Jumpstart: Historic Horizons¶
- Faceless Agent
Zmiennokształtny
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, pobierz kartę stwora spośród najpopularniejszego typu stwora w twojej bibliotece.
- Baffling Defenses
Bazowa siła wskazanego stwora ma trwale wartość 0.
- Benalish Partisan
Więź życia
Ilekroć zrecyklujesz inną kartę, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz przywróć tę kartę z twojego cmentarza przekręconą na pole bitwy i trwale dostaje ona +1/+0.
Recykling
- Leonin Sanctifier
Więź życia
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wybierz kartę stwora w twojej ręce. Trwale zyskuje ona więź życia.
- Lumbering Lightshield
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik ujawnia losową nielądową kartę ze swojej ręki. Trwale zyskuje ona „Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej.”
- Teyo, Aegis Adept
+1: Bazowa siła co najwyżej jednego wskazanego stwora staje się trwale równa jego wytrzymałości. Trwale zyskuje on „Ten stwór może atakować jakby nie miał obronności.”
–2: Wyczaruj na polu bitwy kartę o nazwie Lumbering Lightshield.
–6: Dostajesz emblemat z „Na początku twojego kroku końcowego, przywróć wskazaną kartę białego stwora z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskaj życia równe jej wytrzymałości.”
- Wingsteed Trainer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, wyczaruj w twojej ręce kartę o nazwie Stormfront Pegasus.
- Bounty of the Deep
Jeśli nie masz lądów w twojej ręce, pobierz karę lądu oraz nielądową kartę. W przeciwnym razie pobierz dwie nielądowe karty.
- Ethereal Grasp
Przekręć wskazanego stwora. Ów stwór trwale zyskuje „Ten stwór nie odkręca się w twoim kroku odkręcania” oraz „: Odkręć tego stwora.”
- Kiora, the Tide's Fury
+1: Wyczaruj w twojej ręce kartę o nazwie Kraken Hatchling.
+1: Odkręć wskazanego stwora lub ląd. Zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie ów byt mógłby zadać lub mogłyby mu zostać zadane do twojej następnej tury.
–3: Możesz poświęcić Krakena. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton niebieskiego stwora Kraken 8/8.
- Mentor of Evos Isle
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wybierz kartę stwora w twojej ręce. Trwale zyskuje ona latanie.
- Shoreline Scout
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnaj kartę Wodnika lub kartę lądu z twojej ręki. Jeśli tak zrobisz, wyczaruj w twojej ręce kartę o nazwie Tropical Island.
O ile w tej turze na pole bitwy wszedł pod twoim władaniem inny Wodnik lub Wyspa, ten stwór dostaje +1/+0.
- Tome of the Infinite
, : Wyczaruj w twojej ręce losową kartę z księgi zaklęć niniejszej karty. Trwale zyskuje ona „Do rzucenia tego czaru możesz wydawać manę, jakby była maną dowolnego koloru.”
- Boneyard Aberration
Kiedy ten stwór umrze, wygnaj go. Jeśli tak zrobisz, wyczaruj trzy karty o nazwie Reassembling Skeleton w twoim cmentarzu.
- Davriel, Soul Broker
+1: Do twojej następnej tury, ilekroć przeciwnik zaatakuje ciebie lub wędrowca pod twoim władaniem, odrzuca on kartę. Jeśli nie może, poświęca atakującego stwora.
–2: Przyjmij jedną z ofert Davriela, po czym przyjmij jeden z jego warunków.
–3: Wskazany stwór pod władaniem przeciwnika trwale dostaje -3/-3.
- Davriel's Withering
Wskazany stwór pod władaniem przeciwnika trwale dostaje -1/-2.
- Manor Guardian
Kiedy ten stwór umrze, każdy gracz pobiera nielądową kartę o skrócie many 2 lub mniejszym.
- Plaguecrafter's Familiar
Dotyk śmierci
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wybierz kartę stwora w twojej ręce. Trwale zyskuje ona dotyk śmierci.
- Subversive Acolyte
, zapłać 2 życia: Wybierz jedno. Aktywuj tylko raz.
Ten stwór staje się typu Człowiek Kleryk. Dostaje +1/+1 i zyskuje więź życia.
Ten stwór staje się typu Phyrexian. Dostaje +3/+2 i zyskuje tratowanie oraz „Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, poświęć tyle samo bytów.”
- Managorger Phoenix
Latanie
Ten stwór nie może blokować.
Ilekroć rzucisz czar, jeśli ten stwór jest w twoim cmentarzy, umieść na nim znacznik płomienia za każdą w koszcie many owego czaru. Jeśli ta karta ma co najmniej pięć znaczników płomienia, przywróć ją na pole bitwy i trwale dostaje ona +1/+1.
- Reckless Ringleader
Pośpiech
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wybierz kartę stwora w twojej ręce. Trwale zyskuje ona pośpiech.
- Sarkhan, Wanderer to Shiv
+1: Karty Smoków w twojej ręce trwale zyskują „Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej” oraz „Możesz zapłacić zamiast płacić koszt many tego czaru, gdzie X jest jego skrótem many.”
+1: Wyczaruj w twojej ręce kartę o nazwie Shivan Dragon.
–2: Ten wędrowiec zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia.
- Sarkhan's Scorn
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi lub wędrowcowi obrażenia równe liczbie rozpoczętych przez ciebie tur.
- Scion of Shiv
Latanie
: Ten stwór trwale dostaje +1/+0.
- Static Discharge
Startowa intensywność: 3
Ten czar zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe swojej intensywności, następnie trwale zwiększ intensywność wszystkich twoich własnych kart o niniejszej nazwie o 1.
- Freyalise, Skyshroud Partisan
+1: Odkręć co najwyżej jednego wskazanego Elfa. Ów Elf i losowy stwór typu Elf w twojej ręce trwale dostają +1/+1.
–1: Pobierz kartę Elfa.
–6: Wyczaruj na polu bitwy kartę o nazwie Regal Force.
- Longtusk Stalker
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, dostajesz .
Zapłać : Ten stwór trwale dostaje +1/+0. Możesz wybrać kartę stwora w twojej ręce. Jeśli tak zrobisz, owa karta trwale dostaje +1/+0.
- Pool of Vigorous Growth
, , odrzuć kartę: Stwórz żeton będący kopią losowej karty stwora o skrócie many X. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Skyshroud Ambush
Wskazany stwór pod twoim władaniem walczy ze wskazanym stworem poza twoim władaniem. Kiedy ów stwór pod twoim władaniem wygra walkę, dobierz kartę.
- Skyshroud Lookout
Zasięg
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, pobierz kartę Elfa.
- Veteran Charger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wybierz kartę stwora w twojej ręce. Trwale dostaje ona +2/+2.
- Abiding Grace
Na początku twojego kroku końcowego, wybierz jedną —
Zyskaj 1 życie.
Przywróć wskazaną kartę stwora o skrócie many 1 z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Abzan Battle Priest
Przetrwanie (, : Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
Każdy stwór pod twoim władaniem mający znacznik +1/+1, ma więź życia.
- Abzan Falconer
Przetrwanie (, : Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
Każdy stwór pod twoim władaniem mający znacznik +1/+1, ma latanie.
- Ainok Bond-Kin
Przetrwanie (, : Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
Każdy stwór pod twoim władaniem mający znacznik +1/+1, ma pierwszy cios.
- Angelic Purge
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć byt.
Wygnaj wskazany artefakt, stwora lub urok.
- Angel of the God-Pharaoh
Latanie
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Anointer of Valor
Latanie
Ilekroć stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Kiedy tak zrobisz, umieść znacznik +1/+1 na owym stworze.
- Arcbound Mouser
Więź życia
Modułowy 1 (Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1. Kiedy umrze, możesz umieścić jego znaczniki +1/+1 na wskazanym artefaktowym stworze.)
- Arcbound Prototype
Modułowy 2 (Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwa znaczniki +1/+1. Kiedy umrze, możesz umieścić jego znaczniki +1/+1 na wskazanym artefaktowym stworze.)
- Barbed Spike
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem, po czym dołącz do niego ten artefakt.
Wyposażony stwór dostaje +1/+0.
Wyposaż
- Battle Screech
Stwórz dwa żetony białego stwora Ptak 1/1 z lataniem.
Wspomnienie—Przekręć trzy odkręcone białe stwory pod twoim władaniem. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za jej koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Blade Splicer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Golem 3/3.
Golemy pod twoim władaniem mają pierwszy cios.
- Bonds of Faith
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 o ile jest Człowiekiem. W przeciwnym razie nie może atakować ani blokować.
- Bonescythe Sliver
Drzazgacze pod twoim władaniem mają podwójny cios. (Zadają obrażenia bojowe zarówno jako pierwszy cios oraz normalnie.)
- Boros Elite
Batalion — Ilekroć ten stwór zaatakuje wraz z co najmniej dwoma innymi stworami, niniejszy stwór dostaje +2/+2 do końca tury.
- Devouring Light
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Wygnaj wskazanego atakującego lub blokującego stwora.
- Disciple of the Sun
Więź życia
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazaną kartę bytu o skrócie many 3 lub mniejszym z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Djeru's Renunciation
Przekręć co najwyżej dwa wskazane stwory.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Doomed Traveler
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Enduring Sliver
Przetrwanie (, : Umieść znacznik +1/+1 na tym stworz. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
Inne Drzazgacze pod twoim władają mają przetrwanie .
- Esper Sentinel
Ilekroć przeciwnik rzuci swój pierwszy niestworowy czar w danej turze, dobierz kartę, chyba że ów gracz zapłaci , gdzie X jest siłą niniejszego stwora.
- Fairgrounds Patrol
, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Stwórz żeton bezkolorwego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- First Sliver's Chosen
Drzazgacze pod twoim władaniem maja egzaltację. (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, dostaje +1/+1 do końca tury za każde wystąpienie egzaltacji wśród bytów pod twoim władaniem.)
- Gilded Light
Zyskaj osłonę do końca tury. (Nie możesz być wskazany przez czary i zdolności.)
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Glorious Enforcer
Latanie, więź życia
Na początku każdej potyczki, jeśli masz więcej żyć niż przeciwnik, ten stwór do końca tury zyskuje podwójny cios.
- Hanweir Militia Captain
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli władasz co najmniej czterema stworami, transformuj tego stwora.
- Westvale Cult Leader
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie stworów pod twoim władaniem.
Na początku twojego kroku końcowego, stwórz żeton biało-czarnego stwora Człowiek Kleryk 1/1.
- Healer's Flock
Latanie, więź życia
- Hive Stirrings
Stwórz dwa żetony bezkolorowego stwora Drzazgacz 1/1.
- Impostor of the Sixth Pride
Zmiennokształtny (Ta karta ma każdy typ stwora.)
- Irregular Cohort
Zmiennokształtny (Ta karta ma każdy typ stwora.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego stwora Przemieniec 2/2 ze zmiennokształtnością.
- King of the Pride
Inne Koty pod twoim władaniem dostają +2/+1.
- Kor Skyfisher
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć byt pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Lancer Sliver
Drzazgacze pod twoim władaniem mają pierwszy cios.
- Late to Dinner
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy. Stwórz żeton Jadła. (To artefakt mający „, , poświęć ten artefakt: Zyskaj 3 życia.”)
- Radiant's Judgment
Zniszcz wskazanego stwora o sile 4 lub większej.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Ranger-Captain of Eos
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę stwora o skrócie many 1 lub mniejszym, ujawnij ją i umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
Poświęć tego stwora: Twoi przeciwnicy nie mogą w tej turze rzucać nie-stworowych czarów.
- Reprobation
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór traci wszystkie zdolności, jest typu Tchórz oraz ma bazowe siłę i wytrzymałość 0/1. (Zachowuje nadtypy, ale traci wszystkie inne typy i typy stwora.)
- Restoration Angel
Błysk
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnać innego nie będącego Aniołem stwora pod twoim władaniem, po czym przywróć ową kartę na pole bitwy pod twoim władaniem.
- Return to the Ranks
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Przywróć X wskazanych kart stworów o skrócie many 2 lub mniejszym z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Roc Egg
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton białego stwora Ptak 3/3 z lataniem.
- Sandsteppe Outcast
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wybierz jedną —
Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
Stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Scour the Desert
Wygnaj wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza. Stwórz X żetonów białego stwora Ptak 1/1 z lataniem, gdzie X jest wytrzymałością wygnanej karty.
- Segovian Angel
Latanie, czujność
- Selfless Cathar
, poświęć tego stwora: Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Sentinel Sliver
Drzazgacze pod twoim władaniem mają czujność. (Atakowanie nie powoduje ich przekręcenia.)
- Seraph of Dawn
Latanie, więź życia
- Serra's Emissary
Latanie
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz typ karty.
Ty i stwory pod twoim władaniem macie ochronę przed wybranym typem karty.
- Serra the Benevolent
+2: Stwory z lataniem pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
–3: Stwórz żeton białego stwora Anioł 4/4 z lataniem i czujnością.
–6: Dostajesz emblemat mający „Jeśli władasz stworem, obrażenia mogące obniżyć liczbę twoich żyć poniżej 1 zamiast tego obniżają ją do 1.”
- Shelter
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury zyskuje ochronę przed wybranym przez ciebie kolorem.
Dobierz kartę.
- Skyblade's Boon
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 i ma latanie.
: Przywróć tę kartę do ręki właściciela. Możesz aktywować tylko jeśli ta karta jest na polu bitwy lub w twoim cmentarzu.
- Soul of Migration
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony białego stwora Ptak 1/1 z lataniem.
Przyzwanie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przyzwania. Jeśli tak zrobisz, zostaje poświęcony po wejściu na pole bitwy.)
- Steelform Sliver
Drzazgacze pod twoim władaniem dostają +0/+1.
- Stirring Address
Wskazany stwór pod twoim władaniem dostaje +2/+2 do końca tury.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Sustainer of the Realm
Latanie
Ilekroć ten stwór zablokuje, do końca tury dostaje +0/+2.
- Thalia's Lieutenant
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na każdym Człowieku pod twoim władaniem.
Ilekroć inny Człowiek wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Thraben Standard Bearer
, , odrzuć kartę: Stwórz żeton białego stwora Człowiek Piechur 1/1.
- Thraben Watcher
Latanie, czujność
Inne nieżetonowe stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają czujność.
- Vesperlark
Latanie
Kiedy ten stwór opuści pole bitwy, przywróć wskazaną kartę stwora o sile 1 lub mniejszej z twojego cmentarza na pole bitwy.
Przyzwanie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przyzwania. Jeśli tak zrobisz, zostaje poświęcony po wejściu na pole bitwy.)
- Wall of One Thousand Cuts
Obronność, latanie
: Ten stwór może atakować w tej turze tak, jakby nie miał obronności.
- Winged Shepherd
Latanie, czujność
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Yoked Plowbeast
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Zhalfirin Decoy
: Przekręć wskazanego stwora. Możesz aktywować tylko jeśli w tej turze wszedł stwór na pole bitwy pod twoim władaniem.
- Aeromoeba
Latanie
Odrzuć kartę: Zamień do końca tury siłę i wytrzymałość tego stwora.
- Archmage's Charm
Wybierz jedno —
Skontruj wskazany czar.
Wskazany gracz dobiera dwie karty.
Przejmij władanie nad wskazanym nie-lądowym bytem o skrócie many 1 lub mniejszym.
- Bazaar Trademage
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz dwie karty, po czym odrzuć trzy karty.
- Breaching Hippocamp
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, odkręć innego wskazanego stwora pod twoim władaniem.
- Burdened Aerialist
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton Skarbu. (To artefakt mający „, poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)
Ilekroć poświęcisz żeton, ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Choking Tethers
Przekręć co najwyżej cztery wskazane stwory.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, możesz przekręcić wskazanego stwora.
- Coralhelm Guide
: Wskazany stwór nie może być blokowany w tej turze.
- Diffusion Sliver
Ilekroć stwór typu Drzazgacz pod twoim władaniem zostanie wskazany przez czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika, skontruj ów czar lub zdolność, chyba że ich władca zapłaci .
- Dismiss
Skontruj wskazany czar.
Dobierz kartę.
- Etherium Spinner
Ilekroć rzucisz czar o skrócie many 4 lub większym, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.
- Eyekite
Latanie
Ten stwór dostaje +2/+0 o ile dobrałeś co najmniej dwie karty w tej turze.
- Faerie Seer
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 2.
- Filigree Attendant
Latanie
Siła tej karty jest równa liczbie artefaktów pod twoim władaniem.
- Floodhound
, : Dociekaj. (Stwórz żeton Wskazówki. To artefakt mający „, poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.”)
- Foul Watcher
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, szpieguj 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę w twoim cmentarzu.)
Delirium — Ten stwór dostaje +1/+0 o ile w twoim cmentarzu są karty należące do co najmniej czterech typów kart.
- Ghost-Lit Drifter
Latanie
: Inny wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.
Przepust — , odrzuć tę kartę: X wskazanych stworów do końca tury zyskuje latanie.
- Hard Evidence
Stwórz żeton niebieskiego stwora Krab 0/3.
Dociekaj. (Stwórz żeton Wskazówki. To artefakt mający „, poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.”)
- Junk Winder
Koligacja z żetonami (Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej za każdy żeton pod twoim władaniem.)
Ilekroć żeton wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, przekręć wskazany nielądowy byt pod władaniem przeciwnika. Nie odkręci się on w najbliższym kroku odkręcania swojego władcy.
- Just the Wind
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
Szaleństwo (Odrzucając tę kartę odrzuć ją na wygnanie. Jeśli tak zrobisz, rzuć ją za jej koszt szaleństwa albo umieść ją w twoim cmentarzu.)
- Manic Scribe
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy przeciwnik mieli po trzy karty.
Delirium — Na początku kroku utrzymania każdego przeciwnika, jeżeli w twoim cmentarzu są karty należące do co najmniej czterech typów kart, ów gracz mieli trzy karty.
- Man-o'-War
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Master of the Pearl Trident
Inne Wodniki pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają podbój wysp. (Nie mogą być blokowane o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
- Mist-Syndicate Naga
Ninjutsu (, przywróć niezablokowanego atakującego pod twoim władaniem do ręki: Umieść tę kartę na polu bitwy z twojej ręki przekręconą i atakującą.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, stwórz żeton będący kopią niniejszego stwora.
- Moonblade Shinobi
Ninjutsu (, przywróć niezablokowanego atakującego pod twoim władaniem do ręki: Umieść tę kartę na polu bitwy z twojej ręki przekręconą i atakującą.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, stwórz żeton niebieskiego stwora Iluzja 1/1 z lataniem.
- Mulldrifter
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz dwie karty.
Przyzwanie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przyzwania. Jeśli tak zrobisz, zostaje poświęcony po wejściu na pole bitwy.)
- Ninja of the Deep Hours
Ninjutsu (, przywróć niezablokowanego atakującego pod twoim władaniem do ręki: Umieść tę kartę z twojej ręki na polu bitwy przekręconą i atakującą.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać kartę.
- Ojutai's Summons
Stwórz żeton niebieskiego stwora Dżin Mnich 2/2 z lataniem.
Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)
- Parcel Myr
, poświęć tego stwora: Dobierz kartę.
- Phantasmal Form
Do końca tury, każdy z co najwyżej dwóch wskazanych stworów ma bazowe siłę i wytrzymałość 3/3, zyskuje latanie i staje się dodatkowo niebieską Iluzją oprócz swoich innych kolorów i typów.
Dobierz kartę.
- Phantom Ninja
Ten stwór nie może być blokowany.
- Pondering Mage
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść je z powrotem w dowolnej kolejności. Możesz przetasować. Dobierz kartę.
- Raving Visionary
, : Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
Delirium — , : Dobierz kartę. Aktywuj tylko jeśli co najmniej cztery typy kart są wśród kart w twoim cmentarzu.
- Recalibrate
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela. Jeśli odrzuciłeś kartę w tej turze, dobierz kartę.
- Rise and Shine
Wskazany niestworowy artefakt pod twoim władaniem staje się artefaktowym stworem 0/0. Umieść po cztery znaczniki +1/+1 na każdym artefakcie, który stał się stworem w ten sposób.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zamień „wskazany” w jego treści na „każdy”.)
- Scour All Possibilities
Wróż 2, po czym dobierz kartę.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Scour the Laboratory
Delirium — Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej jeśli w twoim cmentarzu są karty należące do przynajmniej czterech typów kart.
Dobierz trzy karty.
- Scuttletide
, odrzuć kartę: Stwórz żeton niebieskiego stwora Krab 0/3.
Delirium — Kraby pod twoim władaniem dostają +1/+1 o ile co najmniej cztery typy kart są wśród kart w twoim cmentarzu.
- Scuttling Sliver
Drzazgacze pod twoim władaniem mają „: Odkręć tego stwora.”
- So Shiny
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz żetonem, przekręć zauroczonego stwora, po czym wróż 2.
Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Specimen Collector
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton zielonego stwora Wiewiór 1/1 oraz żeton niebieskiego stwora Krab 0/3.
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton będący kopią wskazanego żetonu pod twoim władaniem.
- Steelfin Whale
Koligacja z artefaktami (Rzucenie tego czaru kosztuje o za każdy artefakt pod twoim władaniem.)
Ilekroć artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, odkręć niniejszego stwora.
- Stitchwing Skaab
Latanie
, odrzuć dwie karty: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza przekręconą na pole bitwy.
- Svyelun of Sea and Sky
Ten stwór ma niezniszczalność o ile władasz co najmniej dwoma innymi Wodnikami.
Ilekroć ten stwór zaatakuje, dobierz kartę.
Inne Wodniki pod twoim władaniem mają straż . (Ilekroć inny Wodnik zostanie wskazany przez czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika, skontruj to, chyba że ów gracz zapłaci .)
- Thought Monitor
Koligacja z artefaktami
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz dwie karty.
- Tightening Coils
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje -6/-0 i traci latanie.
- Windcaller Aven
Latanie
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Wonder
Latanie
O ile ta karta jest w twoim cmentarzu oraz władasz Wyspą, stwory pod twoim władaniem mają latanie.
- Accursed Horde
: Wskazany atakujący Zombi zyskuje niezniszczalność do końca tury. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą go. Jeśli jego wytrzymałość ma wartość 0 lub mniej, nadal zostanie umieszczony w cmentarzu właściciela.)
- Archfiend of Sorrows
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwory pod władaniem twoich przeciwników dostają do końca tury -2/-2.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Asylum Visitor
Na początku kroku utrzymania każdego gracza, jeśli ów gracz nie ma kart w ręce, dobierz kartę i strać 1 życie.
Szaleństwo (Odrzucając tę kartę odrzuć ją na wygnanie. Jeśli tak zrobisz, rzuć ją za jej koszt szaleństwa albo umieść ją w twoim cmentarzu.)
- Azra Smokeshaper
Ninjutsu (, przywróć niezablokowanego atakującego pod twoim władaniem do ręki: Umieść tę kartę na polu bitwy z twojej ręki przekręconą i atakującą.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury zyskuje niezniszczalność.
- Bone Shards
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora lub odrzuć kartę.
Zniszcz wskazanego stwora lub wędrowca.
- Cabal Initiate
Odrzuć kartę: Ten stwór do końca tury zyskuje więź życia.
Próg — Ten stwór dostaje +1/+2 o ile co najmniej siedem kart jest w twoim cmentarzu.
- Carrier Thrall
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 1/1 mającego „Poświęć tego stwora: Weź .”
- Changeling Outcast
Zmiennokształtny (Ta karta ma każdy typ stwora.)
Ten stwór nie może blokować ani być blokowany.
- Clattering Augur
Ten stwór nie może blokować.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę i strać 1 życie.
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Cordial Vampire
Ilekroć ten lub inny stwór umrze, umieść znacznik +1/+1 na każdym Wampirze pod twoim władaniem.
- Dark Salvation
Wskazany gracz tworzy X żetonów czarnego stwora Zombi 2/2, po czym co najwyżej jeden wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1 za każdego Zombi pod władaniem owego gracza.
- Death Wind
Wskazany stwór do końca tury dostaje -X/-X.
- Diregraf Colossus
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników +1/+1, ile kart Zombi jest w twoim cmentarzu.
Ilekroć rzucisz czar Zombi, stwórz przekręcony żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Discerning Taste
Spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałe w twoim cmentarzu. Zyskaj życia równe największej sile spośród kart stworów umieszczonych w twoim cmentarzu w ten sposób.
- Dregscape Sliver
Każda karta Drzazgacza w twoim cmentarzu ma odkopanie .
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Echoing Return
Przywróć wskazaną kartę stwora i wszystkie inne karty o takiej samej nazwie z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Endling
: Ten stwór zyskuje złowrogość do końca tury.
: Ten stwór zyskuje dotyk śmierci do końca tury.
: Ten stwór zyskuje bezśmierć do końca tury. (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/-1 lub -1/+1.
- Eyeblight Assassin
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór pod władaniem przeciwnika do końca tury dostaje -1/-1.
- Facevaulter
, poświęć Goblina: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- First-Sphere Gargantua
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę i strać 1 życie.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Fleshbag Marauder
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz poświęca stwora.
- Gilt-Blade Prowler
, , zapłać 1 życie: Dobierz kartę. Aktywuj tylko jeśli odrzuciłeś kartę w tej turze.
- Graveshifter
Zmiennokształtny (Ta karta ma każdy typ stwora.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Haunted Dead
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
, odrzuć dwie karty: Przywróć niniejszą kartę z twojego cmentarza przekręconą na pole bitwy.
- Heir of Falkenrath
Odrzuć kartę: Transformuj tego stwora. Możesz aktywować tylko raz na turę.
- Heir to the Night
Latanie
- Hell Mongrel
Odrzuć kartę: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
Szaleństwo (Odrzucając tę kartę odrzuć ją na wygnanie. Jeśli tak zrobisz, rzuć ją za jej koszt szaleństwa albo umieść ją w twoim cmentarzu.)
- Indulgent Aristocrat
Więź życia
, poświęć stwora: Umieść znacznik +1/+1 na każdym Wampirze pod twoim władaniem.
- Kitchen Imp
Latanie, pośpiech
Szaleństwo (Odrzucając tę kartę odrzuć ją na wygnanie. Jeśli tak zrobisz, rzuć ją za jej koszt szaleństwa albo umieść ją w twoim cmentarzu.)
- Leeching Sliver
Ilekroć Drzazgul pod twoim władaniem zaatakuje, broniący się gracz traci 1 życie.
- Legion Vanguard
, poświęć innego stwora: Ten stwór eksploruje. (Ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Umieść ową kartę w twojej ręce jeśli to ląd. W przeciwnym razie umieść znacznik +1/+1 na tym stworze, po czym umieść ową kartę z powrotem lub umieść ją w twoim cmentarzu.)
- Markov Crusader
Więź życia
Ten stwór ma pośpiech o ile władasz innym Wampirem.
- Marrow-Gnawer
Wszystkie Szczury mają postrach.
, poświęć Szczura: Stwórz X żetonów czarnego stwora Szczur 1/1, gdzie X jest liczbą Szczurów pod twoim władaniem.
- Mind Rake
Wskazany gracz odrzuca dwie karty.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Mob
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Zniszcz wskazanego stwora.
- Necrogoyf
Siła tej karty jest równa liczbie kart stworów we wszystkich cmentarzach.
Na początku kroku utrzymania każdego gracza, ów gracz odrzuca kartę.
Szaleństwo (Jeśli odrzucisz tę kartę, odrzuć ją na wygnanie. Kiedy tak zrobisz, rzuć ją za jej koszt szaleństwa lub umieść ją w twoim cmentarzu.)
- Necromancer's Familiar
Latanie
Zaślepienie — Ten stwór ma więź życia o ile nie masz kart w ręce.
, odrzuć kartę: Ten stwór do końca tury zyskuje niezniszczalność. Przekręć go.
- Nested Shambler
Kiedy ten stwór umrze, stwórz X przekręconych żetonów zielonego stwora Wiewiór 1/1, gdzie X jest siłą tego stwora.
- Nether Spirit
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli ta karta jest jedyną kartą stwora w twoim cmentarzu, możesz przywrócić ją na pole bitwy.
- Nezumi Cutthroat
Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
Ten stwór nie może blokować.
- Okiba-Gang Shinobi
Ninjutsu (, przywróć niezablokowanego atakującego pod twoim władaniem do ręki: Umieść tę kartę na polu bitwy z twojej ręki przekręconą i atakującą.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz odrzuca dwie karty.
- Putrid Goblin
Wytrwałość (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników -1/-1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem -1/-1 pod władaniem właściciela.)
- Ransack the Lab
Spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałe w twoim cmentarzu.
- Ruin Rat
Dotyk śmierci
Kiedy ten stwór umrze, wygnaj wskazaną kartę z cmentarza przeciwnika.
- Sinister Starfish
: Szpieguj 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę w twoim cmentarzu.)
- Skullsnatcher
Ninjutsu (, przywróć niezablokowanego atakującego pod twoim władaniem do ręki: Umieść tę kartę z twojej ręki na polu bitwy przekręconą i atakującą.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, wygnaj co najwyżej dwie wskazane karty z cmentarza owego gracza.
- Sling-Gang Lieutenant
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony czerwonego stwora Goblin 1/1.
Poświęć Goblina: Wskazany gracz traci 1 życie, a ty zyskaj 1 życie.
- Sudden Edict
Ułamek sekundy (O ile ten czar jest na stosie, gracze nie mogą rzucać czarów ani aktywować zdolności nie dających many.)
Wskazany gracz poświęca stwora.
- Throatseeker
Niezablokowani, atakujący Ninja, którymi władasz, mają więź życia.
- Tourach's Canticle
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę. Ów gracz odrzuca ową kartę, po czym odrzuca losową kartę.
- Undead Augur
Ilekroć umrze ten stwór lub inny Zombi pod twoim władaniem, dobierz kartę i strać 1 życie.
- Venomous Changeling
Zmiennokształtny (Ta karta ma każdy typ stwora.)
Dotyk śmierci
- Vermin Gorger
, poświęć innego stwora: Każdy przeciwnik traci po 2 życia, a ty zyskaj 2 życia.
- Warteye Witch
Ilekroć ten lub inny stwór pod twoim władaniem umrze, wróż 1.
- Yawgmoth, Thran Physician
Ochrona przed typem Człowiek
Zapłać 1 życie, poświęć innego stwora: Umieść znacznik -1/-1 na co najwyżej jednym wskazanym stworze i dobierz kartę.
, odrzuć kartę: Rozpleń. (Wybierz dowolną liczbę bytów i/lub graczy, po czym daj każdemu z nich kolejny znacznik każdego z już obecnych tam rodzajów.)
- Young Necromancer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnać dwie karty z twojego cmentarza. Kiedy tak zrobisz, przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Alchemist's Greeting
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia.
Szaleństwo (Odrzucając tę kartę odrzuć ją na wygnanie. Jeśli tak zrobisz, rzuć ją za jej koszt szaleństwa albo umieść ją w twoim cmentarzu.)
- Arcbound Slasher
Modułowy 4 (Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając cztery znaczniki +1/+1. Kiedy umrze, możesz umieścić jego znaczniki +1/+1 na wskazanym artefaktowym stworze.)
Zamieszki (Możesz wybrać, czy ten byt wejdzie na pole bitwy mając dodatkowy znacznik +1/+1, czy pośpiech.)
- Arcbound Tracker
Złowrogość
Modułowy 2 (Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwa znaczniki +1/+1. Kiedy umrze, możesz umieścić jego znaczniki +1/+1 na wskazanym artefaktowym stworze.)
Ilekroć rzucisz czar oprócz swojego pierwszego czaru w danej turze, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Arcbound Whelp
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
Modułowy 2 (Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwa znaczniki +1/+1. Kiedy umrze, możesz umieścić jego znaczniki +1/+1 na wskazanym artefaktowym stworze.)
- Battle Squadron
Latanie
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie stworów pod twoim władaniem.
- Belligerent Sliver
Drzazgule pod twoim władaniem mają złowrogość. (Nie mogą być blokowane, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
- Bladeback Sliver
Zaślepienie — O ile nie masz kart w ręce, Drzazgacze pod twoim władaniem mają „: Ten stwór zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 1 obrażenie.”
- Blazing Rootwalla
: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+0. Możesz aktywować tylko raz na turę.
Szaleństwo (Odrzucając tę kartę odrzuć ją na wygnanie. Jeśli tak zrobisz, rzuć ją za jej koszt szaleństwa albo umieść ją w twoim cmentarzu.)
- Blisterstick Shaman
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Bloodbraid Marauder
Ten stwór nie może blokować.
Delirium — Ten czar ma kaskadę o ile co najmniej cztery typy kart są wśród kart w twoim cmentarzu.(Kiedy rzucisz ten czar, wygnaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o mniejszym skrócie many. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki.)
- Blur Sliver
Drzazgacze pod twoim władaniem mają pośpiech. (Mogą atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Bogardan Dragonheart
Poświęć innego stwora: Do końca tury ten stwór staje się Smokiem o bazowej sile i wytrzymałości 4/4 z lataniem i pośpiechem.
- Breya's Apprentice
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.
, poświęć artefakt: Wybierz jedną —
Wygnaj wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz zagrać ową kartę do końca twojej następnej tury.
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+0.
- Captain Ripley Vance
Ilekroć rzucisz swój trzeci czar danej tury, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze, po czym zadaje on wskazanemu celowi obrażenia równe swojej sile.
- Cleaving Sliver
Drzazgacze pod twoim władaniem dostają +2/+0.
- Dragon Mantle
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Zauroczony stwór ma „: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.”
- Dragon's Rage Channeler
Ilekroć rzucisz niestworowy czar, szpieguj 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę w twoim cmentarzu.)
Delirium — O ile co najmniej cztery typy kart są wśród kart w twoim cmentarzu, ten stwór dostaje +2/+2, ma latanie i atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
- Faithless Salvaging
Odrzuć kartę, po czym dobierz kartę.
Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)
- Fiery Temper
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
Szaleństwo (Odrzucając tę kartę odrzuć ją na wygnanie. Jeśli tak zrobisz, rzuć ją za jej koszt szaleństwa albo umieść ją w twoim cmentarzu.)
- Fists of Flame
Dobierz kartę. Do końca tury wskazany stwór zyskuje tratowanie i dostaje +1/+0 za każdą kartę, którą dobrałeś w tej turze.
- Foundry Street Denizen
Ilekroć inny czerwony stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Furyblade Vampire
Tratowanie
Na początku potyczki w twojej turze, możesz odrzucić kartę. Jeśli tak zrobisz, ten stwór do końca tury dostaje +3/+0.
- Galvanic Relay
Wygnaj wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz zagrać ową kartę podczas twojej następnej tury.
Sztorm (Rzucając ten czar skopiuj go za każdy czar rzucony przed nim w tej turze.)
- Geomancer's Gambit
Zniszcz wskazany ląd. Jego władca może wyszukać w swojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieścić ją na polu bitwy, po czym przetasować.
Dobierz kartę.
- Goatnap
Zyskaj władanie nad wskazanym stworem do końca tury. Odkręć owego stwora. Zyskuje on pośpiech do końca tury. Jeśli ów stwór jest Kozą, dodatkowo dostaje +3/+0 do końca tury.
- Goblin Dark-Dwellers
Złowrogość
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz rzucić wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu o skrócie many 3 lub mniejszym z twojego cmentarza bez płacenia kosztu many. Jeśli ów czar miałby zostać umieszczony w cmentarzu, zamiast tego wygnaj go.
- Goblin Engineer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę artefaktu, ujawnić ją, umieścić ją w twoim cmentarzu, po czym przetasować.
, , poświęć artefakt: Przywróć wskazaną kartę artefaktu o skrócie many 3 lub mniejszym z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Gouged Zealot
Zasięg
Delirium — Ilekroć ten stwór zaatakuje, jeśli co najmniej cztery typy kart są wśród kart w twoim cmentarzu, ten stwór zadaje każdemu stworowi pod władaniem broniącego się gracza po 1 obrażeniu.
- Harmonic Prodigy
Waleczność (Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.)
Jeśli zostanie wyzwolona zdolność Szamana lub innego Czarodzieja, owa zdolność wyzwalana jest dodatkowy raz.
- Hollowhead Sliver
Drzazgacze pod twoim władaniem mają „, odrzuć kartę: Dobierz kartę.”
- Hordeling Outburst
Stwórz trzy żetony czerwonego stwora Gobiln 1/1.
- Igneous Elemental
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej, jeśli w twoim cmentarzu jest karta lądu.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz sprawić, by zadał 2 obrażenia wskazanemu stworowi.
- Incorrigible Youths
Pośpiech
Szaleństwo (Odrzucając tę kartę odrzuć ją na wygnanie. Jeśli tak zrobisz, rzuć ją za jej koszt szaleństwa albo umieść ją w twoim cmentarzu.)
- Insatiable Gorgers
Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.
Szaleństwo (Odrzucając tę kartę odrzuć ją na wygnanie. Jeśli tak zrobisz, rzuć ją za jej koszt szaleństwa albo umieść ją w twoim cmentarzu.)
- Insolent Neonate
Złowrogość (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
Odrzuć kartę, poświęć tego stwora: Dobierz kartę.
- Krenko's Command
Stwórz dwa żetony czerwonego stwora Goblin 1/1.
- Kuldotha Flamefiend
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz poświęcić artefakt. Jeśli tak zrobisz, ten stwór zadaje 4 obrażenia rozdzielone dowolnie pomiędzy jakiekolwiek wskazane cele.
- Lightning Spear
Wyposażony stwór dostaje +1/+0 i ma tratowanie.
, poświęć ten artefakt: Zadaje on wskazanemu celowi 3 obrażenia.
Wyposaż
- Mad Prophet
Pośpiech
, odrzuć kartę: Dobierz kartę.
- Ore-Scale Guardian
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej za każdą kartę lądu w twoim cmentarzu.
Latanie, pośpiech
- Pashalik Mons
Ilekroć ten stwór lub inny Goblin umrze, ten stwór zadaje 1 obrażenie w dowolnie wskazany cel.
, poświęć Goblina: Stwórz dwa żetony czerwonego stwora Goblin 1/1.
- Rage Forger
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na każdym Szamanie pod twoim władaniem.
Ilekroć zaatakuje stwór pod twoim władaniem mający znacznik +1/+1, możesz sprawić, że ów stwór zada wskazanemu stworowi lub wędrowcowi 1 obrażenie.
- Ravenous Bloodseeker
Odrzuć kartę: Ten stwór do końca tury dostaje +2/-2.
- Reckless Charge
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+0 i pośpiech.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Reckless Racer
Pierwszy cios
Ilekroć ten stwór zostanie przekręcony, możesz odrzucić kartę. Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Reckless Wurm
Tratowanie
Szaleństwo (Odrzucając tę kartę odrzuć ją na wygnanie. Jeśli tak zrobisz, rzuć ją za jej koszt szaleństwa albo umieść ją w twoim cmentarzu.)
- Renegade Tactics
Wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
Dobierz kartę.
- Revolutionist
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
Szaleństwo (Odrzucając tę kartę odrzuć ją na wygnanie. Jeśli tak zrobisz, rzuć ją za jej koszt szaleństwa albo umieść ją w twoim cmentarzu.)
- Seasoned Pyromancer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, odrzuć dwie karty, po czym dobierz dwie karty. Za każdą nie-lądową kartę odrzuconą w ten sposób, stwórz żeton czerwonego stwora Żywiołak 1/1.
, wygnaj tego stwora z twojego cmentarza: Stwórz dwa żetony czerwonego stwora Żywiołak 1/1.
- Shiv's Embrace
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma latanie.
: Zauroczony stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Skophos Reaver
O ile jest twoje tura, ten stwór dostaje +2/+0.
Szaleństwo (Odrzucając tę kartę odrzuć ją na wygnanie. Jeśli tak zrobisz, rzuć ją za jej koszt szaleństwa albo umieść ją w twoim cmentarzu.)
- Slag Strider
Koligacja z artefaktami (Rzucenie tego czaru kosztuje o za każdy artefakt pod twoim władaniem.)
, poświęć artefakt: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Spinehorn Minotaur
O ile dobrałeś co najmniej dwie karty w tej turze, ten stwór ma podwójny cios.
- Spiteful Sliver
Drzazgacze pod twoim władaniem mają „Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, zadaje on tyle samo obrażeń wskazanemu graczowi lub wędrowcowi.”
- Spreading Insurrection
Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem poza twoim władaniem. Odkręć go. Zyskuje on pośpiech do końca tury.
Sztorm (Kiedy rzucisz ten czar, skopiuj go tylekroć, ile czarów rzucono przed nim w tej turze. Możesz wskazać nowe cele dla kopii)
- Strike It Rich
Stwórz żeton Skarbu. (To artefakt mający „, poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Striking Sliver
Drzazgacze pod twoim władaniem mają pierwszy cios. (Zadają obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Throes of Chaos
Kaskada (Kiedy rzucisz ten czar, wyganiaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o niższym koszcie. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki.)
Odtworzenie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza odrzucając kartę lądu oprócz opłacenia innych jej kosztów.)
- Thunderbreak Regent
Latanie
Ilekroć Smok pod twoim władaniem zostanie wskazany przez czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika, ten stwór zadaje owemu graczowi 3 obrażenia.
- Unholy Heat
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi lub wędrowcowi 2 obrażenia.
Delirium — Ten czar zamiast tego zadaje 6 obrażeń jeśli co najmniej cztery typy kart są wśród kart w twoim cmentarzu.
- Viashino Lashclaw
, odrzuć kartę: Stwory pod twoim władaniem zyskują do końca tury pośpiech.
- Adaptive Snapjaw
Ewolucja (Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, jeśli ów stwór ma większą siłę lub wytrzymałość niż ten stwór, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.)
- Aetherstream Leopard
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przyjmij (znacznik energii).
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dostaje on do końca tury +2/+0.
- Aeve, Progenitor Ooze
Sztorm (Rzucając ten czar skopiuj go za każdy czar rzucony przed nim w tej turze. Kopie stają się żetonami.)
Ten stwór nie jest legendarny jeśli jest żetonem.
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1 za każdy inny Szlam pod twoim władaniem.
- Awaken the Bear
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3 oraz tratowanie.
- Ayula, Queen Among Bears
Ilekroć inny Niedźwiedź wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wybierz jedno —
Umieść dwa znaczniki +1/+1 na wskazanym Niedźwiedziu.
Wskazany Niedźwiedź pod twoim władaniem walczy ze wskazanym stworem poza twoim władaniem.
- Bannerhide Krushok
Tratowanie
Wzmacnianie 2— (, odrzuć tę kartę: Umieść dwa znaczniki +1/+1 na wskazanym stworze.)
Czystka (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Umieść na wskazanym stworze tyle znaczników +1/+1 , ile wynosi siła tej karty. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Battering Krasis
Tratowanie
Ewolucja (Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, jeśli ów stwór ma większą siłę lub wytrzymałość niż ten stwór, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.)
- Bestial Menace
Stwórz żeton zielonego stwora Wąż 1/1, żeton zielonego stwora Wilk 2/2 oraz żeton zielonego stwora Słoń 3/3.
- Chatterfang, Squirrel General
Podbój lasów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)
Jeśli jeden lub więcej żetonów miałoby zostać stworzonych pod twoim władaniem, zamiast tego tworzone są owe żetony plus tyle samo żetonów zielonego stwora Wiewiór 1/1.
, poświęć X Wiewiórów: Wskazany stwór do końca tury dostaje +X/-X.
- Chatter of the Squirrel
Stwórz żeton zielonego stwora Wiewiór 1/1.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Chatterstorm
Stwórz żeton zielonego stwora Wiewiór 1/1.
Sztorm (Rzucając ten czar skopiuj go za każdy czar rzucony przed nim w tej turze.)
- Chitterspitter
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz poświęcić żeton. Jeśli tak zrobisz, umieść znacznik żołędzia na tym artefakcie.
Wiewióry pod twoim władaniem dostają +1/+1 za każdy znacznik żołędzia na tym artefakcie.
, : Stwórz żeton zielonego stwora Wiewiór 1/1.
- Crocanura
Zasięg (Ten stwór może blokować stwory mające latanie.)
Ewolucja (Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, jeśli ów stwór ma większą siłę lub wytrzymałość niż ten stwór, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.)
- Deepwood Denizen
Czujność
, : Dobierz kartę. Aktywacja tej zdolności kosztuje o mniej za każdy znacznik +1/+1 na stworach pod twoim władaniem.
- Duskshell Crawler
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
Każdy stwór pod twoim władaniem mający znacznik +1/+1, ma tratowanie.
- Excavating Anurid
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz poświęcić ląd. Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
Próg — O ile w twoim cmentarzu jest co najmniej siedem kart, ten stwór dostaje +1/+1 i ma czujność.
- Funnel-Web Recluse
Zasięg
Okropność — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli w tej turze umarł stwór, dociekaj. (Stwórz żeton Wskazówki. To artefakt mający „, poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.”)
- Glimmer Bairn
Poświęć żeton: Ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Hardened Scales
Jeśli jeden lub więcej znaczników +1/+1 miałoby zostać umieszczonych na stworze pod twoim władaniem, zamiast tego umieść ich o jeden więcej.
- Harrow
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć ląd.
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Herd Baloth
Ilekroć jeden lub więcej znacznik +1/+1 zostanie umieszczonych na tym stworze, możesz utworzyć żeton zielonego stwora Bestia 4/4.
- Hunting Pack
Stwórz żeton zielonego stwora Bestia 4/4.
Sztorm (Rzucając ten czar skopiuj go za każdy czar rzucony przed nim w tej turze.)
- Incremental Growth
Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze, dwa znaczniki +1/+1 na innym wskazanym stworze oraz trzy znaczniki +1/+1 na trzecim wskazanym stworze.
- Jewel-Eyed Cobra
Dotyk śmierci
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton Skarbu. (To artefakt mający „, poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)
- Llanowar Tribe
: Weź .
- Manaweft Sliver
Drzazgacze pod twoim władaniem mają „: Weź jedną manę dowolnego koloru.”
- Mother Bear
, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Stwórz dwa żetony zielonego stwora Niedźwiedź 2/2. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Murasa Behemoth
Tratowanie
Ten stwór dostaje +3/+3 o ile w twoim cmentarzu jest karta lądu.
- Nantuko Cultivator
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz odrzucić dowolną liczbę kart lądów. Umieść tyle samo znaczników +1/+1 na tym stworze i dobierz tyle samo kart.
- Parallel Lives
Jeśli jakiś efekt miałby stworzyć co najmniej jeden żeton pod twoim władaniem, zamiast tego tworzy dwukrotność owych żetonów.
- Predatory Sliver
Drzazgacze pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Prey's Vengeance
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2.
Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)
- Sanctum Weaver
: Weź X many jednego dowolnego koloru, gdzie X jest liczbą uroków pod twoim władaniem.
- Savage Swipe
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +2/+2 jeśli ma siłę 2. Następnie walczy on ze wskazanym stworem poza twoim władaniem. (Zadają sobie nawzajem obrażenia równe swojej sile.)
- Scale Up
Do końca tury, wskazany stwór pod twoim władaniem staje się zielonym Żmijem z bazowymi siłą i wytrzymałością 6/4.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Scurry Oak
Ewolucja (Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, jeśli ów stwór ma większą siłę lub wytrzymałość niż ten stwór, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.)
Ilekroć jeden lub więcej znaczników +1/+1 zostanie umieszczonych na tym stworze, stwórz żeton zielonego stwora Wiewiór 1/1.
- Servant of the Scale
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1.
Kiedy ten stwór umrze, umieść X znaczników +1/+1 na wskazanym stworze pod twoim władaniem, gdzie X jest liczbą znaczników +1/+1 na tym stworze.
- Smell Fear
Rozpleń. (Wybierz dowolną liczbę bytów i/lub graczy, po czym daj każdemu z nich kolejny znacznik każdego z już obecnych tam rodzajów.)
Wskazany stwór pod twoim władaniem walczy z co najwyżej jednym wskazanym stworem poza twoim władaniem.
- Springbloom Druid
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz poświęcić ląd. Jeśli tak zrobisz, wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Squirrel Mob
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdego innego Wiewióra na polu bitwy.
- Squirrel Sanctuary
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton zielonego stwora Wiewiór 1/1.
Ilekroć umrze nieżetonowy stwór pod twoim władanie, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, przywróć ten urok do ręki właściciela.
- Squirrel Sovereign
Inne Wiewióry pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Squirrel Wrangler
, poświęć ląd: Stwórz dwa żetony zielonego stwora Wiewiór 1/1.
, poświęć ląd: Wiewióry dostają do końca tury +1/+1.
- Striped Bears
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Sylvan Anthem
Zielone stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Ilekroć zielony stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wróż 1.
- Tajuru Pathwarden
Czujność, tratowanie
- Tempered Sliver
Drzazgacze pod twoim władaniem mają „Ilekroć ten stwór zadaje graczowi obrażenia bojowe, umieść na nim znacznik +1/+1.”
- Timeless Witness
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
Uwiecznienie (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Stwórz żeton będący jej kopią z wyjątkiem tego, że jest to czarny Zombi Człowiek Szaman 4/4 bez kosztu many. Uwieczniaj tylko jako obrzęd.)
- Tireless Provisioner
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwórz żeton Jadła lub żeton Skarbu. (Jadło to artefakt z „, , poświęć ten artefakt: Zyskaj 3 życia”. Skarb to artefakt z „, poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)
- Trumpeting Herd
Stwórz żeton zielonego stwora Słoń 3/3.
Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)
- Twin-Silk Spider
Zasięg
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton zielonego stwora Pająk 1/2 z zasięgiem.
- Ulvenwald Mysteries
Ilekroć umrze nieżetonowy stwór pod twoim władaniem, dociekaj. (Stwórz żeton Wskazówki. To artefakt mający „, poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.”)
Ilekroć poświęcisz Wskazówkę, stwórz żeton białego stwora Człowiek Piechur 1/1.
- Urban Daggertooth
Czujność
Rozjuszenie — Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, rozpleń. (Wybierz dowolną liczbę bytów i/lub graczy, po czym daj im kolejny znacznik każdego z już obecnych tam rodzajów.)
- Verdant Command
Wybierz dwie —
Wskazany gracz tworzy dwa przekręcone żetony zielonego stwora Wiewiór 1/1.
Skontruj wskazaną zdolność lojalnościową wędrowca.
Wygnaj wskazaną kartę z cmentarza.
Wskazany gracz zyskuje 3 życia.
- Webweaver Changeling
Zmiennokształtny (Ta karta ma każdy typ stwora.)
Zasięg
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli w twoim cmentarzu są co najmniej trzy karty stworów, zyskaj 5 żyć.
- Winding Way
Wybierz: stwór albo ląd. Ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść wszystkie ujawnione w ten sposób karty wybranego typu w twojej ręce, a pozostałe w twoim cmentarzu.
- Wren's Run Hydra
Zasięg
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
Wzmacnianie X— (, odrzuć tę kartę: Umieść X znaczników +1/+1 na wskazanym stworze.)
- Arcbound Shikari
Pierwszy cios
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na każdym innym artefaktowym stworze pod twoim władaniem.
Modułowy 2 (Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając dwa znaczniki +1/+1. Kiedy umrze, możesz umieścić jego znaczniki +1/+1 na wskazanym artefaktowym stworze.)
- Arcus Acolyte
Zasięg, więź życia
Przetrwanie (, : Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
Każdy inny stwór pod twoim władaniem bez znacznika +1/+1 ma przetrwanie .
- Breathless Knight
Latanie, więź życia
Ilekroć ten lub inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, jeśli ów stwór wszedł z cmentarza lub został rzucony z cmentarza, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Bred for the Hunt
Ilekroć stwór pod twoim władaniem mający znacznik +1/+1 zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać kartę.
- Captured by Lagacs
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wesprzyj 2. (Umieść znacznik +1/+1 na każdym z co najwyżej dwóch wskazanych stworów.)
- Chainer, Nightmare Adept
Odrzuć kartę: Możesz w tej turze rzucić czar stwora z twojego cmentarza. Aktywuj tylko raz na turę.
Ilekroć nieżetonowy stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, jeśli nie został rzucony z twojej ręki, zyskuje on pośpiech do końca tury.
- Chrome Courier
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, ujawnij dwie wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a drugą w twoim cmentarzu. Jeśli umieściłeś w ten sposób kartę artefaktu w twojej ręce, zyskaj 3 życia.
- Cloudshredder Sliver
Drzazgacze pod twoim władaniem mają latanie i pośpiech.
- Combine Chrysalis
Żetony stworów pod twoim władaniem mają latanie.
, , poświęć żeton: Stwórz żeton zielonego stwora Bestia 4/4. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Drey Keeper
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony zielonego stwora Wiewiór 1/1.
: Wiewióry pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+0 i złowrogość.
- Elusive Krasis
Ten stwór nie może być blokowany.
Ewolucja (Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, jeśli ów stwór ma większą siłę lub wytrzymałość niż ten stwór, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.)
- Etchings of the Chosen
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz typ stwora.
Stwory wybranego typu pod twoim władaniem dostają +1/+1.
, poświęć stwora wybranego typu: Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury zyskuje niezniszczalność.
- The First Sliver
Kaskada (Kiedy rzucisz ten czar, wyganiaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o niższym koszcie. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki.)
Rzucane przez ciebie czary typu Drzazgacz mają kaskadę.
- Goblin Anarchomancer
Rzucanie czerwonych lub zielonych czarów kosztuje cię o mniej.
- Good-Fortune Unicorn
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na owym stworze.
- Graceful Restoration
Wybierz jedno —
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy z dodatkowym znacznikiem +1/+1.
Przywróć co najwyżej dwie wskazane karty stworów o sile 2 lub mniejszej z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Ingenious Infiltrator
Ninjutsu (, przywróć niezablokowanego atakującego pod twoim władaniem do ręki: Umieść tę kartę na polu bitwy z twojej ręki przekręconą i atakującą.)
Ilekroć Ninja pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz kartę.
- Lavabelly Sliver
Drzazgacze pod twoim władaniem mają „Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 1 obrażenie, a ty zyskaj 1 życie.”
- Lazotep Chancellor
Ilekroć odrzucisz kartę, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, zgromadź 2. (Umieść dwa znaczniki +1/+1 na Armii pod twoim władaniem. Jeśli nie władasz żadną, stwórz najpierw żeton czarnego stwora Armia Zombi 0/0.)
- Lonis, Cryptozoologist
Ilekroć inny nieżetonowy stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, dociekaj.
, poświęć X Wskazówek: Wskazany przeciwnik ujawnia X wierzchnich kart swojej biblioteki. Możesz spośród nich umieścić kartę nielądowego bytu o skrócie many X lub mniejszym na polu bitwy pod twoim władaniem. Ów gracz umieszcza pozostałe losowo na spodzie swojej biblioteki.
- Munitions Expert
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz sprawić, że zada wskazanemu graczowi lub wędrowcowi obrażenia równe liczbie Goblinów pod twoim władaniem.
- Nimbus Swimmer
Latanie
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
- Priest of Fell Rites
, zapłać 3 życia, poświęć tego stwora: Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.
Odkopanie (: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy. Zyskuje ona pośpiech. Wygnaj ją na początku najbliższego kroku końcowego lub gdyby miała opuścić pole bitwy. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Prophetic Titan
Delirium — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wybierz jedną. Jeśli w twoim cmentarzu są co najmniej cztery typy kart, zamiast tego wybierz obie.
Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia.
Spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki .
- Rakdos Headliner
Pośpiech
Echo—Odrzuć kartę. (Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli ten byt wszedł pod twoje władanie po początku twojego poprzednego kroku utrzymania, poświęć go, chyba że zapłacisz koszt echo.)
- Reap the Past
Przywróć X losowych kart z twojego cmentarza do twojej ręki. Wygnaj niniejszą kartę.
- Rotwidow Pack
Zasięg
, wygnaj kartę stwora z twojego cmentarza: Stwórz żeton zielonego stwora Pająk 1/2 z zasięgiem, po czym każdy przeciwnik traci 1 życie za każdego Pająka pod twoim władaniem.
- Ruination Rioter
Kiedy ten stwór umrze, możesz sprawić, że zada w dowolnie wskazany cel obrażenia równe liczbie kart lądów w twoim cmentarzu.
- Shambleshark
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Ewolucja (Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, jeśli ów stwór ma większą siłę lub wytrzymałość niż ten stwór, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.)
- Soulherder
Ilekroć stwór zostaje wygnany z pola bitwy, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
Na początku twojego kroku końcowego możesz wygnać innego wskazanego stwora pod twoim władaniem, po czym przywróć ową kartę na pole bitwy pod władaniem jej właściciela.
- Sterling Grove
Inne uroki pod twoim władaniem mają antymagię. (Nie mogą być wskazywane przez czary lub zdolności.)
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę uroku, ujawnij ją, po czym przetasuj i umieść ją na wierzchu.
- Storm God's Oracle
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/-1.
Kiedy ten stwór umrze, zadaje on wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Sythis, Harvest's Hand
Ilekroć rzucisz czar uroku, zyskaj 1 życie i dobierz kartę.
- Terminal Agony
Zniszcz wskazanego stwora.
Szaleństwo (Odrzucając tę kartę odrzuć ją na wygnanie. Kiedy tak zrobisz, rzuć ją za jej koszt szaleństwa lub umieść ją w twoim cmentarzu.)
- Territorial Kavu
Domena — Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie typów bazowych lądów pośród lądów pod twoim władaniem.
Ilekroć ten stwór zaatakuje, wybierz jedną —
Odrzuć kartę. Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
Wygnaj co najwyżej jedną wskazaną kartę z cmentarza.
- Thundering Djinn
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe liczbie kart dobranych przez ciebie w tej turze.
- Wavesifter
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dociekaj dwukrotnie. (Stwórz żeton Wskazówki. To artefakt mający „, poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.”)
Przyzwanie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przyzwania. Jeśli tak zrobisz, zostaje poświęcony po wejściu na pole bitwy.)
- Ravenous Squirrel
Ilekroć poświęcisz artefakt lub stwora, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
, poświęć artefakt lub stwora: Zyskaj 1 życie i dobierz kartę.
- Fast
Odrzuć kartę, po czym dobierz dwie karty.
- Furious
Ten czar zadaje każdemu stworowi z lataniem po 3 obrażenia.
- Altar of the Goyf
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zaatakuje samotnie, dostaje on do końca tury +X/+X, gdzie X jest liczbą typów kart pośród kart we wszystkich cmentarzach.
Stwory typu Lhurgoyf pod twoim władaniem mają tratowanie.
- Amorphous Axe
Wyposażony stwór dostaje +3/+0 i ma każdy typ stwora.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Batterbone
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +1/+1 i ma czujność i więź życia.
Wyposaż
- Birthing Boughs
, : Stwórz żeton bezkolorowego stwora Przemieniec 2/2 ze zmiennokształtnością. (Ma każdy typ stwora.)
- Bonded Construct
Ten stwór nie może atakować samotnie.
- Implement of Combustion
, poświęć ten artefakt: Zadaje on wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 1 obrażenie.
Kiedy ten artefakt zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, dobierz kartę.
- Monoskelion
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając znacznik +1/+1.
, usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Zadaje on wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Myr Enforcer
Koligacja z artefaktami (Rzucenie tego czaru kosztuje o za każdy artefakt pod twoim władaniem.)
- Myr Scrapling
Poświęć tego stwora: Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
- Nettlecyst
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +1/+1 za każdy artefakt i/lub urok pod twoim władaniem.
Wyposaż
- Ornithopter of Paradise
Latanie
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Sanctuary Raptor
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, jeśli władasz co najmniej trzema żetonami, dostaje on do końca tury +2/+0 i pierwszy cios.
- Treasure Keeper
Kiedy ten stwór umrze, ujawnij karty z wierzchu twojej biblioteki aż ujawnisz nie-lądową kartę o skrócie many 3 lub mniejszym. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wszystkie ujawnione i nie rzucone w ten sposób karty losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Universal Automaton
Zmiennokształtny (Ta karta ma każdy typ stwora.)
- Zabaz, the Glimmerwasp
Modułowy 1
Jeśli wyzwalana zdolność modułowości miałaby umieścić jeden lub więcej znaczników +1/+1 na stworze pod twoim władaniem, zamiast tego umieszczone zostanie tyle samo plus jeden znaczników +1/+1.
: Zniszcz wskazany artefakt pod twoim władaniem.
: Ten stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Ichor Wellspring
Kiedy ten artefakt wejdzie na pole bitwy lub trafia z pola bitwy do cmentarza, dobierz kartę.
- Khalni Garden
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton zielonego stwora Roślina 0/1.
: Weź .
- Sliver Hive
: Weź .
: Weź jedną manę dowolnego koloru. Wydaj tę manę tylko na rzucenie czaru Drzazgacza.
, : Stwórz żeton bezkolorowego stwora Drzazgacz 1/1. Możesz aktywować tylko jeśli władasz Drzazgaczem.
- Light of Hope
Wybierz jedno —
Zyskaj 4 życia.
Zniszcz wskazany urok.
Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
- Stormfront Pegasus
Latanie
- Swords to Plowshares
Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca zyskuje życia równe jego sile.
- Force Spike
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
- Ponder
Spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść je z powrotem w dowolnej kolejności. Możesz przetasować.
Dobierz kartę.
- Dark Ritual
Weź .
- Duress
Wskazany przeciwnik ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę nie będącą stworem ani lądem. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Reassembling Skeleton
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy, przekręconą.
- Assault Strobe
Wskazany stwór zyskuje podwójny cios do końca tury. (Zadaje obrażenia bojowe zarówno jako pierwszy cios oraz normalnie.)
- Lightning Bolt
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Shivan Dragon
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Fog
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze.
- Giant Growth
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+3.
- Regal Force
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz tyle kart, ile masz zielonych stworów pod władaniem.
- Tropical Island
(: Weź lub .)