Dominaria United Commander

Dihada, Binder of Wills

+2: Co najwyżej jeden wskazany legendarny stwór do końca twojej następnej tury dostaje czujność, więź życia i niezniszczalność.

–3: Ujawnij trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść spośród nich dowolne legendarne karty w twojej ręce, a pozostałe w twoim cmentarzu. Stwórz żeton Skarbu za każdą kartę umieszczoną w ten sposób w twoim cmentarzu.

–11: Do końca tury zyskaj władanie nad wszystkimi nielądowymi bytami. Odkręć je. Do końca tury zyskują one pośpiech.

Ten wędrowiec może być twoim dowódcą.

Jared Carthalion

+1: Stwórz żeton stwora Kavu 3/3 z tratowaniem mający wszystkie kolory.

–3: Wybierz co najwyżej dwa wskazane stwory. U każdego z nich umieść na nim tyle znaczników +1/+1, ile ma on kolorów.

–6: Przywróć wskazaną wielokolorową kartę z twojego cmentarza do twojej ręki. Jeśli owa karta miała wszystkie kolory, dobierz kartę i stwórz dwa żetony Skarbu.

Ten wędrowiec może być twoim dowódcą.

Jenson Carthalion, Druid Exile

Ilekroć rzucisz wielokolorowy czar, wróż 1. Jeśli ów czar miał wszystkie kolory, stwórz żeton białego stwora Anioł 4/4 z lataniem i czujnością.

{5}, {T}: Weź {W}{U}{B}{R}{G}.

Shanid, Sleepers' Scourge

Złowrogość

Inne legendarne stwory pod twoim władaniem mają złowrogość.

Ilekroć zagrasz legendarną kartę lub rzucisz legendarny czar, dobierz kartę i strać 1 życie.

Zeriam, Golden Wind

Latanie

Ilekroć Gryf pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, stwórz żeton białego stwora Gryf 2/2 z lataniem.

Moira, Urborg Haunt

Złowrogość

Ilekroć niniejszy zada graczowi obrażenia bojowe, przywróć na pole bitwy wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza, która trafiła tam z pola bitwy w tej turze.

Mana Cannons

Ilekroć rzucisz wielokolorowy czar, niniejszy zadaje wskazanemu celowi X obrażeń, gdzie X jest liczbą kolorów owego czaru.

The Reaver Cleaver

Wyposażony stwór dostaje +1/+1, ma tratowanie oraz „Ilekroć ten stwór zada graczowi lub wędrowcowi obrażenia bojowe, stwórz tyle samo żetonów Skarbu.”

Wyposaż {3}

Bladewing, Deathless Tyrant

Latanie, pośpiech

Ilekroć niniejszy zada graczowi lub wędrowcowi obrażenia bojowe, za każdą kartę stwora w twoim cmentarzu, stwórz żeton czarnego stwora Zombi Rycerz 2/2 ze złowrogością.

Cadric, Soul Kindler

„Zasada legend” nie odnosi się do żetonów pod twoim władaniem.

Ilekroć inny nieżetonowy legendarny byt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić {1}. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton będący jego kopią. Ów żeton zyskuje pośpiech. Poświęć go na początku najbliższego kroku końcowego.

Fallaji Wayfarer

Ta karta ma wszystkie kolory. Ta zdolność nie wpływa na jej tożsamość. (Może być w dowolnej talii, której tożsamość dowódcy zawiera zielony.)

Rzucane przez ciebie wielokolorowe czary mają współpracę. (Twoje stwory mogą pomóc rzucić owe czary. Każdy stwór przekręcony podczas rzucania wielokolorowego czaru płaci za {1} lub jedną manę w kolorze owego stwora.)

Iridian Maelstrom

Zniszcz każdego stwora, który nie jest wszystkich kolorów.

Primeval Spawn

Jeśli niniejszy miałby wejść na pole bitwy a nie został rzucony lub na rzucenie go nie wydano many, zamiast tego wygnaj go.

Czujność, tratowanie, więź życia

Kiedy ten byt opuści pole bitwy, wygnaj dziesięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz spośród nich rzucić dowolną liczbę czarów o sumie skrótów many 10 lub mniej bez płacenia ich kosztów many.

Two-Headed Hellkite

Latanie, złowrogość, pośpiech

Ilekroć niniejszy zaatakuje, dobierz dwie karty.

Unite the Coalition

Wybierz pięć. Możesz wybrać ten sam tryb więcej niż raz.

  • Wskazany byt znika.

  • Wskazany gracz dobiera kartę.

  • Wygnaj cmentarz wskazanego gracza.

  • Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.

  • Zniszcz wskazany artefakt lub urok.

Verrak, Warped Sengir

Latanie, dotyk śmierci, więź życia

Ilekroć aktywujesz zdolność nie dającą many, jeśli zapłacono życie do jej aktywacji, możesz ponownie zapłacić tyle samo żyć. Jeśli tak zrobisz, skopiuj ową zdolność. Możesz wskazać nowe cele dla owej kopii.

Gerrard's Hourglass Pendant

Błysk

Jeśli gracz miałby rozpocząć dodatkową turę, zamiast tego ów gracz pomija ową turę.

{4}, {T}, wygnaj ten byt: Przywróć z twojego cmentarza na pole bitwy przekręcone wszystkie karty artefaktów, stworów, uroków i lądów, które trafiły tam z pola bitwy w tej turze.

Obsidian Obelisk

Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {C}.

{T}: Weź jedną manę dowolnego koloru. Wydaj ową manę tylko na rzucenie wielokolorowego czaru.

The Peregrine Dynamo

Pośpiech

{1}, {T}: Skopiuj wskazaną aktywowaną lub wyzwalaną zdolność pod twoim władaniem z innego legendarnego źródła nie będącego dowódcą. Możesz wskazać nowe cele dla owej kopii. (Zdolności dających manę nie można wskazać.)

Tiller Engine

Ilekroć ląd wejdzie przekręcony na pole bitwy pod twoim władaniem, wybierz jedno —

  • Odkręć ów ląd.

  • Przekręć wskazany nielądowy byt pod władaniem przeciwnika.

Historian's Boon

Ilekroć ten byt lub inny nieżetonowy urok wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1.

Ilekroć wyzwolony zostanie ostatni rozdział Sagi pod twoim władaniem, stwórz żeton białego stwora Anioł 4/4 z lataniem i czujnością.

Robaran Mercenaries

Czujność

Ten byt ma wszystkie aktywowane zdolności wszystkich legendarnych stworów pod twoim władaniem.

Emperor Mihail II

Możesz patrzeć na wierzchnią kartę twojej biblioteki w dowolnym momencie.

Możesz rzucać czary typu Wodnik z wierzchu twojej biblioteki.

Ilekroć rzucisz czar Wodnika, możesz zapłacić {1}. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton niebieskiego stwora Wodnik 1/1.

Activated Sleeper

Błysk

Możesz zdecydować, że niniejszy wejdzie na pole bitwy jako kopią dowolnej karty stwora w cmentarzu, która trafiła tam z pola bitwy w tej turze, ale jest on dodatkowo typu Phyrexian oprócz jego innych typów.

Rosnakht, Heir of Rohgahh

Okrzyk bojowy (Ilekroć ten stwór zaatakuje, każdy inny atakujący stwór do końca tury dostaje +1/+0.)

Heroizm — Ilekroć rzucisz czar wskazujący tylko niniejszego, stwórz żeton czerwonego stwora Kobold 0/1 o nazwie Koboldy z Kher Keep.

Baru, Wurmspeaker

Stwory typu Żmij pod twoim władaniem dostają +2/+2 i mają tratowanie.

{7}{G}, {T}: Stwórz żeton zielonego stwora Żmij 4/4. Aktywacja tej zdolności kosztuje o {X} mniej, gdzie X jest największą siłą pośród Żmijów pod twoim władaniem.

Greensleeves, Maro-Sorcerer

Ochrona przed wędrowcami i przez Czarodziejami

Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie lądów pod twoim władaniem.

Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwórz żeton zielonego stwora Borsuk 3/3.

The Mana Rig

Ilekroć rzucisz wielokolorowy czar, stwórz przekręcony żeton Kamień Mocy. (To artefakt z „{T}: Weź |coloroless|. Ta mana nie może być wydana na rzucenie nieartefaktowego czaru.”)

{X}{X}{X}, {T}: Spójrz na X wierzchnich kart twojej biblioteki. Umieść dwie z nich w twojej ręce, a pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.

Ayesha Tanaka, Armorer

Ilekroć niniejszy zaatakuje, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz spośród nich umieścić dowolną liczbę kart artefaktów o skrócie many mniejszym lub równym siły niniejszego przekręcone na polu bitwy. Umieść pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.

Niniejszy nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada co najmniej trzema artefaktami.

The Ever-Changing 'Dane

{1}, poświęć innego stwora: Niniejszy staję się kopią owego poświęconego stwora, ale ma tę zdolność.

General Marhault Elsdragon

Ilekroć stwór pod twoim władaniem zostanie zablokowany, do końca tury dostaje on +3/+3 za każdego blokującego go stwora.

Hazezon, Shaper of Sand

Podbój pustyń (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Pustynią.)

Możesz grać Pustynie z twojego cmentarza.

Ilekroć Pustynia wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwórz dwa żetony czerwono-zielono-białego stwora Piaskowy Wojownik.

Jasmine Boreal of the Seven

{T}: Weź {G}{W}. Wydaj tę manę tylko na rzucenie czaru stwora bez zdolności.

Stwory pod twoim władaniem nie mające zdolności nie mogą być blokowane przez stwory mające zdolności.

Jedit Ojanen, Mercenary

Ilekroć niniejszy lub inny legendarny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić {G}. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton zielonego stwora Kot Wojownik 2/2 z podbojem lasów. (Nie może być on blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)

The Lady of Otaria

Możesz przekręcić trzech odkręconych Krasnoludów pod twoim władaniem zamiast płacić koszt many tego czaru.

Na początku każdego kroku końcowego, jeśli w tej turze ląd pod twoim władaniem został umieszczony w twoim cmentarzu z pola bitwy, ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść spośród nich dowolną liczbę kart Krasnoludów w twojej ręce, a pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.

Ohabi Caleria

Zasięg

Odkręć wszystkich Łuczników pod twoim władaniem podczas kroku odkręcania każdego innego gracza.

Ilekroć Łucznik pod twoim władaniem zada stworowi obrażenia, możesz zapłacić {2}. Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.

Orca, Siege Demon

Tratowanie

Ilekroć umrze inny stwór, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym.

Kiedy niniejszy umrze, zadaje on obrażenia równe swojej sile rozdzielone jak wolisz pomiędzy dowolną liczbę wskazanych celów.

Ramirez DePietro, Pillager

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, strać 2 życia i stwórz dwa żetony Skarbu.

Ilekroć jeden lub więcej Piratów pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, wygnaj wierzchnią kartę biblioteki owego gracza. Możesz rzucić ową kartę przez czas jej wygnania.

Ramses, Assassin Lord

Dotyk śmierci

Inni Zabójcy pod twoim władaniem dostają +1/+1.

Ilekroć gracz przegra grę, jeśli był on w tej turze zaatakowany przez Zabójcę pod twoim władaniem, wygrywasz grę.

Rasputin, the Oneiromancer

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim tyle znaczników snu, ilu masz przeciwników. Każdy przeciwnik tworzy żeton czerwonego stwora Goblin 1/1.

{T}, usuń co najmniej jeden znacznik snu z niniejszego: Weź tyle samo {C}.

{T}, usuń znacznik snu z niniejszego: Stwórz żeton białego stwora Rycerz 2/2 z ochroną przed czerwonym.

Rohgahh, Kher Keep Overlord

Inne Koboldy pod twoim władaniem dostają +2/+2.

Ilekroć rzucisz czar typu Kobold, możesz zapłacić {2}. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton czerwonego stwora Smok 4/4 z lataniem.

Ilekroć rzucisz czar typu Smok, stwórz żeton czerwonego stwora Kobold 0/1 o nazwie Koboldy z Kher Keep.

Stangg, Echo Warrior

Ilekroć niniejszy zaatakuje, stwórz żeton legendarnego czerwono-zielonego stwora Człowiek Wojownik 3/4 o nazwie Bliźniak Stangg. Wchodzi on na pole bitwy przekręcony i atakujący. Za każdą Aurę i wyposażenie dołączone do niniejszego, stwórz żeton będący owego kopią i dołącz go do Bliźniaka. Poświęć wszystkie żetony stworzone w ten sposób na początku najbliższego kroku końcowego.

Sivitri, Dragon Master

+1: Do twojej następnej tury stwory nie mogą atakować ciebie ani wędrowców pod twoim władaniem, chyba że ich władca zapłaci po 2 życia za każdego z owych stworów.

–3: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę typu Smok, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.

–7: Zniszcz wszystkie stwory bez typu Smok.

Niniejszy może być twoim dowódcą.

Tetsuo, Imperial Champion

Ilekroć niniejszy zaatakuje, jeśli jest wyposażony, wybierz jedno —

  • Niniejszy zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe największemu skrótowi many pośród Wyposażeń dołączonych do niego.

  • Możesz rzucić bez płacenia kosztu many czar sztuczki lub obrzędu z twojej ręki o skrócie many mniejszym lub równym największemu skrótowi many pośród Wyposażenia dołączonego do niniejszego.

Tobias, Doomed Conqueror

Błysk

Kiedy niniejszy umrze, stwórz tyle żetonów czarnego stwora Zombi 2/2, ile nieżetonowych stworów pod twoim władaniem umarło w tej turze.

Tor Wauki the Younger

Zasięg, więź życia

Jeśli inne źródło pod twoim władaniem miałoby zadać niebojowe obrażenia bytowi lub graczowi, zamiast tego zadaje ono owemu bytowi lub graczowi tyle samo obrażeń plus 1.

Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, niniejszy zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.

Torsten, Founder of Benalia

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, ujawnij siedem wierzchnich kart twojej biblioteki. Umieść spośród nich dowolną liczbę kart stworów i/lub lądów w twojej ręce, a pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.

Kiedy niniejszy umrze, stwórz siedem żetonów białego stwora Piechur 1/1.

Xira, the Golden Sting

Latanie, pośpiech

Ilekroć niniejszy zaatakuje, umieść znacznik jaja na innym wskazanym stworze nie mającym znaczniku jaja. Kiedy ów stwór umrze, jeśli miał znacznik jaja, dobierz kartę i stwórz żeton czarnego stwora Owad 1/1 z lataniem.

Anafenza, Kin-Tree Spirit

Ilekroć inny nieżetonowy stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, wzmocnij 1. (Wybierz stwora z najmniejszą wytrzymałością spośród stworów pod twoim władaniem i umieść na nim znacznik +1/+1.)

The Circle of Loyalty

Rzucenie tego czaru kosztuje o {1} mniej za każdego Rycerza pod twoim władaniem.

Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.

Ilekroć rzucisz legendarny czar, stwórz żeton białego stwora Rycerz 2/2 z czujnością.

{3}{W}, {T}: Stwórz żeton białego stwora Rycerz 2/2 z czujnością.

Day of Destiny

Legendarne stwory pod twoim władaniem dostają +2/+2.

Generous Gift

Zniszcz wskazany byt. Jego władca tworzy żeton zielonego stwora Słoń 3/3.

Hero of Precinct One

Ilekroć rzucisz wielokolorowy czar, stwórz żeton białego stwora Człowiek 1/1.

Jazal Goldmane

Pierwszy cios

{3}{W}{W}: Atakujące stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +X/+X, gdzie X jest liczbą atakujących stworów.

Odric, Lunarch Marshal

Na początku każdej potyczki, stwory pod twoim władaniem zyskują pierwszy cios jeśli stwór pod twoim władaniem ma pierwszy cios. To samo jest prawdą dla latania, dotyku śmierci, podwójnego ciosu, pośpiechu, antyklątwy niezniszczalności, więzi życia, złowrogości, zasięgu, przyczajenia, tratowania i czujności.

Path to Exile

Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca możesz wyszukać w swojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieścić ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasować.

Teshar, Ancestor's Apostle

Latanie

Ilekroć rzucisz historyczny czar, przywróć wskazaną kartę stwora o skrócie many 3 lub mniejszym z twojego cmentarza na pole bitwy. (Artefakty, legendy i Sagi są historyczne.)

Unbreakable Formation

Stwory pod twoim władaniem zyskują niezniszczalność do końca tury.

Dopisek — Jeśli rzucisz ten czar w twojej fazie głównej, umieść znacznik +1/+1 na każdym z owych stworów i zyskują one czujność do końca tury.

Urza's Ruinous Blast

(Możesz rzucić legendarny obrzęd tylko jeśli władasz legendarnym stworem lub wędrowcem.)

Wygnaj wszystkie nie-lądowe byty, które nie są legendarne.

Zetalpa, Primal Dawn

Latanie, podwójny cios, czujność, tratowanie, niezniszczalność

Echoing Truth

Przywróć wskazany nielądowy byt i wszystkie inne byty mające tę samą nazwę do rąk ich właścicieli.

Ambition's Cost

Dobierz trzy karty i strać 3 życia.

Drana, Liberator of Malakir

Latanie, pierwszy cios

Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, umieść znacznik +1/+1 na każdym atakującym stworze pod twoim władaniem.

Hero's Downfall

Zniszcz wskazanego stwora lub wędrowca.

Josu Vess, Lich Knight

Podbicie {5}{B} (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić {5}{B}.)

Złowrogość

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli został podbity, stwórz osiem żetonów czarnego stwora Rycerz Zombi 2/2 ze złowrogością.

Kothophed, Soul Hoarder

Latanie

Ilekroć byt pod władaniem innego gracza zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, dobierz kartę i strać 1 życie.

Night's Whisper

Dobierz dwie karty i strać 2 życia.

Painful Truths

Komasowanie — Dobierz X kart i strać X żyć, gdzie X jest liczbą kolorów many użytych do rzucenia tego czaru.

Read the Bones

Wróż 2, po czym dobierz dwie karty. Strać 2 życia.

Alesha, Who Smiles at Death

Pierwszy cios

Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić {(w/b)}{(w/b)}. Jeśli tak zrobisz, przywróć wskazaną kartę stwora o sile 2 lub mniejszej z twojego cmentarza na pole bitwy przekręconą i atakującą.

Ashling the Pilgrim

{1}{R}: Umieść znacznik +1/+1 na niniejszym. Jeśli ta zdolność jest rozpatrzona po raz trzeci w tej turze, usuń wszystkie znaczniki +1/+1 z niniejszego i zadaje on tyle obrażeń każdemu stworowi i graczowi.

Captain Lannery Storm

Pośpiech

Ilekroć ten stwór zaatakuje, stwórz żeton Skarbu. (To artefakt mający „{T}, poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)

Ilekroć poświęcisz Skarb, ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.

Etali, Primal Storm

Ilekroć ten stwór zaatakuje, wygnaj wierzchnią kartę z biblioteki każdego z graczy, po czym możesz rzucić dowolną liczbę czarów spośród owych kart bez płacenia ich kosztów many.

Faithless Looting

Dobierz dwie karty, po czym odrzuć dwie karty.

Wspomnienie {2}{R} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Kari Zev, Skyship Raider

Pierwszy cios, złowrogość

Ilekroć ten stwór atakuje, stwórz przekręcony i atakujący żeton czerwonego legendarnego stwora Małpa 2/1 o nazwie Ragavan. Wygnaj ów żeton na koniec potyczki.

Krenko, Tin Street Kingpin

Ilekroć ten stwór zaatakuje, umieść na nim znacznik +1/+1, po czym stwórz tyle żetonów czerwonego stwora Goblin 1/1, ile wynosi jego siła.

Neheb, Dreadhorde Champion

Tratowanie

Ilekroć ten stwór zada graczowi lub wędrowcowi obrażenia bojowe, możesz odrzucić dowolną liczbę kart. Jeśli tak zrobisz, dobierz tyle samo kart i weź tyle samo {R}. Do końca tury nie tracisz owej many podczas końców kroków i faz.

Radiant Flames

Komasowanie — Ten czar zadaje każdemu stworowi po X obrażeń, gdzie X jest liczbą kolorów many użytych do rzucenia tego czaru.

Thrill of Possibility

Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — odrzuć kartę.

Dobierz dwie karty.

Abundant Growth

Zaurocz ląd

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.

Zauroczony ląd ma „{T}: Weź jedną manę dowolnego koloru.”

Beast Within

Zniszcz wskazany byt. Jego władca tworzy żeton zielonego stwora Bestia 3/3.

Cultivate

Wyszukaj w twojej bibliotece dwie karty bazowych lądów, ujawnij je i umieść jedną przekręconą na polu bitwy, a drugą w twojej ręce, po czym przetasuj.

Explore

Możesz zagrać dodatkowy ląd w tej turze.

Dobierz kartę.

Explosive Vegetation

Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.

Farseek

Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Równiny, Wyspy, Bagna lub Góry, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.

Kodama's Reach

Wyszukaj w twojej bibliotece dwie karty bazowych lądów, ujawnij je i umieść jedną przekręconą na polu bitwy, a drugą w twojej ręce, po czym przetasuj.

Migration Path

Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.

Recykling {2} ({2}, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)

Path to the World Tree

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.

{2}{W}{U}{B}{R}{G}, poświęć ten urok: Zyskaj 2 życia i dobierz dwie karty. Wskazany przeciwnik traci 2 życia. Niniejsza karta zadaje 2 obrażenia co najwyżej jednemu wskazanemu stworowi. Stwórz żeton zielonego stwora Niedźwiedź 2/2.

Search for Tomorrow

Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.

Zawieszenie 2—{G} (Zamiast rzucać tę kartę z twojej ręki, zapłać {G} i wygnaj ją z dwoma znacznikami czasu. Na początku twojego kroku utrzymania, usuń znacznik czasu. Kiedy ostatni znacznik czasu zostanie usunięty, rzuć ją bez płacenia kosztu many.)

Abzan Charm

Wybierz jedno —

  • Wygnaj wskazanego stwora o sile 3 lub większej.

  • Dobierz dwie karty i strać 2 życia.

  • Rozmieść dwa znaczniki +1/+1 pomiędzy jednym lub dwoma wskazanymi stworami.

Adriana, Captain of the Guard

Bijatyka (Ilekroć ten stwór atakuje, do końca tury dostaje +1/+1 za każdego przeciwnika zaatakowanego przez ciebie w tej potyczce.)

Inne stwory pod twoim władaniem mają bijatykę. (Jeśli stwór ma kilka instancji bijatyki, każda wyzwalana jest oddzielnie.)

Archelos, Lagoon Mystic

O ile niniejszy jest przekręcony, inne byty wchodzą na pole bitwy przekręcone.

O ile niniejszy jest odkręcony, inne byty wchodzą na pole bitwy odkręcone.

Arvad the Cursed

Dotyk śmierci, więź życia

Inne legendarne stwory pod twoim władaniem dostają +2/+2.

Atla Palani, Nest Tender

{2}, {T}: Stwórz żeton zielonego stwora Jajo 0/1 z obronnością.

Ilekroć umrze Jajo pod twoim władaniem, ujawniaj karty z wierzchu twojej biblioteki, aż ujawnisz kartę stwora. Umieść ową kartę na polu bitwy, a pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.

Baleful Strix

Latanie, dotyk śmierci

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.

Bedevil

Zniszcz wskazany artefakt, stwora lub wędrowca.

Bell Borca, Spectral Sergeant

Notuj skrót many każdej karty umieszczanej na wygnaniu.

Siła tej karty jest równa najwyższej liczbie zanotowanej z jej powodu w tej turze.

Na początku twojego kroku utrzymania, wygnaj wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz zagrać ową kartę w tej turze.

Chromanticore

Obdarowanie {2}{W}{U}{B}{R}{G} (Jeśli zagrasz tę kartę za koszt obdarowania, jest ona czarem Aury zauroczenia stwora. Ponownie staje się stworem, jeśli nie jest dołączona do stwora.)

Latanie, pierwszy cios, czujność, tratowanie, więź życia

Zauroczony stwór dostaje +4/+4 oraz ma latanie, pierwszy cios, czujność, tratowanie i więź życia.

Coiling Oracle

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli to karta lądu, umieść ją na polu bitwy. W przeciwnym razie umieść ją w twojej ręce.

Duneblast

Wybierz co najwyżej jednego stwora. Zniszcz pozostałe.

Faeburrow Elder

Czujność

Ten stwór dostaje +1/+1 za każdy kolor spośród bytów pod twoim władaniem.

{T}: Za każdy kolor spośród bytów pod twoim władaniem, weź jedną manę owego koloru.

Fusion Elemental

Garna, the Bloodflame

Błysk

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć do twojej ręki wszystkie karty stworów z twojego cmentarza, które został tam umieszczone skądkolwiek w tej turze.

Inne stwory pod twoim władaniem mają pośpiech.

Glint-Eye Nephilim

Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz tyle samo kart.

{1}, odrzuć kartę: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.

Growth Spiral

Dobierz kartę. Możesz umieścić kartę lądu z twojej ręki na polu bitwy.

Illuna, Apex of Wishes

Mutowanie {3}{(r/g)}{U}{U} (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)

Latanie, tratowanie

Ilekroć ten stwór mutuje, wygnaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz kartę nielądowego bytu. Umieść ową kartę na polu bitwy lub w twojej ręce.

Kaya's Wrath

Zniszcz wszystkie stwory. Zyskaj tyle żyć, ile zniszczono w ten sposób stworów pod twoim władaniem.

Knight of New Alara

Każdy inny wielokolorowy stwór pod twoim władaniem dostaje +1/+1 za każdy ze swoich kolorów.

Lavalanche

Ten czar zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi oraz każdemu stworowi pod władaniem owego gracza lub władcy owego wędrowca po X obrażeń.

Maelstrom Archangel

Latanie

Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz rzucić czar z twojej ręki bez płacenia jego kosztu many.

Maelstrom Nexus

Pierwszy czar rzucony przez cienie w danej turze ma kaskadę. (Kiedy rzucisz swój pierwszy czar, wyganiaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o niższym koszcie. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki.)

Merciless Eviction

Wybierz jedno —

  • Wygnaj wszystkie artefakty.

  • Wygnaj wszystkie stwory.

  • Wygnaj wszystkie uroki.

  • Wygnaj wszystkich wędrowców.

Mortify

Zniszcz wskazanego stwora lub urok.

Naya Charm

Wybierz jedno —

  • Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia.

  • Przywróć wskazaną kartę z cmentarza do ręki właściciela.

  • Przekręć wszystkie stwory pod władaniem wskazanego gracza.

Nethroi, Apex of Death

Mutowanie {4}{(g/w)}{B}{B} (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)

Dotyk śmierci, więź życia

Ilekroć ten stwór mutuje, przywróć dowolną liczbę wskazanych kart stworów o łącznej sile 10 lub mniejszej z twojego cmentarza na pole bitwy.

O-Kagachi, Vengeful Kami

Latanie, tratowanie

Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, jeśli ów gracz zaatakował ciebie w swojej poprzedniej turze, wygnaj wskazany nielądowy byt pod władaniem owego gracza.

Primevals' Glorious Rebirth

(Możesz rzucić legendarny obrzęd tylko jeśli władasz legendarnym stworem lub wędrowcem.)

Przywróć wszystkie karty legendarnych bytów z twojego cmentarza na pole bitwy.

Rienne, Angel of Rebirth

Latanie

Inne wielokolorowe stwory pod twoim władaniem dostają +1/+0.

Ilekroć umrze inny wielokolorowy stwór pod twoim władaniem, przywróć go do ręki właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.

Selvala, Explorer Returned

Układ — {T}: Każdy gracz ujawnia wierzchnią kartę swojej biblioteki. Za każdą nielądową kartę ujawnioną w ten sposób, weź {G} i zyskaj 1 życia. Następnie każdy gracz dobiera kartę.

Sultai Charm

Wybierz jedno —

  • Zniszcz wskazanego jednokolorowego stwora.

  • Zniszcz wskazany artefakt lub urok.

  • Dobierz dwie karty, po czym odrzuć kartę.

Surrak Dragonclaw

Błysk

Ten czar nie może być skontrowany.

Czary stworów pod twoim władaniem nie mogą być skontrowane.

Inne stwory pod twoim władaniem mają tratowanie.

Sylvan Reclamation

Wygnaj co najwyżej dwa wskazane artefakty i/lub uroki.

Lądocykling bazowych {2} ({2}, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.)

Tajic, Blade of the Legion

Niezniszczalność

Batalion — Ilekroć ten stwór zaatakuje wraz z co najmniej dwoma innymi stworami, niniejszy stwór do końca tury dostaje +5/+5.

Terminate

Zniszcz wskazanego stwora. Nie może być zregenerowany.

Time Wipe

Przywróć stwora pod twoim władaniem do ręki jego właściciela, po czym zniszcz wszystkie stwory.

Wear

Zniszcz wskazany artefakt.

Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)

Tear

Zniszcz wskazany urok.

Fuzja (Możesz rzucić z ręki jedną lub obie połowy tej karty.)

Xyris, the Writhing Storm

Latanie

Ilekroć przeciwnik dobierze kartę poza pierwszą dobieraną w swoim kroku dobierania, stwórz żeton zielonego stwora Wąż 1/1.

Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ty i ów gracz dobieracie po tyle samo kart.

Zaxara, the Exemplary

Dotyk śmierci

{T}: Weź dwie many w dowolnym jednym kolorze.

Ilekroć rzucisz czar mający {X} w koszcie many, stwórz żeton zielonego stwora Hydra 0/0, po czym umieść na nim X znaczników +1/+1.

Arcane Signet

{T}: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.

Blackblade Reforged

Wyposażony stwór dostaje +1/+1 za każdy ląd pod twoim władaniem.

Wyposaż legendarnego stwora {3}

Wyposaż {7}

Bontu's Monument

Rzucanie czarów czarnych stworów kosztuje cię o {1} mniej.

Ilekroć rzucisz czar stwora, każdy przeciwnik traci po 1 życiu, a ty zyskaj 1 życie.

Coalition Relic

{T}: Weź jedną manę dowolnego koloru.

{T}: Umieść znacznik ładunku na tym artefakcie.

Na początku twojej fazy głównej przed potyczką, usuń wszystkie znaczniki ładunku z tego artefaktu. Weź jedną manę dowolnego koloru za każdy znacznik ładunku usunięty w ten sposób.

Commander's Sphere

{T}: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.

Poświęć ten byt: Dobierz kartę.

Fellwar Stone

{T}: Weź jedną manę w jednym z kolorów możliwych do wydania przez ląd pod władaniem przeciwnika.

Hazoret's Monument

Rzucanie czarów czerwonych stworów kosztuje cię o {1} mniej.

Ilekroć rzucisz czar stwora, możesz odrzucić kartę. Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.

Hedron Archive

{T}: Weź {C}{C}.

{2}, {T}, poświęć ten artefakt: Dobierz dwie karty.

Heroes' Podium

Każdy legendarny stwór pod twoim władaniem dostaje +1/+1 za każdego innego legendarnego stwora pod twoim władaniem.

{X}, {T}: Spójrz na X wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę legendarnego stwora i umieścić ją w twojej ręce. Umieść pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.

Hero's Blade

Wyposażony stwór dostaje +3/+2.

Ilekroć legendarny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem możesz dołączyć do niego ten artefakt.

Wyposaż {4} ({4}: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)

Honor-Worn Shaku

{T}: Weź {C}.

Przekręć odkręcony legendarny byt pod twoim władaniem: Odkręć niniejszy.

Oketra's Monument

Rzucanie czarów białych stworów kosztuje cię o {1} mniej.

Ilekroć rzucisz czar stwora, stwórz żeton białego stwora Wojownik 1/1 z czujnością.

Prophetic Prism

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.

{1}, {T}: Weź jedną manę dowolnego koloru.

Sol Ring

{T}: Weź {C}{C}.

Solemn Simulacrum

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.

Kiedy ten stwór umrze, możesz dobrać kartę.

Sword of the Chosen

{T}: Wskazany legendarny stwór do końca tury dostaje +2/+2.

Tenza, Godo's Maul

Wyposażony stwór dostaje +1/+1. O ile jest legendarny, dostaje dodatkowe +2/+2. O ile jest czerwony, ma tratowanie.

Wyposaż {1} ({1}: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)

Transguild Courier

Ten byt jest każdego koloru.

Traxos, Scourge of Kroog

Tratowanie

Ten stwór wchodzi przekręcony na pole bitwy i nie odkręca się w twoim kroku odkręcania.

Ilekroć rzucisz historyczny czar, odkręć tego stwora. (Artefakty, legendy i Sagi są historyczne.)

Arcane Sanctum

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {W}, {U}, lub {B}.

Bad River

Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Wyspy lub Bagna, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.

Battlefield Forge

{T}: Weź {C}.

{T}: Weź {R} lub {W}. Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.

Bojuka Bog

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj cmentarz wskazanego gracza.

{T}: Weź {B}.

Boros Garrison

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.

{T}: Weź {R}{W}.

Canopy Vista

({T}: Weź {G} lub {W}.)

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.

Cascading Cataracts

Niezniszczalność

{T}: Weź {C}.

{5}, {T}: Weź pięć man w dowolnej kombinacji kolorów.

Cinder Glade

({T}: Weź {R} lub {G}.)

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.

Command Tower

{T}: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.

Crumbling Necropolis

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {U}, {B}, lub {R}.

Crystal Quarry

{T}: Weź {C}.

{5}, {T}: Weź {W}{U}{B}{R}{G}.

Dragonskull Summit

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz Bagnem lub Górą.

{T}: Weź {B} lub {R}.

Evolving Wilds

{T}, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.

Exotic Orchard

{T}: Weź jedną manę w jednym z kolorów możliwych do wydania przez ląd pod władaniem przeciwnika.

Flood Plain

Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Równiny lub Wyspy, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.

Foreboding Ruins

Przy wejściu tego bytu na pole bitwy możesz ujawnić z twojej ręki kartę Bagna lub Góry. Jeśli tak nie zrobisz, ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {B} lub {R}.

Frontier Bivouac

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {G}, {U}, or {R}.

Geier Reach Sanitarium

{T}: Weź {C}.

{2}, {T}: Każdy gracz dobiera kartę, po czym odrzuca kartę.

Grasslands

Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Lasu lub Równiny, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.

Jungle Shrine

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {R}, {G}, albo {W}.

Krosan Verge

Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {C}.

{2}, {T}, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Lasu i kartę Równiny, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.

Mikokoro, Center of the Sea

{T}: Weź {C}.

{2}, {T}: Każdy gracz dobiera kartę.

Mobilized District

{T}: Weź {C}.

{4}: Ten ląd do końca tury staje się stworem Mieszkaniec 3/3 z czujnością. Nadal jest lądem. Aktywacja tej zdolności kosztuje o {1} mniej za każdego legendarnego stwora lub wędrowca pod twoim władaniem.

Mountain Valley

Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Góry lub Lasu, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.

Murmuring Bosk

({T}: Weź {G}.)

Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, możesz ujawnić kartę Drzewca z twojej ręki. Jeśli tak nie zrobisz, ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {W} lub {B}. Ten byt zadaje tobie 1 obrażenie.

Mystic Monastery

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {U}, {R} lub {W}.

Nomad Outpost

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {R}, {W}, lub {B}.

Opulent Palace

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {B}, {G}, lub {U}.

Orzhov Basilica

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.

{T}: Weź {W}{B}.

Prairie Stream

({T}: Weź {W} lub {U}.)

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.

Rakdos Carnarium

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.

{T}: Weź {B}{R}.

Reliquary Tower

Nie masz limitu kart na ręce.

{T}: Weź {C}.

Rocky Tar Pit

Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Bagna lub Góry, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.

Sandsteppe Citadel

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {W}, {B}, lub {G}.

Savage Lands

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {B}, {R}, lub {G}.

Seaside Citadel

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {G}, {W}, lub {U}.

Shivan Gorge

{T}: Weź {C}.

{2}{R}, {T}: Niniejszy zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu.

Shizo, Death's Storehouse

{T}: Weź {B}.

{B}, {T}: Wskazany legendarny stwór do końca tury zyskuje postrach. (Nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe i/lub czarne.)

Smoldering Marsh

({T}: Weź {B} lub {R}.)

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.

Sunken Hollow

({T}: Weź {U} lub {B}.)

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.

Temple of Malice

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.

{T}: Weź {B} lub {R}.

Temple of Silence

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.

{T}: Weź {W} lub {B}.

Temple of Triumph

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.

{T}: Weź {R} lub {W}.

Terramorphic Expanse

{T}, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.

Tyrite Sanctum

{T}: Weź {C}.

{2}, {T}: Wskazany legendarny stwór staje się dodatkowo Bogiem oprócz swoich pozostałych typów. Umieść na nim znacznik +1/+1.

{4}, {T}, poświęć ten ląd: Umieść znacznik niezniszczalności na wskazanym Bogu.