Game Night 2019¶
- Highcliff Felidar
Czujność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, u każdego przeciwnika wybierz stwora o największej sile pośród stworów pod władaniem owego gracza. Zniszcz owe stwory.
- Sphinx of Enlightenment
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany przeciwnik dobiera kartę, a ty dobierz trzy karty.
- Calculating Lich
Złowrogość
Ilekroć stwór zaatakuje jednego z twoich przeciwników, ów gracz traci 1 życie.
- Fiendish Duo
Pierwszy cios
Jeśli źródło pod twoim władaniem miałoby zadać przeciwnikowi obrażenia, zamiast tego zadaje ono owemu graczowi dwukrotnie tyle obrażeń.
- Earthshaker Giant
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, inne stwory pod twoim władaniem do końca tury dostają +3/+3 oraz tratowanie.
- Consul's Lieutenant
Pierwszy cios
Sława 1 (Kiedy ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, jeśli nie jest sławny, umieść na nim znacznik +1/+1 i staje się sławny.)
Ilekroć ten stwór zaatakuje, jeśli jest sławny, inne atakujące stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Fiend Binder
Ilekroć ten stwór zaatakuje, przekręć wskazanego stwora pod władaniem broniącego się gracza.
- Kytheon's Irregulars
Sława 1 (Kiedy ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, jeśli nie jest sławny, umieść na nim znacznik +1/+1 i staje się sławny.)
: Przekręć wskazanego stwora.
- Mighty Leap
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2 oraz latanie.
- Patron of the Valiant
Latanie
Kiedy ta karta wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem posiadającym znacznik +1/+1.
- Relief Captain
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wesprzyj 3. (Umieść znacznik +1/+1 na każdym z co najwyżej trzech innych wskazanych stworów.)
- Steppe Glider
Latanie, czujność
: Wskazany stwór mający znacznik +1/+1 zyskuje latanie i czujność do końca tury.
- Take Vengeance
Zniszcz wskazanego przekręconego stwora.
- Topan Freeblade
Czujność (Atakowanie nie powoduje przekręcenia tego stwora.)
Sława 1 (Kiedy ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, jeśli nie jest sławny, umieść na nim znacznik +1/+1 i staje się sławny.)
- Zetalpa, Primal Dawn
Latanie, podwójny cios, czujność, tratowanie, niezniszczalność
- Aven Wind Mage
Latanie
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Claustrophobia
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć zauroczonego stwora.
Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Cryptic Serpent
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej za każdą kartę sztuczki lub obrzędu w twoim cmentarzu.
- Decision Paralysis
Przekręć co najwyżej dwa wskazane stwory. Owe stwory nie odkręcą się w najbliższym kroku odkręcania swojego władcy.
- Dramatic Reversal
Odkręć wszystkie nie-lądowe byty pod twoim władaniem.
- Engulf the Shore
Przywróć do rąk właścicieli wszystkie stwory z wytrzymałością mniejszą lub równą liczbie Wysp pod twoim władaniem.
- Galestrike
Przywróć wskazanego przekręconego stwora do ręki właściciela.
Dobierz kartę.
- Rise from the Tides
Stwórz przekręcony żeton czarnego stwora Zombi 2/2 za każdą kartę sztuczki i obrzędu w twoim cmentarzu.
- River's Rebuke
Przywróć wszystkie nie-lądowe byty pod władaniem wskazanego gracza do rąk ich właścicieli.
- Salvager of Secrets
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Accursed Horde
: Wskazany atakujący Zombi zyskuje niezniszczalność do końca tury. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą go. Jeśli jego wytrzymałość ma wartość 0 lub mniej, nadal zostanie umieszczony w cmentarzu właściciela.)
- Carrion Screecher
Latanie
- Crow of Dark Tidings
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy lub umrze, zmiel dwie karty. (Umieść dwie wierzchnie karty twojej biblioteki w twoim cmentarzu.)
- Gavony Unhallowed
Ilekroć umrze inny stwór pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Grasp of Darkness
Wskazany stwór do końca tury dostaje -4/-4.
- Liliana's Mastery
Zombi pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony czarnego stwora Zombi 2/2.
- Lord of the Accursed
Inne Zombi pod twoim władaniem mają +1/+1.
, : Wszystkie Zombi zyskują złowrogość do końca tury.
- Rise from the Grave
Umieść wskazaną kartę stwora z dowolnego cmentarza na polu bitwy pod twoim władaniem. Ów stwór jest dodatkowo czarnym Zombi oprócz swoich pozostałych kolorów i typów.
- Tattered Mummy
Kiedy ten stwór umrze, każdy przeciwnik traci po 2 życia.
- Torgaar, Famine Incarnate
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej za każdego stwora poświęconego w ten sposób.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, punkty życia co najwyżej jednego wskazanego gracza przyjmują wartość połowy ich startowej wartości, zaokrąglając w dół.
- Akoum Hellkite
Latanie
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie. Jeśli ów ląd jest Górą, zamiast tego ten stwór zadaje 2 obrażenia.
- Brute Strength
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+1 oraz tratowanie.
- Destructive Tampering
Wybierz jedno —
Zniszcz wskazany artefakt.
Stwory bez latania nie mogą blokować w tej turze.
- Dragon Egg
Obronność
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton czerwonego stwora Smok 2/2 z lataniem mającego „: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.”
- Kargan Dragonrider
O ile władasz Smokiem, ten stwór ma latanie. (Może być blokowany tylko przez stwory z lataniem i zasięgiem.)
- Lathliss, Dragon Queen
Latanie
Ilekroć inny nie-żetonowy Smok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwórz żeton czerwonego stwora Smok 5/5 z lataniem.
: Smoki pod twoim władaniem dostają +1/+0 do końca tury.
- Lightning Strike
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Sparktongue Dragon
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zapłacić . Kiedy to zrobisz, zadaje on wskazanemu celowi 3 obrażenia.
- Voldaren Duelist
Pośpiech
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór nie może blokować w tej turze.
- Zealot of the God-Pharaoh
: Ten stwór zadaje wskazanemu przeciwnikowi lub wędrowcowi 2 obrażenia.
- Crested Herdcaller
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton zielonego stwora Dinozaur 3/3 z tratowaniem.
- Ghalta, Primal Hunger
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej, gdzie X jest sumą sił stworów pod twoim władaniem.
Tratowanie
- Grazing Whiptail
Zasięg
- Ranging Raptors
Rozjuszenie — Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Ripjaw Raptor
Rozjuszenie — Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, dobierz kartę.
- Spidery Grasp
Odkręć wskazanego stwora. Dostaje on do końca tury +2/+4 oraz zasięg. (Może blokować stwory z lataniem.)
- Thunderherd Migration
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — ujawnij kartę Dinozaura z twojej ręki lub zapłać .
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Thundering Spineback
Inne Dinozaury pod twoim władaniem dostają +1/+1.
: Stwórz żeton zielonego stwora Dinozaur 3/3 z tratowaniem.
- Howling Golem
Ilekroć ten stwór zaatakuje lub zablokuje, każdy gracz dobiera kartę.
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)