Commander’s Arsenal¶
- Chaos Warp
Właściciel wskazanego bytu wtasowuje go do swojej biblioteki, po czym ujawnia wierzchnią kartę swojej biblioteki. Jeśli to karta bytu, umieszcza ją na polu bitwy.
- Command Tower
: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.
- Decree of Pain
Zniszcz wszystkie stwory. Nie mogą one regenerować. Dobierz kartę za każdego stwora zniszczonego w ten sposób.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, wszystkie stwory dostają do końca tury -2/-2.
- Desertion
Skontruj wskazany czar. Jeśli w ten sposób został skontrowany czar artefaktu lub stwora, umieść ową kartę na polu bitwy pod twoim władaniem zamiast umieszczać ją w cmentarzu właściciela.
- Diaochan, Artful Beauty
: Zniszcz wskazanego stwora wybranego przez ciebie, po czym zniszcz wskazanego stwora wybranego przez przeciwnika. Możesz aktywować tylko w twojej turze, przed deklaracją atakujących.
- Dragonlair Spider
Zasięg
Ilekroć przeciwnik rzuci czar, stwórz żeton zielonego stwora Owad 1/1.
- Duplicant
Odlew — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy możesz wygnać wskazanego nieżetonowego stwora.
O ile karta wygnana tym stworem jest kartą stwora, niniejszy stwór ma jej siłę, wytrzymałość i typy stwora ostatnio wygnanej przez siebie karty stwora. Nadal jest Przemieńcem.
- Edric, Spymaster of Trest
Ilekroć stwór zada obrażenia bojowe jednemu z twoich przeciwników, jego władca może dobrać kartę.
- Kaalia of the Vast
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje przeciwnika, możesz umieść na polu bitwy kartę Anioła, Demona lub Smoka z twojej ręki przekręconą i atakującą owego przeciwnika.
- Loyal Retainers
Poświęć ten byt: Przywróć wskazaną legendarną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy. Możesz aktywować tylko w twojej turze, przed deklaracją atakujących.
- Maelstrom Wanderer
Stwory pod twoim władaniem mają pośpiech.
Kaskada, kaskada (Kiedy rzucisz ten czar, wyganiaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o niższym koszcie. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki. Następnie zrób to jeszcze raz.)
- The Mimeoplasm
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, możesz wygnać dwie karty stworów z cmentarzy. Jeśli tak zrobisz, wchodzi on na pole bitwy jako kopia jednej z owych kart z tyloma znacznikami +1/+1, ile wynosi siła drugiej z owych kart.
- Mind's Eye
Ilekroć przeciwnik dobiera kartę, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Mirari's Wake
Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Ilekroć przekręcisz ląd biorąc manę, weź jedną manę w jednym z typów wyprodukowanych przez ów ląd.
- Rhystic Study
Ilekroć przeciwnik rzuci czar, możesz dobrać kartę, chyba że ów gracz zapłaci .
- Scroll Rack
, : Wygnaj zakryte dowolne karty z twojej ręki. Umieść tyle samo kart z wierzchu twojej biblioteki w twojej ręce. Następnie spójrz na wygnane karty u mieść je dowolnie na wierzchu twojej biblioteki.
- Sylvan Library
Na początku twojego kroku dobierania, możesz dobrać dwie dodatkowe karty. Jeśli tak zrobisz, wybierz dwie karty dobrane w tej turze w twojej ręce. Za każdą z nich zapłać 4 życia lub umieść ją na wierzchu twojej biblioteki.
- Vela the Night-Clad
Zastraszenie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)
Inne stwory pod twoim władaniem mają zastraszanie.
Ilekroć ten lub inny stwór pod twoim władaniem opuści pole bitwy, każdy przeciwnik traci po 1 życiu.