Game Night 2019¶
- Highcliff Felidar

Czujność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, u każdego przeciwnika wybierz stwora o największej sile pośród stworów pod władaniem owego gracza. Zniszcz owe stwory.
- Sphinx of Enlightenment

Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik dobiera kartę, a ty dobierz trzy karty.
- Calculating Lich

Złowrogość
Ilekroć stwór zaatakuje jednego z twoich przeciwników, ów gracz traci 1 życie.
- Fiendish Duo

Pierwszy cios
Jeśli źródło pod twoim władaniem miałoby zadać przeciwnikowi obrażenia, zamiast tego zadaje ono owemu graczowi dwukrotnie tyle obrażeń.
- Earthshaker Giant

Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, inne stwory pod twoim władaniem do końca tury dostają +3/+3 oraz tratowanie.
- Consul's Lieutenant

Pierwszy cios
Sława 1 (Kiedy ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, jeśli nie jest sławny, umieść na nim znacznik +1/+1 i staje się sławny.)
Ilekroć ten stwór zaatakuje, jeśli jest sławny, inne atakujące stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Fiend Binder

Ilekroć ten stwór zaatakuje, przekręć wskazanego stwora pod władaniem broniącego się gracza.
- Kytheon's Irregulars

Sława 1 (Kiedy ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, jeśli nie jest sławny, umieść na nim znacznik +1/+1 i staje się sławny.)

: Przekręć wskazanego stwora.- Mighty Leap

Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2 oraz latanie.
- Patron of the Valiant

Latanie
Kiedy ta karta wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem posiadającym znacznik +1/+1.
- Relief Captain

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wesprzyj 3. (Umieść znacznik +1/+1 na każdym z co najwyżej trzech innych wskazanych stworów.)
- Steppe Glider

Latanie, czujność

: Wskazany stwór mający znacznik +1/+1 zyskuje latanie i czujność do końca tury.- Take Vengeance

Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Topan Freeblade

Czujność (Atakowanie nie powoduje przekręcenia tego stwora.)
Sława 1 (Kiedy ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, jeśli nie jest sławny, umieść na nim znacznik +1/+1 i staje się sławny.)
- Zetalpa, Primal Dawn

Latanie, podwójny cios, czujność, tratowanie, niezniszczalność
- Aven Wind Mage

Latanie
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Claustrophobia

Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć zauroczonego stwora.
Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Cryptic Serpent

Rzucenie tego czaru kosztuje o
mniej za każdą kartę sztuczki lub obrzędu w twoim cmentarzu.- Decision Paralysis

Przekręć co najwyżej dwa wskazane stwory. Owe stwory nie odkręcą się w najbliższym kroku odkręcania swojego władcy.
- Dramatic Reversal

Odkręć wszystkie nie-lądowe byty pod twoim władaniem.
- Engulf the Shore

Przywróć do rąk właścicieli wszystkie stwory z wytrzymałością mniejszą lub równą liczbie Wysp pod twoim władaniem.
- Galestrike

Przywróć wskazanego przekręconego stwora do ręki właściciela.
Dobierz kartę.
- Rise from the Tides

Stwórz przekręcony żeton czarnego stwora Zombi 2/2 za każdą kartę sztuczki i obrzędu w twoim cmentarzu.
- River's Rebuke

Przywróć wszystkie nie-lądowe byty pod władaniem wskazanego gracza do rąk ich właścicieli.
- Salvager of Secrets

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Accursed Horde


: Wskazany atakujący Zombi zyskuje niezniszczalność do końca tury. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą go. Jeśli jego wytrzymałość ma wartość 0 lub mniej, nadal zostanie umieszczony w cmentarzu właściciela.)- Carrion Screecher

Latanie
- Crow of Dark Tidings

Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy lub umrze, zmiel dwie karty. (Umieść dwie wierzchnie karty twojej biblioteki w twoim cmentarzu.)
- Gavony Unhallowed

Ilekroć umrze inny stwór pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Grasp of Darkness

Wskazany stwór do końca tury dostaje -4/-4.
- Liliana's Mastery

Zombi pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony czarnego stwora Zombi 2/2.
- Lord of the Accursed

Inne Zombi pod twoim władaniem mają +1/+1.

,
: Wszystkie Zombi zyskują złowrogość do końca tury.- Rise from the Grave

Umieść wskazaną kartę stwora z dowolnego cmentarza na polu bitwy pod twoim władaniem. Ów stwór jest dodatkowo czarnym Zombi oprócz swoich pozostałych kolorów i typów.
- Tattered Mummy

Kiedy ten stwór umrze, każdy przeciwnik traci po 2 życia.
- Torgaar, Famine Incarnate

Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Rzucenie tego czaru kosztuje o
mniej za każdego stwora poświęconego w ten sposób.Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, punkty życia co najwyżej jednego wskazanego gracza przyjmują wartość połowy ich startowej wartości, zaokrąglając w dół.
- Akoum Hellkite

Latanie
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie. Jeśli ów ląd jest Górą, zamiast tego ten stwór zadaje 2 obrażenia.
- Brute Strength

Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+1 oraz tratowanie.
- Destructive Tampering

Wybierz jedno —
Zniszcz wskazany artefakt.
Stwory bez latania nie mogą blokować w tej turze.
- Dragon Egg

Obronność
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton czerwonego stwora Smok 2/2 z lataniem mającego „
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.”- Kargan Dragonrider

O ile władasz Smokiem, ten stwór ma latanie. (Może być blokowany tylko przez stwory z lataniem i zasięgiem.)
- Lathliss, Dragon Queen

Latanie
Ilekroć inny nie-żetonowy Smok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwórz żeton czerwonego stwora Smok 5/5 z lataniem.

: Smoki pod twoim władaniem dostają +1/+0 do końca tury.- Lightning Strike

Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Sparktongue Dragon

Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zapłacić

. Kiedy to zrobisz, zadaje on wskazanemu celowi 3 obrażenia.- Voldaren Duelist

Pośpiech
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
- Zealot of the God-Pharaoh


: Ten stwór zadaje wskazanemu przeciwnikowi lub wędrowcowi 2 obrażenia.- Crested Herdcaller

Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton zielonego stwora Dinozaur 3/3 z tratowaniem.
- Ghalta, Primal Hunger

Rzucenie tego czaru kosztuje o
mniej, gdzie X jest sumą sił stworów pod twoim władaniem.Tratowanie
- Grazing Whiptail

Zasięg
- Ranging Raptors

Rozjuszenie — Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Ripjaw Raptor

Rozjuszenie — Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, dobierz kartę.
- Spidery Grasp

Odkręć wskazanego stwora. Dostaje on do końca tury +2/+4 oraz zasięg. (Może blokować stwory z lataniem.)
- Thunderherd Migration

Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — ujawnij kartę Dinozaura z twojej ręki lub zapłać
.Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Thundering Spineback

Inne Dinozaury pod twoim władaniem dostają +1/+1.

: Stwórz żeton zielonego stwora Dinozaur 3/3 z tratowaniem.- Howling Golem

Ilekroć ten stwór zaatakuje lub zablokuje, każdy gracz dobiera kartę.
- Plains

(
: Weź
.)- Island

(
: Weź
.)- Swamp

(
: Weź
.)- Mountain

(
: Weź
.)- Forest

(
: Weź
.)