Commander’s Arsenal

Chaos Warp

Właściciel wskazanego bytu wtasowuje go do swojej biblioteki, po czym ujawnia wierzchnią kartę swojej biblioteki. Jeśli to karta bytu, umieszcza ją na polu bitwy.

Command Tower

{T}: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.

Decree of Pain

Zniszcz wszystkie stwory. Nie mogą one regenerować. Dobierz kartę za każdego stwora zniszczonego w ten sposób.

Recykling {3}{B}{B} ({3}{B}{B}, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)

Kiedy recyklujesz tę kartę, wszystkie stwory dostają do końca tury -2/-2.

Desertion

Skontruj wskazany czar. Jeśli w ten sposób został skontrowany czar artefaktu lub stwora, umieść ową kartę na polu bitwy pod twoim władaniem zamiast umieszczać ją w cmentarzu właściciela.

Diaochan, Artful Beauty

{T}: Zniszcz wskazanego stwora wybranego przez ciebie, po czym zniszcz wskazanego stwora wybranego przez przeciwnika. Możesz aktywować tylko w twojej turze, przed deklaracją atakujących.

Dragonlair Spider

Zasięg

Ilekroć przeciwnik rzuci czar, stwórz żeton zielonego stwora Owad 1/1.

Duplicant

Odlew — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy możesz wygnać wskazanego nieżetonowego stwora.

O ile karta wygnana tym stworem jest kartą stwora, niniejszy stwór ma jej siłę, wytrzymałość i typy stwora ostatnio wygnanej przez siebie karty stwora. Nadal jest Przemieńcem.

Edric, Spymaster of Trest

Ilekroć stwór zada obrażenia bojowe jednemu z twoich przeciwników, jego władca może dobrać kartę.

Kaalia of the Vast

Latanie

Ilekroć ten stwór zaatakuje przeciwnika, możesz umieść na polu bitwy kartę Anioła, Demona lub Smoka z twojej ręki przekręconą i atakującą owego przeciwnika.

Loyal Retainers

Poświęć ten byt: Przywróć wskazaną legendarną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy. Możesz aktywować tylko w twojej turze, przed deklaracją atakujących.

Maelstrom Wanderer

Stwory pod twoim władaniem mają pośpiech.

Kaskada, kaskada (Kiedy rzucisz ten czar, wyganiaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o niższym koszcie. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki. Następnie zrób to jeszcze raz.)

The Mimeoplasm

Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, możesz wygnać dwie karty stworów z cmentarzy. Jeśli tak zrobisz, wchodzi on na pole bitwy jako kopia jednej z owych kart z tyloma znacznikami +1/+1, ile wynosi siła drugiej z owych kart.

Mind's Eye

Ilekroć przeciwnik dobiera kartę, możesz zapłacić {1}. Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.

Mirari's Wake

Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.

Ilekroć przekręcisz ląd biorąc manę, weź jedną manę w jednym z typów wyprodukowanych przez ów ląd.

Rhystic Study

Ilekroć przeciwnik rzuci czar, możesz dobrać kartę, chyba że ów gracz zapłaci {1}.

Scroll Rack

{1}, {T}: Wygnaj zakryte dowolne karty z twojej ręki. Umieść tyle samo kart z wierzchu twojej biblioteki w twojej ręce. Następnie spójrz na wygnane karty u mieść je dowolnie na wierzchu twojej biblioteki.

Sylvan Library

Na początku twojego kroku dobierania, możesz dobrać dwie dodatkowe karty. Jeśli tak zrobisz, wybierz dwie karty dobrane w tej turze w twojej ręce. Za każdą z nich zapłać 4 życia lub umieść ją na wierzchu twojej biblioteki.

Vela the Night-Clad

Zastraszenie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)

Inne stwory pod twoim władaniem mają zastraszanie.

Ilekroć ten lub inny stwór pod twoim władaniem opuści pole bitwy, każdy przeciwnik traci po 1 życiu.