Game Night: Free-for-All¶
- Zamriel, Seraph of Steel
Latanie
O ile jest twoja tura, wyposażone stwory pod twoim władaniem mają niezniszczalność.
- Maeve, Insidious Singer
: Ponaglij wskazanego stwora. Ilekroć ów stwór w tej turze zaatakuje jednego z twoich przeciwników, dobierz kartę. (Ponaglony stwór do twojej najbliższej tury atakuje w każdej potyczce jeśli może i atakuje gracza innego niż ty jeśli może.)
- Vogar, Necropolis Tyrant
Złowrogość
Ilekroć inny stwór umrze w twojej turze, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym.
Kiedy ten stwór umrze, dobierz kartę za każdy jego znacznik +1/+1.
- Nogi, Draco-Zealot
Rzucanie czarów Smoków kosztuje cię o mniej.
Ilekroć niniejszy zaatakuje, jeśli władasz co najmniej trzema Smokami, do końca tury niniejszy staje się Smokiem o bazowej sile i wytrzymałości 5/5 i zyskuje latanie.
- Imaryll, Elfhame Elite
Ilekroć niniejszy zaatakuje, do końca tury dostaje on +X/+X, gdzie X jest liczbą innych Elfów pod twoim władaniem.
Możesz zdecydować, że niniejszy zada obrażenia bojowe tak, jakby nie został zablokowany.
- Ancestral Blade
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1, po czym dołącz ten artefakt do niego.
Wyposażony stwór dostaje +1/+1.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Banisher Priest
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika dopóki niniejszy stwór nie opuści pola bitwy. (Ów stwór wraca pod władanie swojego właściciela.)
- Captain of the Watch
Czujność (Atakowanie nie powoduje przekręcenia tego stwora.)
Inni Piechurzy pod twoim władaniem dostają +1/+1 i mają czujność.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz trzy żetony białego stwora Piechur 1/1.
- Danitha Capashen, Paragon
Pierwszy cios, czujność, więź życia
Rzucanie czarów Aur i Wyposażeń kosztuje cię o mniej.
- Forbidding Spirit
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, do twojej następnej tury stwory nie mogą atakować ciebie ani wędrowców pod twoim władaniem, chyba że ich władca zapłaci za każdego z owych stworów.
- Heavenly Blademaster
Latanie, podwójny cios
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz dołączyć do niego dowolną liczbę Aur i Wyposażeń pod twoim władaniem.
Inne stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1 za każdą Aurę i Wyposażenie dołączone do tego stwora.
- Kitesail Apprentice
O ile ten stwór jest wyposażony, dostaje on +1/+1 i ma latanie.
- Kor Duelist
O ile ten stwór jest wyposażony, ma podwójny cios. (Zadaje obrażenia bojowe zarówno w pierwszym ciosie i normalnie.)
- Kor Outfitter
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz dołączyć wskazane Wyposażenie pod twoim władaniem do wskazanego stwora pod twoim władaniem.
- Path to Exile
Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca możesz wyszukać w swojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieścić ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasować.
- Pilgrim of the Ages
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowej Równiny, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Serra Angel
Latanie, czujność
- Strength of Arms
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2. Jeśli władasz Wyposażeniem, stwórz żeton białego stwora Człowiek Piechur 1/1.
- Swords to Plowshares
Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca zyskuje życia równe jego sile.
- Valorous Stance
Wybierz jedno —
Wskazany stwór do końca tury zyskuje niezniszczalność. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą go.)
Zniszcz wskazanego stwora o wytrzymałości 4 lub większej.
- Vow of Duty
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2, ma czujność i nie może atakować ciebie lub wędrowców pod twoim władaniem.
- Angler Drake
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Angler Turtle
Antyklątwa
Stwory pod władaniem twoich przeciwników atakują w każdej potyczce jeśli mogą.
- Brineborn Cutthroat
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Ilekroć rzucisz czar w turze przeciwnika, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Counterspell
Skontruj wskazany czar.
- Diluvian Primordial
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, za każdego przeciwnika możesz rzucić co najwyżej jedną kartę sztuczki lub obrzędu z cmentarza owego gracza bez płacenia jej kosztu many. Jeśli czar rzucony w ten sposób miałby trafić do cmentarza, zamiast tego wygnaj go.
- Fact or Fiction
Ujawnij pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Przeciwnik rozdziela owe karty na dwa stosy. Umieść jeden stos w twojej ręce, a pozostały w twoim cmentarzu.
- Fog Bank
Obronność, latanie
Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane temu stworowi i przez tego stwora.
- Illusory Ambusher
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Ilekroć ten stwór otrzymuje obrażenia, dobierz tyle samo kart.
- Impulse
Spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Jeering Homunculus
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz ponaglić wskazanego stwora. (Do twojej najbliższej tury, ów gracz atakuje w każdej potyczce jeśli może i atakuje gracza innego niż ty jeśli może.)
- Murmuring Mystic
Ilekroć rzucisz czar obrzędu, stwórz żeton niebieskiego stwora Ptak 1/1 z lataniem.
- Plea for Power
Wola rady — Zaczynając od ciebie każdy gracz głosuje na czas lub wiedzę. Jeśli czas dostanie więcej głosów, weź dodatkową turę po obecnej. Jeśli wiedza dostanie więcej głosów lub głosy będą po równo, dobierz trzy karty.
- Precognitive Perception
Dobierz trzy karty.
Dopisek — Jeśli rzucisz ten czar w twojej fazie głównej, zamiast tego wróż 3, po czym dobierz trzy karty.
- Pull from Tomorrow
Dobierz X kart, po czym odrzuć kartę.
- Repulse
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
Dobierz kartę.
- Run Away Together
Wskaż dwa stwory pod władaniem różnych graczy. Przywróć owe stwory do rąk właścicieli.
- Sea Gate Oracle
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałą na spodzie twojej biblioteki.
- Split Decision
Wola rady — Wybierz wskazany czar sztuczki lub obrzędu. Zaczynając od ciebie każdy gracz głosuje na odmową lub podwojenie. Jeśli odmowa dostanie więcej głosów, skontruj ów czar. Jeśli podwojenie dostanie więcej lub głosy będą po równo, skopiuj ów czar. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Supreme Will
Wybierz jedno —
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
Spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Talrand's Invocation
Stwórz dwa żetony niebieskiego stwora Drak 2/2 z lataniem.
- Vow of Flight
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2, ma latanie i nie może atakować ciebie oraz wędrowców pod twoim władaniem.
- Bloodsoaked Altar
, zapłać 2 życia, odrzuć kartę, poświęć stwora: Stwórz żeton czarnego stwora Demon 5/5 z lataniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Bushmeat Poacher
, , poświęć innego stwora: Zyskaj tyle żyć, ile wynosiła wytrzymałość poświęconego stwora. Dobierz kartę.
- Demon of Loathing
Latanie, tratowanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz poświęca stwora.
- Demonic Embrace
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +3/+1, ma latanie i jest Demonem oprócz swoich pozostałych typów.
Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza płacąc 3 życia i odrzucając kartę oprócz opłacenia jej innych kosztów.
- Doom Blade
Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora.
- Doomed Dissenter
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Dusk Legion Zealot
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę i strać 1 życie.
- Fleshbag Marauder
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz poświęca stwora.
- Gavony Unhallowed
Ilekroć umrze inny stwór pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Gifted Aetherborn
Dotyk śmierci, więź życia
- Gravewaker
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza przekręconą na pole bitwy.
- Liliana's Mastery
Zombi pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony czarnego stwora Zombi 2/2.
- Lord of the Accursed
Inne Zombi pod twoim władaniem mają +1/+1.
, : Wszystkie Zombi zyskują złowrogość do końca tury.
- Maalfeld Twins
Kiedy ten stwór umrze, stwórz dwa żetony czarnego stwora Zombi 2/2.
- Moan of the Unhallowed
Stwórz dwa żetony czarnego stwora Zombi 2/2.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Priest of the Blood Rite
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Demon 5/5 z lataniem.
Na początku twojego kroku utrzymania, strać 2 życia.
- Ravenous Chupacabra
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika.
- Reassembling Skeleton
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy, przekręconą.
- Sign in Blood
Wskazany gracz dobiera dwie karty i traci 2 życia.
- Supernatural Stamina
Do końca tury wskazany stwór dostaje +2/+0 oraz „Kiedy ten stwór umrze, przywróć go przekręconego na pole bitwy pod władaniem właściciela.”
- Vilis, Broker of Blood
Latanie
, zapłać 2 życia: Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1.
Ilekroć stracisz życia, dobierz tyle samo kart. (Obrażenia sprawiają utratę żyć.)
- Village Rites
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć stwora.
Dobierz dwie karty.
- Vow of Torment
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2, ma złowrogość i nie może atakować ciebie lub wędrowców pod twoim władaniem. (Nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
- Abrade
Wybierz jedno —
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia.
Zniszcz wskazany artefakt.
- Ancient Hellkite
Latanie
: Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi pod władaniem broniącego się gracza 1 obrażenia. Możesz aktywować tylko gdy niniejszy stwór atakuje.
- Blaze
Ten czar zadaje wskazanemu celowi X obrażeń.
- Crucible of Fire
Smoki pod twoim władaniem dostają +3/+3.
- Dragon Egg
Obronność
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton czerwonego stwora Smok 2/2 z lataniem mającego „: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.”
- Dragon Hatchling
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Dragon Mage
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, każdy gracz odrzuca swoją rękę, po czym dobiera siedem kart.
- Dragon Tempest
Ilekroć stwór z lataniem wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zyskuje on pośpiech do końca tury.
Ilekroć Smok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zadaje on wskazanemu celowi X obrażeń, gdzie X jest liczbą smoków pod twoim władaniem.
- Dragonspeaker Shaman
Rzucanie czarów Smoków kosztuje cię o mniej.
- Drakuseth, Maw of Flames
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia oraz po 3 obrażenia każdemu z co najwyżej dwóch innych wskazanych celów.
- Flameblast Dragon
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, ten stwór zadaje wskazanemu celowi X obrażeń.
- Flametongue Kavu
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje on wskazanemu stworowi 4 obrażenia.
- Furnace Whelp
Latanie
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Goblin Motivator
: Wskazany stwór zyskuje pośpiech do końca tury. (Może atakować i w tej turze.)
- Kargan Dragonrider
O ile władasz Smokiem, ten stwór ma latanie. (Może być blokowany tylko przez stwory z lataniem i zasięgiem.)
- Knollspine Dragon
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz odrzucić twoją rękę i dobrać tyle kart, ile obrażeń w tej turze otrzymał wskazany przeciwnik.
- Lightning Bolt
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Mana Geyser
Weź za każdy przekręcony ląd pod władaniem twoich przeciwników.
- Rapacious Dragon
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony Skarbu. (Są artefaktami ze zdolnością „, poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)
- Seize the Spoils
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — odrzuć kartę.
Dobierz dwie karty i stwórz żeton Skarbu. (To artefakt mający „, poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)
- Shivan Dragon
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Vow of Lightning
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2, ma pierwszy cios i nie może atakować ciebie ani wędrowców pod twoim władaniem.
- Beast Whisperer
Ilekroć rzucisz czar stwora, dobierz kartę.
- Broken Wings
Zniszcz wskazany artefakt, urok lub stwora z lataniem.
- Dwynen's Elite
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz innym Elfem, stwórz żeton zielonego stwora Elf 1/1.
- Elven Ambush
Stwórz żeton zielonego stwora Elf Wojownik 1/1 za każdego Elfa pod twoim władaniem.
- Elvish Archdruid
Inne Elfy pod twoim władaniem dostają +1/+1.
: Weź za każdego Elfa pod twoim władaniem.
- Elvish Rejuvenator
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz umieścić kartę lądu spośród nich na polu bitwy, przekręconą. Umieść pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Elvish Skysweeper
, poświęć stwora: Zniszcz wskazanego stwora z lataniem.
- Elvish Visionary
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- End-Raze Forerunners
Czujność, tratowanie, pośpiech
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, inne stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+2 oraz czujność i tratowanie.
- Immaculate Magistrate
: Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze za każdego Elfa pod twoim władaniem.
- Invigorate
Jeśli władasz Lasem, możesz sprawić, że przeciwnik zyska 3 życia zamiast płacić koszt many tego czaru.
Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+4.
- Joraga Visionary
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Llanowar Elves
: Weź .
- Llanowar Tribe
: Weź .
- Overrun
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +3/+3 i tratowanie.
- Rabid Bite
Wskazany stwór pod twoim władaniem zadaje obrażenia równe swojej sile wskazanemu stworowi poza twoim władaniem.
- Ram Through
Wskazany stwór pod twoim władaniem zadaje wskazanemu stworowi poza twoim władaniem obrażenia równe swojej sile. Jeśli ów stwór pod twoim władaniem ma tratowanie, nadwyżka obrażeń jest zamiast tego zadana władcy drugiego stwora.
- Regrowth
Przywróć wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Sylvan Messenger
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść wszystkie karty typu Elf ujawnione w ten sposób w twojej ręce, a pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
- Taunting Elf
Wszystkie stwory mogące blokować niniejszego, robią to.
- Thorn Lieutenant
Ilekroć ten stwór zostanie wskazany przez czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika, stwórz żeton zielonego stwora Elf Wojownik 1/1.
: Ten stwór do końca tury dostaje +4/+4.
- Thornweald Archer
Zasięg, dotyk śmierci
- Vow of Wildness
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +3/+3, ma tratowanie i nie może atakować ciebie ani wędrowców pod twoim władaniem.
- Wirewood Pride
Wskazany stwór do końca tury dostaje +X/+X, gdzie X jest liczbą Elfów na polu bitwy.
- Argentum Armor
Wyposażony stwór dostaje +6/+6.
Ilekroć wyposażony stwór zaatakuje, zniszcz wskazany byt.
Wyposaż
- Bloodthirsty Blade
Wyposażony stwór dostaje +2/+0 i jest ponaglony. (Atakuje w każdej potyczce jeśli może i atakuje innego gracza niż ty jeśli może.)
: Dołącz ten byt do wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Colossus Hammer
Wyposażony stwór dostaje +10/+10 i traci latanie.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Wyposaż tylko jako obrzęd.)
- Greatsword
Wyposażony stwór dostaje +3/+0.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Howling Golem
Ilekroć ten stwór zaatakuje lub zablokuje, każdy gracz dobiera kartę.
- Moonsilver Spear
Wyposażony stwór ma pierwszy cios.
Ilekroć wyposażony stwór zaatakuje, stwórz żeton białego stwora Anioł 4/4 z lataniem.
Wyposaż
- Ring of Thune
Wyposażony stwór ma czujność. (Atakowanie nie przekręca go.)
Na początku twojego kroku utrzymania, umieść znacznik +1/+1 na wyposażonym stworze jeśli jest biały.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Sword of Vengeance
Wyposażony stwór dostaje +2/+0 i ma pierwszy cios, czujność, tratowanie i pośpiech.
Wyposaż
- Trusty Machete
Wyposażony stwór dostaje +2/+1.
Wyposaż
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)