Commander 2020¶
- Trynn, Champion of Freedom
Partnerstwo z Silvar, Devourer of the Free (Kiedy ten stwór wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz może umieścić Silvar w swojej ręce ze swojej biblioteki, po czym tasuje.)
Na początku twojego kroku końcowego, jeśli zaatakowałeś w tej turze, stwórz żeton białego stwora Człowiek Piechur 1/1.
- Haldan, Avid Arcanist
Partnerstwo z Pako, Arcane Retriever (Kiedy ten stwór wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz może umieścić Pako w swojej ręce ze swojej biblioteki, po czym tasuje.)
Możesz zagrywać lądy i rzucać niestworowe czary spośród wygnanych przez ciebie kart mających znacznik pobrania, a do ich rzucenia możesz wydawać manę tak, jakby była maną dowolnego koloru.
- Nikara, Lair Scavenger
Partnerstwo z Yannik, Scavenging Sentinel (Kiedy ten stwór wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz może umieścić Yannik w swojej ręce ze swojej biblioteki, po czym tasuje.)
Złowrogość
Ilekroć inny stwór pod twoim władaniem opuści pole bitwy, jeśli miał on co najmniej jeden znacznik, dobierz kartę i strać 1 życie.
- Brallin, Skyshark Rider
Partnerstwo z Shabraz, the Skyshark (Kiedy ten stwór wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz może umieścić Shabraz w swojej ręce ze swojej biblioteki, po czym tasuje.)
Ilekroć odrzucisz kartę, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze i zadaje on każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu.
: Wskazany Rekin do końca tury zyskuje tratowanie.
- Cazur, Ruthless Stalker
Partnerstwo z Ukkima, Stalking Shadow (Kiedy ten stwór wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz może umieścić Ukkima w swojej ręce ze swojej biblioteki, po czym tasuje.)
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, umieść na owym stworze znacznik +1/+1.
- Akim, the Soaring Wind
Latanie
Ilekroć po raz pierwszy w danej turze stworzysz co najmniej jeden żeton stwora, stwórz żeton białego stwora Ptak 1/1 z lataniem.
: Żetony stworów pod twoim władaniem zyskują do końca tury podwójny cios.
- Gavi, Nest Warden
Możesz zapłacić zamiast płacić koszt recyklingu pierwszej karty recyklowanej w danej turze.
Ilekroć dobierzesz swoja drugą kartę w danej turze, stwórz żeton czerwono-białego stwora Kot Dinozaur 2/2.
- Jirina Kudro
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton białego stwora Człowiek Piechur 1/1 za każde rzucenie przez ciebie twojego dowódcy ze strefy dowodzenia w tej grze.
Inne stwory typu Człowiek pod twoim władaniem dostają +2/+0.
- Kalamax, the Stormsire
Ilekroć rzucisz swój pierwszy czar sztuczki w danej turze, jeśli ten stwór jest przekręcony, skopiuj ów czar. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
Ilekroć skopiujesz czar sztuczki, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Kathril, Aspect Warper
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik latania na dowolnym stworze pod twoim władaniem jeśli karta stwora w twoim cmentarzu ma latanie. Powtórz ten proces dla pierwszego ciosu, podwójnego ciosu, dotyku śmierci, antyklątwy, niezniszczalności, więzi życia, złowrogości, zasięgu, tratowania i czujności. Następnie umieść na niniejszym znacznik +1/+1 za każdy znacznik umieszczony na stworze w ten sposób.
- Kelsien, the Plague
Czujność, pośpiech
Ten stwór dostaje +1/+1 za każdy z twoich znaczników doświadczenia.
: Niniejszy zadaje wskazanemu stworowi poza twoim władaniem 1 obrażenie. Kiedy ten stwór umrze w tej turze, dostajesz znacznik doświadczenia.
- Otrimi, the Ever-Playful
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Tratowanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, przywróć wskazaną kartę stwora z mutowaniem z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Pako, Arcane Retriever
Partnerstwo z Haldan, Avid Arcanist
Pośpiech
Ilekroć ten stwór zaatakuje, wygnaj wierzchnią kartę biblioteki każdego gracza i umieść znacznik pobrania na każdej z nich. Umieść znacznik +1/+1 na niniejszym za każdą niestworową kartę wygnaną w ten sposób.
- Shabraz, the Skyshark
Partnerstwo z Brallin, Skyshark Rider
Latanie
Ilekroć dobierzesz kartę, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze i zyskaj 1 życie.
: Wskazany Człowiek do końca tury zyskuje latanie.
- Silvar, Devourer of the Free
Partnerstwo z Trynn, Champion of Freedom (Kiedy ten stwór wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz może umieścić Trynn w swojej ręce ze swojej biblioteki, po czym tasuje.)
Złowrogość
Poświęć Człowieka: Umieść znacznik +1/+1 na niniejszym. Do końca tury zyskuje on niezniszczalność.
- Tayam, Luminous Enigma
Każdy inny stwór pod twoim władaniem wchodzi na pole bitwy mając dodatkowo znacznik czujności.
, usuń trzy znaczniki spośród stworów pod twoim władaniem: Zmiel trzy karty, po czym przywróć kartę bytu o skrócie many 3 lub mniejszym z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Ukkima, Stalking Shadow
Partnerstwo z Cazur, Ruthless Stalker (Kiedy ten stwór wejdzie na pole bitwy, wskazany gracz może umieścić Cazur w swojej ręce ze swojej biblioteki, po czym tasuje.)
Ten stwór nie może być blokowany.
Kiedy ten stwór opuści pole bitwy, zadaje on wskazanemu graczowi X obrażeń, a ty zyskaj X żyć, gdzie X jest jego siłą.
- Xyris, the Writhing Storm
Latanie
Ilekroć przeciwnik dobierze kartę poza pierwszą dobieraną w swoim kroku dobierania, stwórz żeton zielonego stwora Wąż 1/1.
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ty i ów gracz dobieracie po tyle samo kart.
- Yannik, Scavenging Sentinel
Partnerstwo z Nikara, Lair Scavenger
Czujność
Kiedy ten stwór wejdzie na pole bitwy, wygnaj innego stwora pod twoim władaniem aż niniejszy opuści pole bitwy. Kiedy tak zrobisz, rozmieść między dowolną liczbą wskazanych stworów X znaczników +1/+1, gdzie X jest siłą wygnanego stwora.
- Zaxara, the Exemplary
Dotyk śmierci
: Weź dwie many w dowolnym jednym kolorze.
Ilekroć rzucisz czar mający w koszcie many, stwórz żeton zielonego stwora Hydra 0/0, po czym umieść na nim X znaczników +1/+1.
- Cryptic Trilobite
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
Usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Weź . Wydaj ową manę tylko na aktywację zdolności.
, : Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Avenging Huntbonder
Podwójny cios
Ilekroć ten stwór zaatakuje, umieść znacznik podwójnego ciosu na innym wskazanym atakującym stworze.
- Call the Coppercoats
Wysiłek — Rzucenie tego czaru kosztuje o więcej za wskazanie każdego celu poza pierwszym.
Wybierz dowolną liczbę wskazanych przeciwników. Stwórz X żetonów białego stwora Człowiek Piechur 1/1, gdzie X jest liczbą stworów pod władaniem owych przeciwników.
- Cartographer's Hawk
Latanie
Kiedy ten stwór zada obrażenia bojowe graczowi mającemu we władaniu więcej lądów niż ty, przywróć go do ręki właściciela. Jeśli tak zrobisz, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę Równiny, umieścić ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasować.
- Dismantling Wave
Dla każdego przeciwnika, zniszcz co najwyżej jeden wskazany artefakt lub urok pod władaniem owego gracza.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, zniszcz wszystkie artefakty i uroki.
- Flawless Maneuver
Jeśli władasz dowódcą, możesz rzucić ten czar bez płacenia jego kosztu many.
Stwory pod twoim władaniem zyskują niezniszczalność do końca tury.
- Herald of the Forgotten
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli go rzuciłeś, przywróć dowolną liczbę wskazanych kart bytów ze zdolnością recyklingu z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Martial Impetus
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+1 i jest ponaglony. (Atakuje w każdej potyczce jeśli może i atakuje innego gracza niż ty jeśli może.)
Ilekroć zauroczony stwór zaatakuje, każdy inny stwór atakujący jednego z twoich przeciwników do końca tury dostaje +1/+1.
- Verge Rangers
Pierwszy cios
Możesz patrzeć na wierzchnią kartę twojej biblioteki w dowolnym momencie.
O ile przeciwnik ma we władaniu więcej lądów niż ty, możesz zagrywać lądy z wierzchu twojej biblioteki. (Możesz zagrać ląd w ten sposób tylko jeśli masz wolne zagrania lądów.)
- Vitality Hunter
Więź życia
: Monstrualność X. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim X znaczników +1/+1 i staje się on monstrualny.)
Kiedy ten stwór staje się monstrualny, umieść znacznik więzi życia na każdym z co najwyżej X wskazanych stworów.
- Crystalline Resonance
Ilekroć recyklujesz kartę, możesz zdecydować, że ten byt stanie się do twojej następnej tury kopią innego wskazanego bytu, ale ma niniejsza zdolność.
- Decoy Gambit
Dla każdego przeciwnika, wybierz co najwyżej jednego wskazanego stwora pod władaniem owego gracza, po czym przywróć owego stwora do ręki właściciela, chyba że jego władca zdecyduje, że dobierasz kartę.
- Eon Frolicker
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli go rzuciłeś, wskazany przeciwnik bierze dodatkową turę po obecnej. Do twojej następnej tury, ty oraz wędrowcy pod twoim władaniem zyskujecie ochroną przed owym graczem. (Ty i wędrowcy pod twoim władaniem nie możecie być wskazywani, otrzymywać obrażeń, ani być zauroczeni przez cokolwiek pod władaniem owego gracza.)
- Ethereal Forager
Wykopywanie (Każda karta, którą wygnasz z twojego cmentarza podczas rzucania tego czaru opłaca .)
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz przywrócić wygnaną nim kartę sztuczki lub obrzędu do ręki właściciela.
- Fierce Guardianship
Jeśli władasz dowódcą, możesz rzucić ten czar bez płacenia jego kosztu many.
Skontruj wskazany nie-stworowy czar.
- Nascent Metamorph
Ilekroć ten stwór zaatakuje lub zablokuje, wskazany przeciwnik ujawnia karty z wierzchu swojej biblioteki aż ujawni kartę stwora. Ten stwór do końca tury staje się kopią owej karty. Następnie ów gracz umieszcza wszystkie karty ujawnione w ten sposób losowo na spodzie swojej biblioteki.
- Psychic Impetus
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i jest ponaglony. (Atakuje w każdej potyczce jeśli może i atakuje gracza innego niż ty jeśli może.)
Ilekroć zauroczony stwor zaatakuje, wróż 2.
- Souvenir Snatcher
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Latanie
Ilekroć ten stwór mutuje, zyskaj władanie nad wskazanym niestworowym artefaktem.
- Tidal Barracuda
Dowolny gracz może rzucać czary jakby miały błysk.
Twoi przeciwnicy nie mogą rzucać czarów w twojej turze.
- Boneyard Mycodrax
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie innych kart stworów w twoim cmentarzu.
Czystka (, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Umieść na wskazanym stworze tyle znaczników +1/+1 , ile wynosi siła tej karty. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Daring Fiendbonder
Pośpiech
Ten stwór atakuje w każdej potyczce jeśli może.
, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Umieść znacznik niezniszczalności na wskazanym stworze. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Deadly Rollick
Jeśli władasz dowódcą, możesz rzucić ten czar bez płacenia jego kosztu many.
Wygnaj wskazanego stwora.
- Dredge the Mire
Każdy przeciwnik wybiera kartę stwora w swoim cmentarza. Umieść owe karty na polu bitwy pod twoim władaniem.
- Mindleecher
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Latanie
Ilekroć ten stwór mutuje, wygnaj jako zakrytą wierzchnią kartę biblioteki każdego przeciwnika. Możesz patrzeć na owe karty przez czas ich wygnania.
- Netherborn Altar
, umieść znacznik duszy na tym bycie: Umieść twojego dowódcę w twojej ręce z strefy dowodzenia. Następnie strać po 3 życia za każdy znacznik duszy na tym bycie.
- Parasitic Impetus
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i jest ponaglony. (Atakuje w każdej potyczce jeśli może i atakuje gracza innego niż ty jeśli może.)
Ilekroć zauroczony stwór zaatakuje, jego władca traci 2 życia, a ty zyskaj 2 życia.
- Species Specialist
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz typ stwora.
Ilekroć umrze stwór wybranego typu, możesz dobrać kartę.
- Titan Hunter
Na początku kroku końcowego każdego gracza, jeśli żaden stwór nie umarł w tej turze, niniejszy zadaje owemu graczowi 4 obrażenia.
, poświęć stwora: Zyskaj 4 życia.
- Agitator Ant
Na początku twojego kroku końcowego, każdy gracz może umieścić dwa znaczniki +1/+1 na stworze pod swoim władaniem. Ponaglij każdego stwora otrzymującego znaczniki w ten sposób. (Do twojej najbliższej tury, ów stwór atakuje w każdej potyczce jeśli może i atakuje gracza innego niż ty jeśli może.)
- Deflecting Swat
Jeśli władasz dowódcą, możesz rzucić ten czar bez płacenia jego kosztu many.
Możesz wybrać nowe wskazania dla wskazanego czaru lub zdolności.
- Fireflux Squad
Pośpiech
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz wygnać innego atakującego stwora pod twoim władaniem. Jeśli tak zrobisz, ujawnij karty z wierzchu twojej biblioteki aż ujawnisz kartę stwora. Umieść ową kartę przekręconą i atakującą na polu bitwy, a pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Frontier Warmonger
Ilekroć co najmniej zaatakuje jednego z twoich przeciwników lub wędrowca pod ich władaniem, owe stwory zyskują do końca tury złowrogość.
- Lavabrink Floodgates
: Weź .
Na początku kroku utrzymania każdego gracza, ów gracz może umieścić znacznik zguby na tym bycie lub usunąć z niego znacznik zguby. Następnie jeśli ma on co najmniej trzy znaczniki zguby, poświęć ten byt. Kiedy tak zrobisz, zadaje on każdemu stworowi po 6 obrażeń.
- Molten Echoes
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz typ stwora.
Ilekroć nieżetonowy stwór wybranego typu wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwórz żeton będący kopią owego stwora. Ów żeton zyskuje pośpiech. Wygnaj go na początku najbliższego kroku końcowego.
- Shiny Impetus
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i jest ponaglony. (Atakuje w każdej potyczce jeśli może i atakuje gracza innego niż ty jeśli może.)
Ilekroć zauroczony stwór zaatakuje, stwórz żeton Skarbu. (To artefakt mający „, poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)
- Spellpyre Phoenix
Latanie
Ilekroć ten stwór wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu mającą recykling z twojego cmentarza do twojej ręki.
Na początku każdego kroku końcowego, jeśli w tej turze zrecyklowałeś co najmniej dwie karty, przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Surly Badgersaur
Ilekroć odrzucisz kartę stwora, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym.
Ilekroć odrzucisz kartę lądu, stwórz żeton Skarbu. (To artefakt mający „, poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)
Ilekroć odrzucisz niestworową, nielądową kartę, ten stwór walczy z co najwyżej jednym wskazanym stworem poza twoim władaniem.
- Capricopian
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze, po czym możesz zmienić wybór gracza atakowanego przez tego stwora. Tylko gracz atakowany przez tego stwora może aktywować tę zdolność i tylko podczas kroku deklaracji atakujących. (Nie może on atakować swojego władcy.)
- Curious Herd
Wybierz wskazanego przeciwnika. Stwórz X żetonów zielonego stwora Bestia 3/3, gdzie X jest liczbą artefaktów pod władaniem owego gracza.
- Glademuse
Ilekroć gracz rzuci czar, jeśli nie jest jego tura, ów gracz dobiera kartę.
- Obscuring Haze
Jeśli władasz dowódcą, możesz rzucić ten czar bez płacenia jego kosztu many.
Zażegnaj wszystkie obrażenia, jakie mogłyby zostać zadane w tej turze przez stwory pod władaniem twoich przeciwników.
- Predatory Impetus
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +3/+3, musi być blokowany jeśli to możliwe i jest ponaglony. (Atakuje w każdej potyczce jeśli może i atakuje gracza innego niż ty jeśli może.)
- Ravenous Gigantotherium
Pożarcie 3 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając trzykrotnie tyle znaczników +1/+1.)
Kiedy ten stwór wejdzie na pole bitwy, zadaje on X obrażeń rozdzielonych jak wolisz pomiędzy co najwyżej X wskazanych stworów, gdzie X jest jego siłą. Każdy z owych stworów zadaje obrażenia równe swojej sile niniejszemu.
- Sawtusk Demolisher
Mutowanie (Jeśli rzucisz ten czar za jego koszt mutowania, umieść go na lub pod wskazanym stworem pod twoim władaniem bez typu Człowiek. Mutują one w stwora na wierzchu mającym wszystkie zdolności spod niego.)
Tratowanie
Ilekroć ten stwór mutuje, zniszcz wskazany nie-stworowy byt. Jego władca tworzy żeton zielonego stwora Bestia 3/3.
- Selective Adaptation
Ujawnij siedem wierzchnich kart twojej biblioteki. Wybierz spośród nich kartę z lataniem, kartę z pierwszym ciosem i tak dalej dla podwójnego ciosu, dotyku śmierci, pośpiechu, antyklątwy, niezniszczalności, więzi życia, złowrogości, zasięgu, tratowania i czujności. Umieść jedną z wybranych kart na polu bitwy, pozostałe z wybranych kart w twojej ręce, a resztę w twoim cmentarzu.
- Slippery Bogbonder
Błysk
Antyklątwa
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik antyklątwy na wskazanym stworze. Następnie przenieś dowolną liczbę znaczników spośród stworów pod twoim władaniem na owego stwora.
- Bonder's Ornament
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
, : Każdy gracz władający bytem o nazwie Bonder’s Ornament dobiera kartę.
- Manascape Refractor
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Ten byt ma wszystkie aktywowane zdolności wszystkich lądów na polu bitwy.
Możesz wydawać manę jakby była maną dowolnego koloru do płacenia kosztów aktywacji niniejszego bytu.
- Sanctuary Blade
Przy dołączaniu tego bytu do stwora, wybierz kolor.
Wyposażony stwór dostaje +2/+0 i ma ochronę przed ostatnio wybranym kolorem.
Wyposaż
- Twinning Staff
Jeśli miałbyś co najmniej raz skopiować czar, zamiast tego skopiuj go tyle samo razy plus jeden dodatkowy raz. Możesz wskazać nowe cele dla owej dodatkowej kopii.
, : Skopiuj wskazany czar sztuczki lub obrzędu pod twoim władaniem. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Nesting Grounds
: Weź .
, : Przenieś znacznik ze wskazanego bytu pod twoim władaniem na inny wskazany byt. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Aerial Responder
Latanie, czujność, więź życia
- Akroma, Angel of Wrath
Latanie, pierwszy cios, czujność, tratowanie, pośpiech, ochrona przez czarnym i przed czerwonym
- Akroma's Vengeance
Zniszcz wszystkie artefakty, stwory i uroki.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Angel of Finality
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj cmentarz wskazanego gracza.
- Astral Drift
Ilekroć recyklujesz tę kartę albo recyklujesz inną kartę gdy niniejsza karta jest na polu bitwy, możesz wygnać wskazanego stwora. Jeśli tak zrobisz, przywróć ową kartę na pole bitwy pod władaniem jej właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Banisher Priest
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika dopóki niniejszy stwór nie opuści pola bitwy. (Ów stwór wraca pod władanie swojego właściciela.)
- Bounty Agent
Czujność
, poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany legendarny byt będący artefaktem, stworem lub urokiem.
- Cast Out
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazany nie-lądowy byt pod władaniem przeciwnika, dopóki ten urok nie opuści pola bitwy.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Cataclysmic Gearhulk
Czujność
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz wybiera spośród nie-lądowych bytów pod swoim władaniem artefakt, stwora, urok i wędrowca , po czym poświęca pozostałe.
- Cavalry Pegasus
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje, każdy atakujący Człowiek do końca tury zyskuje latanie.
- Citywide Bust
Zniszcz wszystkie stwory z wytrzymałością 4 lub większą.
- Cleansing Nova
Wybierz jedno —
Zniszcz wszystkie stwory.
Zniszcz wszystkie artefakty i uroki.
- Dearly Departed
Latanie
O ile ta karta jest w twoim cmentarzu, każdy Człowiek pod twoim władaniem wchodzi na pole bitwy mając dodatkowy znacznik +1/+1.
- Decree of Justice
Stwórz X żetonów białego stwora Anioł 4/4 z lataniem.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, stwórz X żetonów białego stwora Piechur 1/1.
- Descend upon the Sinful
Wygnaj wszystkie stwory.
Delirium — Stwórz żeton białego stwora Anioł 4/4 z lataniem jeżeli w twoim cmentarzu są karty należące do przynajmniej czterech typów kart.
- Devout Chaplain
, przekręć dwa odkręcone stwory typu Człowiek pod twoim władaniem: Wygnaj wskazany artefakt lub urok.
- Eternal Dragon
Latanie
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki. Możesz aktywować tylko w twoim kroku utrzymania.
Równinocykling (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Równiny, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Frontline Medic
Batalion — Ilekroć ten stwór zaatakuje wraz z co najmniej dwoma innymi stworami, stwory pod twoim władaniem zyskują niezniszczalność do końca tury.
Poświęć tego stwora: Skontruj wskazany czar posiadający w swoim koszcie, chyba że jego władca zapłaci .
- Hoofprints of the Stag
Ilekroć dobierzesz kartę, możesz umieścić znacznik kopyta na tym bycie.
, usuń cztery znaczniki kopyta z tego uroku: Stwórz żeton białego stwora Żywiołak 4/4 z lataniem. Możesz aktywować tylko w twojej turze.
- Increasing Devotion
Stwórz pięć żetonów białego stwora Człowiek 1/1. Jeśli ten czar został rzucony z cmentarza, zamiast tego stwórz dziesięć owych żetonów.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Kalemne's Captain
Czujność
: Monstrualność 3. (Jeśli ten stwór nie jest monstrualny, umieść na nim 3 znaczniki +1/+1 i staje się on monstrualny.)
Kiedy ten stwór staje się monstrualny, wygnaj wszystkie artefakty i uroki.
- Knight of the White Orchid
Pierwszy cios
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli przeciwnik ma we władaniu więcej lądów niż ty, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę Równin, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Magus of the Disk
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
, : Zniszcz wszystkie artefakty, stwory i uroki.
- Odric, Lunarch Marshal
Na początku każdej potyczki, stwory pod twoim władaniem zyskują pierwszy cios jeśli stwór pod twoim władaniem ma pierwszy cios. To samo jest prawdą dla latania, dotyku śmierci, podwójnego ciosu, pośpiechu, antyklątwy niezniszczalności, więzi życia, złowrogości, zasięgu, przyczajenia, tratowania i czujności.
- Odric, Master Tactician
Pierwszy cios (Ten stwór zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
Ilekroć zaatakuje ten i przynajmniej trzy inne stwory, ty wybierasz blokujące stwory w tej potyczce oraz to, jak będą one blokować.
- Reveillark
Latanie
Kiedy ten stwór opuści pole bitwy, przywróć co najwyżej dwie wskazane karty stworów o sile 2 lub mniejszej z twojego cmentarza na pole bitwy.
Przyzwanie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przyzwania. Jeśli tak zrobisz, zostaje poświęcony po wejściu na pole bitwy.)
- Riders of Gavony
Czujność
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz typ stwora.
Stwory typu Człowiek pod twoim władaniem mają ochronę przed stworami wybranego typu.
- Solemn Recruit
Podwójny cios
Rewolta — Na początku twojego kroku końcowego, jeśli byt pod twoim władaniem opuścił pole bitwy w tej turze, umieść dwa znaczniki +1/+1 na tym stworze.
- Spirit Cairn
Ilekroć jakiś gracz odrzuci kartę, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Sun Titan
Czujność
Ilekroć ten byt wejdzie na pole bitwy lub zaatakuje, możesz przywrócić wskazaną kartę bytu o skrócie many 3 lub mniejszy z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Sunblast Angel
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wszystkie przekręcone stwory.
- Thalia's Lieutenant
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na każdym Człowieku pod twoim władaniem.
Ilekroć inny Człowiek wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Thraben Doomsayer
: Stwórz żeton białego stwora Człowiek 1/1.
Pamiętna godzina — O ile masz 5 żyć lub mniej, inne stwory pod twoim władaniem dostają +2/+2.
- Together Forever
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wesprzyj 2. (Umieść znacznik +1/+1 na każdym z co najwyżej dwóch wskazanych stworów.)
: Wybierz wskazanego stwora mającego znacznik. Kiedy ów stwór umrze w tej turze, przywróć ową kartę do ręki właściciela.
- Unexpectedly Absent
Umieść wskazany nielądowy byt w bibliotece właściciela zaraz pod X wierzchnimi kartami owej biblioteki.
- Zetalpa, Primal Dawn
Latanie, podwójny cios, czujność, tratowanie, niezniszczalność
- Chemister's Insight
Dobierz dwie karty.
Na pych (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza przez opłacenie kosztów i dodatkowe odrzucenie karty. Następnie wygnaj tę kartę.)
- Curator of Mysteries
Latanie
Ilekroć zrecyklujesz lub odrzucisz inną kartę, wróż 1.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Drake Haven
Ilekroć zrecyklujesz lub odrzucisz kartę, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton niebieskiego stwora Drak 2/2 z lataniem.
- Frantic Search
Dobierz dwie karty, po czym odrzuć dwie karty. Odkręć co najwyżej trzy lądy.
- Hieroglyphic Illumination
Dobierz dwie karty.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Illusory Ambusher
Błysk (Możesz rzucić ten czar jako sztuczkę.)
Ilekroć ten stwór otrzymuje obrażenia, dobierz tyle samo kart.
- Jace, Architect of Thought
+1: Do twojej następnej tury ilekroć stwór pod władaniem przeciwnika zaatakuje, dostaje on do końca tury -1/-0.
–2: Ujawnij trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Przeciwnik rozdziela je na dwa stosy. Umieść jeden stos w twojej ręce, a drugi na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
–8: Dla każdego gracza, wyszukaj w bibliotece owego gracza nie-lądową kartę i wygnaj ją, po czym ów gracz tasuje. Możesz rzucić owe karty bez płacenia ich kosztów many.
- Lunar Mystic
Ilekroć rzucisz czar sztuczki, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Mind Spring
Dobierz X kart.
- Mulldrifter
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz dwie karty.
Przyzwanie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przyzwania. Jeśli tak zrobisz, zostaje poświęcony po wejściu na pole bitwy.)
- Murmuring Mystic
Ilekroć rzucisz czar obrzędu, stwórz żeton niebieskiego stwora Ptak 1/1 z lataniem.
- New Perspectives
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz trzy karty.
O ile masz co najmniej siedem kart w ręce, możesz płacić zamiast płacić koszty recyklingu.
- Niblis of Frost
Latanie
Waleczność (Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, ten stwór do końca tury dostaje +1/+1.)
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, przekręć wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika. Ów stwór nie odkręci się w najbliższym kroku odkręcania jego władcy.
- Nimble Obstructionist
Błysk
Latanie
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tą kartę, skontruj wskazaną aktywowaną lub wyzwalaną zdolność poza twoim władaniem.
- Portal Mage
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy podczas kroku deklaracji atakujących, możesz zmienić wybór gracza lub wędrowca atakowanego przez wskazanego atakującego stwora. (Nie może on atakować swojego władcy ani wędrowca swojego władcy.)
- Propaganda
Stwory nie mogą cię atakować, chyba że ich władca zapłaci po za każdego stwora pod swoim władaniem atakującego ciebie.
- Swarm Intelligence
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, możesz skopiować ów czar. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Talrand, Sky Summoner
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, stwórz żeton niebieskiego stwora Drak 2/2 z lataniem.
- Vizier of Tumbling Sands
: Odkręć inny wskazany byt.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, odkręć wskazany byt.
- Whiplash Trap
Jeśli w tej turze na pole bitwy weszły dwa stwory pod władaniem przeciwnika, możesz zapłacić zamiast płacić koszt many tego czaru.
Przywróć dwa wskazane stwory do rąk ich właścicieli.
- Windfall
Każdy gracz odrzuca swoją rękę, po czym dobiera tyle kart, ile najwięcej zostało odrzuconych w ten sposób.
- Ambition's Cost
Dobierz trzy karty i strać 3 życia.
- Cairn Wanderer
Zmiennokształtny (Ta karta ma każdy typ stwora.)
O ile karta stwora z lataniem jest w cmentarzu, niniejszy ma latanie. To samo jest prawdą dla postrachu, pierwszego ciosu, podwójnego ciosu, dotyku śmierci, pośpiechu, podboju lądów, więzi życia, ochrony, zasięgu, tratowania, antymagii i czujności.
- Deadly Tempest
Zniszcz wszystkie stwory. Każdy gracz traci życia równe liczbie stworów pod swoim władaniem zniszczonych w ten sposób.
- Disciple of Bolas
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć innego stwora. Zyskaj X żyć i dobierz X kart, gdzie X jest siłą owego stwora.
- Ever After
Przywróć co najwyżej dwie wskazane karty stworów z twojego cmentarza na pole bitwy. Każdy z owych stworów jest dodatkowo czarnym Zombi oprócz swoich pozostałych kolorów i typów. Umieść niniejszą kartę na spodzie biblioteki właściciela.
- Painful Truths
Komasowanie — Dobierz X kart i strać X żyć, gdzie X jest liczbą kolorów many użytych do rzucenia tego czaru.
- Profane Command
Wybierz dwie —
Wskazany gracz traci X żyć.
Przywróć wskazaną kartę stwora o skrócie many X lub mniejszym z twojego cmentarza na pole bitwy.
Wskazany stwór do końca tury dostaje -X/-X.
Co najwyżej X wskazanych stworów do końca tury zyskuje postrach. (Nie mogą być blokowane, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
- Shriekmaw
Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazanego nieartefaktowego, nie-czarnego stwora.
Przyzwanie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przyzwania. Jeśli tak zrobisz, zostaje poświęcony po wejściu na pole bitwy.)
- Soul of Innistrad
Dotyk śmierci
: Przywróć co najwyżej trzy wskazane karty stworów z twojego cmentarza do twojej ręki.
, wygnaj tę kartę z twojego cmentarza: Przywróć co najwyżej trzy wskazane karty stworów z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Soulflayer
Wykopywanie (Każda karta, którą wygnasz z twojego cmentarza podczas rzucania tego czaru opłaca .)
Jeśli stwór z lataniem został wygnany z pomocą zdolności wykopywania tego stwora, ten stwór ma latanie. To samo tyczy się pierwszego ciosu, podwójnego ciosu, dotyku śmierci, pośpiechu, antyklątwy, niezniszczalności, więzi życia, zasięgu, tratowania i czujności.
- Unburial Rites
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Vampire Nighthawk
Latanie, dotyk śmierci, więź życia
- Xathrid Necromancer
Ilekroć ten stwór lub inny Człowiek pod twoim władaniem umrze, stwórz przekręcony żeton czarnego stwora Zombi 2/2.
- Zulaport Cutthroat
Ilekroć umrze ten lub inny stwór pod twoim władaniem, każdy przeciwnik traci po 1 życiu, a ty zyskaj 1 życie.
- Alesha, Who Smiles at Death
Pierwszy cios
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, przywróć wskazaną kartę stwora o sile 2 lub mniejszej z twojego cmentarza na pole bitwy przekręconą i atakującą.
- Captivating Crew
: Zyskaj do końca tury władanie nad wskazanym stworem. Odkręć go. Zyskuje on pośpiech do końca tury. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Chandra, Flamecaller
+1: Stwórz dwa żetony czerwonego stwora Żywiołak 3/1 z pośpiechem. Wygnaj je na początku najbliższego kroku końcowego.
0: Odrzuć wszystkie karty z twojej ręki, po czym dobierz tyle samo plus jedną.
–X: Ten wędrowiec zadaje każdemu stworowi po X obrażeń.
- Chaos Warp
Właściciel wskazanego bytu wtasowuje go do swojej biblioteki, po czym ujawnia wierzchnią kartę swojej biblioteki. Jeśli to karta bytu, umieszcza ją na polu bitwy.
- Charmbreaker Devils
Na początku twojego kroku utrzymania, przywróć losową kartę sztuczki lub obrzędu z twojego cmentarza do twojej ręki.
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, ten stwór do końca tury dostaje +4/+0.
- Comet Storm
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Wybierz wskazany cel, po czym wybierz inny wskazany cel za każde podbicie tego czaru. Ten czar zadaje każdemu z nich po X obrażeń.
- Commune with Lava
Wygnaj X wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz zagrać owe karty do końca twojej następnej tury.
- Dualcaster Mage
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, skopiuj wskazany czar sztuczki lub obrzędu. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Etali, Primal Storm
Ilekroć ten stwór zaatakuje, wygnaj wierzchnią kartę z biblioteki każdego z graczy, po czym możesz rzucić dowolną liczbę czarów spośród owych kart bez płacenia ich kosztów many.
- Fumiko the Lowblood
Ten stwór ma bushido X, gdzie X jest liczbą atakujących stworów. (Ilekroć ten stwór zablokuje lub zostanie zablokowany, dostaje on do końca tury +X/+X.)
Stwory pod władaniem twoich przeciwników atakują w każdej potyczce jeśli mogą.
- Goblin Dark-Dwellers
Złowrogość
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz rzucić wskazaną kartę sztuczki lub obrzędu o skrócie many 3 lub mniejszym z twojego cmentarza bez płacenia kosztu many. Jeśli ów czar miałby zostać umieszczony w cmentarzu, zamiast tego wygnaj go.
- Humble Defector
: Dobierz dwie karty. Wskazany przeciwnik zyskuje władanie nad tym stworem. Możesz aktywować tylko w twojej turze.
- Lightning Rift
Ilekroć gracz recykluje kartę, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, ten byt zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Magus of the Wheel
, , poświęć ten byt: Każdy gracz odrzuca swoją rękę, po czym dobiera siedem kart.
- Outpost Siege
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz Chanów lub Smoki.
Chanowie — Na początku twojego kroku utrzymania wygnaj wierzchnią kartę twojej biblioteki. Do końca tury możesz zagrać ową kartę.
Smoki — Ilekroć stwór pod twoim władaniem opuści pole bitwy, ten urok zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Shared Animosity
Ilekroć stwór pod twoim władaniem zaatakuje, dostaje on do końca tury +1/+0 za każdego innego stwora mającego z nim wspólny typ stwora.
- Slice and Dice
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 4 obrażenia.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
Kiedy recyklujesz tę kartę, możesz zdecydować, że zada ona każdemu stworowi po 1 obrażeniu.
- Starstorm
Ten czar zadaje każdemu stworowi po X obrażeń.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Surreal Memoir
Przywróć losową kartę sztuczki z twojego cmentarza do twojej ręki.
Rykoszet (Jeśli rzucisz ten czar z twojej ręki, wygnaj go podczas rozpatrzenia. Na początku twojego najbliższego kroku utrzymania możesz rzucić tę kartę z wygnania bez płacenia jej kosztu many.)
- Tectonic Reformation
Każda karta lądu w twojej ręce ma recykling .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Titan of Eternal Fire
Każdy Człowiek pod twoim władaniem ma „, : Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.”
- Vigilante Justice
Ilekroć inny Człowiek wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, niniejszy stwór zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Acidic Slime
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany artefakt, urok albo ląd.
- Animist's Awakening
Ujawnij X wierzchnich kart twojej biblioteki. Umiesz wszystkie karty lądów spośród nich przekręcone na polu bitwy, a pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
Czaromistrzostwo — Jeśli w twoim cmentarzu są co najmniej dwie karty sztuczki i/lub obrzędu, odkręć owe lądy.
- Beast Whisperer
Ilekroć rzucisz czar stwora, dobierz kartę.
- Beast Within
Zniszcz wskazany byt. Jego władca tworzy żeton zielonego stwora Bestia 3/3.
- Crop Rotation
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć ląd.
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę lądu, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Cultivate
Wyszukaj w twojej bibliotece dwie karty bazowych lądów, ujawnij je i umieść jedną przekręconą na polu bitwy, a drugą w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Evolution Charm
Wybierz jedno —
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją i umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
Wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.
- Genesis Hydra
Kiedy rzucisz ten czar, ujawnij X wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz spośród nich umieścić kartę nie-lądowego bytu o skrócie many X lub mniejszym na polu bitwy. Następnie wtasuj pozostałe do twojej biblioteki.
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
- Harmonize
Dobierz trzy karty.
- Harrow
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć ląd.
Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Heroes' Bane
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając cztery znacznikami +1/+1.
: Umieść na tym stworze X znaczników +1/+1, gdzie X to jego siła.
- Hornet Queen
Latanie
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz cztery żetony stwora Owad 1/1 z lataniem i dotykiem śmierci.
- Hungering Hydra
Ta karta wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
Ten stwór nie może być blokowany przez więcej niż jednego stwora.
Ilekroć ten stwór otrzyma obrażenia, umieść na nim tyle samo znaczników +1/+1. (Musi przeżyć obrażenia, by otrzymać znaczniki.)
- Hunter's Insight
Wybierz wskazanego stwora pod twoim władaniem. Ilekroć w tej turze ów stwór zada graczowi lub wędrowcowi obrażenia bojowe, dobierz tyle samo kart.
- Hunting Pack
Stwórz żeton zielonego stwora Bestia 4/4.
Sztorm (Rzucając ten czar skopiuj go za każdy czar rzucony przed nim w tej turze.)
- Kodama's Reach
Wyszukaj w twojej bibliotece dwie karty bazowych lądów, ujawnij je i umieść jedną przekręconą na polu bitwy, a drugą w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Krosan Grip
Ułamek sekundy (O ile ten czar jest na stosie, gracze nie mogą rzucać czarów ani aktywować zdolności nie dających many.)
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
- Majestic Myriarch
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe dwukrotności liczby stworów pod twoim władaniem.
Na początku każdej potyczki, jeśli władasz stworem z lataniem, ten stwór zyskuje latanie. To samo dotyczy pierwszego ciosu, podwójnego ciosu, dotyku śmierci, pośpiechu, antyklątwy, niezniszczalności, więzi życia, złowrogości, zasięgu, tratowania i czujności.
- Masked Admirers
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Ilekroć rzucisz czar stwora, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Natural Connection
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Predator Ooze
Niezniszczalność
Ilekroć ten stwór zaatakuje, umieść na nim znacznik +1/+1.
Ilekroć umrze stwór uszkodzony w tej turze przez niniejszego, umieść na niniejszym stworze znacznik +1/+1.
- Reclamation Sage
Kiedy ta karta wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć wskazany artefakt lub urok.
- Sakura-Tribe Elder
Poświęć tego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Satyr Wayfinder
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, ujawnij cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz umieścić kartę lądu spośród nich w twojej ręce. Umieść pozostałe w twoim cmentarzu.
- Skullwinder
Dotyk śmierci
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki, po czym wybierz przeciwnika. Ów gracz przywraca kartę ze swojego cmentarza do swojej ręki.
- Slice in Twain
Zniszcz wskazany artefakt lub urok.
Dobierz kartę.
- Splinterfright
Tratowanie
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie kart stworów w twoim cmentarzu.
Na początku twojego kroku utrzymania, zmiel dwie karty.
- Strength of the Tajuru
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz dodatkowo zapłacić wielokrotność .)
Wybierz wskazanego stwora, po czym wskaż innego stwora za każde podbicie tego czaru. Umieść X znaczników +1/+1 na każdym z nich.
- Tribute to the Wild
Każdy przeciwnik poświęca artefakt lub urok.
- Vastwood Hydra
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
Kiedy ten stwór umrze, możesz rozdzielić tyle znaczników +1/+1, ile znajdowało się na tym stworze, pomiędzy dowolną liczbę stworów pod twoim władaniem.
- Vorapede
Czujność, tratowanie
Bezśmierć (Kiedy ten stwór umrze, jeśli nie miał znaczników +1/+1, przywróć go na pole bitwy ze znacznikiem +1/+1 pod władaniem właściciela.)
- Wilderness Reclamation
Na początku twojego kroku końcowego, odkręć wszystkie lądy pod twoim władaniem.
- Yavimaya Dryad
Podbój lasów (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Lasem.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę Lasu, umieścić ją przekręconą na polu bitwy pod władaniem wskazanego gracza, po czym przetasować.
- Abzan Ascendancy
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem.
Ilekroć umrze nieżetonowy stwór pod twoim władaniem, stwórz żeton białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Abzan Charm
Wybierz jedno —
Wygnaj wskazanego stwora o sile 3 lub większej.
Dobierz dwie karty i strać 2 życia.
Rozmieść dwa znaczniki +1/+1 pomiędzy jednym lub dwoma wskazanymi stworami.
- Adriana, Captain of the Guard
Bijatyka (Ilekroć ten stwór atakuje, do końca tury dostaje +1/+1 za każdego przeciwnika zaatakowanego przez ciebie w tej potyczce.)
Inne stwory pod twoim władaniem mają bijatykę. (Jeśli stwór ma kilka instancji bijatyki, każda wyzwalana jest oddzielnie.)
- Ajani Unyielding
+2: Ujawnij trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść wszystkie karty nie-lądowych bytów ujawnione w ten sposób w twojej ręce, a pozostałe na spodzie twojej biblioteki w dowolnej kolejności.
–2: Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca zyskuje życia równe jego sile.
–9: Umieść pięć znaczników +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem oraz pięć znaczników lojalności na każdym innym wędrowcu pod twoim władaniem.
- Archon of Valor's Reach
Latanie, czujność, tratowanie
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz artefakt, urok, sztuczkę, obrzęd lub wędrowca.
Gracze nie mogą rzucać czarów wybranego typu.
- Artifact Mutation
Zniszcz wskazany artefakt. Nie może on zregenerować. Stwórz X żetonów zielonego stwora Sadzonka 1/1, gdzie X jest skrótem many owego artefaktu.
- Cold-Eyed Selkie
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać tyle samo kart.
- Crackling Doom
Ten czar zadaje każdemu przeciwnikowi po 2 obrażenia. Każdy przeciwnik poświęca stwora o największej sile spośród stworów pod swoim władaniem.
- Crackling Drake
Latanie
Ta karta ma siłę równą całkowitej liczbie kart sztuczek i obrzędów, jakie masz na wygnaniu i w twoim cmentarzu.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Deadbridge Chant
Kiedy ta karta wejdzie na pole bitwy, zmiel dziesięć kart.
Na początku twojego kroku utrzymania wybierz losową kartę z twojego cmentarza. Jeśli to karta stwora, umieść ją na polu bitwy. W przeciwnym razie umieść ją w twojej ręce.
- Deathsprout
Zniszcz wskazanego stwora. Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Despark
Wygnaj wskazany byt o skrócie many 4 lub większym.
- Djinn Illuminatus
( można opłacić używając albo .)
Latanie
Każdy rzucany przez ciebie czar sztuczki lub obrzędu ma replikację o koszcie równym jego kosztowi many. (Kiedy go rzucisz, skopiuj go tyle razy, ile razy opłaciłeś jego koszt replikacji. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.)
- Duneblast
Wybierz co najwyżej jednego stwora. Zniszcz pozostałe.
- Find
Przywróć co najwyżej dwie wskazane karty stworów z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Finality
Możesz umieścić dwa znaczniki +1/+1 na stworze pod twoim władaniem. Następnie wszystkie stwory dostają do końca tury -4/-4.
- Garna, the Bloodflame
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć do twojej ręki wszystkie karty stworów z twojego cmentarza, które został tam umieszczone skądkolwiek w tej turze.
Inne stwory pod twoim władaniem mają pośpiech.
- Gaze of Granite
Zniszcz każdy nie-lądowy byt o skrócie many X lub mniejszym.
- Grisly Salvage
Ujawnij pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz umieścić kartę stwora lub lądu spośród nich w twojej ręce. Umieść pozostałe w twoim cmentarzu.
- Growth Spiral
Dobierz kartę. Możesz umieścić kartę lądu z twojej ręki na polu bitwy.
- Isperia, Supreme Judge
Latanie
Ilekroć stwór zaatakuje ciebie lub wędrowca pod twoim władaniem, możesz dobrać kartę.
- Karametra, God of Harvests
Niezniszczalność
O ile twój kult zielonego i białego jest mniejszy niż siedem, ta karta nie jest stworem.
Ilekroć rzucisz czar stwora, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę Lasu lub Równiny, umieścić ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- The Locust God
Latanie
Ilekroć dobierzesz kartę, stwórz żeton niebiesko-czerwonego stwora Owad 1/1 z lataniem i pośpiechem.
: Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
Kiedy ten stwór umrze, przywróć go do ręki właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.
- Melek, Izzet Paragon
Graj z ujawnioną wierzchnią kartą twojej biblioteki.
Możesz rzucać czary sztuczek i obrzędów z wierzchu twojej biblioteki.
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu z twojej biblioteki, skopiuj ów czar. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Mercurial Chemister
, : Dobierz dwie karty.
, , odrzuć kartę: Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi obrażenia równe skrótowi many odrzuconej karty.
- Migratory Route
Stwórz cztery żetony białego stwora Ptak 1/1 z lataniem.
Lądocykling bazowych (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Nahiri, the Harbinger
+2: Możesz odrzucić kartę. Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
–2: Wygnaj wskazany urok, przekręcony artefakt lub przekręconego stwora.
–8: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę artefaktu lub stwora, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj. Zyskuje ona pośpiech. Przywróć ją do twojej ręki na początku najbliższego kroku końcowego.
- Nissa, Steward of Elements
+2: Wróż 2.
0: Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Jeśli to karta lądu lub stwora o skrócie many nie większym niż liczba znaczników lojalności na tym wędrowcu, możesz umieścić ową kartę na polu bitwy.
–6: Odkręć co najwyżej dwa wskazane lądy pod twoim władaniem. Do końca tury stają się one stworami Żywiołak 5/5 z lataniem i pośpiechem. Nadal są lądami.
- Niv-Mizzet, the Firemind
Latanie
Ilekroć dobierzesz kartę, ten stwór zadaje 1 obrażenie we wskazany cel.
: Dobierz kartę.
- Nyx Weaver
Zasięg
Na początku twojego kroku utrzymania, zmiel dwie karty.
, wygnaj tego stwora: Przywróć wskazaną kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Prophetic Bolt
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 4 obrażenia. Spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z owych kart w twojej ręce, a pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Putrefy
Zniszcz wskazany artefakt lub stwora. Nie może on zostać zregenerowany.
- Rashmi, Eternities Crafter
Ilekroć rzucisz swój pierwszy czar w danej turze, ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz ją rzucić bez płacenia jej kosztu many jeśli jest czarem o mniejszym skrócie many. Jeśli jej nie rzucisz, umieść ją w twojej ręce.
- Temur Charm
Wybierz jedno —
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +1/+1. Walczy on ze wskazanym stworem poza twoim władaniem.
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
Stwory o sile 3 lub mniejszej nie mogą blokować w tej turze.
- Terminate
Zniszcz wskazanego stwora. Nie może być zregenerowany.
- Trygon Predator
Latanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz zniszczyć wskazany artefakt lub urok pod władaniem owego gracza.
- Villainous Wealth
Wskazany przeciwnik wygania X wierzchnich kart swojej biblioteki. Możesz spośród nich rzucić dowolną liczbę czarów mających skrót many X lub mniej bez płacenia ich kosztów many.
- Wort, the Raidmother
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony czerwono-zielonego stwora Goblin Wojownik 1/1.
Każdy rzucany przez ciebie czerwony lub zielony czar sztuczki lub obrzędu ma spiskowanie. (Rzucając taki czar możesz przekręcić dwa odkręcone stwory pod twoim władaniem mające z nim wspólny kolor. Kiedy tak zrobisz, skopiuj go i możesz wskazać nowe cele dla kopii.)
- Wydwen, the Biting Gale
Błysk
Latanie
, zapłać 1 życie: Przywróć ten byt do ręki właściciela.
- Abandoned Sarcophagus
Możesz rzucać czary z recyklingiem z twojego cmentarza.
Jeśli karta z recyklingiem miałaby zostać umieszczona skądkolwiek w twoim cmentarzu, a nie została recyklowana, zamiast tego wygnaj ją.
- Arcane Signet
: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.
- Azorius Signet
, : Weź .
- Boros Signet
, : Weź .
- Commander's Sphere
: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.
Poświęć ten byt: Dobierz kartę.
- Fluctuator
Aktywacja zdolności recyklingu kosztuje cię o najwyżej mniej.
- Heirloom Blade
Wyposażony stwór dostaje +3/+1.
Ilekroć umrze wyposażony stwór, możesz ujawniać karty z wierzchu twojej biblioteki aż ujawnisz kartę stwora mającego z nim wspólny typ stwora. Umieść ową kartę w twojej ręce, a pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki.
Wyposaż
- Izzet Signet
, : Weź .
- Lifecrafter's Bestiary
Na początku twojego kroku utrzymania, wróż 1.
Ilekroć rzucisz czar stwora, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Lightning Greaves
Wyposażony stwór ma pośpiech i antymagię. (Nie może być wskazywany przez czary lub zdolności.)
Wyposaż
- Mimic Vat
Odlew — Ilekroć umrze nieżetonowy stwór, możesz wygnać ową kartę. Jeśli tak zrobisz, przywróć każdą inną kartę wygnaną tym artefaktem do cmentarza właściciela.
, : Stwórz żeton będący kopią karty wygnanej tym artefaktem. Zyskuje on pośpiech. Wygnaj go na początku najbliższego kroku końcowego.
- Orzhov Signet
, : Weź .
- Psychosis Crawler
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie kart w twojej ręce.
Ilekroć dobierzesz kartę, każdy przeciwnik traci po 1 życiu.
- Rakdos Signet
, : Weź .
- Silent Arbiter
Nie więcej niż jeden stwór może atakować w każdej potyczce.
Nie więcej niż jeden stwór może blokować w każdej potyczce.
- Skullclamp
Wyposażony stwór dostaje +1/-1.
Ilekroć wyposażony stwór umrze, dobierz dwie karty.
Wyposaż
- Sol Ring
: Weź .
- Solemn Simulacrum
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
Kiedy ten stwór umrze, możesz dobrać kartę.
- Swiftfoot Boots
Wyposażony stwór ma pośpiech i antyklątwę. (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
Wyposaż
- Ash Barrens
: Weź .
Lądocykling bazowych (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Azorius Chancery
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Battlefield Forge
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Blighted Woodland
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Bojuka Bog
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj cmentarz wskazanego gracza.
: Weź .
- Boros Garrison
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Canopy Vista
(: Weź lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.
- Caves of Koilos
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Cinder Glade
(: Weź lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.
- Command Tower
: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.
- Darkwater Catacombs
, : Weź .
- Desert of the Fervent
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Desert of the Mindful
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Desert of the True
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Desolate Lighthouse
: Weź .
, : Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Dimir Aqueduct
Ten ląd wchodzi na pole bitwy przekręcony.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Drifting Meadow
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Endless Sands
: Weź .
, : Wygnaj wskazanego stwora pod twoim władaniem.
, , poświęć ten ląd: Przywróć wszystkie karty stworów wygnane przez ten ląd na pole bitwy pod władaniem ich właścicieli.
- Exotic Orchard
: Weź jedną manę w jednym z kolorów możliwych do wydania przez ląd pod władaniem przeciwnika.
- Forgotten Cave
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Frontier Bivouac
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź , , or .
- Gavony Township
: Weź .
, : Umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem.
- Golgari Rot Farm
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Grim Backwoods
: Weź .
, , poświęć stwora: Dobierz kartę.
- Gruul Turf
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Halimar Depths
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść je dowolnie z powrotem.
: Weź .
- Hostile Desert
: Weź .
, wygnaj kartę lądu z twojego cmentarza: Ten ląd do końca tury staje się stworem Żywiołak 3/4. Nadal jest lądem.
- Irrigated Farmland
(: Weź lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Izzet Boilerworks
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Kessig Wolf Run
: Weź .
, : Wskazany stwór do końca tury dostaje +X/+0 u tratowanie.
- Krosan Verge
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Lasu i kartę Równiny, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Llanowar Wastes
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Lonely Sandbar
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Memorial to Folly
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Mortuary Mire
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz umieścić wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na wierzchu twojej biblioteki.
: Weź .
- Mossfire Valley
, : Weź .
- Mosswort Bridge
Kryjówka 4 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki, wygnaj jedną zakrytą, po czym umieść pozostałe losowo na spodzie.)
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, : Możesz zagrać ową wygnaną kartę bez płacenia jej kosztu many jeśli stwory pod twoim władaniem mają łączną siłę 10 lub większą.
- Myriad Landscape
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów mających wspólny typ lądu, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Mystic Monastery
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź , lub .
- Nomad Outpost
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź , , lub .
- Opulent Palace
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź , , lub .
- Oran-Rief, the Vastwood
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
: Umieść znacznik +1/+1 na każdym zielonym stworze, który wszedł na pole bitwy w tej turze.
- Orzhov Basilica
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Path of Ancestry
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź jedną maną w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy. Kiedy owa mana zostanie wydana na rzucenie czaru stwora współdzielącego typ stwora z twoim dowódcą, wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Prairie Stream
(: Weź lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.
- Rakdos Carnarium
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Reliquary Tower
Nie masz limitu kart na ręce.
: Weź .
- Remote Isle
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Rogue's Passage
: Weź .
, : Wskazany stwór nie może być blokowany w tej turze.
- Rupture Spire
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ta karta wejdzie na pole bitwy, poświęć ją, chyba że zapłacisz .
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Sandsteppe Citadel
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź , , lub .
- Scavenger Grounds
: Weź .
, , poświęć Pustynię: Wygnaj wszystkie cmentarze.
- Secluded Steppe
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Selesnya Sanctuary
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Shadowblood Ridge
, : Weź .
- Shivan Reef
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.
- Simic Growth Chamber
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.
: Weź .
- Skycloud Expanse
, : Weź .
- Smoldering Crater
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Smoldering Marsh
(: Weź lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.
- Soaring Seacliff
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór do końca tury zyskuje latanie.
: Weź .
- Spinerock Knoll
Kryjówka 4 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki, wygnaj jedną zakrytą, po czym umieść pozostałe losowo na spodzie.)
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, : Możesz zagrać ową wygnaną kartę bez płacenia jej kosztu many jeśli przeciwnik otrzymał w tej turze co najmniej 7 obrażeń.
- Sungrass Prairie
, : Weź .
- Sunken Hollow
(: Weź lub .)
Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.
- Temple of the False God
: Weź . Możesz aktywować tylko jeśli władasz co najmniej pięcioma lądami.
- Unclaimed Territory
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz typ stwora.
: Weź .
: Weź jedną manę w dowolnym kolorze. Wydaj tę manę tylko na rzucenie czaru stwora owego wybranego typu.
- Windbrisk Heights
Kryjówka 4 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki, wygnaj jedną zakrytą, po czym umieść pozostałe losowo na spodzie.)
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
: Weź .
, : Możesz zagrać wygnaną kartę bez płacenia jej kosztu many jeśli w tej turze zaatakowałeś co najmniej trzema stworami.
- Yavimaya Coast
: Weź .
: Weź lub . Ten ląd zadaje tobie 1 obrażenie.