Explorer Anthology 1¶
- Favored Hoplite
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, umieść na nim znacznik +1/+1 i zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie mogłyby zostać mu zadane w tej turze.
- Rally the Ancestors
Przywróć każdą kartę stwora o skrócie many X lub mniejszym z twojego cmentarza na pole bitwy. Wygnaj owe stwory na początku twojego najbliższego kroku utrzymania. Wygnaj niniejszy czar.
- Ensoul Artifact
Zaurocz artefakt
Zauroczony artefakt jest dodatkowo stworem o bazowych sile i wytrzymałości 5/5 oprócz swoich innych typów.
- Mausoleum Wanderer
Latanie
Ilekroć inny Duch wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, niniejszy stwór do końca tury dostaje +1/+1.
Poświęć tego stwora: Skontruj wskazany czar sztuczki lub obrzędu, chyba że jego władca zapłaci , gdzie X jest siłą tego stwora.
- Kalitas, Traitor of Ghet
Więź życia
Jeśli nieżetonowy stwór pod władaniem przeciwnika miałby umrzeć, zamiast tego wygnaj go i stwórz żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
, poświęć innego Wampira lub Zombi: Umieść dwa znaczniki +1/+1 na niniejszym stworze.
- Shadowborn Apostle
Talia może mieć dowolną liczbę kart o nazwie Shadowborn Apostle.
, poświęć sześć stworów o nazwie Shadowborn Apostle: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę stwora typu Demon, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Tainted Remedy
Jeśli przeciwnik miałby zyskać życia, zamiast tego ów gracz traci tyle samo żyć.
- Alesha, Who Smiles at Death
Pierwszy cios
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, przywróć wskazaną kartę stwora o sile 2 lub mniejszej z twojego cmentarza na pole bitwy przekręconą i atakującą.
- Searing Blood
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 2 obrażenia. Jeśli ów stwór umrze w tej turze, ta karta zadaje 3 obrażenia władcy owego stwora.
- Temur Battle Rage
Wskazany stwór do końca tury zyskuje podwójny cios.
Zaciekłość — Ów stwór do końca tury zyskuje także tratowanie jeśli władasz stworem o sile 4 lub większej.
- Titan's Strength
Wskazany stwór do końca tury dostaje +3/+1. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ją na spodzie twojej biblioteki.)
- Back to Nature
Zniszcz wszystkie uroki.
- Elvish Mystic
: Weź .
- Tireless Tracker
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, dociekaj. (Stwórz żeton Wskazówki. To artefakt mający „, poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.”)
Ilekroć poświęcisz Wskazówkę, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Battlewise Hoplite
Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tego stwora, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze, po czym wróż 1. (By wróżyć 1, spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Siege Rhino
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy przeciwnik traci po 3 życia, a ty zyskaj 3 życia.
- Slaughter Games
Ten czar nie może być skontrowany.
Nazwij nie-lądową kartę. Wyszukaj w cmentarzu, ręce i bibliotece wskazanego przeciwnika dowolną liczbę kart o tej nazwie i wygnaj je. Następnie ów gracz tasuje.
- Supreme Verdict
Ten czar nie może być skontrowany.
Zniszcz wszystkie stwory.
- Hangarback Walker
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
Kiedy ten stwór umrze, stwórz tyle żetonów bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem, ile miał znaczników +1/+1.
, : Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Darksteel Citadel
Niezniszczalność
: Weź .