pod twoim władaniem: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+0 i latanie.
- Eerie Interlude
Wygnaj dowolną liczbę wskazanych stworów pod twoim władaniem. Przywróć owe karty na pole bitwy pod władaniem właścicieli na początku najbliższego kroku końcowego.
- Evangel of Heliod
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz tyle żetonów białego stwora Piechur 1/1, ile wynosi twój kult białego. (Każda w kosztach many bytów pod twoim władaniem wlicza się do twojego kultu białego.)
- Flickerwisp
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj inny wskazany byt. Przywróć ową kartę na pole bitwy pod władaniem właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.
- Geist-Honored Monk
Czujność
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie stworów pod twoim władaniem.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Ghostly Prison
Stwory nie mogą cię atakować, chyba że ich władca zapłaci po za każdego stwora pod swoim władaniem atakującego ciebie.
- Goldnight Commander
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1 do końca tury.
- Kor Cartographer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę Równiny, umieścić ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasować.
- Marshal's Anthem
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć co najwyżej X wskazanych kart stworów z twojego cmentarza na pole bitwy, gdzie X jest liczbą podbić tego uroku.
- Momentary Blink
Wygnaj wskazanego stwora pod twoim władaniem, po czym przywróć go na pole bitwy pod władaniem właściciela.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Restoration Angel
Błysk
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnać innego nie będącego Aniołem stwora pod twoim władaniem, po czym przywróć ową kartę na pole bitwy pod twoim władaniem.
- Return to Dust
Wygnaj wskazany artefakt lub urok. Jeśli rzucasz ten czar w twojej fazie głównej, możesz wygnać co najwyżej jeden inny wskazany artefakt lub urok.
- Storm Herd
Stwórz X żetonów białego stwora Pegaz 1/1 z lataniem, gdzie X jest liczbą twoich żyć.
- Sun Titan
Czujność
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, możesz przywrócić wskazaną kartę bytu o skrócie many 3 lub mniejszy z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Wall of Omens
Obronność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Arcane Artisan
, : Target player draws a card, then exiles a card from their hand. If a creature card is exiled this way, that player creates a token that’s a copy of that card.
When Arcane Artisan leaves the battlefield, exile all tokens created with it at the beginning of the next end step.
- Curse of the Swine
Wygnaj X wskazanych stworów. Za każdego stwora wygnanego w ten sposób jego władca tworzy żeton zielonego stwora Knur 2/2.
- Day of the Dragons
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wszystkie stwory pod twoim władaniem. Następnie stwórz tyle samo żetonów czerwonego stwora Smok 5/5 z lataniem.
Kiedy ten urok opuści pole bitwy, poświęć wszystkie Smoki pod twoim władaniem. Następnie przywróć wygnane nim karty na pole bitwy pod twoim władaniem.
- Ghostly Flicker
Wygnaj dwa wskazane artefakty, stwory i/lub lądy pod twoim władaniem, po czym przywróć owe karty na pole bitwy pod twoim władaniem.
- Inspired Sphinx
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz tyle kart, ilu masz przeciwników.
: Stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.
- Mist Raven
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Mulldrifter
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz dwie karty.
Przyzwanie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przyzwania. Jeśli tak zrobisz, zostaje poświęcony po wejściu na pole bitwy.)
- Sea Gate Oracle
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałą na spodzie twojej biblioteki.
- Synthetic Destiny
Wygnaj wszystkie stwory pod twoim władaniem. Na początku najbliższego kroku końcowego, ujawnij karty z wierzchu twojej biblioteki aż ujawnisz tyle samo kart stworów, umieść wszystkie karty stworów ujawnione w ten sposób na polu bitwy, po czym wtasuj pozostałe z ujawnionych kart do twojej biblioteki.
- Whirler Rogue
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.
Przekręć dwa odkręcone artefakty pod twoim władaniem: Wskazany stwór nie może być blokowany w tej turze.
- Windfall
Każdy gracz odrzuca swoją rękę, po czym dobiera tyle kart, ile najwięcej zostało odrzuconych w ten sposób.
- Ambition's Cost
Dobierz trzy karty i strać 3 życia.
- Eyeblight Cullers
When Eyeblight Cullers dies, create three 1/1 green Elf Warrior creature tokens, then mill three cards. (Put the top three cards of your library into your graveyard.)
- Eyeblight Massacre
Stwory bez typu Elf dostają do końca tury -2/-2.
- Lys Alana Scarblade
, odrzuć kartę Elfa: Wskazany stwór do końca tury dostaje -X/-X, gdzie X jest liczbą Elfów pod twoim władaniem.
- Miara, Thorn of the Glade
Whenever Miara, Thorn of the Glade or another Elf you control dies, you may pay and 1 life. If you do, draw a card.
Partnerstwo (Możesz mieć dwóch dowódców jeśli obaj mają partnerstwo.)
- Pride of the Perfect
Elves you control get +2/+0.
- Prowess of the Fair
Whenever another nontoken Elf is put into your graveyard from the battlefield, you may create a 1/1 green Elf Warrior creature token.
- Beast Whisperer
Ilekroć rzucisz czar stwora, dobierz kartę.
- Cultivator of Blades
Produkcja 2 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim dwa znaczniki +1/+1 albo stwórz dwa żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
Ilekroć ten stwór atakuje, możesz sprawić, że inne atakujące stwory dostaną do końca tury +X/+X, gdzie X jest siłą niniejszego stwora.
- Dwynen, Gilt-Leaf Daen
Zasięg
Inne Elfy pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Ilekroć ten stwór zaatakuje, zyskaj 1 życie za każdego atakującego Elfa pod twoim władaniem.
- Elvish Archdruid
Inne Elfy pod twoim władaniem dostają +1/+1.
: Weź za każdego Elfa pod twoim władaniem.
- Elvish Mystic
: Weź .
- Elvish Promenade
Stwórz żeton zielonego stwora Elf Wojownik 1/1 za każdego Elfa pod twoim władaniem.
- Elvish Rejuvenator
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz umieścić kartę lądu spośród nich na polu bitwy, przekręconą. Umieść pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- End-Raze Forerunners
Czujność, tratowanie, pośpiech
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, inne stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+2 oraz czujność i tratowanie.
- Farhaven Elf
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu i umieścić ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Harvest Season
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej X kart bazowych lądów, gdzie X jest liczbą przekręconych stworów pod twoim władaniem, umieść owe karty przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Imperious Perfect
Inne Elfy pod twoim władaniem dostają +1/+1.
, : Stwórz żeton zielonego stwora Elf Wojownik 1/1.
- Jagged-Scar Archers
Jagged-Scar Archers’s power and toughness are each equal to the number of Elves you control.
: Jagged-Scar Archers deals damage equal to its power to target creature with flying.
- Llanowar Tribe
: Weź .
- Lys Alana Huntmaster
Ilekroć rzucisz czar Elfa, możesz stworzyć żeton zielonego stwora Elf Wojownik 1/1.
- Marwyn, the Nurturer
Ilekroć inny Elf wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
: Weź tyle , ile wynosi siła tego stwora.
- Masked Admirers
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Ilekroć rzucisz czar stwora, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Nullmage Shepherd
Przekręć cztery odkręcone stwory pod twoim władaniem: Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Numa, Joraga Chieftain
At the beginning of combat on your turn, you may pay . When you do, distribute X +1/+1 counters among any number of target Elves.
Partnerstwo (Możesz mieć dwóch dowódców jeśli obaj mają partnerstwo.)
- Reclamation Sage
Kiedy ta karta wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć wskazany artefakt lub urok.
- Rhys the Exiled
Whenever Rhys the Exiled attacks, you gain 1 life for each Elf you control.
, Sacrifice an Elf: Regenerate Rhys the Exiled.
- Springbloom Druid
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz poświęcić ląd. Jeśli tak zrobisz, wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Sylvan Messenger
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść wszystkie karty typu Elf ujawnione w ten sposób w twojej ręce, a pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
- Timberwatch Elf
: Wskazany stwór do końca tury dostaje +X/+X, gdzie X jest liczbą Elfów na polu bitwy.
- Voice of Many
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę za każdego przeciwnika, który ma we władaniu mniej stworów niż ty.
- Voice of the Woods
Tap five untapped Elves you control: Create a 7/7 green Elemental creature token with trample.
- Wirewood Channeler
: Add X mana of any one color, where X is the number of Elves on the battlefield.
- Wood Elves
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wyszukaj w twojej bibliotece kartę Lasu i umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Abomination of Llanowar
Vigilance; menace (This creature can’t be blocked except by two or more creatures.)
Siła i wytrzymałość tego stwora są obie równe sumie liczb Elfów pod twoim władaniem i kart Elfów w twoim cmentarzu.
- Brago, King Eternal
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, wygnaj dowolną liczbę wskazanych nielądowych bytów pod twoim władaniem, po czym przywróć owe karty na pole bitwy pod władaniem ich właścicieli.
- Casualties of War
Wybierz jedną lub więcej —
Zniszcz wskazany artefakt.
Zniszcz wskazanego stwora.
Zniszcz wskazany urok.
Zniszcz wskazany ląd.
Zniszcz wskazanego wędrowca.
- Cloudblazer
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 2 życia i dobierz dwie karty.
- Empyrean Eagle
Latanie
Inne stwory pod twoim władaniem mające latanie dostają +1/+1.
- Golgari Findbroker
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazaną kartę bytu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Migratory Route
Stwórz cztery żetony białego stwora Ptak 1/1 z lataniem.
Lądocykling bazowych (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Mistmeadow Witch
: Wygnaj wskazanego stwora. Przywróć ową kartę na pole bitwy pod władaniem właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.
- Moldervine Reclamation
Ilekroć umrze stwór pod twoim władaniem, zyskaj 1 życie i dobierz kartę.
- Poison-Tip Archer
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
Ilekroć inny stwór umrze, każdy przeciwnik traci po 1 życiu.
- Putrefy
Zniszcz wskazany artefakt lub stwora. Nie może on zostać zregenerowany.
- Shaman of the Pack
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik traci tyle żyć, iloma Elfami władasz.
- Soulherder
Ilekroć stwór zostaje wygnany z pola bitwy, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
Na początku twojego kroku końcowego możesz wygnać innego wskazanego stwora pod twoim władaniem, po czym przywróć ową kartę na pole bitwy pod władaniem jej właściciela.
- Thunderclap Wyvern
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Latanie
Inne stwory pod twoim władaniem mające latanie dostają +1/+1.
- Twinblade Assassins
Na początku twojego kroku końcowego, jeśli w tej turze umarł stwór, dobierz kartę.
- Arcane Signet
: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.
- Azorius Signet
, : Weź .
- Burnished Hart
, poświęć tego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Commander's Sphere
: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.
Poświęć ten byt: Dobierz kartę.
- Marble Diamond
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Meteor Golem
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany nie-lądowy byt pod władaniem przeciwnika.
- Mind Stone
: Weź .
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Sky Diamond
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
- Sol Ring
: Weź .
- Swiftfoot Boots
Wyposażony stwór ma pośpiech i antyklątwę. (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
Wyposaż
- Azorius Chancery
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Azorius Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Command Tower
: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.
- Cryptic Caves
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Dobierz kartę. Możesz aktywować tylko jeśli władasz co najmniej pięcioma lądami.
- Foul Orchard
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Golgari Guildgate
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Golgari Rot Farm
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Jungle Hollow
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Meandering River
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź lub .
- Myriad Landscape
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów mających wspólny typ lądu, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Opal Palace
: Weź .
, : Weź jedną maną w dowolnym kolorze tożsamości twojego dowódcy. Jeśli wydasz ową manę na rzucenie twojego dowódcy, wchodzi on na pole bitwy z tyloma dodatkowymi znacznikami +1/+1, ile razy został on rzucony ze strefy dowodzenia w tej grze.
- Path of Ancestry
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź jedną maną w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy. Kiedy owa mana zostanie wydana na rzucenie czaru stwora współdzielącego typ stwora z twoim dowódcą, wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Sejiri Refuge
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .
- Tranquil Cove
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 1 życie.
: Weź lub .